Poradnik Engineering 2.0 -czyli 10k dps dla NIE początkująch
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy AoC
- Dliver
- Posty: 451
- Rejestracja: poniedziałek, 5 listopada 2012, 16:45
- Medals: 23
- Lokalizacja: Rzeszow
- Gender:
- Status: Offline
Poradnik Engineering 2.0 -czyli 10k dps dla NIE początkująch
Witam, dzisiaj przedstawię wam drzewko które daje największą frajdę z gry jak i zarazem jest najtrudniejsze do ogrania także polecam zapas żyletek, i trochę zabawy z kukłą .
Trochę wstępu teoretycznego. Engi to drzewko typowo do AoE ,a zarazem najlepszy spec w grze do takich działań. Siła polega na ogromnym asortymencie skilli, przez które giniesz ze zdziwieniem na trashu w świetle miliona liczb (piękna śmierć). Po zmianiach w 2.0 odpowiednio używanie skilli pozwala także uzyskanie Tons of Dmg na single target, ale to za chwile.
spec
Drzewko Engi
Jest dużo możliwości zmian, ja używam ulepszonego ambusha ale co kto woli, można się bawić miedzy precision ambush, i innymi fajnymi rzeczami.
Coś o skillach do zabijania :
- Plasma Proba - jeden z podstawowych skilli, AoE dota na dany obszar, im dluzej stoi tym wolniej procuje, fajny wygląd, można trolować sojuszników itp.
- Inter Proba - nasza druga dot proba rzucasz i zapominasz,
- Orbital - jak ktoś nie wie do czego to służy to niech lepiej idzie zabijac mobki fragmentami na Black Talonie Story, DAT DMG mówi samo za siebie. Dobry na wszelkie problemy,
- Wyborny Fikołek - cos dla miłośników zlotów, talent Scatter Bombs zmienia go nasz głowny skill do dmg, dlatego jest taki fajny i w ogóle wiecie... Jest to skill przy ktorym hit box bossa ma ogromne znaczenie przez co Marksman jak i Lethal może się schować przy nie ktorych walkach. Wyjaśniać raczej nie ma czego .
- Fragment -uzupełnia dmg w walkach AoE, skrócony koszt,cd itp.
- Explosive Proba - Proba again, jeżeli masz problem z energią to jest coś co powinieneś dobrze użyć, ulepszona bombka która zostawia jeszcze mniejsze bomki, które zarazem już odnawiają tylko energię oraz dają parę cyferek
- SoSik - nasz ulepszy Series może nie strzela jak karabin maszynowy z Marksmana ale każdy strzał zostawia stack doty która się stackuje 3 razy ,a mowa o Electrified railgun
- Overload, Snipe - skille przenaczone do odnawiania doty Electrified railgun jak mamy cd na SoSie, używamy jednego z nich w zależności co robimy,
- Reszta czyli Lazed Target, Darty, RSy, SSy, Takedowny, Shivy są to skille uzupełniające. Scattera staramy się utrzymać cały czas.
z Utility skilli mamy ulepszone Balistica, oraz nowe cuś EMP Discharge która resetuje fikołek oraz Adrenaline Probe, normalnie żyć nie umierać.
Co do rotacji to ..... w sumie nie ma czegoś takiego jak rotacja. Tak !!! Tu nie ma czegoś takiego że napisze po kolei używanie skilli, każdy wyryje na pamięć i ma z głowy, lecz zasady których należy przestrzegać by pozniej szło jak z automata i nie musiał się zastaniawiać 5s a 0,5s co użyć. Pisze to z prostej przyczyny - cd skille nie układają się nam w logiczną całość.Za to mogę napisać taki ogólny szkielet jak to powinno wyglądać.
Główne założenia na single target:
- utrzymujemy Scatter Shot ze wzgledu na to że mamy dużo "białego dmg"
- Plasma Proba, Inter Proba oba skille bardzo fajnie ze sobą wspólgrają z czasem więc rzucamy je co CD PP na początku walki
- Orbital, Wyborny Fikołek skille które powinny być umiejętnie użyte co CD, oczywiście także używamy EMP Discharge by zresetować CD
- Po skillach koniecznych zaczynamy od SoSik oraz zazwyczaj używamy dwóch skilli uzupełniających w zależności od sytuacji, następnie resetujemy cd doty Overload, Snipe w zależności czy biegamy czy stoimy
np. SoS -> x -> x -> Snipe
SoS -> Ambush -> Snipe
Snipe -> x -> x -> Overload Shot
Snipe -> x -> x -> Snipe itp.
Prawdopodobnie powinno starczyć na 2 skille, Ambush zajmuje 2 miejsca chyba że, konczmy Overloadem.
Przykłady wykorzystania w pełni buildu:
+ Dashroode, Larva, Trasher,
Gdzie są problemy:
- Cartel Warlords, Puzzle Darvanis, Cartel Warlords
Głowne założenia AoE :
Faceroll po klawiaturze: Orbital -> Plasma Probe -> Relici/Adrenale -> Double Fikołek -> SPAM Fragmentem -> Med Center, Tak to przeważnie wygląda
Minusem takiego grania jest oczywiście fakt że musimy się zachowywać jak typowy mDPS więc trzeba o tym poinformować naszemu teamowi żeby nie było niespodzianek
Log z kukiełki: http://www.torparse.com/a/233030
(950 bonus dmg w range, 23,5 % crita, 100% Accuracy, 68% Crit Multiplier, (Relici BA Arcaniania, Dread Guard Dark Radiance, full buff, nano stim, bez adrenali) Zostało mi dużo jeszcze do zmienienia w szczególności brak żadnego nowego augmenta jak i wymiana reliców.
Ogólnie głowne cele wymieniłem, po wszelkie pytania mniej znaczące zapraszam na PW lub TS.
Trochę wstępu teoretycznego. Engi to drzewko typowo do AoE ,a zarazem najlepszy spec w grze do takich działań. Siła polega na ogromnym asortymencie skilli, przez które giniesz ze zdziwieniem na trashu w świetle miliona liczb (piękna śmierć). Po zmianiach w 2.0 odpowiednio używanie skilli pozwala także uzyskanie Tons of Dmg na single target, ale to za chwile.
spec
Drzewko Engi
Jest dużo możliwości zmian, ja używam ulepszonego ambusha ale co kto woli, można się bawić miedzy precision ambush, i innymi fajnymi rzeczami.
Coś o skillach do zabijania :
- Plasma Proba - jeden z podstawowych skilli, AoE dota na dany obszar, im dluzej stoi tym wolniej procuje, fajny wygląd, można trolować sojuszników itp.
- Inter Proba - nasza druga dot proba rzucasz i zapominasz,
- Orbital - jak ktoś nie wie do czego to służy to niech lepiej idzie zabijac mobki fragmentami na Black Talonie Story, DAT DMG mówi samo za siebie. Dobry na wszelkie problemy,
- Wyborny Fikołek - cos dla miłośników zlotów, talent Scatter Bombs zmienia go nasz głowny skill do dmg, dlatego jest taki fajny i w ogóle wiecie... Jest to skill przy ktorym hit box bossa ma ogromne znaczenie przez co Marksman jak i Lethal może się schować przy nie ktorych walkach. Wyjaśniać raczej nie ma czego .
- Fragment -uzupełnia dmg w walkach AoE, skrócony koszt,cd itp.
- Explosive Proba - Proba again, jeżeli masz problem z energią to jest coś co powinieneś dobrze użyć, ulepszona bombka która zostawia jeszcze mniejsze bomki, które zarazem już odnawiają tylko energię oraz dają parę cyferek
- SoSik - nasz ulepszy Series może nie strzela jak karabin maszynowy z Marksmana ale każdy strzał zostawia stack doty która się stackuje 3 razy ,a mowa o Electrified railgun
- Overload, Snipe - skille przenaczone do odnawiania doty Electrified railgun jak mamy cd na SoSie, używamy jednego z nich w zależności co robimy,
- Reszta czyli Lazed Target, Darty, RSy, SSy, Takedowny, Shivy są to skille uzupełniające. Scattera staramy się utrzymać cały czas.
z Utility skilli mamy ulepszone Balistica, oraz nowe cuś EMP Discharge która resetuje fikołek oraz Adrenaline Probe, normalnie żyć nie umierać.
Co do rotacji to ..... w sumie nie ma czegoś takiego jak rotacja. Tak !!! Tu nie ma czegoś takiego że napisze po kolei używanie skilli, każdy wyryje na pamięć i ma z głowy, lecz zasady których należy przestrzegać by pozniej szło jak z automata i nie musiał się zastaniawiać 5s a 0,5s co użyć. Pisze to z prostej przyczyny - cd skille nie układają się nam w logiczną całość.Za to mogę napisać taki ogólny szkielet jak to powinno wyglądać.
Główne założenia na single target:
- utrzymujemy Scatter Shot ze wzgledu na to że mamy dużo "białego dmg"
- Plasma Proba, Inter Proba oba skille bardzo fajnie ze sobą wspólgrają z czasem więc rzucamy je co CD PP na początku walki
- Orbital, Wyborny Fikołek skille które powinny być umiejętnie użyte co CD, oczywiście także używamy EMP Discharge by zresetować CD
- Po skillach koniecznych zaczynamy od SoSik oraz zazwyczaj używamy dwóch skilli uzupełniających w zależności od sytuacji, następnie resetujemy cd doty Overload, Snipe w zależności czy biegamy czy stoimy
np. SoS -> x -> x -> Snipe
SoS -> Ambush -> Snipe
Snipe -> x -> x -> Overload Shot
Snipe -> x -> x -> Snipe itp.
Prawdopodobnie powinno starczyć na 2 skille, Ambush zajmuje 2 miejsca chyba że, konczmy Overloadem.
Przykłady wykorzystania w pełni buildu:
+ Dashroode, Larva, Trasher,
Gdzie są problemy:
- Cartel Warlords, Puzzle Darvanis, Cartel Warlords
Głowne założenia AoE :
Faceroll po klawiaturze: Orbital -> Plasma Probe -> Relici/Adrenale -> Double Fikołek -> SPAM Fragmentem -> Med Center, Tak to przeważnie wygląda
Minusem takiego grania jest oczywiście fakt że musimy się zachowywać jak typowy mDPS więc trzeba o tym poinformować naszemu teamowi żeby nie było niespodzianek
Log z kukiełki: http://www.torparse.com/a/233030
(950 bonus dmg w range, 23,5 % crita, 100% Accuracy, 68% Crit Multiplier, (Relici BA Arcaniania, Dread Guard Dark Radiance, full buff, nano stim, bez adrenali) Zostało mi dużo jeszcze do zmienienia w szczególności brak żadnego nowego augmenta jak i wymiana reliców.
Ogólnie głowne cele wymieniłem, po wszelkie pytania mniej znaczące zapraszam na PW lub TS.
- Andariel
- Posty: 1541
- Rejestracja: poniedziałek, 19 listopada 2012, 01:02
- Medals: 11
- Lokalizacja: 3miasto
- Gender:
- Status: Offline
Re: Poradnik Engineering 2.0 -czyli 10k dps dla NIE początku
Również testowalem engi jakieś 2 tyg temu na opsach i kukle. Potwierdzam że jest to bardzo przyjemne drzewko acz kolwiek testowalem je krótko i z tego co czytam crosive dart zbędny spalacz energii, fikolek to poezja dla której chce się grać tym drzewkiem. Jedyny problem jaki miałem to to że w niektórych walkach nie było w ogóle problemów z energia, a w niektorych były spore (chodzi o targety tego samego typu) ale może utrzymywanie obu dot było problemem. Chyba zainwestuje w field respeca coby się przed bosami odpowiednio przygotowywać. Dzięki Dliver, na pewno wrócę do testów i się jeszcze odezwę
pozdrawiam, Andy
- Dliver
- Posty: 451
- Rejestracja: poniedziałek, 5 listopada 2012, 16:45
- Medals: 23
- Lokalizacja: Rzeszow
- Gender:
- Status: Offline
Re: Poradnik Engineering 2.0 -czyli 10k dps dla NIE początku
Parę dodatkowych informacji:
- skipujemy Shatter Shota jeżeli mamy jugger, merca albo innego snajpa
- czytając fora i testy innych snajpów nie ma Underworld internal damage proc relica dla tech postaci (mamy tylko arkaniana) przez co jedynymi sensownymi top tier relicami są 2xPVP Partisian,Conqueror lub Underworld BA, Underworld SA/Arcanian internal dmg
- bonusy setowe to 4 piece PvE dla energy managment, lub 2 PvE i 2 PvP (dodatkowy tick orbitala)
- dobrze miec przynajmniej 25-26% + crita albowiem za bardzo bazujemy na talencie Experimental Explosive, wymieniamy mody na keeny, enhy na battle dla odpowiedniej dla nas wartości, potem wszystko w power, augmenty tylko cunning
- jeżeli nas cel jest za mały by wykorzystac w całosci fikołka ustawiamy go tak aby byl przy scianie wtedy my rolując w ścianę zostawiamy wszystkie bomby przed nią, jest także technika na bunny hope pozwalająca podczas jumpów spacją użyć fikołka w tym samym czasie, pozwala to zostawiać wszystkie bomby w jednym punkcie, po prostu negujemy działanie rolla jednak takie coś jest trudne do opanowania i nie zawsze wychodzi
- skipujemy Shatter Shota jeżeli mamy jugger, merca albo innego snajpa
- czytając fora i testy innych snajpów nie ma Underworld internal damage proc relica dla tech postaci (mamy tylko arkaniana) przez co jedynymi sensownymi top tier relicami są 2xPVP Partisian,Conqueror lub Underworld BA, Underworld SA/Arcanian internal dmg
- bonusy setowe to 4 piece PvE dla energy managment, lub 2 PvE i 2 PvP (dodatkowy tick orbitala)
- dobrze miec przynajmniej 25-26% + crita albowiem za bardzo bazujemy na talencie Experimental Explosive, wymieniamy mody na keeny, enhy na battle dla odpowiedniej dla nas wartości, potem wszystko w power, augmenty tylko cunning
- jeżeli nas cel jest za mały by wykorzystac w całosci fikołka ustawiamy go tak aby byl przy scianie wtedy my rolując w ścianę zostawiamy wszystkie bomby przed nią, jest także technika na bunny hope pozwalająca podczas jumpów spacją użyć fikołka w tym samym czasie, pozwala to zostawiać wszystkie bomby w jednym punkcie, po prostu negujemy działanie rolla jednak takie coś jest trudne do opanowania i nie zawsze wychodzi
Re: Poradnik Engineering 2.0 -czyli 10k dps dla NIE początku
A tu potwierdzenie z patch notes 1.3- skipujemy Shatter Shota jeżeli mamy jugger, merca albo innego snajpa
General
•Several major buffs and debuffs with the same effect no longer stack with one another. This system affects debuffs like armor reduction, healing reduction, and accuracy reduction (through abilities like Tracer Missile, Flourish Shot, and Diversion). Buffs, like armor increases, healing received increases, and damage dealt increases (through skills like Force Shelter, Kolto Residue, and Bloodtirst) are also affected. This system specifically causes only the highest of any given non-stacking buff or debuff to apply.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości