Operative 2.0 overview
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy AoC
Operative 2.0 overview
Zmiany dla wszystkich Operative'ów (nowe skille i zmienione mechaniki):
Exfiltrate - 25 energy (instant - no cooldown) - Roll 12m do przodu(w drzewku Concealment szansa na odpalenie Dodge'a raz na 10 sekund podczas rolla). Koszt wynosi 21 w drzewku Concealment. Na PvP - rewelacja, zwłaszcza jeśli chodzi o przejmowanie objective'ów/ucieczkę z zerga. Operative jest teraz najszybszą postacią na WZ.
Preparedness - Passive - Umiejętność zwiększa ilość regenerowanej energii o 1. Mamy więc to, co mieliśmy ze Stim Boosta bez konieczności klikania - miła zmiana.
Infiltrate - 0 energy (instant - 2min cooldown) - Kara do speeda zmniejszona z 30% do 15% (jak w przypadku zwykłego stealtha), w dodatku pojawia się pole o promieniu 10m wokół Operative'a. Jeśli członek drużyny wejdzie w to pole jest w stanie użyć Blackouta i Sneaka! (jeszcze nie testowałem). Można użyć tylko gdy wcześniej aktywujemy Stealth - nie ma limitu osób.
Stim Boost - 0 energy (instant - 2min cooldown) - Całkowicie zmieniona mechanika. Nie wymaga Tactical Advantage do odpalenia i nie zwiększa regeneracji energii. Zamiast tego zwiększa alacrity o 10% na 15 sekund, dodatkowo dostajemy za free 1 stack Tactical Advantage. W drzewku Concealment w czasie działania Stim Boosta dostajemy co sekundę Heal za 1k+.
Kolto Infusion - 25 energy (channel, 9sec cooldown) - Cast i heal na podobnym poziomie co obecnie na live. Różnica polega na tym, że rzucony pozostawia na targecie hotę, która ticka przez 9 sekund, W dalszym ciągu wymaga Tactical Advantage. Ewidentnie heal, który będziemy chcieli cały czas trzymać na main tanku
MEDICINE (ważniejsze zmiany przy założeniu że wpakujemy 36 punktów, czyli osiągniemy max tier):
Recuperative Nanotech - 26 energy (instant, 15sec cooldown) - Ticka 10 razy zamiast 7 razy, dodatkowo Heal z tej umiejętności jest zwiększony o 24% (licząc z 2-częściowym bonusem setowym). Zmiana zdecydowanie na plus.
Kolto Probe - 9 energy (instant, no cooldown) - REWELACYJNA zmiana (redukcja kosztu probe'y z 15). Dzięki temu między poziomami energii 75-105 możemy spamować tą umiejętność bez końca i nie musimy się martwić o ewentualne wyplucie się z energii. Znakomity dodatek do baniek Sorca - przed rozpoczęciem raidu możemy teraz 'zhotować' całą grupę.
Shield Probe - 0 energy (instant, 45sec cooldown) - Zamiast zwiększać otrzymywany heal, w chwili zniszczenia healuje nas instantowo za niecałe 1.5k. Trudno powiedzieć czy na plus czy na minus.
Tactical Advantage - po wyjściu ze Stealtha otrzymujemy automatycznie 2 stacki.
Wrażenia:
Ogółem bardzo dobre zmiany. Dzięki temu możemy równocześnie utrzymywać 3 hoty na tanku przez 10 sekund, a do tego jeszcze rzucać heale, w dodatku możemy utrzymywać na większości raidu Kolto Probe (do tej pory był problem z energią i efektywnie dało się to robić na 3-4 osobach) jednocześnie lecząc normalnie przy pomocy channeli.
CONCEALMENT (ważniejsze zmiany przy założeniu że wpakujemy 36 punktów, czyli osiągniemy max tier):
Acid Blade - 15 energy (instant, 1.5sec cooldown) - Nieco zmieniono mechanikę. Buff z Acid Blade nie ma teraz limitu czasowego, tzn. wrzuca dotę na target dopiero w momencie kiedy rzucimy Hidden Strike lub Backstab.
Collateral Strike - Passive (Tree - 2 points) - Zlikwidowali global cooldown i mamy ZA KAŻDYM RAZEM 70% szansy na to, że wejdzie po użyciu Laceration. Niby drobna zmiana, ale kluczowa. Dzięki temu nasz sustained dps dostał naprawdę porządnego boosta.
Culling - Passive (Tree - 2 points) - Zmiana mechaniki. Podobnie jak wcześniej, w dalszym ciągu zwiększa dmg z Collateral Strike i Laceration, ale teraz za każdym razem kiedy wejdzie Collateral Strike, przywraca 10 energii! Kolejny świetny boost.
Shadow Operative Elite - Passive (Tree - 2 points) - Nowy talent w 7 tierze, zwiększa dodatkowo Stealth level o 2, daje 50% szansy na aktywację Dodge przy użyciu Exfiltrate (na to mamy 15sec GCD). Dodatkowo redukuje koszt Exfiltrate o 4.
Calculated Frenzy - Passive (Tree - 3 points) - Nowy talent w 7 tierze, daje 100% szansy na zwiększenie alacrity o 6% po użyciu Hidden Strike lub Backstab.
Wrażenia:
Zaadresowali kilka problemów jakie miałem z tym specem. Po pierwsze, sprawili że osiągamy w miarę sensowny sustained DPS i nie tracimy tak dużo energii jak wcześniej. Bursta nie ruszali (i dobrze), za to przy pomocy Exfiltrate łatwiej uciec z pola walki na PvP. Dodajmy do tego zmienioną mechanikę Infiltrate - w końcu przydatne utility dla drużyny. Jeśli chodzi o PvE udało mi się najwięcej wyciągnąć 2049 dps na kulke (z Adrenaline Probe w rotacji) w gearze healerskim.
LETHALITY (ważniejsze zmiany przy założeniu że wpakujemy 36 punktów, czyli osiągniemy max tier):
... to be continued ...
Exfiltrate - 25 energy (instant - no cooldown) - Roll 12m do przodu(w drzewku Concealment szansa na odpalenie Dodge'a raz na 10 sekund podczas rolla). Koszt wynosi 21 w drzewku Concealment. Na PvP - rewelacja, zwłaszcza jeśli chodzi o przejmowanie objective'ów/ucieczkę z zerga. Operative jest teraz najszybszą postacią na WZ.
Preparedness - Passive - Umiejętność zwiększa ilość regenerowanej energii o 1. Mamy więc to, co mieliśmy ze Stim Boosta bez konieczności klikania - miła zmiana.
Infiltrate - 0 energy (instant - 2min cooldown) - Kara do speeda zmniejszona z 30% do 15% (jak w przypadku zwykłego stealtha), w dodatku pojawia się pole o promieniu 10m wokół Operative'a. Jeśli członek drużyny wejdzie w to pole jest w stanie użyć Blackouta i Sneaka! (jeszcze nie testowałem). Można użyć tylko gdy wcześniej aktywujemy Stealth - nie ma limitu osób.
Stim Boost - 0 energy (instant - 2min cooldown) - Całkowicie zmieniona mechanika. Nie wymaga Tactical Advantage do odpalenia i nie zwiększa regeneracji energii. Zamiast tego zwiększa alacrity o 10% na 15 sekund, dodatkowo dostajemy za free 1 stack Tactical Advantage. W drzewku Concealment w czasie działania Stim Boosta dostajemy co sekundę Heal za 1k+.
Kolto Infusion - 25 energy (channel, 9sec cooldown) - Cast i heal na podobnym poziomie co obecnie na live. Różnica polega na tym, że rzucony pozostawia na targecie hotę, która ticka przez 9 sekund, W dalszym ciągu wymaga Tactical Advantage. Ewidentnie heal, który będziemy chcieli cały czas trzymać na main tanku
MEDICINE (ważniejsze zmiany przy założeniu że wpakujemy 36 punktów, czyli osiągniemy max tier):
Recuperative Nanotech - 26 energy (instant, 15sec cooldown) - Ticka 10 razy zamiast 7 razy, dodatkowo Heal z tej umiejętności jest zwiększony o 24% (licząc z 2-częściowym bonusem setowym). Zmiana zdecydowanie na plus.
Kolto Probe - 9 energy (instant, no cooldown) - REWELACYJNA zmiana (redukcja kosztu probe'y z 15). Dzięki temu między poziomami energii 75-105 możemy spamować tą umiejętność bez końca i nie musimy się martwić o ewentualne wyplucie się z energii. Znakomity dodatek do baniek Sorca - przed rozpoczęciem raidu możemy teraz 'zhotować' całą grupę.
Shield Probe - 0 energy (instant, 45sec cooldown) - Zamiast zwiększać otrzymywany heal, w chwili zniszczenia healuje nas instantowo za niecałe 1.5k. Trudno powiedzieć czy na plus czy na minus.
Tactical Advantage - po wyjściu ze Stealtha otrzymujemy automatycznie 2 stacki.
Wrażenia:
Ogółem bardzo dobre zmiany. Dzięki temu możemy równocześnie utrzymywać 3 hoty na tanku przez 10 sekund, a do tego jeszcze rzucać heale, w dodatku możemy utrzymywać na większości raidu Kolto Probe (do tej pory był problem z energią i efektywnie dało się to robić na 3-4 osobach) jednocześnie lecząc normalnie przy pomocy channeli.
CONCEALMENT (ważniejsze zmiany przy założeniu że wpakujemy 36 punktów, czyli osiągniemy max tier):
Acid Blade - 15 energy (instant, 1.5sec cooldown) - Nieco zmieniono mechanikę. Buff z Acid Blade nie ma teraz limitu czasowego, tzn. wrzuca dotę na target dopiero w momencie kiedy rzucimy Hidden Strike lub Backstab.
Collateral Strike - Passive (Tree - 2 points) - Zlikwidowali global cooldown i mamy ZA KAŻDYM RAZEM 70% szansy na to, że wejdzie po użyciu Laceration. Niby drobna zmiana, ale kluczowa. Dzięki temu nasz sustained dps dostał naprawdę porządnego boosta.
Culling - Passive (Tree - 2 points) - Zmiana mechaniki. Podobnie jak wcześniej, w dalszym ciągu zwiększa dmg z Collateral Strike i Laceration, ale teraz za każdym razem kiedy wejdzie Collateral Strike, przywraca 10 energii! Kolejny świetny boost.
Shadow Operative Elite - Passive (Tree - 2 points) - Nowy talent w 7 tierze, zwiększa dodatkowo Stealth level o 2, daje 50% szansy na aktywację Dodge przy użyciu Exfiltrate (na to mamy 15sec GCD). Dodatkowo redukuje koszt Exfiltrate o 4.
Calculated Frenzy - Passive (Tree - 3 points) - Nowy talent w 7 tierze, daje 100% szansy na zwiększenie alacrity o 6% po użyciu Hidden Strike lub Backstab.
Wrażenia:
Zaadresowali kilka problemów jakie miałem z tym specem. Po pierwsze, sprawili że osiągamy w miarę sensowny sustained DPS i nie tracimy tak dużo energii jak wcześniej. Bursta nie ruszali (i dobrze), za to przy pomocy Exfiltrate łatwiej uciec z pola walki na PvP. Dodajmy do tego zmienioną mechanikę Infiltrate - w końcu przydatne utility dla drużyny. Jeśli chodzi o PvE udało mi się najwięcej wyciągnąć 2049 dps na kulke (z Adrenaline Probe w rotacji) w gearze healerskim.
LETHALITY (ważniejsze zmiany przy założeniu że wpakujemy 36 punktów, czyli osiągniemy max tier):
... to be continued ...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości