Powertech Shield Tech (Tank) - guide by Tsura
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy AoC
- Tsura
- Posty: 1207
- Rejestracja: czwartek, 28 marca 2013, 11:28
- Medals: 5
- Lokalizacja: Olsztyn
- Gender:
- Status: Offline
Powertech Shield Tech (Tank) - guide by Tsura
Już od dłuższego czasu chciałem napisać poradnik dla ewentualnych tanków powertechów, którzy zaczynają zabawę z tą klasą. W związku z tym poniżej próba zsyntetyzowania mojej wiedzy o tej klasie
Słowem wstępu.
Powertech to bardzo solidny tank. Jedyny, który może tankować z lekkiego zasięgu. Jako tank jest mocnym średniakiem (i nie uważam tego za wadę). Przeżywalnością plasuje się gdzieś w środku stawki. Niezależnie od raidu, zazwyczaj jest pomiędzy juggerem a assasynem. Jeżeli chodzi o dps – tak samo, środek stawki. Więcej od juggernauta, mniej od assasyna. W kwestii agro – dobrze grając, używając odpowiednich skilli w odpowiednim czasie, tak naprawdę żaden tank nie ma problemu z aggro.
Powertech dysponuje kilkoma unikalnymi talentami – Oil Slick (wszystkie cele w zasięgu mają obniżone accuracy), przyciąganie wrogów (grapple) oraz doskok (jet charge). Głównym minusem powertecha jest „departament przeżywajek” (Defensive cooldowns).
Kombinacja plusów i minusów powoduje, że klasa jest dość interesująca i całkiem fajnie się nią tankuje. Koniec wstępu idźmy dalej
Build
Drzewko 1 - zadaje deczko więcej obrażeń (może jakiś 1% dpsu więcej), ale ma mniej o 3% endu
Drzewko 2 - deczko mniej dpsu, za to 3% więcej endu
Nie wiem, który się sprawdzi bardziej. Dodatkowe endu daje troszeczkę więcej przeżywalności, więc jeżeli nie ma problemu z agro (a po zmianie w bloodthirscie być nie powinno) to może bardziej opłaca się to endu. No cóż - decyzja osobista każdego tanka.
Statystyki
Co do rozkładu statystyk, używam modelu z oficjalnego forum - ja używam modelu KeybordNinja, który w sumie różni się około 20 punktami statystki z dipstikiem. Który ma więcej racji? Nie wiem
Ważna uwaga: Używamy modów bez dodatkowej literki! 33 a nie 33B, zmniejsza nam to ilość HP ale zwiększa poziom mitigacji!
NOWE PODEJŚCIE!
Tekst napisany kursywą jest dalej aktualny...ALE! Jednakże zgłębiając temat doszedłem do innego podejścia, według mnie lepszego. Dalej trzeba mieć dwa sety gearu ale nie dla dwóch różnych instancji, tylko dla dwóch typów bossów - 1) defece boss, 2)shield/absorb boss.
1) Nefra (DF), Draxus(DF) & Calphayus(DP)
2) Grob'thok(DP), Corrupter Zero(DF), Brontes(DF), Bestia(DP), Tyrans(DP), Raptus(DP)
i dodatkowo jeden z matematyków na oficjalnym forum stworzył ta stronkę http://syngex.net/tankstats/index.php po wpisaniu wartości dostajemy wartości sprzętowe jakie powinniśmy mieć na te dwa typy bossów. Zwrócie uwagę, że keybordninja podaje średnią wartość dla DF np. 800 kiedy tak naprawdę tylko dwa bossy (i to najprostsze) podbijają tą wartość. Nefra i draxus wymagają po 1000 defenca, a cała reszta już tylko absolutnego minimum czyli ~300.
Oczywiście zachęcam do złożenia dwóch zestawów modów - jeden na każdy raid. Będzie to miało na pewno duże znaczenie w przypadku poziomu NiM przynajmniej na początku. Sama podmiana augumentów już dużo daje
Relic:
Obecnie BISowe relicki dla każdego tanka - Reactive Warding (1360 tarczy na tanka co 40 sec, tarcza liczona jest PO mitygacji) oraz Fortunate Redoubt (procujący def).
Rotacje:
Aby osiągnąć maksymalne agro na początku walki – przydatne jak zaczyna się z Bloodthirst a dpsi nie ograniczają się.
Przed walką
1. Shoulder cannon – ładujemy przed walką aby dostępne było 4 strzały
2. Explosive fuel – zwiększa kryta i alacrity na 30 sekund (Używamy tego na 2 sekundy przed pulem)
Pierwsze 30 sekund walki
3. Grapple - nie zadaje obrażeń, ale daje „High agro” (około 2,8k threatu)
4. Jet Charge - Doskok do celu
5. AOE Taunt – gwarantuje 6 sekund aggro, idealne na pierwsze sekundy z berserkiem kiedy depeesi biją po 5k dpsu (dodaje 10% bieżącego agro)
6. W ciągu 6 sekund musimy użyć skilli generujących największe agro.
7. Rocekt Punch – normalnie używam go po Heat blast zawsze, ale na początku walki może brakować stacków Heat Screena, który jest niezbędny aby użyć Heat Blast, a rocket punch taki stack na 100% generuje
8. Heat Blast – jak tylko jest gotowy, można go używać poza global cooldown więc klikać jak tylko się uaktywni
9. Rail Shot – oprócz obrażeń obniża CD na Heat Blast
10. Flamethrower – na 70% do tego momentu powinna już procnąć szybka wersja miotacza ognia, używamy. Jeżeli nie procneła, używamy i tak.
11. Taunt – Natychmiast daje nam 110% procent agro osoby z największym agro, oczywiście jeżeli to tank jest na szczycie drzewka agro to zwiększa jego własne agro o 10%.
12. Zaraz po tauncie używamy Rocet Puncha (jeżeli się zresetował) a następnie kombinację (Flame burst + shoulder Canon) x4.
13. W tym momencie na pewno jesteśmy przegrzani więc używamy Vent Heat.
Normalna rotacja w trakcie walki
Kontynuacja walki
14. Bardziej lista priorytetów niż kolejność:
Jedyny prawdziwy Cooldown defensywny to Energy Shield (-20% dmg na 20 sec).
"Oh shit button" nagle zwiększył się dmg, który otrzymujesz a heal właśnie ratuje kogoś innego? Używasz Kolto Overload i otrzymujesz przyjemnego heala.
Oli Slick - zmniejsza accuracy wszystkich celów w zasięgu. Jak tylko masz więcej niż jeden cel to można tego śmiało używać. Jak jest nawet pojedynczy boss to i tak tego używam co cooldown, dodaje to deczko mitygacji jak boss czasami nie trafi.
Jako namiastkę przeżywajki można uznać adrenala, chociaż zwiększenie absorba wcale nie gwarantuje, że akurat skill, który chcesz uniknąć w tego absorba wejdzie.
Warto jeszcze nadmienić, że shoulder cannon, również leczy - każda rakieta leczy tanka o 5% jego HP i można tego używać nawet będąc w stunie.
EDIT:
Poprawiłem wartości generowanego threatu za pomocą tauntów.
Zaktualizowałem poradnik.
Słowem wstępu.
Powertech to bardzo solidny tank. Jedyny, który może tankować z lekkiego zasięgu. Jako tank jest mocnym średniakiem (i nie uważam tego za wadę). Przeżywalnością plasuje się gdzieś w środku stawki. Niezależnie od raidu, zazwyczaj jest pomiędzy juggerem a assasynem. Jeżeli chodzi o dps – tak samo, środek stawki. Więcej od juggernauta, mniej od assasyna. W kwestii agro – dobrze grając, używając odpowiednich skilli w odpowiednim czasie, tak naprawdę żaden tank nie ma problemu z aggro.
Powertech dysponuje kilkoma unikalnymi talentami – Oil Slick (wszystkie cele w zasięgu mają obniżone accuracy), przyciąganie wrogów (grapple) oraz doskok (jet charge). Głównym minusem powertecha jest „departament przeżywajek” (Defensive cooldowns).
Kombinacja plusów i minusów powoduje, że klasa jest dość interesująca i całkiem fajnie się nią tankuje. Koniec wstępu idźmy dalej
Build
Drzewko 1 - zadaje deczko więcej obrażeń (może jakiś 1% dpsu więcej), ale ma mniej o 3% endu
Drzewko 2 - deczko mniej dpsu, za to 3% więcej endu
Nie wiem, który się sprawdzi bardziej. Dodatkowe endu daje troszeczkę więcej przeżywalności, więc jeżeli nie ma problemu z agro (a po zmianie w bloodthirscie być nie powinno) to może bardziej opłaca się to endu. No cóż - decyzja osobista każdego tanka.
Statystyki
Co do rozkładu statystyk, używam modelu z oficjalnego forum - ja używam modelu KeybordNinja, który w sumie różni się około 20 punktami statystki z dipstikiem. Który ma więcej racji? Nie wiem
Ważna uwaga: Używamy modów bez dodatkowej literki! 33 a nie 33B, zmniejsza nam to ilość HP ale zwiększa poziom mitigacji!
NOWE PODEJŚCIE!
Tekst napisany kursywą jest dalej aktualny...ALE! Jednakże zgłębiając temat doszedłem do innego podejścia, według mnie lepszego. Dalej trzeba mieć dwa sety gearu ale nie dla dwóch różnych instancji, tylko dla dwóch typów bossów - 1) defece boss, 2)shield/absorb boss.
1) Nefra (DF), Draxus(DF) & Calphayus(DP)
2) Grob'thok(DP), Corrupter Zero(DF), Brontes(DF), Bestia(DP), Tyrans(DP), Raptus(DP)
i dodatkowo jeden z matematyków na oficjalnym forum stworzył ta stronkę http://syngex.net/tankstats/index.php po wpisaniu wartości dostajemy wartości sprzętowe jakie powinniśmy mieć na te dwa typy bossów. Zwrócie uwagę, że keybordninja podaje średnią wartość dla DF np. 800 kiedy tak naprawdę tylko dwa bossy (i to najprostsze) podbijają tą wartość. Nefra i draxus wymagają po 1000 defenca, a cała reszta już tylko absolutnego minimum czyli ~300.
Spoiler:
Relic:
Obecnie BISowe relicki dla każdego tanka - Reactive Warding (1360 tarczy na tanka co 40 sec, tarcza liczona jest PO mitygacji) oraz Fortunate Redoubt (procujący def).
Rotacje:
Aby osiągnąć maksymalne agro na początku walki – przydatne jak zaczyna się z Bloodthirst a dpsi nie ograniczają się.
Przed walką
1. Shoulder cannon – ładujemy przed walką aby dostępne było 4 strzały
2. Explosive fuel – zwiększa kryta i alacrity na 30 sekund (Używamy tego na 2 sekundy przed pulem)
Pierwsze 30 sekund walki
3. Grapple - nie zadaje obrażeń, ale daje „High agro” (około 2,8k threatu)
4. Jet Charge - Doskok do celu
5. AOE Taunt – gwarantuje 6 sekund aggro, idealne na pierwsze sekundy z berserkiem kiedy depeesi biją po 5k dpsu (dodaje 10% bieżącego agro)
6. W ciągu 6 sekund musimy użyć skilli generujących największe agro.
7. Rocekt Punch – normalnie używam go po Heat blast zawsze, ale na początku walki może brakować stacków Heat Screena, który jest niezbędny aby użyć Heat Blast, a rocket punch taki stack na 100% generuje
8. Heat Blast – jak tylko jest gotowy, można go używać poza global cooldown więc klikać jak tylko się uaktywni
9. Rail Shot – oprócz obrażeń obniża CD na Heat Blast
10. Flamethrower – na 70% do tego momentu powinna już procnąć szybka wersja miotacza ognia, używamy. Jeżeli nie procneła, używamy i tak.
11. Taunt – Natychmiast daje nam 110% procent agro osoby z największym agro, oczywiście jeżeli to tank jest na szczycie drzewka agro to zwiększa jego własne agro o 10%.
12. Zaraz po tauncie używamy Rocet Puncha (jeżeli się zresetował) a następnie kombinację (Flame burst + shoulder Canon) x4.
13. W tym momencie na pewno jesteśmy przegrzani więc używamy Vent Heat.
Normalna rotacja w trakcie walki
Kontynuacja walki
14. Bardziej lista priorytetów niż kolejność:
- a. Jeżeli czujemy, że zaraz zabranie nam agro, to dodatkowo używamy taunta jak tylko zejdzie z niego CD
b. Heat Blast (jak tylko zejdzie Cd)
c. Rocket punch
d. Rail Shot
e. Flamethrower (obie wersje, szybką po procu i normalną)
f. Flame Burst (jeżeli mamy poniżej 30 heata)
g. Rapid Shot jeżeli jesteśmy powyżej 30 heata
h. Można wpleść w to Death from Above jeżeli jest miejsce
Jedyny prawdziwy Cooldown defensywny to Energy Shield (-20% dmg na 20 sec).
"Oh shit button" nagle zwiększył się dmg, który otrzymujesz a heal właśnie ratuje kogoś innego? Używasz Kolto Overload i otrzymujesz przyjemnego heala.
Oli Slick - zmniejsza accuracy wszystkich celów w zasięgu. Jak tylko masz więcej niż jeden cel to można tego śmiało używać. Jak jest nawet pojedynczy boss to i tak tego używam co cooldown, dodaje to deczko mitygacji jak boss czasami nie trafi.
Jako namiastkę przeżywajki można uznać adrenala, chociaż zwiększenie absorba wcale nie gwarantuje, że akurat skill, który chcesz uniknąć w tego absorba wejdzie.
Warto jeszcze nadmienić, że shoulder cannon, również leczy - każda rakieta leczy tanka o 5% jego HP i można tego używać nawet będąc w stunie.
EDIT:
Poprawiłem wartości generowanego threatu za pomocą tauntów.
Zaktualizowałem poradnik.
Ostatnio zmieniony niedziela, 9 marca 2014, 20:31 przez Tsura, łącznie zmieniany 11 razy.
- Aryss
- Posty: 734
- Rejestracja: poniedziałek, 10 grudnia 2012, 17:55
- Medals: 8
- Lokalizacja: Kraków
- Gender:
- Status: Offline
Re: Powertech Shield Tech (Tank) - guidy by Tsura
Bloodthirst a nie Berserk powinno byc
i potwierdzam, nie ma bata zerwac Tsurze agro na poczatku
W kazdym razie jak dobije Arjiss ten nieczesny 55 to pewnie wroce do tego tematu.
i potwierdzam, nie ma bata zerwac Tsurze agro na poczatku
W kazdym razie jak dobije Arjiss ten nieczesny 55 to pewnie wroce do tego tematu.
Two there should be; no more, no less. One to embody power, the other to crave it
- Tsura
- Posty: 1207
- Rejestracja: czwartek, 28 marca 2013, 11:28
- Medals: 5
- Lokalizacja: Olsztyn
- Gender:
- Status: Offline
Re: Powertech Shield Tech (Tank) - guidy by Tsura
Dobrze, że nie napisałem Bloodlust
-
- Posty: 382
- Rejestracja: wtorek, 19 czerwca 2012, 16:04
- Medals: 7
- Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
- Gender:
- Status: Offline
Re: Powertech Shield Tech (Tank) - guide by Tsura
Jeśli chodzi o sam start walki to można spamować Shoulder Cannon od początku, gdyż jest on na swoim własnym "global cooldownie". Jedyny minus- prawdopodobnie stracimy heal z niego, gdyż na początku zazwyczaj mamy na sobie pełno dotów i shield od sorca. Z aoe tauntem wolę poczekać do 10-15 sek walki, jeśli wrzucisz go po 2 skillu to dostaniesz tylko 10% threat z tym 2 skilli, co zazwyczaj nie jest za dużo. I ostatnia sprawa- nasz threat z grappla jest mały, delikatnie mówiąc. Assasin dostaje około 9k threat, a my jakieś 2.5k (nie pamiętam dokładnie, liczby latają po forach, można też log z kukły załadować na torparse), co równa się jednemu flameburstowi.
Poradnik fajny i na początek przyda się każdemu
Poradnik fajny i na początek przyda się każdemu
- Tsura
- Posty: 1207
- Rejestracja: czwartek, 28 marca 2013, 11:28
- Medals: 5
- Lokalizacja: Olsztyn
- Gender:
- Status: Offline
Re: Powertech Shield Tech (Tank) - guide by Tsura
Racja, chociaż musiałbym dodatkowy klawisz do tego sobie przypisać.Macgregor pisze:Jeśli chodzi o sam start walki to można spamować Shoulder Cannon od początku, gdyż jest on na swoim własnym "global cooldownie"
Aoe taunt (Sonic missle) nie daje ci nic a nic threata. Jedynie ustawia cię na szczycie agro na 6 sekund. Dzięki użyciu go na początku po dwóch skillach nic nie tracisz a gwarantujesz sobie tankowanie na pierwsze 6 sekund kiedy jest najmocniejszy dps bo wszyscy odpalają skille, relicki i adrenale + bloodthirst.Z aoe tauntem wolę poczekać do 10-15 sek walki, jeśli wrzucisz go po 2 skillu to dostaniesz tylko 10% threat z tym 2 skilli, co zazwyczaj nie jest za dużo.
Powiem szczerze, że nie wiem ile tego threatu robi (chociaż teraz zmotywowałeś mnie aby tego poszukać), ale jest za darmo (bez heatu), można nim spokojnie zacząć walkę na daleki zasięg - dzięki czemu np. merc może heat seekera puścić jak jeszcze jesteś w powietrzu w locie do bossa i agro ci się nie urwie.I ostatnia sprawa- nasz threat z grappla jest mały, delikatnie mówiąc. Assasin dostaje około 9k threat, a my jakieś 2.5k (nie pamiętam dokładnie, liczby latają po forach, można też log z kukły załadować na torparse), co równa się jednemu flameburstowi.
EDIT:
2784 threatu za grapple.. no dość mało, ale i tak stoję na stanowisku, że dobre i to bo za darmo a po użyciu pierwszego taunta masz z tego jeszcze 30% gratis.
- Bzyk
- Posty: 4942
- Rejestracja: sobota, 28 lipca 2012, 19:25
- Medals: 45
- Lokalizacja: Warszawa
- Gender:
- Status: Offline
Re: Powertech Shield Tech (Tank) - guide by Tsura
Tu akurat nie masz racji. Każdy taunt działa tak samo daje 110% aktualnie najwyższego threat'a.Tsura pisze: (..)
Aoe taunt (Sonic missle) nie daje ci nic a nic threata. Jedynie ustawia cię na szczycie agro na 6 sekund.
(...)
zobacz sobie ten log http://www.torparse.com/a/410700/23/0/Threat - najlepiej zjechać na dół do sekcji "Threat Broken Down by Action" i odszukać pozycję "sonic missile"
- Tsura
- Posty: 1207
- Rejestracja: czwartek, 28 marca 2013, 11:28
- Medals: 5
- Lokalizacja: Olsztyn
- Gender:
- Status: Offline
Re: Powertech Shield Tech (Tank) - guide by Tsura
Człowiek uczy się całe życie. Nie wiedziałem tego bo opis skilla mówi o czymś zupełnie innym
Poprawiłem wartości procentowe tauntów.
Poprawiłem wartości procentowe tauntów.
-
- Posty: 382
- Rejestracja: wtorek, 19 czerwca 2012, 16:04
- Medals: 7
- Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
- Gender:
- Status: Offline
Re: Powertech Shield Tech (Tank) - guide by Tsura
Z tauntem jest jeszcze lepiej, opisałem to z resztą w moim poście o mechanice tankowania gdzieś tutaj na forum. 110% dostaje się za melee range, 130% poza melee (z tego co pamiętam powyżej 4m) więc jeśli sytuacja pozwala warto zrobić krok w tył na moment taunta. Z resztą AOE taunt działa identycznie jak single target, z tym, że jest AOE
Grapple: celowo unikam oceniania czy warto czy nie podając przy tym wartości jakie dzięki niemu zyskujemy. To czy ktoś go użyje, czy nie to kwestia własnej preferencji, kazdy powinien sam ocenić posiadając możliwe maksimum wiedzy w tym temacie. Mi się po prostu nie chce klikać jeden przycisk więcej
Grapple: celowo unikam oceniania czy warto czy nie podając przy tym wartości jakie dzięki niemu zyskujemy. To czy ktoś go użyje, czy nie to kwestia własnej preferencji, kazdy powinien sam ocenić posiadając możliwe maksimum wiedzy w tym temacie. Mi się po prostu nie chce klikać jeden przycisk więcej
Ostatnio zmieniony czwartek, 17 października 2013, 17:59 przez Macgregor, łącznie zmieniany 1 raz.
- Andariel
- Posty: 1541
- Rejestracja: poniedziałek, 19 listopada 2012, 01:02
- Medals: 11
- Lokalizacja: 3miasto
- Gender:
- Status: Offline
Re: Powertech Shield Tech (Tank) - guidy by Tsura
Też swego czasu chciałem napisać coś podobnego ale stwierdziłem że jak już ktoś robi tanka to jugga, a po 2.5 będą robić assasyna. Ja jednak uważam że PT jest spoko.
Oil Slick dodatkowo spowalnia co się przydaje w przypadku brakującej chwili do taunta.
Może i powertech ma słabą przeżywalność w momentach kryzysowych ale dzięki Heat Blascie w rozciągłości walki nie musi być bardzo intensywnie leczony.
Kolejna sprawa to relik, osobiście do tej pory używałam procujący na defence i odpalany na def+absorb. Relik odpalany + adrenal szczerze mówiąc traktowałem jako kolejną przeżywajke po której leciał kolto leczący (aktualnie do 35%). 6 sekund absorba nam niewiele da jeśli akurat defence nie siądzie. Aktualnie warto też rozpatrzeć relik z pvp nie pamiętam nazwy ale z tego co słyszałem (poprawcie jeśli się mylę) odpala się nie częściej niż 40sec i absorbuje 10k dmg co jest dość ciekawą opcją do przemyślenia.
spoko poradnik, na pewno komuś się przyda
pozdro
Try with meKhandarius pisze: i potwierdzam, nie ma bata zerwac Tsurze agro na poczatku
Oil Slick dodatkowo spowalnia co się przydaje w przypadku brakującej chwili do taunta.
Może i powertech ma słabą przeżywalność w momentach kryzysowych ale dzięki Heat Blascie w rozciągłości walki nie musi być bardzo intensywnie leczony.
Kolejna sprawa to relik, osobiście do tej pory używałam procujący na defence i odpalany na def+absorb. Relik odpalany + adrenal szczerze mówiąc traktowałem jako kolejną przeżywajke po której leciał kolto leczący (aktualnie do 35%). 6 sekund absorba nam niewiele da jeśli akurat defence nie siądzie. Aktualnie warto też rozpatrzeć relik z pvp nie pamiętam nazwy ale z tego co słyszałem (poprawcie jeśli się mylę) odpala się nie częściej niż 40sec i absorbuje 10k dmg co jest dość ciekawą opcją do przemyślenia.
spoko poradnik, na pewno komuś się przyda
pozdro
pozdrawiam, Andy
- Tsura
- Posty: 1207
- Rejestracja: czwartek, 28 marca 2013, 11:28
- Medals: 5
- Lokalizacja: Olsztyn
- Gender:
- Status: Offline
Re: Powertech Shield Tech (Tank) - guide by Tsura
Gdybyśmy mieli skill, który gwarantuje, że następny hit wejdzie w tarczę to absorb odpalany by był spoko - ale niestety tak nie ma. Więc licząc procentową mitigację podczas kilku minutowej walki procujące reliki dają ci więcej.
Ja na przekór robieniu jugga i assasyna będę dalej grał PT! Na złość Bioware
Ja na przekór robieniu jugga i assasyna będę dalej grał PT! Na złość Bioware
- Tsura
- Posty: 1207
- Rejestracja: czwartek, 28 marca 2013, 11:28
- Medals: 5
- Lokalizacja: Olsztyn
- Gender:
- Status: Offline
Re: Powertech Shield Tech (Tank) - guide by Tsura
Dodałem nowe rozkłady statystyk, w zależności, który raid robicie.
Lub oczywiście można to wszystko olać i grać assasynem który i teraz a jeszcze bardziej po 2.5 będzie przekokszony
Lub oczywiście można to wszystko olać i grać assasynem który i teraz a jeszcze bardziej po 2.5 będzie przekokszony
Re: Powertech Shield Tech (Tank) - guide by Tsura
Tylko nie mów że wymieniasz mody co Opsa......
- Tsura
- Posty: 1207
- Rejestracja: czwartek, 28 marca 2013, 11:28
- Medals: 5
- Lokalizacja: Olsztyn
- Gender:
- Status: Offline
Re: Powertech Shield Tech (Tank) - guide by Tsura
Mam dwa zestawy Augumentów, które podmieniam aby zbliżyć się do oczekiwanych wartości Ale modów nie chce mi się zmieniać. Chociaż jest to rozwiązanie jeżeli na przykład na DP chce się wycisnąć więcej mitygacji.D'aro pisze:Tylko nie mów że wymieniasz mody co Opsa......
Powiedzmy sobie szczerze, że HM nie wymaga aż takich kombinacji, ale ubierając się pod NiMa warto by już o tym pomyśleć.
- Andariel
- Posty: 1541
- Rejestracja: poniedziałek, 19 listopada 2012, 01:02
- Medals: 11
- Lokalizacja: 3miasto
- Gender:
- Status: Offline
Re: Powertech Shield Tech (Tank) - guide by Tsura
taniej by było zupełnie drugi set pozbierać
pozdrawiam, Andy
- Mysza
- Posty: 312
- Rejestracja: środa, 4 grudnia 2013, 15:27
- Medals: 1
- Lokalizacja: Bemowo-Jelonki
- Gender:
- Status: Offline
Re: Powertech Shield Tech (Tank) - guide by Tsura
Jakie augmenty dla PT Tanka? Shield Augument?
Vjun? Isn't that just a big, dead rock?"―Kyle Katarn
- Pieczar
- Posty: 1635
- Rejestracja: czwartek, 22 listopada 2012, 23:07
- Medals: 16
- Lokalizacja: Krakow
- Gender:
- Status: Offline
Re: Powertech Shield Tech (Tank) - guide by Tsura
Tak, żeby mieć odpowiednie staty
Na ten moment, aby efektywnie tankować, trzeba mieć dwa sety, pod absa i pod defence'a.
Najlepiej wyciągnąć to całość w wszystkim oprócz klaty (najtrudniej zdobyć bonus) i offhanda i tam wsadzić augmenty/mody/enche które możemy swapować.
Opcjonalnie możesz zrobić jak większość tanków i dobić "średnie" statystyki w sprzęcie.
Ale augmenty tak jak mówie dobierasz pod sprzęt, albo sprzęt pod augmenty
Tsura przyjdzie to Ci powie jak są średnie staty na bossów, bo gdzieś linka wsysneło mi
Na ten moment, aby efektywnie tankować, trzeba mieć dwa sety, pod absa i pod defence'a.
Najlepiej wyciągnąć to całość w wszystkim oprócz klaty (najtrudniej zdobyć bonus) i offhanda i tam wsadzić augmenty/mody/enche które możemy swapować.
Opcjonalnie możesz zrobić jak większość tanków i dobić "średnie" statystyki w sprzęcie.
Ale augmenty tak jak mówie dobierasz pod sprzęt, albo sprzęt pod augmenty
Tsura przyjdzie to Ci powie jak są średnie staty na bossów, bo gdzieś linka wsysneło mi
- Tsura
- Posty: 1207
- Rejestracja: czwartek, 28 marca 2013, 11:28
- Medals: 5
- Lokalizacja: Olsztyn
- Gender:
- Status: Offline
Re: Powertech Shield Tech (Tank) - guide by Tsura
Tak na szybko jak chcesz sobie sprawdzić jakie staty powinieneś mieć to polecam
http://syngex.net/tankstats/index.php
http://syngex.net/tankstats/index.php
- Tsura
- Posty: 1207
- Rejestracja: czwartek, 28 marca 2013, 11:28
- Medals: 5
- Lokalizacja: Olsztyn
- Gender:
- Status: Offline
Re: Powertech Shield Tech (Tank) - guide by Tsura
Poprawione wartość statów wymaganych do maksymalnej mitigacji.
- Apocryph
- Posty: 166
- Rejestracja: środa, 16 lutego 2011, 01:06
- Lokalizacja: Kraków
- Gender:
- Status: Offline
Re: Powertech Shield Tech (Tank) - guide by Tsura
Przepraszam, że się wtryniam, ale mam pytanie - czy to się tyczy tylko PT czy tanków ogółem i czy dotyczy wszystkich raidów czy tylko DP/DF mają taką specyfikę? Można mnie śmiało przepędzić linkiem do jakiegoś artykułu, to sobie poczytamRagneurs pisze:Tak, żeby mieć odpowiednie staty
Na ten moment, aby efektywnie tankować, trzeba mieć dwa sety, pod absa i pod defence'a.
- Tsura
- Posty: 1207
- Rejestracja: czwartek, 28 marca 2013, 11:28
- Medals: 5
- Lokalizacja: Olsztyn
- Gender:
- Status: Offline
Re: Powertech Shield Tech (Tank) - guide by Tsura
Dotyczy to wszystkich tanków i wszystkich raidów
Obecnie każdy tank musi mieć wyważone wartości def, shield, abs. I do tego dwa sety dla dwóch rodzajów bossów
Obecnie każdy tank musi mieć wyważone wartości def, shield, abs. I do tego dwa sety dla dwóch rodzajów bossów
- Bzyk
- Posty: 4942
- Rejestracja: sobota, 28 lipca 2012, 19:25
- Medals: 45
- Lokalizacja: Warszawa
- Gender:
- Status: Offline
Re: Powertech Shield Tech (Tank) - guide by Tsura
albo jeden uśredniony jeśli nie chcesz bawić się w ciągłą zmianę gearu na opsie Dla tych "leniwych" podano właśnie tą trzecią opcję na forach "Average stats" To tak uzupełniając odpowiedź.
- Tsura
- Posty: 1207
- Rejestracja: czwartek, 28 marca 2013, 11:28
- Medals: 5
- Lokalizacja: Olsztyn
- Gender:
- Status: Offline
Re: Powertech Shield Tech (Tank) - guide by Tsura
Wszystko jest w poradniku Również wartości średnie. A do żonglowania wystarczy mieć zapasowe belt, wristy, offhand i zakładasz tylko na 3 bossy je.
- Mysza
- Posty: 312
- Rejestracja: środa, 4 grudnia 2013, 15:27
- Medals: 1
- Lokalizacja: Bemowo-Jelonki
- Gender:
- Status: Offline
Re: Powertech Shield Tech (Tank) - guide by Tsura
Te zawiłości matematyczne sprawiły, że będę sobie raczej DPS-ował tanka zupełnie odpuszczając.
Vjun? Isn't that just a big, dead rock?"―Kyle Katarn
- Bzyk
- Posty: 4942
- Rejestracja: sobota, 28 lipca 2012, 19:25
- Medals: 45
- Lokalizacja: Warszawa
- Gender:
- Status: Offline
Re: Powertech Shield Tech (Tank) - guide by Tsura
To tylko tak strasznie wygląda. normalnie zbierasz gear a zawsze możesz poprosić kogoś aby sprawdził czy rozdzielenie statów jest okMysza pisze:Te zawiłości matematyczne sprawiły, że będę sobie raczej DPS-ował tanka zupełnie odpuszczając.
Wymiana modów i enchancerów na "prawidłowe" u każdej klasy i roli występuje, wiec nie uciekniesz od zbierania , przekładania i sprawdzania czy jest ok.
Na tanku nie różni się to niczym. Dodatkowa praca polega na tym że zamiast patrzeć na crit, accuracy, power i surge; patrzysz na defense, shield, absorb oraz sumę tych 3 ratingów jeśli chcesz korzystać z tabelek (suma tych trzech daje poziom statów czyli total rating).
- Andariel
- Posty: 1541
- Rejestracja: poniedziałek, 19 listopada 2012, 01:02
- Medals: 11
- Lokalizacja: 3miasto
- Gender:
- Status: Offline
Re: Powertech Shield Tech (Tank) - guide by Tsura
Ja np mam jeden set na PT Tanku i też jest spoko, także nie odpuszczaj sobie bo tankowanie fajna sprawa.Mysza pisze:Te zawiłości matematyczne sprawiły, że będę sobie raczej DPS-ował tanka zupełnie odpuszczając.
pozdrawiam, Andy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości