Operative 2.0 Medicine spec

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy AoC

Awatar użytkownika
Tex
Patrycjusz
Posty: 917
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2011, 03:11
Medals: 17
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera SWTOR Optio FF XIV Trybun eSport Trybun Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Operative 2.0 Medicine spec

Post autor: Tex » czwartek, 11 kwietnia 2013, 18:17

http://www.swtor-spy.com/skill-tree-cal ... 000&ver=20

Jest to standardowy i jedyny słuszny build healerski - część talentów zmieniono, parę nowych dodano - i wszystkie warto wziąć podobnie jak wcześniej. Co do wszystkich różnic między Operativem pre 2.0 a obecnym, odsyłam do poniższego tematu (zmiany z PTS'a ostały się póki co):

http://9kohorta.com/forum/viewtopic.php?f=377&t=14630

Awatar użytkownika
Tlao
Posty: 258
Rejestracja: środa, 7 listopada 2012, 16:52
Medals: 1
Lokalizacja: Warszawa
Status:
Offline

SWTOR Legionista

Re: Operative 2.0 Medicine spec

Post autor: Tlao » poniedziałek, 15 kwietnia 2013, 20:00

Zamiast Corrosive Microbes zdecydowanie wolę dać 2 pkt w Surprise Surgery. :)
If it bleeds we can kill it.

Awatar użytkownika
Vi'Tani
Posty: 934
Rejestracja: czwartek, 5 lipca 2012, 16:13
Medals: 3
Lokalizacja: Pruszków
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Centurion SWTOR Gestarum

Re: Operative 2.0 Medicine spec

Post autor: Vi'Tani » wtorek, 16 kwietnia 2013, 07:43

Tlao pisze:Zamiast Corrosive Microbes zdecydowanie wolę dać 2 pkt w Surprise Surgery. :)
Nie ma takiej potrzeby. W czasie walki na opsie i tak nie użyjesz cloaking screen bo zawsze może zajść potrzeba podniesienia ze stealtha. Druga sprawa - w tej chwili operative non-stop ma 3 tacticale i wcale się trzeba się o to bardzo starać (w razie czego jest stim boost).

I jako, że jestem ze szkoły healerów, którzy nie depsują użyłam swoje dwa punkty na evasive imperative ;)
Czemu gram healerami w MMO? Dlatego.

Modernizacja komputera? Carolus! ;)

Awatar użytkownika
Tex
Patrycjusz
Posty: 917
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2011, 03:11
Medals: 17
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera SWTOR Optio FF XIV Trybun eSport Trybun Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Operative 2.0 Medicine spec

Post autor: Tex » wtorek, 16 kwietnia 2013, 08:25

Oczywiscie Suprise Surgery nie ma zadnego sensu na PvE, obecnie TA moze procnac nie tylko z Kolto Probe i Kolto Injection, ale tez z hoty Kolto Infusion i dowolnego ticka Recuperative Nanotech. W praktyce jest tak, jak powiedziala Vitani - na brak TA nie narzekamy.

Tak naprawde 2 ostatnie punkty mozna rozdac calkowicie wg preferencji, nie ma tez duzego znaczenia w co. Osobiscie staram sie trzymac na bossach Corrosive Dart przez caly czas, stad taki a nie inny wariant.

Awatar użytkownika
Tlao
Posty: 258
Rejestracja: środa, 7 listopada 2012, 16:52
Medals: 1
Lokalizacja: Warszawa
Status:
Offline

SWTOR Legionista

Re: Operative 2.0 Medicine spec

Post autor: Tlao » czwartek, 18 kwietnia 2013, 09:52

Na opsie to pewnie jest bezużyteczne, ale mi się przydaje podczas robienia solowego PvE i w PvP.

Edit: ostatecznie jednak wybór padł na Evasive imperative :)
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 28 października 2013, 14:18 przez Tlao, łącznie zmieniany 1 raz.
If it bleeds we can kill it.

Zortex
Patrycjusz
Posty: 788
Rejestracja: środa, 1 lutego 2012, 10:13
Medals: 1
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Optio

Re: Operative 2.0 Medicine spec

Post autor: Zortex » sobota, 4 maja 2013, 09:36

Podpowiedzcie panowie jakie relici i jak ze statami ? Ile powera, crita surge'a ?

Awatar użytkownika
Vi'Tani
Posty: 934
Rejestracja: czwartek, 5 lipca 2012, 16:13
Medals: 3
Lokalizacja: Pruszków
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Centurion SWTOR Gestarum

Re: Operative 2.0 Medicine spec

Post autor: Vi'Tani » sobota, 4 maja 2013, 10:19

Wprawdzie pytałeś panów, ale pozwolę sobie się wtrącić ;)

Z critem warto zbliżyć się do 30%, na początku chciałam iść głównie w power, ale już widzę, że jednak troszkę tego kryta od czasu do czasu by się przydało. Nie wiem co by dało radę wyciągnąć z surga, mam w tej chwili coś około 76% multiplayera i wydaje mi się, że nie ma chyba co na siłę pchać się do 80% chyba, że w sprzęcie akurat ładnie mody podejdą (jest chyba coś po power/surge, prawda?). Resztę zdecydowanie w power, myślę iż spokojnie dałoby radę (i należy) dobić do ponad 1000 bonus heala.

Co do reliców...tak jak już rozmawialiśmy - jest to chyba głównie kwestia preferencji. Ja mam matrix cube (112 cunninga po zaugmentowaniu) i partisan relic of serendipitous assault (do zmiany na odpowiednik pve kiedy wpadnie ;)).

Ja mam natomiast pytanie co z tym alacrity w końcu? Ktoś sprawdził czy ta regeneracja powera jest warta rezygnowania choć ociupinę z innych statów?
Czemu gram healerami w MMO? Dlatego.

Modernizacja komputera? Carolus! ;)

Zortex
Patrycjusz
Posty: 788
Rejestracja: środa, 1 lutego 2012, 10:13
Medals: 1
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Optio

Re: Operative 2.0 Medicine spec

Post autor: Zortex » sobota, 4 maja 2013, 10:30

Vi'Tani pisze:Wprawdzie pytałeś panów, ale pozwolę sobie się wtrącić ;)
Moje niedopatrzenie sorki :)

Awatar użytkownika
Tex
Patrycjusz
Posty: 917
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2011, 03:11
Medals: 17
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera SWTOR Optio FF XIV Trybun eSport Trybun Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Operative 2.0 Medicine spec

Post autor: Tex » sobota, 4 maja 2013, 11:36

http://mmo-mechanics.com/swtor/forums/thread-1190.html

Co do podstawowych statów:
Cunning, Power - ładuję ile jestem w stanie, moja rada: zakładamy w pierwszej kolejności Skill Armoringi i Artful Mody (bez dopisku).

Generalnie całość rozchodzi się o Enhancementy:
Surge - nie ma sensu moim zdaniem powyżej 70%, gdyż od tej wartości multipliera zaczyna się ogromny diminishing return jak widać z wykresu. Nawet skusiłbym się żeby obniżyć Multiplier do 65% (obecnie mam 69 i nie ruszam póki co).
Alacrity - staram uderzyć się w 7 energii regen/sec. Zamierzam nosić docelowo w większości te Enhancementy: Advanced Quick Savant Enhancement 31. Alacrity jest super dlatego, że odpowiada za 3 rzeczy: redukcje GCD, przyspieszony cast, oraz proporcjonalne zwiększenie regeneracji energii.
Crit - W ostatniej kolejności. Plus Crita jest taki, że skaluje się lepiej niż Alacrity czy Accuracy, więc nie potrzebujemy aż tyle punktów. Osobiście proponuję wyciągać crita z uszu/implantów i kryształów. Z samymi kryształami powinniśmy mieć około 25% crita - więcej nie ma sensu. Żeby zauważyć konkretną różnicę, należałoby włożyć w crita 900pkt - wtedy dałoby nam to 40% ogólnej szansy na crita, ale stracilibyśmy bardzo dużo na Powerze. Moim zdaniem nie warto wkładać więcej niż 200pkt ogólnie.

Relici: obecnie noszę aktywowany Underworld Relic of Boundless Ages (425 Power na 30 sec) i pasywny relic EWH z Powerem i póki co nie zamierzam zmieniać. Arkanian Relic of Serendipitous Assault nie jest dobry dla healera bo nie pozwala kontrolować bursta (głównie chodzi o sytuacje kryzysowe, a ten relic odpala się całkowicie randomowo), dlatego lepszy jest relic Boundless Ages (stały dodatkowy power na 30sec), do tego można sobie dodać jeszcze Triage Adrenal, ewentualnie Critical Adrenal (kwestia preferencji). Vitani - na Twoim miejscu zamieniłbym Matrix Cube'a na pasywny z Powerem (więcej bonus heala), a ten drugi na aktywowany z Powerem.

Obecnie w gearze 69/72 mam 1041 bonus heala przy 26% crit chance i 69.87 crit multiplier. Po odpaleniu cooldownów jestem w stanie krytnąć za prawie 12k z Kolto Injection.

Awatar użytkownika
Vi'Tani
Posty: 934
Rejestracja: czwartek, 5 lipca 2012, 16:13
Medals: 3
Lokalizacja: Pruszków
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Centurion SWTOR Gestarum

Re: Operative 2.0 Medicine spec

Post autor: Vi'Tani » sobota, 4 maja 2013, 12:50

Texhnolyze pisze: Surge - nie ma sensu moim zdaniem powyżej 70%, gdyż od tej wartości multipliera zaczyna się ogromny diminishing return jak widać z wykresu. Nawet skusiłbym się żeby obniżyć Multiplier do 65% (obecnie mam 69 i nie ruszam póki co).
Nie wiem czy ten cap jest tak ogromny. 72 surga nadal daje mi ponad 1% muliplayera na moich 76%. Mam 657 surga na daną chwilę (głównie przez złe mody/enhancementy które będą szły do wymiany tak czy siak).
Alacrity - staram uderzyć się w 7 energii regen/sec. Zamierzam nosić docelowo w większości te Enhancementy: Advanced Quick Savant Enhancement 31. Alacrity jest super dlatego, że odpowiada za 3 rzeczy: redukcje GCD, przyspieszony cast, oraz proporcjonalne zwiększenie regeneracji energii.
Czyli niezaprzeczalnie warto tak jak było przupuszczane zaraz po wyjściu patcha :)
Crit - W ostatniej kolejności. Plus Crita jest taki, że skaluje się lepiej niż Alacrity czy Accuracy, więc nie potrzebujemy aż tyle punktów. Osobiście proponuję wyciągać crita z uszu/implantów i kryształów. Z samymi kryształami powinniśmy mieć około 25% crita - więcej nie ma sensu. Żeby zauważyć konkretną różnicę, należałoby włożyć w crita 900pkt - wtedy dałoby nam to 40% ogólnej szansy na crita, ale stracilibyśmy bardzo dużo na Powerze. Moim zdaniem nie warto wkładać więcej niż 200pkt ogólnie.
Pewnie to tylko mój pech, ale straszliwie odczuwam brak crita :( Kiedy potrzebuje żeby kolto injection krytnęło nigdy się nie udaje, w sumie kryty widuję tylko na nanotechu i diagnostic scanie...

Przy 266 punktach w crit rating mam trochę powyżej 27% i tak czy siak będę chciała starać się dobić do 30%. Healer jest jedyną klasą gdzie widzę sens w ogóle posiadania tej staty :D
Relici: obecnie noszę aktywowany Underworld Relic of Boundless Ages (425 Power na 30 sec) i pasywny relic EWH z Powerem i póki co nie zamierzam zmieniać. Arkanian Relic of Serendipitous Assault nie jest dobry dla healera bo nie pozwala kontrolować bursta (głównie chodzi o sytuacje kryzysowe, a ten relic odpala się całkowicie randomowo), dlatego lepszy jest relic Boundless Ages (stały dodatkowy power na 30sec), do tego można sobie dodać jeszcze Triage Adrenal, ewentualnie Critical Adrenal (kwestia preferencji). Vitani - na Twoim miejscu zamieniłbym Matrix Cube'a na pasywny z Powerem (więcej bonus heala), a ten drugi na aktywowany z Powerem.

Obecnie w gearze 69/72 mam 1041 bonus heala przy 26% crit chance i 69.87 crit multiplier. Po odpaleniu cooldownów jestem w stanie krytnąć za prawie 12k z Kolto Injection.
Widzisz i tutaj sie waham bo póki co adrenal całkowicie wystarcza na sytuacje kryzysowe (pewnie zmienię zdanie kiedy pójdę na SaV HM 8-)) a tak przez większą część walki jakiś ten bonus do heala jest i wcale się nie marnuje. EWH chyba już nigdzie nie dostanę nawet jeśli bym chciała na niego zmienić?

Generalnie wszystko sprowadza się do tego, że chcę troszkę poeksperymentować a nóż coś ciekawego z tego wyjdzie. Ostatecznie pewnie też wyląduje na statach power/alacrity jak żeśmy kiedyś właśnie gdybali na początku :D
Czemu gram healerami w MMO? Dlatego.

Modernizacja komputera? Carolus! ;)

Awatar użytkownika
Fatbobby
Posty: 457
Rejestracja: wtorek, 19 lutego 2013, 17:24
Medals: 3
Status:
Offline

SWTOR Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Operative 2.0 Medicine spec

Post autor: Fatbobby » sobota, 4 maja 2013, 13:01

Vi'Tani pisze:a nóż coś ciekawego
ach te scyzoryki agenta;p

Awatar użytkownika
Tex
Patrycjusz
Posty: 917
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2011, 03:11
Medals: 17
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera SWTOR Optio FF XIV Trybun eSport Trybun Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Operative 2.0 Medicine spec

Post autor: Tex » sobota, 4 maja 2013, 13:14

Co do Surga - to prawda, wzrost dalej jest bardzo duży nawet po osiągnięciu soft capa, ale ładując w Surga niestety tracimy bardzo dużo na Alacrity. Poza tym żeby Surge był efektywny, należałoby nosić te Enhancementy: Advanced Battle Enhancement 31, czyli podnosić kryta razem z Multiplierem. A dodatkowo biorąc pod uwagę ogólny nerf kyta z main statu w patchu 2.0 nie wydaje mi się to być dobrym rozwiązaniem. A co do samego kryta - obawiam się, że nie zauważysz różnicy między 25% a 30%. Moim zdaniem utrata Powera niestety nie jest tego warta (a szkoda, bo też lubię duże cyferki na KI).

Poza tym ubierając się w Alacrity mamy bardzo dużą przewagę nad innymi klasami (która pewnie zostanie niedługo znerfiona), bo Advanced Quick Savant Enhancement 30 jest komponentem spodni dla Maraudera, które można kupić za Elite Comms. Wobec tego możemy się ubrać w dobre Enhancementy w przeciągu 2 tygodni, podczas gdy pozostałe klasy muszą lootować dobre Enancementy z Arkanianów/Underworldów.

Awatar użytkownika
Gromash
Posty: 27
Rejestracja: poniedziałek, 6 maja 2013, 18:23
Lokalizacja: Gniezno
Status:
Offline

Re: Operative 2.0 Medicine spec

Post autor: Gromash » sobota, 15 czerwca 2013, 19:40

no to muszę się trochę przerobić. Allacrity mam kolo 5% więc troche podniosę i będzie OK. Crit trzymam na poziomie 25% a resztę ładuje w power. Bonus hila mam kolo 850 - ale póki co mam jeszcze sprzęt 66/69.

Relici - używam serpenditious assault i EWH z powerem. Do bursta spokojnie wystarcza adrenal, a utrzymująć ciągle HoTy na kilku członkach drużyny praktycznie gwarantuje sobię odpalanie bonusa z serpenditious assault - myślę, że warto tak grać.

Mass
Posty: 24
Rejestracja: środa, 15 maja 2013, 16:45
Medals: 1
Status:
Offline

Mecenas IX Kohorty

Re: Operative 2.0 Medicine spec

Post autor: Mass » niedziela, 16 czerwca 2013, 19:58

Dziękuję za ten Topic - sporo nowego info i możliwość spojrzenia na heal z innej perspektywy. Co cenne bo ciągle się uczę.

Awatar użytkownika
Zafi
Posty: 180
Rejestracja: poniedziałek, 2 września 2013, 22:33
Medals: 1
Lokalizacja: Kraków
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

SWTOR Legionista

Re: Operative 2.0 Medicine spec

Post autor: Zafi » poniedziałek, 23 grudnia 2013, 17:03

Czy bonus setowy (+5 energii) ma znaczenie?
Trzymam armoringi 72 właśnie dla bonusu, ale zastanawiam się czy nie zmienić na 78 nie-setowe, bo szansa dropa jest raczej mała ;)
Tor-Fashion: Zafi'rah, Mrru

Awatar użytkownika
Vi'Tani
Posty: 934
Rejestracja: czwartek, 5 lipca 2012, 16:13
Medals: 3
Lokalizacja: Pruszków
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Centurion SWTOR Gestarum

Re: Operative 2.0 Medicine spec

Post autor: Vi'Tani » poniedziałek, 23 grudnia 2013, 18:15

Zafi pisze:Czy bonus setowy (+5 energii) ma znaczenie?
Trzymam armoringi 72 właśnie dla bonusu, ale zastanawiam się czy nie zmienić na 78 nie-setowe, bo szansa dropa jest raczej mała ;)
Sprawa jest prosta - brakuje ci energii poza czasami kiedy trzeba sprzyspamować Kolto Injection? Jak tak zostaw sobie to 5 energii - wbrew pozorom to daje dużo.

Jak nie - nawet się nie wahaj :)
Czemu gram healerami w MMO? Dlatego.

Modernizacja komputera? Carolus! ;)

Awatar użytkownika
Zafi
Posty: 180
Rejestracja: poniedziałek, 2 września 2013, 22:33
Medals: 1
Lokalizacja: Kraków
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

SWTOR Legionista

Re: Operative 2.0 Medicine spec

Post autor: Zafi » poniedziałek, 23 grudnia 2013, 18:27

Nie brakuje mi energii aż w takim stopniu bym nie mogła szybko zregenerować :)
Dzięki, poeksperymentuję ;). Co najwyżej "wkręcę" armoringi z bonusem ponownie, jeśli będzie jakiś problem z energią.
Tor-Fashion: Zafi'rah, Mrru

Awatar użytkownika
Pieczar
Kwatermistrz
Co-OP Raid Leader
Co-OP Legionista
Posty: 1635
Rejestracja: czwartek, 22 listopada 2012, 23:07
Medals: 16
Lokalizacja: Krakow
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista eSport Trybun L2C Legionista D2 Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Operative 2.0 Medicine spec

Post autor: Pieczar » poniedziałek, 23 grudnia 2013, 19:38

bonus + 5 przekłada się na możliwość zbicia o 5 pkt więcej od maksa tak, aby mieć pełna regenerację.
Imo nieopłacalne jest trzymanie 2x 72 względem 2x 78 czystych. Jak trzeba się wypruć z energii to i tak trzeba, a tak to trzeba się bardziej pilnować tylko i tyle :)
Przy 2x 75 setowych bym się zastanawiał, ale 78 bym brał w ciemno. Op i tak jest na tyle mocny, że ja spokojnie healowałem ostatnio dp8hm w sprzęcie do dpsu i miałem wrażenie, że nie odstaję od drugiego healera i nie ma problemu z hpkami w radziej w ogóle.

Awatar użytkownika
Mysza
Posty: 312
Rejestracja: środa, 4 grudnia 2013, 15:27
Medals: 1
Lokalizacja: Bemowo-Jelonki
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Legionista

Re: Operative 2.0 Medicine spec

Post autor: Mysza » środa, 22 stycznia 2014, 11:01

Przejrzałem sobie temat powiedźcie mi w jakim stopniu o OP healera trzeba wyjmować mody z elementów zestawu i przekładać do innych? Pisze się sporo Advanced Quick Savant Enhancement 31. A rozumiem, że nie jest to mod, który standardowo występuje w GEAR dla OP healera który kupuje się u vendrów?
Vjun? Isn't that just a big, dead rock?"―Kyle Katarn

Awatar użytkownika
Pieczar
Kwatermistrz
Co-OP Raid Leader
Co-OP Legionista
Posty: 1635
Rejestracja: czwartek, 22 listopada 2012, 23:07
Medals: 16
Lokalizacja: Krakow
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista eSport Trybun L2C Legionista D2 Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Operative 2.0 Medicine spec

Post autor: Pieczar » środa, 22 stycznia 2014, 11:05

Mody: skille, te z powerem wszystkie.
Enhe: albo setowe (dla różnych postaci) power+surge, a drugi wybór to alacrity+power (za ultimate'y w spodniach marudera).

Alacrity dostosować pod siebie i to jak się lubi grać, reszta w surge'a :)

Awatar użytkownika
Mysza
Posty: 312
Rejestracja: środa, 4 grudnia 2013, 15:27
Medals: 1
Lokalizacja: Bemowo-Jelonki
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Legionista

Re: Operative 2.0 Medicine spec

Post autor: Mysza » środa, 22 stycznia 2014, 11:09

Czyli kolejność:

Cun->Power-> Ala +power = Surg +power -> crit?

Ulitmaty to pierwsze zapewne pójdą na lepsze itemy niż spodnie marudy :)
Vjun? Isn't that just a big, dead rock?"―Kyle Katarn

Awatar użytkownika
Pieczar
Kwatermistrz
Co-OP Raid Leader
Co-OP Legionista
Posty: 1635
Rejestracja: czwartek, 22 listopada 2012, 23:07
Medals: 16
Lokalizacja: Krakow
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista eSport Trybun L2C Legionista D2 Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Operative 2.0 Medicine spec

Post autor: Pieczar » środa, 22 stycznia 2014, 12:04

Ta, przy czym alacrity bym traktowal zamiennie z surgem. Minimum jakieś tam trzeba mieć, ale pakowanie tam na siłę też nie ma sensu - jak kto woli :)

Co do gearu, to wszystkie mody zebrałem za ultimate'y z paska i wristów - wystarczyło porobić wszystkie te savy/tfb/dp/df sm na altach i się zebrało w pierwszym/drugim tygodniu już.
Armoringi z opsów tokenowych, z nich tez będziesz miał kilka enhów dobrych (o ile siądzie), resztę dobierasz za comsy ze spodni marudera.

I od razu: dwie części setowe 72 na początek, reszte armoringi 78 czyste możesz mieć.
Pierwszą rzeczą jaką kupujesz na swojej aktualnej postaci (w sensie healerze, a nie alcie) to offhand i podmieniasz barelkę na 78.

Awatar użytkownika
Mysza
Posty: 312
Rejestracja: środa, 4 grudnia 2013, 15:27
Medals: 1
Lokalizacja: Bemowo-Jelonki
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Legionista

Re: Operative 2.0 Medicine spec

Post autor: Mysza » środa, 22 stycznia 2014, 12:19

Super dzięki za info. Znów narodziła się moja miłość do healera stąd postanowiłem go podnieść z tego 50lvl jaki miałem kończąc grę do 55. Pewnie na dniach wbije 55 i zacznę zbierać do niego gear stąd te pytania. Co do paska i wristów to ciekawe podejście gdyż te części są z tego co pamiętam są najtańsze. Oczywiście jestem świadomy, że należy robić daily i weekly FP oraz weekly makeb, oricon oraz czerka oraz rajdówki aby przyśpieszyć proces dogearowywania się. Części setowe to już ode mnie nie zależy tylko czy pójdę na OPS i czy ktoś nie będzie ich bardziej potrzebował niż ja przecież nie tylko ja jestem członkiem tej gildii :) Zresztą healer to ALT więc bierze w drugiej kolejności :) No i healerów jest dużo więc nie ma takiego zapotrzebowania na mojego.
Vjun? Isn't that just a big, dead rock?"―Kyle Katarn

Awatar użytkownika
Pieczar
Kwatermistrz
Co-OP Raid Leader
Co-OP Legionista
Posty: 1635
Rejestracja: czwartek, 22 listopada 2012, 23:07
Medals: 16
Lokalizacja: Krakow
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista eSport Trybun L2C Legionista D2 Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Operative 2.0 Medicine spec

Post autor: Pieczar » środa, 22 stycznia 2014, 13:31

Co do setowych, przede wszystkich zbierz 2 cześci 72 nawet, bo pierwszy bonus jest ważny. Drugiego na dobrą sprawę nie potrzeba - to tylko ułatwienie.

A co healerów - nigdy nie jest ich za wiele (chociaż ostatnich ich więcej niż tanków).

Awatar użytkownika
Bzyk
Cezar
Konsul
Posty: 4942
Rejestracja: sobota, 28 lipca 2012, 19:25
Medals: 45
Lokalizacja: Warszawa
Gender:
Status:
Offline

Namiestnik Cezara IX Kohorty Złota falera ANNORVM IX WoW Trybun WoW Legionista
SWTOR Trybun SWTOR Order Odrodzenia Imperium SWTOR Gestarum FF XIV Legionista Skyforge Legionista
Warframe Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty Brązowy Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Operative 2.0 Medicine spec

Post autor: Bzyk » środa, 22 stycznia 2014, 14:02

Na OP healu warto mieć surge na poziomie 71-73% reszta w Alacrity (to jeśli chodzi o enchancery)
Mody i kryształy z Power.
Pozdrawiam


[ obraz zewnętrzny ]

The Force is strong in me, obey or die !

ODPOWIEDZ

Wróć do „Imperial Agent”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości