Sniper - 2.0 buildy
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy AoC
- Dliver
- Posty: 451
- Rejestracja: poniedziałek, 5 listopada 2012, 16:45
- Medals: 23
- Lokalizacja: Rzeszow
- Gender:
- Status: Offline
Sniper - 2.0 buildy
Lethality/Engineering - http://www.swtor-spy.com/skill-tree-cal ... 000&ver=20
Lethality - http://www.swtor-spy.com/skill-tree-cal ... 100&ver=20 (tutaj 3 punkty albo do accuaracy albo do EP, dalem do accu bo do rotacji rzadko kiedy da sie wcisnac EP..)
Marksmanship - http://www.swtor-spy.com/skill-tree-cal ... 000&ver=20
Engineering - http://www.swtor-spy.com/skill-tree-cal ... 000&ver=20
Uwagi odnośnie speców:
-Lethality/Engi - Uniewersalny i wg. mnie najlepszy sustain dps na single target, lepsze rozporządzanie energią w porownaniu z poprzednim czyni go latwiejszym niż wczesniej. Przy walkach AoE dodatkowo mamy spam granatami i ulepszonym OS. Minus jest taki że trzeba być ograny z Lethality ze względu na brak paru ulatwiających patentów.
- Full Lethality - Cull potrafi przez caly okres channelu zrobić trigger na takedown jednak będąc szczery bez 4 czesci PvE nic to nam nie da ponieważ mamy problem z energią. Mając całego seta i tak jest problem z wsadzeniem w rotacje np EP. Bajery typu Ulepszone Covered Escape + bezpieczne CC.
- Marksmanship - Bardzo mi się podoba nowy Marksman ze względu na swoją nową dynamikę skilli.Ze względu na lepsze zarządzanie energią nie trzeba używać RS w rotacji, Alacrity z SV daje więcej, a nowy SoS z talentem to karabin maszynowy .
- Engineering - Spec który daje teraz najwięcej frajdy z gry, mimo że na kukle pozostawia wiele do życzenia przy założeniu najtrudniejszej rotacji i tego że boss musi stać, to przy nie których bossach zbardzo dużym hitboxem jak i mechanice walki pozwalającej na to (1 boss Ev, 3 KP, Pan Larva) osiąga top dps.Robi to dzięki talentowi Scatter Bomb który zamienia nasz nowy Covered Escape w darmowy burst dmg (zostawia 5 bomb podczas przelotu). Dodatkowo z EMP Discharge resetuje jego cd przez co osiągamy efekt podwojnego wybornego fikołka.
Odnośnie Dps:
Leth/Engi -> (jakieś 100-150 dps różnicy) -> Marksman/Lethality (różnie to bywało, ciężko określić co lepsze) -> (jakieś 200-350 dps róznicy) -> Engi
To chyba tyle jak narazie.
Testy na kukle w crap gearze, full buffie bez stimów, adrenali, sam relic z full rotacją z OS.
Lethality - http://www.swtor-spy.com/skill-tree-cal ... 100&ver=20 (tutaj 3 punkty albo do accuaracy albo do EP, dalem do accu bo do rotacji rzadko kiedy da sie wcisnac EP..)
Marksmanship - http://www.swtor-spy.com/skill-tree-cal ... 000&ver=20
Engineering - http://www.swtor-spy.com/skill-tree-cal ... 000&ver=20
Uwagi odnośnie speców:
-Lethality/Engi - Uniewersalny i wg. mnie najlepszy sustain dps na single target, lepsze rozporządzanie energią w porownaniu z poprzednim czyni go latwiejszym niż wczesniej. Przy walkach AoE dodatkowo mamy spam granatami i ulepszonym OS. Minus jest taki że trzeba być ograny z Lethality ze względu na brak paru ulatwiających patentów.
- Full Lethality - Cull potrafi przez caly okres channelu zrobić trigger na takedown jednak będąc szczery bez 4 czesci PvE nic to nam nie da ponieważ mamy problem z energią. Mając całego seta i tak jest problem z wsadzeniem w rotacje np EP. Bajery typu Ulepszone Covered Escape + bezpieczne CC.
- Marksmanship - Bardzo mi się podoba nowy Marksman ze względu na swoją nową dynamikę skilli.Ze względu na lepsze zarządzanie energią nie trzeba używać RS w rotacji, Alacrity z SV daje więcej, a nowy SoS z talentem to karabin maszynowy .
- Engineering - Spec który daje teraz najwięcej frajdy z gry, mimo że na kukle pozostawia wiele do życzenia przy założeniu najtrudniejszej rotacji i tego że boss musi stać, to przy nie których bossach zbardzo dużym hitboxem jak i mechanice walki pozwalającej na to (1 boss Ev, 3 KP, Pan Larva) osiąga top dps.Robi to dzięki talentowi Scatter Bomb który zamienia nasz nowy Covered Escape w darmowy burst dmg (zostawia 5 bomb podczas przelotu). Dodatkowo z EMP Discharge resetuje jego cd przez co osiągamy efekt podwojnego wybornego fikołka.
Odnośnie Dps:
Leth/Engi -> (jakieś 100-150 dps różnicy) -> Marksman/Lethality (różnie to bywało, ciężko określić co lepsze) -> (jakieś 200-350 dps róznicy) -> Engi
To chyba tyle jak narazie.
Testy na kukle w crap gearze, full buffie bez stimów, adrenali, sam relic z full rotacją z OS.
Re: Sniper - 2.0 buildy
hmmm, a jak z problemem z energią w lethal/engi??
przed 2.0 był z tym mały problem. 3 doty trochę żarły...
przed 2.0 był z tym mały problem. 3 doty trochę żarły...
- Dliver
- Posty: 451
- Rejestracja: poniedziałek, 5 listopada 2012, 16:45
- Medals: 23
- Lokalizacja: Rzeszow
- Gender:
- Status: Offline
Re: Sniper - 2.0 buildy
Właśnie zmiany kosztów dot wyszly na + dlatego stał się bardziej viable, energi brakuje tylko jeśli przeplatasz np. z OS oraz spamem granatami ale od tego zawsze była proba lub RS.
Re: Sniper - 2.0 buildy
a mógłbyś jeszcze zapisać rotację jaką stosujesz?
powoli będę się zabierał za expienie alta;p
powoli będę się zabierał za expienie alta;p
- Dliver
- Posty: 451
- Rejestracja: poniedziałek, 5 listopada 2012, 16:45
- Medals: 23
- Lokalizacja: Rzeszow
- Gender:
- Status: Offline
Re: Sniper - 2.0 buildy
Tak jak Lethality tylko wymieniasz WB na IP oraz wciskasz EP przed SoS by w pełni wykorzystać Cluster Bomb
Normalna
CG->CD-> IP -> Cull -> EP -> SoS -> Cull
Tą rotacje w zależności od walki modyfikujesz OS, granatami, Relicami, Ambushami, Scatter Shotami, oraz Snipem z Laze Target, czasami Shivem.
Normalna
CG->CD-> IP -> Cull -> EP -> SoS -> Cull
Tą rotacje w zależności od walki modyfikujesz OS, granatami, Relicami, Ambushami, Scatter Shotami, oraz Snipem z Laze Target, czasami Shivem.
- Dliver
- Posty: 451
- Rejestracja: poniedziałek, 5 listopada 2012, 16:45
- Medals: 23
- Lokalizacja: Rzeszow
- Gender:
- Status: Offline
Re: Sniper - 2.0 buildy
Po nowych zmianach podsumowując powiem tylko tyle: nie ma najlepszego buildu dla Snipera, jeżeli chcesz z niego wycisnąć max uczysz się każdego drzewka oraz kupujesz field respeca by w pełni wykorzystać jego możliwości ofensywne.
Marsksman lub MArksman/Engi to najlepszy switch targeter oraz burst (najlepszy na takie Kelsary, Operatory ze wzgledu na ograniczone AoE, jak musisz latać za kulkami na TFB, ściaganie Bomberów na Kephessu ). Z połaczeniu z Engi dostajemy dobre Aoe.
Engineering to maszynka na statyczne bossy z dużym hitboxem oraz addami (czolgi, świetny burst na dużym Kephessu oraz dużym robocie na Denovie, TFB tylko trzeba wiedzieć jak, Pan Larva) potencjał do Top Dps.
Leth/Engi - top sustain dps na 1 celu wraz z dobrym AoE na słabe Addy (Pole minowe, Toth i Zorn,+ ogólnie w sumie dla tych co nie lubią kombinować).
Nie wiem jak z nowym opsem, podaje tylko przykłady ze starych by mniej więcej przybliżyć mocne strony. Niedługo będe mógł coś więcej powiedzieć.
Marsksman lub MArksman/Engi to najlepszy switch targeter oraz burst (najlepszy na takie Kelsary, Operatory ze wzgledu na ograniczone AoE, jak musisz latać za kulkami na TFB, ściaganie Bomberów na Kephessu ). Z połaczeniu z Engi dostajemy dobre Aoe.
Engineering to maszynka na statyczne bossy z dużym hitboxem oraz addami (czolgi, świetny burst na dużym Kephessu oraz dużym robocie na Denovie, TFB tylko trzeba wiedzieć jak, Pan Larva) potencjał do Top Dps.
Leth/Engi - top sustain dps na 1 celu wraz z dobrym AoE na słabe Addy (Pole minowe, Toth i Zorn,+ ogólnie w sumie dla tych co nie lubią kombinować).
Nie wiem jak z nowym opsem, podaje tylko przykłady ze starych by mniej więcej przybliżyć mocne strony. Niedługo będe mógł coś więcej powiedzieć.
- Dliver
- Posty: 451
- Rejestracja: poniedziałek, 5 listopada 2012, 16:45
- Medals: 23
- Lokalizacja: Rzeszow
- Gender:
- Status: Offline
Re: Sniper - 2.0 buildy
Odnośnie nowego Marksmana build: http://www.swtor-spy.com/skill-tree-cal ... 000&ver=20
(można się bawić między critem, explosive engeeniring, tool beltem)
Moja wymyślna rotacja standardowa, ustawiłem tak żeby skille się jak najbardziej uzupełniały :
cover->Snipe->FT->SoS->FT->Snipe->(ruch)->Snipe->FT->Ambush->FT przy 30% HP wciskamy Takedown +FT jednak nie znalazłem optymalnego rozwiązania za co (opóźniałem po prostu kolejny SoS)
w tą rotacje wciskamy Orbital,SS,(przy nadmiarze energii EP,CD) Relici przed burstem, Lazed Target itp. .
Jak musimy używać Rifle Shota to robimy coś źle. SV wciskamy zaraz po SoS->Ft oraz przy użyciu orbitala (takie same cd) po tym kolejny SoS+FT.
Rada to szybkie palce (im szybciej tym wiecej wcisniemy skili , ogar buffów, oraz umiejętny orbital). Jak dla mnie Marks> Full Lethality ale to moje zdanie, nie mówie tu o hybrydzie.
(można się bawić między critem, explosive engeeniring, tool beltem)
Moja wymyślna rotacja standardowa, ustawiłem tak żeby skille się jak najbardziej uzupełniały :
cover->Snipe->FT->SoS->FT->Snipe->(ruch)->Snipe->FT->Ambush->FT przy 30% HP wciskamy Takedown +FT jednak nie znalazłem optymalnego rozwiązania za co (opóźniałem po prostu kolejny SoS)
w tą rotacje wciskamy Orbital,SS,(przy nadmiarze energii EP,CD) Relici przed burstem, Lazed Target itp. .
Jak musimy używać Rifle Shota to robimy coś źle. SV wciskamy zaraz po SoS->Ft oraz przy użyciu orbitala (takie same cd) po tym kolejny SoS+FT.
Rada to szybkie palce (im szybciej tym wiecej wcisniemy skili , ogar buffów, oraz umiejętny orbital). Jak dla mnie Marks> Full Lethality ale to moje zdanie, nie mówie tu o hybrydzie.
Re: Sniper - 2.0 buildy
Hejka,
Dliver a jak sprawa z relicami ? Czytalem, ze jeden Boundless ages a drugi ten co automatycznie sie z powerem odpala. Poza tym jak w staty pakowac ? Accu do 110 potem power > surge a calkowicie crita i alacrity olac ?
Jeszcze pytanko o Shatter Shot, co z nim ? Pilnowac na targecie bo wiekszosc guidow mowi, ze jezeli jest debuff od jagga lub merca to olac. One sie teraz nie stackuja ? Nie moge nigdzie znalesc informacji na ten temat co sie w 2.0 zmienilo.
Pozdro
Dliver a jak sprawa z relicami ? Czytalem, ze jeden Boundless ages a drugi ten co automatycznie sie z powerem odpala. Poza tym jak w staty pakowac ? Accu do 110 potem power > surge a calkowicie crita i alacrity olac ?
Jeszcze pytanko o Shatter Shot, co z nim ? Pilnowac na targecie bo wiekszosc guidow mowi, ze jezeli jest debuff od jagga lub merca to olac. One sie teraz nie stackuja ? Nie moge nigdzie znalesc informacji na ten temat co sie w 2.0 zmienilo.
Pozdro
- Andariel
- Posty: 1541
- Rejestracja: poniedziałek, 19 listopada 2012, 01:02
- Medals: 11
- Lokalizacja: 3miasto
- Gender:
- Status: Offline
Re: Sniper - 2.0 buildy
moim zdaniem:
100/110 accuracy
crit w ranged 25-26 (zależy jak enhance pozwolą)
ok. 68-70% surge reszta w power
co do drugiego relica też jestem ciekaw
Shatter shoot jak najbardziej podtrzymywać, jugg i merc to dodatkowy decrase dla bosa
100/110 accuracy
crit w ranged 25-26 (zależy jak enhance pozwolą)
ok. 68-70% surge reszta w power
co do drugiego relica też jestem ciekaw
Shatter shoot jak najbardziej podtrzymywać, jugg i merc to dodatkowy decrase dla bosa
pozdrawiam, Andy
- Dliver
- Posty: 451
- Rejestracja: poniedziałek, 5 listopada 2012, 16:45
- Medals: 23
- Lokalizacja: Rzeszow
- Gender:
- Status: Offline
Re: Sniper - 2.0 buildy
Full Alacrity opłaca się tylko na MM, jako że używam speca zależnie od sytuacji olałem to w całości nawet w talentach. Z reliców Są tylko dwie wersje testowane:
-Boundless Age oraz procujący arcanian/undearworld
-Dwa procujące power pvp Partisian/Conqueror (punkt w vital regulator dale możliwość używania 2 cd, jak ktoś widzi ten talent to napewno zrozumie)
Energy z tech dmg nie przypadl mi do gustu. Jakiś taki mierny.
Z tym że test 4-5 minutowy na każdym specu mówi jasno że 2 opcja tylko na MM gdzie widać boosta. Nie zauważalna dla mnie na pozostałych i zbytnio zależna od losowości ( chodzi po prostu o stały dmg w każdej fazie całej rotacji a tulko Marksman). Jak ktoś ma ochotę na inne możliwości to prosze bardzo .
Staty jak Andariel tylko jak zejdzie się z cryta nawet do 20-22% to i tak zbytnio tego nie odczujemy. Accu 110% to praktycznie 0% szansy na missy no chyba że spamujemy RS.
Co do SS nie wiem i nie mam pojęcia również nie znalazłem wzmianki o tym oraz nie mam jak przetestować. Staram się zawsze utrzymywać i tyle, a z tym nie ma problemu.
Warto zainteresować się także bonusem do orbital z pvp seta, a jak ktos ma jakiegoś war hero to zrobic 2/2. Efekty czytając forum są b. dobre.
-Boundless Age oraz procujący arcanian/undearworld
-Dwa procujące power pvp Partisian/Conqueror (punkt w vital regulator dale możliwość używania 2 cd, jak ktoś widzi ten talent to napewno zrozumie)
Energy z tech dmg nie przypadl mi do gustu. Jakiś taki mierny.
Z tym że test 4-5 minutowy na każdym specu mówi jasno że 2 opcja tylko na MM gdzie widać boosta. Nie zauważalna dla mnie na pozostałych i zbytnio zależna od losowości ( chodzi po prostu o stały dmg w każdej fazie całej rotacji a tulko Marksman). Jak ktoś ma ochotę na inne możliwości to prosze bardzo .
Staty jak Andariel tylko jak zejdzie się z cryta nawet do 20-22% to i tak zbytnio tego nie odczujemy. Accu 110% to praktycznie 0% szansy na missy no chyba że spamujemy RS.
Co do SS nie wiem i nie mam pojęcia również nie znalazłem wzmianki o tym oraz nie mam jak przetestować. Staram się zawsze utrzymywać i tyle, a z tym nie ma problemu.
Warto zainteresować się także bonusem do orbital z pvp seta, a jak ktos ma jakiegoś war hero to zrobic 2/2. Efekty czytając forum są b. dobre.
Re: Sniper - 2.0 buildy
Dzięki świetny poradnik
Re: Sniper - 2.0 buildy
Uruchamiam spowrotem swojego Snipera wiec postaram się wypowiedzieć po testach poszczególnych buildow w nowej odslonie. Z tego co pamietam MM strasznie cierpiał na bossach które wymagały ruchu i Lethality o wiele lepiej się sprawdzał.
Dzieki za poradnik, na pewno będę na nim się wzorował.
Dzieki za poradnik, na pewno będę na nim się wzorował.
- Dliver
- Posty: 451
- Rejestracja: poniedziałek, 5 listopada 2012, 16:45
- Medals: 23
- Lokalizacja: Rzeszow
- Gender:
- Status: Offline
Re: Sniper - 2.0 buildy
Przed 2.0 i owszem cierpiał, zbyt duża zależność od castów mimo tego i tak kulał przy stacjonarnych walkach. W nowym masz wiecej instantów, wiekszy apm skutkuje tym że lepiej można się przystosować do ruchomych faz, dodatkowo przy 36/3/7 masz lepszego darta. Masz snipe/ft , SoS można przerwać, odswieżenie debuffa, Dart kosztuje mniej energy, EP, Granat. Jedynym bossem przy ktorym boli takie bieganie to kochany Dash'Rode..........
Ostatnio zmieniony sobota, 10 sierpnia 2013, 10:08 przez Bzyk, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: zjadłeś "3" to dopisalem :)
Powód: zjadłeś "3" to dopisalem :)
-
- Posty: 382
- Rejestracja: wtorek, 19 czerwca 2012, 16:04
- Medals: 7
- Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
- Gender:
- Status: Offline
Re: Sniper - 2.0 buildy
A nie lepiej trzymać standardowe 36/3/7?Dliver pisze:33/6/7 masz lepszego darta.
- Dliver
- Posty: 451
- Rejestracja: poniedziałek, 5 listopada 2012, 16:45
- Medals: 23
- Lokalizacja: Rzeszow
- Gender:
- Status: Offline
Re: Sniper - 2.0 buildy
No wlasnie moj bląd jak wpisywałem liczbyMacgregor pisze:A nie lepiej trzymać standardowe 36/3/7?Dliver pisze:33/6/7 masz lepszego darta.
- Vi'Tani
- Posty: 934
- Rejestracja: czwartek, 5 lipca 2012, 16:13
- Medals: 3
- Lokalizacja: Pruszków
- Gender:
- Status: Offline
Re: Sniper - 2.0 buildy
Hej,
mam parę pytań do naszego sniper-guru
Po pierwsze - czy Marksman potrzebuje alacrity?
Po drugie - jak dokładnie rozkładasz rotację żeby nie marnować Zeroing shots? Mi zbyt często ucieka stack lub w ostatniej setnej sekundy rzucam drugi snipe, musi być na to lepszy sposób?
Po trzecie - używasz Laze target i Sniper volley?
mam parę pytań do naszego sniper-guru
Po pierwsze - czy Marksman potrzebuje alacrity?
Po drugie - jak dokładnie rozkładasz rotację żeby nie marnować Zeroing shots? Mi zbyt często ucieka stack lub w ostatniej setnej sekundy rzucam drugi snipe, musi być na to lepszy sposób?
Po trzecie - używasz Laze target i Sniper volley?
- Andariel
- Posty: 1541
- Rejestracja: poniedziałek, 19 listopada 2012, 01:02
- Medals: 11
- Lokalizacja: 3miasto
- Gender:
- Status: Offline
Re: Sniper - 2.0 buildy
Może nie jestem naszym sniper-guru ale chyba coś tam pamiętam z MM.
1. Do marksmana 0 alacrity (nawet z drzewka lethala bo lepiej dodać te 2 pkt w "Explosive Engeneering"), jest opcja z full alacrity ale tam trzeba ostrożnie bić żeby się nie wypłukać z energi także osobiście po pierwszych próbach na kukle porzuciłem ten wariant.
2. Tutaj to wygląda tak że nie używam ambusha jeśli nie mam 2 stacków bo wydaje mi się że się nie opłaca i jeśli nie mam do użycie sos to robie Snipe>Laze Target>SnipeFT>Ambush>FT
3. Laze target używam to po instantowym snipie, a przed tym drugim który ma mi zdjąć cd z FT. Czyli teoretycznie co CD bo jest to zawsze jakiś drobny boost.
Chyba nie odbiegam jakoś od "Dliveroskiego" MM ;p
1. Do marksmana 0 alacrity (nawet z drzewka lethala bo lepiej dodać te 2 pkt w "Explosive Engeneering"), jest opcja z full alacrity ale tam trzeba ostrożnie bić żeby się nie wypłukać z energi także osobiście po pierwszych próbach na kukle porzuciłem ten wariant.
2. Tutaj to wygląda tak że nie używam ambusha jeśli nie mam 2 stacków bo wydaje mi się że się nie opłaca i jeśli nie mam do użycie sos to robie Snipe>Laze Target>SnipeFT>Ambush>FT
3. Laze target używam to po instantowym snipie, a przed tym drugim który ma mi zdjąć cd z FT. Czyli teoretycznie co CD bo jest to zawsze jakiś drobny boost.
Chyba nie odbiegam jakoś od "Dliveroskiego" MM ;p
pozdrawiam, Andy
- Vi'Tani
- Posty: 934
- Rejestracja: czwartek, 5 lipca 2012, 16:13
- Medals: 3
- Lokalizacja: Pruszków
- Gender:
- Status: Offline
Re: Sniper - 2.0 buildy
Dziwne, wydawało mi się, że chociaż te 2% złapać by wypadało, ale wierzę na słowo bo nie wiem jak to wygląda na długich walkach na 55 jeszczeAndariel pisze:Może nie jestem naszym sniper-guru ale chyba coś tam pamiętam z MM.
1. Do marksmana 0 alacrity (nawet z drzewka lethala bo lepiej dodać te 2 pkt w "Explosive Engeneering"), jest opcja z full alacrity ale tam trzeba ostrożnie bić żeby się nie wypłukać z energi także osobiście po pierwszych próbach na kukle porzuciłem ten wariant.
No tak, ale...kucam, leci Snipe>FT>SoS>FT>Snipe (według rotacji podanej przez Dlivera) i w tym momencie ten ostatni snipe wchodzi ledwo na czas żeby nie zresetowały się stacki Zeroing shots...a nie wiem jak w rotacji kalkuluje się odłożyć SoS na później i polecieć Snipe>FT>Snipe>Ambush>FT>SoS>FT?2. Tutaj to wygląda tak że nie używam ambusha jeśli nie mam 2 stacków bo wydaje mi się że się nie opłaca i jeśli nie mam do użycie sos to robie Snipe>Laze Target>SnipeFT>Ambush>FT
No ok, a opłaca się brać Sniper volley z drzewka, używa się tego w ogóle skoro alacrity nie jest potrzebne a wręcz utrudnia?3. Laze target używam to po instantowym snipie, a przed tym drugim który ma mi zdjąć cd z FT. Czyli teoretycznie co CD bo jest to zawsze jakiś drobny boost.
- Andariel
- Posty: 1541
- Rejestracja: poniedziałek, 19 listopada 2012, 01:02
- Medals: 11
- Lokalizacja: 3miasto
- Gender:
- Status: Offline
Re: Sniper - 2.0 buildy
Vi'Tani pisze: Dziwne, wydawało mi się, że chociaż te 2% złapać by wypadało, ale wierzę na słowo bo nie wiem jak to wygląda na długich walkach na 55 jeszcze
Przy dwóch procentach nie ma żadnego problemu, dlatego tu wybór oscyluje jak wspomniałem między 2% alacrity z drzewa Lethala lub talentem o którym wspomniałem dającym za te 2 pkt 10% mocniejszego orbitala na który dodatkowo w MM masz CD skrócony bodajże do 45 sec
Po ostatnim FT w tej rotacji robisz kroczek, rzucasz instantowy snipe, potem drugi snipe w tym momencie oba dzięki FT kosztują mniej energi, po tym FT i dopiero AmbushVi'Tani pisze: No tak, ale...kucam, leci Snipe>FT>SoS>FT>Snipe (według rotacji podanej przez Dlivera) i w tym momencie ten ostatni snipe wchodzi ledwo na czas żeby nie zresetowały się stacki Zeroing shots...a nie wiem jak w rotacji kalkuluje się odłożyć SoS na później i polecieć Snipe>FT>Snipe>Ambush>FT>SoS>FT?
Używasz tego praktycznie co CD aby zdjąć CD z SoS, przez chwile masz boost do alacrity, ale przez tą chwile nie spłuczesz się z energi[tzn to zależy od talentu ] (i nie jest to alacrity kosztem surge'a).Vi'Tani pisze:No ok, a opłaca się brać Sniper volley z drzewka, używa się tego w ogóle skoro alacrity nie jest potrzebne a wręcz utrudnia?
pozdrawiam, Andy
- Dliver
- Posty: 451
- Rejestracja: poniedziałek, 5 listopada 2012, 16:45
- Medals: 23
- Lokalizacja: Rzeszow
- Gender:
- Status: Offline
Re: Sniper - 2.0 buildy
A więc droga pani naczelnik:Vi'Tani pisze:Hej,
mam parę pytań do naszego sniper-guru
Tak ale nie z itemków, w itemkach full power z 70% surge, z tym że jedyne alacrity które porzebujemy mamy z talentów (2%) i ze sniper Volley. Myk polega na tym że bez alacrity z SV nie utrzymamy rotacji z Dartem tak jak byśmy chcieli po dłuższym czasie, energy regen boost jest potrzebny. Niestety Surge musi sie zgadzac więc wiecej nic nie możemy.Vi'Tani pisze: Po pierwsze - czy Marksman potrzebuje alacrity?
otwarcie walki OS->snipe (ewentualnie ambush)-> ft ->(jak pojdzie snipe musimy uzyc taget aquired bo nie wyrobimy z energia) SoS ft -> SV -> dart -> SoS ft i w tym momencie (konczy sie 1 stack ) zaczyna sie typowa rotacja snipe-> snipe ft (czyli 2 stacki) no i wtedy ambush. Nie musisz wstawac z osłony po dłuszych testach jest przez to problemy z regen (strata z talentu jak i zbyt przyspieszona rotacja nie jest dobra). To co napisałem wczesniej mozna zrobic ale musisz wstac i znow kucnąc, jednak rzadko juz to uzywam, staram mniej wstawac dla instant snipe (przydaje sie zazwyczaj jak brakuje szybkiego bursta no i na open rotacji ) .Vi'Tani pisze: Po drugie - jak dokładnie rozkładasz rotację żeby nie marnować Zeroing shots? Mi zbyt często ucieka stack lub w ostatniej setnej sekundy rzucam drugi snipe, musi być na to lepszy sposób?
Laze co cd, SV co cd chyba ze mam SoS bez cd i 75+ energy wtedy najpierw SoS ft.Vi'Tani pisze: Po trzecie - używasz Laze target i Sniper volley?
- Vi'Tani
- Posty: 934
- Rejestracja: czwartek, 5 lipca 2012, 16:13
- Medals: 3
- Lokalizacja: Pruszków
- Gender:
- Status: Offline
Re: Sniper - 2.0 buildy
Ok, dziękuję panom za wyjaśnienie paru spraw, mam nadzieję, że dzięki temu uda mi się chociaż zbliżyć do waszej ligi sniperów
-
- Posty: 382
- Rejestracja: wtorek, 19 czerwca 2012, 16:04
- Medals: 7
- Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
- Gender:
- Status: Offline
Re: Sniper - 2.0 buildy
Dodatkowo, global cooldown wynosi 1.5 sek, tyle samo co cast snipe. Więc podniesienie się zza osłonki dla isntant casta powoduje jedynie przesunięcie obrażeń ze snipe o 1.5 sek wtecz co koniec końców wychodzi na to samoDliver pisze:Nie musisz wstawac z osłony po dłuszych testach jest przez to problemy z regen (strata z talentu jak i zbyt przyspieszona rotacja nie jest dobra). To co napisałem wczesniej mozna zrobic ale musisz wstac i znow kucnąc, jednak rzadko juz to uzywam, staram mniej wstawac dla instant snipe (przydaje sie zazwyczaj jak brakuje szybkiego bursta no i na open rotacji )
- Bzyk
- Posty: 4942
- Rejestracja: sobota, 28 lipca 2012, 19:25
- Medals: 45
- Lokalizacja: Warszawa
- Gender:
- Status: Offline
Re: Sniper - 2.0 buildy
Chyba że potrzebujecie Ballistic Dampers odświeżyć
Re: Sniper - 2.0 buildy
lekki offtop - ale mam takie pytanie natury filozoficzno-egzystencjonalnej: "jak żyć?"
A konkretniej: dobijam w męczarniach mojego snajpera do 55, i zastanawiam sie czy w Marksmenie da sie robić nieśmieszny dps? Czy chodzi i czy dużo sie zmieniło to co jest powyżej w tym wątku (wątek mówi o 2.0). Czy może mam powoli ćwiczyć Engi?
A konkretniej: dobijam w męczarniach mojego snajpera do 55, i zastanawiam sie czy w Marksmenie da sie robić nieśmieszny dps? Czy chodzi i czy dużo sie zmieniło to co jest powyżej w tym wątku (wątek mówi o 2.0). Czy może mam powoli ćwiczyć Engi?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości