Powertech - Patch 2.0

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy AoC

Ardbeg
Posty: 107
Rejestracja: sobota, 3 marca 2012, 15:28
Medals: 2
Lokalizacja: Poznań
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Legionista D2 Legionista

Powertech - Patch 2.0

Post autor: Ardbeg » niedziela, 24 lutego 2013, 17:59

Jako że 2.0 już za pasem, pojawiły się pierwsze informacje na temat zmian w klasach i w związku z tym jest ten temat. Pozwoliłem sobie przytoczyć fragmenty TEGO oto tekstu.
Źródło - dulfy.net
Każdy wychwycony błąd w tłumaczeniu proszę od razu komentować, to będę od razu poprawiał.

New Ability:

* Shoulder Cannon. Jest to skill, który strzela rakietami. Jego cechami są przede wszystkim możliwość użycia kiedy jest się pod wpływem CC oraz, brak wpływu na global cooldown. Można go obejrzeć TU

** Close and Personal, nowy skill pasywny. Zwiększa czas trwania Energy Shield o 3 sekundy. Dodatkowo, otrzymując dmg od AoE, zmiejsza heat o 2 i leczy o 0.25% total HP. Nie może być częstsze niż co 3 sekundy.




Zmiany ogólne:

* Shoulder Slam znika z gry

** Kolto Overload zostało zmienione. Teraz będzie zakładało coś w rodzaju buffa, który będzie "pilnował" hp bounty huntera. Jeśli jego hp spadnie poniżej 30%, zostanie on wyleczony, ale tylko do 30% jego max hp

*** Heat Blast został zmieniony. Teraz jego użycie będzie używało 3 stackow Heat Screen i zamieniało na elemental dmg, chłodziło 8 Heat i zwiększało Shield Absorption o 25% na 6 sekund


I Na koniec takie oto cudeńka:)

[ obraz zewnętrzny ]

[ obraz zewnętrzny ]

[ obraz zewnętrzny ]

Egze
Kwatermistrz
Posty: 1503
Rejestracja: czwartek, 12 lipca 2012, 10:07
Medals: 20
Gender:
Status:
Offline

Kwatermistrz IX Kohorty Srebrna falera SWTOR Centurion SWTOR Order Odrodzenia Imperium SWTOR Gestarum
FF XIV Centurion Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Re: Powertech - Patch 2.0

Post autor: Egze » piątek, 1 marca 2013, 10:11

Po zmianach w drzewkach oraz zmianie sposobu liczenia statów Pełny Powertech Pyro raczej nie sprawdzi się. Próbowałem wczoraj testować PT pyro w build podobnym do tego co mam teraz na Live i niestety rezultaty nie były zadowalające.
Przewertowałem forum i znalazłem ciekawy build który zamierzam dzisiaj testować. Jest to hybryda 0/21/25. Podobno w obecnej chwili jest to największy możliwy DPS. Do wieczora napisze wnioski.

Awatar użytkownika
Etenas
Patrycjusz
Posty: 538
Rejestracja: wtorek, 31 lipca 2012, 10:45
Medals: 3
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Optio SWTOR Gestarum

Re: Powertech - Patch 2.0

Post autor: Etenas » piątek, 1 marca 2013, 13:06

Też się pobawiłem trochę dpsem wymodziłem ustawienie talentów 0/23/23.


Biło się całkiem przyjemnie, na kukle wbiłem 2300 dpsu

Tutaj log z kukły.

http://swtor.askmrrobot.com/combatlog/2 ... =2,t=1,b=1

Egze
Kwatermistrz
Posty: 1503
Rejestracja: czwartek, 12 lipca 2012, 10:07
Medals: 20
Gender:
Status:
Offline

Kwatermistrz IX Kohorty Srebrna falera SWTOR Centurion SWTOR Order Odrodzenia Imperium SWTOR Gestarum
FF XIV Centurion Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Re: Powertech - Patch 2.0

Post autor: Egze » piątek, 1 marca 2013, 13:26

21/25 daje 2500 circa

23/23 daje 2600-2900

3/21/22 - nowy test pokazał że to jest najlepszy spec hybrydowy 2800-3000

7/23/16 - 2600-2700


Osiągniecie na chwilę obecną 3k możliwe tylko w 23/23. Niestety trzeba się przyzwyczaić do innej trochę rotacji. Dodatkowo na szybko uważam że relic których aktualnie używamy Dark Radiance trzeba będzie zastąpić relikiem o podobnym działaniu ale tym co daje power na 6 sekund. Jeżeli uda mi się dostać taki relic to wtedy potestuje bardziej. Narazie tyle wniosków.


Staty Tech:

1368 Bonus damage
21% crit
110% Accu
0% alacrity
67% surge

Relic DG Boundless Ages i DG Kinetic Radiance, stim Exotech, Adrenal Exotech.

Zablokowany

Wróć do „Bounty Hunter”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości