Krotki poradnik do Tailoringu, Leatherworkera oraz Metalwork
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin
- Azna
- Posty: 20
- Rejestracja: poniedziałek, 22 września 2014, 19:46
- Lokalizacja: Brzeg Dolny
- Gender:
- Status: Offline
Krotki poradnik do Tailoringu, Leatherworkera oraz Metalwork
Na wstepie chce powiedziec, ze to dopiero projekt. Licze ze ukoncze go w ciagu najblizszego tygodnia.
Wiec zaczynamy!
Pierwsza sprawa jest zastanowienie się, którym craftem będziemy się trudnić. Osobiście wybrałem tailoring, ponieważ jestem healerem i chodzę w szmatach Wybranie profesji powinno się zgadzać z waszym ubiorem zapytacie dlaczego? Bo sami się w to ubierzecie:)
1.
Jak wspomniałem są trzy szkoły craftu, które "ubierają". Jeśli chcemy pozyskać surowce to:
Dla Tailoringu:
- możemy posadzić Cotton i go zebrać. 100 sadzonek (2h wzrost w Temperature) to około 1000 cotton i tym samym 100 Fabric po wykorzystaniu 500 Labor Point
- możemy wyhodować owce, która będziemy regularnie golić
Dla Letherworkera:
Niestety konieczna działka...
- sadzimy krowę, która następnie zabijamy i uzyskujemy skorę
- robimy tak z każdym dużym zwierzęciem
- rowniez mozna tak zrobic z indykami (mozna je stawiac na publicznej farmie w Dewstone)
Dla Metalworkera:
- bieganie po mapie i szukanie złóż rudy (osobiście polecam Cinderstone Moor)
- kupienie na AH sa stosunkowo tanie
2.
Będę opisywać wszystko na przykładzie tailora ze względu na analogię przy innych craftach.
Kolejną rzeczą, która jest "must have" jest odnalezienie General Merchanta i odpowiedniej formy (Cloth/Leather/Plate Armor Form) na, której będziemy crafćic.
Aby przerobić Cotton, czy Whool na Fabric należy skorzystać z Waeving Loom. Pamiętamy, że otrzymujemy za to punkty do Tailoringu.
[ obraz zewnętrzny ]
czyli:
[ obraz zewnętrzny ]=== 2 godziny ==>[ obraz zewnętrzny ]=== 10 to 1 ==>[ obraz zewnętrzny ]
3.
Craft pierwszego itemu:
- Zaopatrujemy się w materiały konieczne do wykonania craftu (Napiszę kalkulator)
- Upewniamy się czy mamy odpowiednią ilość Labor Pointów (Napiszę kalkulator)
- Obliczamy co jeszcze musimy wykonać, aby przeskoczyć kolejny próg (1000, 2500, 5000, 10 000, 20 000, 30 000, 40 000, 50 000)
Mój plan na rozwijanie Tailoringu wygląda tak:
1. Produkujemy podstawowe ciuchy, czyli wszystko co zaczyna się na Apperentice`s Ocean ..... Co potrzebujemy:
- 210x Cooton -> 21x Fabric (105 Labor Point) 21x[ obraz zewnętrzny ]
- 14x Moonlight Archeum Dust [ obraz zewnętrzny ]
- 21x Blue Salt Wedge (5s za sztuke czyli 1g 5s 0c) [ obraz zewnętrzny ]
- plus 700 Labor Pointów
Reasumując. Po wykonaniu wszystkiego z pierwszego poziomu Mamy 805 punktów w tailoringu. Wykonujemy albo więcej Fabric albo tworzymy coś za 1 Fabric i rozbijamy przy wykorzystaniu Everstone odzyskując Moonlight Archeum Dust.
2. Mając już 1 000 ptk w Tailoringu przerabiamy co uzyskaliśmy w pierwszym punkcie dostając po 150 ptk za każdy ciuch,
Materiały na drugiego poziomu:
materiały na pierwszy poziom +:
- 42 Fabric
- 21 Moonlight Archeum Dust
- 35 Blue Salt Wedge (1g 75s 0c)
Daje nam kolejne 1050 ptk Plus 210 za przerobienie Fabric. I znów brakuje nam kilku punktów które możemy dobić tworząc PODSTAWOWE przedramienniki lub paski.
3. Do wytworzenia każdego z itemów 2 500+ potrzebujemy fiolki opisanej jako: [ obraz zewnętrzny ] Small Root Pigment
Tą fiolkę wytwarzamy z:
3x [ obraz zewnętrzny ]+ 20x Clover + 20x Rose
[ obraz zewnętrzny ] można otrzymać za trasy między kontynentami. Charcoal Stabilizer uzyskujemy przywozac paczki do Villanelle
- 63x [ obraz zewnętrzny ]
- Dodatkowo zamiast [ obraz zewnętrzny ] potrzebujemy [ obraz zewnętrzny ] w ilości 14 sztuk
- Oraz naturalnie 42x [ obraz zewnętrzny ]
Za każdy wytworzony item uzyskujemy 200 punktów w tailoringu oraz tracimy 200 LP.
4.
W kolejnym kroku mamy to samo
5. W kroku piatym potrzebujemy Moonlight Crystal (10g za sztuke 24 X 2014). Placimy 250 LP i zyskujemy tyle samo punktow do Tailoringu.
6.
Tu juz sa nam potrzebne lepsze stoly warsztatowe usytulowane albo na naszej farmie, albo dla takich biedakow jak ja w Solzreed (bedzie mapka).
Oto rozpiska dla tailoringu czego potrzeba ile [ obraz zewnętrzny ]
Dalej chce dopisac jak najlatwiej wbic poziom craftu.
Napiszcie czy chcecie bym konczyl z mapkami i obrazkami czy nie
Wiec zaczynamy!
Pierwsza sprawa jest zastanowienie się, którym craftem będziemy się trudnić. Osobiście wybrałem tailoring, ponieważ jestem healerem i chodzę w szmatach Wybranie profesji powinno się zgadzać z waszym ubiorem zapytacie dlaczego? Bo sami się w to ubierzecie:)
1.
Jak wspomniałem są trzy szkoły craftu, które "ubierają". Jeśli chcemy pozyskać surowce to:
Dla Tailoringu:
- możemy posadzić Cotton i go zebrać. 100 sadzonek (2h wzrost w Temperature) to około 1000 cotton i tym samym 100 Fabric po wykorzystaniu 500 Labor Point
- możemy wyhodować owce, która będziemy regularnie golić
Dla Letherworkera:
Niestety konieczna działka...
- sadzimy krowę, która następnie zabijamy i uzyskujemy skorę
- robimy tak z każdym dużym zwierzęciem
- rowniez mozna tak zrobic z indykami (mozna je stawiac na publicznej farmie w Dewstone)
Dla Metalworkera:
- bieganie po mapie i szukanie złóż rudy (osobiście polecam Cinderstone Moor)
- kupienie na AH sa stosunkowo tanie
2.
Będę opisywać wszystko na przykładzie tailora ze względu na analogię przy innych craftach.
Kolejną rzeczą, która jest "must have" jest odnalezienie General Merchanta i odpowiedniej formy (Cloth/Leather/Plate Armor Form) na, której będziemy crafćic.
Aby przerobić Cotton, czy Whool na Fabric należy skorzystać z Waeving Loom. Pamiętamy, że otrzymujemy za to punkty do Tailoringu.
[ obraz zewnętrzny ]
czyli:
[ obraz zewnętrzny ]=== 2 godziny ==>[ obraz zewnętrzny ]=== 10 to 1 ==>[ obraz zewnętrzny ]
3.
Craft pierwszego itemu:
- Zaopatrujemy się w materiały konieczne do wykonania craftu (Napiszę kalkulator)
- Upewniamy się czy mamy odpowiednią ilość Labor Pointów (Napiszę kalkulator)
- Obliczamy co jeszcze musimy wykonać, aby przeskoczyć kolejny próg (1000, 2500, 5000, 10 000, 20 000, 30 000, 40 000, 50 000)
Mój plan na rozwijanie Tailoringu wygląda tak:
1. Produkujemy podstawowe ciuchy, czyli wszystko co zaczyna się na Apperentice`s Ocean ..... Co potrzebujemy:
- 210x Cooton -> 21x Fabric (105 Labor Point) 21x[ obraz zewnętrzny ]
- 14x Moonlight Archeum Dust [ obraz zewnętrzny ]
- 21x Blue Salt Wedge (5s za sztuke czyli 1g 5s 0c) [ obraz zewnętrzny ]
- plus 700 Labor Pointów
Reasumując. Po wykonaniu wszystkiego z pierwszego poziomu Mamy 805 punktów w tailoringu. Wykonujemy albo więcej Fabric albo tworzymy coś za 1 Fabric i rozbijamy przy wykorzystaniu Everstone odzyskując Moonlight Archeum Dust.
2. Mając już 1 000 ptk w Tailoringu przerabiamy co uzyskaliśmy w pierwszym punkcie dostając po 150 ptk za każdy ciuch,
Materiały na drugiego poziomu:
materiały na pierwszy poziom +:
- 42 Fabric
- 21 Moonlight Archeum Dust
- 35 Blue Salt Wedge (1g 75s 0c)
Daje nam kolejne 1050 ptk Plus 210 za przerobienie Fabric. I znów brakuje nam kilku punktów które możemy dobić tworząc PODSTAWOWE przedramienniki lub paski.
3. Do wytworzenia każdego z itemów 2 500+ potrzebujemy fiolki opisanej jako: [ obraz zewnętrzny ] Small Root Pigment
Tą fiolkę wytwarzamy z:
3x [ obraz zewnętrzny ]+ 20x Clover + 20x Rose
[ obraz zewnętrzny ] można otrzymać za trasy między kontynentami. Charcoal Stabilizer uzyskujemy przywozac paczki do Villanelle
- 63x [ obraz zewnętrzny ]
- Dodatkowo zamiast [ obraz zewnętrzny ] potrzebujemy [ obraz zewnętrzny ] w ilości 14 sztuk
- Oraz naturalnie 42x [ obraz zewnętrzny ]
Za każdy wytworzony item uzyskujemy 200 punktów w tailoringu oraz tracimy 200 LP.
4.
W kolejnym kroku mamy to samo
5. W kroku piatym potrzebujemy Moonlight Crystal (10g za sztuke 24 X 2014). Placimy 250 LP i zyskujemy tyle samo punktow do Tailoringu.
6.
Tu juz sa nam potrzebne lepsze stoly warsztatowe usytulowane albo na naszej farmie, albo dla takich biedakow jak ja w Solzreed (bedzie mapka).
Oto rozpiska dla tailoringu czego potrzeba ile [ obraz zewnętrzny ]
Dalej chce dopisac jak najlatwiej wbic poziom craftu.
Napiszcie czy chcecie bym konczyl z mapkami i obrazkami czy nie
Ostatnio zmieniony wtorek, 28 października 2014, 20:58 przez Azna, łącznie zmieniany 5 razy.
Nie ma rzeczy niemożliwych. Są tylko takie po które nie chce się nam sięgnąć
- Mysza
- Posty: 312
- Rejestracja: środa, 4 grudnia 2013, 15:27
- Medals: 1
- Lokalizacja: Bemowo-Jelonki
- Gender:
- Status: Offline
Re: Krotki poradnik do Tailoringu, Leatherworkera oraz Metal
Tailoring też dobrze wbija się robiąc pasek. Wymaga on jednego fabrica, 3 blue saltów i jednego dusta. Po zrobieniu paska rozbijamy go stonem gdzie uzyskujemy zwrot 1 dusta także kosztuje nas to tylko fabric i blue salty, no i ofc labor. Do tego ja osobiście zbieram 5k labora kupuje tonic i trzaskam po 10k expa na psku lvlując szybko skille. Takie 2in1.
Vjun? Isn't that just a big, dead rock?"―Kyle Katarn
- Azna
- Posty: 20
- Rejestracja: poniedziałek, 22 września 2014, 19:46
- Lokalizacja: Brzeg Dolny
- Gender:
- Status: Offline
Re: Krotki poradnik do Tailoringu, Leatherworkera oraz Metal
Owszem tego typu triki też chce tu jeszcze umieścić, jednakże dziękuję za przypomnienie
Nie ma rzeczy niemożliwych. Są tylko takie po które nie chce się nam sięgnąć
- Betrezen
- Posty: 115
- Rejestracja: sobota, 13 września 2014, 13:13
- Medals: 1
- Lokalizacja: Wrocław
- Gender:
- Status: Offline
Re: Krotki poradnik do Tailoringu, Leatherworkera oraz Metal
Na skóry dobre są również indyki, które pomimo dostarczania mniejszej ilości skóry, można hodować na farmie publicznej
- Azna
- Posty: 20
- Rejestracja: poniedziałek, 22 września 2014, 19:46
- Lokalizacja: Brzeg Dolny
- Gender:
- Status: Offline
Re: Krotki poradnik do Tailoringu, Leatherworkera oraz Metal
Dopiszę dziekuję bo nie wiedziałem !
Nie ma rzeczy niemożliwych. Są tylko takie po które nie chce się nam sięgnąć
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości