Operative 2.0 Medicine spec
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy AoC
Operative 2.0 Medicine spec
http://www.swtor-spy.com/skill-tree-cal ... 000&ver=20
Jest to standardowy i jedyny słuszny build healerski - część talentów zmieniono, parę nowych dodano - i wszystkie warto wziąć podobnie jak wcześniej. Co do wszystkich różnic między Operativem pre 2.0 a obecnym, odsyłam do poniższego tematu (zmiany z PTS'a ostały się póki co):
http://9kohorta.com/forum/viewtopic.php?f=377&t=14630
Jest to standardowy i jedyny słuszny build healerski - część talentów zmieniono, parę nowych dodano - i wszystkie warto wziąć podobnie jak wcześniej. Co do wszystkich różnic między Operativem pre 2.0 a obecnym, odsyłam do poniższego tematu (zmiany z PTS'a ostały się póki co):
http://9kohorta.com/forum/viewtopic.php?f=377&t=14630
- Tlao
- Posty: 258
- Rejestracja: środa, 7 listopada 2012, 16:52
- Medals: 1
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: Operative 2.0 Medicine spec
Zamiast Corrosive Microbes zdecydowanie wolę dać 2 pkt w Surprise Surgery.
If it bleeds we can kill it.
- Vi'Tani
- Posty: 934
- Rejestracja: czwartek, 5 lipca 2012, 16:13
- Medals: 3
- Lokalizacja: Pruszków
- Gender:
- Status: Offline
Re: Operative 2.0 Medicine spec
Nie ma takiej potrzeby. W czasie walki na opsie i tak nie użyjesz cloaking screen bo zawsze może zajść potrzeba podniesienia ze stealtha. Druga sprawa - w tej chwili operative non-stop ma 3 tacticale i wcale się trzeba się o to bardzo starać (w razie czego jest stim boost).Tlao pisze:Zamiast Corrosive Microbes zdecydowanie wolę dać 2 pkt w Surprise Surgery.
I jako, że jestem ze szkoły healerów, którzy nie depsują użyłam swoje dwa punkty na evasive imperative
Re: Operative 2.0 Medicine spec
Oczywiscie Suprise Surgery nie ma zadnego sensu na PvE, obecnie TA moze procnac nie tylko z Kolto Probe i Kolto Injection, ale tez z hoty Kolto Infusion i dowolnego ticka Recuperative Nanotech. W praktyce jest tak, jak powiedziala Vitani - na brak TA nie narzekamy.
Tak naprawde 2 ostatnie punkty mozna rozdac calkowicie wg preferencji, nie ma tez duzego znaczenia w co. Osobiscie staram sie trzymac na bossach Corrosive Dart przez caly czas, stad taki a nie inny wariant.
Tak naprawde 2 ostatnie punkty mozna rozdac calkowicie wg preferencji, nie ma tez duzego znaczenia w co. Osobiscie staram sie trzymac na bossach Corrosive Dart przez caly czas, stad taki a nie inny wariant.
- Tlao
- Posty: 258
- Rejestracja: środa, 7 listopada 2012, 16:52
- Medals: 1
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: Operative 2.0 Medicine spec
Na opsie to pewnie jest bezużyteczne, ale mi się przydaje podczas robienia solowego PvE i w PvP.
Edit: ostatecznie jednak wybór padł na Evasive imperative
Edit: ostatecznie jednak wybór padł na Evasive imperative
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 28 października 2013, 14:18 przez Tlao, łącznie zmieniany 1 raz.
If it bleeds we can kill it.
Re: Operative 2.0 Medicine spec
Podpowiedzcie panowie jakie relici i jak ze statami ? Ile powera, crita surge'a ?
- Vi'Tani
- Posty: 934
- Rejestracja: czwartek, 5 lipca 2012, 16:13
- Medals: 3
- Lokalizacja: Pruszków
- Gender:
- Status: Offline
Re: Operative 2.0 Medicine spec
Wprawdzie pytałeś panów, ale pozwolę sobie się wtrącić
Z critem warto zbliżyć się do 30%, na początku chciałam iść głównie w power, ale już widzę, że jednak troszkę tego kryta od czasu do czasu by się przydało. Nie wiem co by dało radę wyciągnąć z surga, mam w tej chwili coś około 76% multiplayera i wydaje mi się, że nie ma chyba co na siłę pchać się do 80% chyba, że w sprzęcie akurat ładnie mody podejdą (jest chyba coś po power/surge, prawda?). Resztę zdecydowanie w power, myślę iż spokojnie dałoby radę (i należy) dobić do ponad 1000 bonus heala.
Co do reliców...tak jak już rozmawialiśmy - jest to chyba głównie kwestia preferencji. Ja mam matrix cube (112 cunninga po zaugmentowaniu) i partisan relic of serendipitous assault (do zmiany na odpowiednik pve kiedy wpadnie ).
Ja mam natomiast pytanie co z tym alacrity w końcu? Ktoś sprawdził czy ta regeneracja powera jest warta rezygnowania choć ociupinę z innych statów?
Z critem warto zbliżyć się do 30%, na początku chciałam iść głównie w power, ale już widzę, że jednak troszkę tego kryta od czasu do czasu by się przydało. Nie wiem co by dało radę wyciągnąć z surga, mam w tej chwili coś około 76% multiplayera i wydaje mi się, że nie ma chyba co na siłę pchać się do 80% chyba, że w sprzęcie akurat ładnie mody podejdą (jest chyba coś po power/surge, prawda?). Resztę zdecydowanie w power, myślę iż spokojnie dałoby radę (i należy) dobić do ponad 1000 bonus heala.
Co do reliców...tak jak już rozmawialiśmy - jest to chyba głównie kwestia preferencji. Ja mam matrix cube (112 cunninga po zaugmentowaniu) i partisan relic of serendipitous assault (do zmiany na odpowiednik pve kiedy wpadnie ).
Ja mam natomiast pytanie co z tym alacrity w końcu? Ktoś sprawdził czy ta regeneracja powera jest warta rezygnowania choć ociupinę z innych statów?
Re: Operative 2.0 Medicine spec
Moje niedopatrzenie sorkiVi'Tani pisze:Wprawdzie pytałeś panów, ale pozwolę sobie się wtrącić
Re: Operative 2.0 Medicine spec
http://mmo-mechanics.com/swtor/forums/thread-1190.html
Co do podstawowych statów:
Cunning, Power - ładuję ile jestem w stanie, moja rada: zakładamy w pierwszej kolejności Skill Armoringi i Artful Mody (bez dopisku).
Generalnie całość rozchodzi się o Enhancementy:
Surge - nie ma sensu moim zdaniem powyżej 70%, gdyż od tej wartości multipliera zaczyna się ogromny diminishing return jak widać z wykresu. Nawet skusiłbym się żeby obniżyć Multiplier do 65% (obecnie mam 69 i nie ruszam póki co).
Alacrity - staram uderzyć się w 7 energii regen/sec. Zamierzam nosić docelowo w większości te Enhancementy: Advanced Quick Savant Enhancement 31. Alacrity jest super dlatego, że odpowiada za 3 rzeczy: redukcje GCD, przyspieszony cast, oraz proporcjonalne zwiększenie regeneracji energii.
Crit - W ostatniej kolejności. Plus Crita jest taki, że skaluje się lepiej niż Alacrity czy Accuracy, więc nie potrzebujemy aż tyle punktów. Osobiście proponuję wyciągać crita z uszu/implantów i kryształów. Z samymi kryształami powinniśmy mieć około 25% crita - więcej nie ma sensu. Żeby zauważyć konkretną różnicę, należałoby włożyć w crita 900pkt - wtedy dałoby nam to 40% ogólnej szansy na crita, ale stracilibyśmy bardzo dużo na Powerze. Moim zdaniem nie warto wkładać więcej niż 200pkt ogólnie.
Relici: obecnie noszę aktywowany Underworld Relic of Boundless Ages (425 Power na 30 sec) i pasywny relic EWH z Powerem i póki co nie zamierzam zmieniać. Arkanian Relic of Serendipitous Assault nie jest dobry dla healera bo nie pozwala kontrolować bursta (głównie chodzi o sytuacje kryzysowe, a ten relic odpala się całkowicie randomowo), dlatego lepszy jest relic Boundless Ages (stały dodatkowy power na 30sec), do tego można sobie dodać jeszcze Triage Adrenal, ewentualnie Critical Adrenal (kwestia preferencji). Vitani - na Twoim miejscu zamieniłbym Matrix Cube'a na pasywny z Powerem (więcej bonus heala), a ten drugi na aktywowany z Powerem.
Obecnie w gearze 69/72 mam 1041 bonus heala przy 26% crit chance i 69.87 crit multiplier. Po odpaleniu cooldownów jestem w stanie krytnąć za prawie 12k z Kolto Injection.
Co do podstawowych statów:
Cunning, Power - ładuję ile jestem w stanie, moja rada: zakładamy w pierwszej kolejności Skill Armoringi i Artful Mody (bez dopisku).
Generalnie całość rozchodzi się o Enhancementy:
Surge - nie ma sensu moim zdaniem powyżej 70%, gdyż od tej wartości multipliera zaczyna się ogromny diminishing return jak widać z wykresu. Nawet skusiłbym się żeby obniżyć Multiplier do 65% (obecnie mam 69 i nie ruszam póki co).
Alacrity - staram uderzyć się w 7 energii regen/sec. Zamierzam nosić docelowo w większości te Enhancementy: Advanced Quick Savant Enhancement 31. Alacrity jest super dlatego, że odpowiada za 3 rzeczy: redukcje GCD, przyspieszony cast, oraz proporcjonalne zwiększenie regeneracji energii.
Crit - W ostatniej kolejności. Plus Crita jest taki, że skaluje się lepiej niż Alacrity czy Accuracy, więc nie potrzebujemy aż tyle punktów. Osobiście proponuję wyciągać crita z uszu/implantów i kryształów. Z samymi kryształami powinniśmy mieć około 25% crita - więcej nie ma sensu. Żeby zauważyć konkretną różnicę, należałoby włożyć w crita 900pkt - wtedy dałoby nam to 40% ogólnej szansy na crita, ale stracilibyśmy bardzo dużo na Powerze. Moim zdaniem nie warto wkładać więcej niż 200pkt ogólnie.
Relici: obecnie noszę aktywowany Underworld Relic of Boundless Ages (425 Power na 30 sec) i pasywny relic EWH z Powerem i póki co nie zamierzam zmieniać. Arkanian Relic of Serendipitous Assault nie jest dobry dla healera bo nie pozwala kontrolować bursta (głównie chodzi o sytuacje kryzysowe, a ten relic odpala się całkowicie randomowo), dlatego lepszy jest relic Boundless Ages (stały dodatkowy power na 30sec), do tego można sobie dodać jeszcze Triage Adrenal, ewentualnie Critical Adrenal (kwestia preferencji). Vitani - na Twoim miejscu zamieniłbym Matrix Cube'a na pasywny z Powerem (więcej bonus heala), a ten drugi na aktywowany z Powerem.
Obecnie w gearze 69/72 mam 1041 bonus heala przy 26% crit chance i 69.87 crit multiplier. Po odpaleniu cooldownów jestem w stanie krytnąć za prawie 12k z Kolto Injection.
- Vi'Tani
- Posty: 934
- Rejestracja: czwartek, 5 lipca 2012, 16:13
- Medals: 3
- Lokalizacja: Pruszków
- Gender:
- Status: Offline
Re: Operative 2.0 Medicine spec
Nie wiem czy ten cap jest tak ogromny. 72 surga nadal daje mi ponad 1% muliplayera na moich 76%. Mam 657 surga na daną chwilę (głównie przez złe mody/enhancementy które będą szły do wymiany tak czy siak).Texhnolyze pisze: Surge - nie ma sensu moim zdaniem powyżej 70%, gdyż od tej wartości multipliera zaczyna się ogromny diminishing return jak widać z wykresu. Nawet skusiłbym się żeby obniżyć Multiplier do 65% (obecnie mam 69 i nie ruszam póki co).
Czyli niezaprzeczalnie warto tak jak było przupuszczane zaraz po wyjściu patchaAlacrity - staram uderzyć się w 7 energii regen/sec. Zamierzam nosić docelowo w większości te Enhancementy: Advanced Quick Savant Enhancement 31. Alacrity jest super dlatego, że odpowiada za 3 rzeczy: redukcje GCD, przyspieszony cast, oraz proporcjonalne zwiększenie regeneracji energii.
Pewnie to tylko mój pech, ale straszliwie odczuwam brak crita Kiedy potrzebuje żeby kolto injection krytnęło nigdy się nie udaje, w sumie kryty widuję tylko na nanotechu i diagnostic scanie...Crit - W ostatniej kolejności. Plus Crita jest taki, że skaluje się lepiej niż Alacrity czy Accuracy, więc nie potrzebujemy aż tyle punktów. Osobiście proponuję wyciągać crita z uszu/implantów i kryształów. Z samymi kryształami powinniśmy mieć około 25% crita - więcej nie ma sensu. Żeby zauważyć konkretną różnicę, należałoby włożyć w crita 900pkt - wtedy dałoby nam to 40% ogólnej szansy na crita, ale stracilibyśmy bardzo dużo na Powerze. Moim zdaniem nie warto wkładać więcej niż 200pkt ogólnie.
Przy 266 punktach w crit rating mam trochę powyżej 27% i tak czy siak będę chciała starać się dobić do 30%. Healer jest jedyną klasą gdzie widzę sens w ogóle posiadania tej staty
Widzisz i tutaj sie waham bo póki co adrenal całkowicie wystarcza na sytuacje kryzysowe (pewnie zmienię zdanie kiedy pójdę na SaV HM ) a tak przez większą część walki jakiś ten bonus do heala jest i wcale się nie marnuje. EWH chyba już nigdzie nie dostanę nawet jeśli bym chciała na niego zmienić?Relici: obecnie noszę aktywowany Underworld Relic of Boundless Ages (425 Power na 30 sec) i pasywny relic EWH z Powerem i póki co nie zamierzam zmieniać. Arkanian Relic of Serendipitous Assault nie jest dobry dla healera bo nie pozwala kontrolować bursta (głównie chodzi o sytuacje kryzysowe, a ten relic odpala się całkowicie randomowo), dlatego lepszy jest relic Boundless Ages (stały dodatkowy power na 30sec), do tego można sobie dodać jeszcze Triage Adrenal, ewentualnie Critical Adrenal (kwestia preferencji). Vitani - na Twoim miejscu zamieniłbym Matrix Cube'a na pasywny z Powerem (więcej bonus heala), a ten drugi na aktywowany z Powerem.
Obecnie w gearze 69/72 mam 1041 bonus heala przy 26% crit chance i 69.87 crit multiplier. Po odpaleniu cooldownów jestem w stanie krytnąć za prawie 12k z Kolto Injection.
Generalnie wszystko sprowadza się do tego, że chcę troszkę poeksperymentować a nóż coś ciekawego z tego wyjdzie. Ostatecznie pewnie też wyląduje na statach power/alacrity jak żeśmy kiedyś właśnie gdybali na początku
Re: Operative 2.0 Medicine spec
ach te scyzoryki agenta;pVi'Tani pisze:a nóż coś ciekawego
Re: Operative 2.0 Medicine spec
Co do Surga - to prawda, wzrost dalej jest bardzo duży nawet po osiągnięciu soft capa, ale ładując w Surga niestety tracimy bardzo dużo na Alacrity. Poza tym żeby Surge był efektywny, należałoby nosić te Enhancementy: Advanced Battle Enhancement 31, czyli podnosić kryta razem z Multiplierem. A dodatkowo biorąc pod uwagę ogólny nerf kyta z main statu w patchu 2.0 nie wydaje mi się to być dobrym rozwiązaniem. A co do samego kryta - obawiam się, że nie zauważysz różnicy między 25% a 30%. Moim zdaniem utrata Powera niestety nie jest tego warta (a szkoda, bo też lubię duże cyferki na KI).
Poza tym ubierając się w Alacrity mamy bardzo dużą przewagę nad innymi klasami (która pewnie zostanie niedługo znerfiona), bo Advanced Quick Savant Enhancement 30 jest komponentem spodni dla Maraudera, które można kupić za Elite Comms. Wobec tego możemy się ubrać w dobre Enhancementy w przeciągu 2 tygodni, podczas gdy pozostałe klasy muszą lootować dobre Enancementy z Arkanianów/Underworldów.
Poza tym ubierając się w Alacrity mamy bardzo dużą przewagę nad innymi klasami (która pewnie zostanie niedługo znerfiona), bo Advanced Quick Savant Enhancement 30 jest komponentem spodni dla Maraudera, które można kupić za Elite Comms. Wobec tego możemy się ubrać w dobre Enhancementy w przeciągu 2 tygodni, podczas gdy pozostałe klasy muszą lootować dobre Enancementy z Arkanianów/Underworldów.
- Gromash
- Posty: 27
- Rejestracja: poniedziałek, 6 maja 2013, 18:23
- Lokalizacja: Gniezno
- Status: Offline
Re: Operative 2.0 Medicine spec
no to muszę się trochę przerobić. Allacrity mam kolo 5% więc troche podniosę i będzie OK. Crit trzymam na poziomie 25% a resztę ładuje w power. Bonus hila mam kolo 850 - ale póki co mam jeszcze sprzęt 66/69.
Relici - używam serpenditious assault i EWH z powerem. Do bursta spokojnie wystarcza adrenal, a utrzymująć ciągle HoTy na kilku członkach drużyny praktycznie gwarantuje sobię odpalanie bonusa z serpenditious assault - myślę, że warto tak grać.
Relici - używam serpenditious assault i EWH z powerem. Do bursta spokojnie wystarcza adrenal, a utrzymująć ciągle HoTy na kilku członkach drużyny praktycznie gwarantuje sobię odpalanie bonusa z serpenditious assault - myślę, że warto tak grać.
Re: Operative 2.0 Medicine spec
Dziękuję za ten Topic - sporo nowego info i możliwość spojrzenia na heal z innej perspektywy. Co cenne bo ciągle się uczę.
- Zafi
- Posty: 180
- Rejestracja: poniedziałek, 2 września 2013, 22:33
- Medals: 1
- Lokalizacja: Kraków
- Gender:
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Operative 2.0 Medicine spec
Czy bonus setowy (+5 energii) ma znaczenie?
Trzymam armoringi 72 właśnie dla bonusu, ale zastanawiam się czy nie zmienić na 78 nie-setowe, bo szansa dropa jest raczej mała
Trzymam armoringi 72 właśnie dla bonusu, ale zastanawiam się czy nie zmienić na 78 nie-setowe, bo szansa dropa jest raczej mała
- Vi'Tani
- Posty: 934
- Rejestracja: czwartek, 5 lipca 2012, 16:13
- Medals: 3
- Lokalizacja: Pruszków
- Gender:
- Status: Offline
Re: Operative 2.0 Medicine spec
Sprawa jest prosta - brakuje ci energii poza czasami kiedy trzeba sprzyspamować Kolto Injection? Jak tak zostaw sobie to 5 energii - wbrew pozorom to daje dużo.Zafi pisze:Czy bonus setowy (+5 energii) ma znaczenie?
Trzymam armoringi 72 właśnie dla bonusu, ale zastanawiam się czy nie zmienić na 78 nie-setowe, bo szansa dropa jest raczej mała
Jak nie - nawet się nie wahaj
- Zafi
- Posty: 180
- Rejestracja: poniedziałek, 2 września 2013, 22:33
- Medals: 1
- Lokalizacja: Kraków
- Gender:
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Operative 2.0 Medicine spec
Nie brakuje mi energii aż w takim stopniu bym nie mogła szybko zregenerować
Dzięki, poeksperymentuję . Co najwyżej "wkręcę" armoringi z bonusem ponownie, jeśli będzie jakiś problem z energią.
Dzięki, poeksperymentuję . Co najwyżej "wkręcę" armoringi z bonusem ponownie, jeśli będzie jakiś problem z energią.
- Pieczar
- Posty: 1635
- Rejestracja: czwartek, 22 listopada 2012, 23:07
- Medals: 16
- Lokalizacja: Krakow
- Gender:
- Status: Offline
Re: Operative 2.0 Medicine spec
bonus + 5 przekłada się na możliwość zbicia o 5 pkt więcej od maksa tak, aby mieć pełna regenerację.
Imo nieopłacalne jest trzymanie 2x 72 względem 2x 78 czystych. Jak trzeba się wypruć z energii to i tak trzeba, a tak to trzeba się bardziej pilnować tylko i tyle
Przy 2x 75 setowych bym się zastanawiał, ale 78 bym brał w ciemno. Op i tak jest na tyle mocny, że ja spokojnie healowałem ostatnio dp8hm w sprzęcie do dpsu i miałem wrażenie, że nie odstaję od drugiego healera i nie ma problemu z hpkami w radziej w ogóle.
Imo nieopłacalne jest trzymanie 2x 72 względem 2x 78 czystych. Jak trzeba się wypruć z energii to i tak trzeba, a tak to trzeba się bardziej pilnować tylko i tyle
Przy 2x 75 setowych bym się zastanawiał, ale 78 bym brał w ciemno. Op i tak jest na tyle mocny, że ja spokojnie healowałem ostatnio dp8hm w sprzęcie do dpsu i miałem wrażenie, że nie odstaję od drugiego healera i nie ma problemu z hpkami w radziej w ogóle.
- Mysza
- Posty: 312
- Rejestracja: środa, 4 grudnia 2013, 15:27
- Medals: 1
- Lokalizacja: Bemowo-Jelonki
- Gender:
- Status: Offline
Re: Operative 2.0 Medicine spec
Przejrzałem sobie temat powiedźcie mi w jakim stopniu o OP healera trzeba wyjmować mody z elementów zestawu i przekładać do innych? Pisze się sporo Advanced Quick Savant Enhancement 31. A rozumiem, że nie jest to mod, który standardowo występuje w GEAR dla OP healera który kupuje się u vendrów?
Vjun? Isn't that just a big, dead rock?"―Kyle Katarn
- Pieczar
- Posty: 1635
- Rejestracja: czwartek, 22 listopada 2012, 23:07
- Medals: 16
- Lokalizacja: Krakow
- Gender:
- Status: Offline
Re: Operative 2.0 Medicine spec
Mody: skille, te z powerem wszystkie.
Enhe: albo setowe (dla różnych postaci) power+surge, a drugi wybór to alacrity+power (za ultimate'y w spodniach marudera).
Alacrity dostosować pod siebie i to jak się lubi grać, reszta w surge'a
Enhe: albo setowe (dla różnych postaci) power+surge, a drugi wybór to alacrity+power (za ultimate'y w spodniach marudera).
Alacrity dostosować pod siebie i to jak się lubi grać, reszta w surge'a
- Mysza
- Posty: 312
- Rejestracja: środa, 4 grudnia 2013, 15:27
- Medals: 1
- Lokalizacja: Bemowo-Jelonki
- Gender:
- Status: Offline
Re: Operative 2.0 Medicine spec
Czyli kolejność:
Cun->Power-> Ala +power = Surg +power -> crit?
Ulitmaty to pierwsze zapewne pójdą na lepsze itemy niż spodnie marudy
Cun->Power-> Ala +power = Surg +power -> crit?
Ulitmaty to pierwsze zapewne pójdą na lepsze itemy niż spodnie marudy
Vjun? Isn't that just a big, dead rock?"―Kyle Katarn
- Pieczar
- Posty: 1635
- Rejestracja: czwartek, 22 listopada 2012, 23:07
- Medals: 16
- Lokalizacja: Krakow
- Gender:
- Status: Offline
Re: Operative 2.0 Medicine spec
Ta, przy czym alacrity bym traktowal zamiennie z surgem. Minimum jakieś tam trzeba mieć, ale pakowanie tam na siłę też nie ma sensu - jak kto woli
Co do gearu, to wszystkie mody zebrałem za ultimate'y z paska i wristów - wystarczyło porobić wszystkie te savy/tfb/dp/df sm na altach i się zebrało w pierwszym/drugim tygodniu już.
Armoringi z opsów tokenowych, z nich tez będziesz miał kilka enhów dobrych (o ile siądzie), resztę dobierasz za comsy ze spodni marudera.
I od razu: dwie części setowe 72 na początek, reszte armoringi 78 czyste możesz mieć.
Pierwszą rzeczą jaką kupujesz na swojej aktualnej postaci (w sensie healerze, a nie alcie) to offhand i podmieniasz barelkę na 78.
Co do gearu, to wszystkie mody zebrałem za ultimate'y z paska i wristów - wystarczyło porobić wszystkie te savy/tfb/dp/df sm na altach i się zebrało w pierwszym/drugim tygodniu już.
Armoringi z opsów tokenowych, z nich tez będziesz miał kilka enhów dobrych (o ile siądzie), resztę dobierasz za comsy ze spodni marudera.
I od razu: dwie części setowe 72 na początek, reszte armoringi 78 czyste możesz mieć.
Pierwszą rzeczą jaką kupujesz na swojej aktualnej postaci (w sensie healerze, a nie alcie) to offhand i podmieniasz barelkę na 78.
- Mysza
- Posty: 312
- Rejestracja: środa, 4 grudnia 2013, 15:27
- Medals: 1
- Lokalizacja: Bemowo-Jelonki
- Gender:
- Status: Offline
Re: Operative 2.0 Medicine spec
Super dzięki za info. Znów narodziła się moja miłość do healera stąd postanowiłem go podnieść z tego 50lvl jaki miałem kończąc grę do 55. Pewnie na dniach wbije 55 i zacznę zbierać do niego gear stąd te pytania. Co do paska i wristów to ciekawe podejście gdyż te części są z tego co pamiętam są najtańsze. Oczywiście jestem świadomy, że należy robić daily i weekly FP oraz weekly makeb, oricon oraz czerka oraz rajdówki aby przyśpieszyć proces dogearowywania się. Części setowe to już ode mnie nie zależy tylko czy pójdę na OPS i czy ktoś nie będzie ich bardziej potrzebował niż ja przecież nie tylko ja jestem członkiem tej gildii Zresztą healer to ALT więc bierze w drugiej kolejności No i healerów jest dużo więc nie ma takiego zapotrzebowania na mojego.
Vjun? Isn't that just a big, dead rock?"―Kyle Katarn
- Pieczar
- Posty: 1635
- Rejestracja: czwartek, 22 listopada 2012, 23:07
- Medals: 16
- Lokalizacja: Krakow
- Gender:
- Status: Offline
Re: Operative 2.0 Medicine spec
Co do setowych, przede wszystkich zbierz 2 cześci 72 nawet, bo pierwszy bonus jest ważny. Drugiego na dobrą sprawę nie potrzeba - to tylko ułatwienie.
A co healerów - nigdy nie jest ich za wiele (chociaż ostatnich ich więcej niż tanków).
A co healerów - nigdy nie jest ich za wiele (chociaż ostatnich ich więcej niż tanków).
- Bzyk
- Posty: 4942
- Rejestracja: sobota, 28 lipca 2012, 19:25
- Medals: 45
- Lokalizacja: Warszawa
- Gender:
- Status: Offline
Re: Operative 2.0 Medicine spec
Na OP healu warto mieć surge na poziomie 71-73% reszta w Alacrity (to jeśli chodzi o enchancery)
Mody i kryształy z Power.
Mody i kryształy z Power.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość