Imperial Agent 2.10
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy AoC
Imperial Agent 2.10
Mam pytanie o crafting: co i jak dla Imperial Agenta. Nie tyle ja co mój siostrzeniec ma zamiar grać tą klasą i nie wiem co mu doradzić. Jeśli to możliwe podzielcie się drzewkami pod heal i dps dla tej klasy
- Vi'Tani
- Posty: 934
- Rejestracja: czwartek, 5 lipca 2012, 16:13
- Medals: 3
- Lokalizacja: Pruszków
- Gender:
- Status: Offline
Re: Imperial Agent 2.10
Drzewka i ich dokładne opisy są w poszczególnych tematach, nic praktycznie się nie zmieniło dla agentów niestety (prócz małego nerfa snajperów, ale skoro pytasz o heal zakładam, że mówimy o operativie ) więc temat pozwolę sobie pominąć, z wyjątkiem jednego - levelowanie w healu to ból ponad wszystkie inne. Byłam tam, robiłam to i nie polecam.
Co do craftów...
Cóż, każdy jest na swój sposób dobry
Jeżeli bawimy się w PvP przydaje się Cybertech ze względu na granaty, może też robić mody pod cunning - w czasie levelowania dość przydatne. Dla lubiących PvE polecam jak zwykle Biochem - niekończące się adrenale i stimy nigdy nie wychodzą z mody
Ale uniwersalna prawda jest jedna - wszystko się kupi na GTNie ale żeby na nim zarobić trzeba sprzedawać - tak więc wszystkie crafty-zbieractwa idą w ruch (scavenging, archeology, bioanalisys).
Co do craftów...
Cóż, każdy jest na swój sposób dobry
Jeżeli bawimy się w PvP przydaje się Cybertech ze względu na granaty, może też robić mody pod cunning - w czasie levelowania dość przydatne. Dla lubiących PvE polecam jak zwykle Biochem - niekończące się adrenale i stimy nigdy nie wychodzą z mody
Ale uniwersalna prawda jest jedna - wszystko się kupi na GTNie ale żeby na nim zarobić trzeba sprzedawać - tak więc wszystkie crafty-zbieractwa idą w ruch (scavenging, archeology, bioanalisys).
Re: Imperial Agent 2.10
W Swtor to jaki craft masz wybierac nie jest w zaden spsob zalezne od tego jaka klasa grasz. Wiec nie ma to znaczenia czy ktos robi operetiva,sorca czy jugga ;)Tylko tak jak Vi juz napisala wyzej zalezy w "co" najintensywniej grasz
Chleb z masłem zawsze spada na posmarowaną stronę - masło bym zniszczył...(J.J.Nohavica)
- Tlao
- Posty: 258
- Rejestracja: środa, 7 listopada 2012, 16:52
- Medals: 1
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: Imperial Agent 2.10
Nie do końca się z zgodzę z powyższym.
Jeśli gracza interesuje również crafting powinien na altach dobierać crafty do klas, które posiadają kompanionów z odpowiednimi bonusami.
I levelowanie w healu wcale nie jest takie uciążliwe - np. nie ma problemu z gf, gdy chcesz zrobić fp.
Jeśli gracza interesuje również crafting powinien na altach dobierać crafty do klas, które posiadają kompanionów z odpowiednimi bonusami.
I levelowanie w healu wcale nie jest takie uciążliwe - np. nie ma problemu z gf, gdy chcesz zrobić fp.
If it bleeds we can kill it.
Re: Imperial Agent 2.10
wiesz, tylko ze chodzi o to ze w niektorych grach masz tak, ze dana klasa ma na przyklad jakis bonus do danej profesji crafterskiej, stad tez czasami sa pytania na generalu w stylu co jest najlepsze dla imperial agenta czy tam wariora(tak sadze moge byc w bledzie) , tu (w SWTOR) jak wiadomo czegos takiego nie ma, to tak btw
Chleb z masłem zawsze spada na posmarowaną stronę - masło bym zniszczył...(J.J.Nohavica)
- Vi'Tani
- Posty: 934
- Rejestracja: czwartek, 5 lipca 2012, 16:13
- Medals: 3
- Lokalizacja: Pruszków
- Gender:
- Status: Offline
Re: Imperial Agent 2.10
I niektóre heroiki idzie wysolować, ale na tym kończą się plusyTlao pisze: I levelowanie w healu wcale nie jest takie uciążliwe - np. nie ma problemu z gf, gdy chcesz zrobić fp.
Jeżeli ktoś nie ma odpowiednio dużej prezencji robienie zwykłych questów jest po prostu drogą przez mękę, która ciągnie się w nieskończoność - na późniejszych planetach jest jeszcze gorzej, ale kto co lubi
Idealnym rozwiązaniem jest oczywiście field respec z którego ja rzadko korzystam z racji braku umiejętności nauczenia się grania danym drzewkiem bez wylevelowania nim od 1 do 55 - ale z tego co słyszę jestem odosobniona w swojej ułomności
Generalnie tutaj companion może mieć jakieś tam bonusy jak Tlao wspomniał, ale to trzeba być naprawde zawodowym crafterem żeby się takimi detalami jak 1% crita sugerowaćA'guga pisze:wiesz, tylko ze chodzi o to ze w niektorych grach masz tak, ze dana klasa ma na przyklad jakis bonus do danej profesji crafterskiej
Re: Imperial Agent 2.10
no tak prawie chcialam zeedydtowac i dodac ze z companionami to fakt warto na to patrzec jesli wiaze sie z craftingiem swoja zarobkowa przyszlosc:)
Chleb z masłem zawsze spada na posmarowaną stronę - masło bym zniszczył...(J.J.Nohavica)
- Tlao
- Posty: 258
- Rejestracja: środa, 7 listopada 2012, 16:52
- Medals: 1
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: Imperial Agent 2.10
Nie lekceważyłbym tych +1/2/5% do cryta... Wymaksowanie affiction z companionem daje nam +5%, więc razem możemy mieć dodatkowe +10% np u Agenta na Diplomacy, u Sith Warriora na Synteaweavingu, Treasure Huntingu, itd... Dodatkowo możemy naszego robocika statkowego ulepszyć np. o Cybertech +5%
Jak się craftuje itemki 31/34 to podwójne craftnięcie oznacza co najmniej 1mln do przodu.
Jak się craftuje itemki 31/34 to podwójne craftnięcie oznacza co najmniej 1mln do przodu.
If it bleeds we can kill it.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości