Guardian by Hauva
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy Hyde Parku
- Hauva
- Posty: 1466
- Rejestracja: poniedziałek, 14 lutego 2011, 08:07
- Medals: 9
- Lokalizacja: Kraków
- Gender:
- Status: Offline
Guardian by Hauva
Żeby nie było... build podobny do czegoś co się kiedyś kręciło po sieci, jednak doszedłem do niego sam nie sugerując się pomysłami innych (wybacz Gwalchu musiałem ale to tak wiesz ... towarzysko ).
Nie jest to w żaden sposób uber build którym wygramy każde 1vs1. To po prostu dopasowanie guardiana pod mój styl gry.
http://www.guildhead.com/skill-calc#mmc ... fxGVMmoqMs
- Build oparty jest o buny, ich ilość i maksymalne ich stakowanie na sobie i na sojusznikach.
- buny nas leczą
- buny dają nam dodatkowy dmg
Dobór broni także jest ustawiony pod styl gry, traity, oraz funkcjonalność w grupie.
Chodziło mi o to by stworzyć swego rodzaju hybrydę. Niby to tank, niby DD, niby support. Nie wiem czy da się na guardianie lepiej podzielić traity chcąc ze sobą połączyć te trzy cechy .
Naszym celem na www jest wbicie w grupę przeciwników, najlepiej z paroma podobnymi wariatami i robienie zamętu. Nie zawsze w takiej sytuacji będziemy zadawać czysty dmg. Czasem po wbiciu najbliższe kilka sekund spędzamy na próbach przeżycia (w czym jesteśmy dość dobrzy). Jak się uda i wykorzystamy element zaskoczenia to jesteśmy w stanie zrobić zamieszanie przyciąganiem łańcuchami z grejtsłorda i barierą z młotka. Potem już po prostu młócimy ile fabryka dała.
Linia Radiance:
5pkt - Justice is Blind - Wyboru specjalnego nie mamy ale po wbiciu w grupę użycie Justice daje blina co jest miłe i dodatkowo będziemy tego używać dość często.
10pkt - Signet mastery - daje nam to redukcję kuldałna na sygnecie leczącym i tylko w tym celu jest to wzięte. Można się tu pokusić o inne pozycje ale ten skill akurat redukuje nam użycie najmocniejszego hila z 40 do 32s czyli obniża go prawie do granicy najszybszego Shelter a jest o wiele mocniejszy (chodziło o przeżywalność nie? )
15pkt - Renewed Justice - kiedy zabijemy wroga resetuje nam się kuldałn na Justice, które stakuje nam i innym buna, co nas leczy, co nam daje dmg ... ca ja będę tłumaczył.
Linia Valor:
5pkt - Valorous Defense - szkoda że się nie da zmienić ale dodatkowy blok jest miły (tylko że ten build nie do końca korzysta z mechaniki bloków)
10 pkt - Strength in Numbers - ma być trochu suporter? No to 70 tafnesa dla ekipy a co tam... można zmienić na Purity albo na Defender's Flame (chociaż nie biegamy na kondycjach) no i na mojego faworyta nad którym ciągle się zastanawiam czyli Meditation Mastery które o 9 sekund obniży kuldałn na teleporcie (uwierzcie mi pokochacie ten skill).
15pkt - Courageous Return - bla bla bla kolejny aegis kiedy się podniesiemy z trupa
20pkt - Retributive Armor - więcej precyzji przy większej wytrzymałości? omnomnomnom
25pkt - Might of the Protector - jedyna rzecz która daje nam dodatkową rzecz z bloka, nawet to miłe
30pkt - Altruistic Healing - w sumie podstawa naszej przeżywalności. Stakowanie bunków na kolegach i na sobie daje nam leczonko. Może i nie wielkie ale jak zaczniemy walić bunami na lewo i prawo biegając w party to się okazuje rewelacyjnym bonusem.
Linia Honor:
5pkt - Vigorous Precision - jak nam siądzie kryt to nam szybciej staminka wróci, czyli szybciej walniemy nowy unik, a one dodatkowo jeszcze leczą kumpli (o tym niebawem )
10pkt - Superior Aria - 20% szybsze odnawianie okrzyków ... z dwoma biegamy i je spamujemy więc tu musi być okejka.
15pkt - Selfless Daring - skromne leczonko pod koniec uniku
20pkt - Two-Handed Mastery - .... hmmm ... co by tu napisać jako wyjaśnienie ... no może fakt że biegamy z grejsłordem i hammerem?
Linia Virtues:
5pkt - Inspired Virtue - dodatkowe buny ... co tu więcej tłumaczyć.
Jak pisałem wcześniej ten build nie jest idealny ale się sprawdza jeśli mamy odpowiednio samobójcze podejście do gry i wiemy czym jest pełna szarża w bandę przeciwników.
Dużo bunów nakładanych na siebie i sporo bunów nakładanych na kumpli. Leczenie na bunach. Szybszy kuldałn na skilach 2h i szołtach. No i stakowanie majta. Co do tego stakowania majta to już kwestia sprzętu ...
Sprzęt niestety ostatnio u mnie ulega zmianom. Początkowo myślałem że fajnie będzie klepać na maksa P/T/V (jednak okazało się że ... long story short: Toughnes dajemy maksymalnie tyle ile mamy defensa na itemkach ... w standardowym przypadku 2600 do 3k armora ma nam wyjść). Tak więc tutaj jeszcze nie będę się specjalnie wypowiadał. Dobrze być z armorem między 2,6k a 3k i resztę rozkładać w precyzję i kryt dmg, oraz w Vitality jeśli chcemy mieć większą pulę życia (rozsądny maks to 16-17k HP).
No ale miało być o stakowaniu majta. Zarówno na grejtsłordzi jak i na młotku mam sigil stakujący 4 majty na 20s ... dodatkowo mamy majt z Justice ... no i oczywiście w zbroi wpakowałem runy siły stakujące majty i wydłużające ich działanie. Póki co się sprawdza jako stabilny dmg (w walce jestem w stanie biegać cały czas prawie na 14 stakach). Jednak trochę kuleję na szansie na kryta. Coś za coś.
EDIT: pobawiłem się trochę kalkulatorem statystyk i sprawdzę sobie pewne ustawienie bez stakowania majta i z mniejszym power za to z większą szansą na kryta. LINKUŚ
- Armor utrzymany na przyzwoitym poziomie 2600+ czyli 50% redukcji obrażeń.
- Życie 16,5k
- szansa na kryta 41%
- kryt dmg 76%
Typowa zabawa na www polega na sporych możliwościach przemieszczania się i całkiem przyjemnym CC.
Judges Intervention to nasza podstawa dobrej zabawy i zaskoczenia, genialnie się sprawdza do pościgu a także ucieczki. Wpadamy tym w tłum mając w ręce przygotowany grejtsłord i ładujemy Binding Blade, przyciągamy do siebie ile damy radę i tutaj wariacje: albo ładujemy Whirling Wrath i Symbol of Wrath, a potem dopiero przepinamy się na młotek, albo zaraz po przyciągnięciu przepinamy się na młotek i odpalamy Ring of Warding. Potem już zazwyczaj pozostaje znęcanie się nad przeciwnikiem
Nie jest to w żaden sposób uber build którym wygramy każde 1vs1. To po prostu dopasowanie guardiana pod mój styl gry.
http://www.guildhead.com/skill-calc#mmc ... fxGVMmoqMs
- Build oparty jest o buny, ich ilość i maksymalne ich stakowanie na sobie i na sojusznikach.
- buny nas leczą
- buny dają nam dodatkowy dmg
Dobór broni także jest ustawiony pod styl gry, traity, oraz funkcjonalność w grupie.
Chodziło mi o to by stworzyć swego rodzaju hybrydę. Niby to tank, niby DD, niby support. Nie wiem czy da się na guardianie lepiej podzielić traity chcąc ze sobą połączyć te trzy cechy .
Naszym celem na www jest wbicie w grupę przeciwników, najlepiej z paroma podobnymi wariatami i robienie zamętu. Nie zawsze w takiej sytuacji będziemy zadawać czysty dmg. Czasem po wbiciu najbliższe kilka sekund spędzamy na próbach przeżycia (w czym jesteśmy dość dobrzy). Jak się uda i wykorzystamy element zaskoczenia to jesteśmy w stanie zrobić zamieszanie przyciąganiem łańcuchami z grejtsłorda i barierą z młotka. Potem już po prostu młócimy ile fabryka dała.
Linia Radiance:
5pkt - Justice is Blind - Wyboru specjalnego nie mamy ale po wbiciu w grupę użycie Justice daje blina co jest miłe i dodatkowo będziemy tego używać dość często.
10pkt - Signet mastery - daje nam to redukcję kuldałna na sygnecie leczącym i tylko w tym celu jest to wzięte. Można się tu pokusić o inne pozycje ale ten skill akurat redukuje nam użycie najmocniejszego hila z 40 do 32s czyli obniża go prawie do granicy najszybszego Shelter a jest o wiele mocniejszy (chodziło o przeżywalność nie? )
15pkt - Renewed Justice - kiedy zabijemy wroga resetuje nam się kuldałn na Justice, które stakuje nam i innym buna, co nas leczy, co nam daje dmg ... ca ja będę tłumaczył.
Linia Valor:
5pkt - Valorous Defense - szkoda że się nie da zmienić ale dodatkowy blok jest miły (tylko że ten build nie do końca korzysta z mechaniki bloków)
10 pkt - Strength in Numbers - ma być trochu suporter? No to 70 tafnesa dla ekipy a co tam... można zmienić na Purity albo na Defender's Flame (chociaż nie biegamy na kondycjach) no i na mojego faworyta nad którym ciągle się zastanawiam czyli Meditation Mastery które o 9 sekund obniży kuldałn na teleporcie (uwierzcie mi pokochacie ten skill).
15pkt - Courageous Return - bla bla bla kolejny aegis kiedy się podniesiemy z trupa
20pkt - Retributive Armor - więcej precyzji przy większej wytrzymałości? omnomnomnom
25pkt - Might of the Protector - jedyna rzecz która daje nam dodatkową rzecz z bloka, nawet to miłe
30pkt - Altruistic Healing - w sumie podstawa naszej przeżywalności. Stakowanie bunków na kolegach i na sobie daje nam leczonko. Może i nie wielkie ale jak zaczniemy walić bunami na lewo i prawo biegając w party to się okazuje rewelacyjnym bonusem.
Linia Honor:
5pkt - Vigorous Precision - jak nam siądzie kryt to nam szybciej staminka wróci, czyli szybciej walniemy nowy unik, a one dodatkowo jeszcze leczą kumpli (o tym niebawem )
10pkt - Superior Aria - 20% szybsze odnawianie okrzyków ... z dwoma biegamy i je spamujemy więc tu musi być okejka.
15pkt - Selfless Daring - skromne leczonko pod koniec uniku
20pkt - Two-Handed Mastery - .... hmmm ... co by tu napisać jako wyjaśnienie ... no może fakt że biegamy z grejsłordem i hammerem?
Linia Virtues:
5pkt - Inspired Virtue - dodatkowe buny ... co tu więcej tłumaczyć.
Jak pisałem wcześniej ten build nie jest idealny ale się sprawdza jeśli mamy odpowiednio samobójcze podejście do gry i wiemy czym jest pełna szarża w bandę przeciwników.
Dużo bunów nakładanych na siebie i sporo bunów nakładanych na kumpli. Leczenie na bunach. Szybszy kuldałn na skilach 2h i szołtach. No i stakowanie majta. Co do tego stakowania majta to już kwestia sprzętu ...
Sprzęt niestety ostatnio u mnie ulega zmianom. Początkowo myślałem że fajnie będzie klepać na maksa P/T/V (jednak okazało się że ... long story short: Toughnes dajemy maksymalnie tyle ile mamy defensa na itemkach ... w standardowym przypadku 2600 do 3k armora ma nam wyjść). Tak więc tutaj jeszcze nie będę się specjalnie wypowiadał. Dobrze być z armorem między 2,6k a 3k i resztę rozkładać w precyzję i kryt dmg, oraz w Vitality jeśli chcemy mieć większą pulę życia (rozsądny maks to 16-17k HP).
No ale miało być o stakowaniu majta. Zarówno na grejtsłordzi jak i na młotku mam sigil stakujący 4 majty na 20s ... dodatkowo mamy majt z Justice ... no i oczywiście w zbroi wpakowałem runy siły stakujące majty i wydłużające ich działanie. Póki co się sprawdza jako stabilny dmg (w walce jestem w stanie biegać cały czas prawie na 14 stakach). Jednak trochę kuleję na szansie na kryta. Coś za coś.
EDIT: pobawiłem się trochę kalkulatorem statystyk i sprawdzę sobie pewne ustawienie bez stakowania majta i z mniejszym power za to z większą szansą na kryta. LINKUŚ
- Armor utrzymany na przyzwoitym poziomie 2600+ czyli 50% redukcji obrażeń.
- Życie 16,5k
- szansa na kryta 41%
- kryt dmg 76%
Typowa zabawa na www polega na sporych możliwościach przemieszczania się i całkiem przyjemnym CC.
Judges Intervention to nasza podstawa dobrej zabawy i zaskoczenia, genialnie się sprawdza do pościgu a także ucieczki. Wpadamy tym w tłum mając w ręce przygotowany grejtsłord i ładujemy Binding Blade, przyciągamy do siebie ile damy radę i tutaj wariacje: albo ładujemy Whirling Wrath i Symbol of Wrath, a potem dopiero przepinamy się na młotek, albo zaraz po przyciągnięciu przepinamy się na młotek i odpalamy Ring of Warding. Potem już zazwyczaj pozostaje znęcanie się nad przeciwnikiem
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość