TANK/DEBUFFER 1st LINE

Wszystko o klasach i rasach w grze.

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin

Booxi
Posty: 62
Rejestracja: środa, 20 sierpnia 2014, 03:00
Lokalizacja: Kraków
Gender:
Status:
Offline

TANK/DEBUFFER 1st LINE

Post autor: Booxi » sobota, 11 października 2014, 19:49

Były próby healera, ale niestety jak w każdej innej grze szło mi to co najmniej dobrze tak w AA jestem w tym bardzo słaby. Inną klasą jaką lubię grać jest frontline tank debuffer. Coś pomiędzy Ironbreakerem z WAR a Messmerem z GW oto co powstało, totalny theorycraft więc bardzo proszę o weryfikację.

Ogólny pomysł jest taki - buduję postać maksymalnie tanky tak aby jak najwięcej przyjąć na klatę. DPS to sprawa mało znacząca, 1v1 nie powiększa mi tego i owego a na open PvP mam zamiar pushować linię i nakładać maksymalną liczbę debuffów na przeciwników, rozciągać grę, wrzucać aoe CC itd. Na pve maks tank na bossy i inne rzeczy. Opcji jest klika mianowicie:

1. Dreambreaker
http://archeageonline.pl/kalkulatory/ka ... 80,186,187

Auramancy:
Thwart - aoe debuff
Conversion Shield - frontline wymaga dużego survivalu tak samo jak tankowanie instancji
Vicious implosion - cel jest prosty przyciągnąć do siebie uciekające targety, zaburzyć linię przeciwnika
Teleportation - chyba nie muszę tłumaczyć
Health Lift - nie wiem czy stackuje się z Refreshment ?
Shrug it off - proste wyjście z CC
Absorb damage - niewielkie leczenie

Defense:
Shield slam - CC - stun
Refreshment - tak samo jak przy health lift
Bull Rush - CC - nakładane po Shield slam
Boastful Roar - CC - shaken, slow
Toughen - jakiś niewielki heal
Revitalizing Cheer - selfheal
Redoubt - survival skill
Imprison - Ciężki skill do używania bo może napsuć tyle samo co zrobić dobrego
Invincibility - W oczekiwaniu na heal :)
Supplemental block - blocku nigdy dość
Shield of steel - defa też nigdy za mało
Bears Vigor - kolejne podniesienie statów
Ursine roar - bo dlaczego nie?

Witchcraft:

Earthen Grip - CC
Enervate - debuff i combo do EG
Bubble trap - CC
Insidious whisper - CC ale kontrowersyjny jest koniec cc przy otrzymaniu obrażeń
Courageous Action - Immune na CC
Banshe wail - CC ale tak samo jak Insidious whisper
Magic detection - Magic Def
Mitigation - przyda się zawsze

Zastanawiam się nad Purge...

2. Skullknight

http://archeageonline.pl/kalkulatory/ka ... 42,144,138

Defense:
tutaj tak samo jak w poprzednim drzewku

Auramancy:
tutaj dochodzi nam jeszcze
Protective wings : Prot na magię - dobre gdy będziemy zamknięci w klatce i zaraz dostaniemy meteora na twarz.
Liberation : Anty debuff

Occultims:
Crippling Mire - CC
Hell Spear - AOE CC
Summon Crows - Debuff
Retribution - Skill defensywny
Stillness - zdejmuje debuff - wyklucza healerow w zamyśle
Summon Wraith - debuff

3. Defiler
http://archeageonline.pl/kalkulatory/ka ... 42,144,138

Wszystko tak jak w poprzednich rozwiązaniach jedynie to w witchcraft wsadziłem Purge.

Gameplay: (Wcześniej już to opisałem ale nie zawadzi) Sprawa jest prosta na pvp biegnę do przodu inicjuję team fighty, rozciągam grę wykluczam, nakładam CC

Gear:

I tutaj zaczynają się schody. Na pewno będę używać tarczy do tego zastanawiam się nad clubem, często dają spirit który przekłąda się na mdefa. W kwestii seta natomiast jestem mega zielony i proszę o pomoc, myślałem o plate magnificient lake nie weim jak zadziałają clothy, na naszym serwerze nie ma jakiejś mocy magów więc def może okazać się lepszy.

Oto sety które rozważam

Basic Illustrious Lake Plate Set:
Defense 2493
Stamina 207
Intelligence 136
Full Set Bonus: Increases max health +477; Increases Magic Attack +8.5.

Basic Illustrious Sunset Plate set:
Defense 2493
Strength 207
Intelligence 136
Full Set Bonus: Increases Magic Defense +255; Increases Critical Rate +2.5%.

Basic Illustrous Stone Cloth Set:
Defense 495
Magic Defense 1440
Stamina 207
Spirit 136
Full Set Bonus: Increases Physical Defense +378; Decreases received damage -2.5%.

i porównanie statów:

Lake Plate:
Defense: 2493 (Base) + 200 (Shield Passive) + 3% (Plate Passive) = 2773.79
Magic Defense: 500 + 200 (Shield Passive) + 25% (Purge) = 875
HP: 447 + 5% (Plate Passive) = 469.35
CC Resist: Stun and Shackle -20%
Magic Attack: 300 (Base) + 27.2 (Int) + 8.5 (Set) = 335.7

Sunset Plate:
Defense: 2493 (Base) + 200 (Shield Passive) + 3% (Plate Passive) = 2773.79
Magic Defense: 500 + 200 (Shield Passive) + 225 (Passive) + 25% (Purge) = 1156.25
HP: +5% (Plate Passive)
CC Resist: Stun and Shackle -20%
Magic Attack: 300 (Base) + 27.2 (Int) = 327.2
Other: Crit Chance +2.5%

Stone Cloth:
Defense: 495 (Base) + 378 (Stone Passive) +200 (Shield Passive) = 1073
Magic Defense: 1440 (Base) + 200 (Shield Passive) + 136 (Spirit) + 25% (Purge) = 2220
HP: 0
CC Resist: All CC -30%
Magic Attack: 300 (Base) + 5% (Cloth Passive) = 315
Other: All damage reduced by 2.5% około 100-200 defa na 2 staty ?

Lake Combined Defenses = 3648.79
Sunset Combined Defenses = 3930
Stone Combined Defenses = 3293

dodatkowo z pasywek dostaje zawsze 700 defa i w zależności od buildu 500 mdefa

m def mogę podciągnąć też biżuterią.


Możliwe że jest jeszcze jakiś o którym nie wiem ? dla mnie idealny byłby taki jak Stone Cloth tylko plate :)

bardzo proszę o wszelką pomoc.
Ostatnio zmieniony niedziela, 12 października 2014, 14:19 przez Booxi, łącznie zmieniany 4 razy.

Awatar użytkownika
Gebbeth
Konsul
Co-OP Trybun
SC Trybun
Posty: 5653
Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
Medals: 11
Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera Fabri SWTOR Centurion ArcheAge Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: TANK/DEBUFFER 1st LINE

Post autor: Gebbeth » sobota, 11 października 2014, 22:26

Dwa ostatnie jeśli już. Zamiast cluba scepter z albo int/spirit, albo life który daje tylko spirit. Do wchodzenia w tłum lepszy jest plate lake(dmg)/sunset(mdef).

Na temat skilli nie mam czasu pisać teraz, postaram się coś później/jutro skrobnąć bo mam praktykę ze szkołą occultism :P
Obrazek

Awatar użytkownika
Gebbeth
Konsul
Co-OP Trybun
SC Trybun
Posty: 5653
Rejestracja: piątek, 15 czerwca 2012, 12:41
Medals: 11
Lokalizacja: Palatinatus Lublinensis
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera Fabri SWTOR Centurion ArcheAge Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: TANK/DEBUFFER 1st LINE

Post autor: Gebbeth » poniedziałek, 13 października 2014, 09:33

Refreshment nie stackuje się z Health Lift. Można mieć tylko jeden z nich, a przy defence polecam ten pierwszy bo zwiększa generowanie pointów. Imho też należało by wybrać Roar albo Cheer, bo w mass pvp raczej nie będziesz miał na tyle czasu, żeby użyć obu, a mają tylko sens przy nabitych na maxa stackach.
Wraitha z occultism też raczej nie wycastujesz na mass pvp. W momencie, gdy tylko wbijasz leci na ciebie wszystko co ludzie pobliscy mają, nie ma czasu na więcej niż zrobienie comba po instach i teleport/odpalenie invinctibility z nadzieją, że twoi za plecami zdążą ich pushnąć na tyle, że nie zginiesz.
Zamiast Wraith polecam Dahuta Breath, jest na instancie i zadaje taki sobie dmg. Ogólnie bardziej polecam Defilera, bo nie zawsze jest tak, że możesz wbić na drugi zerg, a bez skilli dystansowych możesz co najwyżej popatrzeć. Polecam też wygospodarowanie pkt na pasywa 9 w witchcraft żeby mieć łapkę na instancie. W tym buildzie nie masz też nic czym możesz spamować jak np. Mana stars.

Aaaa i najważniejsze. Na 50 do wykorzystania są 23 skille, nie 28 :D

http://archeagedatabase.net/us/calc/195205 Coś takiego skonstruowałem, brak spamowalnego skilla może być zrekompensowany jakimś porządnym łukiem lub wymienić retribution(odbija, ale nie redukuje dmg) na mana stars. Zamiast rusha w defence można zmienić na imprisona.
Obrazek

Booxi
Posty: 62
Rejestracja: środa, 20 sierpnia 2014, 03:00
Lokalizacja: Kraków
Gender:
Status:
Offline

Re: TANK/DEBUFFER 1st LINE

Post autor: Booxi » poniedziałek, 13 października 2014, 10:03

Dzięki za podrzucony build, a tym bardziej za lekcję skilli jeszcze muszę nad tym popracować troszeczkę ale wciąż najważniejsza jest kwestia gearu :)

Na tą chwilę dzięki Sirkey wiem, że na tą chwilę dopóki nie dorobię się milionów na craftowane sety potrzebuję seta z GHA i biżuterii z BC.

Set z GHA

Corrupt Paladin Set:
Defense: 747 + 299 + 598 + 448 + 299 + 149 + 149 = 2689
Strenght 30 +21 +42 + 31 + 21 + 4 = 149 - podnosi block i parry
Agi 20 + 12 + 25 + 19 + 12 + 11 + 4 = 103 - evasion i crit
Stamina 50 + 8 + 17 + 12 + 8 + 7 + 10 = 112 - parry + 1344 hp
Spirit 6 - 6 mdef !!!


Full set bonus:
314 pdef 226 mdef
6% reflect
jakiś buffik z fireballem który przekłąda 80% obrażeń na hp - czyli heal

na tą chwilę wystarczy będą spore braki mdefa ale planuje to podciągnąć biżtureią i lunargemami w łapę scepter bądź club ponieważ wpadł jeszcze pomysł na mix vitalismu i jakiejś szkoły z debuffami

Awatar użytkownika
Ezin
Patrycjusz
Posty: 1778
Rejestracja: piątek, 26 września 2008, 01:26
Medals: 24
Lokalizacja: Wrocław
Gender:
Status:
Offline

ANNORVM IX WAR Legionista AION Optio WoW Legionista BF3 Legionista
SWTOR Legionista GW2 Optio ArcheAge Legionista FF XIV Legionista L2C Trybun
AO Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Re: TANK/DEBUFFER 1st LINE

Post autor: Ezin » poniedziałek, 13 października 2014, 12:45

A ja mam pytanie odnoscie lunagemow. Co polecacie ? I czy warto te najlepsze zrobic i wsadzic w gear z questow?

Booxi
Posty: 62
Rejestracja: środa, 20 sierpnia 2014, 03:00
Lokalizacja: Kraków
Gender:
Status:
Offline

Re: TANK/DEBUFFER 1st LINE

Post autor: Booxi » poniedziałek, 13 października 2014, 17:13

wydaje mi się, że lunagemy zależą od seta i tego co chcesz osiągnąć. ja zamierzam być tanky więc pewnie coś z hp i coś z mdefem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Klasy i rasy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości