Dragon knight PvE Tank build
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin
Dragon knight PvE Tank build
Witam, z racji tego że w tym dziale panują okropne pustki postanowiłem podzielić się z wami moim buildem. Gram DK tankiem/dps jeżeli ktoś będzie chciał to również mogę podzielić się dps buildem
Na sam początek zaznaczę że nie jestem w 100% pewien czy build nie ulegnie zmianie, jeżeli takie zajdą będę robił aktualizacje. Jak na razie jestem na Veteran Rank 10 i jest to mój build endgamowy. Tankowałem wszystkie dungeony 6-10 VR bez żadnych problemów.
Rasa: Redguard
Części armora : 5 Heavy Armor 2 Light Armor - po dyskusji z Królikiem jest to dla mnie najbardziej sensowny wybór
Magika/Health/Stamina: 49/0/0
Build:
DK tank build
Co do opisu skilli i rotacji sprawa wygląda następująco:
1. Pierce Armor - Podstawowy taunt który spamujemy na bossie/trashu co 15 sekund. Możecie zapytać dlaczego nie zmofrować tego na Ransack. Odpowiedź jest prosta : Na VR 10 posiadam +175 za dużo armora, morfowanie w Ransack nie daje maksium możliwości wykorzystania tego skilla. Dodatkowo nie można dyskryminować postaci bazujących na spell dmg więc dodatkowe zmniejszenie spell resista ofiary jak najbardziej jest na miejscu
2. Absorb magic (skill Invasion w trakcie testów) - genialny skill podczas walki z przeciwnikami, których dmg opiera się na magii. Dzięki użyciu tego skilla pochłaniamy następny podstawowy atak magiczny dodatkowo dostajemy heal na poziomie 115% obrażeń które w normalnych okolicznościach wywołał by ten atak. Dlaczego nie Defensive Stance ? Odpowiedz jest prosta - self heal.
3. Igneous Shield - skill defensywny bardzo przydatny w sytuacjach gdy drużyna otrzymuje AoE dmg którego nie możemy uniknąć w żaden sposób. Wykorzystuje go w momencie gdy wiem że za chwilę wszyscy oberwiemy bądz healer po prostu nie daje sobie rady w danej chwili. Po aktywacji skilla na stan obecny drużyna dostaje 365 punktową tarczę natomiast ja 2x tej wartości.
4. Burning talons - Podstawowy skill do CC. Jest to moim zdaniem mini substytut aoe taunta. W praktyce wygląda to tak że w trakcie rozpoczęcia walki używam tego skilla a następnie mam 4 sekundy na użycie single taunta na każdym mobie po kolei. Dzięki temu gdy rotacja wyjdzie idealnie wszystkie moby siedzą na mnie. Skill przydaje się na trashu jak i na addach spamowanych przez większość bossów.
5. Green dragon blood - Absolutne MUST HAVE. Jest to nasz self heal w trakcie każdej walki dzięki któremu na prawdę ciężko nas zabić. Nasza przeżywalność dzięki temu skillowi ograniczona jest tylko do ilości posiadanych punktów magii.
6. Tutaj korzystam z dwóch Ulti w zależności od sytuacji jaka mnie czeka. Jeżeli walczę z bossem który nie spamuje addów i mogę spokojnie skupić się tylko na nim wybieram Magma shell - na 12 sekund stajemy się niezniszczalni + dodatkowo przy użyciu synergy przez drużynę wszyscy dostają shielda na poziomie 85% maksymalnego poziomu życia.
Jeżeli boss spamuje addy wybór pada na Standard of Might dzięki któremu jestem w stanie szybko wybić wszystkich. Kombinacja Standard of Might + Burning talons sprawia że addy padają szybko + drużyna jest bezpieczna od nagłego zerwania się przypadkowego moba który może siać pustkę w naszych szeregach.
Skille pasywne:
Wszystkie w następujących drzewkach:
Wszystkie drzewka klasowe
Heavy Armor
One Hand and Shield
Fighters Guild
Racial
Soul Magic
Sprawy kontrowersyjne:
Możecie zapytać dlaczego nie mam w rotacji skilla Reflective Plate. Sprawa jest prosta. W mojej rotacji znajdują się 3 skille które bazuja na magii oraz 2 skille które bazują na staminie. Z doświadczenia wiem że healerzy mają sporo do roboty podczas walki więc magika spalana jest głównie na Green dragon blood bądz w sytuacjach kryzysowych dla drużyny na Igneous Shield. Nie ma tu miejsca podczas walki z bossem na dodatkowe straty magii. Dlatego substytutem tego skilla Jest Absorb Magic. Z racji tego że jeżeli dobrze operujemy tauntem oraz blockiem i nie palimy staminy jak szaleni możemy spamować ten skill bardzo często dodatkowo dostając Self heala o bardzo bardzo dużej mocy, w moim przypadku jest to wzrost z 40% hp do 80-90% przy 2495 hp.
Dlaczego w rotacji nie ma skilla Spiked Armor ? Tak jak zaznaczyłem wcześniej, na obecnym poziomie przy gearze o 5 poziomów niższym niż mogę założyć nadal mam 175 armora ponad soft capem co powoduje że skill ten nie jest wykorzystywany w pełni możliwości.
Co do skilla Inhale - FAIL i nic więcej.
Bardzo fajnym skillem jest również Igneous Weapons - skill dający buffa do dmg dla całej drużyny + 2x wartości dla nas samych. Skill ten znajduje się w mojej rotacji dps i spamuje go przed każdą grupą mobów i w trakcie walki z bossami. Jeżeli ktoś będzie chciał żebym rozpisał swój build dps to właśnie tam znajduje się ten skill.
To wszystko co przychodzi mi do głowy na chwilę obecną . Oczywiście czekam na pytania jak i uwagi co do buildu Jestem pewien w 80% że jest to mój build end-gamowy z racji tego że na prawdę sprawdza się bardzo dobrze przynajmniej w moim odczuciu. Jeżeli ktoś ma bardziej szczegółowe pytania to łapać mnie na Tsie, wyjaśnię wszystko
Na sam początek zaznaczę że nie jestem w 100% pewien czy build nie ulegnie zmianie, jeżeli takie zajdą będę robił aktualizacje. Jak na razie jestem na Veteran Rank 10 i jest to mój build endgamowy. Tankowałem wszystkie dungeony 6-10 VR bez żadnych problemów.
Rasa: Redguard
Części armora : 5 Heavy Armor 2 Light Armor - po dyskusji z Królikiem jest to dla mnie najbardziej sensowny wybór
Magika/Health/Stamina: 49/0/0
Build:
DK tank build
Co do opisu skilli i rotacji sprawa wygląda następująco:
1. Pierce Armor - Podstawowy taunt który spamujemy na bossie/trashu co 15 sekund. Możecie zapytać dlaczego nie zmofrować tego na Ransack. Odpowiedź jest prosta : Na VR 10 posiadam +175 za dużo armora, morfowanie w Ransack nie daje maksium możliwości wykorzystania tego skilla. Dodatkowo nie można dyskryminować postaci bazujących na spell dmg więc dodatkowe zmniejszenie spell resista ofiary jak najbardziej jest na miejscu
2. Absorb magic (skill Invasion w trakcie testów) - genialny skill podczas walki z przeciwnikami, których dmg opiera się na magii. Dzięki użyciu tego skilla pochłaniamy następny podstawowy atak magiczny dodatkowo dostajemy heal na poziomie 115% obrażeń które w normalnych okolicznościach wywołał by ten atak. Dlaczego nie Defensive Stance ? Odpowiedz jest prosta - self heal.
3. Igneous Shield - skill defensywny bardzo przydatny w sytuacjach gdy drużyna otrzymuje AoE dmg którego nie możemy uniknąć w żaden sposób. Wykorzystuje go w momencie gdy wiem że za chwilę wszyscy oberwiemy bądz healer po prostu nie daje sobie rady w danej chwili. Po aktywacji skilla na stan obecny drużyna dostaje 365 punktową tarczę natomiast ja 2x tej wartości.
4. Burning talons - Podstawowy skill do CC. Jest to moim zdaniem mini substytut aoe taunta. W praktyce wygląda to tak że w trakcie rozpoczęcia walki używam tego skilla a następnie mam 4 sekundy na użycie single taunta na każdym mobie po kolei. Dzięki temu gdy rotacja wyjdzie idealnie wszystkie moby siedzą na mnie. Skill przydaje się na trashu jak i na addach spamowanych przez większość bossów.
5. Green dragon blood - Absolutne MUST HAVE. Jest to nasz self heal w trakcie każdej walki dzięki któremu na prawdę ciężko nas zabić. Nasza przeżywalność dzięki temu skillowi ograniczona jest tylko do ilości posiadanych punktów magii.
6. Tutaj korzystam z dwóch Ulti w zależności od sytuacji jaka mnie czeka. Jeżeli walczę z bossem który nie spamuje addów i mogę spokojnie skupić się tylko na nim wybieram Magma shell - na 12 sekund stajemy się niezniszczalni + dodatkowo przy użyciu synergy przez drużynę wszyscy dostają shielda na poziomie 85% maksymalnego poziomu życia.
Jeżeli boss spamuje addy wybór pada na Standard of Might dzięki któremu jestem w stanie szybko wybić wszystkich. Kombinacja Standard of Might + Burning talons sprawia że addy padają szybko + drużyna jest bezpieczna od nagłego zerwania się przypadkowego moba który może siać pustkę w naszych szeregach.
Skille pasywne:
Wszystkie w następujących drzewkach:
Wszystkie drzewka klasowe
Heavy Armor
One Hand and Shield
Fighters Guild
Racial
Soul Magic
Sprawy kontrowersyjne:
Możecie zapytać dlaczego nie mam w rotacji skilla Reflective Plate. Sprawa jest prosta. W mojej rotacji znajdują się 3 skille które bazuja na magii oraz 2 skille które bazują na staminie. Z doświadczenia wiem że healerzy mają sporo do roboty podczas walki więc magika spalana jest głównie na Green dragon blood bądz w sytuacjach kryzysowych dla drużyny na Igneous Shield. Nie ma tu miejsca podczas walki z bossem na dodatkowe straty magii. Dlatego substytutem tego skilla Jest Absorb Magic. Z racji tego że jeżeli dobrze operujemy tauntem oraz blockiem i nie palimy staminy jak szaleni możemy spamować ten skill bardzo często dodatkowo dostając Self heala o bardzo bardzo dużej mocy, w moim przypadku jest to wzrost z 40% hp do 80-90% przy 2495 hp.
Dlaczego w rotacji nie ma skilla Spiked Armor ? Tak jak zaznaczyłem wcześniej, na obecnym poziomie przy gearze o 5 poziomów niższym niż mogę założyć nadal mam 175 armora ponad soft capem co powoduje że skill ten nie jest wykorzystywany w pełni możliwości.
Co do skilla Inhale - FAIL i nic więcej.
Bardzo fajnym skillem jest również Igneous Weapons - skill dający buffa do dmg dla całej drużyny + 2x wartości dla nas samych. Skill ten znajduje się w mojej rotacji dps i spamuje go przed każdą grupą mobów i w trakcie walki z bossami. Jeżeli ktoś będzie chciał żebym rozpisał swój build dps to właśnie tam znajduje się ten skill.
To wszystko co przychodzi mi do głowy na chwilę obecną . Oczywiście czekam na pytania jak i uwagi co do buildu Jestem pewien w 80% że jest to mój build end-gamowy z racji tego że na prawdę sprawdza się bardzo dobrze przynajmniej w moim odczuciu. Jeżeli ktoś ma bardziej szczegółowe pytania to łapać mnie na Tsie, wyjaśnię wszystko
Ostatnio zmieniony piątek, 9 maja 2014, 08:18 przez Baint, łącznie zmieniany 7 razy.
- Pankrolik
- Posty: 1163
- Rejestracja: poniedziałek, 1 listopada 2010, 13:12
- Medals: 7
- Lokalizacja: Warszawa
- Gender:
- Status: Offline
Re: Dragon knight PvE Tank build
Mam taką małą uwagę. Czemu nie 7 heavy? Bo przy 5 ma się już cap Armora, a do tego jeszcze dochodzi tarcza. Ja na NB w 5 Heavy i 2 Ligth, mam armor zcapowany, a przy rozdaniu 4 punktow w HP, mam też cap healtha.
Growing old doesn't mean growing up...
Re: Dragon knight PvE Tank build
Fakt że 7 części Heavy w celu uzyskania capa na armora mija się z celem, ponieważ bez problemu możemy to osiągnąć z 2 light lub 2 medium. Jednak z racji tego że specjalnie wybrałem rase Redguarda aby nie mieć problemu ze staminą nie muszę bawić się z 2 medium, w celu rozwiazania problemu z magicką scapowałem magicka regen na 78. 2 dodatkowe części heavy dają mi dodatkowe 8% health regen 2% increased healing recieved. Moim zdaniem jest to kwestia indywidualna jeżeli ktoś ma problem z magicką powinien pójść w 5H/2L jeżeli ze staminą 5H/2M Zobaczymy jak to będzie wyglądać na VR 10 gdzie cap na armor to 1870 a przy 7 Heavy legendary osiągamy 1846 armora. Prawdopodobnie wtedy zacznę kombinować
- Pankrolik
- Posty: 1163
- Rejestracja: poniedziałek, 1 listopada 2010, 13:12
- Medals: 7
- Lokalizacja: Warszawa
- Gender:
- Status: Offline
Re: Dragon knight PvE Tank build
Zapominasz o jednym, o pasywach. Jak mówię w 5 heavy i 2 light mam cap armora przekroczony o ponad 200Baint pisze:Fakt że 7 części Heavy w celu uzyskania capa na armora mija się z celem, ponieważ bez problemu możemy to osiągnąć z 2 light lub 2 medium. Jednak z racji tego że specjalnie wybrałem rase Redguarda aby nie mieć problemu ze staminą nie muszę bawić się z 2 medium, w celu rozwiazania problemu z magicką scapowałem magicka regen na 78. 2 dodatkowe części heavy dają mi dodatkowe 8% health regen 2% increased healing recieved. Moim zdaniem jest to kwestia indywidualna jeżeli ktoś ma problem z magicką powinien pójść w 5H/2L jeżeli ze staminą 5H/2M Zobaczymy jak to będzie wyglądać na VR 10 gdzie cap na armor to 1870 a przy 7 Heavy legendary osiągamy 1846 armora. Prawdopodobnie wtedy zacznę kombinować
2 części light, dają duże bonusy nie tylko regenu ale też spell resista, który tankowi przyda się ogromnie (heavy też ma spell resist, ale mniejszy przelicznik niż light)
PS: mam 10vet więc mówię o end game, żeby nie było że teoretyzuję
PS2: Też gram Redguardem.
Growing old doesn't mean growing up...
- Eldain
- Posty: 367
- Rejestracja: wtorek, 3 stycznia 2012, 11:11
- Medals: 5
- Lokalizacja: Międzyzdroje
- Gender:
- Status: Offline
Re: Dragon knight PvE Tank build
Zastanawiam się czy jest konieczność biegania w heavy jako tank na DK; sam biegam w 7 lightach i używając Spiked Armor przekraczam ten cap.
Re: Dragon knight PvE Tank build
Zastanawiałem się nad tym i rzeczywiście 2 itemy light sa jak najbardziej na miejscu z racji passywów Evocation, Recovery i Spell Warding. Co do tego co daje nam Heavy to Rapid Mending, Bracing i Constitution są moim zdaniem kluczowe. Ale podkreślam że kwestia gearu który nosimy to moim zdaniem sprawa bardzo idywidualna i każdy powinien dobrać go do swojego stylu gry i potrzeb
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości