Thief

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy Hyde Parku

Awatar użytkownika
Boogie
Posty: 188
Rejestracja: środa, 12 sierpnia 2009, 12:13
Lokalizacja: pomorze
Status:
Offline

Thief

Post autor: Boogie » piątek, 3 lutego 2012, 01:12

Złodziej, spadkobierca zabójcy, to przedstawiciel klas używających średnich pancerzy. Ponownie doskonale przystosowany zarówno do walki w zwarciu, jak i na odległość, choć raczej niewiele oferuje fanom czarowania. Może używać łuku lub pistoletów, gdy chce trzymać dystans, albo też wyposażyć się w ostre narzędzia do robienia kuku i ruszyć na front.

Nie będzie szarżował jak wojak, ani wznosił ścian jak strażnik. Za to może może użyć niewidzialności, by zakraść się niezauważony. Warto tu nadmienić, że nie mamy do czynienia z niewidzialnością rodem z innych MMO. To umiejętność nie zajmująca miejsca na pasku, trwa ledwie kilka sekund, więc odpada zwiedzanie mapy niezauważonym, aż napotkamy nieświadomą ofiarę. Do tego jest tu mowa o niewidzialności, a nie rozpłynięciu się w powietrzu, więc postać zostawi ślady na śniegu czy w wodzie. Na jednym z filmików można wypatrzeć złodzieja na podstawie ugniatanej trawy pod ciężarem kroków!

Nie jest tak źle! W zamian można skorzystać z kolejnej umiejętności klasowej, jaką jest kradzież. Pozwala ona na zajumaniu przeciwnikowi jakiejś broni „środowiskowej”, np. walcząc z ptakiem moa, możemy mu podprowadzić piórko (pióropusz z moa! To jest to!). Przykładowe piórko schowamy do kieszeni, a kieszeń ta jest spora, bo drzewcowi można ukraść rękę, gałąź znaczy się. Taki przedmiot można potem użyć w walce w dowolnym momencie, daje nam on dostęp do specjalnego skilla. Działa to również na PvP - uzyskamy wtedy przedmiot zależny od klasy okradanego.

Skille przypisane do broni używanych przez złodzieja nie posiadają cooldownów. W zamian za to mamy wskaźnik inicjatywy. Każdy atak zużywa jej pewną ilość, a ona regeneruje się samoistnie bądź jest uzyskiwana dzięki wykonaniu odpowiednich kombinacji. Skille utility, czyli niezależne od posiadanego oręża muszą jednak się studzić wyznaczony okres. Mamy też kilka mniejszych „ekskluziwów”:

Krok cienia – podróż do świata cieni pomagająca z zaskoczeniu przeciwnika bądź tez ulotnieniu się na z góry upatrzone pozycje.

Dual skills - skill przypisany nie do jednej broni, a zestawu jaki posiadamy. Będzie inny dwa każdej kombinacji, zazwyczaj dosć poteżny i używa sporo inicjatywy.

Pułapki – klasyka gatunku, zakładamy wnyki i czekamy i czekamy, aż się coś lub ktoś złapie.

http://www.youtube.com/watch?v=TSFj9TpX5V8&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=gF3ZSJ6-rOU&feature=related
Kto z Was jest bez grzechu, niech nadrobi stracony czas!
[ obraz zewnętrzny ]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Thief”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość