Newsy o Star Citizen Alpha PU

Tu możesz porozmawiać na ogólne tematy dotyczące Star Citizen.
 
Zapisz się do powiadomień o darmowym lataniu
 

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy SC

Awatar użytkownika
Gebbeth
Konsul
Co-OP Trybun
SC Trybun
Posty: 5653
Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
Medals: 11
Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera Fabri SWTOR Centurion ArcheAge Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Newsy o Star Citizen Alpha PU

Post autor: Gebbeth » sobota, 12 grudnia 2015, 13:52

[yt][/yt]

Feature List

You can find the complete Star Citizen Alpha 2.0 patch notes here.

Open World Missions

8 Comm Array missions involving dogfighting and EVA, 8 Research missions involving protecting civilians or recovering lost data and 1 Exploration mission of an abandoned station.
20+ Random Encounters – Most are random dogfighting encounters, often with a mix of friendlies and hostiles. 4 are random exploration missions involving finding lost wrecks.
First Person Shooter

Recharging energy weapons.
In-game pick-ups including ballistic weapons, ammo and MediPens.
Player healing.
Due to the open-world architecture of the Crusader system, FPS combat can occur on space stations, on the decks of ships, or even while engaged in EVA.
A space station location specifically designed for and dedicated to FPS combat, including many stores and caches of personal weapons.
Spaceflight

Constant and ongoing skirmishes and space dogfights between Pirate factions and insystem security forces in the Yela asteroid belt.
Wreckage to scavenge in the Yela asteroid belt.
Ship Repair, Refuel and Restocking at Cry-Astro.
EVA – Extravehicular activity.
Multicrew Ships.
Multicrew ship gameplay! You’re not tied to your seat, you can walk around inside your ship with friends, and assume different responsibilities at different crew stations, such as ship’s pilot or copilot, engineer, or turret gunner.
Ship to space transitions.
Seamless first-person gameplay! Transit between the interior of your ship to outer space and back without any loading screen! Fly, fight, and spacewalk all in the same game.
Quantum Travel, complete with limited fuel mechanics.
All non-snub craft have a Quantum Drive that allows them to travel through local space at genuinely 0.2 speed of light.
Mobiglass Mission and Journal system.
EMP warfare in the Avenger Warlock.
Large World tech that allows for extremely large expanses of space to explore without loading screens.
New IFCS Flight models.
Ship repair refuel and restock.
Party system.
Multi-ship crew stations.
IFCS Flight Modes – Precision, SCM, and Cruise flight modes.
Afterburner.
Ship-to-ship EMP and disruption damage.
Locations

1 planet: Crusader.
3 moons: Yela with its asteroid belt, Cellin with a station and Daymar with a station.
3 distinct stations: Port Olisar (The new local shipping hub, a space hotel players get their start in), Security Post Kareah (our FPS PvP location), Covelex Shipping Hub (Abandoned shipping hub, acting as an EVA exploration location for players).
1 Cry-Astro repair and restock station.
9 Comms Arrays with encounters, missions and EVA exploration.

https://robertsspaceindustries.com/comm ... -Available
Obrazek

Awatar użytkownika
Gebbeth
Konsul
Co-OP Trybun
SC Trybun
Posty: 5653
Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
Medals: 11
Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera Fabri SWTOR Centurion ArcheAge Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Star Citizen Alpha 2.0 dostępna dla wszystkich backersów

Post autor: Gebbeth » sobota, 12 grudnia 2015, 19:47

Pierwsze wrażenia na gorąco, które mogą być istotnie dla niektórych. Przede wszystkim znaczna optymalizacja gry. W porównaniu do 1.3 gdzie nawet w hangarze chłodzenie chodziło mi na maksa, tak stojąc na zewnątrz Port Olisar gra chodzi płynnie. Stoczyłem też jeden krótki dogfight i też nie ścinało. Niestety buga złapałem w Avengerze na łóżku, postaram się jeszcze trochę screenów porobić więcej, porobić misje i opisać wrażenia :)
Załączniki
ScreenShot0007.jpg
ScreenShot0005.jpg
ScreenShot0006.jpg
Obrazek

Awatar użytkownika
Gebbeth
Konsul
Co-OP Trybun
SC Trybun
Posty: 5653
Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
Medals: 11
Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera Fabri SWTOR Centurion ArcheAge Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Star Citizen Alpha 2.0 dostępna dla wszystkich backersów

Post autor: Gebbeth » środa, 16 grudnia 2015, 23:43

Na dniach wchodzi patch 2.1 w którym będzie dostępny do latania Freelancer. Nr 1 na liście w jeszcze następnym patchu jest uproszczenie tworzenia drużyn, żeby można było bez problemu grać z party. Planety generowane proceduralnie jednak już teraz będą dostępne i tworzone(wcześniej był przewidywane już po premierze). W którymś z najbliższych patchy będzie można zwiedzić tą niżej. Niewiele, ale zawsze coś :lol: Filmik jak zwykle robiony in game.
[yt][/yt]
[yt][/yt]
Obrazek

Awatar użytkownika
Maurycy
Co-OP Legionista
Posty: 3538
Rejestracja: środa, 19 maja 2010, 11:00
Medals: 28
Lokalizacja: Wrocław
Gender:
Status:
Offline

WoW Legionista LOTRO Optio SWTOR Dekurion ESO Trybun Gwiazda Azury
eSport Optio MU Legend Trybun Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Srebrny Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Star Citizen Alpha 2.0 dostępna dla wszystkich backersów

Post autor: Maurycy » wtorek, 2 lutego 2016, 13:38

Star Citizen w wersji Alpha 2.1.2 do wypróbowania za darmo do najbliższego piątku

http://www.gram.pl/news/2016/02/01/star ... atku.shtml
Zwycięstwo nie wymaga tłumaczenia, porażka na nie nie pozwala.

Awatar użytkownika
Gebbeth
Konsul
Co-OP Trybun
SC Trybun
Posty: 5653
Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
Medals: 11
Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera Fabri SWTOR Centurion ArcheAge Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Star Citizen Alpha 2.0 dostępna dla wszystkich backersów

Post autor: Gebbeth » wtorek, 2 lutego 2016, 14:59

Maurycy pisze:Star Citizen w wersji Alpha 2.1.2 do wypróbowania za darmo do najbliższego piątku

http://www.gram.pl/news/2016/02/01/star ... atku.shtml
Tutaj pisałem ;) http://9kohorta.com/forum/viewtopic.php ... 90#p298490
Obrazek

Awatar użytkownika
Maurycy
Co-OP Legionista
Posty: 3538
Rejestracja: środa, 19 maja 2010, 11:00
Medals: 28
Lokalizacja: Wrocław
Gender:
Status:
Offline

WoW Legionista LOTRO Optio SWTOR Dekurion ESO Trybun Gwiazda Azury
eSport Optio MU Legend Trybun Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Srebrny Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Star Citizen Alpha 2.0 dostępna dla wszystkich backersów

Post autor: Maurycy » wtorek, 2 lutego 2016, 17:05

No wlasnie nie wiedziałem gdzie wrzucić a pojawił mi sie news to wkleilem


Sent from my iPhone using Tapatalk
Zwycięstwo nie wymaga tłumaczenia, porażka na nie nie pozwala.

Awatar użytkownika
Gebbeth
Konsul
Co-OP Trybun
SC Trybun
Posty: 5653
Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
Medals: 11
Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera Fabri SWTOR Centurion ArcheAge Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Star Citizen Alpha 2.0 dostępna dla wszystkich backersów

Post autor: Gebbeth » wtorek, 2 lutego 2016, 20:37

Maurycy pisze:No wlasnie nie wiedziałem gdzie wrzucić a pojawił mi sie news to wkleilem


Sent from my iPhone using Tapatalk
+ za czujność :D polecam potestować ;)
Obrazek

Bony
Posty: 13
Rejestracja: środa, 23 grudnia 2015, 10:24
Gender:
Status:
Offline

Re: Star Citizen Alpha 2.0 dostępna dla wszystkich backersów

Post autor: Bony » piątek, 19 lutego 2016, 12:24

Czyli gdybym teraz kupił SC to i tak nie pogram na alfie?

Awatar użytkownika
Averus
SC Optio
Posty: 146
Rejestracja: wtorek, 14 kwietnia 2015, 19:20
Medals: 3
Gender:
Status:
Offline

Skyforge Legionista BD Legionista D2 Legionista

Re: Star Citizen Alpha 2.0 dostępna dla wszystkich backersów

Post autor: Averus » piątek, 19 lutego 2016, 13:08

Pograsz, ale teraz masz 2 opcje:
- 50.37 euro za Star citizen bez Squadron 42
- 67.16 euro za komplet

Bony
Posty: 13
Rejestracja: środa, 23 grudnia 2015, 10:24
Gender:
Status:
Offline

Re: Star Citizen Alpha 2.0 dostępna dla wszystkich backersów

Post autor: Bony » piątek, 19 lutego 2016, 16:11

Są przewidywane jeszcze jakieś promocje?

Awatar użytkownika
Averus
SC Optio
Posty: 146
Rejestracja: wtorek, 14 kwietnia 2015, 19:20
Medals: 3
Gender:
Status:
Offline

Skyforge Legionista BD Legionista D2 Legionista

Re: Star Citizen Alpha 2.0 dostępna dla wszystkich backersów

Post autor: Averus » sobota, 20 lutego 2016, 00:19

A to na bieżąco trzeba sprawdzać ich stronkę. Póki co nie wiem nic o żadnych

Awatar użytkownika
Gebbeth
Konsul
Co-OP Trybun
SC Trybun
Posty: 5653
Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
Medals: 11
Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera Fabri SWTOR Centurion ArcheAge Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Star Citizen Alpha 2.0 dostępna dla wszystkich backersów

Post autor: Gebbeth » wtorek, 23 lutego 2016, 20:28

Alpha 2.2 na PTU z istotniejszych zmian to dodanie systemu przestępstw i bounty huntingu oraz ułatwienie party wchodzenia na jeden serwer. Więcej tutaj: https://forums.robertsspaceindustries.c ... t/6393747/
Obrazek

Awatar użytkownika
Averus
SC Optio
Posty: 146
Rejestracja: wtorek, 14 kwietnia 2015, 19:20
Medals: 3
Gender:
Status:
Offline

Skyforge Legionista BD Legionista D2 Legionista

Re: Star Citizen Alpha 2.0 dostępna dla wszystkich backersów

Post autor: Averus » wtorek, 23 lutego 2016, 22:55

Gebbeth pisze:Alpha 2.2 na PTU z istotniejszych zmian to dodanie systemu przestępstw i bounty huntingu oraz ułatwienie party wchodzenia na jeden serwer. Więcej tutaj: https://forums.robertsspaceindustries.c ... t/6393747/
W końcu będzie można bez godzinnych kombinacji polatać w party i pobawić się statkami multi-crew :)

Awatar użytkownika
Gebbeth
Konsul
Co-OP Trybun
SC Trybun
Posty: 5653
Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
Medals: 11
Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera Fabri SWTOR Centurion ArcheAge Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Star Citizen Alpha 2.0 dostępna dla wszystkich backersów

Post autor: Gebbeth » piątek, 4 marca 2016, 08:20

https://robertsspaceindustries.com/comm ... -Alpha-220

ALPHA 2.2 Live


[vi][/vi]
[vi][/vi]
[vi][/vi]
[vi][/vi]
Obrazek

Awatar użytkownika
Gebbeth
Konsul
Co-OP Trybun
SC Trybun
Posty: 5653
Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
Medals: 11
Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera Fabri SWTOR Centurion ArcheAge Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Star Citizen Alpha dostępna dla wszystkich backersów!

Post autor: Gebbeth » środa, 23 marca 2016, 07:53

https://forums.robertsspaceindustries.c ... ptu#latest
2.3 trafiło na PTU głównie fixy + 2 nowe bronie fps na Crusaderze + Starfarer hangar ready + Khartu-al flight ready.

[yt][/yt]

[yt][/yt]
Obrazek

Awatar użytkownika
Gebbeth
Konsul
Co-OP Trybun
SC Trybun
Posty: 5653
Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
Medals: 11
Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera Fabri SWTOR Centurion ArcheAge Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Newsy o Star Citizen Alpha PU

Post autor: Gebbeth » sobota, 26 marca 2016, 10:14

https://robertsspaceindustries.com/comm ... -Alpha-230
2.3 dzisiaj weszło na live server.
Obrazek

Awatar użytkownika
Gebbeth
Konsul
Co-OP Trybun
SC Trybun
Posty: 5653
Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
Medals: 11
Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera Fabri SWTOR Centurion ArcheAge Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Newsy o Star Citizen Alpha PU

Post autor: Gebbeth » czwartek, 31 marca 2016, 12:13

http://imperialnews.network/2016/03/rev ... r-edition/

W 2.4 będzie sporo nowinek:
  • 2.4 will be like 2.0 in terms of scope. It will change how we play Star Citizen on a fundamental level. 2.4 is the start of Persistence where everything that was temporary or local before will now exist serverside and remain there. Loadouts will be server side, things you buy from the stores in 2.4 will be server side. In the future, changes to your hangar, ships, character, etc will all be server side, including ship damage, character health will persist after logging out. Many UI changes will come in with 2.4 and 2.5 that have been held back due to Persistence. The holotable has had things moved into MobiGlas and focus will be more on that rather than the holotable for the time being. Alpha UEC will be introduced which is a beta test for the UEC we have in our accounts currently, but will be wiped throughout testing to allow us to give feedback and hone in the currency for them. 2.4 will have bugs and some issues, but it’s the start of Persistence and many things are coming and coming soon as it has been in development for over a year.
  • Vaulting will come in 2.4 and the Push/pull mechanic will come soon, but it will have ongoing tweaks to it just like physicalized EVA to make it feel right.
  • Server desync is something that they’re working on, but in a larger scope. Optimization is something they haven’t focused on largely because they’re been building the game, but are now working on ways to optimize the code in order to reduce desync which is caused by a difference in fps between the client and server. An example is ship spawning where a tali may use 5mb of network data to spawn, whereas the new code will use bits of data(Not bytes) to spawn it. Currently the game sends too much unnecessary data and they are crafting ways to reduce that amount significantly as given the example above.
  • Procedural tech will be used for large things other than planets like moons, anything with enough mass it’ll be spherical. Procedural landing will come first and then mining after.
  • Character customization will start in 2.4 with clothes by giving people the option to choose various articles of clothing. Later down the road, facial customization will start with the option to choose from 16 faces, 8 female and 8 male with the more indepth customizable options adding in later.
  • They’re working on Vulcan and DX12 and trying to clean up DX11. CryEngine was built on DX9 and they have to get rid of a lot of old stuff in order to plug in the new stuff.
  • The ability to lock your ships doors wont come till at least 2.6 because they are working towards having the ability to lock, but also force open those doors by hacking or explosives, etc. They want players to be able to get into those who want to keep people out. It is also apart of Item port 2.0 which allows them to do this as well.
Obrazek

Awatar użytkownika
Gebbeth
Konsul
Co-OP Trybun
SC Trybun
Posty: 5653
Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
Medals: 11
Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera Fabri SWTOR Centurion ArcheAge Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Newsy o Star Citizen Alpha PU

Post autor: Gebbeth » piątek, 6 maja 2016, 07:40

2.4 trafiło do pierwszego PTU dla Evocati 8-)
Obrazek

Awatar użytkownika
Gebbeth
Konsul
Co-OP Trybun
SC Trybun
Posty: 5653
Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
Medals: 11
Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera Fabri SWTOR Centurion ArcheAge Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Newsy o Star Citizen Alpha PU

Post autor: Gebbeth » sobota, 7 maja 2016, 09:57

[yt][/yt]
Wyciekł patchnote z 2.4 PTU ;) Baardzo dużo fajnych zmiań, gra zaczyna w końcu przypominać MMO ;) Jest tego tak dużo, że nawet trudno streścić.
Obrazek

Awatar użytkownika
Gebbeth
Konsul
Co-OP Trybun
SC Trybun
Posty: 5653
Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
Medals: 11
Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera Fabri SWTOR Centurion ArcheAge Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Newsy o Star Citizen Alpha PU

Post autor: Gebbeth » piątek, 20 maja 2016, 13:49

https://youtu.be/mIe93gH6tLU?t=399Zostało zdjęte NDA, na filmiku latanie ogromnym Starfarerem Gemini :shock:

[yt][/yt]Zakupy

http://www.redacted.tv/star-citizen-ptu ... tch-notes/
Patchnote
Obrazek

Awatar użytkownika
Gebbeth
Konsul
Co-OP Trybun
SC Trybun
Posty: 5653
Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
Medals: 11
Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera Fabri SWTOR Centurion ArcheAge Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Newsy o Star Citizen Alpha PU

Post autor: Gebbeth » niedziela, 22 maja 2016, 10:03

[yt][/yt]


Port system i customizacja hangaru jak to działa i dlaczego :) W przyszłości powinno się dać rozstawiać itemki w dowolnym miejscu, ale nie jest to jeszcze zaimplementowane.
Obrazek

Awatar użytkownika
Gebbeth
Konsul
Co-OP Trybun
SC Trybun
Posty: 5653
Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
Medals: 11
Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera Fabri SWTOR Centurion ArcheAge Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Newsy o Star Citizen Alpha PU

Post autor: Gebbeth » poniedziałek, 23 maja 2016, 14:16

Obrazek

Awatar użytkownika
Gebbeth
Konsul
Co-OP Trybun
SC Trybun
Posty: 5653
Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
Medals: 11
Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera Fabri SWTOR Centurion ArcheAge Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Newsy o Star Citizen Alpha PU

Post autor: Gebbeth » sobota, 11 czerwca 2016, 18:29

Obrazek

Awatar użytkownika
Gebbeth
Konsul
Co-OP Trybun
SC Trybun
Posty: 5653
Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
Medals: 11
Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera Fabri SWTOR Centurion ArcheAge Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Newsy o Star Citizen Alpha PU

Post autor: Gebbeth » wtorek, 12 lipca 2016, 08:31

W 2.5 pojawi się GrimmHex - baza dla outlawsów, UI mapy systemu, nowe wdzianka, Reliant flight ready.

https://youtu.be/tpalZlE4FC8?t=941
Obrazek

Awatar użytkownika
Gebbeth
Konsul
Co-OP Trybun
SC Trybun
Posty: 5653
Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
Medals: 11
Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera Fabri SWTOR Centurion ArcheAge Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Newsy o Star Citizen Alpha PU

Post autor: Gebbeth » środa, 20 lipca 2016, 09:09

Lista tego co jest już zalockowane do 2.5


Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Star Citizen”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości