Zwiększony drop MoS?
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy Hyde Parku
- Soultaker
- Posty: 53
- Rejestracja: środa, 18 sierpnia 2010, 20:27
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Gender:
- Status: Offline
Zwiększony drop MoS?
Mam wrażenie, że po ostatnim patchu zwiększyli drop MoS.
Dziś od 8.00 do 9.00 w studni drapnąłem:
2 x MoS
3 x black stone weapon
1 x black stone armor
1 x talias armor
1 x bares ring
1 x ancient magic crystal - viper
5 x trade item
Noda mam na 5 lvl i luck 5
Hmmmmm......
Dziś od 8.00 do 9.00 w studni drapnąłem:
2 x MoS
3 x black stone weapon
1 x black stone armor
1 x talias armor
1 x bares ring
1 x ancient magic crystal - viper
5 x trade item
Noda mam na 5 lvl i luck 5
Hmmmmm......
Lepiej żyć jeden dzień jak Lew niż sto dni jak Owca
Re: Zwiększony drop MoS?
RNG..
1h Na dropie Witchek - moby Skeleton i Skeleton Warrior - podobno mają większy drop rate niż wizardy.
Noda na 10, moby na S:
1 Witch's Erring,
4 Bares Erring,
3x Ancient Relic Crystal Shard
3x Weapon BS
2x Armor BS
yurie bowy i bladey, trade itemy itd.
1h Na dropie Witchek - moby Skeleton i Skeleton Warrior - podobno mają większy drop rate niż wizardy.
Noda na 10, moby na S:
1 Witch's Erring,
4 Bares Erring,
3x Ancient Relic Crystal Shard
3x Weapon BS
2x Armor BS
yurie bowy i bladey, trade itemy itd.
- Nine Circles
- Posty: 47
- Rejestracja: wtorek, 17 kwietnia 2012, 11:37
- Medals: 1
- Status: Offline
Re: Zwiększony drop MoS?
Zauważam że farmienie rano daje większe rezultaty jeżeli chodzi o dropa. Na chłopski rozum sobie to tłumacze tak jak jest dużo mniej ludzi zalogowanych to drop rozdziela się na liczbe danych osób w grze. A jeżeli liczba graczy zmienia się znacznie na mniejsza to pula dropa zostaje nadal taka sama i musi zostac przydzielona stąd korzystniejsze wyniki w dropieniu itemów. Czy teoria sprawda się praktyce jak dla mnie tak, a może to tylko placebo.
- Rajgar
- Posty: 267
- Rejestracja: poniedziałek, 2 listopada 2009, 11:27
- Medals: 1
- Gender:
- Status: Offline
Re: Zwiększony drop MoS?
Raczej obowiązuje ta sama zasada co przy zbieraniu roślinek.
Im częściej dany mob jest zabijany tym mniejsza szansa, że coś dropnie. W szczytowym czasie moby są zabijane non stop bez przerwy, rano/przed południem maja czas żeby "odpocząć".
Im częściej dany mob jest zabijany tym mniejsza szansa, że coś dropnie. W szczytowym czasie moby są zabijane non stop bez przerwy, rano/przed południem maja czas żeby "odpocząć".
- Nine Circles
- Posty: 47
- Rejestracja: wtorek, 17 kwietnia 2012, 11:37
- Medals: 1
- Status: Offline
Re: Zwiększony drop MoS?
Za rano przyjmuje czas gdy większość ludzi pracuje, jest w szkole itp. Do czasu aż wszystkie gimbusy nie odstaiwą dzieci do domu.
- Zemsta Pomorza
- Posty: 1677
- Rejestracja: niedziela, 30 marca 2014, 22:22
- Medals: 18
- Gender:
- Status: Offline
Re: Zwiększony drop MoS?
Nie czaję, że niby gimbusy dzieci mają? Które ze szkoły przyprowadzają po szkole? xDNine Circles pisze: Do czasu aż wszystkie gimbusy nie odstaiwą dzieci do domu.
Re: Zwiększony drop MoS?
zwłaszcza, że RU to +3h, a to moim zdaniem jest najwieksza konkurencjaDreed pisze:szkoda iż cała EU nie ma jednej strefy czasowej ;/
- Madi
- Posty: 345
- Rejestracja: poniedziałek, 26 października 2009, 16:28
- Medals: 4
- Gender:
- Status: Offline
Re: Zwiększony drop MoS?
No boZemsta Pomorza pisze:
Nie czaję, że niby gimbusy dzieci mają? Które ze szkoły przyprowadzają po szkole? xD
http://komixxy.pl/1242494/Gimbus
- Zemsta Pomorza
- Posty: 1677
- Rejestracja: niedziela, 30 marca 2014, 22:22
- Medals: 18
- Gender:
- Status: Offline
Re: Zwiększony drop MoS?
No właśnie, więc skąd taki gimbus ma dzieci w takim wieku
- Zemsta Pomorza
- Posty: 1677
- Rejestracja: niedziela, 30 marca 2014, 22:22
- Medals: 18
- Gender:
- Status: Offline
Re: Zwiększony drop MoS?
Dobra nieważne xD dopiero zaczaiłem nie ogarniam dziś co się dzieje :S
Re: Zwiększony drop MoS?
normalnie w grach mmo każdy item ma swoją procentową szanse na wypadnięcie z moba - np 0,001 %, czyli w teorii item wypada z co 1000 mobaRajgar pisze:Raczej obowiązuje ta sama zasada co przy zbieraniu roślinek.
Im częściej dany mob jest zabijany tym mniejsza szansa, że coś dropnie. W szczytowym czasie moby są zabijane non stop bez przerwy, rano/przed południem maja czas żeby "odpocząć".
czyli powinno być odwrotnie jak piszecie- im więcej mobów jest zabijanych tym ta szansa jest wieksza
jeśli jest jak piszecie to tuż po przerwie technicznej kiedy na spocie są niewielkie ilości graczy powinny te MOS-y leciec jak szalone
a tak naprawdę przypuszczam ,że do każdego moba jest losowanie czy wypadnie czy nie - czysty rng
- Zemsta Pomorza
- Posty: 1677
- Rejestracja: niedziela, 30 marca 2014, 22:22
- Medals: 18
- Gender:
- Status: Offline
Re: Zwiększony drop MoS?
CzyżbySevereen pisze: nnp 0,001 %, czyli w teorii item wypada z co 1000 moba
- Rajgar
- Posty: 267
- Rejestracja: poniedziałek, 2 listopada 2009, 11:27
- Medals: 1
- Gender:
- Status: Offline
Re: Zwiększony drop MoS?
Severeen nie zrozumiałeś. Nie chodzi o to, że rzadko zabijane mają większy drop, tylko często zabijane mają mniejszy.
Czyli te twoje bazowe 1/1000 mobów może się zmienić na np. 1/2000 mobów.
Czyli te twoje bazowe 1/1000 mobów może się zmienić na np. 1/2000 mobów.
Re: Zwiększony drop MoS?
@Zemsta
oczywiście złe ilości 0, ale chodziło o ide i pisało np
@Rajgar
nie
bo wtedy by oznaczało ,że % szansy jest zmienny , w zależności od ilosci graczy na danym spocie a to wymagałoby specjalnych dodatkowych algorytmów- kupa dodatkowej niepotrzebnej roboty dla devsa
łatwiej ustawić sztywne ramy danego dropa, a potem losowańko dla gracza a nie dodatkowe liczenie ilości graczy na spocie
teorii o dropach jest tyle ilu graczy
a wynik jest zawsze ten sam - rng
oczywiście złe ilości 0, ale chodziło o ide i pisało np
@Rajgar
nie
bo wtedy by oznaczało ,że % szansy jest zmienny , w zależności od ilosci graczy na danym spocie a to wymagałoby specjalnych dodatkowych algorytmów- kupa dodatkowej niepotrzebnej roboty dla devsa
łatwiej ustawić sztywne ramy danego dropa, a potem losowańko dla gracza a nie dodatkowe liczenie ilości graczy na spocie
teorii o dropach jest tyle ilu graczy
a wynik jest zawsze ten sam - rng
- Rajgar
- Posty: 267
- Rejestracja: poniedziałek, 2 listopada 2009, 11:27
- Medals: 1
- Gender:
- Status: Offline
Re: Zwiększony drop MoS?
Nie od ilości graczy a od ilości zabitych mobów w ostatnim czasie (np. 15-30 min). Zaimplementowanie takiego algorytmu jest banalne i nie wymaga żadnej specjalnej finezji.
Z tego co czytałem, takie coś jest zaimplementowane dla roślin i innych gathering spotów, więc logiczne wydaje się również zaimplementowanie tego dla mobów.
Z tego co czytałem, takie coś jest zaimplementowane dla roślin i innych gathering spotów, więc logiczne wydaje się również zaimplementowanie tego dla mobów.
- Zemsta Pomorza
- Posty: 1677
- Rejestracja: niedziela, 30 marca 2014, 22:22
- Medals: 18
- Gender:
- Status: Offline
Re: Zwiększony drop MoS?
Czyli im szybciej zabijam tym mniej dostanę?
- Madi
- Posty: 345
- Rejestracja: poniedziałek, 26 października 2009, 16:28
- Medals: 4
- Gender:
- Status: Offline
Re: Zwiększony drop MoS?
Teorie spiskowe. RNG to RNG. Jak nic nie leci, to dorabiamy sobie takie teorie.
- Zemsta Pomorza
- Posty: 1677
- Rejestracja: niedziela, 30 marca 2014, 22:22
- Medals: 18
- Gender:
- Status: Offline
Re: Zwiększony drop MoS?
No właśnie Mati bo inaczej teoria grindu sama w sobie by była paradoksem "Im więcej bijesz tym mniej dostajesz".
- Rajgar
- Posty: 267
- Rejestracja: poniedziałek, 2 listopada 2009, 11:27
- Medals: 1
- Gender:
- Status: Offline
Re: Zwiększony drop MoS?
To tak jakby powiedzieć samochód to samochód. Może być maluch a może Mercedes.Madi pisze:Teorie spiskowe. RNG to RNG. Jak nic nie leci, to dorabiamy sobie takie teorie.
Wbrew pozorom może to mieć sens, bo zapobiega pojawieniu się na rynku dużej ilości itemów farmionych przez boty.
Wysłane z mojego HM NOTE 1W przy użyciu Tapatalka
Re: Zwiększony drop MoS?
Też jestem tego zdania ze to czysty rng tylko bez żadnych udziwnień. A botów odkąd gram nie widziałem. Zreszta osoby które farmia MOSy tez widza w tym czysty rng. Posiedzieć na mosach pare tygodni i mów dopiero o teorii. Ja wbilem duo witch nie paląc żadnego earinga. Oznacza to ze szansa na wbicie duo wynosi 100%?
- Madi
- Posty: 345
- Rejestracja: poniedziałek, 26 października 2009, 16:28
- Medals: 4
- Gender:
- Status: Offline
Re: Zwiększony drop MoS?
I krzywdzi normalnych graczy. Jakby tak było, to bot i tak lepiej na tym wyjdzie, bo wysiedzi dłużej.Rajgar pisze: Wbrew pozorom może to mieć sens, bo zapobiega pojawieniu się na rynku dużej ilości itemów farmionych przez boty.
- Rajgar
- Posty: 267
- Rejestracja: poniedziałek, 2 listopada 2009, 11:27
- Medals: 1
- Gender:
- Status: Offline
Re: Zwiększony drop MoS?
Heh... Używacie określenia RNG nie mając pojęcia co oznacza.
RNG to od Random Number Generator.
I oznacza wygenerowanie liczby losowej - a więc to samo co rzut kostką.
Czyli powiedzenie "czysty RNG" znaczy tyle samo co "czysty rzut kostką". I nic nie mówi o wartości oczekiwanej rzutu.
Powinniście też odróżniać prawdopodobieństwo od statystyki.
Nie wiem czy ten mechanizm tak działa. Jak już napisałem wcześniej - czytałem, że jest takie coś w odniesieniu do zbieractwa - właśnie przeciwko botom. Być może działa to też dla mobów - co pokrywałoby się z obserwacjami Soultakera. Ale oczywiście wcale nie musi być prawdą.
RNG to od Random Number Generator.
I oznacza wygenerowanie liczby losowej - a więc to samo co rzut kostką.
Czyli powiedzenie "czysty RNG" znaczy tyle samo co "czysty rzut kostką". I nic nie mówi o wartości oczekiwanej rzutu.
Powinniście też odróżniać prawdopodobieństwo od statystyki.
Nie wiem czy ten mechanizm tak działa. Jak już napisałem wcześniej - czytałem, że jest takie coś w odniesieniu do zbieractwa - właśnie przeciwko botom. Być może działa to też dla mobów - co pokrywałoby się z obserwacjami Soultakera. Ale oczywiście wcale nie musi być prawdą.
- Zemsta Pomorza
- Posty: 1677
- Rejestracja: niedziela, 30 marca 2014, 22:22
- Medals: 18
- Gender:
- Status: Offline
Re: Zwiększony drop MoS?
No właśnie, więc o co chodzi? generuje numer: albo dobry i masz loot, albo zły i nie masz lootu.Rajgar pisze:Heh... Używacie określenia RNG nie mając pojęcia co oznacza.
RNG to od Random Number Generator.
I oznacza wygenerowanie liczby losowej - a więc to samo co rzut kostką.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości