Black Mage Patch 2.1
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin
- Dliver
- Posty: 451
- Rejestracja: poniedziałek, 5 listopada 2012, 16:45
- Medals: 23
- Lokalizacja: Rzeszow
- Gender:
- Status: Offline
Black Mage Patch 2.1
Black Mage (BLM) jest to job typu magic rdps oferujący silny single target dps jak i AoE dps. Przy obu rodzajach walki wyróżnia się ogromnym potencjałem, dodatkowo przy odpowiednim procowaniu ze skilli (tu kwestia losowości) wyróżnia się najlepszym burst damage w grze ale o tym za chwile.
Sam job jest rozwinięciem Thaumaturga po osiągnięciu 30 lvl. Dodatkowo potrzebne jest także rozwinięcie Archera na lvl 15. Następnie pozostało nam zrobienie job questa.
Statystki:
Podstawową statystyką jest INT także ładujemy w niego 30 punktów. Następnie cap Acc który potrzebny jest tylko na coila (minimum 430 z jedzeniem, tu polecam Deviled Eggs HQ ale to w zależności czy mam problem a Accu, a tak to Black Truffle Risotto HQ).Jeśli chodzi o Crit, Spell speed, Det to w zależności co preferujemy. Imho po przeczytaniu paru opinii na forach jak dla mnie Crit daje więcej niż Det, przy Spell speedzie osiągi na + widzimy dopiero na walkach ponad 6-7 min dlatego priorytet jak dla mnie to Crit > Det > Spell speed.
Itemy:
Przykładowy BiS BLM:
http://xivdb.com/?wardrobe/6454/2.1-BiS-Black-Mage
Oczywiście mogą być alternatywy np. allagan ring, tremor earrings itp. Z broni to Elder Staff (triple ex primals) > relic +1 , albowiem Allagan Scepter wypada z turn 5. Buty za Mytho oraz Allagany mają te same staty więc co kto woli. Jak się nie ma Allagan Sceptera to zamiast Allagan klaty bierzemy Sorca.
Mechanika:
Sama postać bazuje przede wszystkim na 2 buffach : Astral Fire oraz Ubral Ice. Oba po osiągnięciu odpowiedniego lvl mogą się stackować do 3 razy, im więcej stacków tym większe efekty generują:
Astral Fire - zwiększa dmg z fire spelli oraz zwiększa ich koszt, na 3 stackach zmniesza cast time następnego ice spella, blokuje regen MP
Ubral Ice - zmniejsza koszt spelli fire, na III stackach zmniejsza cast time następnego fire spella zwiększa regen MP w zależności od ilości stacków
Idea polega na tym żeby jak najdłużej siedzieć na Astral Fire III (3 stacki) i bić z fire spelli, faza Umbral Ice powinna być jak najkrótsza. Oba buffy nie odświeżone działaja 10s. Na taką zabawę pomaga nam arsenał skilli.
Skille:
Fire spelle:
Fire I [ obraz zewnętrzny ] - podstawowy skill do dps , nabija jeden stack Astral fire, potency 150
Cast: 2.5s
Recast: 2.5s
MP Cost: 12~319
Range: 25y
Radius: 0y
Fire II [ obraz zewnętrzny ] - podstawowy skill do dps AoE, nabija jeden stack Astral Fire, potency 100
Cast: 3s
Recast: 2.5s
MP Cost: 16~425
Range: 25y
Radius: 5y
Fire III [ obraz zewnętrzny ] - skill który nabija od razu Astral Fire III , używamy zawsze na początku fazy Fire , długi cast, potency 220
Cast: 3,5s
Recast: 2.5s
MP Cost: 20~532
Range: 25y
Radius: 0y
Flare [ obraz zewnętrzny ] - najmocniejszy skill BLM czy to single czy AoE , długi cast , używamy zazwyczaj na końcu fazy Fire albowiem zjada cała Manę (minimum 266), nabija 3 stacki Astral Fire, potency 260
Cast: 4s
Recast: 2.5s
MP Cost: ALL
Range: 25y
Radius: 5y
Ice spelle:
Blizzard [ obraz zewnętrzny ] - coś jak fire 1, slow 40% na 20s, nabija jeden stack umbral ice 1, w podstawowej rotacji praktycznie nie stosowany potency 150
Cast: 2,5s
Recast: 2.5s
MP Cost: 4~106
Range: 25y
Radius: 0y
Blizzard II [ obraz zewnętrzny ] - coś jak fire 2, AoE, aplikuje status Bind na 8s, jednak nie jest to range skill a obszarówka wokół postaci, bardzo rzadko stosowany , potency 100
Cast: 2,5s
Recast: 2.5s
MP Cost: 8~212
Range: 0y
Radius: 5y
Blizzard III [ obraz zewnętrzny ] - działa jak Fire III , tylko nabija 3 stacki Umbral Ice, podstawowy skill w fazie Ice, potency 220
Cast: 3,5s
Recast: 2.5s
MP Cost: 12~319
Range: 25y
Radius: 0y
Freeze [ obraz zewnętrzny ] - AoE na odległość, aplikuje status Bind na 15s, długi cast, również bardzo rzadko stosowany, potency 100
Lightning spelle:
Thunder I [ obraz zewnętrzny ] - Damage over Time spell, rzadko stosowany na 50 lvl , potency 35 (uderzenia 30), duration 18s
Cast: 2,5s
Recast: 2.5s
MP Cost: 8~212
Range: 25y
Radius: 0y
Thunder II [ obraz zewnętrzny ] - Damage over Time spell, to samo co Thunder I tylko mocniejszy i dłużej się castuje, podstawa na 50lvl, potency 35 (uderzenia 50), duration 21s
Cast: 3s
Recast: 2.5s
MP Cost: 12~319
Range: 25y
Radius: 0y
Thunder III [ obraz zewnętrzny ] - Damage over Time spell, to samo co pozostałem tylko mocniejszy i dłużej się castuje, używamy jak procnie Thundercloud ale to niżej, potency 35 (uderzenia 60), duration 24s
Cast: 3,5s
Recast: 2.5s
MP Cost: 16~425
Range: 25y
Radius: 0y
Inne spelle:
Scathe [ obraz zewnętrzny ] - instant spell , używamy jak jesteśmy z wyczuciem na global cooldown, 20% szansy na podwojenie potency, potency 100
Cast: Instant
Recast: 2.5s
MP Cost: 8~212
Range: 25y
Radius: 0y
Transponse [ obraz zewnętrzny ] - instant spell, zmienia stacki fire/ice na 1 stack przeciwnej szkoły, przydatne na expieniu jak nie mamy dostepu do Fire III/Blizzard III, na 50 lvl stosowany do urozmaicania rotacji
Cast: Instant
Recast: 12s
MP Cost: ----
Range: 0y
Radius: 0y
Surecast [ obraz zewnętrzny ] - instant spell, po użyciu twojego następnego spella nie będzie można przerwać,dość przydatne na fazy massive dmg, duration 10s
Cast: Instant
Recast: 30s
MP Cost: ----
Range: 0y
Radius: 0y
Sleep [ obraz zewnętrzny ] - jedno z najlepszych cc w grze, usypia grupkę mobków, każdy atak niweluje efekt, do 36lvl działa na single target, duration 30s,
Cast: 2,5s
Recast: 2,5s
MP Cost: 10~266
Range: 30y
Radius: 0y
Swiftcast [ obraz zewnętrzny ] - instantowy spell, jeden z najlepszych supportujących w grze, po użyciu twój następny spell będzie instantowy, duration 10s
Cast: Instant
Recast: 60s
MP Cost: ----
Range: 0y
Radius: 0y
Manaward [ obraz zewnętrzny ] - instantowy spell, niweluje do 30% HP magic damage, tak samo niechciane efekty jak Landslide titana, bardzo przydatne, duration 20s
Cast: Instant
Recast: 120s
MP Cost: ----
Range: 0y
Radius: 0y
Lethargy [ obraz zewnętrzny ] - instant spell, aplikuje slow 20%, niezbyt użyteczne w PvE, duration 12s
Cast: Instant
Recast: 30s
MP Cost: ----
Range: 25y
Radius: 0y
Aetherial Manipulation [ obraz zewnętrzny ] - instant spell, typowy support, przenosi cię do wyznaczonej osoby z party, bardzo ciekawy skill czasem ratujący życie
Cast: Instant
Recast: 30s
MP Cost: ----
Range: 25y
Radius: 0y
Convert [ obraz zewnętrzny ] - instant spell, poświęca 20% HP na 30%MP, przydatny skill do np combo z Flare,
Cast: Instant
Recast: 180s
HP Cost: 20%
Range: 0y
Radius: 0y
Apocatastasis [ obraz zewnętrzny ] - instant spell, zwiększa resisty na żywioły o 30%, nie można rzucić kolejeny raz na ta sama osobe w ciagu 60s, nie można rzucić na siebie, przydatne na walki z primalami, duration 12s
Cast: Instant
Recast: 120s
MP Cost: ----
Range: 30y
Radius: 0y
Manawall [ obraz zewnętrzny ] - instant spell, niwelują następne dwa fizyczne ataki w twoją stronę, tak jak manaward bardzo przydatne, duration 60s
Cast: Instant
Recast: 120s
MP Cost: ----
Range: 30y
Radius: 0y
2 istotne pasywne spelle:
Thundercloud [ obraz zewnętrzny ] - Niezależnie jaka dota z Thundera, ma 5% szansy że twój następny Thunder spell będzie instantowy, bez kosztów many, zaaplikuje od razu cały dmg oraz pozostawi standardową dotę. Logiczne jest by używać z Thunder III, duration 12s
Firestarter [ obraz zewnętrzny ] - Fire I ma 40% szansy na to że twój następny Fire III będzie instantowy oraz bez kosztów many, duration 12s.
Cross class skille:
Nie mamy tutaj dużego wyboru, dlatego od razu wypiszę co brać:
Physick [ obraz zewnętrzny ] - heal arcanisty dostępny od 4 lvl, jak brakuje HP, dość przydatne
Raging Strikes [ obraz zewnętrzny ] - skill archera dostępny od 4lvl, boost do dmg, must have
Virus [ obraz zewnętrzny ] - skill arcanisty od 12lvl, przydatna redukcja dmg
Quelling Strikes [ obraz zewnętrzny ] - skill archera 34 lvl, bdb jak za bardzo szalejesz
Eye for an Eye [ obraz zewnętrzny ] - skill arcanisty od 34 lvl. Jako że nie ma co już brać, zawsze to jakieś mitigation
Rotacja:
Podstawowa rotacja Single Target:
Thunder II ->Fire III -> Fire I (Fire III jak procnie) -> do około ~500-600 many -> Blizzard III -> Thunder II -> Fire III....
(dodatkowo jak procnie Thunder III walić od razu)
Uwagi:
- z procowaniem Fire III jest taki problem że jeśli procnie to zazwyczaj już w trakcie castowania następnego Fire I (zanim doleci to trochę mija), w takim przypadku NIE PRZERYWAMY castu Fire I. Ludzie po testowali sobie co nie co i każde przerywanie castu to strata dps,
- Zamiast Thunder II na początku można Swiftcast->Thunder III
- po zmianiach w patchu 2.1 Ticki regenu MP po zmianie Umbral Ice są randomowe przez co używanie Flare -> Transpose w trakcie walki single target mija się z celem, jeżeli już chcemy używać Flary to ze Swiftcastem oraz Convertem/X Etherem, oczywiście na koniec fazy Fire, po convercie można użyć jeszcze Fire I przed Bizzard III. Samego castowania flary nie opłaca się używać.
Podstawowa rotacja AoE
Fire III -> Fire II -> Fire II -> Fire II -> Flare -> (mana time)-> Fire III ....
Uwagi:
- nie ma tu co omawiać proste i skuteczne, po Flare używamy mana time (convert/swiftcast/mega ether) potem znów Flare i tak w kółko. Jak już nie mamy czym boostnąć many to używamy transpose i czekamy pare sec.
Rotacja Over 9000 czyli jak przyprawić o zawał tanka:
Fire III -> Fire II -> Raging Strikes -> Fire II -> Fire II ->(Swiftcast) Flare -> Convert -> Flare -> Mega Ether -> Flare -> Transpose ->(po ticku MP czekamy 2s) -> Flare -> Fire II -> Flare -> Transpose ....
Oczywiście 4 i 5 flary można sobie darować (trzeba mieć wyczucie) i normalnie budować MP, co kto woli. Ogólnie tu pracuje wyobraźnia ;P.
Wskazówki:
Warto trzymać 2 rodzaje potek w inv mega ether, oraz x ether. Ten pierwszy dla dodatkowej flary, drugi jak się zapomnimy i nie mamy many na wycastowanie Blizz III.
Cenna uwaga o której nie wspomniałem:
Sam job jest rozwinięciem Thaumaturga po osiągnięciu 30 lvl. Dodatkowo potrzebne jest także rozwinięcie Archera na lvl 15. Następnie pozostało nam zrobienie job questa.
Statystki:
Podstawową statystyką jest INT także ładujemy w niego 30 punktów. Następnie cap Acc który potrzebny jest tylko na coila (minimum 430 z jedzeniem, tu polecam Deviled Eggs HQ ale to w zależności czy mam problem a Accu, a tak to Black Truffle Risotto HQ).Jeśli chodzi o Crit, Spell speed, Det to w zależności co preferujemy. Imho po przeczytaniu paru opinii na forach jak dla mnie Crit daje więcej niż Det, przy Spell speedzie osiągi na + widzimy dopiero na walkach ponad 6-7 min dlatego priorytet jak dla mnie to Crit > Det > Spell speed.
Itemy:
Przykładowy BiS BLM:
http://xivdb.com/?wardrobe/6454/2.1-BiS-Black-Mage
Oczywiście mogą być alternatywy np. allagan ring, tremor earrings itp. Z broni to Elder Staff (triple ex primals) > relic +1 , albowiem Allagan Scepter wypada z turn 5. Buty za Mytho oraz Allagany mają te same staty więc co kto woli. Jak się nie ma Allagan Sceptera to zamiast Allagan klaty bierzemy Sorca.
Mechanika:
Sama postać bazuje przede wszystkim na 2 buffach : Astral Fire oraz Ubral Ice. Oba po osiągnięciu odpowiedniego lvl mogą się stackować do 3 razy, im więcej stacków tym większe efekty generują:
Astral Fire - zwiększa dmg z fire spelli oraz zwiększa ich koszt, na 3 stackach zmniesza cast time następnego ice spella, blokuje regen MP
Ubral Ice - zmniejsza koszt spelli fire, na III stackach zmniejsza cast time następnego fire spella zwiększa regen MP w zależności od ilości stacków
Idea polega na tym żeby jak najdłużej siedzieć na Astral Fire III (3 stacki) i bić z fire spelli, faza Umbral Ice powinna być jak najkrótsza. Oba buffy nie odświeżone działaja 10s. Na taką zabawę pomaga nam arsenał skilli.
Skille:
Fire spelle:
Fire I [ obraz zewnętrzny ] - podstawowy skill do dps , nabija jeden stack Astral fire, potency 150
Cast: 2.5s
Recast: 2.5s
MP Cost: 12~319
Range: 25y
Radius: 0y
Fire II [ obraz zewnętrzny ] - podstawowy skill do dps AoE, nabija jeden stack Astral Fire, potency 100
Cast: 3s
Recast: 2.5s
MP Cost: 16~425
Range: 25y
Radius: 5y
Fire III [ obraz zewnętrzny ] - skill który nabija od razu Astral Fire III , używamy zawsze na początku fazy Fire , długi cast, potency 220
Cast: 3,5s
Recast: 2.5s
MP Cost: 20~532
Range: 25y
Radius: 0y
Flare [ obraz zewnętrzny ] - najmocniejszy skill BLM czy to single czy AoE , długi cast , używamy zazwyczaj na końcu fazy Fire albowiem zjada cała Manę (minimum 266), nabija 3 stacki Astral Fire, potency 260
Cast: 4s
Recast: 2.5s
MP Cost: ALL
Range: 25y
Radius: 5y
Ice spelle:
Blizzard [ obraz zewnętrzny ] - coś jak fire 1, slow 40% na 20s, nabija jeden stack umbral ice 1, w podstawowej rotacji praktycznie nie stosowany potency 150
Cast: 2,5s
Recast: 2.5s
MP Cost: 4~106
Range: 25y
Radius: 0y
Blizzard II [ obraz zewnętrzny ] - coś jak fire 2, AoE, aplikuje status Bind na 8s, jednak nie jest to range skill a obszarówka wokół postaci, bardzo rzadko stosowany , potency 100
Cast: 2,5s
Recast: 2.5s
MP Cost: 8~212
Range: 0y
Radius: 5y
Blizzard III [ obraz zewnętrzny ] - działa jak Fire III , tylko nabija 3 stacki Umbral Ice, podstawowy skill w fazie Ice, potency 220
Cast: 3,5s
Recast: 2.5s
MP Cost: 12~319
Range: 25y
Radius: 0y
Freeze [ obraz zewnętrzny ] - AoE na odległość, aplikuje status Bind na 15s, długi cast, również bardzo rzadko stosowany, potency 100
Lightning spelle:
Thunder I [ obraz zewnętrzny ] - Damage over Time spell, rzadko stosowany na 50 lvl , potency 35 (uderzenia 30), duration 18s
Cast: 2,5s
Recast: 2.5s
MP Cost: 8~212
Range: 25y
Radius: 0y
Thunder II [ obraz zewnętrzny ] - Damage over Time spell, to samo co Thunder I tylko mocniejszy i dłużej się castuje, podstawa na 50lvl, potency 35 (uderzenia 50), duration 21s
Cast: 3s
Recast: 2.5s
MP Cost: 12~319
Range: 25y
Radius: 0y
Thunder III [ obraz zewnętrzny ] - Damage over Time spell, to samo co pozostałem tylko mocniejszy i dłużej się castuje, używamy jak procnie Thundercloud ale to niżej, potency 35 (uderzenia 60), duration 24s
Cast: 3,5s
Recast: 2.5s
MP Cost: 16~425
Range: 25y
Radius: 0y
Inne spelle:
Scathe [ obraz zewnętrzny ] - instant spell , używamy jak jesteśmy z wyczuciem na global cooldown, 20% szansy na podwojenie potency, potency 100
Cast: Instant
Recast: 2.5s
MP Cost: 8~212
Range: 25y
Radius: 0y
Transponse [ obraz zewnętrzny ] - instant spell, zmienia stacki fire/ice na 1 stack przeciwnej szkoły, przydatne na expieniu jak nie mamy dostepu do Fire III/Blizzard III, na 50 lvl stosowany do urozmaicania rotacji
Cast: Instant
Recast: 12s
MP Cost: ----
Range: 0y
Radius: 0y
Surecast [ obraz zewnętrzny ] - instant spell, po użyciu twojego następnego spella nie będzie można przerwać,dość przydatne na fazy massive dmg, duration 10s
Cast: Instant
Recast: 30s
MP Cost: ----
Range: 0y
Radius: 0y
Sleep [ obraz zewnętrzny ] - jedno z najlepszych cc w grze, usypia grupkę mobków, każdy atak niweluje efekt, do 36lvl działa na single target, duration 30s,
Cast: 2,5s
Recast: 2,5s
MP Cost: 10~266
Range: 30y
Radius: 0y
Swiftcast [ obraz zewnętrzny ] - instantowy spell, jeden z najlepszych supportujących w grze, po użyciu twój następny spell będzie instantowy, duration 10s
Cast: Instant
Recast: 60s
MP Cost: ----
Range: 0y
Radius: 0y
Manaward [ obraz zewnętrzny ] - instantowy spell, niweluje do 30% HP magic damage, tak samo niechciane efekty jak Landslide titana, bardzo przydatne, duration 20s
Cast: Instant
Recast: 120s
MP Cost: ----
Range: 0y
Radius: 0y
Lethargy [ obraz zewnętrzny ] - instant spell, aplikuje slow 20%, niezbyt użyteczne w PvE, duration 12s
Cast: Instant
Recast: 30s
MP Cost: ----
Range: 25y
Radius: 0y
Aetherial Manipulation [ obraz zewnętrzny ] - instant spell, typowy support, przenosi cię do wyznaczonej osoby z party, bardzo ciekawy skill czasem ratujący życie
Cast: Instant
Recast: 30s
MP Cost: ----
Range: 25y
Radius: 0y
Convert [ obraz zewnętrzny ] - instant spell, poświęca 20% HP na 30%MP, przydatny skill do np combo z Flare,
Cast: Instant
Recast: 180s
HP Cost: 20%
Range: 0y
Radius: 0y
Apocatastasis [ obraz zewnętrzny ] - instant spell, zwiększa resisty na żywioły o 30%, nie można rzucić kolejeny raz na ta sama osobe w ciagu 60s, nie można rzucić na siebie, przydatne na walki z primalami, duration 12s
Cast: Instant
Recast: 120s
MP Cost: ----
Range: 30y
Radius: 0y
Manawall [ obraz zewnętrzny ] - instant spell, niwelują następne dwa fizyczne ataki w twoją stronę, tak jak manaward bardzo przydatne, duration 60s
Cast: Instant
Recast: 120s
MP Cost: ----
Range: 30y
Radius: 0y
2 istotne pasywne spelle:
Thundercloud [ obraz zewnętrzny ] - Niezależnie jaka dota z Thundera, ma 5% szansy że twój następny Thunder spell będzie instantowy, bez kosztów many, zaaplikuje od razu cały dmg oraz pozostawi standardową dotę. Logiczne jest by używać z Thunder III, duration 12s
Firestarter [ obraz zewnętrzny ] - Fire I ma 40% szansy na to że twój następny Fire III będzie instantowy oraz bez kosztów many, duration 12s.
Cross class skille:
Nie mamy tutaj dużego wyboru, dlatego od razu wypiszę co brać:
Physick [ obraz zewnętrzny ] - heal arcanisty dostępny od 4 lvl, jak brakuje HP, dość przydatne
Raging Strikes [ obraz zewnętrzny ] - skill archera dostępny od 4lvl, boost do dmg, must have
Virus [ obraz zewnętrzny ] - skill arcanisty od 12lvl, przydatna redukcja dmg
Quelling Strikes [ obraz zewnętrzny ] - skill archera 34 lvl, bdb jak za bardzo szalejesz
Eye for an Eye [ obraz zewnętrzny ] - skill arcanisty od 34 lvl. Jako że nie ma co już brać, zawsze to jakieś mitigation
Rotacja:
Podstawowa rotacja Single Target:
Thunder II ->Fire III -> Fire I (Fire III jak procnie) -> do około ~500-600 many -> Blizzard III -> Thunder II -> Fire III....
(dodatkowo jak procnie Thunder III walić od razu)
Uwagi:
- z procowaniem Fire III jest taki problem że jeśli procnie to zazwyczaj już w trakcie castowania następnego Fire I (zanim doleci to trochę mija), w takim przypadku NIE PRZERYWAMY castu Fire I. Ludzie po testowali sobie co nie co i każde przerywanie castu to strata dps,
- Zamiast Thunder II na początku można Swiftcast->Thunder III
- po zmianiach w patchu 2.1 Ticki regenu MP po zmianie Umbral Ice są randomowe przez co używanie Flare -> Transpose w trakcie walki single target mija się z celem, jeżeli już chcemy używać Flary to ze Swiftcastem oraz Convertem/X Etherem, oczywiście na koniec fazy Fire, po convercie można użyć jeszcze Fire I przed Bizzard III. Samego castowania flary nie opłaca się używać.
Podstawowa rotacja AoE
Fire III -> Fire II -> Fire II -> Fire II -> Flare -> (mana time)-> Fire III ....
Uwagi:
- nie ma tu co omawiać proste i skuteczne, po Flare używamy mana time (convert/swiftcast/mega ether) potem znów Flare i tak w kółko. Jak już nie mamy czym boostnąć many to używamy transpose i czekamy pare sec.
Rotacja Over 9000 czyli jak przyprawić o zawał tanka:
Fire III -> Fire II -> Raging Strikes -> Fire II -> Fire II ->(Swiftcast) Flare -> Convert -> Flare -> Mega Ether -> Flare -> Transpose ->(po ticku MP czekamy 2s) -> Flare -> Fire II -> Flare -> Transpose ....
Oczywiście 4 i 5 flary można sobie darować (trzeba mieć wyczucie) i normalnie budować MP, co kto woli. Ogólnie tu pracuje wyobraźnia ;P.
Wskazówki:
Warto trzymać 2 rodzaje potek w inv mega ether, oraz x ether. Ten pierwszy dla dodatkowej flary, drugi jak się zapomnimy i nie mamy many na wycastowanie Blizz III.
Cenna uwaga o której nie wspomniałem:
To tyle. Sugestie mile widziane. Zapraszam do komentowania.Mcdrive pisze:dodałbym, że magowie moga stale smigac na sprincie, przez co szybciej buduje sie lb - uzywanie jakichkolwiek skilli. poza tym przy castowaniu mozna sie ruszac juz przy ok 90% castowania, dzieki czemu zyskujemy wiekszą mobilność (titan ex, etc.)
pozdro,
Asa
- Bzyk
- Posty: 4942
- Rejestracja: sobota, 28 lipca 2012, 19:25
- Medals: 45
- Lokalizacja: Warszawa
- Gender:
- Status: Offline
Re: Black Mage Patch 2.1
Jeśli poradnik ma obejmować całe lvl BLM to dodałbym, że Sleep do lvlu 36 działa na single target.
Dodałbym informację, od których Jobów są proponowane CrossClass Skile (jak dla pierwszego) oraz lvl potrzebny do otrzymania go (nie będzie trzeba szukać tego info )
Poza tym bardzo dobry poradnik
Dodałbym informację, od których Jobów są proponowane CrossClass Skile (jak dla pierwszego) oraz lvl potrzebny do otrzymania go (nie będzie trzeba szukać tego info )
Poza tym bardzo dobry poradnik
- Dliver
- Posty: 451
- Rejestracja: poniedziałek, 5 listopada 2012, 16:45
- Medals: 23
- Lokalizacja: Rzeszow
- Gender:
- Status: Offline
Re: Black Mage Patch 2.1
Poprawiony pod uwagi Bzyka. Dalej czekam na inne sugestie.
- Bzyk
- Posty: 4942
- Rejestracja: sobota, 28 lipca 2012, 19:25
- Medals: 45
- Lokalizacja: Warszawa
- Gender:
- Status: Offline
Re: Black Mage Patch 2.1
Natchnęła mnie kolejna sugestia W rotacji podstawowej warto wspomnieć, że jak procnie Tunder to wrzucamy instantowo Tunder III
i druga sprawa.
Podałbyś mniej więcej do jakich wartości dążyć na poszczególnych współczynnikach. Napisałeś priorytety, ale nie do jakiej wartości (mniej więcej) dążyć.
i druga sprawa.
Podałbyś mniej więcej do jakich wartości dążyć na poszczególnych współczynnikach. Napisałeś priorytety, ale nie do jakiej wartości (mniej więcej) dążyć.
- Dliver
- Posty: 451
- Rejestracja: poniedziałek, 5 listopada 2012, 16:45
- Medals: 23
- Lokalizacja: Rzeszow
- Gender:
- Status: Offline
Re: Black Mage Patch 2.1
Dodałem wzmiankę do rotacji i co do itemków. Co do podania wartości, nie widzę sensu na dzień aktualny żeby by było to potrzebne . Na każdym ilvl mamy zazwyczaj po 2 itemki (czasem 1 lub 3). Rozumiem gdybym miał możliwość modyfikacji statystyk jak np. w SWTOR, ale wypisując wartości aktualne jakie mam taka osoba sama w 5 min dobierze sobie gear i zobaczy że wyszedł mój identyczny idąc moimi priorytetami używając zwykłego kalkulatora gearu http://www.9kohorta.com/forum/viewtopic ... 72&t=17401. Jedyną wartość jaką potrzeba i lepiej nie przekraczać to 435 accu (jak na razie do 1 - 5).
Re: Black Mage Patch 2.1
dodałbym, że magowie moga stale smigac na sprincie, przez co szybciej buduje sie lb - uzywanie jakichkolwiek skilli. poza tym przy castowaniu mozna sie ruszac juz przy ok 90% castowania, dzieki czemu zyskujemy wiekszą mobilność (titan ex, etc.)
pozdro,
Asa
pozdro,
Asa
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości