PinKiller
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin
- Thenatz
- Posty: 48
- Rejestracja: poniedziałek, 7 września 2015, 16:40
- Medals: 1
- Gender:
- Status: Offline
PinKiller
Jak gameplay ESO cofnąć do czasów Morrowind #2
http://www.esoui.com/downloads/info190-PinKiller.html
Kolejny mod zwiększający immersję podczas gry. Możliwość usuwania znaczników questów z kompasu/mapy świata/(i chyba najważniejsze) z samego ekranu gry. Koniec z ukrytymi księgami wyraźnie oznaczonymi lewitującym markerem. Pełna konfiguracja i dowolność wyboru tego co chcemy widzieć/ukryć.
http://www.esoui.com/downloads/info190-PinKiller.html
Kolejny mod zwiększający immersję podczas gry. Możliwość usuwania znaczników questów z kompasu/mapy świata/(i chyba najważniejsze) z samego ekranu gry. Koniec z ukrytymi księgami wyraźnie oznaczonymi lewitującym markerem. Pełna konfiguracja i dowolność wyboru tego co chcemy widzieć/ukryć.
"Kiedyś dojedziesz do granicy swojej głowy, a tam będzie wielki wodospad, drużyna koszykarska morskich Lewiatanów i podtrzymujący cały ten burdel na swojej skorupie dementywny żółw."
- Maurycy
- Posty: 3538
- Rejestracja: środa, 19 maja 2010, 11:00
- Medals: 28
- Lokalizacja: Wrocław
- Gender:
- Status: Offline
Re: PinKiller
na kompasie i tak pokazuje
- Thenatz
- Posty: 48
- Rejestracja: poniedziałek, 7 września 2015, 16:40
- Medals: 1
- Gender:
- Status: Offline
Re: PinKiller
Nope, nie pokazuje W konfiguracji są osobne okna do każdej "przestrzeni" gdzie znajdują się pinezki
[ obraz zewnętrzny ]
[ obraz zewnętrzny ]
"Kiedyś dojedziesz do granicy swojej głowy, a tam będzie wielki wodospad, drużyna koszykarska morskich Lewiatanów i podtrzymujący cały ten burdel na swojej skorupie dementywny żółw."
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości