Zwiększony drop MoS?

Tu możesz porozmawiać na ogólne tematy dotyczące BD.

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy Hyde Parku

Awatar użytkownika
Soultaker
Posty: 53
Rejestracja: środa, 18 sierpnia 2010, 20:27
Lokalizacja: Biała Podlaska
Gender:
Status:
Offline

Zwiększony drop MoS?

Post autor: Soultaker » piątek, 20 maja 2016, 09:18

Mam wrażenie, że po ostatnim patchu zwiększyli drop MoS.
Dziś od 8.00 do 9.00 w studni drapnąłem:
2 x MoS :shock:
3 x black stone weapon
1 x black stone armor
1 x talias armor
1 x bares ring
1 x ancient magic crystal - viper
5 x trade item
Noda mam na 5 lvl i luck 5
Hmmmmm...... :?:
Lepiej żyć jeden dzień jak Lew niż sto dni jak Owca

Awatar użytkownika
Dreed
Patrycjusz
Posty: 832
Rejestracja: środa, 10 listopada 2010, 21:45
Medals: 3
Gender:
Status:
Offline

WildStar Legionista Skyforge St. Legionista BD St. Legionista

Re: Zwiększony drop MoS?

Post autor: Dreed » piątek, 20 maja 2016, 09:33

RNG..

1h Na dropie Witchek - moby Skeleton i Skeleton Warrior - podobno mają większy drop rate niż wizardy.

Noda na 10, moby na S:
1 Witch's Erring,
4 Bares Erring,
3x Ancient Relic Crystal Shard
3x Weapon BS
2x Armor BS
yurie bowy i bladey, trade itemy itd.

Awatar użytkownika
Nine Circles
Posty: 47
Rejestracja: wtorek, 17 kwietnia 2012, 11:37
Medals: 1
Status:
Offline

BD Legionista

Re: Zwiększony drop MoS?

Post autor: Nine Circles » wtorek, 31 maja 2016, 21:47

Zauważam że farmienie rano daje większe rezultaty jeżeli chodzi o dropa. Na chłopski rozum sobie to tłumacze tak jak jest dużo mniej ludzi zalogowanych to drop rozdziela się na liczbe danych osób w grze. A jeżeli liczba graczy zmienia się znacznie na mniejsza to pula dropa zostaje nadal taka sama i musi zostac przydzielona stąd korzystniejsze wyniki w dropieniu itemów. Czy teoria sprawda się praktyce jak dla mnie tak, a może to tylko placebo.

Awatar użytkownika
Dreed
Patrycjusz
Posty: 832
Rejestracja: środa, 10 listopada 2010, 21:45
Medals: 3
Gender:
Status:
Offline

WildStar Legionista Skyforge St. Legionista BD St. Legionista

Re: Zwiększony drop MoS?

Post autor: Dreed » środa, 1 czerwca 2016, 03:16

pytanie co to jest rano..

Awatar użytkownika
Rajgar
Posty: 267
Rejestracja: poniedziałek, 2 listopada 2009, 11:27
Medals: 1
Gender:
Status:
Offline

BD Legionista

Re: Zwiększony drop MoS?

Post autor: Rajgar » środa, 1 czerwca 2016, 08:18

Raczej obowiązuje ta sama zasada co przy zbieraniu roślinek.
Im częściej dany mob jest zabijany tym mniejsza szansa, że coś dropnie. W szczytowym czasie moby są zabijane non stop bez przerwy, rano/przed południem maja czas żeby "odpocząć".

Awatar użytkownika
Nine Circles
Posty: 47
Rejestracja: wtorek, 17 kwietnia 2012, 11:37
Medals: 1
Status:
Offline

BD Legionista

Re: Zwiększony drop MoS?

Post autor: Nine Circles » środa, 1 czerwca 2016, 16:52

Za rano przyjmuje czas gdy większość ludzi pracuje, jest w szkole itp. Do czasu aż wszystkie gimbusy nie odstaiwą dzieci do domu.

Awatar użytkownika
Zemsta Pomorza
Patrycjusz
Posty: 1677
Rejestracja: niedziela, 30 marca 2014, 22:22
Medals: 18
Gender:
Status:
Offline

WoW St. Legionista BS Legionista BD Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty
Srebrny Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Zwiększony drop MoS?

Post autor: Zemsta Pomorza » środa, 1 czerwca 2016, 17:20

Nine Circles pisze: Do czasu aż wszystkie gimbusy nie odstaiwą dzieci do domu.
Nie czaję, że niby gimbusy dzieci mają? Które ze szkoły przyprowadzają po szkole? xD
Obrazek

Awatar użytkownika
Dreed
Patrycjusz
Posty: 832
Rejestracja: środa, 10 listopada 2010, 21:45
Medals: 3
Gender:
Status:
Offline

WildStar Legionista Skyforge St. Legionista BD St. Legionista

Re: Zwiększony drop MoS?

Post autor: Dreed » środa, 1 czerwca 2016, 17:53

szkoda iż cała EU nie ma jednej strefy czasowej ;/

Miyazu
Patrycjusz
Posty: 379
Rejestracja: niedziela, 27 lipca 2014, 12:38
Medals: 11
Gender:
Status:
Offline

BD Legionista RO Optio Warframe Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty
Brązowy Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Zwiększony drop MoS?

Post autor: Miyazu » środa, 1 czerwca 2016, 17:57

Dreed pisze:szkoda iż cała EU nie ma jednej strefy czasowej ;/
zwłaszcza, że RU to +3h, a to moim zdaniem jest najwieksza konkurencja

Awatar użytkownika
Madi
Patrycjusz
Posty: 345
Rejestracja: poniedziałek, 26 października 2009, 16:28
Medals: 4
Gender:
Status:
Offline

ANNORVM IX BD Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Re: Zwiększony drop MoS?

Post autor: Madi » środa, 1 czerwca 2016, 18:24

Zemsta Pomorza pisze:
Nie czaję, że niby gimbusy dzieci mają? Które ze szkoły przyprowadzają po szkole? xD
No bo

http://komixxy.pl/1242494/Gimbus

Awatar użytkownika
Zemsta Pomorza
Patrycjusz
Posty: 1677
Rejestracja: niedziela, 30 marca 2014, 22:22
Medals: 18
Gender:
Status:
Offline

WoW St. Legionista BS Legionista BD Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty
Srebrny Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Zwiększony drop MoS?

Post autor: Zemsta Pomorza » środa, 1 czerwca 2016, 18:27

No właśnie, więc skąd taki gimbus ma dzieci w takim wieku :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Zemsta Pomorza
Patrycjusz
Posty: 1677
Rejestracja: niedziela, 30 marca 2014, 22:22
Medals: 18
Gender:
Status:
Offline

WoW St. Legionista BS Legionista BD Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty
Srebrny Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Zwiększony drop MoS?

Post autor: Zemsta Pomorza » środa, 1 czerwca 2016, 18:40

Dobra nieważne xD dopiero zaczaiłem :P nie ogarniam dziś co się dzieje :S
Obrazek

Severeen
AoC Legionista
Posty: 439
Rejestracja: czwartek, 31 lipca 2014, 11:18
Medals: 7
Gender:
Status:
Offline

ArcheAge Legionista Skyforge Legionista L2C Legionista BD Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty Srebrny Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Zwiększony drop MoS?

Post autor: Severeen » niedziela, 5 czerwca 2016, 17:16

Rajgar pisze:Raczej obowiązuje ta sama zasada co przy zbieraniu roślinek.
Im częściej dany mob jest zabijany tym mniejsza szansa, że coś dropnie. W szczytowym czasie moby są zabijane non stop bez przerwy, rano/przed południem maja czas żeby "odpocząć".
normalnie w grach mmo każdy item ma swoją procentową szanse na wypadnięcie z moba - np 0,001 %, czyli w teorii item wypada z co 1000 moba
czyli powinno być odwrotnie jak piszecie- im więcej mobów jest zabijanych tym ta szansa jest wieksza :)

jeśli jest jak piszecie to tuż po przerwie technicznej kiedy na spocie są niewielkie ilości graczy powinny te MOS-y leciec jak szalone

a tak naprawdę przypuszczam ,że do każdego moba jest losowanie czy wypadnie czy nie - czysty rng :)

Awatar użytkownika
Zemsta Pomorza
Patrycjusz
Posty: 1677
Rejestracja: niedziela, 30 marca 2014, 22:22
Medals: 18
Gender:
Status:
Offline

WoW St. Legionista BS Legionista BD Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty
Srebrny Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Zwiększony drop MoS?

Post autor: Zemsta Pomorza » niedziela, 5 czerwca 2016, 17:24

Severeen pisze: nnp 0,001 %, czyli w teorii item wypada z co 1000 moba
Czyżby :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Rajgar
Posty: 267
Rejestracja: poniedziałek, 2 listopada 2009, 11:27
Medals: 1
Gender:
Status:
Offline

BD Legionista

Re: Zwiększony drop MoS?

Post autor: Rajgar » niedziela, 5 czerwca 2016, 21:39

Severeen nie zrozumiałeś. Nie chodzi o to, że rzadko zabijane mają większy drop, tylko często zabijane mają mniejszy.
Czyli te twoje bazowe 1/1000 mobów może się zmienić na np. 1/2000 mobów.

Severeen
AoC Legionista
Posty: 439
Rejestracja: czwartek, 31 lipca 2014, 11:18
Medals: 7
Gender:
Status:
Offline

ArcheAge Legionista Skyforge Legionista L2C Legionista BD Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty Srebrny Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Zwiększony drop MoS?

Post autor: Severeen » niedziela, 5 czerwca 2016, 22:42

@Zemsta
oczywiście złe ilości 0, ale chodziło o ide i pisało np :)

@Rajgar
nie
bo wtedy by oznaczało ,że % szansy jest zmienny , w zależności od ilosci graczy na danym spocie a to wymagałoby specjalnych dodatkowych algorytmów- kupa dodatkowej niepotrzebnej roboty dla devsa
łatwiej ustawić sztywne ramy danego dropa, a potem losowańko dla gracza a nie dodatkowe liczenie ilości graczy na spocie

teorii o dropach jest tyle ilu graczy :)
a wynik jest zawsze ten sam - rng :)

Awatar użytkownika
Rajgar
Posty: 267
Rejestracja: poniedziałek, 2 listopada 2009, 11:27
Medals: 1
Gender:
Status:
Offline

BD Legionista

Re: Zwiększony drop MoS?

Post autor: Rajgar » poniedziałek, 6 czerwca 2016, 08:40

Nie od ilości graczy a od ilości zabitych mobów w ostatnim czasie (np. 15-30 min). Zaimplementowanie takiego algorytmu jest banalne i nie wymaga żadnej specjalnej finezji.
Z tego co czytałem, takie coś jest zaimplementowane dla roślin i innych gathering spotów, więc logiczne wydaje się również zaimplementowanie tego dla mobów.

Awatar użytkownika
Zemsta Pomorza
Patrycjusz
Posty: 1677
Rejestracja: niedziela, 30 marca 2014, 22:22
Medals: 18
Gender:
Status:
Offline

WoW St. Legionista BS Legionista BD Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty
Srebrny Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Zwiększony drop MoS?

Post autor: Zemsta Pomorza » poniedziałek, 6 czerwca 2016, 14:24

Czyli im szybciej zabijam tym mniej dostanę?
Obrazek

Awatar użytkownika
Madi
Patrycjusz
Posty: 345
Rejestracja: poniedziałek, 26 października 2009, 16:28
Medals: 4
Gender:
Status:
Offline

ANNORVM IX BD Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Re: Zwiększony drop MoS?

Post autor: Madi » poniedziałek, 6 czerwca 2016, 15:44

Teorie spiskowe. RNG to RNG. Jak nic nie leci, to dorabiamy sobie takie teorie.

Awatar użytkownika
Zemsta Pomorza
Patrycjusz
Posty: 1677
Rejestracja: niedziela, 30 marca 2014, 22:22
Medals: 18
Gender:
Status:
Offline

WoW St. Legionista BS Legionista BD Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty
Srebrny Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Zwiększony drop MoS?

Post autor: Zemsta Pomorza » poniedziałek, 6 czerwca 2016, 19:19

No właśnie Mati :) bo inaczej teoria grindu sama w sobie by była paradoksem "Im więcej bijesz tym mniej dostajesz".
Obrazek

Awatar użytkownika
Rajgar
Posty: 267
Rejestracja: poniedziałek, 2 listopada 2009, 11:27
Medals: 1
Gender:
Status:
Offline

BD Legionista

Re: Zwiększony drop MoS?

Post autor: Rajgar » wtorek, 7 czerwca 2016, 15:32

Madi pisze:Teorie spiskowe. RNG to RNG. Jak nic nie leci, to dorabiamy sobie takie teorie.
To tak jakby powiedzieć samochód to samochód. Może być maluch a może Mercedes.
Wbrew pozorom może to mieć sens, bo zapobiega pojawieniu się na rynku dużej ilości itemów farmionych przez boty.

Wysłane z mojego HM NOTE 1W przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
Wąski
Posty: 733
Rejestracja: niedziela, 31 maja 2015, 16:27
Medals: 4
Gender:
Status:
Offline

L2C Legionista BD Legionista RO Trybun Mecenas IX Kohorty

Re: Zwiększony drop MoS?

Post autor: Wąski » wtorek, 7 czerwca 2016, 15:49

Też jestem tego zdania ze to czysty rng tylko bez żadnych udziwnień. A botów odkąd gram nie widziałem. Zreszta osoby które farmia MOSy tez widza w tym czysty rng. Posiedzieć na mosach pare tygodni i mów dopiero o teorii. Ja wbilem duo witch nie paląc żadnego earinga. Oznacza to ze szansa na wbicie duo wynosi 100%?
Obrazek

Awatar użytkownika
Madi
Patrycjusz
Posty: 345
Rejestracja: poniedziałek, 26 października 2009, 16:28
Medals: 4
Gender:
Status:
Offline

ANNORVM IX BD Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Re: Zwiększony drop MoS?

Post autor: Madi » wtorek, 7 czerwca 2016, 16:20

Rajgar pisze: Wbrew pozorom może to mieć sens, bo zapobiega pojawieniu się na rynku dużej ilości itemów farmionych przez boty.
I krzywdzi normalnych graczy. Jakby tak było, to bot i tak lepiej na tym wyjdzie, bo wysiedzi dłużej.

Awatar użytkownika
Rajgar
Posty: 267
Rejestracja: poniedziałek, 2 listopada 2009, 11:27
Medals: 1
Gender:
Status:
Offline

BD Legionista

Re: Zwiększony drop MoS?

Post autor: Rajgar » wtorek, 7 czerwca 2016, 20:32

Heh... Używacie określenia RNG nie mając pojęcia co oznacza.
RNG to od Random Number Generator.
I oznacza wygenerowanie liczby losowej - a więc to samo co rzut kostką.

Czyli powiedzenie "czysty RNG" znaczy tyle samo co "czysty rzut kostką". I nic nie mówi o wartości oczekiwanej rzutu.
Powinniście też odróżniać prawdopodobieństwo od statystyki.


Nie wiem czy ten mechanizm tak działa. Jak już napisałem wcześniej - czytałem, że jest takie coś w odniesieniu do zbieractwa - właśnie przeciwko botom. Być może działa to też dla mobów - co pokrywałoby się z obserwacjami Soultakera. Ale oczywiście wcale nie musi być prawdą.

Awatar użytkownika
Zemsta Pomorza
Patrycjusz
Posty: 1677
Rejestracja: niedziela, 30 marca 2014, 22:22
Medals: 18
Gender:
Status:
Offline

WoW St. Legionista BS Legionista BD Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty
Srebrny Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Zwiększony drop MoS?

Post autor: Zemsta Pomorza » wtorek, 7 czerwca 2016, 20:55

Rajgar pisze:Heh... Używacie określenia RNG nie mając pojęcia co oznacza.
RNG to od Random Number Generator.
I oznacza wygenerowanie liczby losowej - a więc to samo co rzut kostką.
No właśnie, więc o co chodzi? :) generuje numer: albo dobry i masz loot, albo zły i nie masz lootu.
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Black Desert”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości