Powertech DD 2.0

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy AoC

Awatar użytkownika
Vallarr
Posty: 179
Rejestracja: środa, 12 grudnia 2012, 16:47
Medals: 1
Lokalizacja: Wawa
Status:
Offline
Kontakt:

SWTOR Legionista

Powertech DD 2.0

Post autor: Vallarr » poniedziałek, 27 maja 2013, 02:27

Hej
Na samym wstępie - pogłoski o śmierci Powertecha jako damage dealera okazały się mocno przesadzone. Choć oficjalne forum nadal przepełnione jest płaczem pyrotechów za utraconą dominacją, to wbrew powszechnej opinii Pyro ma się dobrze. Powiedziałbym nawet, że bardzo dobrze - zachował wszystkie atuty sprawiające, że jest niesamowicie przyjemną w prowadzeniu postacią, a cyferki nie odstają póki co od merca czy marudy. By nie byc goloslownym sterta logow:

Dash'roode:
http://www.torparse.com/g/4134/1
Titan 6:
http://www.torparse.com/g/4669/4
http://www.torparse.com/g/4498/13
Cartel Warlords
http://www.torparse.com/g/4835/6
Styrak
http://www.torparse.com/g/4134/33
Ciphas, Heirad & Kel'sara
http://www.torparse.com/g/4214/20
Kephess
http://www.torparse.com/g/4214/31

Wszystkie logi zanim zdobylem Main Hand 72. Oczywiście jest tez sporo walk w których byłem niżej w DPS, ale fakt, ze nie raz i nie dwa potrafię przebić merców czy maruderów cieszy mnie niezmiernie i udowadnia, ze powertech nie odstaje od klas uważanych za topowe.

Najważniejsza rzecz w Pyrotechu, którą po prostu trzeba wiedzieć - refresh cooldowna rail shota występuje owszem, co 4,5s, albo 3 GDC, ale flame burst i rocket punch używane wcześniej też mogą odpalić reset CD. Po prostu stanie się to przy kolejnym użyciu skilla, który może procnąć.
Oznacza to, że nie musimy wcale pilnować rocket puncha by używać dokladnie jako 3 GCD po Rail Shocie, a wtedy, gdy jest dostępny, oraz by w trakcie tych 3 GCD co najmniej 2 stanowiły skille procujące reset CD - wtedy niemal na pewno Rail Shot bedzie lecial tak często, jak tylko można. Między flame bursty, rocket punche i rail shoty wplatamy rectractable blade, by permamentnie było na celu, oraz rapid shoty by heat nie skakal. Proste, wygodne i przyjemne.

Na początek staty:
[ obraz zewnętrzny ]

Sprzęt to w kolosalnej większości 69, 4x armoringi 61, offhand, mainhand, bracki, wristy 72.
Stat priority - Alacrity zero, max power, crit mam na poziomie 352 obecnie, lecz powoli maleje na rzecz powera. Acc 108% to troche za malo, logi pokazuja w okolicy 2,5% resista na dummy, planuje dociagnac do niecalych 110. Augmenty reflex lub power, ja preferuje reflex. Koniecznie set combat tech 4 czesciowy.

Buildy u Powertecha w zasadzie są dwa, oba oparte na combustible gas cylinder mimo bolesnego nerfa. Jeden to klasyczny pyrotechowy build oparty na procowaniu railshota:
http://www.torhead.com/skill-calc#301hM ... hbrdRbcc.3

Drugi kladzie nacisk na prototype flame thrower:
http://www.torhead.com/skill-calc#301hM ... MZfhbrzo.3

Drzewko numer dwa jest lepsze, kiedy możemy z flame throwera bic więcej niż 1 cel, a dzięki darmowym rocket punchom utrzymanie heata na niskim poziomie jest banalne, dużo rzadziej trzeba wspomagać się Rapid Shotem. W walkach, w których znaczenie ma AoE ten build pozwala na wykręcenie znacznie większego DPS - koronny przykład to cartel warlords na S&V, gdzie na poczatku ogien obejmie nawet 3 bossy naraz :) Ewentualnie drugi boss TFB - tam co prawda po zgonie każdego reszta jest leczona do 100% jeśli dobrze pamiętam, ale cyferki zostają i cieszą oko. Wszystkie walki z nadmiarem xuvv, szczurów czy prob to dobre miejsce dla tego drzewka. Podstawowe zasady to flame thrower z 3 stackami prototype co CD kosztem wszystkiego innego, bijąc więcej niż 1 cel i kontrola heata by nie odpalać Flame Throwera gdy mamy powyżej 15% - grozi przegrzaniem. Przegrzanie zabija DPS.

Na kukle prezentuje się tak:
http://www.torparse.com/a/251468/4/0/Overview
W momencie zatrzymania rotacji DPS wynosił 2480, do obecnej wartości zbily je dalej bijace doty. Na pewno ten wynik można wyśrubować, na wykresie widać moment lekkiego przegrzania się.

Drzewko numer jeden to główny powód dla którego nie potrafię grać innymi AC - podstawa to niesamowita wygoda w grze, wszystkie skille w rotacji to instanty, nic się nie channeluje, nie ma zadnego dylematu czy przerwać skill "tons of damage" i wybiec z czerwonego kółka, czy dbać o DPS ufając healerowi. Boss nie ucieknie z zasięgu w trakcie machania latarką. Bieganie za bossem, unikanie kółek, przestawianie się na plecy by unikać frontal aoe utrzymując maksymalny dmg? Nie ma żadnego problemu i żadnego dylematu. Nie ma wpatrywania się w monitor w poszukiwaniu ikonek buffów lub debuffów, oraz ilości stacków na nich. Nie ma potrzeby trzymania 4 metrów, bo prawie wszystkie skille są do 10, więc nawet chwilowe zagapienie się czy konieczność odbiegnięcia by uniknąć kółek nie przeszkadza w niczym. Jest czysta wygoda i przyjemność kręcenia DPS. Nie znalazlem tego w zadnej innej klasie.
Jeśli męczy was któraś z wyżej wymienionych cech, to pyro jest odpowiedzią.
Wynik na kukle:
http://www.torparse.com/a/251468/31/0/Overview
W momencie konczenia rotacji DPS wynosił 2570, co widać na wykresie.
Podstawowa i najważniejsza cecha, choć mało intuicyjna - Incendiary Missile uzywamy dopiero od 30% celu ze względu na talent burnout wcześniej tylko razem z TSO lub gdy nie mamy najmniejszego problemu z utrzymaniem heata. Wciskanie obu dot na siłę nie dość, ze powoduje problemy z heatem, to jeszcze zaburza "ukryte" procowanie Rail Shota.

Najbardziej cieszy mnie fakt, ze te logi nie sa idealne, nawet na kukłach, a co dopiero na operacjach - jest spore pole do poprawy. Sprzęt też da wyższe wyniki, przeważa u mnie nadal 69, staty jeszcze nie takie, jakie chciałbym, datacrony do zebrania, a 4 armoringi 61 to już trochę wstyd blisko 1,5 miesiąca po wejściu 2.0.

Gorąco zachęcam wszystkich znudzonych lub zmęczonych swoimi klasami do odkurzenia zapomnianych powertechow z dołu listy postaci lub przerobienia się z tanków na build nr 1 - jestem przekonany, że docenicie zarówno wygodę gry, jak i cyferki na ekranie :)
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 27 maja 2013, 09:06 przez Vallarr, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Fatbobby
Posty: 457
Rejestracja: wtorek, 19 lutego 2013, 17:24
Medals: 3
Status:
Offline

SWTOR Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Powertech DD 2.0

Post autor: Fatbobby » poniedziałek, 27 maja 2013, 07:02

Good Job :)

Kuzby
Patrycjusz
Posty: 713
Rejestracja: niedziela, 23 października 2011, 15:18
Medals: 5
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista SWTOR Gestarum AO Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Srebrny Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Powertech DD 2.0

Post autor: Kuzby » wtorek, 17 września 2013, 17:29

Siemanko, skorzystam z pierwszej rozpisanej taktyki --> http://www.torhead.com/skill-calc#301hM ... hbrdRbcc.3 :) narazie mam 15 lvl więc za pare dni odezwę się do Ciebie :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Bounty Hunter”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości