Imperial Agent 2.10

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy AoC

Namera
Posty: 59
Rejestracja: niedziela, 31 sierpnia 2014, 11:08
Medals: 1
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Legionista

Imperial Agent 2.10

Post autor: Namera » wtorek, 30 września 2014, 16:31

Mam pytanie o crafting: co i jak dla Imperial Agenta. Nie tyle ja co mój siostrzeniec ma zamiar grać tą klasą i nie wiem co mu doradzić. Jeśli to możliwe podzielcie się drzewkami pod heal i dps dla tej klasy :)

Awatar użytkownika
Vi'Tani
Posty: 934
Rejestracja: czwartek, 5 lipca 2012, 16:13
Medals: 3
Lokalizacja: Pruszków
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Centurion SWTOR Gestarum

Re: Imperial Agent 2.10

Post autor: Vi'Tani » wtorek, 30 września 2014, 16:55

Drzewka i ich dokładne opisy są w poszczególnych tematach, nic praktycznie się nie zmieniło dla agentów niestety (prócz małego nerfa snajperów, ale skoro pytasz o heal zakładam, że mówimy o operativie ;) ) więc temat pozwolę sobie pominąć, z wyjątkiem jednego - levelowanie w healu to ból ponad wszystkie inne. Byłam tam, robiłam to i nie polecam.

Co do craftów...

Cóż, każdy jest na swój sposób dobry :D
Jeżeli bawimy się w PvP przydaje się Cybertech ze względu na granaty, może też robić mody pod cunning - w czasie levelowania dość przydatne. Dla lubiących PvE polecam jak zwykle Biochem - niekończące się adrenale i stimy nigdy nie wychodzą z mody :lol:

Ale uniwersalna prawda jest jedna - wszystko się kupi na GTNie ale żeby na nim zarobić trzeba sprzedawać - tak więc wszystkie crafty-zbieractwa idą w ruch (scavenging, archeology, bioanalisys).
Czemu gram healerami w MMO? Dlatego.

Modernizacja komputera? Carolus! ;)

A'guga
Patrycjusz
Posty: 276
Rejestracja: piątek, 31 sierpnia 2012, 11:22
Medals: 2
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista SWTOR Order Odrodzenia Imperium

Re: Imperial Agent 2.10

Post autor: A'guga » środa, 1 października 2014, 10:12

W Swtor to jaki craft masz wybierac nie jest w zaden spsob zalezne od tego jaka klasa grasz. Wiec nie ma to znaczenia czy ktos robi operetiva,sorca czy jugga ;)Tylko tak jak Vi juz napisala wyzej zalezy w "co" najintensywniej grasz ;)
Chleb z masłem zawsze spada na posmarowaną stronę - masło bym zniszczył...(J.J.Nohavica)

Awatar użytkownika
Tlao
Posty: 258
Rejestracja: środa, 7 listopada 2012, 16:52
Medals: 1
Lokalizacja: Warszawa
Status:
Offline

SWTOR Legionista

Re: Imperial Agent 2.10

Post autor: Tlao » środa, 1 października 2014, 13:37

Nie do końca się z zgodzę z powyższym. ;)
Jeśli gracza interesuje również crafting powinien na altach dobierać crafty do klas, które posiadają kompanionów z odpowiednimi bonusami.

I levelowanie w healu wcale nie jest takie uciążliwe - np. nie ma problemu z gf, gdy chcesz zrobić fp.
If it bleeds we can kill it.

A'guga
Patrycjusz
Posty: 276
Rejestracja: piątek, 31 sierpnia 2012, 11:22
Medals: 2
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista SWTOR Order Odrodzenia Imperium

Re: Imperial Agent 2.10

Post autor: A'guga » środa, 1 października 2014, 14:40

wiesz, tylko ze chodzi o to ze w niektorych grach masz tak, ze dana klasa ma na przyklad jakis bonus do danej profesji crafterskiej, stad tez czasami sa pytania na generalu w stylu co jest najlepsze dla imperial agenta czy tam wariora(tak sadze moge byc w bledzie) , tu (w SWTOR) jak wiadomo czegos takiego nie ma, to tak btw :D
Chleb z masłem zawsze spada na posmarowaną stronę - masło bym zniszczył...(J.J.Nohavica)

Awatar użytkownika
Vi'Tani
Posty: 934
Rejestracja: czwartek, 5 lipca 2012, 16:13
Medals: 3
Lokalizacja: Pruszków
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Centurion SWTOR Gestarum

Re: Imperial Agent 2.10

Post autor: Vi'Tani » środa, 1 października 2014, 14:43

Tlao pisze: I levelowanie w healu wcale nie jest takie uciążliwe - np. nie ma problemu z gf, gdy chcesz zrobić fp.
I niektóre heroiki idzie wysolować, ale na tym kończą się plusy :P
Jeżeli ktoś nie ma odpowiednio dużej prezencji robienie zwykłych questów jest po prostu drogą przez mękę, która ciągnie się w nieskończoność - na późniejszych planetach jest jeszcze gorzej, ale kto co lubi ;)

Idealnym rozwiązaniem jest oczywiście field respec z którego ja rzadko korzystam z racji braku umiejętności nauczenia się grania danym drzewkiem bez wylevelowania nim od 1 do 55 - ale z tego co słyszę jestem odosobniona w swojej ułomności :geek:
A'guga pisze:wiesz, tylko ze chodzi o to ze w niektorych grach masz tak, ze dana klasa ma na przyklad jakis bonus do danej profesji crafterskiej
Generalnie tutaj companion może mieć jakieś tam bonusy jak Tlao wspomniał, ale to trzeba być naprawde zawodowym crafterem żeby się takimi detalami jak 1% crita sugerować :D
Czemu gram healerami w MMO? Dlatego.

Modernizacja komputera? Carolus! ;)

A'guga
Patrycjusz
Posty: 276
Rejestracja: piątek, 31 sierpnia 2012, 11:22
Medals: 2
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista SWTOR Order Odrodzenia Imperium

Re: Imperial Agent 2.10

Post autor: A'guga » środa, 1 października 2014, 14:45

no tak prawie chcialam zeedydtowac i dodac ze z companionami to fakt ;) warto na to patrzec jesli wiaze sie z craftingiem swoja zarobkowa przyszlosc:)
Chleb z masłem zawsze spada na posmarowaną stronę - masło bym zniszczył...(J.J.Nohavica)

Awatar użytkownika
Tlao
Posty: 258
Rejestracja: środa, 7 listopada 2012, 16:52
Medals: 1
Lokalizacja: Warszawa
Status:
Offline

SWTOR Legionista

Re: Imperial Agent 2.10

Post autor: Tlao » środa, 1 października 2014, 16:27

Nie lekceważyłbym tych +1/2/5% do cryta... Wymaksowanie affiction z companionem daje nam +5%, więc razem możemy mieć dodatkowe +10% np u Agenta na Diplomacy, u Sith Warriora na Synteaweavingu, Treasure Huntingu, itd... Dodatkowo możemy naszego robocika statkowego ulepszyć np. o Cybertech +5%
Jak się craftuje itemki 31/34 to podwójne craftnięcie oznacza co najmniej 1mln do przodu.
If it bleeds we can kill it.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Imperial Agent”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości