Obce rasy w Star Citizen
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy SC
- Gebbeth
- Posty: 5653
- Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
- Medals: 11
- Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
- Gender:
- Status: Offline
Obce rasy w Star Citizen
[yt][/yt]
Filmik z grudnia, ale dość ciekawie omówione obce imperia na jakie można się natknąć w świecie Star Citizen.
Filmik z grudnia, ale dość ciekawie omówione obce imperia na jakie można się natknąć w świecie Star Citizen.
- Andarist
- Posty: 2722
- Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
- Medals: 13
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: Obce rasy w SC
Całkiem dobra kompilacja. Dane techniczne opisanych pojazdów są oczywiście nieaktualne.
Z obcych ras warto jeszcze wspomnieć o Tevarin. Wojna z tą rasą praktycznie ukształtowała UEE. Aktualnie niedobitki Tevarin zostały zasymilowane przez UEE (ludzie). Tevarin homeworld - Kaleeth uległ terraformingowi i aktualnie nazywa się Elysium IV i należy do UEE.
Squadron 42 zyskał sławę podczas drugiej wojny z Tevarin (300 lat temu) - Bitwa o Centauri.
Na razie jedyną dostępną dla gracza rasą są ludzie, ale bardzo prawdopodobne, że w jednym z dalszych patchy będzię Baanu i\lub Xi'An.
Z obcych ras warto jeszcze wspomnieć o Tevarin. Wojna z tą rasą praktycznie ukształtowała UEE. Aktualnie niedobitki Tevarin zostały zasymilowane przez UEE (ludzie). Tevarin homeworld - Kaleeth uległ terraformingowi i aktualnie nazywa się Elysium IV i należy do UEE.
Squadron 42 zyskał sławę podczas drugiej wojny z Tevarin (300 lat temu) - Bitwa o Centauri.
Na razie jedyną dostępną dla gracza rasą są ludzie, ale bardzo prawdopodobne, że w jednym z dalszych patchy będzię Baanu i\lub Xi'An.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein
- Gebbeth
- Posty: 5653
- Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
- Medals: 11
- Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
- Gender:
- Status: Offline
Re: Obce rasy w SC
Oczywiste, biorąc pod uwagę publikacjęCałkiem dobra kompilacja. Dane techniczne opisanych pojazdów są oczywiście nieaktualne.
Fajna koncepcja, ale w dzisiejszej historii nowego universum raczej mało realna pod względem technicznym. Fizjologia Bantu i Xi'An jest niekompatybilna ze statkami UEE, a jakoś nie bardzo sobie wyobrażam rozbudowanie fabuły w tej koncepcji. I nawet nie wiem czy bym chciałNa razie jedyną dostępną dla gracza rasą są ludzie, ale bardzo prawdopodobne, że w jednym z dalszych patchy będzię Baanu i\lub Xi'An.
Ciekawostka.
Xi'an(She'an, Szi'an) to nazwa miasta na Ziemi, gdzie odkryto Terakotową armię, stolica sprzed tysięcy i przez setki lat Chin, koniec szlaku jedwabnego. Znana prócz Terakotowej armii z Piramidy pierwszego cesarza.
- Andarist
- Posty: 2722
- Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
- Medals: 13
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: Obce rasy w SC
Z tą niekompatybilnością to już sobie poradzili - ludzie latają Vanduul Scythe czy Xi'An Karthu. Pamiętam, że w którymś z wywiadów CR wspominał że całkiem możliwe wprowadzenie dodatkowej rasy, oczywiście to są plany baaardzo odległe - trzeba zrobić dodatkowe statki, planety, lore etc
Na pewno nie będzie można grać Vanduul
imo granie obcą rasą wcale nie jest takie fajne jak by się mogło wydawać, więc się nie martwię, że odłożą to na daleką przyszłość.
Na pewno nie będzie można grać Vanduul
imo granie obcą rasą wcale nie jest takie fajne jak by się mogło wydawać, więc się nie martwię, że odłożą to na daleką przyszłość.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein
- Gebbeth
- Posty: 5653
- Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
- Medals: 11
- Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
- Gender:
- Status: Offline
Re: Obce rasy w SC
Tak , ale to jest dostosowanie obcej technologii do fizjologii ludzi. Gdyby dodali Bantu jako rasę grywalną, trzeba by dostosować wszystkie statki/okręty UEE od Aurory po Bengala. Fajnie jakby na to poszli(sam z chęcia grałbym Xi'An), ale trochę jest zabawy z tym.Z tą niekompatybilnością to już sobie poradzili - ludzie latają Vanduul Scythe czy Xi'An Karthu.
Tak dla mniej z orientowanych, to się wydaję głupią dyskusją, ale to symulator w dużej mierze i takie rzeczy jak dostosowanie technologii obcych jest ważną częścią lore, nawet jak się nie zamierza grać RP.
- Andarist
- Posty: 2722
- Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
- Medals: 13
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
Re: Obce rasy w SC
Właściwie to jest kwestia wielkości modeli. Do dej pory nie pokazywali (ja nie widziałem) jak duży\mały jest Baanu czy Xi'An względem człowieka. Mamy tylko porównanie z Vanduul, którego faktycznie do Aurory ciężko wcisnąć, a ta rasa na pewno grywalna nie będzie.
Zresztą to są spekulacje z mojej strony na podstawie jednej czy dwóch wypowiedzi CR.
edit
Tevarin służą w flocie UEE, a do tego nie wiemy jak wyglądają, więc z nimi nie powinno być problemu.
Zresztą to są spekulacje z mojej strony na podstawie jednej czy dwóch wypowiedzi CR.
edit
Tevarin służą w flocie UEE, a do tego nie wiemy jak wyglądają, więc z nimi nie powinno być problemu.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein
- Gebbeth
- Posty: 5653
- Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
- Medals: 11
- Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
- Gender:
- Status: Offline
Re: Obce rasy w SC
[yt][/yt]
- Gebbeth
- Posty: 5653
- Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
- Medals: 11
- Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
- Gender:
- Status: Offline
Re: Obce rasy w Star Citizen
Rasa Tevarin
- Gebbeth
- Posty: 5653
- Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
- Medals: 11
- Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
- Gender:
- Status: Offline
Re: Obce rasy w Star Citizen
A tak wyglądają Tevarin pod hełmem
- Gebbeth
- Posty: 5653
- Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
- Medals: 11
- Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
- Gender:
- Status: Offline
Re: Obce rasy w Star Citizen
[yt][/yt]
[yt][/yt]
[yt][/yt]
- Gebbeth
- Posty: 5653
- Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
- Medals: 11
- Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
- Gender:
- Status: Offline
Re: Obce rasy w Star Citizen
tl;dr
Twórcą obcych języków w Star Citizen/Squadron 42 jest Britton Watkins, który pracował nad xenolingwistyką w różnych filmach.
Języki obcych będą "prawdziwymi" językami. Z gramatyką, słownictwem, zapisem, a nawet dialektami. Będzie można ich po prostu się nauczyć, jeśli ktoś będzie na tyle wytrwały
[yt][/yt]
Twórcą obcych języków w Star Citizen/Squadron 42 jest Britton Watkins, który pracował nad xenolingwistyką w różnych filmach.
Języki obcych będą "prawdziwymi" językami. Z gramatyką, słownictwem, zapisem, a nawet dialektami. Będzie można ich po prostu się nauczyć, jeśli ktoś będzie na tyle wytrwały
[yt][/yt]
- Jaroczaro
- Posty: 911
- Rejestracja: niedziela, 3 stycznia 2016, 12:56
- Medals: 15
- Gender:
- Status: Offline
Re: Obce rasy w Star Citizen
Właśnie przez tego typu informacje mam mieszane uczucia co do twórców i nie mogę się oprzeć wrażeniu, że obecna sytuacja im bardzo pasuje i nie spieszno im z wydaniem gry.Gebbeth pisze:Spoiler:
- Gebbeth
- Posty: 5653
- Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
- Medals: 11
- Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
- Gender:
- Status: Offline
Re: Obce rasy w Star Citizen
Tzn? Bo z tego wynika, że te języki są już zrobione. Nie wiem jak język Banu i Tevarin, bo o nim nie wspominają.Jaroczaro pisze:Właśnie przez tego typu informacje mam mieszane uczucia co do twórców i nie mogę się oprzeć wrażeniu, że obecna sytuacja im bardzo pasuje i nie spieszno im z wydaniem gry.Gebbeth pisze:Spoiler:
- Jaroczaro
- Posty: 911
- Rejestracja: niedziela, 3 stycznia 2016, 12:56
- Medals: 15
- Gender:
- Status: Offline
Re: Obce rasy w Star Citizen
Spoiler:
Tzn? Bo z tego wynika, że te języki są już zrobione. Nie wiem jak język Banu i Tevarin, bo o nim nie wspominają.[/quote]
Ja przez zwrot "I'm doing right now" rozumiem, że jest w trakcie prac nad tymi dwoma językami ( 2m40s filmu ) Mam obawy, że rozdmuchają ten projekt tak bardzo, że ich to przerośnie. Wprowadzenie języków obcych jest super ale pomyśl ile to będzie kosztowało zaangażowania i ile opóźni wydanie gry jeżeli uznają, że bez tego nie mogą jej wydać.
- Gebbeth
- Posty: 5653
- Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
- Medals: 11
- Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
- Gender:
- Status: Offline
Re: Obce rasy w Star Citizen
Nie wiadomo kiedy to było nagrywane Do SQ42 mają już praktycznie wszystkie cutscenki nagrane, więc i język jest gotowy.Jaroczaro pisze: Ja przez zwrot "I'm doing right now" rozumiem, że jest w trakcie prac nad tymi dwoma językami ( 2m40s filmu ) Mam obawy, że rozdmuchają ten projekt tak bardzo, że ich to przerośnie. Wprowadzenie języków obcych jest super ale pomyśl ile to będzie kosztowało zaangażowania i ile opóźni wydanie gry jeżeli uznają, że bez tego nie mogą jej wydać.
- Gebbeth
- Posty: 5653
- Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
- Medals: 11
- Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
- Gender:
- Status: Offline
Re: Obce rasy w Star Citizen
Kilka nowości o Banu.
https://youtu.be/4RLYch3lxVk?t=752
https://youtu.be/4RLYch3lxVk?t=752
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości