Sniper - Patch 2.0

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy AoC

Awatar użytkownika
Andariel
Patrycjusz
Posty: 1541
Rejestracja: poniedziałek, 19 listopada 2012, 01:02
Medals: 11
Lokalizacja: 3miasto
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Optio SWTOR Gestarum eSport Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty
Srebrny Medal Igrzysk IX Kohorty

Sniper - Patch 2.0

Post autor: Andariel » czwartek, 28 lutego 2013, 23:53

Zainspirowany tematem powertecha, postanowiłem wymienić się z wami obiekcjami dotyczącymi zmian jakie dla nas Snajperów szykuje patch 2.0.

Na początek porównanie obecnego ekwipunku (63) z ekwipunkiem (69). A widziałem też (72) ;o

[ obraz zewnętrzny ]

Modyfikacje poziomu 27 wymieniałem na odpowiedniki z numerem 30. Implany i Ucho podobnie lecz więcej statu w criticalu zamiast powera. Pierwsza rzecz, która od razu mnie zirytowała to pomimo większej ilości punktów crita jego mniejsza ilość.. Multiplier też spadł.. idąc za ciosem accuracy też. Oczywiście skok rDPSa i Tech DPSa. Różnica w alacrity wynika z nerfu talentu w Lethality - Deadly Directive, wcześniej 1 talent dawał 2%, teraz natomiast daje 1%. Alacrity przyśpiesza też odnawianie 'amunicji' lecz nieznacznie. Co do drzewka, głównego - w moim przypadku Marksmanship nie sprawdziłem jeszcze z grubsza różnic poza(mogą nie dotyczyć tylko marksmana a samej postaci snajpera):
-Followthrough obniża koszt 2 kolejnych "snipe"
-gdy jesteśmy w 'coverze' automatycznie przy buffach odpala się "spotter" który stackuje się od 1 do 30 (chyba co sekunde) - podnosi on nam wykrywanie stealtherów, wydaje mi się że ilość stacków to zasięg w metrach ale ręki sobie uciąć nie dam
-Covered Escape - umiejętność która roluje nami 18 metrów do przodu, uwalnia nas od wszystkich stunów i spowolnień, a na koniec stawia nas w zwyczajnym coverze. Podczas rolowania szansa na dodge jest zwiększona do 100%

Na koniec log, przy którym mi lagowało i biłem dość chaotycznie - wykonany w celu sprawdzenia jak to z tym critem będzie. O dziwo ilość cirtów wydawała mi się w porządku.

http://swtor.askmrrobot.com/combatlog/2 ... =1,t=1,b=1

Jeżeli się gdzieś mylę, poprawcie mnie. Zapraszam do dyskusji !
pozdrawiam, Andy

Awatar użytkownika
Dliver
Patrycjusz
Posty: 451
Rejestracja: poniedziałek, 5 listopada 2012, 16:45
Medals: 23
Lokalizacja: Rzeszow
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista ArcheAge Optio FF XIV Optio L2C Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty Brązowy Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Sniper - Patch 2.0

Post autor: Dliver » sobota, 9 marca 2013, 16:42

Informacje dotyczące zmian Lethality:

- nowy skill Covered Escape robi rolla postaci 18m zwiększa staty defensywne, niszczy slowa, nowe talenty dodaja rozne effecty, 20s cd
- nowy passyw Spotter, podczas osłony zwiększa się detekcja stealtha
- Deadly Directive nie daje już 4% ale 2% alacrity, nerf dla mnie zrozumiały
- Talent do Shiva nie zwiększa teraz dmg tylko boost do speeda po użyciu (zmiana nazwy razor edge -> hit and run)
- talent Slip away nie boostuje teraz speeda po uzyciu Debilitate, tylko same cd
- Cut Down zamiast Overload Shota boostuje dmg Snipe - miła zmiana, Overload jest useless w PVE
- Corrosive Granate - wiekszy dmg, zasięg do 35m zwiększony, i najlepsze: zużywa teraz tylko 10 a nie 20 energy ;)
- Cull zmniejszony biały dmg , można uzyc z 35 metrow ( nie musi być boostowany pasywem snipera), leciutki buff do tech dmg
- nowy talent, toxic regulators, doty nie zrywaja cc
- nowy talent augmented shields, zwiększa tarcze shield probe o 30%
- nowy talent Corrosive Mine - zwiększa trwanie evasion o 1s oraz po uzyciu covered escape wybucha mina zadajaca wokół dmg i rozdaje slowa
- nowy talent- Lethal Takedown - zwiększa dmg z culla oraz cull ma szanse wlączyć buffa który kończy cd na takedown oraz można użyć niezależnie od %hp i tu wchodzi 4 częsciowy set pve ;)
- Weakness blast tak jak cull zwiększony bazowy range do 35m, zmniejszony biały dmg

Nie sprawdzone ale pewnie darta zasięg też musieli z boostaować do 35 m na logike.

Zmiany dla mnie średnie boosty do pvp, boosty operativa, jeżeli Lethal Takedown będzie mógł miec szanse na trigger podczas całego channelu to ok. Co jak co to Marksman dostaje kopa ktory mu się wybitnie należył.

Awatar użytkownika
Andariel
Patrycjusz
Posty: 1541
Rejestracja: poniedziałek, 19 listopada 2012, 01:02
Medals: 11
Lokalizacja: 3miasto
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Optio SWTOR Gestarum eSport Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty
Srebrny Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Sniper - Patch 2.0

Post autor: Andariel » sobota, 9 marca 2013, 18:46

Dliver pisze:
Zmiany dla mnie średnie boosty do pvp, boosty operativa, jeżeli Lethal Takedown będzie mógł miec szanse na trigger podczas całego channelu to ok. Co jak co to Marksman dostaje kopa ktory mu się wybitnie należył.
Dlaczego marksmanowi sie należał kop, i to jeszcze wybitnie... Marksman jest stacionarny i jak trzeba biegać dps spada. Generalnie wiecej dps szło wyciągnąć na Lethalu. Wg mnie powinni Marksmana podciągnąć, dorównać do Lethala.
pozdrawiam, Andy

Awatar użytkownika
Dliver
Patrycjusz
Posty: 451
Rejestracja: poniedziałek, 5 listopada 2012, 16:45
Medals: 23
Lokalizacja: Rzeszow
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista ArcheAge Optio FF XIV Optio L2C Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty Brązowy Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Sniper - Patch 2.0

Post autor: Dliver » sobota, 9 marca 2013, 19:02

Kop w sensie buff, widocznie nie zrozumiałeś moich słow ;). Marksman nawet Jak nie trzeba biegać jest gorszy taka prawda...

Ardbeg
Posty: 107
Rejestracja: sobota, 3 marca 2012, 15:28
Medals: 2
Lokalizacja: Poznań
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Legionista D2 Legionista

Re: Sniper - Patch 2.0

Post autor: Ardbeg » sobota, 9 marca 2013, 19:33

no wlasnie bilem sobie dzisiaj kukiełke jakies parenascie minut w marksmanie i pierwsze co dalo sie zauwazyc to to, ze mniejsza uwage skupia zarządzanie energią, a wiekszą priorytetowe używanie skilli co na pewno przelozy sie na wiekszy dps i mobilnosc (np. duzo szybszy cast z series of shots). Na pewno wraz z większym dpsem w parze idzie, wydaje mi się, troszeczke trudniejsza mechanika co jak najbardziej jest na plus.

Awatar użytkownika
Andariel
Patrycjusz
Posty: 1541
Rejestracja: poniedziałek, 19 listopada 2012, 01:02
Medals: 11
Lokalizacja: 3miasto
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Optio SWTOR Gestarum eSport Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty
Srebrny Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Sniper - Patch 2.0

Post autor: Andariel » sobota, 9 marca 2013, 19:44

Dliver pisze:Kop w sensie buff, widocznie nie zrozumiałeś moich słow ;). Marksman nawet Jak nie trzeba biegać jest gorszy taka prawda...
Sorki, może faktycznie źle zrozumiałem. Dopiero ogarnąłem dobrze marksmana i fanie mi sie nim gra + jestem jedną z tych osób które próbują z niego jak najwięcej wyciągnąć, po prostu nie lubie używać tego co większość :D Dlatego nie bardzo chciałem go zmieniać na lethala i trochę mnie dołuje istniejąca przepaść między tymi drzewkami.
pozdrawiam, Andy

Awatar użytkownika
Dliver
Patrycjusz
Posty: 451
Rejestracja: poniedziałek, 5 listopada 2012, 16:45
Medals: 23
Lokalizacja: Rzeszow
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista ArcheAge Optio FF XIV Optio L2C Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty Brązowy Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Sniper - Patch 2.0

Post autor: Dliver » niedziela, 10 marca 2013, 13:09

Andariel pisze:po prostu nie lubie używać tego co większość :D Dlatego nie bardzo chciałem go zmieniać na lethala i trochę mnie dołuje istniejąca przepaść między tymi drzewkami.
Także wolałbym grac w Marksmanie ale to zbyt duża przepaść, w 2.0 z tego co widzę może sie to zmienić. Spamowalność fallowthrough, Dłuższe działanie sniper volley jak i kożyści z bonusu do alacrity oraz talent recoil control nie zwiększy dmg ale będziemy widzieli więcej dużych Liczb w krótkim czasie.

Edit.

Czytając forum natknąłem się na parę interesujących informacji od ludzi testujących snipera, oraz przeglądając logi z PTS. Można stwierdzić że MM będzie potrafiło przebić nawet dps engi/leth jednakże orbital/SV combo musi być razem częscią rotacji co cd, wraz z nowym Fallowthrough będzie to niwelować koszty OS. Może uda mi się samemu porobić trochę testów.

Macgregor
Patrycjusz
Posty: 382
Rejestracja: wtorek, 19 czerwca 2012, 16:04
Medals: 7
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista FF XIV Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Sniper - Patch 2.0

Post autor: Macgregor » niedziela, 10 marca 2013, 20:16

Już w dzisiejsztch rotacjach orbital strike powinien być używany co cooldown więc tutaj wielkiej zmiany nie ma :)

Awatar użytkownika
Dliver
Patrycjusz
Posty: 451
Rejestracja: poniedziałek, 5 listopada 2012, 16:45
Medals: 23
Lokalizacja: Rzeszow
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista ArcheAge Optio FF XIV Optio L2C Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty Brązowy Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Sniper - Patch 2.0

Post autor: Dliver » niedziela, 10 marca 2013, 21:16

Wiadomo ale nie każdy boss ci na to pozwala ;) . Raczej chodziło mi o to że MM za dużo traci bez tego.

Awatar użytkownika
Bzyk
Cezar
Konsul
Posty: 4942
Rejestracja: sobota, 28 lipca 2012, 19:25
Medals: 45
Lokalizacja: Warszawa
Gender:
Status:
Offline

Namiestnik Cezara IX Kohorty Złota falera ANNORVM IX WoW Trybun WoW Legionista
SWTOR Trybun SWTOR Order Odrodzenia Imperium SWTOR Gestarum FF XIV Legionista Skyforge Legionista
Warframe Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty Brązowy Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Sniper - Patch 2.0

Post autor: Bzyk » poniedziałek, 11 marca 2013, 05:23

Chyba będę musiał przeprosić się z moim snajperem i ubrać go w gear 63 :) protestuje nowe zmiany jak znajdę chwile czasu :twisted:
Jeśli chodzi o 2.0 to Alacrity przyda się nie tylko MM ale i Lethality głównie ze względu na energie oraz być może na stałe włączenie do rotacji Ambush :)
Pozdrawiam


[ obraz zewnętrzny ]

The Force is strong in me, obey or die !

Macgregor
Patrycjusz
Posty: 382
Rejestracja: wtorek, 19 czerwca 2012, 16:04
Medals: 7
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista FF XIV Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Sniper - Patch 2.0

Post autor: Macgregor » poniedziałek, 11 marca 2013, 08:07

Tak się teraz zastanawiam, alacrity wyrasta do stopnia jednej z najlepszych statystyk dla DPS. W takim razie, czy ma ono wpływ na tykanie naszych DOTów? Jeśli nie to jesteśmy w trochę gorszej sytuacji niż prawie wszystkie pozostałe buildy DPSowe.

Awatar użytkownika
Wieszczu
Patrycjusz
Posty: 72
Rejestracja: piątek, 22 listopada 2013, 13:11
Medals: 2
Lokalizacja: Kraków
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Sniper - Patch 2.0

Post autor: Wieszczu » wtorek, 14 stycznia 2014, 13:25

Witam
Zwracam się z uprzejmą prośbą do koleżanek i kolegów z gildii o pomoc w ustawieniu drzewka dla snajpera. Aktualnie mam ustawione całe drzewko Marksmanship ale nie wiem czy to jest dobre rozwiązanie... Pomoc przyda się jeszcze w kwestii ubrania mojej postaci... Na co zwracać uwagę przy doborze blach (cechy blach) Będę wdzięczny jeśli ktoś mi to wytłumaczy w dość prosty sposób (najlepiej w naszym ojczystym języku) bo kiepsko ogarniam słownictwo MMO

Awatar użytkownika
Andariel
Patrycjusz
Posty: 1541
Rejestracja: poniedziałek, 19 listopada 2012, 01:02
Medals: 11
Lokalizacja: 3miasto
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Optio SWTOR Gestarum eSport Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty
Srebrny Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Sniper - Patch 2.0

Post autor: Andariel » wtorek, 14 stycznia 2014, 15:56

Wieczorem, koło godziny 23 jak juz będę w domu przekaze Ci wszystko to co powinieneś wiedziec. Mm jest jak najbardziej przystosowany do pve.
pozdrawiam, Andy

Zortex
Patrycjusz
Posty: 788
Rejestracja: środa, 1 lutego 2012, 10:13
Medals: 1
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Optio

Re: Sniper - Patch 2.0

Post autor: Zortex » wtorek, 14 stycznia 2014, 17:19

Tez w pracy jestem nie mam za bardzo czasu sie rozpisywac ale polecam abys zerknal tu: http://swtorboard.org/2013/10/11/sniper ... y-boarder/

Wszystko pieknie opisane. W razie pytan wal smialo.

Pozdro

A'guga
Patrycjusz
Posty: 276
Rejestracja: piątek, 31 sierpnia 2012, 11:22
Medals: 2
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista SWTOR Order Odrodzenia Imperium

Re: Sniper - Patch 2.0

Post autor: A'guga » środa, 12 lutego 2014, 11:40

Witaj Wieszczu, zdaje sobie sprawę, że troszeczkę w poniewczasie ten post, więc, jeśli już wiesz wszystko co chciałeś wiedzieć to dobrze :) jeśli zaś nie to wedle życzenia postaram się wyłuszczyć pewne sprawy w prosty, choć niestety niekrótki sposób, choć zapewne niektóre informację mogą być dla Ciebie oczywiste. Być może zaglądasz na forum podczas urlopu :)

BLACHY

Armory.
Jeśli chcesz grać w Marksmanie, to potrzebujesz tak naprawdę tylko pierwszy bonus setowy, przy czym na chwilę obecną jest on pomocny, ale już nie niezbędny jeśli chodzi o grę w/w drzewie . Armory, które dają bonus setowy są z tokenów z gearem, które zdobywa się podczas operacji. Są w głowie,klacie,spodniach,rękawiczkach,butach.
Bonus jaki Cię interesuje to Field Tech .


Mody: wszystkie Artful ( z powerem- MM nie potrzebuje crita ze sprzętu)


Enhancementy:
Interesują Cię dwa rodzaje enhancementów:
Advanced Initiative Enhancement ( power, accuracy) oraz Advanced Adept Enhancement ( power, surge).
Musisz ułożyć statystyki tak, żeby Twoje accuracy w TECHU (otwierasz okienko postaci, wybierasz suwakiem Tech) wynosiło 110% , jeśli tyle będziesz miał to resztę „ładujesz „ w power surge.

Ucho oraz implanty : power,surge.

Relici – w chwili obecnej warto się pomęczyć trochę na wztkach ( jeśli się ich nie lubi) i zakupić na początek: Conqueror Relic Focused Retribution oraz Conqueror Relic Serendipitous Assault , a po nazbieraniu odpowiednie ilości Rankedowych PVP komendacji wymienić na Oborany.


Gearowe priorytety za komedacje elite (gear 72) lub/i ultimate (gear 78) do nabycia u flotowego vendora:

1.offhand 72 później na 78 ( chyba, że od razu Cie stać na ten za ultimate :))

2. Mody tak samo jak wyżej 72 na początek potem 78 . Najlepiej jest kupować pasek , lub bracki (są najtańsze) i z nich wyciągasz mody i przekładasz do swojego gearu ( musi on być oczywiście modowalny:))

3 armoringi 72 potem 78,te które nie muszą być z bonusem

4. Na samym końcu , jeśli w międzyczasie nie wydrapią Ci z opsów (tokenów) wymieniasz enhancementy,

ale tu UWAGA:.nie kupuj tych za ellit commsy bo są beznadziejne! Mają mało powera. Zdecydowanie lepszym wyjściem na początek zamiast kupowanie enhancementoów 72 za ellity jest kupienie enhancencementów 28 (vel 66) na Swtorowym allegro( tanie:)). Posiadają one następujące statystyki:

Advanced Initiative enhancement 28
37 endurance
66 accuracy
43 power

Advanced Adept enhancement 28
37 endurancement
66 surge
43 power

Co do enhancementów za ultimate też nie są idealne, ale jeśli nie miałbyś już na co wydać komendacji to od biedy możesz kupić :)


Prawidłowe enhancementy wypadają z opsowych tokenów, ale niejednokrotnie zdarza się tak , że tokenowego gearu 69 nikt na opsie nie chce, więc jak dorwiesz sobie taki token ( głowa,klata, rękawiczki , spodnie,buty) i nie potrzebujesz z niego armoringu lub moda to możesz go wymienić u jakiegokolwiek vendora (nie tylko tego z cunningiem) ,sprawdzając gear przez niego oferowany tylko pod kątem interesującego enhancementu.

Poza tym prawidłowe enhancementy 72 można również wykrafcić , aczkolwiek, nie wiem czy w chwili obecnej jest to opłacalne.

DRZEWO

Co do drzewka , te które podał Ci Zortex, jest ono ok, aczkolwiek zaproponuje Ci ciut inne. W takim ustawieniu jakie Ci podam odpadnie Ci jeden skill podany w drzewku Zortexa – Diversion-, który owszem jest przydatny, ale nie niezbędny, na poziomie obecnych story mode i hard mode, a myślę, że jak się zaczyna przygodę ze sniperem, to na starcie im mniej skilli do ogarnięcia tym lepiej:)).
Ok do sedna. Drzewko, które proponuje na początek wygląda tak

http://www.torhead.com/skill-calc#400rc ... kzzZbfZh.3

Od razu zaznaczę, że nie jest to optymalne drzewko na single target, ale na początek myślę , że będzie w sam raz :)


Poza tym jeśli chodzi o rotację to proponuje się na początek nauczyć następującej sekwencji skilii i „wykuć ją” na kukle a potem starać się przenieść na opsa , mówiąc kolokwialnie olej na razie pełną rotację dopóki nie poczujesz , że nie gubisz się w następującej sekwencji skilli: :

laze target -snipe-snipe-followthraugh - ambush-followthraugh -series of shots-followthraugh - snipe-snipe-followthraugh - ambush-followthraugh -series of shots-followthraugh, itd.

*Laze target używamy co coldown przed snipe.

Jest to trzon rotacji w marksmanie , po opanowaniu, której dodawane są następne elementy.


Pełna rotacja pod wyżej zaproponowane drzewo może zaś wyglądać następująco:

laze target-snipe-snipe-followthraugh – ambush-followthraugh-explosive probe -series of shots-followthraugh-sniper volley(po tym skillu, zawsze następnym skillem jakiego używamy ponownie jest series of shots) -series of shots- followthraugh-snipe-snipe- followthraugh-ambush- followthraugh-series of shots- followthraugh-snipe-snipe itd.

Należy pamiętać, że co coldown trzeba uzywać takich skilli jak: laze target ( ten skill używamy przed snipe), sniper volley ( po tym skillu zapodajemy ponownie series of shots , a następnie followthraugh ),target acquiret i jeśli nie ma w teamie nikogo innego mającego skill obniżający armor to co 2gą rotację Shater Shot

Poza tym do dyspozycji jest jeszcze finisher Tekedawn, który uaktywnia się kiedy target, który bijesz ma poniżej 30% hp. Po Takedown aktywuje się również followthraugh.
Chleb z masłem zawsze spada na posmarowaną stronę - masło bym zniszczył...(J.J.Nohavica)

Awatar użytkownika
Apocryph
Posty: 166
Rejestracja: środa, 16 lutego 2011, 01:06
Lokalizacja: Kraków
Gender:
Status:
Offline

Re: Sniper - Patch 2.0

Post autor: Apocryph » środa, 12 lutego 2014, 13:59

Dodam coś od siebie:

- Ustaw sobie na pasku followthrough tak, żeby był wygodnie i pod ręką będziesz go klepać bardzo często, ten skill ma największy przelicznik obrażeń w porównaniu do kosztu, jest instant i przy dobrej rotacji odpalasz go co chwilę

- Series of Shots to najmocniej bijący skill snipera, resetuje cd followthrough

- talent Snap Shot powoduje, że co 6 sekund Twój snipe odpali się jako instant po kucnięciu, ale trzeba na chwilkę wstać i kucnąć znowu żeby po 6 sekundach kolejny snipe był instant, dwa snipe pod rząd resetują cd followthrough, zaraz potem powinien polecieć oczywiście przyspieszony Ambush (a po nim oczywiście followthrough bo Ambush resetuje mu cd!)

- ponieważ nie musisz odpalać snipe zaraz po kucnięciu, spróbuj sobie na rozgrzewkę taką rotację:

Kucasz, corrosive dart, series of shots, followthrough, sniper volley, series of shots, followthrough, SNIPE - teraz klikasz przód albo tył, żeby na moment wstać, kucasz znowu i kolejny SNIPE, followthrough, ambush, followthrough.

Czasem robiąc powyższe zdarzy się, że albo pierwszy snipe nie będzie instant (za długo mi zeszło na odpalaniu skilli z początku rotajci), albo ten drugi, jeśli odpalałem skille "za szybko" lub coś pominąłem, ale tym się nie ma co przejmować. Najważniejsze pilnować by odpalać dwa snipe pod rząd, by zresetować sobie followthrough i zapewnić ambushowi krótszy o sekundę czas ładowania.

Jest kilka innych rzeczy, o których warto pamiętać, na przykład corrosive dart (powinien być regularnie odświeżany na celu), a także pamiętanie o szybkich i częstych buffach jak Laze Target, czy Target Acqiuredale najważniejsze opanować posługiwanie się Followthrough, Series of Shots, sniper volley. To pierwszy krok do łupania jak działo.

Jeśli rozumiesz angielski gorąco polecam http://dulfy.net/2014/01/10/swtor-snipe ... ass-guide/ - z tego co zauważyłem większość problemów z dps leży w rotacji, a na stronie Dulfy rotacje są opisane szczegółowo, przejrzyście i objaśnione czemu, co i po co, w jakiej kolejności. Bardzo szybko sam zaczniesz czuć co kiedy odpalić, żeby kopnąć mocniej. Marksman generalnie wymaga pewnego obycia, ale po pewnej praktyce rotacja robi się prosta i dość relaksująca.

A'guga
Patrycjusz
Posty: 276
Rejestracja: piątek, 31 sierpnia 2012, 11:22
Medals: 2
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista SWTOR Order Odrodzenia Imperium

Re: Sniper - Patch 2.0

Post autor: A'guga » środa, 12 lutego 2014, 14:56

:) Wieszczu chciał coś przystępnego na początek stąd też nie podałam CD w rotacji, ani nie ułozyłam drzewka pod tą dotę. Nie wgłebiałam się z tego samego powodu w opisy poszczególnych skilli. Co do ruchu między 1 a 2 snipem osobiscie na PVE używam niezmiernie rzadko ( bardzo sytuacyjne wg mnie, bo czasami sie przydaje ) ;) Pozdrawiam
Chleb z masłem zawsze spada na posmarowaną stronę - masło bym zniszczył...(J.J.Nohavica)

Zortex
Patrycjusz
Posty: 788
Rejestracja: środa, 1 lutego 2012, 10:13
Medals: 1
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Optio

Re: Sniper - Patch 2.0

Post autor: Zortex » środa, 12 lutego 2014, 14:59

Nie uzywa sie ruchu bo wejscie w cover trigeruje GCD.

Awatar użytkownika
Pieczar
Kwatermistrz
Co-OP Raid Leader
Co-OP Legionista
Posty: 1635
Rejestracja: czwartek, 22 listopada 2012, 23:07
Medals: 16
Lokalizacja: Krakow
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista eSport Trybun L2C Legionista D2 Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Sniper - Patch 2.0

Post autor: Pieczar » środa, 12 lutego 2014, 15:45

Zortex pisze:Nie uzywa sie ruchu bo wejscie w cover trigeruje GCD.
Nie do końca :)
Wejście w cover ma swój gcd który trwa 1sec (można go użyć z aktywnym gcd już), a zwykły GCD ma 1.5sec.
Wyjaśniając po krótce - jeżeli użyjemy skilla i w tym momencie kucniemy (idealna synchronizacja) to po kucnięciu będzie jeszcze 0.5sec GCD, ale nie z kucania tylko z poprzedniego skilla.
Innymi słowy mamy 0.5sec na reakcje z podniesieniem się i kucnięciem, tak, żeby samo wejście w cover ominęło GCD.

I po rozmowach z agą ostatnio - instant snipe nie jest konieczny (podobno czasem są problemy z energią przez to), ale (co chyba bardziej przydatne jest) po kucnięciu dostajemy 3 stacki "ballistic dampers" (pierwszy poziom z drzeka MM), które zwiększają naszego absorba (30%) na najbliższe 3 ataki o ile jesteśmy w coverze (podniesienie się w tym momencie resetuje stacki i załącza cd dla tego pasywa).

A'guga
Patrycjusz
Posty: 276
Rejestracja: piątek, 31 sierpnia 2012, 11:22
Medals: 2
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista SWTOR Order Odrodzenia Imperium

Re: Sniper - Patch 2.0

Post autor: A'guga » środa, 12 lutego 2014, 16:04

Sprostuje co do problemów z energią. Dawno Dawno temu....
Mając ułozone drzewo w ten spsób http://www.torhead.com/skill-calc#400rc ... zZ0cZG0o.3 (pamiętajcie, że w CD trzeba było jeszcze niedawno włożyc 2 pkt- w zwiększenie energi nie wkładało się wówczas nic)

Przy częstym używaniu instantowego snipe zdażały się problemy z energią. 2 castowane pod rząd pozwalały ( pozwalają nadal) na jej skuteczniejszą regeneracje.

Dodatkowo Orbital Strike był wówczas bardzo eneargożernym skillem - ale przynajmniej bił, a nie jak to ujął Andariel "głaskał moby" :D

Natomiast obecnie, drzewko można mieć ułożone tak: http://www.torhead.com/skill-calc#400rc ... zZocZG0o.3 i nie mam pojęcia jak przy takim ustawieniu +plus zmniejszeniu kosztów OS będzie wygladało manipulowanie energią w momencie używania na przemian instantowego i castowalnego snipe.
Chleb z masłem zawsze spada na posmarowaną stronę - masło bym zniszczył...(J.J.Nohavica)

Zortex
Patrycjusz
Posty: 788
Rejestracja: środa, 1 lutego 2012, 10:13
Medals: 1
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Optio

Re: Sniper - Patch 2.0

Post autor: Zortex » środa, 12 lutego 2014, 20:27

A ja proponuje taki build. Bardzo fajnie mi sie dpsuje w nim.

Link

A'guga
Patrycjusz
Posty: 276
Rejestracja: piątek, 31 sierpnia 2012, 11:22
Medals: 2
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista SWTOR Order Odrodzenia Imperium

Re: Sniper - Patch 2.0

Post autor: A'guga » środa, 12 lutego 2014, 20:50

Zastanawiałam się też nad takim rozlokowaniem "dodatkowego" punktu, ale doszłam do wniosku, że generalnie po cd swoich skilli wiem, kiedy muszę odświeżyć dotę, więc nie sprawia mi to różnicy jak długo wisi na targecie ;) Oprócz mnie w grupie "strzałkę" rzuca jeszcze 2 healerów, więc na bossie nie można narzekać na ich brak :D
Chleb z masłem zawsze spada na posmarowaną stronę - masło bym zniszczył...(J.J.Nohavica)

Zortex
Patrycjusz
Posty: 788
Rejestracja: środa, 1 lutego 2012, 10:13
Medals: 1
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Optio

Re: Sniper - Patch 2.0

Post autor: Zortex » środa, 12 lutego 2014, 21:00

A ja po testach widze, ze wiekszy DPS mam z tym talentem. Uptime jest wiekszy corrosive darta.

Awatar użytkownika
Apocryph
Posty: 166
Rejestracja: środa, 16 lutego 2011, 01:06
Lokalizacja: Kraków
Gender:
Status:
Offline

Re: Sniper - Patch 2.0

Post autor: Apocryph » środa, 12 lutego 2014, 22:40

Ragneurs pisze:
Zortex pisze:Nie uzywa sie ruchu bo wejscie w cover trigeruje GCD.
Nie do końca :)
Wejście w cover ma swój gcd który trwa 1sec (można go użyć z aktywnym gcd już), a zwykły GCD ma 1.5sec.
Wyjaśniając po krótce - jeżeli użyjemy skilla i w tym momencie kucniemy (idealna synchronizacja) to po kucnięciu będzie jeszcze 0.5sec GCD, ale nie z kucania tylko z poprzedniego skilla.
Innymi słowy mamy 0.5sec na reakcje z podniesieniem się i kucnięciem, tak, żeby samo wejście w cover ominęło GCD.
O właśnie to. Ja mam na głównym pasku kucnięcie pod dwójką, a na pasku "kucniętym" mam snipe pod 2, więc zaraz po odpaleniu poprzedniego skilla (snipe), klepie dowolną "strzałkę", a następnie szybko dwa razy wciskam dwójkę. Efekt to instant snipe i zaoszczędzone 1,5 sekundy na jego cast bez konsekwencji. Profit. Generalnie ciężko mieć problemy z energią w marksmanie używając poprawnie rotacji (chyba, że używa się explosive probe bez aktywnego sniper volley), a ułamek sekundy na wstanie i kucnięcie nie wpływa za bardzo na energię, a zawsze coś z dps pomoże. Marksman ogólnie jest drzewkiem z dość złożoną rotacją, ale na dłuższą metę zawsze taką samą i pozbawioną losowych przypadków, więc po ograniu robi się wszystko na pamięć.

Moim zdaniem ten trick z wstawaniem można sobie zostawić na koniec nauki gry, a początkowo ogarnąć rotację do końca.

Co do buildu, nie ma co kombinować, wszystkie testy do tej pory udowadniają, że jeśli marksman to najlepiej jedyny słuszny build, ten który wkleił Zortex.

Zortex
Patrycjusz
Posty: 788
Rejestracja: środa, 1 lutego 2012, 10:13
Medals: 1
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Optio

Re: Sniper - Patch 2.0

Post autor: Zortex » środa, 12 lutego 2014, 23:23

O właśnie to. Ja mam na głównym pasku kucnięcie pod dwójką, a na pasku "kucniętym" mam snipe pod 2, więc zaraz po odpaleniu poprzedniego skilla (snipe), klepie dowolną "strzałkę", a następnie szybko dwa razy wciskam dwójkę. Efekt to instant snipe i zaoszczędzone 1,5 sekundy na jego cast bez konsekwencji.
Co najwyzej 0.47 sekundy bo sekunde trwa crouch a snipe 1.47.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Imperial Agent”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości