Newsy Star Citizen

Tu możesz porozmawiać na ogólne tematy dotyczące Star Citizen.
 
Zapisz się do powiadomień o darmowym lataniu
 

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy SC

Awatar użytkownika
Andarist
Posty: 2722
Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
Medals: 13
Lokalizacja: Szczecin
Status:
Offline

AION Legionista TERA Centurion WoT Legionista SWTOR Legionista FF XIV Legionista
Skyforge Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Newsy Star Citizen

Post autor: Andarist » czwartek, 3 października 2013, 17:12

Chris Roberts, twórca takich klasyków jak seria Wing Commander, Starlancer czy Freelancer oraz producent w założonej przez siebie wytwórni filmów The Punisher czy Lord of War powrócił z nowym projektem: Star Citizen

http://www.youtube.com/watch?v=RlIWJlz6-Eg

Gra łączy rozbudowany fabularnie singleplayer'owy symulator w klimatach WC\Freelancer - Squadron 42 (ponad 50 misji) z sandboxowym mmo - Star Citizen.

http://www.youtube.com/watch?v=pPsHSpRBB04

strona projektu: https://robertsspaceindustries.com/
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein

Netamii
Posty: 727
Rejestracja: środa, 12 września 2012, 22:25
Status:
Offline

Re: Star Citizen

Post autor: Netamii » czwartek, 3 października 2013, 19:19

21mil $ ? Tyle kasy zebrali? Wtf o_O Jezeli to ma byc single player to jestem zainteresowany jezeli MMO to juz mniej.

Ok doczytalem troche i to ma byc taki jakis mix... no mam raczej mieszane uczucia =/ Gra zapowiada sie niesamowicie ale cos czuje ze nowego kompa bym potrzebowal zeby sie w pelni cieszyc gra :D.

Awatar użytkownika
Andarist
Posty: 2722
Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
Medals: 13
Lokalizacja: Szczecin
Status:
Offline

AION Legionista TERA Centurion WoT Legionista SWTOR Legionista FF XIV Legionista
Skyforge Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Star Citizen

Post autor: Andarist » czwartek, 3 października 2013, 20:54

Grałem we wszystkie gry Chrisa Robertsa i wszystkie bardzo mi się podobały, więc SC zdecydowanie jest: GO!

Jeśli chodzi o kasę to tak naprawdę zebrali prawie 24 mil, ale 2 bańki wziął kickstarter (10% prowizji) a 1 mil kosztowało zabezpieczenie "fizycznych" dodatków - pendrivy, cd z grą itp
Obecnie zbierają średnio 1 mil $ ok 9 dni :) Pewnie trochę zwolnią, gdy wyczerpią się wolne sloty do alfy (ale kto wie)

Trzeba wziąć pod uwagę fakt, że grę robią bez firmy wydawniczej, czyli te 21 mil to odpowiednik ok 40 mil gdyby robili z wydawcą

Squadron 42 będzie za rok a Persistent Universe dopiero na wiosnę 2015, więc sporo czasu na upgrade sprzętu ;)

Projekt jest niesamowicie ambitny a robią go weterani przemysłu, więc zapowiada się najlepsza gra tego typu ever! :)

edit
W sierpniu na Gamescom była premiera modułu hangarowego, w grudniu ma być wypuszczony Dogfight Module a na wiosnę FPS module, więc chłopaki jadą ostro z koksem
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein

Awatar użytkownika
Thorn
Co-OP Legionista
Posty: 1931
Rejestracja: poniedziałek, 3 października 2011, 13:16
Medals: 6
Lokalizacja: Andover, UK
Status:
Offline

SWTOR Optio GW2 Optio Mecenas IX Kohorty

Re: Star Citizen

Post autor: Thorn » piątek, 4 października 2013, 00:39

Tytuł mam na celowniku. Miło by było w Kohortowym gronie polatać.

Awatar użytkownika
Gebbeth
Konsul
Co-OP Trybun
SC Trybun
Posty: 5653
Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
Medals: 11
Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera Fabri SWTOR Centurion ArcheAge Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Star Citizen

Post autor: Gebbeth » piątek, 4 października 2013, 01:22

Pomysł fajny, ale z informacji które znalazłem wynika, że to nie będzie sandbox ale gra na serwerach i instancjach z tym, że możesz sobie wybrać czy chcesz grać solo, ze znajomymi czy losowo będą dorzucani wokół ciebie gracze na danym obszarze. Przynajmniej tak zrozumiałem to co jest na chwilę obecną dostępne.

@Thorn
+1
Obrazek

Awatar użytkownika
Andarist
Posty: 2722
Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
Medals: 13
Lokalizacja: Szczecin
Status:
Offline

AION Legionista TERA Centurion WoT Legionista SWTOR Legionista FF XIV Legionista
Skyforge Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Star Citizen

Post autor: Andarist » piątek, 4 października 2013, 08:09

@Gebbeth

Troszkę inaczej to wygląda. Instancjonowanie będzie najprawdopodobniej (gdyż na razie na 100% nie wiadomo) w ten sposób, że dany układ słoneczny będzie podzielony na niewidzialne dla gracza instancje, gdy liczba statków osiągnie maksimum zostanie utworzona kolejna kopia ale tylko jednego obszaru. Jest ro robione gdyż sprzęt nie wyrobi z renderingiem bardzo dużej ilości statków. Oprócz tego mają być tzw battlegroundy (instancje) no i zapewne niektóre misje.
Natomiast wszystkie stałe elementy mają mieć jedną kopię...

Natomiast PU będzie 100% sandboxem, może nie do końca typowym mmo, gdyż idea jest aby unikać 1000+ bitew, ale gracz ma całkowitą wolność. Pomysł jest taki, że wsiadasz do swojego statku i robisz co chcesz, możesz być explorerem, najemnikiem, piratem kim tylko chcesz. Oczywiście niektóre statki lepiej się nadają do konkretnych zadań.

Chcesz to grasz solo, masz paru kumpli to grasz z nimi, jesteś w gildii też nie ma problemu

To nie będzie EVE z kokpitami ;) raczej Wing Commnader + Freelancer

Fragment wywiadu z CR podczas osotniego GC
http://www.youtube.com/watch?v=wbI-tT0Zs-U
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein

Awatar użytkownika
Gebbeth
Konsul
Co-OP Trybun
SC Trybun
Posty: 5653
Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
Medals: 11
Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera Fabri SWTOR Centurion ArcheAge Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Star Citizen

Post autor: Gebbeth » piątek, 4 października 2013, 08:48

To nie będzie EVE z kokpitami ;)
I to mi się najmniej w tej całej koncepcji podoba. W EVE boli mnie najbardziej, że bitwy są w excelu :(
Obrazek

Awatar użytkownika
Andarist
Posty: 2722
Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
Medals: 13
Lokalizacja: Szczecin
Status:
Offline

AION Legionista TERA Centurion WoT Legionista SWTOR Legionista FF XIV Legionista
Skyforge Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Star Citizen

Post autor: Andarist » piątek, 4 października 2013, 08:51

Gebbeth pisze:
To nie będzie EVE z kokpitami ;)
I to mi się najmniej w tej całej koncepcji podoba :(
hm, to oczywiście kwestia gustu.
Ja się cieszę, że nie będzie to kolejne eve... bo eve już jest, więc kolejny klon to zbędna redundancja ;)
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein

Awatar użytkownika
Andarist
Posty: 2722
Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
Medals: 13
Lokalizacja: Szczecin
Status:
Offline

AION Legionista TERA Centurion WoT Legionista SWTOR Legionista FF XIV Legionista
Skyforge Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Star Citizen

Post autor: Andarist » poniedziałek, 7 października 2013, 19:22

Minął już rok od ogłoszenia przez Chrisa Robertsa projektu Star Citizen.

Z tej okazji 10 października w siedzibie Cloud Imperium Games Corporation w Austin (USA) odbędzie się spotkanie z fanami oraz impreza, w której wezmą udział wszyscy pracujący nad projektem SC zarówno z studia w Austin jak i pozostałych oddziałów CIG.

O 6:30 pm CDT (GMT -5) przewidziany jest godzinny stream z developerami. Spekuluje się, że ogłoszony zostanie kolejny stretch goal, najbliższe plany developerskie (może data premiery DF Module?) i zmiana asortymentu w sklepie? Kto wie? :)

Dla tych co nie chce im się przeliczać między strefami czasowymi, kalendarzyk: http://www.timeanddate.com/countdown/ge ... n=30&sec=0

btw.
W piątek 42 odcinek Wingman's Hangar, tym razem na żywo i do tego po całonocnej imprezie lol
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein

Awatar użytkownika
Andarist
Posty: 2722
Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
Medals: 13
Lokalizacja: Szczecin
Status:
Offline

AION Legionista TERA Centurion WoT Legionista SWTOR Legionista FF XIV Legionista
Skyforge Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Star Citizen

Post autor: Andarist » wtorek, 8 października 2013, 13:01

Ding! 21 milion $ na koncie CIG!!!

Odblokowano "Salvage mechanics", czyli radosne odkrywanie rożnego rodzaju wraków, opuszczonych stacji kosmicznych i baz, akcje ratunkowe itp. zarówno z pokładu statku jak i misje FPS. Do tego specjalna linia fabularna z questami i lore! :]

[ obraz zewnętrzny ]
albo sponsorzy zepsuli licznik, albo CR poleciał na Bahamy ;p
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein

Awatar użytkownika
Gebbeth
Konsul
Co-OP Trybun
SC Trybun
Posty: 5653
Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
Medals: 11
Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera Fabri SWTOR Centurion ArcheAge Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Star Citizen

Post autor: Gebbeth » wtorek, 8 października 2013, 22:25

Posmutniałem :(
You don't have to be outside the law to get the stock Bengals(lotniskowce), though. The idea is that we've seeded a couple of them out there in the universe, rendered derelict by a Vanduul (or other) attack. Players can go out there, find them and fix them up. It's basically a conceit to get around the idea that the UEE would never actually let someone have such a ship.
Gdzieś czytałem, że musi też być cały czas broniony przynajmniej przez jednego gracza, bo nie będzie można go zadokować gdzieś po prostu w bezpiecznym miejscu, więc w każdej chwili będzie mógł być napadnięty i przejęty abordażem.
Obrazek

Awatar użytkownika
Andarist
Posty: 2722
Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
Medals: 13
Lokalizacja: Szczecin
Status:
Offline

AION Legionista TERA Centurion WoT Legionista SWTOR Legionista FF XIV Legionista
Skyforge Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Star Citizen

Post autor: Andarist » środa, 9 października 2013, 07:58

Bengal Carrier... 1000m długości...napakowany uzbrojeniem po zęby, praktycznie latający guildhouse ;)

[ obraz zewnętrzny ]

Nie można go kupić, gildia może go zdobyć, naprawić, dostarczyć załogę a potem bronić.
Musi być co najmniej jedna osoba aby móc nim latać (pilot) reszta obsługi to mogą być wynajęci NPC, jest stały obiekt w grze, a do tego w dość niskiej ilości (ok 5 sztuk w całym universum), więc trzeb go bronić (jak zamku w innych mmo)
Oczywiście warto - może przenosić kilkadziesiąt statków graczy i daje 10000000 do lansu (o działach i rakietach już wspominałem)

[ obraz zewnętrzny ]

edit
Co się zaś tyczy pozostawienia go samopas... teoretycznie 1 czy nawet 10 wrogich statków nie przedrze się przez automatyczną obronę, ale do końca nie wiadomo jeszcze jak to z tymi bengalami będzie, możliwe że losowo będą odpalane jakieś eventy - Vanduul\pirate raid żeby "urozmaicić" podróż, poza tym wieści się szybko rozchodzą więc pewnie ktoś szybko znajdzie "zaparkowany" lotniskowiec kilometrowej długości... ;)

[ obraz zewnętrzny ]
Ostatnio zmieniony sobota, 12 października 2013, 12:34 przez Andarist, łącznie zmieniany 1 raz.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein

Awatar użytkownika
Gebbeth
Konsul
Co-OP Trybun
SC Trybun
Posty: 5653
Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
Medals: 11
Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera Fabri SWTOR Centurion ArcheAge Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Star Citizen

Post autor: Gebbeth » środa, 9 października 2013, 16:07

Na szczęście Idris ma 3 hangary więc taki mini lotniskowiec będzie dostępny dla każdego :p
Obrazek

Awatar użytkownika
Andarist
Posty: 2722
Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
Medals: 13
Lokalizacja: Szczecin
Status:
Offline

AION Legionista TERA Centurion WoT Legionista SWTOR Legionista FF XIV Legionista
Skyforge Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Star Citizen

Post autor: Andarist » czwartek, 10 października 2013, 08:58

Idris jest klasyfikowany jako korweta - 150m długości, 3 standardowe myśliwce (kupowane osobno), 10 osób załogi, na pewno będzie dostępne dla graczy coś większego - niszczyciel ok. 260m i krążownik ok. 500, ale na razie niewiele o nich wiadomo.

Tak sobie myślę, że Idris to jednak nie jest okręt dla solo graczy. Potrzeba co najmniej 6 osób do obsługi aby móc coś sensownego tj. opłacalnego robić - paliwo, amunicja, naprawy kosztuje małą fortunę (remont Bengala to duża fortuna lol)
btw. Constellation też ma myśliwiec na pokładzie ^^

Trochę z innej beczki.
Ogłoszono kolejny Stretch Goal - własne studio do super realistycznego skanowania ludzkiego ciała i twarzy by Infinite-Realities co w połączeniu z własnym studiem do motion capture Optitrack Motion Capture System pozwoli na tworzenie bardzo realistycznych modeli postaci i animacji ruchu - zarówno NPC jak i awatarów.

http://www.youtube.com/watch?v=vT3bEv_UBac

Z innych ciekawych rozwiązań to pełne wsparcie dla Oculus Rift oraz (być może) system, który w oparciu o kamerkę internetową skanuje położenie głowy gracza oraz jego mimikę i przenosi te informacje na twarz jego awatara w grze.
cool stuff.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein

Awatar użytkownika
Gebbeth
Konsul
Co-OP Trybun
SC Trybun
Posty: 5653
Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
Medals: 11
Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera Fabri SWTOR Centurion ArcheAge Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Star Citizen

Post autor: Gebbeth » czwartek, 10 października 2013, 14:15

Mnie najbardziej przeraża, że do gry będzie potrzebny smok nie komputer, bo podobno wymagania mają się zwiększać wraz z dostępnymi technologiami do czasu premiery przynajmniej.
Obrazek

Awatar użytkownika
Andarist
Posty: 2722
Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
Medals: 13
Lokalizacja: Szczecin
Status:
Offline

AION Legionista TERA Centurion WoT Legionista SWTOR Legionista FF XIV Legionista
Skyforge Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Star Citizen

Post autor: Andarist » czwartek, 10 października 2013, 14:35

Tak, gra jest raczej przewidziana na high-endowe maszyny.
na razie bym się tym jednak nie przejmował zbytnio, do premiery ponad rok, więc i kompy potanieją do tego czasu :)

http://www.youtube.com/watch?v=9LuHNXTN--0
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein

Awatar użytkownika
Gebbeth
Konsul
Co-OP Trybun
SC Trybun
Posty: 5653
Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
Medals: 11
Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera Fabri SWTOR Centurion ArcheAge Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Star Citizen

Post autor: Gebbeth » czwartek, 10 października 2013, 16:42

No właśnie rzecz w tym, że gra będzie potrzebować za półtora roku odpowiednika dzisiejszego high-endowego sprzętu.
Obrazek

Awatar użytkownika
Andarist
Posty: 2722
Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
Medals: 13
Lokalizacja: Szczecin
Status:
Offline

AION Legionista TERA Centurion WoT Legionista SWTOR Legionista FF XIV Legionista
Skyforge Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Star Citizen

Post autor: Andarist » czwartek, 10 października 2013, 17:41

Akurat przez ostatnie kilka lat gry praktycznie nie wykorzystywały mocy komputerów bo w większości były robione równolegle na konsole, które mają gorsze parametry (PS3 czy XBox360)

Nie mam nic przeciwko, aby gra wyciskała siódme poty z kompa, oczywiście jeśli powodem tego są rożne ficzersy i ekstra grafika a nie kiepski kod i brak optymalizacji...

Z tego co na razie wiadomo to jak zwykle najbardziej w kość dostawać będzie karta graficzna, a wydajność kart rośnie wręcz w postępie geometrycznym.
Pod koniec roku wyjdzie Dogfighting Module, będzie można trochę przetestować

btw. Star Citizen docelowo będzie na CryEngine 4 :D
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein

Awatar użytkownika
Gebbeth
Konsul
Co-OP Trybun
SC Trybun
Posty: 5653
Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
Medals: 11
Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera Fabri SWTOR Centurion ArcheAge Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Star Citizen

Post autor: Gebbeth » czwartek, 10 października 2013, 17:46

Gdzieś widziałem przewidywania, że trzeba będzie wydać ponad 2000$ na sprzęt żeby w pełni cieszyć się grą.
Obrazek

Awatar użytkownika
Andarist
Posty: 2722
Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
Medals: 13
Lokalizacja: Szczecin
Status:
Offline

AION Legionista TERA Centurion WoT Legionista SWTOR Legionista FF XIV Legionista
Skyforge Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Star Citizen

Post autor: Andarist » czwartek, 10 października 2013, 18:00

Imo to wróżenie z fusów, bo gry nawet nie ma, a Hangar Module to nawet nie jest alfa - żadnej optymalizacji
2k$ to pewnie razem z monitorem + Oculus Rift + fajne głośniki + dobry dysk ssd :)

Jedyne pewne info to karta graficzna z DX 11 i 8GB RAM (co wiąże się z 64bitowym OS)
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein

Awatar użytkownika
Andarist
Posty: 2722
Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
Medals: 13
Lokalizacja: Szczecin
Status:
Offline

AION Legionista TERA Centurion WoT Legionista SWTOR Legionista FF XIV Legionista
Skyforge Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Star Citizen

Post autor: Andarist » piątek, 11 października 2013, 08:08

Poniżej filmik z porannej\wieczornej imprezy urodzinowej CIG:

https://www.youtube.com/watch?v=O8HvfFCysYU

Z powodów technicznych treść zaczyna się od 9:45

edit
wersja poprawiona ;)

https://www.youtube.com/watch?v=J5YJDOwil0k
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein

Awatar użytkownika
Andarist
Posty: 2722
Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
Medals: 13
Lokalizacja: Szczecin
Status:
Offline

AION Legionista TERA Centurion WoT Legionista SWTOR Legionista FF XIV Legionista
Skyforge Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Star Citizen

Post autor: Andarist » sobota, 12 października 2013, 11:31

Reklama nowej RSI Aurora:

http://www.youtube.com/watch?v=xIII81zWCSs

ps
Nowy pakiet startowy zawierający RSI Aurora LN (Legionaire) jest już dostępny za 45$, sam statek kosztuje 35$ a upgrade z wersji podstawowej 10$
Ostatnio zmieniony wtorek, 15 października 2013, 09:17 przez Andarist, łącznie zmieniany 1 raz.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein

Awatar użytkownika
Gebbeth
Konsul
Co-OP Trybun
SC Trybun
Posty: 5653
Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
Medals: 11
Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera Fabri SWTOR Centurion ArcheAge Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Star Citizen

Post autor: Gebbeth » sobota, 12 października 2013, 11:48

Jesteś szybszy niż facebook RSI :D A co do modelu to jest na prawdę fajny na start.
Obrazek

Awatar użytkownika
Andarist
Posty: 2722
Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
Medals: 13
Lokalizacja: Szczecin
Status:
Offline

AION Legionista TERA Centurion WoT Legionista SWTOR Legionista FF XIV Legionista
Skyforge Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Star Citizen

Post autor: Andarist » sobota, 12 października 2013, 12:22

Dzięki, Gebbeth :)

edit
Dla tych co posiadają już pakiet startowy ciekawą opcją jest zakup któregoś z bombowców gdyż w zestawie jest dożywotnie ubezpieczenie :)
/edit

btw. jest ankieta gdzie ma się odbyć przyszłoroczny CitizenCon.
Zapraszam do głosowania (spora szansa, że Berlin lub Londyn wygra)
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein

Awatar użytkownika
Andarist
Posty: 2722
Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
Medals: 13
Lokalizacja: Szczecin
Status:
Offline

AION Legionista TERA Centurion WoT Legionista SWTOR Legionista FF XIV Legionista
Skyforge Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Star Citizen

Post autor: Andarist » niedziela, 13 października 2013, 12:05

Ding!
22 mil $ (w cztery dni lol)
Odblokowany został system modelowania \ skanowania twarzy o którym pisałem wcześniej.

23 mil $ - zbieramy na statek obcych ;p A konkretniej myśliwiec Xi'An dostępny dla graczy. Chodzi nie tylko o wygląd statku ale też inny sposób zachowania \ sterowania

Obrazek

Chris Roberts ogłosił również kolejny Streech Goal (24 mil $) - publiczny system transportu w grze. Czyli możliwość podróżowania pomiędzy układami słonecznymi nie na pokładzie własnego statku ale luksusowego liniowca. Będzie również możliwość przewiezienia własnego statku.

[ obraz zewnętrzny ]

Acha, ogłoszono konkurs na projekt kolejnego dużego statku w grze. Nagroda to 30K$, rejestracja trwa od 31 października do końca roku.

http://www.youtube.com/watch?v=WFEBfqgRiVg
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein

ODPOWIEDZ

Wróć do „Star Citizen”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości