Vengeance 3.0

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy AoC

Awatar użytkownika
Vi'Tani
Posty: 934
Rejestracja: czwartek, 5 lipca 2012, 16:13
Medals: 3
Lokalizacja: Pruszków
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Centurion SWTOR Gestarum

Vengeance 3.0

Post autor: Vi'Tani » środa, 7 stycznia 2015, 09:01

Nowy patch, nowe nadzieje i nowa rotacja - bye bye smasher...i tak cię nikt nie lubił! :)

Torhead nadal śpi i nie zaktualizował skilli więc wybaczcie brak odnośników.

Utility points
Tutaj proponowany rozkład punktów i już biorę się za tłumaczenie czemu tak a nie inaczej :)

Payback - Unleash się przydaje, 30 sekund to bardzo dużo i potrafi zrobić różnicę kiedy boss jest już na końcówce a my akurat w tym momencie dostaliśmy stuna lub knockback i chcemy szybko wrócić do walki.

Warmonger - Obrażenia dostajemy ciągle i nie zawsze jest to z naszej winy ( ;) ) a dzięki temu utility szybciej odzyskamy Force Charge i dzięki temu ułatwimy sobie poruszanie się po polu bitwy.

Path Carver - 25% większe obrażenia Sweeping Slash... tutaj komentarz jest zbędny, dzięki temu znika opcja zmieniania się w Rage na walki wymagające aoe :)

Crushing Fist - Co jest lepszego od wpadnięcia w grupę mobów i rozpoczęcia rzezi? Kiedy ta grupa ma zdjęte 20% armora :)

Emboldening Scream - żeby nie było iż tylko marudy pomagają wychodzić z kółek :P Wprawdzie nie przyśpiesza to nas, ale my przecież mamy swoje zabawki, prawda?

Seething Hatred - Dla czystej wygody, nie można sobie przecież pozwolić aby ktoś inny został królem trashu (pamięta ktoś jeszcze wyścigi o top dps na trashu?), prawda? :lol:

Consuming Rage - healerzy mają teraz zwiększony CD na swoje cleanse, dzięki temu można im czasem pomóc ;)

Sprzęt
Pomimo mojego sceptycznego nastawienia do nowych bonusów setowych trzeba iść z duchem czasu i mimo iż nie posiadam jeszcze sprzętu z nowych operacji postaram się przedstawić rotację uwzględniając bonusy jakie byśmy dostali mając je na grzbiecie :)

Mimo wszystko zachowam armoringi ze starymi setami (przypominam iż brało się 2 części z setu dla jugga i 2 od maraudera dla zwiększenia obrażeń Ravage) i będę porównywała wyniki w obydwu, bardzo nie podabają mi się ograniczenia czasowe na tych "bonusach" (co 30 i 60 sekund), szczegóły poniżej.

2-częściowy set: Co 30 sekund nasz Sundering Assault zwiększa zadawane obrażenia o 2%
4-częściowy set: Skraca minimalną odległość z jakiej można użyć Saber Throw o 10 metrów (Ten sam efekt znajdował się w 2-częściowym starym secie)
6-częściowy set: Co minutęImpale ma 100% szansy na critical hit po użyciu Saber Throw.

Co do statystyk do jakich należy dążyć...cóż, sprawa skomplikowała się trochę z accuracy, bardzo o niego ciężko tym bardziej, że nie mamy go już w drzewku. Wciąż dążymy jak najbliżej 110% na Force, Surge 68-70% (około 350 ratingu, może być nawet mniej) gdzieś tak 25% na crit (powinno to być jak dawniej około 300 ratingu). Reszta w power, alacrity jak zwykle zostawiamy w spokoju :)

Procki i debuffy
Beat Down - nakładany przez Impale, zwiększa o 5% obrażenia w cel dla wszystkich członków grupy
Savagery - nakładany przez Shatter, Impale i Vicious Throw. Stackuje się 2 razy, każdy stack daje 50% szansy na crit Force Scream
Destroyer - nasze dotki i/lub ticki z Ravage mają 30% na jego odpalenie, dzięki niemu co 20 sekund nasz Vicious Throw możemy użyć na dowolny cel o dowolnej ilości hp i oddaje nam 1 punkt Rage
Rampage - każdy Shatter resetuje cooldown na Ravage

Rotacja
Saber Throw - zdejmujemy armor, budujemy rage
Force Charge
Sundering Assault - budujemy rage, wykorzystujemy proc z setu (jeżeli setu nie ma można ten krok pominąć)
Impale - nakładamy Beat Down oraz wykorzystujemy proc z setu
Ravage
Shatter - kończymy cd na Ravage
Force Scream - ma już 2 stacki Savagery
Vicious Throw - powinno być na Destroyer
Impale
Ravage

To jest opener, cała reszta zależy od tego co i kiedy się odpali ciężko jest więc krok po kroku wyszczególnić kolejność skilli. Jedyne o czym trzeba pamiętać to to, że nieważne co się dzieje co 12 sekund mamy gwarantowany Ravage i wokół tego należy budować zużycie naszych gcd :)

Kiedy potrzeba nam aoe (i tu uwaga bo to bardzo ważne!) nakładamy doty na jeden cel, rozkładamy je na pozostałych używając Vengful Slam, teraz nasz Sweeping Slash zadaje 25% dodatkowych obrażeń celom na które nałożyliśmy doty a dodatkowe 25% z utility (Path Carver) powoduje, że możemy się uśmiechnąć i podziwiać cyferki ;)

Kilka uwag:
- Force Scream staramy sie używać tylko kiedy ma 2 stacki Savagery
- Staramy się utrzymać debuff z Impale (Beat Down) cały czas na bosie
- Nie boimy się używać Enrage kiedy tylko nasza pula rage'a zejdzie do 3-4 a skille generujące są na cd - również kiedy nie możemy pozwolić sobie na stracenie gcd na ich użycie.


To by chyba było na tyle, postaram się na bieżąco uaktualniać nowe zmiany, doświadczenia i spostrzeżenia :D
Czemu gram healerami w MMO? Dlatego.

Modernizacja komputera? Carolus! ;)

Awatar użytkownika
Czerech
Patrycjusz
Posty: 485
Rejestracja: poniedziałek, 10 lutego 2014, 14:58
Medals: 2
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
Gender:
Status:
Offline

WildStar Optio eSport Optio

Re: Vengeance 3.0

Post autor: Czerech » sobota, 21 lutego 2015, 09:11

super rozpisane, właśnie sprawdzam na moim juggerku ;p

ODPOWIEDZ

Wróć do „Sith Warrior”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość