PT DPS 2.4
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy AoC
Re: PT DPS 2.4
D'aro - piękna rzecz na PVP . chyba zacznę w końcu levelować tego PT
dzięki
dzięki
- Thorn
- Posty: 1931
- Rejestracja: poniedziałek, 3 października 2011, 13:16
- Medals: 6
- Lokalizacja: Andover, UK
- Status: Offline
Re: PT DPS 2.4
Na PvP to teraz Advanced Prototype w pełnym drzewku Drago
Hybryda healera nie uciułasz
Hybryda healera nie uciułasz
Re: PT DPS 2.4
To jest dla pve hybryda a nie do PvP
- Andariel
- Posty: 1541
- Rejestracja: poniedziałek, 19 listopada 2012, 01:02
- Medals: 11
- Lokalizacja: 3miasto
- Gender:
- Status: Offline
Re: PT DPS 2.4
Hmm żeby ten cylinderek coś robił muszę bić ranged skilami czyli mam odejść na ponad 4 metry żeby być poza zasięgiem melasa czy wystarczy jak użyję czegoś co ma daleki zasięg?
dopiero zaczynam ogarniać temat PT w dps
@Edit
no trochę do ogarnięcia jest, 2 dotki, 2 procki i 3 stacki na flame bursta ale mimo to trzeba to chyba czasem przeplatać rapid shotami, czy może nie trzeba a raczej robię coś źlę? :>
generalnie gra się przyjemne wszystko poza flamethrowerem instantowe
dopiero zaczynam ogarniać temat PT w dps
@Edit
no trochę do ogarnięcia jest, 2 dotki, 2 procki i 3 stacki na flame bursta ale mimo to trzeba to chyba czasem przeplatać rapid shotami, czy może nie trzeba a raczej robię coś źlę? :>
generalnie gra się przyjemne wszystko poza flamethrowerem instantowe
pozdrawiam, Andy
- Tsura
- Posty: 1207
- Rejestracja: czwartek, 28 marca 2013, 11:28
- Medals: 5
- Lokalizacja: Olsztyn
- Gender:
- Status: Offline
Re: PT DPS 2.4
Biorąc pod uwagę zmiany z patcha 2.3 czy naprawdę opłaca się dpsować hybrydami? Czy nie powinno być tak (według zapewnień devsów), że drzewko z 36 punktami włożonymi daje większy dps niż hybryda?
- Andariel
- Posty: 1541
- Rejestracja: poniedziałek, 19 listopada 2012, 01:02
- Medals: 11
- Lokalizacja: 3miasto
- Gender:
- Status: Offline
Re: PT DPS 2.4
na oficjalnym forum znalazłem podobną hybrydę i gościu tam przedstawia logi z full AP, full pyro i hybrydy no i hybryda ma przewagę nad Pyro a o AP nie wspomnę :p
pozdrawiam, Andy
- Tsura
- Posty: 1207
- Rejestracja: czwartek, 28 marca 2013, 11:28
- Medals: 5
- Lokalizacja: Olsztyn
- Gender:
- Status: Offline
Re: PT DPS 2.4
Ale testował to tylko na kukle czy na bossach? Bo z tego co pamiętam, to dev pisał, że ap dostaje większego boosta korzystając z debufow innych klas.
- Andariel
- Posty: 1541
- Rejestracja: poniedziałek, 19 listopada 2012, 01:02
- Medals: 11
- Lokalizacja: 3miasto
- Gender:
- Status: Offline
Re: PT DPS 2.4
na kukle, hmm skoro tak mówisz to przetestuje. właśnie zrobiłem tfb i biło się fajnie, na razie eq jeszcze nei to bo niecałkiem arkaniany nawet jeszcze bez bonusa setowego i relikow ale jakoś idzie ;p
pozdrawiam, Andy
- Tsura
- Posty: 1207
- Rejestracja: czwartek, 28 marca 2013, 11:28
- Medals: 5
- Lokalizacja: Olsztyn
- Gender:
- Status: Offline
Re: PT DPS 2.4
Żeby nie być gołosłownym podam źródło moich danych:
eeeee. A jednak chodziło o to, że Pyro będzie mocniej siekał w raidzie
A oto i patchnote boostujace te dwie klasy zgodnie z tym co napisali w quocie powyżej
We never intend for hybrids to outperform the 36-point builds, and this is exactly what we addressed in the 2.4 update. Players should now find that both Immolate and Thermal Detonator deal more damage than they did previously. In addition, the Pyrotech should see some of its burst make a return in 2.4. At your convenience, I highly encourage you to copy your Powertech over to the PTS and try out the new Advanced Prototype and Pyrotech builds, along with the hybrid builds. The 36 point builds should outperform the hybrids now.
Please keep in mind that Pyrotech will perform considerably worse on a target dummy than it does in a real combat situation. There are two primary reasons for this. The most obvious reason is that the Burnout skill does not get its full effect on a target dummy, because a target dummy never falls below 30% health. The less obvious reason is because only around 48% of an Pyrotech’s damage ignores armor, while for Advanced Prototype this number is around 65%. This means that the Pyrotech has more to gain in situations where an armor debuff is present on the target, as should be the case in an operation.
eeeee. A jednak chodziło o to, że Pyro będzie mocniej siekał w raidzie
A oto i patchnote boostujace te dwie klasy zgodnie z tym co napisali w quocie powyżej
Advanced PrototypePyrotech
- Increased the cost of Immolate to 10 heat (up from 8 ) and increased the damage it deals.
Slightly reduced the damage done by Retractable Blade.
Prototype Cylinder Ventilation has been redesigned: While High Energy Gas Cylinder is active, players will vent 1/2 heat every 1.5 seconds.
Prototype Flame Thrower has been redesigned: Flame Burst, Flame Sweep, and Immolate have a 50/100% chance to grant Prototype Flame Thrower, which affects the next Flame Thrower by increasing the damage dealt by 20%, reducing the heat generated by 2, slowing targets by 30%, and making it immune to interrupts. This effect can stack up to 3 times.
Prototype Weapon Systems now additionally increases the critical strike damage bonus for Flame Thrower by 10/20/30%.
Power Loaders now additionally increases the critical hit chance of Rocket Punch by 2/4/6%.
- Increased Thermal Detonator explosion damage, but reduced the damage it deals over time.
Reduced the cost of Incendiary Missile to 16 heat (down from 22), and slightly reduced the damage it deals.
In addition to its previous functionality, Automated Defenses now also increases damage reduction by 15/30% while Kolto Overload is active.
Bursting Flame has been redesigned: Rocket Punch has a 33/66/100% chance and Flame Burst has a 20/40/60% chance to trigger your Combustible Gas Cylinder if active.
Sweltering Heat has been redesigned: While Combustible Gas Cylinder is active, Flame Burst and Flame Sweep have a 50/100% chance to reduce the movement speed of affected targets by 40% for 6 seconds.
Degauss has been redesigned: Activating Chaff Flare increases your defense chance by 12.5/25% for 6 seconds.
Re: PT DPS 2.4
Testowałem hybryde na DF i było bardzo fajnie.
Hybryda została sprzed 2.4 . Istniały wtedy 2 hybrydy i teraz też te 2 hybrydy funkcjonują. Ja wybrałem tą co podałem. Ta druga mi osobiście nie leży.
Wersje hybrydy:
2-22-22
8-22-16
Dodatkowo w przypadku hybrydy 8-22-16 potrzebujemy ZERO lub niewiele Crit rating. Ja osobiście mam 39 chyba a gościu co testował miał 69.
Aktualnie do poprawy mam: Surge , Accu i jeszcze ciutke Crit.
Bonus damage w tech: 1569
Hybryda została sprzed 2.4 . Istniały wtedy 2 hybrydy i teraz też te 2 hybrydy funkcjonują. Ja wybrałem tą co podałem. Ta druga mi osobiście nie leży.
Wersje hybrydy:
2-22-22
8-22-16
Dodatkowo w przypadku hybrydy 8-22-16 potrzebujemy ZERO lub niewiele Crit rating. Ja osobiście mam 39 chyba a gościu co testował miał 69.
Aktualnie do poprawy mam: Surge , Accu i jeszcze ciutke Crit.
Bonus damage w tech: 1569
- Andariel
- Posty: 1541
- Rejestracja: poniedziałek, 19 listopada 2012, 01:02
- Medals: 11
- Lokalizacja: 3miasto
- Gender:
- Status: Offline
Re: PT DPS 2.4
Myślę, że warto też używać AP. Hybryde ogarnąłem, AP jeszcze nie do końca i na singlowej kukle nie ma praktycznie różnicy dodatkowo jest 1 dota do trzymania na bosie (nie 2 jak w hybrydzie) i mniej trzeba zwracać uwagę na to co procuje bo tylko Rocket Punch darmowy może procnąć. Co prawda na dłuższą metę może to się wydawać nudne ale na pewno prostsze. Postaram się o jakieś testy porównawcze w terenie i może uda mi się rozwinąć wątek PT.
pozdrawiam, Andy
Re: PT DPS 2.4
Jak w hybrydzie dostajemy darmowego Railshota to postać się głupio śmieje. Więc jest łatwo DoTy na targecie też łatwo zauważyć. Może rotacja hybrydy jest ciutke trudniejsza.
A w AP masz 4 rzeczy do zwracania uwagi:
- Darmowy Rocket Punch;
- Darmowy Rocket punch daje 100% crita na Railshota - to jest MUS. Bez tego nie odpalamy Railshota.
- 3 stacki FT - FT powinien lecieć w target zawsze na 3 stack. Są sytuacje gdzie 2 stacki też stykną.
- Pilnować używania rakietek. AP daje nam 7 do użycia.
A w AP masz 4 rzeczy do zwracania uwagi:
- Darmowy Rocket Punch;
- Darmowy Rocket punch daje 100% crita na Railshota - to jest MUS. Bez tego nie odpalamy Railshota.
- 3 stacki FT - FT powinien lecieć w target zawsze na 3 stack. Są sytuacje gdzie 2 stacki też stykną.
- Pilnować używania rakietek. AP daje nam 7 do użycia.
Re: PT DPS 2.4
Tu podaję rotację moim zdaniem najlepszą dla AP.
Rapid shot
Flame Burst - pierwszy stack do FT
Rectractable Blade - tu dotka
Immolate - po tym rocket punch darmowy - drugi stack do FT
Rocket Punch - po tym rail shot 100% cryt
Rail Shot
Rapid Shot
Flame Burst - trzeci stack do FT
Flame Thrower
I oczywiście shoulder cannon i odpalajke na +25% cryta co cd.
Jest to dluga rotacja i ciężko jest się jej trzymać na opsach ale w ten sposób najważniejsze skile takie jak immolate, rail shot i flamethrower lecą dokładnie w momencie jak schodzi ich cd i rail shot zawsze wejdzie z crytem, flamethrower zawsze na 3 stackach i rocket punch zawsze darmowy. Do tego nigdy się nie przegrzejemy.
Teraz po zmianach w 2.4 można chyba jeden rapid shot zastąpić flame burstem i nie powinniśmy się przegrzać ale głowy nie dam bo nie sprawdzałem.
Rapid shot
Flame Burst - pierwszy stack do FT
Rectractable Blade - tu dotka
Immolate - po tym rocket punch darmowy - drugi stack do FT
Rocket Punch - po tym rail shot 100% cryt
Rail Shot
Rapid Shot
Flame Burst - trzeci stack do FT
Flame Thrower
I oczywiście shoulder cannon i odpalajke na +25% cryta co cd.
Jest to dluga rotacja i ciężko jest się jej trzymać na opsach ale w ten sposób najważniejsze skile takie jak immolate, rail shot i flamethrower lecą dokładnie w momencie jak schodzi ich cd i rail shot zawsze wejdzie z crytem, flamethrower zawsze na 3 stackach i rocket punch zawsze darmowy. Do tego nigdy się nie przegrzejemy.
Teraz po zmianach w 2.4 można chyba jeden rapid shot zastąpić flame burstem i nie powinniśmy się przegrzać ale głowy nie dam bo nie sprawdzałem.
Re: PT DPS 2.4
Dodałem w pierwszym poście drugą hybrydę. Aktualnie jej używam.
Aktualny podział statów:
Bonus damage: 1600.8
Accu: 395
Surge: 410
Crit: 99
Aktualny podział statów:
Bonus damage: 1600.8
Accu: 395
Surge: 410
Crit: 99
- Tsura
- Posty: 1207
- Rejestracja: czwartek, 28 marca 2013, 11:28
- Medals: 5
- Lokalizacja: Olsztyn
- Gender:
- Status: Offline
Re: PT DPS 2.4
Powiem tak - WOW
Rzućcie okiem na ten temat - potwierdzony top dps na nowym raidzie i zobaczcie jak ładnie PT DPS się sprawuje.
KLIK
Rzućcie okiem na ten temat - potwierdzony top dps na nowym raidzie i zobaczcie jak ładnie PT DPS się sprawuje.
KLIK
- Andariel
- Posty: 1541
- Rejestracja: poniedziałek, 19 listopada 2012, 01:02
- Medals: 11
- Lokalizacja: 3miasto
- Gender:
- Status: Offline
Re: PT DPS 2.4
no koleś ciśnie w tej drugiej hybrydzie co Daro wrzucił, pomimo starań i zapewnień hybryda wciąż przerasta 36pkt w jednym drzewku...
pozdrawiam, Andy
- Tsura
- Posty: 1207
- Rejestracja: czwartek, 28 marca 2013, 11:28
- Medals: 5
- Lokalizacja: Olsztyn
- Gender:
- Status: Offline
Re: PT DPS 2.4
Chyba zacznę gear na dpsa zbierać
Re: PT DPS 2.4
Sprawdziłem tego loga z 3cie Boss'a i dajmy spokój. Na Bossie zrobił 2600 coś. Pozostałe 1100 dołożył bijąc addy:P
- Gural
- Posty: 88
- Rejestracja: środa, 6 listopada 2013, 15:01
- Medals: 2
- Lokalizacja: Łódź
- Gender:
- Status: Offline
Re: PT DPS 2.4
Chciałbym się zapytać o kilka rzeczy związanych z DSP'em u PT - dopiero wbiłem 55 a wcześniej grałem z 1.5year wcześniej więc pytań dużo.
Przeglądałem początek posta i hybrydę która została przedstawiona. Czy rzeczywiście jest dużo lepsza od czystego AP? Czy jest bardzo uzależniona od sprzętu (w sumie RailShot czy Unload jest oparty o weapon DMG).
Jak rozumiem nadal main jest Aim --- ale które staty są teraz must-have (jak rozumiem takie augmenty wrzucić w sprzęt). Z tego co zrozumiałem trzeba mieć 10% Accuracy (3% jest z drzewka). Czy nadal Power jest the best czy coś z pozostałych ??
Czy Alacrity teraz wpływa na cd skilli ??
No --- może tak na początek. W sumie nie do końca związane z PT ale jak już będą odpowiedzi to może ktoś dorzuci (żeby nie powielać wątków).
Czy DataCron którego się robiło kiedyś jest coś wart (czy lepsze są te z pasywnym / aktywnym) skillem ??
Przeglądałem początek posta i hybrydę która została przedstawiona. Czy rzeczywiście jest dużo lepsza od czystego AP? Czy jest bardzo uzależniona od sprzętu (w sumie RailShot czy Unload jest oparty o weapon DMG).
Jak rozumiem nadal main jest Aim --- ale które staty są teraz must-have (jak rozumiem takie augmenty wrzucić w sprzęt). Z tego co zrozumiałem trzeba mieć 10% Accuracy (3% jest z drzewka). Czy nadal Power jest the best czy coś z pozostałych ??
Czy Alacrity teraz wpływa na cd skilli ??
No --- może tak na początek. W sumie nie do końca związane z PT ale jak już będą odpowiedzi to może ktoś dorzuci (żeby nie powielać wątków).
Czy DataCron którego się robiło kiedyś jest coś wart (czy lepsze są te z pasywnym / aktywnym) skillem ??
Re: PT DPS 2.4
Cube można sobie w kieszeń wsadzić teraz niestety. Są lepsze reliki.
Alacrity wogóle.
Unload wyrzucasz z toolbar'a i zapominasz że taki skill istnieje na Powertechu.
A co do czystego AP. Kwestia wyboru. Czyste AP ubrane w najlepszy sprzęt jest też całkiem sprawne w walce. Ja osobiście wole hybryde.
Augmenty wkładasz wszystkie na Aim/Endurace. Accuracy w Tech 110%.
A pozostałe??? Surge do 420 rating jak dobrze pamiętam. Crit max 100 rating. Reszta w power.
Alacrity wogóle.
Unload wyrzucasz z toolbar'a i zapominasz że taki skill istnieje na Powertechu.
A co do czystego AP. Kwestia wyboru. Czyste AP ubrane w najlepszy sprzęt jest też całkiem sprawne w walce. Ja osobiście wole hybryde.
Augmenty wkładasz wszystkie na Aim/Endurace. Accuracy w Tech 110%.
A pozostałe??? Surge do 420 rating jak dobrze pamiętam. Crit max 100 rating. Reszta w power.
- Mysza
- Posty: 312
- Rejestracja: środa, 4 grudnia 2013, 15:27
- Medals: 1
- Lokalizacja: Bemowo-Jelonki
- Gender:
- Status: Offline
Re: PT DPS 2.4
W związku z nadchodzącymi zmianami wracamy znów to DPS-owania na jednym dzrzewku wymaxowanym i trochę skili z innych?
Vjun? Isn't that just a big, dead rock?"―Kyle Katarn
- Andariel
- Posty: 1541
- Rejestracja: poniedziałek, 19 listopada 2012, 01:02
- Medals: 11
- Lokalizacja: 3miasto
- Gender:
- Status: Offline
Re: PT DPS 2.4
Wychodzi na to że teraz będzie się w AP dopasowało(osobiście lepiej mi szło niż w pyro), a szkoda bo hybrydka była przyjemna ;(
pozdrawiam, Andy
- Mysza
- Posty: 312
- Rejestracja: środa, 4 grudnia 2013, 15:27
- Medals: 1
- Lokalizacja: Bemowo-Jelonki
- Gender:
- Status: Offline
Re: PT DPS 2.4
Czyli trzeba będzie dps-ować czymś takim?Andariel pisze:Wychodzi na to że teraz będzie się w AP dopasowało(osobiście lepiej mi szło niż w pyro), a szkoda bo hybrydka była przyjemna ;(
http://swtor.askmrrobot.com/skills/powe ... 2021302-20
Vjun? Isn't that just a big, dead rock?"―Kyle Katarn
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości