The Binding Coil of Bahamut Turn 2

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin

Egze
Kwatermistrz
Posty: 1503
Rejestracja: czwartek, 12 lipca 2012, 10:07
Medals: 20
Gender:
Status:
Offline

Kwatermistrz IX Kohorty Srebrna falera SWTOR Centurion SWTOR Order Odrodzenia Imperium SWTOR Gestarum
FF XIV Centurion Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

The Binding Coil of Bahamut Turn 2

Post autor: Egze » piątek, 7 marca 2014, 23:55

T2

Awatar użytkownika
Noxim
Patrycjusz
Posty: 613
Rejestracja: czwartek, 6 września 2012, 13:55
Medals: 26
Lokalizacja: Wrocław
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Weteran FF XIV Optio L2C Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty
Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty Brązowy Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: The Binding Coil of Bahamut Turn 2

Post autor: Noxim » wtorek, 8 kwietnia 2014, 19:57

Turn 2: Enrage metoda


[ obraz zewnętrzny ]

Optymalny skład: 1 tank, BRD, 1 melee DPS, reszta wg uznania.

Turn 2 składa się wyłącznie z przeciwników typu ADS (taka kulka, która była na początku T1). Na zrobienie całości mamy 12 minut, po których Boss odpala sobie Enrage i nasza taktyka polega na tym, aby do tego doprowadzić ;)
W tym Turnie ADSów jest 7: 6 addów i 1 boss. Na mapce zaznaczone są poszczególne Sectory, w których "króluje" dany ADS, Boss jest w sektorze VI na środku. Cała zabawa w tym Turnie polega na tym, że każdy zabity ADS po drodze do bossa, usuwa mu jedną umiejętność z arsenału (tekst na czerwono), ale daje jakiś pasyw (tekst na niebiesko). Nasza trasa, która wydaje się nam najoptymalniejsza to:

Sector I - tutaj się wchodzi i ten sector trzeba zaliczyć mimo wszystko. Tutejszy ADS nie robi nic strasznego oprócz nakładania na tanka stacków, które zwiększają dmg otrzymywany. Ma również te same umiejętnośći co ADS z Turn 1, poza laserem, czyli przydaje się BRD i PLD, aby przerywać wredny "High Voltage".
Potem idziemy w lewo (patrząc na mapę, w prawo) do sectora III.

Sector III - Jedyną różnicą między tym ADSem a tym pierwszem jest to, że ten ma dodatkowo całkiem wredny czar Chain Lightning. Co prawda nie zadaje on wielkich obrażeń w tym momencie, ale gdyby Boss mógł używać tej umiejętności, zguba byłaby pewna. Chain Lightning, jak sama nazwa wskazuje, przeskakuje z jednego gracza na drugiego tworząc łańcuch. Najlepiej na tej kulce stać szeroko.
Po zabiciu tego ADS idziemy jedyną dostepną drogą, czyli w dół.

Sector V - Znienawidzony przez melee DPS przeciwnik. Ma takie same umiejętności jak ADS z Sectora I, ale z dodatkiem "gwiazdy śmierci". ADS w pewnym momencie zostawia na podłodze znacznik AOE w stylu gwiazdy *. Wszyscy stojący blisko kulki lub stojący na linii strzału mają niecałą sekundę, aby jak najszybciej z tego wyjść inaczej bardzo często oznacza to śmierć (również tanka). Po tej kulce zazwyczaj robimy 6-7 minut przerwy, aby doprowadzić do metody Enrage.

Sector VI - BOSS. Do bossa wchodzimy mając ~30 sekund do czasu Enrage. Robimy to dlatego, że podczas Enrage, boss używa tylko jednego skilla, który zadaje dość dużo obrażeń AOE (około 2,5-3,5k) każdemu, kto znajduje się w Sectorze VI. Wszyscy musza stanąć "w kupie" najlepiej na healerach i robić największy DPS w swoim życiu, ponieważ taką taktyką, healerzy strasznie szybko wypluwają się z many (BRD niezbędny!!!). Przez te 30 sekund, ADS zawsze zdąża odpalić 3 umiejętności: High Voltage, Laser, Repelling Canons, także trzeba być czujnym i nie dostać niepotrzebnego damażu. Healerzy leczą tylko i wyłącznie healami AoE, a DPSom kategorycznie zabrania się odpalania Blood for Blood. W razie gdyby tank stracił agro, nie ma się czym marwtić, ponieważ ADS używa tylko jednego skilla i nie ma znaczenia, kto go tankuje, bo nic to nie zmienia.

W sumie, to już nic ciekawego i niespodziewanego się nie może wydarzyć, więc jeśli macie odpowiedni DPS, a healerom wystarczy many, moje gratulacje, bo właśnie skończyliście T2 ;)

Zablokowany

Wróć do „Poradniki i taktyki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości