The Binding Coil of Bahamut Turn 1

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin

Egze
Kwatermistrz
Posty: 1503
Rejestracja: czwartek, 12 lipca 2012, 10:07
Medals: 20
Gender:
Status:
Offline

Kwatermistrz IX Kohorty Srebrna falera SWTOR Centurion SWTOR Order Odrodzenia Imperium SWTOR Gestarum
FF XIV Centurion Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

The Binding Coil of Bahamut Turn 1

Post autor: Egze » piątek, 7 marca 2014, 23:55

T1

Awatar użytkownika
Noxim
Patrycjusz
Posty: 613
Rejestracja: czwartek, 6 września 2012, 13:55
Medals: 26
Lokalizacja: Wrocław
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Weteran FF XIV Optio L2C Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty
Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty Brązowy Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: The Binding Coil of Bahamut Turn 1

Post autor: Noxim » sobota, 15 marca 2014, 19:37

Nasza taktyka na T1 Caduceus:


[ obraz zewnętrzny ]


Niestety moje zdolności graficzne są bardzo ograniczone, więc pozwoliłem sobie narysować obszary w Paincie :D
  • 1 - miejsce tankowania bossa zarówno przed jak i po podziale
  • 2 - miejsce tankowania bossa po podziale
  • 3 - obszar, w którym znajdują się range DPS i healerzy
  • 4 - miejsce, w którym stoi off-tank przed podziałem, aby wyłapać żelki
  • 5 - opcjonalne miejsce spawnu żelek

Mechanika żelki:


Boss co minutę dostaje 1 stack, który zwiększa mu zadawany DMG. Na 5 stackach już jest bardzo ciężko wyleczyć i tankowie oraz healerzy muszą być bardzo dobrze ubrani, dlatego używamy mechaniki żelek. Żelkę trzeba podprowadzić pod bossa (najlepiej z boku, aby nie dostać damażu z ogona albo z cleave'a) i zazwyczaj robi to OT. Za każdą zjedzoną żelkę, bossowi spada 1 stack, ale leczy on sobie pewien %hp zależny od %hp jakie zostawiliśmy żelce przed podprowadzeniem. Najważniejszą rzeczą dla osoby podprowadzającej żelkę pod bossa jest, aby nie oddalać się za bardzo od niej. Żelka jest wolna i czasem trzeba na nią poczekać, gdyż jak oddalimy się za bardzo, to żelka wybucha (nazywamy to emo-żelką) i zadaje mnóstwo damażu przy okazji uniemożliwiając nam zdjęcie stacka z bossa.


FAZA 1:


  • 1. Main tank odpala przeżywajkę i pulluje bossa stając z nim na przełomie 2 platform (obszar 1).
  • 2. Off-tank staje na 4 i czeka aż któreś platformy zaczną świecić. Platformy mają 4 możliwe patterny pokazane na obrazku (świecą się czerwone lub żółte lub zielone lub niebieskie, nigdy inaczej).
  • 3.Range DPS i Healerzy ustawiają się mniej więcej w obszarze 3. DPS bez przerwy tłuką bossa do momentu komendy STOP DPS bądź podziału bossa (66% hp).
  • 4.Od tego momentu każdy musi uważać pod nogi z powodu możliwości zaświecenia się platform danym patternem. Zadaniem każdego gracza w party (oprócz OT) jest jak najszybsze zejście ze świecącej platformy. Jest to bardzo łatwe, gdy każdy stoi na obszarach jakie zaznaczyłem na obrazku.
  • 5.Gdy platformy się zaświecą, zadaniem OT jest wejście na jedną z nich i czekanie, aż nie zrespi się żelka. W tym momencie najlepiej BRD, ale jeśli nie ma takowego w party, to może być BLM, musi zbić żelkę do <20% uważając żeby jej nie zabić, ale zostawić na możliwie minimalnym HP.
  • 6.Jesli DPS jest dobry, to można odpuścić drugą żelkę w tej fazie i cały czas klepać bossa. Czy DPS jest dobry można stwierdzić po tym ile hp ma boss, gdy dostanie kolejnego stacka. Jeśli ma coś w okolicy 75%, to jest dobrze i można olać już żelki do końca walki, ale jeśli nie, to pada komenda STOP DPS i trzeba podprowadzić drugą żelkę przed podziałem bossa.

FAZA 2:

  • 1.Boss podzielił się na 2 takie same odpowiedniki. Biją tak samo mocno i oba mają tyle stacków, ile miał boss przed podziałem. Tankowie mają 5-10 sekund, aby oddalić od siebie obu przeciwników, ponieważ po tym czasie, połączą się one i boss, który znowu będzie jeden, nastackuje się do 8 w czasie 10 sekund i jest to murowany WIPE.
    Robimy to w ten sposób:
    Oznaczamy bossa przed podziałem cyferką 1. W momencie podziału, tank, który trzymał bossa, bierze tego oznaczonego cyferką i biegnie do obszaru numer 2. W tym samym czasie, OT bierze drugiego bossa i staje z nim na obszarze 1.
  • 2. Wszyscy DPS biją jeden target i jest to cyferka 1 (obszar 2). Zbijają go do ilości około 5-10% hp (HP bar mniej więcej na poziomie między 5 i 0 w nazwie bossa).
  • 3. Gdy Boss z cyferką 1 ma dane 5-10% hp, wszyscy DPS przerzucają się na drugi target i jak najszybciej starają się go zabić. Najlepiej jeśli melee DPS w tym momencie walnie Limit Break, gdy jest naładowany na 2 i nie ma szans na 3.
    4. Po zabiciu Bossa w obszarze 1, dobija się drugiego Caduceusa. Mamy na to około 10s w innym przypadku będzie wipe z powodu mechaniki walki (Caduceus się "zrespi" na 8 stackach i wszystkich pozabija).
Gratulacje, najprostszy Turn Coila już za Tobą :D

Zablokowany

Wróć do „Poradniki i taktyki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość