Operative - heal by Bzyk
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy AoC
- Bzyk
- Posty: 4942
- Rejestracja: sobota, 28 lipca 2012, 19:25
- Medals: 45
- Lokalizacja: Warszawa
- Gender:
- Status: Offline
Operative - heal by Bzyk
Witajcie, poniżej moje przemyślenia i porady na temat Healowania Operativem.
Aktualne do patcha : 2.9
1. Drzewko:
Jak wiadomo punkty pakujemy głównie w lewe drzewo (Medicine) dodatkowe skille to kwestia potrzeb i gustu. Moja propozycja to 36/3/7
http://www.torhead.com/skill-calc#401Mf ... Z0cZG00M.3
2. Skille:
Największą mocą Operative'a są jego proby, dlatego powinieneś/nnaś umiejętnie utrzymywać proby na członkach rajdu. Najwięcej da się utrzymywać 8 prob , jednak nie będziecie mieli wtedy czasu na inne skile. Także utrzymywanie 8 prob na rajdzie stosowane jest rzadko. Głównie należy się skupić na ciągłym ich utrzymaniu na 2 tankach.
Operative ma dodatkowa mechanikę w postaci buffa który może nabić do maksymalnie 3 staków. Buff nosi nazwę Tactical Advantage i jest osiągany przez krytyczne użycie dowolnego leczącego skilla lub tiku skilla leczącego, najprościej mówiąc ilekroć heal wam krytnie dostajecie TA. W połączeniu ze skilemi z drzewka Surgical Precision oraz Medical Consult daje nam solidny boost do healingu. TA jest wymagane do niektórych skilli leczących i trzeba uważać aby zawsze mieć przynajmniej 1 stak TA aktywny (oczywiście w nagłych sytuacjach nie oszczędzać Surgical Proby).
Poniżej wszystkie skille, które trzeba stosować wraz z krótkim opisem i wskazówkami:
Jak na razie najlepsza para relików dla healera to :
- Focused Retribution - ma 30% na aktywacje podczas healowania lub dpsowania dając boost do "main stata" (czyli np dla Operative'a do Cunning). Boost trwa 6sek (3 GCD) i może występować raz na 20sek.
- Serendipitous Assault - ma 30% na aktywacje podczas healowania lub dpsowania dając boost do Power'a. Boost trwa 6sek (3 GCD) i może występować raz na 20sek.
Implanty najlepiej założyć 2 z Power / Surge
- Field Medic
Słuchawka powinna wyglądać następująco
- Field Tech
Oczywiście możecie zacząć od ich odpowiedników w niższym gearze chodzi aby zwracać uwagę na staty. Dla healera inwestujemy głownie w power i alactity. Alacrity uzyskujemy przez wsadzenie enchancerów Power/Alacrity Quick Savant
4. Stimy, adrenale itp.
Podstawowym współczynnikiem Operative'a jest Cunning zatem następujący stim powinniśmy zapodawać przed rajdem :
Skill Stim
Dla posiadaczy Biochemii (450) Skill Stim
Dla healera przygotowano również adrenale wspomagające healing:
Triange Adrenal
Dla posiadaczy Biochemii (450) Triange Adrenal
5. Staty
crit w okolicy 200-250 (rating) nie więcej
Reszta w main stat - cunning oraz w power.
surge na poziomie 71% +
alacrity ile wyjdzie - około 6%
6. Podsumowanie i porady ogólne:
Warto (nie tylko na healerze) dobrze rozmieścić wszystko na ekranie, aby mieć łatwy dostęp do opsframów oraz mieć przejrzystość sytuacji na polu walki. Dobrze jet tez umieścić główne skille na pasku pod 1,2,3,4 ewentualnie 5 a resztę zbindować na myszkę lub kombinacje klawiszy łatwo dostępną (bindy to indywidualne upodobania dlatego nie będę się tu rozwijał. Najważniejsze jest aby je stosować bo są one nieodzowne w stresujących sytuacjach). Należy pamiętać o jednym:
W przypadku używania myszki i klawiszy na nich; jeżeli macie kursor nad ops framem klawisze zbindowane na myszce nie będą działały (poza lewym i prawym klawiszem myszy).
Aktualne do patcha : 2.9
1. Drzewko:
Jak wiadomo punkty pakujemy głównie w lewe drzewo (Medicine) dodatkowe skille to kwestia potrzeb i gustu. Moja propozycja to 36/3/7
http://www.torhead.com/skill-calc#401Mf ... Z0cZG00M.3
2. Skille:
Największą mocą Operative'a są jego proby, dlatego powinieneś/nnaś umiejętnie utrzymywać proby na członkach rajdu. Najwięcej da się utrzymywać 8 prob , jednak nie będziecie mieli wtedy czasu na inne skile. Także utrzymywanie 8 prob na rajdzie stosowane jest rzadko. Głównie należy się skupić na ciągłym ich utrzymaniu na 2 tankach.
Operative ma dodatkowa mechanikę w postaci buffa który może nabić do maksymalnie 3 staków. Buff nosi nazwę Tactical Advantage i jest osiągany przez krytyczne użycie dowolnego leczącego skilla lub tiku skilla leczącego, najprościej mówiąc ilekroć heal wam krytnie dostajecie TA. W połączeniu ze skilemi z drzewka Surgical Precision oraz Medical Consult daje nam solidny boost do healingu. TA jest wymagane do niektórych skilli leczących i trzeba uważać aby zawsze mieć przynajmniej 1 stak TA aktywny (oczywiście w nagłych sytuacjach nie oszczędzać Surgical Proby).
Poniżej wszystkie skille, które trzeba stosować wraz z krótkim opisem i wskazówkami:
- HoT'y (Healing over Time)
- [Kolto Probe - instant skill, który zostawia probe leczącą na celu (tika przez 18sek). Maksymalnie można mieć na celu 2 aktywne proby jednocześnie. Jeden z podstawowych skilli leczących Operativa
- Kolto Infusion - Zużywa 1 TA. Kastowalny skill (2 sek), który leczy a następnie zostawia HoTę, która tika przez 9 sekund.
- Natychmiastowe leczenie (Instant Heal)
- Surgical Probe - Zużywa 1 TA. Instantowo leczy cel. Jeżeli cel ma poniżej 30% HP to użycie SP zwraca 1 TA raz na 10 sek.
- Toxic Scan - usuwa 2 negatywne debufy. Dzięki drzewku działa na tech, force i normal debuf oraz leczy cel
- Diagnostic Scan - Niby jest to chanell ale jego aktywacja jest instant. Leczy cel tikajac na nim przez czas trwania chanella (3 sek.). Z drzewka mamy zwiększony cryt z tego skilla oraz regenerację energii. Obowiązkowy w rotacji gdy energia spada poniżej 70%
- Recuperative Nanotech - Leczenie AOE. Po ostatnich zmianach łapie 4 najbliższe osoby wokół celu skilla, a potem można się rozbiec i oddalić od celu. Chmura nanobotów leczy was tikając przez 6 sek.
- Skille kastowane (Casting skills)
- Kolto Injection - 2,5 sek. kast, który leczy cel. Najsilniejszy skill leczący Operativa (mój rekord 14250)
- wsparcia, przeżywajki itp (Support skills)
- Resurection Probe - jak sama nazwa wskazuje jest to combat-rezz. podnoszenie umarłego w czasie walki.
- Cloaking Screen - Instant, który ukrywa Operativa i kończy combat. Za jego pomocą można próbować podnosić "z hidea" poległych towarzyszy lub uniknąć zabicia w czasie Wipe'a
- Stim Boost - instant który daje nam natychmiast 2 staki TA. Użyteczny gdy potrzebujemy szybko rozdać dużo Surgical Probe.
- Shield Probe - Uruchamia probe która absorbuje sporo dmg. Użyteczny skill, a dzięki drzewku na koniec trwania leczy nas lekko. na walce typu Draxus odpalany co CD
Jak na razie najlepsza para relików dla healera to :
- Focused Retribution - ma 30% na aktywacje podczas healowania lub dpsowania dając boost do "main stata" (czyli np dla Operative'a do Cunning). Boost trwa 6sek (3 GCD) i może występować raz na 20sek.
- Serendipitous Assault - ma 30% na aktywacje podczas healowania lub dpsowania dając boost do Power'a. Boost trwa 6sek (3 GCD) i może występować raz na 20sek.
Implanty najlepiej założyć 2 z Power / Surge
- Field Medic
Słuchawka powinna wyglądać następująco
- Field Tech
Oczywiście możecie zacząć od ich odpowiedników w niższym gearze chodzi aby zwracać uwagę na staty. Dla healera inwestujemy głownie w power i alactity. Alacrity uzyskujemy przez wsadzenie enchancerów Power/Alacrity Quick Savant
4. Stimy, adrenale itp.
Podstawowym współczynnikiem Operative'a jest Cunning zatem następujący stim powinniśmy zapodawać przed rajdem :
Skill Stim
Dla posiadaczy Biochemii (450) Skill Stim
Dla healera przygotowano również adrenale wspomagające healing:
Triange Adrenal
Dla posiadaczy Biochemii (450) Triange Adrenal
5. Staty
crit w okolicy 200-250 (rating) nie więcej
Reszta w main stat - cunning oraz w power.
surge na poziomie 71% +
alacrity ile wyjdzie - około 6%
6. Podsumowanie i porady ogólne:
Warto (nie tylko na healerze) dobrze rozmieścić wszystko na ekranie, aby mieć łatwy dostęp do opsframów oraz mieć przejrzystość sytuacji na polu walki. Dobrze jet tez umieścić główne skille na pasku pod 1,2,3,4 ewentualnie 5 a resztę zbindować na myszkę lub kombinacje klawiszy łatwo dostępną (bindy to indywidualne upodobania dlatego nie będę się tu rozwijał. Najważniejsze jest aby je stosować bo są one nieodzowne w stresujących sytuacjach). Należy pamiętać o jednym:
W przypadku używania myszki i klawiszy na nich; jeżeli macie kursor nad ops framem klawisze zbindowane na myszce nie będą działały (poza lewym i prawym klawiszem myszy).
Ostatnio zmieniony środa, 1 października 2014, 09:08 przez Bzyk, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Aktualizacja
Powód: Aktualizacja
- Vi'Tani
- Posty: 934
- Rejestracja: czwartek, 5 lipca 2012, 16:13
- Medals: 3
- Lokalizacja: Pruszków
- Gender:
- Status: Offline
Re: Operative - heal by Bzyk
Tak, tak, wiem że w trakcie produkcji jest poradnik, ale nie byłabym sobą gdybym swoich dwóch centów tu nie wrzuciła
Chem-resistant inlays zamiast Lethal injectors w drzewku.
Przeżywalność znacznie ważniejsza od ticku doty, której i tak nie zawsze się używa.
Utrzymywanie 1 stacka tactical advantage zależy od szkoły, ja wolę używać je na bieżąco na Surgical proby, dzięki temu do minimum schodzi używanie dużego heala (Koltor injection) - leczymy, jesteśmy mobilni i mamy w nosie casty
Chem-resistant inlays zamiast Lethal injectors w drzewku.
Przeżywalność znacznie ważniejsza od ticku doty, której i tak nie zawsze się używa.
Utrzymywanie 1 stacka tactical advantage zależy od szkoły, ja wolę używać je na bieżąco na Surgical proby, dzięki temu do minimum schodzi używanie dużego heala (Koltor injection) - leczymy, jesteśmy mobilni i mamy w nosie casty
- Bzyk
- Posty: 4942
- Rejestracja: sobota, 28 lipca 2012, 19:25
- Medals: 45
- Lokalizacja: Warszawa
- Gender:
- Status: Offline
Re: Operative - heal by Bzyk
to jest kwestia gustu te 4% redukcji nie jest jakoś powalające z 10000 dmg to tylko 400 przy HP rzędu 40000 to tylko 1% HP. Dodatkowo niewiele jest walk w których healer dostaje taki dmg. częściej jest to rajd dmg o niewielkiej sile a długotrwałym działaniu. Tego rodzaju dmg Operative neguje Shield Probą oraz jedną (dwiema) probami na sobie. No i zostaje jeszcze AOE, które wspomaga rajd healing.
Ja tam strzałki używam w czasie każdej walki dlatego wybrałem boost do niej kosztem redukcji dmg. Ale oczywiście można to zmienić.
Poradnik wstępnie gotowy. Czekam na uwagi, pytania. Może coś trzeba dopisać ?
Ja tam strzałki używam w czasie każdej walki dlatego wybrałem boost do niej kosztem redukcji dmg. Ale oczywiście można to zmienić.
Poradnik wstępnie gotowy. Czekam na uwagi, pytania. Może coś trzeba dopisać ?
- Vi'Tani
- Posty: 934
- Rejestracja: czwartek, 5 lipca 2012, 16:13
- Medals: 3
- Lokalizacja: Pruszków
- Gender:
- Status: Offline
Re: Operative - heal by Bzyk
Zawsze są conajmniej dwie szkoły healowania, ja tylko przedstawiam poglądy swojej gdyż uważam, że z konstruktywnej burzy mózgów można dojść do jeszcze lepszych wniosków
Polecam zamiast w całości ubierać się w Quick Savant'y włożyć troszkę w crit rating, ot tak żeby wśród natłoku cyferek jakie robi operative pojawiały się częściej te miłe dla oka crity
Tak samo z relikami, Focused Retribution i Serendipitous Assault jak najbardziej są podstawą, ale na niektóre walki zamiast SA wkładam Boundless Ages - mamy burst healowy pod kontrolą co jest bezcenne na bossów gdzie dokłądnie wiemy kiedy będzie potrzeba więcej niż zwykle heala.
Co do ops frame ostatnio odkryłam bardzo przyjemny dla oka sposób wyświetlania pasków życia. Nie wiem jak inni healerzy, ale ja od zawsze miałam włączone pokazywanie procentowej ilości życia członków opsa co okazuje się całkowicie niepotrzebne i nieczytelne. Szerokie, zwykłe, czerwone paski hp rodem ze starych RPGów sprawdzają się rewelacyjnie i lepiej widać debuffy. Jak będzie okazja wrzucę screen żeby było wiadomo o czym mowa
Polecam zamiast w całości ubierać się w Quick Savant'y włożyć troszkę w crit rating, ot tak żeby wśród natłoku cyferek jakie robi operative pojawiały się częściej te miłe dla oka crity
Tak samo z relikami, Focused Retribution i Serendipitous Assault jak najbardziej są podstawą, ale na niektóre walki zamiast SA wkładam Boundless Ages - mamy burst healowy pod kontrolą co jest bezcenne na bossów gdzie dokłądnie wiemy kiedy będzie potrzeba więcej niż zwykle heala.
Co do ops frame ostatnio odkryłam bardzo przyjemny dla oka sposób wyświetlania pasków życia. Nie wiem jak inni healerzy, ale ja od zawsze miałam włączone pokazywanie procentowej ilości życia członków opsa co okazuje się całkowicie niepotrzebne i nieczytelne. Szerokie, zwykłe, czerwone paski hp rodem ze starych RPGów sprawdzają się rewelacyjnie i lepiej widać debuffy. Jak będzie okazja wrzucę screen żeby było wiadomo o czym mowa
- Bzyk
- Posty: 4942
- Rejestracja: sobota, 28 lipca 2012, 19:25
- Medals: 45
- Lokalizacja: Warszawa
- Gender:
- Status: Offline
Re: Operative - heal by Bzyk
jasneVi'Tani pisze:Zawsze są conajmniej dwie szkoły healowania, ja tylko przedstawiam poglądy swojej gdyż uważam, że z konstruktywnej burzy mózgów można dojść do jeszcze lepszych wniosków
Analizowałem sobie to ostatnio i doszedłem do wniosku, że przy obecnej mechanice Main Stata u Operativ'a inwestowanie w CR nie jest opłacalne. Main Stat na endgamowym poziomie daje taki procent CR, że nie potrzeba go doładowywać. Oczywiście jak nie mamy Quick Savanta można użyć tego z critem (Initiative? sprawdzę i wkleję tutaj). Moim zdaniem więcej jak 1-2 z CR nie dajemy.Polecam zamiast w całości ubierać się w Quick Savant'y włożyć troszkę w crit rating, ot tak żeby wśród natłoku cyferek jakie robi operative pojawiały się częściej te miłe dla oka crity
Moim zdaniem do tego może służyć Adrenal, BA daje nam chwilowy boost ale stratę w stosunku do całej walki. Jeżeli wiemy kiedy ma być High DMG to możemy się na niego przygotować probujac 8 osób i odpalając adrenala (działa na już tikające proby) i dohealowywać SP.Tak samo z relikami, Focused Retribution i Serendipitous Assault jak najbardziej są podstawą, ale na niektóre walki zamiast SA wkładam Boundless Ages - mamy burst healowy pod kontrolą co jest bezcenne na bossów gdzie dokłądnie wiemy kiedy będzie potrzeba więcej niż zwykle heala.
opsframe zostawiam do wyboru gracza. Screeny z przykładowymi UI nie głupie. Może też wrzucę swójCo do ops frame ostatnio odkryłam bardzo przyjemny dla oka sposób wyświetlania pasków życia. Nie wiem jak inni healerzy, ale ja od zawsze miałam włączone pokazywanie procentowej ilości życia członków opsa co okazuje się całkowicie niepotrzebne i nieczytelne. Szerokie, zwykłe, czerwone paski hp rodem ze starych RPGów sprawdzają się rewelacyjnie i lepiej widać debuffy. Jak będzie okazja wrzucę screen żeby było wiadomo o czym mowa
Zawsze będzie można coś podpatrzeć.
- Vi'Tani
- Posty: 934
- Rejestracja: czwartek, 5 lipca 2012, 16:13
- Medals: 3
- Lokalizacja: Pruszków
- Gender:
- Status: Offline
Re: Operative - heal by Bzyk
Adrenal to czasem za mało zwłaszcza jak faza intensywnego heala się powtarza...uwierz mi, wylałam już parę łez nad tym dylematemBzyk pisze:Nie mówię o dużych ilościach, dwa enhancementy już robią odczuwalną różnicę.Vi'Tani pisze:Analizowałem sobie to ostatnio i doszedłem do wniosku, że przy obecnej mechanice Main Stata u Operativ'a inwestowanie w CR nie jest opłacalne. Main Stat na endgamowym poziomie daje taki procent CR, że nie potrzeba go doładowywać. Oczywiście jak nie mamy Quick Savanta można użyć tego z critem (Initiative? sprawdzę i wkleję tutaj). Moim zdaniem więcej jak 1-2 z CR nie dajemy.Polecam zamiast w całości ubierać się w Quick Savant'y włożyć troszkę w crit rating, ot tak żeby wśród natłoku cyferek jakie robi operative pojawiały się częściej te miłe dla oka crity
Moim zdaniem do tego może służyć Adrenal, BA daje nam chwilowy boost ale stratę w stosunku do całej walki. Jeżeli wiemy kiedy ma być High DMG to możemy się na niego przygotować probujac 8 osób i odpalając adrenala (działa na już tikające proby) i dohealowywać SP.Tak samo z relikami, Focused Retribution i Serendipitous Assault jak najbardziej są podstawą, ale na niektóre walki zamiast SA wkładam Boundless Ages - mamy burst healowy pod kontrolą co jest bezcenne na bossów gdzie dokłądnie wiemy kiedy będzie potrzeba więcej niż zwykle heala.
Ale jasne, jak ktoś nie odczuwa potrzeby to chylę czoła i wtedy BA jest zbędny.
Re: Operative - heal by Bzyk
Wiesz Vi , ze sie trak wtrącę w dyskusje Co do klikalnego relica jest to naprawdę preferencja bardzo indywidualna, bo jeśli ktoś nie lubi i nie daj boshe ma zapominać o jego klikaniu - to jednak zdecydowanie lepiej żeby mial SA i FR
2. Co do crita to osobiście w techu na OP healu mam obecnie bodajże ok 31% (ratingu niestety nie pamietam), ale teoretycznie w przypadku OP heala jak wiemy crit nie jest niezbedny tak jak na przyklad w przypadku healującego sorca - wiec tu znowu jest to kwestia testów własnych i wyboru
3. Zgadzam się również , że na trudnych walkach każda redukcja otrzymywanych obrażeń ma znaczenie
4. Co do "gladkiego" wyglądu opsframe to zgodzę się z Bzykiem, że właściwie nie ma to znaczenia - Tobie ma być wygodnie.... a czy tam będą procenty , czy inne pierdołki, lub brak jakichkolwiek pierdółek indywidualna sprawa każdego
2. Co do crita to osobiście w techu na OP healu mam obecnie bodajże ok 31% (ratingu niestety nie pamietam), ale teoretycznie w przypadku OP heala jak wiemy crit nie jest niezbedny tak jak na przyklad w przypadku healującego sorca - wiec tu znowu jest to kwestia testów własnych i wyboru
3. Zgadzam się również , że na trudnych walkach każda redukcja otrzymywanych obrażeń ma znaczenie
4. Co do "gladkiego" wyglądu opsframe to zgodzę się z Bzykiem, że właściwie nie ma to znaczenia - Tobie ma być wygodnie.... a czy tam będą procenty , czy inne pierdołki, lub brak jakichkolwiek pierdółek indywidualna sprawa każdego
Chleb z masłem zawsze spada na posmarowaną stronę - masło bym zniszczył...(J.J.Nohavica)
- Vi'Tani
- Posty: 934
- Rejestracja: czwartek, 5 lipca 2012, 16:13
- Medals: 3
- Lokalizacja: Pruszków
- Gender:
- Status: Offline
Re: Operative - heal by Bzyk
I tak i nie, jeżeli pamięta się o adrenalu (a nie można o nim zapominać) to będzie się pamiętało o reliku. Walka z Brontes na przykład jest dla mnie zacznie łatwiejsza kiedy na ustalone przez siebie momenty używam naprzemiennie adrenal/relik, to samo z challenge'ami na Raptusie - nie umiem na NiM przejść tego bez używania tych dwóch naprzemiennie, ba, nie zawsze umiem nawet z nimi, ale to inna kwestia niezwiązana z tematemWiesz Vi , ze sie trak wtrącę w dyskusje Co do klikalnego relica jest to naprawdę preferencja bardzo indywidualna, bo jeśli ktoś nie lubi i nie daj boshe ma zapominać o jego klikaniu - to jednak zdecydowanie lepiej żeby mial SA i FR
To nie jest kwestia tego, że TRZEBA mieć relik, ale bardziej tego że momentami jest z nim znacznie łatwiej.
I tu też jest kwestia przeprowadzanych testówA'guga pisze: 2. Co do crita to osobiście w techu na OP healu mam obecnie bodajże ok 31% (ratingu niestety nie pamietam), ale teoretycznie w przypadku OP heala jak wiemy crit nie jest niezbedny tak jak na przyklad w przypadku healującego sorca - wiec tu znowu jest to kwestia testów własnych i wyboru
Będąc w buildzie "pure-power" bez nawet cienia kryta i porównując się z innym operativem robiłam widocznie mniej heala, po dodaniu około 200 crit rating szale się wyrównały. Można się sprzeczać czy trochę ponad 300k w ilości heala to dużo lub mało, ale różnica jest.
Jak najbardziej tutaj też twierdzę, że to czysta preferencja. Jednak jeżeli ktoś nie ma własnego pomysłu dobrze jak ma parę opcji z których można skorzystać4. Co do "gladkiego" wyglądu opsframe to zgodzę się z Bzykiem, że właściwie nie ma to znaczenia - Tobie ma być wygodnie.... a czy tam będą procenty , czy inne pierdołki, lub brak jakichkolwiek pierdółek indywidualna sprawa każdego
Re: Operative - heal by Bzyk
Co do Nima i Raptusa - póki co nie mam pojęcia, bo "siedzę" na Bestii (2 razy byliśmy) i niestety nie na healu
a na tanku.... Cóż nie pierwszy i nie ostatni raz dostosowuję się do potrzeb grupy...
Co do klikalnego relica na niektorych momentach trudnych walk ja się zgodzę , natomiast wiem, że niektórym osobom jest niewygodnie z takim - mogę zrozumieć
Co do OP z critem i bez, wiesz, ja dawno nie healowałam-a na 8 parseca wieki nie miałam odpalonego- jedyne co mi się przypomina to 16 na Draxusie gdzie faktycznie miałam wiekszy EHPS i HPS również , od OP, ktory tego crita nie posiadał ( o ile zabij mnie, nie wiem).
a na tanku.... Cóż nie pierwszy i nie ostatni raz dostosowuję się do potrzeb grupy...
Co do klikalnego relica na niektorych momentach trudnych walk ja się zgodzę , natomiast wiem, że niektórym osobom jest niewygodnie z takim - mogę zrozumieć
Co do OP z critem i bez, wiesz, ja dawno nie healowałam-a na 8 parseca wieki nie miałam odpalonego- jedyne co mi się przypomina to 16 na Draxusie gdzie faktycznie miałam wiekszy EHPS i HPS również , od OP, ktory tego crita nie posiadał ( o ile zabij mnie, nie wiem).
Chleb z masłem zawsze spada na posmarowaną stronę - masło bym zniszczył...(J.J.Nohavica)
- Vi'Tani
- Posty: 934
- Rejestracja: czwartek, 5 lipca 2012, 16:13
- Medals: 3
- Lokalizacja: Pruszków
- Gender:
- Status: Offline
Re: Operative - heal by Bzyk
Podałam tylko dwa przykłady, jest ich na pewno więcej bo z kolei nie miała okazji się pobawić relikami na starszych opsach.A'guga pisze:Co do Nima i Raptusa - póki co nie mam pojęcia, bo "siedzę" na Bestii (2 razy byliśmy) i niestety nie na healu
Czyli jednak crit zwycięża!Co do OP z critem i bez, wiesz, ja dawno nie healowałam-a na 8 parseca wieki nie miałam odpalonego- jedyne co mi się przypomina to 16 na Draxusie gdzie faktycznie miałam wiekszy EHPS i HPS również , od OP, ktory tego crita nie posiadał ( o ile zabij mnie, nie wiem).
- Apocryph
- Posty: 166
- Rejestracja: środa, 16 lutego 2011, 01:06
- Lokalizacja: Kraków
- Gender:
- Status: Offline
Re: Operative - heal by Bzyk
Generalnie jest tak, że przedział 100-300 crita (zależy od klasy i buildu) to z czysto matematycznego punktu widzenia profit. Szczególnie jeśli coś się triggeruje podczas krytów. W ciemno mówię, że wolę być leczonym przez OP z 250 kryta niż zero, a częstsze TA to łatwiejsze i efektywniejsze leczenie medykaA'guga pisze: Co do OP z critem i bez, wiesz, ja dawno nie healowałam-a na 8 parseca wieki nie miałam odpalonego- jedyne co mi się przypomina to 16 na Draxusie gdzie faktycznie miałam wiekszy EHPS i HPS również , od OP, ktory tego crita nie posiadał ( o ile zabij mnie, nie wiem).
Re: Operative - heal by Bzyk
A ja tam wolę być leczona przez healera, który nie ma problemu z moim utrzymaniem a czy będzie to ktoś kto nie ma crita ze sprzętu, czy ktoś kto tego crita ma, to mało mnie interesuje NAJCZĘŚCIEJ wiele zależy od SKILLU gracza, pewna statystyka może jedynie coś UŁATWIĆ .
Najlepszym healerem OP u boku którego przyszło mi grywać jest Harked - on na przykład crita w sprzecie nie ma( nie mial) - ale dogoń go czasami z apm
Najlepszym healerem OP u boku którego przyszło mi grywać jest Harked - on na przykład crita w sprzecie nie ma( nie mial) - ale dogoń go czasami z apm
Chleb z masłem zawsze spada na posmarowaną stronę - masło bym zniszczył...(J.J.Nohavica)
- Vi'Tani
- Posty: 934
- Rejestracja: czwartek, 5 lipca 2012, 16:13
- Medals: 3
- Lokalizacja: Pruszków
- Gender:
- Status: Offline
Re: Operative - heal by Bzyk
Apropo ops frame'a, mój teraz wygląda tak:
[ obraz zewnętrzny ]
Trzymam go bez zmian po lewej stronie ekranu, na środku jakoś nie umiem się z nim odnaleźć - pewnie głęboko zakorzenione przyzwyczajenie
Jest dość czytelny i wyraźnie widać nicki, debuffy i sam pasek życia.
[ obraz zewnętrzny ]
Trzymam go bez zmian po lewej stronie ekranu, na środku jakoś nie umiem się z nim odnaleźć - pewnie głęboko zakorzenione przyzwyczajenie
Jest dość czytelny i wyraźnie widać nicki, debuffy i sam pasek życia.
- Bzyk
- Posty: 4942
- Rejestracja: sobota, 28 lipca 2012, 19:25
- Medals: 45
- Lokalizacja: Warszawa
- Gender:
- Status: Offline
Re: Operative - heal by Bzyk
Testowałem przez ostatnie 2 tygodnie cryt na moim operativie w healu. Wnioski jakie mi się nasuwają są mieszane. W samym healowaniu nie odczułem jakiejś różnicy natomiast logi mówią tylko tyle, że jest więcej crytów Nie zauważyłem jakiejś znaczącej różnicy w wielkości heala w walce.
Jeden wniosek mam na pewno, crytrating 250 to jest liczba wokół której należy oscylować przy wstawianiu modów i enchancerów.
Jeżeli przychylić się do wniosku Vi to skoro nie widać różnicy to lepiej mieć niż nie mieć
Konkluzja ostateczna - mieć (rating około 200 - 250)
----
Co do UI mam podobne jak na screenie wyżej tylko z cyferkami i %. (tez długie i szerokie paski HP oraz powiększone debufy)
----
Jeden wniosek mam na pewno, crytrating 250 to jest liczba wokół której należy oscylować przy wstawianiu modów i enchancerów.
Jeżeli przychylić się do wniosku Vi to skoro nie widać różnicy to lepiej mieć niż nie mieć
Konkluzja ostateczna - mieć (rating około 200 - 250)
----
Co do UI mam podobne jak na screenie wyżej tylko z cyferkami i %. (tez długie i szerokie paski HP oraz powiększone debufy)
----
- Bzyk
- Posty: 4942
- Rejestracja: sobota, 28 lipca 2012, 19:25
- Medals: 45
- Lokalizacja: Warszawa
- Gender:
- Status: Offline
Re: Operative - heal by Bzyk
zaktualizowałem info w pierwszym poście
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości