Powertech Vallarra

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy AoC

Awatar użytkownika
Vallarr
Posty: 179
Rejestracja: środa, 12 grudnia 2012, 16:47
Medals: 1
Lokalizacja: Wawa
Status:
Offline
Kontakt:

SWTOR Legionista

Powertech Vallarra

Post autor: Vallarr » sobota, 29 grudnia 2012, 08:13

Salve

Jako, ze wbilem 50tke wczoraj, chcialem zapytac was o zdanie nt buildu - konkretnie mojego, stad nowy temat. Nie chce truc na TSie co chwila kolejnymi glupimi pytaniami, wiec bede robil to tutaj :twisted:

Przetestowalem wszystkie 3 drzewka i 5 buildow, z ktorych wykrystalizowaly sie 2 i trzeci for fun pod pvp. Zadnego nie mialem okazji porzadnie potestowac pod pve, ale pre 50 sa raczej malo miarodajne, dlatego chetnie poslucham co jest zle i przede wszystkim - czemu :)

1) Full DD
Build Pyro. Adv Prot jest dziwny, ma genialna wentylacje, boost do speeda, niemal perma interupta... i co chwila robi sie statyczny kiedy trzeba odpalic prototype flamethrowera. Pyro jest oparty na instantach i znacznie przyjemniej mi sie nim gra, wykrecam tez znaczaco wieksze cyferki w overall dmg, jak i dps.

Ten build mam zamiar stosowac takze pod PvE jako DD.

http://www.torhead.com/skill-calc#301hMhZMsMZfhMrzGhM.2

Combustible Gas Cylinder oczywiscie, AA = autoatak. Kilka slow wyjasnienia - nie ide w pyro do konca, bo ani Thermal Detonator, ani poprzednie skille nie wydaja mi sie warte poswiecenia 3% Tech Crita lub 9% aima.


Rotacja:
Opener - Explosive Dart - AA do wejscia w 10m - Incendiary Missile - Rail Shot - Rocket Punch - Rail Shot - Flame Burst-...

Od tego momentu kluczowe sa triggery Prototype Particle Accelerator i heat management- kiedy Rail Shot jest na CD i nie moze procnac accelerator - przeplatam AA i Flame Burst. Kiedy CD Rail Shot zejdzie do ~10s uzywam Rocket Punch, bo wieksza szansa na trigger.
Tyle teoretycznej rotacji w PvE.

Pod PvP praktycznie co CD uzywam Sonic Missile i Neural Dart, oraz Carbonize. 2 dodatkowe medale, a czesto i 3 z tauntow sa bardzo przyjemne, a kosztuje mnie to tylko troche dmg. AoE stun jest self explanatory.
Przezywajki i boosty odpalam praktycznie co CD jak trzeba, a w zasadzie co CD trzeba, wiec nie ma co wymieniac specjalnie. Podobnie jak skille z CD 60s+.

Gra sie zaskakujaco przyjemnie i latwo, wpada masa medali, nawet w recruicie z main i offhandem war hero rzadko jestem poza top 3 dzieki tauntom, w 1vs1 z melee jesli uzyje doskoku to zwykle jest martwy - perma slow z Sweltering Heat aplikowanego Flame Burstem, trzymam 10 metrow i wykanczam kite'ujac. Z rangedami i healerami jest trudniej, ale szybciej - Grapple + 2 stuny + 2 CC breakery (drugi z Degauss) i potworny burst z podwojnego Rail Shota w 3 sekundy.
Boje sie co bedzie w War Hero i dalej :twisted:

Bede wdzieczny za wszelkie uwagi i sugestie poparte argumentami :) Pozostale 2 buildy przedstawie pozniej, bo i tak niezla sciana tekstu mi wyszla.

Kwestia nr 2, ktora mnie obecnie nurtuje w zwiazku z powertechem to set war hero - na chwile obecna wydaje mi sie, ze bonus Eliminatora jest lepszy pod moj styl niz bonus Combat Techa. Myle sie?
Mam juz main hand i offhand - w jakiej kolejnosci kupowac dalej i czego nie kupowac by nie robic DR na expertise i innych statach? W planach mam 5 czesci setowych teraz.

Trzy - da sie gdzies sprawdzic staty z WZ w trakcie trwania WZ by wiedziec ile czego brakuje do medali, oraz pelne staty ze wszystkich rozegranych WZ? Mam na mysli cos wiecej niz liczba winow, mvp i killi. Moze ranked WZ oferuja pelne staty?

Bede dzwieczny za wszystkie odpowiedzi :)

Macgregor
Patrycjusz
Posty: 382
Rejestracja: wtorek, 19 czerwca 2012, 16:04
Medals: 7
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista FF XIV Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Powertech Vallarra

Post autor: Macgregor » sobota, 29 grudnia 2012, 13:59

Co do setów- eliminator jest lepszy :)

Co do talentów- Twoje drzewko jest dobre jednak liczby podpowiadają, że pod PVE lepsze jest 28 pkt w pyro. Dodatkowy dmg poniżej 30% hp powoduje, że zrobisz więcej dmgu niż mając te kilka pkt w shieldtech lub advanced prototype. Proponowałbym więc coś w tym stylu:

http://www.torhead.com/skill-calc#301hMhZMcZfhMbdGhMc.2

Właściwie jedyny punkt, który można ruszyć to jeden ze steely resolve i dodanie go do flamebursta. Większość Twojego dmgu na opsach będzie właśnie pochodziło z tego skilla (lub railshota- zależnie od długości walki i szczęścia do triggerów PPA). Mała rada odnośnie rotacji- rail shota można resetować co trzeci global cooldown więc bardzo łatwo tego pilnować. Odpalasz RS, potem dwa wypełniacze zależnie od heata - albo rapid shot albo flameburst - i znowu starasz się "złowić" trigger railshota na flameburście i rocketpunchu.

Pod PVP polecałbym Ci inny build, tym bardziej, że teraz respecce są darmowe. 31pkt w pyro naprawdę się opłaca. W PVP najbardziej liczy się szybki burst na początku walki. A thermal detonator ten burst zapewnia, poparty do tego railshotem, flameburstem, rocketpunchem i następnym railshotem. Jak wejdą crity to prawie wszystko się kładzie :) Oprócz tego jeśli grasz z graczami o więcej niż jednym zwoju mózgowym będziesz pierwszym celem, zaraz po healerze. Z 2 powodów- Twój ogromy burst i praktycznie zerowa przeżywalność. Dlatego polecam wrzucenie punktow w Energy Rebounder - dzięki temu nasza praktycznie jedyna przeżywajka jest zawsze gotowa gdy jest potrzebna. Ja na pvp biegam z czymś takim:

http://www.torhead.com/skill-calc#301hMhZ0MZfhMbdGGMs.2

Znowu praktycznie jedynym miejscem na przemieszczenie punktów jest steely resolve, bonus do Aima jest oczywiście bardzo fajny (i dla mnie ulubiony) jednak wyrzucenie tych 3 pkt do drzewka advanced prototype też daje dobre efekty. Degauss jest kiepskim talentem bo działa tylko na slowy i snare'y, nie da się użyć shielda w czasie stuna. Infrared sensors za to zapewniają trochę przeżywalności oraz pomagają w walce ze znienawidzonymi assasinami (i operativami w concealment ale tych jest jak na lekarstwo na 50 lvlu). Z doświadczenia wiem też, że dużo ludzi lubi Gyroscopic Alignment Jets gdyż zapewniają niezłe ventowanie heata ale ja ten talent zazwyczaj omijam.

Awatar użytkownika
Vallarr
Posty: 179
Rejestracja: środa, 12 grudnia 2012, 16:47
Medals: 1
Lokalizacja: Wawa
Status:
Offline
Kontakt:

SWTOR Legionista

Re: Powertech Vallarra

Post autor: Vallarr » wtorek, 15 stycznia 2013, 17:42

@MacGregor
Dzieki.
Sorry za dluzsze milczenie, bylem przekonany, ze odpisalem, a posta wcielo najwyrazniej.

Od 2 tygodni siedze na 8/6/27, ktore zreszta zaproponowales w innym temacie ;) Chyba przy nim zostane pod pve, pod pvp TD oczywiscie. No i faktycznie burst > stabilny dmg. Jestem pod wrazeniem jak szybko jestem w stanie zjechac praktycznie kazdego :D

Flame burst to u mnie dopiero 3cie zrodlo dmg, wiec nie ma sensu zwiekszac o 6%, choc wyniki na kulke daloby pewnie lepsze niz 2% crita i 20% bonusu z pyro, ale w realnej walce jednak nie.
Co do reszty zmian - tez sie zgadzam po przemysleniu, dzieki.

Dwa linki do wprowadzenia:
Moj sprzet obecny:

http://swtor.askmrrobot.com/character/2 ... 29886f6f30

Moj DPS obecny:
http://screenshu.com/static/uploads/tem ... knvd7e.jpg

Jest jeszcze sporo do poprawy, co widac idealnie na wykresie, ale juz i tak zmarnowalem Fastfudowi ponad 20 minut bijac kukle.

Po sprzecie widac, ze nie jestem bogaty, nie mam 5 postaci do farmy, wiec chce zlozyc akceptowalny sprzet tanio - stad 61, nie 63. Do zmiany - pasek, helm, wristy, implant, ucho, main i offhand. Te dwa ostatnie zrobilbym od razu 63, reszta 61 styknie, tak mysle.

Co polecacie? Obawiam sie, ze osiagne duzo za duzo surge, bo jedyne sensowne enchanty zawieraja surge i crit/power, nie chce w ogole alacrity i accuracy.

Macgregor
Patrycjusz
Posty: 382
Rejestracja: wtorek, 19 czerwca 2012, 16:04
Medals: 7
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista FF XIV Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Powertech Vallarra

Post autor: Macgregor » środa, 16 stycznia 2013, 11:12

Accuracy jest konieczne, okolice 98% to ilość jaką powinieneś mieć żeby zawsze trafiać z railshota w bossów. Reszta idzie w dobrą stronę, powymieniaj mody i armoring z expertise na 61 albo 63. Pamiętaj, że mod 61 jest dwa razy tańszy niż mod 63 a w statach niewiele gorszy. Za to armoringi postaraj się załatwić 63 gdyż są niewiele droższe od 61. Oczywiście staraj się utrzymać set bonusy, albo z armotingów campaign albo z shelli tionese/columi/rakata. Crita zbieramy do około 32-34% w ranged, czyli okolice 38% w tech. Reszta w power. Surge trzymaj w granicach 75-78%. Powyżej 78% potrzeba bardzo dużo ratingu dla stosunkowo małych zysków. Jak masz 98% accuracy i resztę w surge to ładnie powinno się zamknąć w 78%.
Ostatnio zmieniony czwartek, 24 stycznia 2013, 18:19 przez Macgregor, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Vallarr
Posty: 179
Rejestracja: środa, 12 grudnia 2012, 16:47
Medals: 1
Lokalizacja: Wawa
Status:
Offline
Kontakt:

SWTOR Legionista

Re: Powertech Vallarra

Post autor: Vallarr » środa, 16 stycznia 2013, 13:27

Ok, dzieki.
Nie moge znalezc defensywnych statow bossow z HM/NM opsow - ciekaw jestem ile konkretnie wystarczy. Dysponuje ktos takimi informacjami?

Macgregor
Patrycjusz
Posty: 382
Rejestracja: wtorek, 19 czerwca 2012, 16:04
Medals: 7
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista FF XIV Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Powertech Vallarra

Post autor: Macgregor » środa, 16 stycznia 2013, 13:40

Generalnie ludzie spierają się czy boss ma wewnętrzny dodge chance na poziome 5, 8 czy 10%. Ja trzymam 98% accuracy i praktycznie nie widzę dodgów na railshocie. Podobnie na snajperze, 98% i "białe" ataki zawsze wchodzą. Maruderzy trzymają okolice 100% ale to głównie dlatego żeby też offhand lepiej trafiał.

Egze
Kwatermistrz
Posty: 1503
Rejestracja: czwartek, 12 lipca 2012, 10:07
Medals: 20
Gender:
Status:
Offline

Kwatermistrz IX Kohorty Srebrna falera SWTOR Centurion SWTOR Order Odrodzenia Imperium SWTOR Gestarum
FF XIV Centurion Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Re: Powertech Vallarra

Post autor: Egze » środa, 16 stycznia 2013, 16:59

106% tech accuracy mam na swoim PT i styka.

Awatar użytkownika
Vallarr
Posty: 179
Rejestracja: środa, 12 grudnia 2012, 16:47
Medals: 1
Lokalizacja: Wawa
Status:
Offline
Kontakt:

SWTOR Legionista

Re: Powertech Vallarra

Post autor: Vallarr » czwartek, 24 stycznia 2013, 16:23

DPS 1910 - przy prawie 6 minutowym tescie. Tak, jaram sie.

[ obraz zewnętrzny ]

Profil na askmrrobot uzupelnie wkrotce, zmienilem wristy, pasek, main handa na 63, oba implanty i ucho BH. Do zmiany zostal mi offhand WH z armoringiem 63 na full 63.

[ obraz zewnętrzny ]

W wolnej chwili odblokuje jeszcze z companionow +1% crit i +1% accuracy. Natomiast poprzegladalem sobie krzywe i wychodzi na to, ze surge dostal sporego nerfa w 1.3 i polecana wartosc to 100, a przekraczanie 200 to czysta strata statow. Waham sie w co zainwestowac, crit czy power. Co radzicie?

Druga kwestia - aim 2322 i to na prototype stimie, przy duzej ilosci 61 i BH. Zmieniac aug z reflex na overkill czy nie ma sensu? Nie udaje mi sie znalezc wiarygodnego wykresu primary stat DR.

Egze
Kwatermistrz
Posty: 1503
Rejestracja: czwartek, 12 lipca 2012, 10:07
Medals: 20
Gender:
Status:
Offline

Kwatermistrz IX Kohorty Srebrna falera SWTOR Centurion SWTOR Order Odrodzenia Imperium SWTOR Gestarum
FF XIV Centurion Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Re: Powertech Vallarra

Post autor: Egze » czwartek, 24 stycznia 2013, 17:00

Jak mniewam masz relic do wymiany. Polecam Dread Guard Relic of Boundless Ages a drugi to Dread Guard Relic of Dark Radiance.



Dodatkowo pytanie. Czy te 1900 DPS z kukły jesteś w stanie potwierdzić podczas Operacji ???

Awatar użytkownika
Vallarr
Posty: 179
Rejestracja: środa, 12 grudnia 2012, 16:47
Medals: 1
Lokalizacja: Wawa
Status:
Offline
Kontakt:

SWTOR Legionista

Re: Powertech Vallarra

Post autor: Vallarr » czwartek, 24 stycznia 2013, 17:57

Obecnie mam EWH of Boundless Ages i DG of Elemental Transcedence, czyli elemental zamiast internal jak w Dark Radiance. Pewnie zmienie na DG Boundless jak dozbieram daily.

Co do przelozenia dps na operacje - nie wiem, nie mi oceniac. Od miesiaca albo rezerwa, albo TfB 16nastka - czyli w sumie takie zwiedzanie, albo 2x EC HM - w sumie 24 wipe na tothu i zornie, zero sukcesu. Wiec udanymi bym ich nie nazwal. Ale...

Ostatnie TfB 16 - 1 miejsce
http://swtor.askmrrobot.com/combatlog/9 ... ew#d=0,b=1
Pierwsze wipy na EC HM - 1 miejsce, a i tak toth padal tak szybko, ze kazali mi slackowac
http://swtor.askmrrobot.com/combatlog/0 ... ew#d=0,b=1
Drugie wipy na EC HM - 1 miejsce
http://swtor.askmrrobot.com/combatlog/a ... ew#d=0,b=1
Wipy na Kiepskim HM - ostatnie 4 podejscia byly najblizej ubicia, dps odpowiednio 1367, 1327, 1355, 1287.
http://swtor.askmrrobot.com/combatlog/f ... 0,f=13,b=1

Sam ocen czy potrafie przelozyc, mi ciezko ocenic obiektywnie. Owszem, robie bledy, przeze mnie byly co najmniej 2 wipe na tych wyjsciach. Wiec... nie wiem.

Przegladam enhancementy 27 i jestem mocno zawiedziony - nie ma power/crit, mam do wyboru albo alacrity (bleee), accuracy (prawie 107% mi starczy jak nakarmie companiona giftami) lub surge, ktorego juz i tak mam prawie 400... ale chyba jest najsensowniejsze z nich wszystkich. Cos przegapilem? Jakie enhancementy wy macie na Pyrotechach?

Egze
Kwatermistrz
Posty: 1503
Rejestracja: czwartek, 12 lipca 2012, 10:07
Medals: 20
Gender:
Status:
Offline

Kwatermistrz IX Kohorty Srebrna falera SWTOR Centurion SWTOR Order Odrodzenia Imperium SWTOR Gestarum
FF XIV Centurion Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Re: Powertech Vallarra

Post autor: Egze » czwartek, 24 stycznia 2013, 18:05

Ja mam 2 Battle z Crit i Surge i reszte mam Adept z Power i surge i dodatkowo jeden Acute z Crit i accuracy. Do pełnego 63 brakuje mi 2 enchancerów oraz 1 armoring oraz obu implantów i kolczyka. Reliców używam tych co wymieniłem. Augmenty mam 10 na Aim i Endu i 4 na Power/Endu.

Aktualnie mam 1090.6 Bonus dam w Tech
Prawie 107% accu
39.09% crit
78.xx% surge

Awatar użytkownika
Vallarr
Posty: 179
Rejestracja: środa, 12 grudnia 2012, 16:47
Medals: 1
Lokalizacja: Wawa
Status:
Offline
Kontakt:

SWTOR Legionista

Re: Powertech Vallarra

Post autor: Vallarr » czwartek, 24 stycznia 2013, 18:10

Czyli tak, jak myslalem, trzeba sie pogodzic z DR surge. Dzieki.

Egze
Kwatermistrz
Posty: 1503
Rejestracja: czwartek, 12 lipca 2012, 10:07
Medals: 20
Gender:
Status:
Offline

Kwatermistrz IX Kohorty Srebrna falera SWTOR Centurion SWTOR Order Odrodzenia Imperium SWTOR Gestarum
FF XIV Centurion Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Re: Powertech Vallarra

Post autor: Egze » czwartek, 24 stycznia 2013, 18:13

Surge i tam mi ciutke podskoczy jak włoże implanty i kolczyk. Dodatkowo powiem tak. Przy ponad 39% crit też już masz DR i to coraz większy.

Macgregor
Patrycjusz
Posty: 382
Rejestracja: wtorek, 19 czerwca 2012, 16:04
Medals: 7
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista FF XIV Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Powertech Vallarra

Post autor: Macgregor » czwartek, 24 stycznia 2013, 18:17

Enhancerów są następujące rodzaje:

crit/surge
power/surge
crit/accuracy
power/accuracy

Crit konkuruje o miejsce w slocie z power, accuracy z surge. Więc jak masz już 96-98% accuracy to reszta siłą rzeczy leci w surge. Większej filozofii tu nie ma. Tak samo z crit, jak masz powiedzmy 32% to resztę pakujemy w power. Power jest o tyle fajne, że skaluje się liniowo i nie ma diminishing returns.

Z kolei jeśli chodzi o opsy to sprawa jest bardziej skomplikowana. Każdy z nas zaliczył setki godzin wipów na wszystkich możliwych bossach w tej grze i prawdę mówiąc, jest to jedyny sposób żeby się nauczyć dobrze grać. Sam widzisz, na kukle bez problemu osiągasz 1900 dps a w opsie 1200-1300 zrywając przy tym aggro. Wiem, że chodzenie na SM może wydawać Ci się nudne ale to jest jedyny sposób, żeby dobrze opanować mechanikę walk, bo opanowanie powertecha jest wręcz banalne. Pamiętaj, że żywy dpser robiący 1000 dps jest więcej warty, niż martwy robiący 1500 dps. Odpowiedni przegląd sytuacji, timing cooldownów i tak dalej są niezbędne aby dobrze sobie radzić a to jedynie można się nauczyć poprzez wipy :) Więc nie zniechęcaj się i korzystaj z każdej walki na tyle, na ile tylko się da.

A i ostatnia sprawa: stat główny nie ma DR dla power, jedynie dla crit chance.

Awatar użytkownika
Vallarr
Posty: 179
Rejestracja: środa, 12 grudnia 2012, 16:47
Medals: 1
Lokalizacja: Wawa
Status:
Offline
Kontakt:

SWTOR Legionista

Re: Powertech Vallarra

Post autor: Vallarr » czwartek, 24 stycznia 2013, 18:32

@D'aro
Rozumiem, zreszta ja i tak szukam najefektywniejszego i mozliwie taniego rozwiazania teraz, nie na 63. Zmienie relic EWH na DG, offhand na full 63 i w tym sprzecie (ucho, implanty, set - BH/61, offhand, main, wristy, pasek, reliki DG/63) zostane raczej na dlugo, skoro poki co nawet jednego bossa z EC HM nie ubilem? ;f

@Macgregor
Dzieki za lopatologiczne wyjasnienie enchancementow.

No ok, ok. Co prawda moja niecierpliwa natura troche sie buntuje, kiedy slyszy, ze skoro wy wipowaliscie, to ja tez musze :P Ale zamiast plakac na forum sprobuje powipe'owac w niedziele na EC HM, moze sie ludzie zbiora. Problemem jest tez brak miejsc w grupach progresowych i doslownie ZERO info na ten temat na forum, ale juz z Ardbergiem w wolnej chwili sprobujemy cos zdzialac, bo glupio tak wipy zbierac na twarz na T&Z.
Jakby ktos na tyle doswiadczony sie zabral z nami raz czy drugi na jakims alcie bez locka, by nie tylko znal taktyke, ale tez wskazal konkretne bledy, ktore czasem ciezko wylapac, to by wybitnie ulatwilo sprawe ;)

Brak AMA czy taktyk na cos tak glupiego i prostego dla was jak EC HM na forum tez nie ulatwia, dane w necie sa czesto sprzeczne (np fearful co 10% :) ), wiec bycie newbie ze stosunkowo niezlym gearem jest ciezsze niz sie wam, ludziom z duzym stazem, wydaje. Dlatego tym bardziej jestem wam dwom wdzieczny, ze tracicie czas uczac newbie ;)

Awatar użytkownika
Infekcja
Posty: 64
Rejestracja: piątek, 9 kwietnia 2010, 07:44
Status:
Offline

Re: Powertech Vallarra

Post autor: Infekcja » czwartek, 7 lutego 2013, 13:11

Robię Powertecha !!!

Jak widzę, że Invarvilla robi 1900 dps na kukle 4 klawiszami to mam ochotę skasować mojego assassina.


PS:
Mam już 33 lvl i po wbiciu 50 lvl rerollka..

Awatar użytkownika
Vallarr
Posty: 179
Rejestracja: środa, 12 grudnia 2012, 16:47
Medals: 1
Lokalizacja: Wawa
Status:
Offline
Kontakt:

SWTOR Legionista

Re: Powertech Vallarra

Post autor: Vallarr » czwartek, 7 lutego 2013, 13:56

5 + 4 dopalki! :<
Przegladalem rotacje innych DD i nie widze wiekszych wymagan, bede wdzieczny jak mi pokazecie klase, ktora naprawde wymaga skilla. Bo to MMO, nie szachy, przeanalizowanie danych, 2h bicia kukly i porownywanie rotacji dla 6min serii wymaga lacznie 3h wysilku by sprawdzic wszystkie rotacje i wszystkie buildy.

Choc pyrotech jest OP i frajde daje nieziemska, to fakt. Ot, wczorajsza denova, logi z zabitych:
T&Z
czolgi

Projekt "Pyrotech" skonczony, do zebrania na 63/Hazmat zostaly implanty, ucho i 5 elementow setowych. Reszta to DG/63. Samo sie dozbiera, mam nadzieje, aktualnie jestem usatysfakcjonowany.

Projekt "Tank"

Sprzet - set rakaty, offhand rakaty, implanty i ucho BH, wristy, pasek, reliki i mainhand z DD - 63.

Build jedyny mozliwy w zasadzie: http://www.torhead.com/skill-calc#301G0GrdoroGRZMcdZb.2

Rotacja jest oczywista, wiec nie bede wypisywal.

Jako pierwsze chcialbym zmienic elementy z DD. O ile mainhand, wristy i pasek sa proste, tak nie wiem jakie reliki sie przydaja najbardziej, choc wybor wcale nie jest duzy. Jakie poleciacie dla PT?

Stat priority - czy arkusz od Macgregora jest nadal aktualny i poprawny? Jesli tak, to potem uzupelnie i wrzuce do analizy w miare ulepszania sprzetu.

Ostatnia sprawa - jest sobie focus target, jest gdzies focus target offtarget? Sa marki, ale czy jest opcja "target flet" z jednego klawisza? Przyznaje, ze nie znalazlem, a to by niesamowicie ulatwialo.

EDIT => Ciekawostka odnosnie accuracy:
http://swtor.askmrrobot.com/combatlog/8 ... 0,f=10,b=1
Toth mial raz dodge na rail shocie. Przy prawie 106,79% acc i sporej ilosci dodge na rapid shocie. Czolgi - avoid tylko na RS. Ergo szansa na dodge u bossa wynosi powyzej 6,8%, ale jeden zdodge'owany RS na 62 proby to akceptowalna wartosc, nie zwiekszam dalej acc.
Flame burst 155/155, rocket punch 23/23 trafionych, lacznie wszystkich 239/240, efektywny tech acc 99,58%
Rapid Shot 483/550, efektywny range acc 87,82%.

Za mala proba i za duzy rozrzut, czy bossy maja dodatkowe dodge na range? O_o Zwroce na to uwage na nastepnych logach.
Ostatnio zmieniony czwartek, 7 lutego 2013, 14:26 przez Vallarr, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Infekcja
Posty: 64
Rejestracja: piątek, 9 kwietnia 2010, 07:44
Status:
Offline

Re: Powertech Vallarra

Post autor: Infekcja » czwartek, 7 lutego 2013, 14:25

Vallarr pisze:5 + 4 dopalki! :<
Przegladalem rotacje innych DD i nie widze wiekszych wymagan, bede wdzieczny jak mi pokazecie klase, ktora naprawde wymaga skilla. Bo to MMO, nie szachy, przeanalizowanie danych, 2h bicia kukly i porownywanie rotacji dla 6min serii wymaga lacznie 3h wysilku by sprawdzic wszystkie rotacje i wszystkie buildy.

to se zrob Assassina i zrób nim 1900 dps.. może i zrobisz z gearem BiS ale zanim to nastąpi to dostaniesz oczopląsu :P

Awatar użytkownika
Vallarr
Posty: 179
Rejestracja: środa, 12 grudnia 2012, 16:47
Medals: 1
Lokalizacja: Wawa
Status:
Offline
Kontakt:

SWTOR Legionista

Re: Powertech Vallarra

Post autor: Vallarr » czwartek, 7 lutego 2013, 14:27

Nie mowie o liczbach, ale nudza mnie troche narzekania na 4 klawisze, jakby u was bylo inaczej :P Asasyn wymaga grania na klawiaturze uwertur by wycisnac dps, czy po prostu ma slaby dps w pve w zamian za mocarne pvp? 8-)

Macgregor
Patrycjusz
Posty: 382
Rejestracja: wtorek, 19 czerwca 2012, 16:04
Medals: 7
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista FF XIV Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Powertech Vallarra

Post autor: Macgregor » czwartek, 7 lutego 2013, 14:36

Arkusz działa, nic się nie zmieniło od czasu mojego posta. Relici aktualnie BiS:

Dread Guard Relic of Shield Amplification
a drugi zależnie jakie staty masz na sprzęcie i jak Ci się wszystko balansuje:
Elite War Hero Relic of Shield Amplification
Elite War Hero Relic of Imperiling Serenity

Awatar użytkownika
Infekcja
Posty: 64
Rejestracja: piątek, 9 kwietnia 2010, 07:44
Status:
Offline

Re: Powertech Vallarra

Post autor: Infekcja » czwartek, 7 lutego 2013, 14:39

Vallarr pisze:Nie mowie o liczbach, ale nudza mnie troche narzekania na 4 klawisze, jakby u was bylo inaczej :P Asasyn wymaga grania na klawiaturze uwertur by wycisnac dps, czy po prostu ma slaby dps w pve w zamian za mocarne pvp? 8-)
mowie o sposobie wykrecenia tego dps

ty klikasz w odpowiednich momentach 4 skille i patrzysz na swoje buffy i jak wejdzie ten jeden to klikasz 5 i koniec. Jedyna rzecz ktora musisz kontrolowac to swoj popęd żeby się nie przegrzać

natomiast assassin ma tak:

Death field
Discharge - dot
shock - wyłącznie dla uzyskania buffa (Unearthed Knowledge)
trash - w tym momencie mniej wiecej wchodzi Raze
creeping terror - dot
crushing darkness (z Raze) - dot
Maul (jeśli wejdzie buff Duplicity)
Trash / Surging Strike - młócimy tym, jeśli wszystko inne już wlazło/jest na cooldownach

I odświeżamy co się pokończyło czyli odpowiednio Discharge / Creeping / Crushing

Wymaksowanie dpsu w tym buildzie polega na:
- kontrolowaniu dotów na bossie i utrzymywanie ich bez przedwczesnego odświeżania, jeśli jest jeszcze dużo czasu do końca
- utrzymywaniu buffa z shock (Unearthed Knowledge)
- kontrolowanie swoich buffow i jak wejdzie Duplicity to walimy Maul, jak wejdzie Raze to walimy Crushing darkness.
- gdy mamy 3 doty na bossie, maul z buffa wciśnięty, to tłuczemy Trashe
- Przy 30% bossa bezwzględny priorytet ma Assassinate


i gapisz sie w te swoje buffy jak idiota i wśród tych wszystkich musisz wyłapywać dwa na Maula i Crushing. Jeśli klikniesz bez tych buffow to w pierwszym przypadku zamiast za 20 force uderzysz za 50 force = stracisz już dps, w drugim przypadku zamiast instantem, wlaczy ci sie skill co sie castuje 2,5 sek. i musisz go przerwac co skutkuje utrata global cooldowna i frustracja..

i gapisz sie rownolegle w debuffy bossa i jak idiota wsrod tego lasu debuffow musisz odnalesc swoje 3 doty i jak sie koncza to je odswiezasz - nie wczesniej i nie pozniej bo tez na tym oczywiscie stracisz..

do tego wszystkiego tanczysz naokolo targetu szukajac plecow bo inaczej Maul nie wejdzie.

I nawet jak ci sie to wszystko uda zachowujac to, co wypisalem powyzej, nie zrobisz wiecej niz 2k dpsu bo nie widzialem jeszcze na torparse loga z assassinem z takim dpsem...

Awatar użytkownika
Vallarr
Posty: 179
Rejestracja: środa, 12 grudnia 2012, 16:47
Medals: 1
Lokalizacja: Wawa
Status:
Offline
Kontakt:

SWTOR Legionista

Re: Powertech Vallarra

Post autor: Vallarr » środa, 20 marca 2013, 23:55

Chyba calkiem udany powrot ;]

http://swtor.askmrrobot.com/combatlog/d ... ew#d=0,b=1

W kontekscie patcha - co musze wiedziec? :)

Awatar użytkownika
Vallarr
Posty: 179
Rejestracja: środa, 12 grudnia 2012, 16:47
Medals: 1
Lokalizacja: Wawa
Status:
Offline
Kontakt:

SWTOR Legionista

Re: Powertech Vallarra

Post autor: Vallarr » sobota, 4 maja 2013, 23:56

Czuje sie juz na tyle pewnie by napisac pare slow i posluchac ewentualnej krytyki mojego PT ;]

http://www.torhead.com/skill-calc#301hM ... hMrzRrcc.3

Z tym biegam.
Rotacja sie praktycznie nie zmienila, jedynie uzywam retractable blade prawie non stop i wciskam shoulder cannona co CD jak mi APM starczy. Incedentiary Missle w zasadzie tylko jak mam free cast bez CD, bo za jego heata wole walnac flame burst pare razy zamiast IM i autoatak.

Heat Management i proc Rail Shota - to w zasadzie wszystko, co trzeba ogarnac.

Pogloski o smierci PT jako Damage Dealera uwazam za mocno przesadzone, nie robi juz kosmicznego DMG, ale porownujac moj DPS z innymi - nie mam zadnych kompleksow. Moze na full underworldzie roznice beda bardziej widoczne, ale szczerze w to watpie :twisted:

Staty - to jest wlasnie temat na ktory bym najchetniej posluchal opinii. Wiem jedno - cudze zachwyty nad alacrity mnie zupelnie, ale to zupelnie nie przekonuja, uwazam ten stat za smieciowy zarowno na PT, jak i na OP, ktorym gralem rownie duzo i mam 11% jako heal, a w concealmencie bodajze 17. Lipa i tyle, nie dosc, ze nic nie procuje/tickuje szybciej, to po prostu daje duzo za malo by bylo odczuwalne, do tego nie zmniejsza CD razem z GCD.

Crit/Power i Surge/Acc. Tak, znam krzywe DR i ogolna teorie, ale interesuja mnie jakies twarde testy - ta sama osoba, power/acc kosztem surge, vs crit/surge kosztem acc. Przebilem sie juz przez duzo, duzo stron na forum oficjalnym i jesli ktos cos takiego widzial, to bylbym wdzieczny za linka, ewentualnie prywatne opinie poparte jakimikolwiek danymi.

Chwilowo siedze w crit/surge bez wymaxowanego acc (prawie 107% tech) i nie narzekam, ale nie moge sie zdecydowac na build pod 72.

Reliki - boundless ages i elemental tech dmg arkanian, ale 72 jest tylko kinetic tech. Bug? Jesli nie, to jakie reliki sa BiS?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Bounty Hunter”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość