Dragon knight PvE Tank build

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin

Awatar użytkownika
Baint
Posty: 162
Rejestracja: sobota, 12 lutego 2011, 16:19
Medals: 2
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Legionista ESO Optio

Dragon knight PvE Tank build

Post autor: Baint » środa, 23 kwietnia 2014, 22:52

Witam, z racji tego że w tym dziale panują okropne pustki postanowiłem podzielić się z wami moim buildem. Gram DK tankiem/dps jeżeli ktoś będzie chciał to również mogę podzielić się dps buildem ;)

Na sam początek zaznaczę że nie jestem w 100% pewien czy build nie ulegnie zmianie, jeżeli takie zajdą będę robił aktualizacje. Jak na razie jestem na Veteran Rank 10 i jest to mój build endgamowy. Tankowałem wszystkie dungeony 6-10 VR bez żadnych problemów.

Rasa: Redguard

Części armora : 5 Heavy Armor 2 Light Armor - po dyskusji z Królikiem jest to dla mnie najbardziej sensowny wybór ;)

Magika/Health/Stamina: 49/0/0

Build:
DK tank build

Co do opisu skilli i rotacji sprawa wygląda następująco:

1. Pierce Armor - Podstawowy taunt który spamujemy na bossie/trashu co 15 sekund. Możecie zapytać dlaczego nie zmofrować tego na Ransack. Odpowiedź jest prosta : Na VR 10 posiadam +175 za dużo armora, morfowanie w Ransack nie daje maksium możliwości wykorzystania tego skilla. Dodatkowo nie można dyskryminować postaci bazujących na spell dmg :P więc dodatkowe zmniejszenie spell resista ofiary jak najbardziej jest na miejscu ;)

2. Absorb magic (skill Invasion w trakcie testów) - genialny skill podczas walki z przeciwnikami, których dmg opiera się na magii. Dzięki użyciu tego skilla pochłaniamy następny podstawowy atak magiczny dodatkowo dostajemy heal na poziomie 115% obrażeń które w normalnych okolicznościach wywołał by ten atak. Dlaczego nie Defensive Stance ? Odpowiedz jest prosta - self heal.

3. Igneous Shield - skill defensywny bardzo przydatny w sytuacjach gdy drużyna otrzymuje AoE dmg którego nie możemy uniknąć w żaden sposób. Wykorzystuje go w momencie gdy wiem że za chwilę wszyscy oberwiemy bądz healer po prostu nie daje sobie rady w danej chwili. Po aktywacji skilla na stan obecny drużyna dostaje 365 punktową tarczę natomiast ja 2x tej wartości.

4. Burning talons - Podstawowy skill do CC. Jest to moim zdaniem mini substytut aoe taunta. W praktyce wygląda to tak że w trakcie rozpoczęcia walki używam tego skilla a następnie mam 4 sekundy na użycie single taunta na każdym mobie po kolei. Dzięki temu gdy rotacja wyjdzie idealnie wszystkie moby siedzą na mnie. Skill przydaje się na trashu jak i na addach spamowanych przez większość bossów.

5. Green dragon blood - Absolutne MUST HAVE. Jest to nasz self heal w trakcie każdej walki dzięki któremu na prawdę ciężko nas zabić. Nasza przeżywalność dzięki temu skillowi ograniczona jest tylko do ilości posiadanych punktów magii.

6. Tutaj korzystam z dwóch Ulti w zależności od sytuacji jaka mnie czeka. Jeżeli walczę z bossem który nie spamuje addów i mogę spokojnie skupić się tylko na nim wybieram Magma shell - na 12 sekund stajemy się niezniszczalni + dodatkowo przy użyciu synergy przez drużynę wszyscy dostają shielda na poziomie 85% maksymalnego poziomu życia.

Jeżeli boss spamuje addy wybór pada na Standard of Might dzięki któremu jestem w stanie szybko wybić wszystkich. Kombinacja Standard of Might + Burning talons sprawia że addy padają szybko + drużyna jest bezpieczna od nagłego zerwania się przypadkowego moba który może siać pustkę w naszych szeregach.


Skille pasywne:
Wszystkie w następujących drzewkach:
Wszystkie drzewka klasowe
Heavy Armor
One Hand and Shield
Fighters Guild
Racial
Soul Magic

Sprawy kontrowersyjne:

Możecie zapytać dlaczego nie mam w rotacji skilla Reflective Plate. Sprawa jest prosta. W mojej rotacji znajdują się 3 skille które bazuja na magii oraz 2 skille które bazują na staminie. Z doświadczenia wiem że healerzy mają sporo do roboty podczas walki więc magika spalana jest głównie na Green dragon blood bądz w sytuacjach kryzysowych dla drużyny na Igneous Shield. Nie ma tu miejsca podczas walki z bossem na dodatkowe straty magii. Dlatego substytutem tego skilla Jest Absorb Magic. Z racji tego że jeżeli dobrze operujemy tauntem oraz blockiem i nie palimy staminy jak szaleni możemy spamować ten skill bardzo często dodatkowo dostając Self heala o bardzo bardzo dużej mocy, w moim przypadku jest to wzrost z 40% hp do 80-90% przy 2495 hp.

Dlaczego w rotacji nie ma skilla Spiked Armor ? Tak jak zaznaczyłem wcześniej, na obecnym poziomie przy gearze o 5 poziomów niższym niż mogę założyć nadal mam 175 armora ponad soft capem co powoduje że skill ten nie jest wykorzystywany w pełni możliwości.

Co do skilla Inhale - FAIL i nic więcej.

Bardzo fajnym skillem jest również Igneous Weapons - skill dający buffa do dmg dla całej drużyny + 2x wartości dla nas samych. Skill ten znajduje się w mojej rotacji dps i spamuje go przed każdą grupą mobów i w trakcie walki z bossami. Jeżeli ktoś będzie chciał żebym rozpisał swój build dps to właśnie tam znajduje się ten skill.

To wszystko co przychodzi mi do głowy na chwilę obecną . Oczywiście czekam na pytania jak i uwagi co do buildu ;) Jestem pewien w 80% że jest to mój build end-gamowy z racji tego że na prawdę sprawdza się bardzo dobrze przynajmniej w moim odczuciu. Jeżeli ktoś ma bardziej szczegółowe pytania to łapać mnie na Tsie, wyjaśnię wszystko :)
Ostatnio zmieniony piątek, 9 maja 2014, 08:18 przez Baint, łącznie zmieniany 7 razy.

Awatar użytkownika
Pankrolik
Posty: 1163
Rejestracja: poniedziałek, 1 listopada 2010, 13:12
Medals: 7
Lokalizacja: Warszawa
Gender:
Status:
Offline

WoW Legionista BF3 St. Legionista WoT Legionista SWTOR Legionista GW2 Legionista
Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Dragon knight PvE Tank build

Post autor: Pankrolik » czwartek, 24 kwietnia 2014, 07:19

Mam taką małą uwagę. Czemu nie 7 heavy? Bo przy 5 ma się już cap Armora, a do tego jeszcze dochodzi tarcza. Ja na NB w 5 Heavy i 2 Ligth, mam armor zcapowany, a przy rozdaniu 4 punktow w HP, mam też cap healtha.
Growing old doesn't mean growing up...

Awatar użytkownika
Baint
Posty: 162
Rejestracja: sobota, 12 lutego 2011, 16:19
Medals: 2
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Legionista ESO Optio

Re: Dragon knight PvE Tank build

Post autor: Baint » czwartek, 24 kwietnia 2014, 08:06

Fakt że 7 części Heavy w celu uzyskania capa na armora mija się z celem, ponieważ bez problemu możemy to osiągnąć z 2 light lub 2 medium. Jednak z racji tego że specjalnie wybrałem rase Redguarda aby nie mieć problemu ze staminą nie muszę bawić się z 2 medium, w celu rozwiazania problemu z magicką scapowałem magicka regen na 78. 2 dodatkowe części heavy dają mi dodatkowe 8% health regen 2% increased healing recieved. Moim zdaniem jest to kwestia indywidualna jeżeli ktoś ma problem z magicką powinien pójść w 5H/2L jeżeli ze staminą 5H/2M ;) Zobaczymy jak to będzie wyglądać na VR 10 gdzie cap na armor to 1870 a przy 7 Heavy legendary osiągamy 1846 armora. Prawdopodobnie wtedy zacznę kombinować :)

Awatar użytkownika
Pankrolik
Posty: 1163
Rejestracja: poniedziałek, 1 listopada 2010, 13:12
Medals: 7
Lokalizacja: Warszawa
Gender:
Status:
Offline

WoW Legionista BF3 St. Legionista WoT Legionista SWTOR Legionista GW2 Legionista
Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Dragon knight PvE Tank build

Post autor: Pankrolik » czwartek, 24 kwietnia 2014, 09:00

Baint pisze:Fakt że 7 części Heavy w celu uzyskania capa na armora mija się z celem, ponieważ bez problemu możemy to osiągnąć z 2 light lub 2 medium. Jednak z racji tego że specjalnie wybrałem rase Redguarda aby nie mieć problemu ze staminą nie muszę bawić się z 2 medium, w celu rozwiazania problemu z magicką scapowałem magicka regen na 78. 2 dodatkowe części heavy dają mi dodatkowe 8% health regen 2% increased healing recieved. Moim zdaniem jest to kwestia indywidualna jeżeli ktoś ma problem z magicką powinien pójść w 5H/2L jeżeli ze staminą 5H/2M ;) Zobaczymy jak to będzie wyglądać na VR 10 gdzie cap na armor to 1870 a przy 7 Heavy legendary osiągamy 1846 armora. Prawdopodobnie wtedy zacznę kombinować :)
Zapominasz o jednym, o pasywach. Jak mówię w 5 heavy i 2 light mam cap armora przekroczony o ponad 200 :)
2 części light, dają duże bonusy nie tylko regenu ale też spell resista, który tankowi przyda się ogromnie ;) (heavy też ma spell resist, ale mniejszy przelicznik niż light)

PS: mam 10vet więc mówię o end game, żeby nie było że teoretyzuję :)
PS2: Też gram Redguardem.
Growing old doesn't mean growing up...

Awatar użytkownika
Eldain
Posty: 367
Rejestracja: wtorek, 3 stycznia 2012, 11:11
Medals: 5
Lokalizacja: Międzyzdroje
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista GW2 Legionista ESO Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Dragon knight PvE Tank build

Post autor: Eldain » czwartek, 24 kwietnia 2014, 12:09

Zastanawiam się czy jest konieczność biegania w heavy jako tank na DK; sam biegam w 7 lightach i używając Spiked Armor przekraczam ten cap.
[ obraz zewnętrzny ]

" Si vis pacem ? Para bellum "

Pędź i wrzeszcz boś nie leszcz

Awatar użytkownika
Baint
Posty: 162
Rejestracja: sobota, 12 lutego 2011, 16:19
Medals: 2
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Legionista ESO Optio

Re: Dragon knight PvE Tank build

Post autor: Baint » czwartek, 24 kwietnia 2014, 14:12

Zastanawiałem się nad tym i rzeczywiście 2 itemy light sa jak najbardziej na miejscu z racji passywów Evocation, Recovery i Spell Warding. Co do tego co daje nam Heavy to Rapid Mending, Bracing i Constitution są moim zdaniem kluczowe. Ale podkreślam że kwestia gearu który nosimy to moim zdaniem sprawa bardzo idywidualna i każdy powinien dobrać go do swojego stylu gry i potrzeb :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Dragonknight”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość