TANK-życie itp.
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin
-
- Posty: 752
- Rejestracja: wtorek, 8 grudnia 2009, 16:02
- Medals: 4
- Lokalizacja: Gdańsk
- Gender:
- Status: Offline
TANK-życie itp.
Szukam takiego info
ile powinien mieć tank :
-życia
-resów
-armora
co do staminy i magi to nie ma z tym problemów można wyczuć braki ewentualne.
może ktoś coś wie na ten temat ?
odpowiedz która brzmi jak najwięcej nie jest dla mnie odpowiedzią
ile powinien mieć tank :
-życia
-resów
-armora
co do staminy i magi to nie ma z tym problemów można wyczuć braki ewentualne.
może ktoś coś wie na ten temat ?
odpowiedz która brzmi jak najwięcej nie jest dla mnie odpowiedzią
-
- Status: Offline
Re: TANK-życie itp.
moze nie odpowiem na to dokladnie jakbys chcial , ale ja to widze tak :
hp - tyle zeby wytrzymac strzala od najmocniejszego bosa
resy takie zeby obnizyc takie strzaly i dac czas na wyhilowanie
staminy/magicki tyle zeby non stop uzywac odpowiednich skilow,
ilosc nad regenem
wdzianko - tu juz wlasciwie sie za bardzo nie poszaleje bo sa okreslone sety i nie ma randomowych statow ( i bardzo dobrze) , wiec wszystko co bedzie wspomagalo tanka czyli : hp, stamina, block ewentualnie jakies hp buffki itp, jest kilka dropionych setow na ktorych widzialem takowe wlasciwosci , np unassailable
no i mysle ze to ma byc heavy 5/2 albo 5/1/1 (h/m/l)
rasa :
ktorakolwiek ktora ma jakies predyspozycje pod tankowanie
skile :
tankujaco-bufujace + stuny itp
enchanty : w armora pakowac na hp ew stamine ( zalezy czego brakuje ), w bizuterie na resisty
pve/pvp
o ile rozgrywka nie wymaga za bardzo sprzetu tylko pvp albo tylko pve bo wlasciwie sety sa uniwersalne poza tymi gdzie pisze 'mniej obrazen od gracza', to mozna pokusic sie o skombinowanie setow pod konkretny typ bosa albo dungeona np jesli idzie duzy dmg ze spela to miec duzy spell ressist + resy od zywiolow, jak duzy fizyk to wtedy duzo armora i redukcje obrazen melee + physic resy + ew resy zywiolu
konkretnie nie podaje ilosciowych bo :
nie znam , nie chce wprowadzac w blad, sam chce zrobic tez tanka, ale wg tego schematu bede wyszukiwal potrzebnych skilow/itemkow , jako ze moj main jest khajitem dk troche sie rozczarowalem jak bardzo papierowy to dk, moje resy z bufem od spiked armor to 17-18k spell i ok 16k armor 17k sta/magicka ok 26k hp ,
nie wiem jakie dokladnie mam resy od zywiolow itp , kiedys gdzies widzialem addona ktory to pokazywal ,
mysle ze mozna by rozwinac nasze opisy klasowo itemkowo rasowe na wzor naszej wikipedi i co jakis czas aktualizowac
wiele tych dungeonow nie ma , mozna by wysledzic z uzyciem add-onow z czego piora mobki/bossy ile dmg , jakiego rodzaju i wtedy jzu konkretnie z ta wiedza budowac postac/sprzet, wiem ze to moze duzo roboty ale mydsle ze tak bedzie najrozsadniej ,
moj tankujacy dk w przyszlosci to dunmer , ma rasowy buff do ognia res/dmg sparuje to z wampirem i sie okarze
mozliwe ze jakby khajita pomieszac z jakimis skilami dajacymi np evade/dodge/miss mozliwe ze tez bylby ladny tank
Shem kiedys wspominal o tym jego uber imperatorze co to rozp**** wszystko na serwerze ze ma 40k resistow
hp - tyle zeby wytrzymac strzala od najmocniejszego bosa
resy takie zeby obnizyc takie strzaly i dac czas na wyhilowanie
staminy/magicki tyle zeby non stop uzywac odpowiednich skilow,
ilosc nad regenem
wdzianko - tu juz wlasciwie sie za bardzo nie poszaleje bo sa okreslone sety i nie ma randomowych statow ( i bardzo dobrze) , wiec wszystko co bedzie wspomagalo tanka czyli : hp, stamina, block ewentualnie jakies hp buffki itp, jest kilka dropionych setow na ktorych widzialem takowe wlasciwosci , np unassailable
no i mysle ze to ma byc heavy 5/2 albo 5/1/1 (h/m/l)
rasa :
ktorakolwiek ktora ma jakies predyspozycje pod tankowanie
skile :
tankujaco-bufujace + stuny itp
enchanty : w armora pakowac na hp ew stamine ( zalezy czego brakuje ), w bizuterie na resisty
pve/pvp
o ile rozgrywka nie wymaga za bardzo sprzetu tylko pvp albo tylko pve bo wlasciwie sety sa uniwersalne poza tymi gdzie pisze 'mniej obrazen od gracza', to mozna pokusic sie o skombinowanie setow pod konkretny typ bosa albo dungeona np jesli idzie duzy dmg ze spela to miec duzy spell ressist + resy od zywiolow, jak duzy fizyk to wtedy duzo armora i redukcje obrazen melee + physic resy + ew resy zywiolu
konkretnie nie podaje ilosciowych bo :
nie znam , nie chce wprowadzac w blad, sam chce zrobic tez tanka, ale wg tego schematu bede wyszukiwal potrzebnych skilow/itemkow , jako ze moj main jest khajitem dk troche sie rozczarowalem jak bardzo papierowy to dk, moje resy z bufem od spiked armor to 17-18k spell i ok 16k armor 17k sta/magicka ok 26k hp ,
nie wiem jakie dokladnie mam resy od zywiolow itp , kiedys gdzies widzialem addona ktory to pokazywal ,
mysle ze mozna by rozwinac nasze opisy klasowo itemkowo rasowe na wzor naszej wikipedi i co jakis czas aktualizowac
wiele tych dungeonow nie ma , mozna by wysledzic z uzyciem add-onow z czego piora mobki/bossy ile dmg , jakiego rodzaju i wtedy jzu konkretnie z ta wiedza budowac postac/sprzet, wiem ze to moze duzo roboty ale mydsle ze tak bedzie najrozsadniej ,
moj tankujacy dk w przyszlosci to dunmer , ma rasowy buff do ognia res/dmg sparuje to z wampirem i sie okarze
mozliwe ze jakby khajita pomieszac z jakimis skilami dajacymi np evade/dodge/miss mozliwe ze tez bylby ladny tank
Shem kiedys wspominal o tym jego uber imperatorze co to rozp**** wszystko na serwerze ze ma 40k resistow
-
- Posty: 752
- Rejestracja: wtorek, 8 grudnia 2009, 16:02
- Medals: 4
- Lokalizacja: Gdańsk
- Gender:
- Status: Offline
Re: TANK-życie itp.
właśnie taka wiedza o tym jaki boss zadaje największe obrażenia i od czego dała by odpowiedz jak bardzo trza podnieść daną statystykę i o taką wiedzę mi chodzi.
ja obecnie na 9vr mam :
res na magiczne 24k-tu spokojnie da rade podnieść tą wartość znacznie jak zacznę ubierać zbroje z kamykiem na resy , po za tym sety te co mam to są jeszcze lepsze do zdobycia więc te 40k jest osiągalne.
res na psychiczne trochę ponad 17k - i tu nie bardzo wiem od czego to zależy
życie ponad 25k - tu też da rade podnieść jeszcze
magicki i staminy mam po ponad 10k i myślę i wystarcza , bardziej ważne jest aby mieć duże recowery na te wartości tak minimum po 1k myślę że optymalnie
tak samo na życie 1k to za mało
Co do ubioru to ja chodzę w pełnym HA i myślę że ubierać np.1m/1l czy 2m to nie potrzeba.
Mam obecnie ubrane dwa sety i czerpie z dwóch profity
Brak mi w statystykach jakiś bardziej szczegółowych danych.
są jakieś adony do tego ?
ja obecnie na 9vr mam :
res na magiczne 24k-tu spokojnie da rade podnieść tą wartość znacznie jak zacznę ubierać zbroje z kamykiem na resy , po za tym sety te co mam to są jeszcze lepsze do zdobycia więc te 40k jest osiągalne.
res na psychiczne trochę ponad 17k - i tu nie bardzo wiem od czego to zależy
życie ponad 25k - tu też da rade podnieść jeszcze
magicki i staminy mam po ponad 10k i myślę i wystarcza , bardziej ważne jest aby mieć duże recowery na te wartości tak minimum po 1k myślę że optymalnie
tak samo na życie 1k to za mało
Co do ubioru to ja chodzę w pełnym HA i myślę że ubierać np.1m/1l czy 2m to nie potrzeba.
Mam obecnie ubrane dwa sety i czerpie z dwóch profity
Brak mi w statystykach jakiś bardziej szczegółowych danych.
są jakieś adony do tego ?
-
- Status: Offline
Re: TANK-życie itp.
na razie znalazlem add-on ze statami
damage bedzie chybe trzeba zebrac organoleptycznie i spisac , potem zrobic jakis kalkulator w excelu i wrzucic na forum
damage bedzie chybe trzeba zebrac organoleptycznie i spisac , potem zrobic jakis kalkulator w excelu i wrzucic na forum
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości