Sniper - 2.0 buildy

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy AoC

Awatar użytkownika
Dliver
Patrycjusz
Posty: 451
Rejestracja: poniedziałek, 5 listopada 2012, 16:45
Medals: 23
Lokalizacja: Rzeszow
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista ArcheAge Optio FF XIV Optio L2C Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty Brązowy Medal Igrzysk IX Kohorty

Sniper - 2.0 buildy

Post autor: Dliver » piątek, 12 kwietnia 2013, 13:41

Lethality/Engineering - http://www.swtor-spy.com/skill-tree-cal ... 000&ver=20

Lethality - http://www.swtor-spy.com/skill-tree-cal ... 100&ver=20 (tutaj 3 punkty albo do accuaracy albo do EP, dalem do accu bo do rotacji rzadko kiedy da sie wcisnac EP..)

Marksmanship - http://www.swtor-spy.com/skill-tree-cal ... 000&ver=20

Engineering - http://www.swtor-spy.com/skill-tree-cal ... 000&ver=20

Uwagi odnośnie speców:

-Lethality/Engi - Uniewersalny i wg. mnie najlepszy sustain dps na single target, lepsze rozporządzanie energią w porownaniu z poprzednim czyni go latwiejszym niż wczesniej. Przy walkach AoE dodatkowo mamy spam granatami i ulepszonym OS. Minus jest taki że trzeba być ograny z Lethality ze względu na brak paru ulatwiających patentów.

- Full Lethality - Cull potrafi przez caly okres channelu zrobić trigger na takedown jednak będąc szczery bez 4 czesci PvE nic to nam nie da ponieważ mamy problem z energią. Mając całego seta i tak jest problem z wsadzeniem w rotacje np EP. Bajery typu Ulepszone Covered Escape + bezpieczne CC.

- Marksmanship - Bardzo mi się podoba nowy Marksman ze względu na swoją nową dynamikę skilli.Ze względu na lepsze zarządzanie energią nie trzeba używać RS w rotacji, Alacrity z SV daje więcej, a nowy SoS z talentem to karabin maszynowy :).

- Engineering - Spec który daje teraz najwięcej frajdy z gry, mimo że na kukle pozostawia wiele do życzenia przy założeniu najtrudniejszej rotacji i tego że boss musi stać, to przy nie których bossach zbardzo dużym hitboxem jak i mechanice walki pozwalającej na to (1 boss Ev, 3 KP, Pan Larva) osiąga top dps.Robi to dzięki talentowi Scatter Bomb który zamienia nasz nowy Covered Escape w darmowy burst dmg (zostawia 5 bomb podczas przelotu). Dodatkowo z EMP Discharge resetuje jego cd przez co osiągamy efekt podwojnego wybornego fikołka.


Odnośnie Dps:

Leth/Engi -> (jakieś 100-150 dps różnicy) -> Marksman/Lethality (różnie to bywało, ciężko określić co lepsze) -> (jakieś 200-350 dps róznicy) -> Engi

To chyba tyle jak narazie.

Testy na kukle w crap gearze, full buffie bez stimów, adrenali, sam relic z full rotacją z OS.

Awatar użytkownika
Fatbobby
Posty: 457
Rejestracja: wtorek, 19 lutego 2013, 17:24
Medals: 3
Status:
Offline

SWTOR Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Sniper - 2.0 buildy

Post autor: Fatbobby » piątek, 12 kwietnia 2013, 14:27

hmmm, a jak z problemem z energią w lethal/engi??
przed 2.0 był z tym mały problem. 3 doty trochę żarły...

Awatar użytkownika
Dliver
Patrycjusz
Posty: 451
Rejestracja: poniedziałek, 5 listopada 2012, 16:45
Medals: 23
Lokalizacja: Rzeszow
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista ArcheAge Optio FF XIV Optio L2C Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty Brązowy Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Sniper - 2.0 buildy

Post autor: Dliver » piątek, 12 kwietnia 2013, 19:13

Właśnie zmiany kosztów dot wyszly na + dlatego stał się bardziej viable, energi brakuje tylko jeśli przeplatasz np. z OS oraz spamem granatami ale od tego zawsze była proba lub RS.

Awatar użytkownika
Fatbobby
Posty: 457
Rejestracja: wtorek, 19 lutego 2013, 17:24
Medals: 3
Status:
Offline

SWTOR Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Sniper - 2.0 buildy

Post autor: Fatbobby » sobota, 13 kwietnia 2013, 10:28

a mógłbyś jeszcze zapisać rotację jaką stosujesz?
powoli będę się zabierał za expienie alta;p

Awatar użytkownika
Dliver
Patrycjusz
Posty: 451
Rejestracja: poniedziałek, 5 listopada 2012, 16:45
Medals: 23
Lokalizacja: Rzeszow
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista ArcheAge Optio FF XIV Optio L2C Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty Brązowy Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Sniper - 2.0 buildy

Post autor: Dliver » sobota, 13 kwietnia 2013, 16:13

Tak jak Lethality tylko wymieniasz WB na IP oraz wciskasz EP przed SoS by w pełni wykorzystać Cluster Bomb

Normalna
CG->CD-> IP -> Cull -> EP -> SoS -> Cull

Tą rotacje w zależności od walki modyfikujesz OS, granatami, Relicami, Ambushami, Scatter Shotami, oraz Snipem z Laze Target, czasami Shivem.

Awatar użytkownika
Dliver
Patrycjusz
Posty: 451
Rejestracja: poniedziałek, 5 listopada 2012, 16:45
Medals: 23
Lokalizacja: Rzeszow
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista ArcheAge Optio FF XIV Optio L2C Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty Brązowy Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Sniper - 2.0 buildy

Post autor: Dliver » poniedziałek, 15 kwietnia 2013, 00:01

Po nowych zmianach podsumowując powiem tylko tyle: nie ma najlepszego buildu dla Snipera, jeżeli chcesz z niego wycisnąć max uczysz się każdego drzewka oraz kupujesz field respeca by w pełni wykorzystać jego możliwości ofensywne.

Marsksman lub MArksman/Engi to najlepszy switch targeter oraz burst (najlepszy na takie Kelsary, Operatory ze wzgledu na ograniczone AoE, jak musisz latać za kulkami na TFB, ściaganie Bomberów na Kephessu ). Z połaczeniu z Engi dostajemy dobre Aoe.

Engineering to maszynka na statyczne bossy z dużym hitboxem oraz addami (czolgi, świetny burst na dużym Kephessu oraz dużym robocie na Denovie, TFB tylko trzeba wiedzieć jak, Pan Larva) potencjał do Top Dps.

Leth/Engi - top sustain dps na 1 celu wraz z dobrym AoE na słabe Addy (Pole minowe, Toth i Zorn,+ ogólnie w sumie dla tych co nie lubią kombinować).


Nie wiem jak z nowym opsem, podaje tylko przykłady ze starych by mniej więcej przybliżyć mocne strony. Niedługo będe mógł coś więcej powiedzieć.

Awatar użytkownika
Dliver
Patrycjusz
Posty: 451
Rejestracja: poniedziałek, 5 listopada 2012, 16:45
Medals: 23
Lokalizacja: Rzeszow
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista ArcheAge Optio FF XIV Optio L2C Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty Brązowy Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Sniper - 2.0 buildy

Post autor: Dliver » wtorek, 16 kwietnia 2013, 23:58

Odnośnie nowego Marksmana build: http://www.swtor-spy.com/skill-tree-cal ... 000&ver=20

(można się bawić między critem, explosive engeeniring, tool beltem)

Moja wymyślna rotacja standardowa, ustawiłem tak żeby skille się jak najbardziej uzupełniały :

cover->Snipe->FT->SoS->FT->Snipe->(ruch)->Snipe->FT->Ambush->FT przy 30% HP wciskamy Takedown +FT jednak nie znalazłem optymalnego rozwiązania za co (opóźniałem po prostu kolejny SoS)

w tą rotacje wciskamy Orbital,SS,(przy nadmiarze energii EP,CD) Relici przed burstem, Lazed Target itp. .

Jak musimy używać Rifle Shota to robimy coś źle. SV wciskamy zaraz po SoS->Ft oraz przy użyciu orbitala (takie same cd) po tym kolejny SoS+FT.

Rada to szybkie palce (im szybciej tym wiecej wcisniemy skili , ogar buffów, oraz umiejętny orbital). Jak dla mnie Marks> Full Lethality ale to moje zdanie, nie mówie tu o hybrydzie.

Zortex
Patrycjusz
Posty: 788
Rejestracja: środa, 1 lutego 2012, 10:13
Medals: 1
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Optio

Re: Sniper - 2.0 buildy

Post autor: Zortex » sobota, 11 maja 2013, 09:27

Hejka,

Dliver a jak sprawa z relicami ? Czytalem, ze jeden Boundless ages a drugi ten co automatycznie sie z powerem odpala. Poza tym jak w staty pakowac ? Accu do 110 potem power > surge a calkowicie crita i alacrity olac ?

Jeszcze pytanko o Shatter Shot, co z nim ? Pilnowac na targecie bo wiekszosc guidow mowi, ze jezeli jest debuff od jagga lub merca to olac. One sie teraz nie stackuja ? Nie moge nigdzie znalesc informacji na ten temat co sie w 2.0 zmienilo.

Pozdro

Awatar użytkownika
Andariel
Patrycjusz
Posty: 1541
Rejestracja: poniedziałek, 19 listopada 2012, 01:02
Medals: 11
Lokalizacja: 3miasto
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Optio SWTOR Gestarum eSport Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty
Srebrny Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Sniper - 2.0 buildy

Post autor: Andariel » sobota, 11 maja 2013, 13:48

moim zdaniem:

100/110 accuracy
crit w ranged 25-26 (zależy jak enhance pozwolą)
ok. 68-70% surge reszta w power

co do drugiego relica też jestem ciekaw

Shatter shoot jak najbardziej podtrzymywać, jugg i merc to dodatkowy decrase dla bosa
pozdrawiam, Andy

Awatar użytkownika
Fatbobby
Posty: 457
Rejestracja: wtorek, 19 lutego 2013, 17:24
Medals: 3
Status:
Offline

SWTOR Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Sniper - 2.0 buildy

Post autor: Fatbobby » sobota, 11 maja 2013, 17:24

a może z energy tech dmgem?

Awatar użytkownika
Dliver
Patrycjusz
Posty: 451
Rejestracja: poniedziałek, 5 listopada 2012, 16:45
Medals: 23
Lokalizacja: Rzeszow
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista ArcheAge Optio FF XIV Optio L2C Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty Brązowy Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Sniper - 2.0 buildy

Post autor: Dliver » sobota, 11 maja 2013, 17:31

Full Alacrity opłaca się tylko na MM, jako że używam speca zależnie od sytuacji olałem to w całości nawet w talentach. Z reliców Są tylko dwie wersje testowane:

-Boundless Age oraz procujący arcanian/undearworld
-Dwa procujące power pvp Partisian/Conqueror (punkt w vital regulator dale możliwość używania 2 cd, jak ktoś widzi ten talent to napewno zrozumie)

Energy z tech dmg nie przypadl mi do gustu. Jakiś taki mierny.

Z tym że test 4-5 minutowy na każdym specu mówi jasno że 2 opcja tylko na MM gdzie widać boosta. Nie zauważalna dla mnie na pozostałych i zbytnio zależna od losowości ( chodzi po prostu o stały dmg w każdej fazie całej rotacji a tulko Marksman). Jak ktoś ma ochotę na inne możliwości to prosze bardzo ;).

Staty jak Andariel tylko jak zejdzie się z cryta nawet do 20-22% to i tak zbytnio tego nie odczujemy. Accu 110% to praktycznie 0% szansy na missy no chyba że spamujemy RS.

Co do SS nie wiem i nie mam pojęcia również nie znalazłem wzmianki o tym oraz nie mam jak przetestować. Staram się zawsze utrzymywać i tyle, a z tym nie ma problemu.

Warto zainteresować się także bonusem do orbital z pvp seta, a jak ktos ma jakiegoś war hero to zrobic 2/2. Efekty czytając forum są b. dobre.

Katrila
Posty: 14
Rejestracja: piątek, 31 maja 2013, 13:59
Status:
Offline

Re: Sniper - 2.0 buildy

Post autor: Katrila » niedziela, 16 czerwca 2013, 22:23

Dzięki świetny poradnik :)

Deus
Posty: 24
Rejestracja: środa, 26 czerwca 2013, 20:04
Status:
Offline

Re: Sniper - 2.0 buildy

Post autor: Deus » wtorek, 6 sierpnia 2013, 16:30

Uruchamiam spowrotem swojego Snipera wiec postaram się wypowiedzieć po testach poszczególnych buildow w nowej odslonie. Z tego co pamietam MM strasznie cierpiał na bossach które wymagały ruchu i Lethality o wiele lepiej się sprawdzał.

Dzieki za poradnik, na pewno będę na nim się wzorował.

Awatar użytkownika
Dliver
Patrycjusz
Posty: 451
Rejestracja: poniedziałek, 5 listopada 2012, 16:45
Medals: 23
Lokalizacja: Rzeszow
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista ArcheAge Optio FF XIV Optio L2C Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty Brązowy Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Sniper - 2.0 buildy

Post autor: Dliver » piątek, 9 sierpnia 2013, 11:28

Przed 2.0 i owszem cierpiał, zbyt duża zależność od castów mimo tego i tak kulał przy stacjonarnych walkach. W nowym masz wiecej instantów, wiekszy apm skutkuje tym że lepiej można się przystosować do ruchomych faz, dodatkowo przy 36/3/7 masz lepszego darta. Masz snipe/ft , SoS można przerwać, odswieżenie debuffa, Dart kosztuje mniej energy, EP, Granat. Jedynym bossem przy ktorym boli takie bieganie to kochany Dash'Rode..........
Ostatnio zmieniony sobota, 10 sierpnia 2013, 10:08 przez Bzyk, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: zjadłeś "3" to dopisalem :)

Macgregor
Patrycjusz
Posty: 382
Rejestracja: wtorek, 19 czerwca 2012, 16:04
Medals: 7
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista FF XIV Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Sniper - 2.0 buildy

Post autor: Macgregor » piątek, 9 sierpnia 2013, 12:48

Dliver pisze:33/6/7 masz lepszego darta.
A nie lepiej trzymać standardowe 36/3/7?

Awatar użytkownika
Dliver
Patrycjusz
Posty: 451
Rejestracja: poniedziałek, 5 listopada 2012, 16:45
Medals: 23
Lokalizacja: Rzeszow
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista ArcheAge Optio FF XIV Optio L2C Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty Brązowy Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Sniper - 2.0 buildy

Post autor: Dliver » piątek, 9 sierpnia 2013, 14:19

Macgregor pisze:
Dliver pisze:33/6/7 masz lepszego darta.
A nie lepiej trzymać standardowe 36/3/7?
No wlasnie moj bląd jak wpisywałem liczby :shock:

Awatar użytkownika
Vi'Tani
Posty: 934
Rejestracja: czwartek, 5 lipca 2012, 16:13
Medals: 3
Lokalizacja: Pruszków
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Centurion SWTOR Gestarum

Re: Sniper - 2.0 buildy

Post autor: Vi'Tani » środa, 11 września 2013, 13:51

Hej,
mam parę pytań do naszego sniper-guru :D

Po pierwsze - czy Marksman potrzebuje alacrity?
Po drugie - jak dokładnie rozkładasz rotację żeby nie marnować Zeroing shots? Mi zbyt często ucieka stack lub w ostatniej setnej sekundy rzucam drugi snipe, musi być na to lepszy sposób? :)
Po trzecie - używasz Laze target i Sniper volley?
Czemu gram healerami w MMO? Dlatego.

Modernizacja komputera? Carolus! ;)

Awatar użytkownika
Andariel
Patrycjusz
Posty: 1541
Rejestracja: poniedziałek, 19 listopada 2012, 01:02
Medals: 11
Lokalizacja: 3miasto
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Optio SWTOR Gestarum eSport Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty
Srebrny Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Sniper - 2.0 buildy

Post autor: Andariel » środa, 11 września 2013, 14:52

Może nie jestem naszym sniper-guru ale chyba coś tam pamiętam z MM.
1. Do marksmana 0 alacrity (nawet z drzewka lethala bo lepiej dodać te 2 pkt w "Explosive Engeneering"), jest opcja z full alacrity ale tam trzeba ostrożnie bić żeby się nie wypłukać z energi także osobiście po pierwszych próbach na kukle porzuciłem ten wariant.

2. Tutaj to wygląda tak że nie używam ambusha jeśli nie mam 2 stacków bo wydaje mi się że się nie opłaca i jeśli nie mam do użycie sos to robie Snipe>Laze Target>SnipeFT>Ambush>FT

3. Laze target używam to po instantowym snipie, a przed tym drugim który ma mi zdjąć cd z FT. Czyli teoretycznie co CD bo jest to zawsze jakiś drobny boost.

Chyba nie odbiegam jakoś od "Dliveroskiego" MM ;p
pozdrawiam, Andy

Awatar użytkownika
Vi'Tani
Posty: 934
Rejestracja: czwartek, 5 lipca 2012, 16:13
Medals: 3
Lokalizacja: Pruszków
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Centurion SWTOR Gestarum

Re: Sniper - 2.0 buildy

Post autor: Vi'Tani » środa, 11 września 2013, 15:35

Andariel pisze:Może nie jestem naszym sniper-guru ale chyba coś tam pamiętam z MM.
1. Do marksmana 0 alacrity (nawet z drzewka lethala bo lepiej dodać te 2 pkt w "Explosive Engeneering"), jest opcja z full alacrity ale tam trzeba ostrożnie bić żeby się nie wypłukać z energi także osobiście po pierwszych próbach na kukle porzuciłem ten wariant.
Dziwne, wydawało mi się, że chociaż te 2% złapać by wypadało, ale wierzę na słowo bo nie wiem jak to wygląda na długich walkach na 55 jeszcze :D
2. Tutaj to wygląda tak że nie używam ambusha jeśli nie mam 2 stacków bo wydaje mi się że się nie opłaca i jeśli nie mam do użycie sos to robie Snipe>Laze Target>SnipeFT>Ambush>FT
No tak, ale...kucam, leci Snipe>FT>SoS>FT>Snipe (według rotacji podanej przez Dlivera) i w tym momencie ten ostatni snipe wchodzi ledwo na czas żeby nie zresetowały się stacki Zeroing shots...a nie wiem jak w rotacji kalkuluje się odłożyć SoS na później i polecieć Snipe>FT>Snipe>Ambush>FT>SoS>FT?
3. Laze target używam to po instantowym snipie, a przed tym drugim który ma mi zdjąć cd z FT. Czyli teoretycznie co CD bo jest to zawsze jakiś drobny boost.
No ok, a opłaca się brać Sniper volley z drzewka, używa się tego w ogóle skoro alacrity nie jest potrzebne a wręcz utrudnia?
Czemu gram healerami w MMO? Dlatego.

Modernizacja komputera? Carolus! ;)

Awatar użytkownika
Andariel
Patrycjusz
Posty: 1541
Rejestracja: poniedziałek, 19 listopada 2012, 01:02
Medals: 11
Lokalizacja: 3miasto
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Optio SWTOR Gestarum eSport Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty
Srebrny Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Sniper - 2.0 buildy

Post autor: Andariel » środa, 11 września 2013, 16:50

Vi'Tani pisze: Dziwne, wydawało mi się, że chociaż te 2% złapać by wypadało, ale wierzę na słowo bo nie wiem jak to wygląda na długich walkach na 55 jeszcze :D


Przy dwóch procentach nie ma żadnego problemu, dlatego tu wybór oscyluje jak wspomniałem między 2% alacrity z drzewa Lethala lub talentem o którym wspomniałem dającym za te 2 pkt 10% mocniejszego orbitala na który dodatkowo w MM masz CD skrócony bodajże do 45 sec

Vi'Tani pisze: No tak, ale...kucam, leci Snipe>FT>SoS>FT>Snipe (według rotacji podanej przez Dlivera) i w tym momencie ten ostatni snipe wchodzi ledwo na czas żeby nie zresetowały się stacki Zeroing shots...a nie wiem jak w rotacji kalkuluje się odłożyć SoS na później i polecieć Snipe>FT>Snipe>Ambush>FT>SoS>FT?
Po ostatnim FT w tej rotacji robisz kroczek, rzucasz instantowy snipe, potem drugi snipe w tym momencie oba dzięki FT kosztują mniej energi, po tym FT i dopiero Ambush

Vi'Tani pisze:No ok, a opłaca się brać Sniper volley z drzewka, używa się tego w ogóle skoro alacrity nie jest potrzebne a wręcz utrudnia?
Używasz tego praktycznie co CD aby zdjąć CD z SoS, przez chwile masz boost do alacrity, ale przez tą chwile nie spłuczesz się z energi[tzn to zależy od talentu :lol: ] (i nie jest to alacrity kosztem surge'a).
pozdrawiam, Andy

Awatar użytkownika
Dliver
Patrycjusz
Posty: 451
Rejestracja: poniedziałek, 5 listopada 2012, 16:45
Medals: 23
Lokalizacja: Rzeszow
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista ArcheAge Optio FF XIV Optio L2C Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty Brązowy Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Sniper - 2.0 buildy

Post autor: Dliver » czwartek, 12 września 2013, 00:29

Vi'Tani pisze:Hej,
mam parę pytań do naszego sniper-guru :D
A więc droga pani naczelnik:
Vi'Tani pisze: Po pierwsze - czy Marksman potrzebuje alacrity?
Tak ale nie z itemków, w itemkach full power z 70% surge, z tym że jedyne alacrity które porzebujemy mamy z talentów (2%) i ze sniper Volley. Myk polega na tym że bez alacrity z SV nie utrzymamy rotacji z Dartem tak jak byśmy chcieli po dłuższym czasie, energy regen boost jest potrzebny. Niestety Surge musi sie zgadzac więc wiecej nic nie możemy.
Vi'Tani pisze: Po drugie - jak dokładnie rozkładasz rotację żeby nie marnować Zeroing shots? Mi zbyt często ucieka stack lub w ostatniej setnej sekundy rzucam drugi snipe, musi być na to lepszy sposób? :)
otwarcie walki OS->snipe (ewentualnie ambush)-> ft ->(jak pojdzie snipe musimy uzyc taget aquired bo nie wyrobimy z energia) SoS ft -> SV -> dart -> SoS ft i w tym momencie (konczy sie 1 stack ) zaczyna sie typowa rotacja snipe-> snipe ft (czyli 2 stacki) no i wtedy ambush. Nie musisz wstawac z osłony po dłuszych testach jest przez to problemy z regen (strata z talentu jak i zbyt przyspieszona rotacja nie jest dobra). To co napisałem wczesniej mozna zrobic ale musisz wstac i znow kucnąc, jednak rzadko juz to uzywam, staram mniej wstawac dla instant snipe (przydaje sie zazwyczaj jak brakuje szybkiego bursta no i na open rotacji ) .
Vi'Tani pisze: Po trzecie - używasz Laze target i Sniper volley?
Laze co cd, SV co cd chyba ze mam SoS bez cd i 75+ energy wtedy najpierw SoS ft.

Awatar użytkownika
Vi'Tani
Posty: 934
Rejestracja: czwartek, 5 lipca 2012, 16:13
Medals: 3
Lokalizacja: Pruszków
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Centurion SWTOR Gestarum

Re: Sniper - 2.0 buildy

Post autor: Vi'Tani » czwartek, 12 września 2013, 07:08

Ok, dziękuję panom za wyjaśnienie paru spraw, mam nadzieję, że dzięki temu uda mi się chociaż zbliżyć do waszej ligi sniperów :D
Czemu gram healerami w MMO? Dlatego.

Modernizacja komputera? Carolus! ;)

Macgregor
Patrycjusz
Posty: 382
Rejestracja: wtorek, 19 czerwca 2012, 16:04
Medals: 7
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista FF XIV Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Sniper - 2.0 buildy

Post autor: Macgregor » czwartek, 12 września 2013, 08:09

Dliver pisze:Nie musisz wstawac z osłony po dłuszych testach jest przez to problemy z regen (strata z talentu jak i zbyt przyspieszona rotacja nie jest dobra). To co napisałem wczesniej mozna zrobic ale musisz wstac i znow kucnąc, jednak rzadko juz to uzywam, staram mniej wstawac dla instant snipe (przydaje sie zazwyczaj jak brakuje szybkiego bursta no i na open rotacji )
Dodatkowo, global cooldown wynosi 1.5 sek, tyle samo co cast snipe. Więc podniesienie się zza osłonki dla isntant casta powoduje jedynie przesunięcie obrażeń ze snipe o 1.5 sek wtecz co koniec końców wychodzi na to samo :)

Awatar użytkownika
Bzyk
Cezar
Konsul
Posty: 4942
Rejestracja: sobota, 28 lipca 2012, 19:25
Medals: 45
Lokalizacja: Warszawa
Gender:
Status:
Offline

Namiestnik Cezara IX Kohorty Złota falera ANNORVM IX WoW Trybun WoW Legionista
SWTOR Trybun SWTOR Order Odrodzenia Imperium SWTOR Gestarum FF XIV Legionista Skyforge Legionista
Warframe Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty Brązowy Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Sniper - 2.0 buildy

Post autor: Bzyk » czwartek, 12 września 2013, 09:01

Chyba że potrzebujecie Ballistic Dampers odświeżyć :)
Pozdrawiam


[ obraz zewnętrzny ]

The Force is strong in me, obey or die !

Arien
Posty: 66
Rejestracja: wtorek, 5 listopada 2013, 11:35
Medals: 3
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Legionista SWTOR Order Odrodzenia Imperium Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Sniper - 2.0 buildy

Post autor: Arien » wtorek, 10 grudnia 2013, 11:54

lekki offtop - ale mam takie pytanie natury filozoficzno-egzystencjonalnej: "jak żyć?"
A konkretniej: dobijam w męczarniach mojego snajpera do 55, i zastanawiam sie czy w Marksmenie da sie robić nieśmieszny dps? Czy chodzi i czy dużo sie zmieniło to co jest powyżej w tym wątku (wątek mówi o 2.0). Czy może mam powoli ćwiczyć Engi?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Imperial Agent”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości