Opis klas
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin
Opis klas
Cześć, obecnie jestem w trakcie tworzenia ogólnego poradnika do Wildstar i przydałaby mi się wasza pomoc. Obecnie jestem na etapie tworzenia charakterystyki do klas postaci, jednakże nie dam rady szybko poznać wad i zalet poszczególnych klas postaci. Czy moglibyście podać mi pomocną dłoń i napisać po kilka zdań na temat waszych przemyśleń odnośnie waszych klas? Nie każę wam wypisywać od razu buildów (chyba że ktoś chce ;p)
Przykład:
Inżynier
Preferowane role: TANK/DPS
Zbroja: Ciężka
Broń: Strzelba
Statystyki:
DPS: (Główne) Finesse / (Drugorzędne) Brutality, Moxie
TANK: (Główne) Tech / (Drugorzędne) Grit, Insight
Inżynier jest postacią walczącą na odległość za pomocą strzelb oraz używając botów. Nosi ciężkie pancerze, co czyni z niego dobrego tanka, który potrafi utrzymywać na sobie przeciwników dzięki dobrym umiejętnościom tauntującym(prowokującym). Posiada także umiejętności, które pozwalają mu usunąć wszelkie debuffy i zwiększyć swoja odporność na obrażenia przez spory okres czasu.
Podczas walki PvE dobrymi towarzyszami okazują się boty. Boty dzielą się pod względem umiejętności, które posiadają. Inżynier posiada w swoim arsenale bota prowokującego, artyleryjskiego czy zmniejszającego prędkość poruszania się przeciwników.
Główną zdolnością Inżyniera jest przyzwanie na siebie Egzoszkieletu, który może zwiększyć zadawane przez niego obrażenia, kosztem wytrzymałości lub też zmniejszyć otrzymywane obrażenia, lecz kosztem generowanego aggro, które sprawia, że potwory prawie zawsze będą obierały go za cel. Oba warianty trwają dwadzieścia sekund. O tym, którego wariantu będzie używał decyduje gracz.
Przykład:
Inżynier
Preferowane role: TANK/DPS
Zbroja: Ciężka
Broń: Strzelba
Statystyki:
DPS: (Główne) Finesse / (Drugorzędne) Brutality, Moxie
TANK: (Główne) Tech / (Drugorzędne) Grit, Insight
Inżynier jest postacią walczącą na odległość za pomocą strzelb oraz używając botów. Nosi ciężkie pancerze, co czyni z niego dobrego tanka, który potrafi utrzymywać na sobie przeciwników dzięki dobrym umiejętnościom tauntującym(prowokującym). Posiada także umiejętności, które pozwalają mu usunąć wszelkie debuffy i zwiększyć swoja odporność na obrażenia przez spory okres czasu.
Podczas walki PvE dobrymi towarzyszami okazują się boty. Boty dzielą się pod względem umiejętności, które posiadają. Inżynier posiada w swoim arsenale bota prowokującego, artyleryjskiego czy zmniejszającego prędkość poruszania się przeciwników.
Główną zdolnością Inżyniera jest przyzwanie na siebie Egzoszkieletu, który może zwiększyć zadawane przez niego obrażenia, kosztem wytrzymałości lub też zmniejszyć otrzymywane obrażenia, lecz kosztem generowanego aggro, które sprawia, że potwory prawie zawsze będą obierały go za cel. Oba warianty trwają dwadzieścia sekund. O tym, którego wariantu będzie używał decyduje gracz.
- Driam
- Posty: 2897
- Rejestracja: środa, 30 listopada 2011, 21:25
- Lokalizacja: Aberdeen/Łódź
- Gender:
- Status: Offline
Re: Opis klas
Stalker
Preferowane role: TANK/DPS
Zbroja: Średnia
Broń: Szpony
Statystyki:
DPS: (Główne) Brutality / (Drugorzędne) Finesse, Moxie
TANK: (Główne) Tech / (Drugorzędne) Grit, Insight
Stalker jest postacią walczącą w zwarciu i atakującą z ukrycia. Cień jest jego najlepszym przyjacielem, może w niego wchodzić w każdym momencie jeśli jest poza walką. W czasie walki wejście ukrycie się powoduje 20 sekundowy cooldown. Ukrycie ma 3 warianty: tankowy, dpsowy i zbalansowany a przełączać się można miedzy nimi w dowolnym momencie. W wariancie dpsowym ma zwiększone zadawane obrażenia i zmniejszoną odporność, prędkość poruszania się jest zmniejszona, do tego skill użyty z ukrycia zawsze zadaje obrażenia krytyczne. W wariancie tankowym ma zwiększoną szansę na odbicie obrażeń, zwiększoną odporność, treat oraz zmniejszony Asault Power i prędkość poruszania się.
Preferowane role: TANK/DPS
Zbroja: Średnia
Broń: Szpony
Statystyki:
DPS: (Główne) Brutality / (Drugorzędne) Finesse, Moxie
TANK: (Główne) Tech / (Drugorzędne) Grit, Insight
Stalker jest postacią walczącą w zwarciu i atakującą z ukrycia. Cień jest jego najlepszym przyjacielem, może w niego wchodzić w każdym momencie jeśli jest poza walką. W czasie walki wejście ukrycie się powoduje 20 sekundowy cooldown. Ukrycie ma 3 warianty: tankowy, dpsowy i zbalansowany a przełączać się można miedzy nimi w dowolnym momencie. W wariancie dpsowym ma zwiększone zadawane obrażenia i zmniejszoną odporność, prędkość poruszania się jest zmniejszona, do tego skill użyty z ukrycia zawsze zadaje obrażenia krytyczne. W wariancie tankowym ma zwiększoną szansę na odbicie obrażeń, zwiększoną odporność, treat oraz zmniejszony Asault Power i prędkość poruszania się.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości