Paladyn 2.2
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin
Paladyn 2.2
“For centuries, the elite of the Sultansworn have served as personal bodyguards to the royal family of Ul'dah. Known as paladins, these men and women marry exquisite swordplay with stalwart shieldwork to create a style of combat uncompromising in its defense. Clad in brilliant silver armor, they charge fearlessly into battle, ever ready to lay down their lives for their liege. To be a paladin is to protect, and those who choose to walk this path will become the iron foundation upon which the party's defense is built.”
Tak oto twórcy gry opisują Job'a Paladyna, jednego z dwóch tanków dostępnych w FF14. Klasą bazową dla Paladyna jest Gladiator na lvl 30. Dodatkowo musimy posiadać Conjurer'a na lvl 15. Ale to nie wszystko , zalecane jest posiadanie Marudera na lvl 26 dla cross klass skilli.
Najlepszymi rasami dla tanków są Hyur Highlander oraz Roegadyn Sea Wolves. Jest podyktowane najwyższymi bazowymi wartościami Strength oraz Vitality. Podczas lvlowania wszystkie punkty dajemy w Vitality.
Re: Paladyn 2.2
FAST BLADE Atak o potency 150
[ obraz zewnętrzny ]
RAMPART 10% redukcji damage na 20 sekund. 90 sekund cooldown.
[ obraz zewnętrzny ]
SAVAGE BLADE Atak o potency 100. Zwiększone Enmity. Combo z Fast Blade o potency 200.
[ obraz zewnętrzny ]
FIGHT OR FLIGHT Zwiększenie fizycznego damage o 30% na 20 sekund. Cooldown 180 sekund..
[ obraz zewnętrzny ]
FLASH AOE zwiększenie ENMITY
[ obraz zewnętrzny ]
CONVALESCENCE Heal wchodzący w Paladyna jest zwiększony o 20%. 120 sekund cooldown.
[ obraz zewnętrzny ]
RIOT BLADE Atak o potency 100. Combo z Fast Blade o potency 230 regenerujące MP.
[ obraz zewnętrzny ]
SHIELD LOB Atak dystansowy o potency 120. Zwiększa ENMITY. Zasięg 15y.
[ obraz zewnętrzny ]
SHIELD BASH Atak o potency 110 dający STUN na 3 sekundy.
[ obraz zewnętrzny ]
PROVOKE Zwiększa ENMITY na celu +1 w stosunku do najwyższego w tabeli enmity.40 sekund cooldown.
[ obraz zewnętrzny ]
RAGE OF HALONE Atakt o potency 100 zwiększający ENMITY. Combo z Savage Blade o potency 260 redukujące strenght przeciwnika o 5% na 20 sekund.
[ obraz zewnętrzny ]
SHIELD SWIPE Atakt o potency 170 z efektem Pacification na 6 sekund. Można go użyć tylko bezpośrednio po zablokowaniu przychodzącego ataku.
[ obraz zewnętrzny ]
AWARENESS Przez 20 sekund jesteśmy immune na critical damage. 120 sekund cooldown.
[ obraz zewnętrzny ]
SENTINEL Redukuje przychodzący damage o 30% na 10 sekund.180 sekund cooldown.
[ obraz zewnętrzny ]
TEMPERED WILL Natychmiastowe leczenie BLIND i HEAVY. Dodatkowo chroni przed knockback i draw-in efektami przez 10 sekund. 180 sekund cooldown.
[ obraz zewnętrzny ]
BULWARK Zwiększa BLOCK RATE o 60% na 15 sekund. Cooldown 180 sekund.
[ obraz zewnętrzny ]
CIRCLE OF SCORN AOE atak o potency 100. Dodatkowy efekt w postaci DoT o potency 30 na 15 sekund. Cooldown 25 sekund. Nie inicjuje GLOBAL COOLDOWN.
[ obraz zewnętrzny ]
SWORD OATH Zwiększa potency Auto Attack o 50. Nie można używać razem z Shield Oath.
[ obraz zewnętrzny ]
COVER 10y zasięgu. Pozwala przez 12 sekund na przejęcie całego damażu skierowanego do innego gracza.
[ obraz zewnętrzny ]
SHIELD OATH Obniża damage 20%. Zwiększa generację ENMITY i zwiększa redukcję damażu o 20%. Nie może być używane z Sword Oath.
[ obraz zewnętrzny ]
SPIRITS WITHIN Najmocniejszy atak single target Paladyna. Potency 300. Pełne potency tylko w przypadku pełnego HP u Paladyna. Kiedy spada HP u Paladyna atak ten traci na swoim potency. Efekt dodatkowy: Silence 1 sekunda.Nie inicjuje GLOBAL COOLDOWN.
[ obraz zewnętrzny ]
HALLOWED GROUND Przez 10 sekund gwarantuje nieśmiertelność na większość ataków w grze. Nie działa na mechaniki Enrage Bossów. Cooldown 420 sekund.
[ obraz zewnętrzny ]
ENHANCED VITALITY I Podnosi Vitality o 2
[ obraz zewnętrzny ]
ENHANCED RAMPART 20% Zwiększenie redukcji damażu przez Rampart.
[ obraz zewnętrzny ]
ENHANCED VITALITY IIPodnosi Vitality o 4.
[ obraz zewnętrzny ]
ENHANCED FLASH Dodaje Efekt BLIND do Flash na 12 sekund.
[ obraz zewnętrzny ]
ENHANCED VITALITY III Podonosi Vitality o 6.
[ obraz zewnętrzny ]
ENHANCED FIGHT OR FLIGHTZwiększa czas działania FIGHT OR FLIGHT do 30 sekund.
[ obraz zewnętrzny ]
ENHANCED CONVALESCENCE Zwiększa do 30% efektywność CONVALESCENCE
[ obraz zewnętrzny ]
ENHANCED SHIELD BASH Wydłuża efekt STUN Shield Bash do 6 sekund.
[ obraz zewnętrzny ]
ENHANCED RAGE OF HALONE Zwiększa redukcję Strength u przeciwnika do 10% po użyciu Rage of Halone.
[ obraz zewnętrzny ]
ENHANCED AWARENESS Wydłuża czas trwania AWARENESS do 25 sekund.
[ obraz zewnętrzny ]
ENHANCED SENTINEL Zwiększa redukcję damażu SENTINEL'a do 40%
[ obraz zewnętrzny ]
Re: Paladyn 2.2
SKULL SUNDER: Atak 100 potency. Nie bierzemy tego pod uwagę.
[ obraz zewnętrzny ]
FRACTURE: Atak 100 potency i DoT na 18 sekund. Global Cooldown aktywowany. Wybór zależy od gracza
[ obraz zewnętrzny ]
BLOODBATH: Zamienia 25% fizycznego damage na HP. Taki pseudo heal. Brać koniecznie.
[ obraz zewnętrzny ]
MERCY STROKE: Finisher, skill aktywuje się jeżeli przeciwnik będzie miał poniżej 20% HP. Dodatkowo jeżeli uda nam się trafić jako śmiertelny cios to wtedy zostaniemy wyleczeni do 20% naszego własnego HP. Brać koniecznie.
[ obraz zewnętrzny ]
FORESIGHT: Przeżywajka. Zwiększa nasz Defence o 20%. Brać koniecznie.
[ obraz zewnętrzny ]
RAISE: Out of Combat Rez. Praktycznie nie używany na Paladynie.
[ obraz zewnętrzny ]
CURE : Heal o potency 300. Ma swoje miejsce. Zależy od gracza.
[ obraz zewnętrzny ]
STONESKIN: Zakłada bariere na target na 30 minut. Chroni ona cel przed damage o maksymalnej wartości 10% max HP. Ma swoje miejsce. Jest słabszy niż Stoneskin od White Mage ale taki sam jak Stoneskin Scholara.
[ obraz zewnętrzny ]
PROTECT : Zwiększa fizyczną ochronę wszystkich członków grupy w zasięgu na 30 minut. Słabszy niż White Mage. Ma swoje miejsce głównie w solo graniu.
[ obraz zewnętrzny ]
Re: Paladyn 2.2
Najczęściej używamy tych o niskim cooldown. Hallowed Ground jest ostateczną przeżywajką. Zwykle wyczuwamy kiedy to odpalić. Staramy się nie odpalać wszystkiego co mamy naraz bo to nie ma sensu. Reszta to kwestia wyczucia walki.
OTWARCIE:
SHIELD LOB (biegnąc w strone targetu)
SPIRITS WITHIN
CIRCLE OF SCORN MAKRO LUB SAMO CIRCLE OF SCORN
RAGE OF HALONE COMBO
DALSZA CZĘŚĆ WALKI:
SPIRITS WITHIN
CIRCLE OF SCORN MAKRO LUB SAMO CIRCLE OF SCORN
RAGE OF HALONE COMBO
Koleność uzależniona od cooldownu skilli. Combo Rage of Halone używamy praktycznie non stop. Pamiętamy że Spirits ma największe potency jak mamy full HP.
Przy większych pullach można oznaczyć jednego mobka i zacząć od SPIRITS WITHIN, a później:
CIRCLE OF SCORN MAKRO LUB SAMO CIRCLE OF SCORN
FLASH do oporu na przemian z Riot Blade Combo aby regenerować sobie w między czasie MP.
W przypadku O SZLAG zabrali mi agro oznacza że albo się zagapiliśmy , albo mamy słabszy gear od DPS. W przypadku kiedy mamy w grupie bardzo mocnych DPS przydaje się powiedzieć im aby trochę przystopowali. W przypadku kiedy utrata aggro jest z naszej winy to najszybszy sposób na odzyskanie jest: SHIELD LOB, SHIELD LOB, PROVOKE i użycie samego RAGE OF HALONE. Jednakże jeżeli od początku walki wyprowadzaliśmy nasze ENMITY combo to nie powinno być żadnego problemu na single target.
Tutaj jest większy SZLAG. Niestety Paladyn ma mniejszą generację ENMITY niż Warrior. Jednakże mamy swoje tool'e które wykorzystujemy. SPAM FLASH, Circle of Scorn i cykliczne przełączanie się między targetami aby bić ich tylko samym Rage of Halone powinno pomóc. W przypadku bardzo dużych pull FLASH będzie musiał wystarczyć.
Re: Paladyn 2.2
[ff=7834]Curtana Animus[/ff] Zodiak Saga
[ff=1678]Allagan Blade[/ff] TURN 5
[ff=7843]Holy Shield Animus[/ff] Zodiak Saga
[ff=7284]Weathered Noct Hoplon[/ff] Soldiery
[ff=2311]Onion Shield[/ff] Tripple Extreme
[ff=2946]Allagan Helm[/ff] TURN 5
[ff=7229]Weathered Noct Lorica[/ff] Soldiery
[ff=6051]Valor Gauntlets[/ff] Mythology
[ff=7233]Weathered Noct Plate Belt[/ff] Soldiery
[ff=7231]Weathered Noct Breeches[/ff] Soldiery
[ff=3951]Heavy Allagan Flanchard[/ff] TURN 1
[ff=7235]Weathered Noct Earrings[/ff] Soldiery
[ff=7237]Weathered Noct Ring[/ff] TSoldiery
[ff=4187]Allagan Bracelets Of Fending[/ff] TURN 4
[ff=4533]Allagan Ring Of Fending[/ff] TURN 2
http://xivdb.com/?item/7516/Ribbon-of-Fending Moogle Ex
Jedzenie:
[ff=4704]FINGER SANDWICH[/ff]
[ff=4703]LA NOSCEAN TOAST[/ff]
DLACZEGO 3 RÓŻNE TARCZE:
[ff=7843]Holy Shield Animus[/ff] Równy Block R i Block S. Zbalansowana.
[ff=7284]Weathered Noct Hoplon[/ff] Większy Block S. Oznacza to że będziemy blokować rzadziej ale za to block będzie mocniejszy. Sam używam tej tarczy i jestem zadowolony.
[ff=2311]Onion Shield[/ff] Większy Block R. Oznacza to że będziemy częściej blokować. Niestety w momencie kiedy blokujemy nie działa Parry i odwrotnie.
[ff=7219]High Allagan Blade[/ff] Turn 9
[ff=7351]Burtgang[/ff] Weatherted + Item z Second Coila
[ff=7218]High Allagan Kite Shield[/ff] TURN 8
[ff=7162]High Allagan Circlet Of Fending[/ff] TURN 6
[ff=7295]Noct Lorica[/ff] Wersja podstawowa plus item z Second Coil
[ff=7164]High Allagan Gauntlets Of Fending[/ff] TURN 9
[ff=7299]Noct Plate Belt[/ff] Wersja podstawowa plus item z Second Coil
[ff=7297]Noct Breeches[/ff] Wersja podstawowa plus item z Second Coil
[ff=7301]Noct Earrings[/ff] Wersja podstawowa plus item z Second Coil
[ff=7166]High Allagan Sabatons Of Fending[/ff] TURN 6
[ff=7171]High Allagan Ring Of Fending[/ff] TURN 9
[ff=7168]High Allagan Bracelets Of Fending[/ff] TURN 6
[ff=7516][/ff] Moogle Ex
[ff=7303]Noct Ring[/ff] Wersja podstawowa plus item z Second Coil
Jedzenie:
[ff=4704]FINGER SANDWICH[/ff]
[ff=4703]LA NOSCEAN TOAST[/ff]
[ff=7571]POPOTO PANCAKES[/ff]
Re: Paladyn 2.2
Osobiście używam tylko jednego Makra. Pozostałe podaje dla informacji. Niektóre mogą być przydatne. Ja przyzwyczaiłem się do grania tylko z jednym.
-------------------------------------------------------------------
Hallowed Ground:
/ac "Hallowed Ground" <me>
/wait 1
/p Hallowed Ground Activated! 10s of God Mode <hp> <hpp> <se.2>
- Makro to aktywuje Hallowed Ground. Dodatkowo informuje healerów o naszym aktualnym HP oraz o maksymalnym HP. Bardzo przydatne makro.
Cover:
/macroicon Cover
/ac Cover <mo>
/ac Cover <tt>
/ac Cover <t>
- Makro to pozwala używając tylko myszki i najeżdżaniu na nick rzucić Cover.
Circle of Scorn:
/macroicon "Circle of Scorn"
/ac "Circle of Scorn" <me>
/ac Flash <me>
- Makro to pozwala na użycie Circle of Scorn oraz Flash za jednym razem. Jest to możliwe dlatego że Circle of Scorn nie aktywuje global cooldown.
Re: Paladyn 2.2
Aby lepiej zobrazować sytuację opiszemy to tak. Jeżeli by Warrior i Paladyn sami mieli walczyć z bossem to Warrior by stał na polu walki dużo dłużej. Jest uwarunkowane lepszym self healem Warriora i ilością jego HP. Jeżeli dodamy do tego ustawienia healera to Paladyn zostawi Warriora z tyłu. Wysoki naturalny DEFENCE, block rate i wysoko jakościowe skille defensywne "są bardziej wartościowe" w przeliczeniu na leczone HP. Ale nie powoduje to że Paladyn jest lepszy niż Warrior. Paladyn jest łatwiejszy w obsłudze od Warriora. Nadaje się też lepiej do Main Tankowania celów priorytetowych.
Niestety grind Paladynem jest strasznie nudny i trudniejszy niż Warriorem. Do tego Paladyn ma gorsze generowanie ENMITY AOE niż jego konkurent.
Re: Paladyn 2.2
TURN 1-4: 472
TURN 5: 483
TURN 6: 490+
TURN 7:
TURN 8:
TURN 9:
Re: Paladyn 2.2
Robota skończona.
- Kali
- Posty: 359
- Rejestracja: niedziela, 15 lipca 2012, 14:34
- Medals: 5
- Lokalizacja: K-drama-land
- Gender:
- Status: Offline
Re: Paladyn 2.2
Przydałoby się jeszcze dopisać skąd leci zbroja - to tak moim zdaniem, bo wychodzi na to, że i tak muszę szukać gdzieś w internecie dalszych informacji.
Kali była najsmutniejszym dżinnem na świecie. Nie mogła płakać z tego powodu w kącie, bo imbryczek zwyczajnie żadnego nie miał.
Gryzipiórka na Emigracji
Gryzipiórka na Emigracji
- Debren
- Posty: 23
- Rejestracja: poniedziałek, 24 marca 2014, 14:37
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Gender:
- Status: Offline
Re: Paladyn 2.2
To ja jeszcze poruszę kwestię, która dla mnie jest ciekawa.
W każdym buildzie dla PLD, jako dwa pierwszorzędne "properties" wymieniane jest parry i accuracy.
W przypadku powyższych sprawa jest oczywista, wymagane accuracy na poszczególne części coila jest też szeroko dostępne w internecie.
Ciekawi mnie natomiast crit rate vs determination.
Czy macie jakieś własne spostrzeżenia na ten temat?
W każdym buildzie dla PLD, jako dwa pierwszorzędne "properties" wymieniane jest parry i accuracy.
W przypadku powyższych sprawa jest oczywista, wymagane accuracy na poszczególne części coila jest też szeroko dostępne w internecie.
Ciekawi mnie natomiast crit rate vs determination.
Czy macie jakieś własne spostrzeżenia na ten temat?
Re: Paladyn 2.2
Dodałem info o ACC oraz skąd brać poszczególne itemy.
Re: Paladyn 2.2
W/w BiS gear będzie ulegał zmianie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości