Vengeance 3.0
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy AoC
- Vi'Tani
- Posty: 934
- Rejestracja: czwartek, 5 lipca 2012, 16:13
- Medals: 3
- Lokalizacja: Pruszków
- Gender:
- Status: Offline
Vengeance 3.0
Nowy patch, nowe nadzieje i nowa rotacja - bye bye smasher...i tak cię nikt nie lubił!
Torhead nadal śpi i nie zaktualizował skilli więc wybaczcie brak odnośników.
Utility points
Tutaj proponowany rozkład punktów i już biorę się za tłumaczenie czemu tak a nie inaczej
Payback - Unleash się przydaje, 30 sekund to bardzo dużo i potrafi zrobić różnicę kiedy boss jest już na końcówce a my akurat w tym momencie dostaliśmy stuna lub knockback i chcemy szybko wrócić do walki.
Warmonger - Obrażenia dostajemy ciągle i nie zawsze jest to z naszej winy ( ) a dzięki temu utility szybciej odzyskamy Force Charge i dzięki temu ułatwimy sobie poruszanie się po polu bitwy.
Path Carver - 25% większe obrażenia Sweeping Slash... tutaj komentarz jest zbędny, dzięki temu znika opcja zmieniania się w Rage na walki wymagające aoe
Crushing Fist - Co jest lepszego od wpadnięcia w grupę mobów i rozpoczęcia rzezi? Kiedy ta grupa ma zdjęte 20% armora
Emboldening Scream - żeby nie było iż tylko marudy pomagają wychodzić z kółek Wprawdzie nie przyśpiesza to nas, ale my przecież mamy swoje zabawki, prawda?
Seething Hatred - Dla czystej wygody, nie można sobie przecież pozwolić aby ktoś inny został królem trashu (pamięta ktoś jeszcze wyścigi o top dps na trashu?), prawda?
Consuming Rage - healerzy mają teraz zwiększony CD na swoje cleanse, dzięki temu można im czasem pomóc
Sprzęt
Pomimo mojego sceptycznego nastawienia do nowych bonusów setowych trzeba iść z duchem czasu i mimo iż nie posiadam jeszcze sprzętu z nowych operacji postaram się przedstawić rotację uwzględniając bonusy jakie byśmy dostali mając je na grzbiecie
Mimo wszystko zachowam armoringi ze starymi setami (przypominam iż brało się 2 części z setu dla jugga i 2 od maraudera dla zwiększenia obrażeń Ravage) i będę porównywała wyniki w obydwu, bardzo nie podabają mi się ograniczenia czasowe na tych "bonusach" (co 30 i 60 sekund), szczegóły poniżej.
2-częściowy set: Co 30 sekund nasz Sundering Assault zwiększa zadawane obrażenia o 2%
4-częściowy set: Skraca minimalną odległość z jakiej można użyć Saber Throw o 10 metrów (Ten sam efekt znajdował się w 2-częściowym starym secie)
6-częściowy set: Co minutęImpale ma 100% szansy na critical hit po użyciu Saber Throw.
Co do statystyk do jakich należy dążyć...cóż, sprawa skomplikowała się trochę z accuracy, bardzo o niego ciężko tym bardziej, że nie mamy go już w drzewku. Wciąż dążymy jak najbliżej 110% na Force, Surge 68-70% (około 350 ratingu, może być nawet mniej) gdzieś tak 25% na crit (powinno to być jak dawniej około 300 ratingu). Reszta w power, alacrity jak zwykle zostawiamy w spokoju
Procki i debuffy
Beat Down - nakładany przez Impale, zwiększa o 5% obrażenia w cel dla wszystkich członków grupy
Savagery - nakładany przez Shatter, Impale i Vicious Throw. Stackuje się 2 razy, każdy stack daje 50% szansy na crit Force Scream
Destroyer - nasze dotki i/lub ticki z Ravage mają 30% na jego odpalenie, dzięki niemu co 20 sekund nasz Vicious Throw możemy użyć na dowolny cel o dowolnej ilości hp i oddaje nam 1 punkt Rage
Rampage - każdy Shatter resetuje cooldown na Ravage
Rotacja
Saber Throw - zdejmujemy armor, budujemy rage
Force Charge
Sundering Assault - budujemy rage, wykorzystujemy proc z setu (jeżeli setu nie ma można ten krok pominąć)
Impale - nakładamy Beat Down oraz wykorzystujemy proc z setu
Ravage
Shatter - kończymy cd na Ravage
Force Scream - ma już 2 stacki Savagery
Vicious Throw - powinno być na Destroyer
Impale
Ravage
To jest opener, cała reszta zależy od tego co i kiedy się odpali ciężko jest więc krok po kroku wyszczególnić kolejność skilli. Jedyne o czym trzeba pamiętać to to, że nieważne co się dzieje co 12 sekund mamy gwarantowany Ravage i wokół tego należy budować zużycie naszych gcd
Kiedy potrzeba nam aoe (i tu uwaga bo to bardzo ważne!) nakładamy doty na jeden cel, rozkładamy je na pozostałych używając Vengful Slam, teraz nasz Sweeping Slash zadaje 25% dodatkowych obrażeń celom na które nałożyliśmy doty a dodatkowe 25% z utility (Path Carver) powoduje, że możemy się uśmiechnąć i podziwiać cyferki
Kilka uwag:
- Force Scream staramy sie używać tylko kiedy ma 2 stacki Savagery
- Staramy się utrzymać debuff z Impale (Beat Down) cały czas na bosie
- Nie boimy się używać Enrage kiedy tylko nasza pula rage'a zejdzie do 3-4 a skille generujące są na cd - również kiedy nie możemy pozwolić sobie na stracenie gcd na ich użycie.
To by chyba było na tyle, postaram się na bieżąco uaktualniać nowe zmiany, doświadczenia i spostrzeżenia
Torhead nadal śpi i nie zaktualizował skilli więc wybaczcie brak odnośników.
Utility points
Tutaj proponowany rozkład punktów i już biorę się za tłumaczenie czemu tak a nie inaczej
Payback - Unleash się przydaje, 30 sekund to bardzo dużo i potrafi zrobić różnicę kiedy boss jest już na końcówce a my akurat w tym momencie dostaliśmy stuna lub knockback i chcemy szybko wrócić do walki.
Warmonger - Obrażenia dostajemy ciągle i nie zawsze jest to z naszej winy ( ) a dzięki temu utility szybciej odzyskamy Force Charge i dzięki temu ułatwimy sobie poruszanie się po polu bitwy.
Path Carver - 25% większe obrażenia Sweeping Slash... tutaj komentarz jest zbędny, dzięki temu znika opcja zmieniania się w Rage na walki wymagające aoe
Crushing Fist - Co jest lepszego od wpadnięcia w grupę mobów i rozpoczęcia rzezi? Kiedy ta grupa ma zdjęte 20% armora
Emboldening Scream - żeby nie było iż tylko marudy pomagają wychodzić z kółek Wprawdzie nie przyśpiesza to nas, ale my przecież mamy swoje zabawki, prawda?
Seething Hatred - Dla czystej wygody, nie można sobie przecież pozwolić aby ktoś inny został królem trashu (pamięta ktoś jeszcze wyścigi o top dps na trashu?), prawda?
Consuming Rage - healerzy mają teraz zwiększony CD na swoje cleanse, dzięki temu można im czasem pomóc
Sprzęt
Pomimo mojego sceptycznego nastawienia do nowych bonusów setowych trzeba iść z duchem czasu i mimo iż nie posiadam jeszcze sprzętu z nowych operacji postaram się przedstawić rotację uwzględniając bonusy jakie byśmy dostali mając je na grzbiecie
Mimo wszystko zachowam armoringi ze starymi setami (przypominam iż brało się 2 części z setu dla jugga i 2 od maraudera dla zwiększenia obrażeń Ravage) i będę porównywała wyniki w obydwu, bardzo nie podabają mi się ograniczenia czasowe na tych "bonusach" (co 30 i 60 sekund), szczegóły poniżej.
2-częściowy set: Co 30 sekund nasz Sundering Assault zwiększa zadawane obrażenia o 2%
4-częściowy set: Skraca minimalną odległość z jakiej można użyć Saber Throw o 10 metrów (Ten sam efekt znajdował się w 2-częściowym starym secie)
6-częściowy set: Co minutęImpale ma 100% szansy na critical hit po użyciu Saber Throw.
Co do statystyk do jakich należy dążyć...cóż, sprawa skomplikowała się trochę z accuracy, bardzo o niego ciężko tym bardziej, że nie mamy go już w drzewku. Wciąż dążymy jak najbliżej 110% na Force, Surge 68-70% (około 350 ratingu, może być nawet mniej) gdzieś tak 25% na crit (powinno to być jak dawniej około 300 ratingu). Reszta w power, alacrity jak zwykle zostawiamy w spokoju
Procki i debuffy
Beat Down - nakładany przez Impale, zwiększa o 5% obrażenia w cel dla wszystkich członków grupy
Savagery - nakładany przez Shatter, Impale i Vicious Throw. Stackuje się 2 razy, każdy stack daje 50% szansy na crit Force Scream
Destroyer - nasze dotki i/lub ticki z Ravage mają 30% na jego odpalenie, dzięki niemu co 20 sekund nasz Vicious Throw możemy użyć na dowolny cel o dowolnej ilości hp i oddaje nam 1 punkt Rage
Rampage - każdy Shatter resetuje cooldown na Ravage
Rotacja
Saber Throw - zdejmujemy armor, budujemy rage
Force Charge
Sundering Assault - budujemy rage, wykorzystujemy proc z setu (jeżeli setu nie ma można ten krok pominąć)
Impale - nakładamy Beat Down oraz wykorzystujemy proc z setu
Ravage
Shatter - kończymy cd na Ravage
Force Scream - ma już 2 stacki Savagery
Vicious Throw - powinno być na Destroyer
Impale
Ravage
To jest opener, cała reszta zależy od tego co i kiedy się odpali ciężko jest więc krok po kroku wyszczególnić kolejność skilli. Jedyne o czym trzeba pamiętać to to, że nieważne co się dzieje co 12 sekund mamy gwarantowany Ravage i wokół tego należy budować zużycie naszych gcd
Kiedy potrzeba nam aoe (i tu uwaga bo to bardzo ważne!) nakładamy doty na jeden cel, rozkładamy je na pozostałych używając Vengful Slam, teraz nasz Sweeping Slash zadaje 25% dodatkowych obrażeń celom na które nałożyliśmy doty a dodatkowe 25% z utility (Path Carver) powoduje, że możemy się uśmiechnąć i podziwiać cyferki
Kilka uwag:
- Force Scream staramy sie używać tylko kiedy ma 2 stacki Savagery
- Staramy się utrzymać debuff z Impale (Beat Down) cały czas na bosie
- Nie boimy się używać Enrage kiedy tylko nasza pula rage'a zejdzie do 3-4 a skille generujące są na cd - również kiedy nie możemy pozwolić sobie na stracenie gcd na ich użycie.
To by chyba było na tyle, postaram się na bieżąco uaktualniać nowe zmiany, doświadczenia i spostrzeżenia
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość