Newsy Star Citizen
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy SC
- Andarist
- Posty: 2722
- Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
- Medals: 13
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Newsy Star Citizen
Chris Roberts, twórca takich klasyków jak seria Wing Commander, Starlancer czy Freelancer oraz producent w założonej przez siebie wytwórni filmów The Punisher czy Lord of War powrócił z nowym projektem: Star Citizen
http://www.youtube.com/watch?v=RlIWJlz6-Eg
Gra łączy rozbudowany fabularnie singleplayer'owy symulator w klimatach WC\Freelancer - Squadron 42 (ponad 50 misji) z sandboxowym mmo - Star Citizen.
http://www.youtube.com/watch?v=pPsHSpRBB04
strona projektu: https://robertsspaceindustries.com/
http://www.youtube.com/watch?v=RlIWJlz6-Eg
Gra łączy rozbudowany fabularnie singleplayer'owy symulator w klimatach WC\Freelancer - Squadron 42 (ponad 50 misji) z sandboxowym mmo - Star Citizen.
http://www.youtube.com/watch?v=pPsHSpRBB04
strona projektu: https://robertsspaceindustries.com/
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein
Re: Star Citizen
21mil $ ? Tyle kasy zebrali? Wtf o_O Jezeli to ma byc single player to jestem zainteresowany jezeli MMO to juz mniej.
Ok doczytalem troche i to ma byc taki jakis mix... no mam raczej mieszane uczucia =/ Gra zapowiada sie niesamowicie ale cos czuje ze nowego kompa bym potrzebowal zeby sie w pelni cieszyc gra .
Ok doczytalem troche i to ma byc taki jakis mix... no mam raczej mieszane uczucia =/ Gra zapowiada sie niesamowicie ale cos czuje ze nowego kompa bym potrzebowal zeby sie w pelni cieszyc gra .
- Andarist
- Posty: 2722
- Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
- Medals: 13
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: Star Citizen
Grałem we wszystkie gry Chrisa Robertsa i wszystkie bardzo mi się podobały, więc SC zdecydowanie jest: GO!
Jeśli chodzi o kasę to tak naprawdę zebrali prawie 24 mil, ale 2 bańki wziął kickstarter (10% prowizji) a 1 mil kosztowało zabezpieczenie "fizycznych" dodatków - pendrivy, cd z grą itp
Obecnie zbierają średnio 1 mil $ ok 9 dni Pewnie trochę zwolnią, gdy wyczerpią się wolne sloty do alfy (ale kto wie)
Trzeba wziąć pod uwagę fakt, że grę robią bez firmy wydawniczej, czyli te 21 mil to odpowiednik ok 40 mil gdyby robili z wydawcą
Squadron 42 będzie za rok a Persistent Universe dopiero na wiosnę 2015, więc sporo czasu na upgrade sprzętu
Projekt jest niesamowicie ambitny a robią go weterani przemysłu, więc zapowiada się najlepsza gra tego typu ever!
edit
W sierpniu na Gamescom była premiera modułu hangarowego, w grudniu ma być wypuszczony Dogfight Module a na wiosnę FPS module, więc chłopaki jadą ostro z koksem
Jeśli chodzi o kasę to tak naprawdę zebrali prawie 24 mil, ale 2 bańki wziął kickstarter (10% prowizji) a 1 mil kosztowało zabezpieczenie "fizycznych" dodatków - pendrivy, cd z grą itp
Obecnie zbierają średnio 1 mil $ ok 9 dni Pewnie trochę zwolnią, gdy wyczerpią się wolne sloty do alfy (ale kto wie)
Trzeba wziąć pod uwagę fakt, że grę robią bez firmy wydawniczej, czyli te 21 mil to odpowiednik ok 40 mil gdyby robili z wydawcą
Squadron 42 będzie za rok a Persistent Universe dopiero na wiosnę 2015, więc sporo czasu na upgrade sprzętu
Projekt jest niesamowicie ambitny a robią go weterani przemysłu, więc zapowiada się najlepsza gra tego typu ever!
edit
W sierpniu na Gamescom była premiera modułu hangarowego, w grudniu ma być wypuszczony Dogfight Module a na wiosnę FPS module, więc chłopaki jadą ostro z koksem
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein
- Thorn
- Posty: 1931
- Rejestracja: poniedziałek, 3 października 2011, 13:16
- Medals: 6
- Lokalizacja: Andover, UK
- Status: Offline
Re: Star Citizen
Tytuł mam na celowniku. Miło by było w Kohortowym gronie polatać.
- Gebbeth
- Posty: 5653
- Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
- Medals: 11
- Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
- Gender:
- Status: Offline
Re: Star Citizen
Pomysł fajny, ale z informacji które znalazłem wynika, że to nie będzie sandbox ale gra na serwerach i instancjach z tym, że możesz sobie wybrać czy chcesz grać solo, ze znajomymi czy losowo będą dorzucani wokół ciebie gracze na danym obszarze. Przynajmniej tak zrozumiałem to co jest na chwilę obecną dostępne.
@Thorn
+1
@Thorn
+1
- Andarist
- Posty: 2722
- Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
- Medals: 13
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: Star Citizen
@Gebbeth
Troszkę inaczej to wygląda. Instancjonowanie będzie najprawdopodobniej (gdyż na razie na 100% nie wiadomo) w ten sposób, że dany układ słoneczny będzie podzielony na niewidzialne dla gracza instancje, gdy liczba statków osiągnie maksimum zostanie utworzona kolejna kopia ale tylko jednego obszaru. Jest ro robione gdyż sprzęt nie wyrobi z renderingiem bardzo dużej ilości statków. Oprócz tego mają być tzw battlegroundy (instancje) no i zapewne niektóre misje.
Natomiast wszystkie stałe elementy mają mieć jedną kopię...
Natomiast PU będzie 100% sandboxem, może nie do końca typowym mmo, gdyż idea jest aby unikać 1000+ bitew, ale gracz ma całkowitą wolność. Pomysł jest taki, że wsiadasz do swojego statku i robisz co chcesz, możesz być explorerem, najemnikiem, piratem kim tylko chcesz. Oczywiście niektóre statki lepiej się nadają do konkretnych zadań.
Chcesz to grasz solo, masz paru kumpli to grasz z nimi, jesteś w gildii też nie ma problemu
To nie będzie EVE z kokpitami raczej Wing Commnader + Freelancer
Fragment wywiadu z CR podczas osotniego GC
http://www.youtube.com/watch?v=wbI-tT0Zs-U
Troszkę inaczej to wygląda. Instancjonowanie będzie najprawdopodobniej (gdyż na razie na 100% nie wiadomo) w ten sposób, że dany układ słoneczny będzie podzielony na niewidzialne dla gracza instancje, gdy liczba statków osiągnie maksimum zostanie utworzona kolejna kopia ale tylko jednego obszaru. Jest ro robione gdyż sprzęt nie wyrobi z renderingiem bardzo dużej ilości statków. Oprócz tego mają być tzw battlegroundy (instancje) no i zapewne niektóre misje.
Natomiast wszystkie stałe elementy mają mieć jedną kopię...
Natomiast PU będzie 100% sandboxem, może nie do końca typowym mmo, gdyż idea jest aby unikać 1000+ bitew, ale gracz ma całkowitą wolność. Pomysł jest taki, że wsiadasz do swojego statku i robisz co chcesz, możesz być explorerem, najemnikiem, piratem kim tylko chcesz. Oczywiście niektóre statki lepiej się nadają do konkretnych zadań.
Chcesz to grasz solo, masz paru kumpli to grasz z nimi, jesteś w gildii też nie ma problemu
To nie będzie EVE z kokpitami raczej Wing Commnader + Freelancer
Fragment wywiadu z CR podczas osotniego GC
http://www.youtube.com/watch?v=wbI-tT0Zs-U
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein
- Gebbeth
- Posty: 5653
- Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
- Medals: 11
- Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
- Gender:
- Status: Offline
Re: Star Citizen
I to mi się najmniej w tej całej koncepcji podoba. W EVE boli mnie najbardziej, że bitwy są w exceluTo nie będzie EVE z kokpitami
- Andarist
- Posty: 2722
- Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
- Medals: 13
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: Star Citizen
hm, to oczywiście kwestia gustu.Gebbeth pisze:I to mi się najmniej w tej całej koncepcji podobaTo nie będzie EVE z kokpitami
Ja się cieszę, że nie będzie to kolejne eve... bo eve już jest, więc kolejny klon to zbędna redundancja
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein
- Andarist
- Posty: 2722
- Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
- Medals: 13
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: Star Citizen
Minął już rok od ogłoszenia przez Chrisa Robertsa projektu Star Citizen.
Z tej okazji 10 października w siedzibie Cloud Imperium Games Corporation w Austin (USA) odbędzie się spotkanie z fanami oraz impreza, w której wezmą udział wszyscy pracujący nad projektem SC zarówno z studia w Austin jak i pozostałych oddziałów CIG.
O 6:30 pm CDT (GMT -5) przewidziany jest godzinny stream z developerami. Spekuluje się, że ogłoszony zostanie kolejny stretch goal, najbliższe plany developerskie (może data premiery DF Module?) i zmiana asortymentu w sklepie? Kto wie?
Dla tych co nie chce im się przeliczać między strefami czasowymi, kalendarzyk: http://www.timeanddate.com/countdown/ge ... n=30&sec=0
btw.
W piątek 42 odcinek Wingman's Hangar, tym razem na żywo i do tego po całonocnej imprezie lol
Z tej okazji 10 października w siedzibie Cloud Imperium Games Corporation w Austin (USA) odbędzie się spotkanie z fanami oraz impreza, w której wezmą udział wszyscy pracujący nad projektem SC zarówno z studia w Austin jak i pozostałych oddziałów CIG.
O 6:30 pm CDT (GMT -5) przewidziany jest godzinny stream z developerami. Spekuluje się, że ogłoszony zostanie kolejny stretch goal, najbliższe plany developerskie (może data premiery DF Module?) i zmiana asortymentu w sklepie? Kto wie?
Dla tych co nie chce im się przeliczać między strefami czasowymi, kalendarzyk: http://www.timeanddate.com/countdown/ge ... n=30&sec=0
btw.
W piątek 42 odcinek Wingman's Hangar, tym razem na żywo i do tego po całonocnej imprezie lol
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein
- Andarist
- Posty: 2722
- Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
- Medals: 13
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: Star Citizen
Ding! 21 milion $ na koncie CIG!!!
Odblokowano "Salvage mechanics", czyli radosne odkrywanie rożnego rodzaju wraków, opuszczonych stacji kosmicznych i baz, akcje ratunkowe itp. zarówno z pokładu statku jak i misje FPS. Do tego specjalna linia fabularna z questami i lore! :]
[ obraz zewnętrzny ]
albo sponsorzy zepsuli licznik, albo CR poleciał na Bahamy ;p
Odblokowano "Salvage mechanics", czyli radosne odkrywanie rożnego rodzaju wraków, opuszczonych stacji kosmicznych i baz, akcje ratunkowe itp. zarówno z pokładu statku jak i misje FPS. Do tego specjalna linia fabularna z questami i lore! :]
[ obraz zewnętrzny ]
albo sponsorzy zepsuli licznik, albo CR poleciał na Bahamy ;p
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein
- Gebbeth
- Posty: 5653
- Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
- Medals: 11
- Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
- Gender:
- Status: Offline
Re: Star Citizen
Posmutniałem
Gdzieś czytałem, że musi też być cały czas broniony przynajmniej przez jednego gracza, bo nie będzie można go zadokować gdzieś po prostu w bezpiecznym miejscu, więc w każdej chwili będzie mógł być napadnięty i przejęty abordażem.You don't have to be outside the law to get the stock Bengals(lotniskowce), though. The idea is that we've seeded a couple of them out there in the universe, rendered derelict by a Vanduul (or other) attack. Players can go out there, find them and fix them up. It's basically a conceit to get around the idea that the UEE would never actually let someone have such a ship.
- Andarist
- Posty: 2722
- Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
- Medals: 13
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: Star Citizen
Bengal Carrier... 1000m długości...napakowany uzbrojeniem po zęby, praktycznie latający guildhouse
[ obraz zewnętrzny ]
Nie można go kupić, gildia może go zdobyć, naprawić, dostarczyć załogę a potem bronić.
Musi być co najmniej jedna osoba aby móc nim latać (pilot) reszta obsługi to mogą być wynajęci NPC, jest stały obiekt w grze, a do tego w dość niskiej ilości (ok 5 sztuk w całym universum), więc trzeb go bronić (jak zamku w innych mmo)
Oczywiście warto - może przenosić kilkadziesiąt statków graczy i daje 10000000 do lansu (o działach i rakietach już wspominałem)
[ obraz zewnętrzny ]
edit
Co się zaś tyczy pozostawienia go samopas... teoretycznie 1 czy nawet 10 wrogich statków nie przedrze się przez automatyczną obronę, ale do końca nie wiadomo jeszcze jak to z tymi bengalami będzie, możliwe że losowo będą odpalane jakieś eventy - Vanduul\pirate raid żeby "urozmaicić" podróż, poza tym wieści się szybko rozchodzą więc pewnie ktoś szybko znajdzie "zaparkowany" lotniskowiec kilometrowej długości...
[ obraz zewnętrzny ]
[ obraz zewnętrzny ]
Nie można go kupić, gildia może go zdobyć, naprawić, dostarczyć załogę a potem bronić.
Musi być co najmniej jedna osoba aby móc nim latać (pilot) reszta obsługi to mogą być wynajęci NPC, jest stały obiekt w grze, a do tego w dość niskiej ilości (ok 5 sztuk w całym universum), więc trzeb go bronić (jak zamku w innych mmo)
Oczywiście warto - może przenosić kilkadziesiąt statków graczy i daje 10000000 do lansu (o działach i rakietach już wspominałem)
[ obraz zewnętrzny ]
edit
Co się zaś tyczy pozostawienia go samopas... teoretycznie 1 czy nawet 10 wrogich statków nie przedrze się przez automatyczną obronę, ale do końca nie wiadomo jeszcze jak to z tymi bengalami będzie, możliwe że losowo będą odpalane jakieś eventy - Vanduul\pirate raid żeby "urozmaicić" podróż, poza tym wieści się szybko rozchodzą więc pewnie ktoś szybko znajdzie "zaparkowany" lotniskowiec kilometrowej długości...
[ obraz zewnętrzny ]
Ostatnio zmieniony sobota, 12 października 2013, 12:34 przez Andarist, łącznie zmieniany 1 raz.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein
- Gebbeth
- Posty: 5653
- Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
- Medals: 11
- Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
- Gender:
- Status: Offline
Re: Star Citizen
Na szczęście Idris ma 3 hangary więc taki mini lotniskowiec będzie dostępny dla każdego :p
- Andarist
- Posty: 2722
- Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
- Medals: 13
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: Star Citizen
Idris jest klasyfikowany jako korweta - 150m długości, 3 standardowe myśliwce (kupowane osobno), 10 osób załogi, na pewno będzie dostępne dla graczy coś większego - niszczyciel ok. 260m i krążownik ok. 500, ale na razie niewiele o nich wiadomo.
Tak sobie myślę, że Idris to jednak nie jest okręt dla solo graczy. Potrzeba co najmniej 6 osób do obsługi aby móc coś sensownego tj. opłacalnego robić - paliwo, amunicja, naprawy kosztuje małą fortunę (remont Bengala to duża fortuna lol)
btw. Constellation też ma myśliwiec na pokładzie ^^
Trochę z innej beczki.
Ogłoszono kolejny Stretch Goal - własne studio do super realistycznego skanowania ludzkiego ciała i twarzy by Infinite-Realities co w połączeniu z własnym studiem do motion capture Optitrack Motion Capture System pozwoli na tworzenie bardzo realistycznych modeli postaci i animacji ruchu - zarówno NPC jak i awatarów.
http://www.youtube.com/watch?v=vT3bEv_UBac
Z innych ciekawych rozwiązań to pełne wsparcie dla Oculus Rift oraz (być może) system, który w oparciu o kamerkę internetową skanuje położenie głowy gracza oraz jego mimikę i przenosi te informacje na twarz jego awatara w grze.
cool stuff.
Tak sobie myślę, że Idris to jednak nie jest okręt dla solo graczy. Potrzeba co najmniej 6 osób do obsługi aby móc coś sensownego tj. opłacalnego robić - paliwo, amunicja, naprawy kosztuje małą fortunę (remont Bengala to duża fortuna lol)
btw. Constellation też ma myśliwiec na pokładzie ^^
Trochę z innej beczki.
Ogłoszono kolejny Stretch Goal - własne studio do super realistycznego skanowania ludzkiego ciała i twarzy by Infinite-Realities co w połączeniu z własnym studiem do motion capture Optitrack Motion Capture System pozwoli na tworzenie bardzo realistycznych modeli postaci i animacji ruchu - zarówno NPC jak i awatarów.
http://www.youtube.com/watch?v=vT3bEv_UBac
Z innych ciekawych rozwiązań to pełne wsparcie dla Oculus Rift oraz (być może) system, który w oparciu o kamerkę internetową skanuje położenie głowy gracza oraz jego mimikę i przenosi te informacje na twarz jego awatara w grze.
cool stuff.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein
- Gebbeth
- Posty: 5653
- Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
- Medals: 11
- Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
- Gender:
- Status: Offline
Re: Star Citizen
Mnie najbardziej przeraża, że do gry będzie potrzebny smok nie komputer, bo podobno wymagania mają się zwiększać wraz z dostępnymi technologiami do czasu premiery przynajmniej.
- Andarist
- Posty: 2722
- Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
- Medals: 13
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: Star Citizen
Tak, gra jest raczej przewidziana na high-endowe maszyny.
na razie bym się tym jednak nie przejmował zbytnio, do premiery ponad rok, więc i kompy potanieją do tego czasu
http://www.youtube.com/watch?v=9LuHNXTN--0
na razie bym się tym jednak nie przejmował zbytnio, do premiery ponad rok, więc i kompy potanieją do tego czasu
http://www.youtube.com/watch?v=9LuHNXTN--0
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein
- Gebbeth
- Posty: 5653
- Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
- Medals: 11
- Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
- Gender:
- Status: Offline
Re: Star Citizen
No właśnie rzecz w tym, że gra będzie potrzebować za półtora roku odpowiednika dzisiejszego high-endowego sprzętu.
- Andarist
- Posty: 2722
- Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
- Medals: 13
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: Star Citizen
Akurat przez ostatnie kilka lat gry praktycznie nie wykorzystywały mocy komputerów bo w większości były robione równolegle na konsole, które mają gorsze parametry (PS3 czy XBox360)
Nie mam nic przeciwko, aby gra wyciskała siódme poty z kompa, oczywiście jeśli powodem tego są rożne ficzersy i ekstra grafika a nie kiepski kod i brak optymalizacji...
Z tego co na razie wiadomo to jak zwykle najbardziej w kość dostawać będzie karta graficzna, a wydajność kart rośnie wręcz w postępie geometrycznym.
Pod koniec roku wyjdzie Dogfighting Module, będzie można trochę przetestować
btw. Star Citizen docelowo będzie na CryEngine 4
Nie mam nic przeciwko, aby gra wyciskała siódme poty z kompa, oczywiście jeśli powodem tego są rożne ficzersy i ekstra grafika a nie kiepski kod i brak optymalizacji...
Z tego co na razie wiadomo to jak zwykle najbardziej w kość dostawać będzie karta graficzna, a wydajność kart rośnie wręcz w postępie geometrycznym.
Pod koniec roku wyjdzie Dogfighting Module, będzie można trochę przetestować
btw. Star Citizen docelowo będzie na CryEngine 4
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein
- Gebbeth
- Posty: 5653
- Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
- Medals: 11
- Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
- Gender:
- Status: Offline
Re: Star Citizen
Gdzieś widziałem przewidywania, że trzeba będzie wydać ponad 2000$ na sprzęt żeby w pełni cieszyć się grą.
- Andarist
- Posty: 2722
- Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
- Medals: 13
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: Star Citizen
Imo to wróżenie z fusów, bo gry nawet nie ma, a Hangar Module to nawet nie jest alfa - żadnej optymalizacji
2k$ to pewnie razem z monitorem + Oculus Rift + fajne głośniki + dobry dysk ssd
Jedyne pewne info to karta graficzna z DX 11 i 8GB RAM (co wiąże się z 64bitowym OS)
2k$ to pewnie razem z monitorem + Oculus Rift + fajne głośniki + dobry dysk ssd
Jedyne pewne info to karta graficzna z DX 11 i 8GB RAM (co wiąże się z 64bitowym OS)
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein
- Andarist
- Posty: 2722
- Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
- Medals: 13
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: Star Citizen
Poniżej filmik z porannej\wieczornej imprezy urodzinowej CIG:
https://www.youtube.com/watch?v=O8HvfFCysYU
Z powodów technicznych treść zaczyna się od 9:45
edit
wersja poprawiona
https://www.youtube.com/watch?v=J5YJDOwil0k
https://www.youtube.com/watch?v=O8HvfFCysYU
Z powodów technicznych treść zaczyna się od 9:45
edit
wersja poprawiona
https://www.youtube.com/watch?v=J5YJDOwil0k
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein
- Andarist
- Posty: 2722
- Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
- Medals: 13
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: Star Citizen
Reklama nowej RSI Aurora:
http://www.youtube.com/watch?v=xIII81zWCSs
ps
Nowy pakiet startowy zawierający RSI Aurora LN (Legionaire) jest już dostępny za 45$, sam statek kosztuje 35$ a upgrade z wersji podstawowej 10$
http://www.youtube.com/watch?v=xIII81zWCSs
ps
Nowy pakiet startowy zawierający RSI Aurora LN (Legionaire) jest już dostępny za 45$, sam statek kosztuje 35$ a upgrade z wersji podstawowej 10$
Ostatnio zmieniony wtorek, 15 października 2013, 09:17 przez Andarist, łącznie zmieniany 1 raz.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein
- Gebbeth
- Posty: 5653
- Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
- Medals: 11
- Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
- Gender:
- Status: Offline
Re: Star Citizen
Jesteś szybszy niż facebook RSI A co do modelu to jest na prawdę fajny na start.
- Andarist
- Posty: 2722
- Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
- Medals: 13
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: Star Citizen
Dzięki, Gebbeth
edit
Dla tych co posiadają już pakiet startowy ciekawą opcją jest zakup któregoś z bombowców gdyż w zestawie jest dożywotnie ubezpieczenie
/edit
btw. jest ankieta gdzie ma się odbyć przyszłoroczny CitizenCon.
Zapraszam do głosowania (spora szansa, że Berlin lub Londyn wygra)
edit
Dla tych co posiadają już pakiet startowy ciekawą opcją jest zakup któregoś z bombowców gdyż w zestawie jest dożywotnie ubezpieczenie
/edit
btw. jest ankieta gdzie ma się odbyć przyszłoroczny CitizenCon.
Zapraszam do głosowania (spora szansa, że Berlin lub Londyn wygra)
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein
- Andarist
- Posty: 2722
- Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
- Medals: 13
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: Star Citizen
Ding!
22 mil $ (w cztery dni lol)
Odblokowany został system modelowania \ skanowania twarzy o którym pisałem wcześniej.
23 mil $ - zbieramy na statek obcych ;p A konkretniej myśliwiec Xi'An dostępny dla graczy. Chodzi nie tylko o wygląd statku ale też inny sposób zachowania \ sterowania
Chris Roberts ogłosił również kolejny Streech Goal (24 mil $) - publiczny system transportu w grze. Czyli możliwość podróżowania pomiędzy układami słonecznymi nie na pokładzie własnego statku ale luksusowego liniowca. Będzie również możliwość przewiezienia własnego statku.
[ obraz zewnętrzny ]
Acha, ogłoszono konkurs na projekt kolejnego dużego statku w grze. Nagroda to 30K$, rejestracja trwa od 31 października do końca roku.
http://www.youtube.com/watch?v=WFEBfqgRiVg
22 mil $ (w cztery dni lol)
Odblokowany został system modelowania \ skanowania twarzy o którym pisałem wcześniej.
23 mil $ - zbieramy na statek obcych ;p A konkretniej myśliwiec Xi'An dostępny dla graczy. Chodzi nie tylko o wygląd statku ale też inny sposób zachowania \ sterowania
Chris Roberts ogłosił również kolejny Streech Goal (24 mil $) - publiczny system transportu w grze. Czyli możliwość podróżowania pomiędzy układami słonecznymi nie na pokładzie własnego statku ale luksusowego liniowca. Będzie również możliwość przewiezienia własnego statku.
[ obraz zewnętrzny ]
Acha, ogłoszono konkurs na projekt kolejnego dużego statku w grze. Nagroda to 30K$, rejestracja trwa od 31 października do końca roku.
http://www.youtube.com/watch?v=WFEBfqgRiVg
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości