Juggernaut Tank 2.6 - dyskusja
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy AoC
- Apocryph
- Posty: 166
- Rejestracja: środa, 16 lutego 2011, 01:06
- Lokalizacja: Kraków
- Gender:
- Status: Offline
Juggernaut Tank 2.6 - dyskusja
Witam,
Chciałbym podzielić się wątpliwościami i poprosić o zalecenia, skupiając się oczywiście na efektywności na DF&DP HM.
Primo - opieram się głównie na Dulfy, przeszukiwałem oficjalnie forum, zajrzałem nawet dla jaj na Noxxic i nawet tam widzę defense 21% jako priorytet. Czy to jest dalej aktualne? Podrzucam też tabelkę prosto z tym samym pytaniem http://dulfy.net/2014/01/07/swtor-immor ... ass-guide/
I konkretne pytania, głównie dla Was - healerów przede wszystkim, bo szanuję Waszą ciężką pracę na opsach - a także doświadczonych tanków, którzy "ustali" HM DF i DP:
- defense 21% bez proca i nie ma dyskusji?
- dlaczego absorb schodzi na tak daleki plan przy niższych wartościach puli defensywnej?
- czy scenariusz dwóch zestawów modów pokazany w temacie Powertecha przez Tsurę aplikuje się też dla Jugga? W tym temacie http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=616779 widać takie cuś:
Dread Fortress:
{2200,{defense->1073,shield->728,absorb->399}}
Dread Palace:
{2200,{defense->857,shield->728,absorb->615}}
Zgadzacie się z tym, czy podtrzymujecie "Def 21% być musi zawsze"?
Z góry dzięki i za wszelki wkład!
Chciałbym podzielić się wątpliwościami i poprosić o zalecenia, skupiając się oczywiście na efektywności na DF&DP HM.
Primo - opieram się głównie na Dulfy, przeszukiwałem oficjalnie forum, zajrzałem nawet dla jaj na Noxxic i nawet tam widzę defense 21% jako priorytet. Czy to jest dalej aktualne? Podrzucam też tabelkę prosto z tym samym pytaniem http://dulfy.net/2014/01/07/swtor-immor ... ass-guide/
Spoiler:
- defense 21% bez proca i nie ma dyskusji?
- dlaczego absorb schodzi na tak daleki plan przy niższych wartościach puli defensywnej?
- czy scenariusz dwóch zestawów modów pokazany w temacie Powertecha przez Tsurę aplikuje się też dla Jugga? W tym temacie http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=616779 widać takie cuś:
Dread Fortress:
{2200,{defense->1073,shield->728,absorb->399}}
Dread Palace:
{2200,{defense->857,shield->728,absorb->615}}
Zgadzacie się z tym, czy podtrzymujecie "Def 21% być musi zawsze"?
Z góry dzięki i za wszelki wkład!
- Tsura
- Posty: 1207
- Rejestracja: czwartek, 28 marca 2013, 11:28
- Medals: 5
- Lokalizacja: Olsztyn
- Gender:
- Status: Offline
Re: Juggernaut Tank 2.6 - dyskusja
Nie wiem jak to się przekłady na % bo nigdy ich nie stosuję, ale jeżeli będziesz się trzymał wartości skazanych przez KBN to wyjdziesz na tym dobrze. Czy wartość 1073 przełoży się na 21% czy nie.
Co do dwóch setów - tak samo PT jak i jugg, jak i sin, powinni mieć po dwa sety.....ja osobiście się poddałem. W grupie masz 12 osób, każdy potrzebuje gearu, a dla przykładu, moje dwa sety na PT - jeden zawiera 1030 defa, a drugi 348 defa. Więc muszę mieć praktycznie każdą cześć setu zdublowaną. Do tego set z 1030 defa przydaje się tylko na 3 bossy - nefra, draxus i calphaus.
Więc ja wycelowałem w wartości średnie i dobrze mi się tankuje.
Co do dwóch setów - tak samo PT jak i jugg, jak i sin, powinni mieć po dwa sety.....ja osobiście się poddałem. W grupie masz 12 osób, każdy potrzebuje gearu, a dla przykładu, moje dwa sety na PT - jeden zawiera 1030 defa, a drugi 348 defa. Więc muszę mieć praktycznie każdą cześć setu zdublowaną. Do tego set z 1030 defa przydaje się tylko na 3 bossy - nefra, draxus i calphaus.
Więc ja wycelowałem w wartości średnie i dobrze mi się tankuje.
- Apocryph
- Posty: 166
- Rejestracja: środa, 16 lutego 2011, 01:06
- Lokalizacja: Kraków
- Gender:
- Status: Offline
Re: Juggernaut Tank 2.6 - dyskusja
Też celowałem w średnie i mnie okrzyczeli, że 16% defense małoTsura pisze: Więc ja wycelowałem w wartości średnie i dobrze mi się tankuje.
- Tsura
- Posty: 1207
- Rejestracja: czwartek, 28 marca 2013, 11:28
- Medals: 5
- Lokalizacja: Olsztyn
- Gender:
- Status: Offline
Re: Juggernaut Tank 2.6 - dyskusja
Kto cię okrzyczał? :> Może po prostu ten ktoś się nie zna
A te 16% to ile jest punktów statystyki Defence?
A te 16% to ile jest punktów statystyki Defence?
- Apocryph
- Posty: 166
- Rejestracja: środa, 16 lutego 2011, 01:06
- Lokalizacja: Kraków
- Gender:
- Status: Offline
Re: Juggernaut Tank 2.6 - dyskusja
Celowałem według "wartości uśrednionych", czyli coś bardzo blisko tego miałem:
{2200,{defense->575,shield->986,absorb->640}}
{2200,{defense->575,shield->986,absorb->640}}
Połowa Per Aspera Ad AstraTsura pisze:Kto cię okrzyczał? :> Może po prostu ten ktoś się nie zna
- Tsura
- Posty: 1207
- Rejestracja: czwartek, 28 marca 2013, 11:28
- Medals: 5
- Lokalizacja: Olsztyn
- Gender:
- Status: Offline
Re: Juggernaut Tank 2.6 - dyskusja
Po prostu jesteś słabo ubrany i tyle. 2200 to poziom gearu Arkanian czyli 69. Jak będziesz zdobywał kolejne części czy to 72 czy 78 to i wartości się poprawią.
To co pokazuje ci KBN to są optymalne wartości na twój poziom gearu. Takie które zagwarantują ci najlepszą przeżywalność.
To co pokazuje ci KBN to są optymalne wartości na twój poziom gearu. Takie które zagwarantują ci najlepszą przeżywalność.
- Bzyk
- Posty: 4942
- Rejestracja: sobota, 28 lipca 2012, 19:25
- Medals: 45
- Lokalizacja: Warszawa
- Gender:
- Status: Offline
Re: Juggernaut Tank 2.6 - dyskusja
Po pierwsze nie okrzyczał tylko poradził żebys najpierw podniósł defa. (poniżej dlaczego)Apocryph pisze:Celowałem według "wartości uśrednionych", czyli coś bardzo blisko tego miałem:
{2200,{defense->575,shield->986,absorb->640}}
Połowa Per Aspera Ad AstraTsura pisze:Kto cię okrzyczał? :> Może po prostu ten ktoś się nie zna
Po drugie jak pisze Tsura, narazie skupiaj się na utrzymywaniu średnich wartości od KBN.
Po trzecie do póki nie będziesz miał lepszego gearu twoje % będą "skakać jak żyd po pustym sklepie" (bez urazy dla braci z Izraela).
A teraz , dlaczego?
Podstawą obrony jest Def, on brany jest pod uwagę przy mitygacji obrażeń każdego ataku.
Dlatego w pierwszej kolejności powinieneś podnieść Def do poziomu 20-21%.
Dlaczego Absorb spada na dalszy plan? bo przy zorientowanych statach na DEF nie da się utrzymać Absorba na wysokim poziomie. Poza tym, jak napisał KBN w swoim temacie, czysty def przydatny jest tylko na 3 bosów i walkę z council. Reszta ma ataki, które można sheldować i absorbować. I tu dochodzimy do tego dlaczego drugi gear jest zorientowany na Shield / absorb. Ich ataki można "wyłapać" na tarczę a następnie zaabsorbować znaczną cześć lub nawet całość takiego ataku.
Moim zdaniem powinieneś na początek wyłapać Def, a potem podnosić shield i absorb. W miarę wymiany sprzętu staty będą ci rosły.
- Tsura
- Posty: 1207
- Rejestracja: czwartek, 28 marca 2013, 11:28
- Medals: 5
- Lokalizacja: Olsztyn
- Gender:
- Status: Offline
Re: Juggernaut Tank 2.6 - dyskusja
Każda statystyka jest ważna tak jak i def jak i shield. To pewnie zależy od klasy (w sensie czy iść najpierw w defa czy w shielda) ale na pewno mając mało shielda nie opłaca się mieć absorba prawie w ogóle. Bo absorb dopiero przydaje się jak shield procnie.
Przyjrzałem się wartościom, które wkleiłeś i widzę już gdzie jest błąd podstawowy i dlaczego zwrócono ci uwagę .
Te wartości, które wkleiłeś dotyczą Powertecha tanka. Więc jeżeli w nie celowałeś to naprawdę miałeś mało tego defa. Dla Juggera poziom 2200 wygląda tak:
{2200,{defense->974,shield->728,absorb->498}}
Poniżej doklejam kolejne pułapy:
{2300,{defense->979,shield->768,absorb->552}}
{2400,{defense->985,shield->809,absorb->606}}
{2500,{defense->991,shield->850,absorb->659}}
{2600,{defense->998,shield->891,absorb->712}}
{2700,{defense->1005,shield->931,absorb->763}}
Przyjrzałem się wartościom, które wkleiłeś i widzę już gdzie jest błąd podstawowy i dlaczego zwrócono ci uwagę .
Te wartości, które wkleiłeś dotyczą Powertecha tanka. Więc jeżeli w nie celowałeś to naprawdę miałeś mało tego defa. Dla Juggera poziom 2200 wygląda tak:
{2200,{defense->974,shield->728,absorb->498}}
Poniżej doklejam kolejne pułapy:
{2300,{defense->979,shield->768,absorb->552}}
{2400,{defense->985,shield->809,absorb->606}}
{2500,{defense->991,shield->850,absorb->659}}
{2600,{defense->998,shield->891,absorb->712}}
{2700,{defense->1005,shield->931,absorb->763}}
- Apocryph
- Posty: 166
- Rejestracja: środa, 16 lutego 2011, 01:06
- Lokalizacja: Kraków
- Gender:
- Status: Offline
Re: Juggernaut Tank 2.6 - dyskusja
I widzisz, zawiodło mi czytanie ze zrozumieniem Wkleiłeś mi oczywiście wartości z Dulfy, zajrzałem i zauważyłem zdanie, którego mi brakowało
Jako, że wyszedłem na debila próbując ustawiać juggera pod staty powertechowe to na swoje wytłumaczenie tylko powiem, że naprawdę byłem przekonany iż wartości będą dużo bliższe. Ponadto ciągle mam wątpliwości co do opłacalności defensa, ale to zostawiam na razie na boku, zaufam doświadczonym
No cóż, się zajrzy pod maskę i poprzestawia co trzeba, dzięki za cenną konsultację!
a ja się zastanawiałem, czy one są "aktualnie" (pod DF/DP).Lastly these numbers are for hardmode Dread Fortress/Dread Palace averaged(...)
Jako, że wyszedłem na debila próbując ustawiać juggera pod staty powertechowe to na swoje wytłumaczenie tylko powiem, że naprawdę byłem przekonany iż wartości będą dużo bliższe. Ponadto ciągle mam wątpliwości co do opłacalności defensa, ale to zostawiam na razie na boku, zaufam doświadczonym
No cóż, się zajrzy pod maskę i poprzestawia co trzeba, dzięki za cenną konsultację!
- Tsura
- Posty: 1207
- Rejestracja: czwartek, 28 marca 2013, 11:28
- Medals: 5
- Lokalizacja: Olsztyn
- Gender:
- Status: Offline
Re: Juggernaut Tank 2.6 - dyskusja
Co do opłacalności to rozwieje twoje wątpliwości od razu. Każda stata defensywna jest potrzebna każdemu tankowi. Matematyka nie kłamie
- Deadlytears
- Posty: 1347
- Rejestracja: niedziela, 25 listopada 2012, 01:03
- Medals: 8
- Gender:
- Status: Offline
Re: Juggernaut Tank 2.6 - dyskusja
Oj dzieciaki dzieciaki
Tak Apo, ja Cie "okrzyczałem" ^^
Jeżeli chodzi o % statystyki to mniej więcej wyglądają one tak:
-Defense ~20%
-Shield ~40%
Absorb ~30%
Tak było praktycznie od zawsze jeżeli chodzi o Jugg Tanka. Defense trzymasz na takim poziomie ze względu na to, że każdy boss zadaje Ci atak. Gdy masz ten Defense Chance na poziomie 20% masz tą 1/5 szansy na sparowanie lub uniknięcie nadchodzącego ataku.
Jeżeli chodzi o Shield no to jest kwestia już inna. W tym wypadku masz szanse aby każdy atak aktywował Twoją tarczę. Jest to o tyle dogodne, że przeważnie po zwykłym ataku nadciąga atak specjany. W tym momencie kiedy wskoczy Shield Generator, Special Abilities bossow zadadzą Ci mniejsze obrażenia ze względu na - Absorb... Fakt jest taki, że gdyby nie on, padalibyśmy jak DPSi czy healerzy >:D a jak dobrze wiemy, lepiej dostać za 20k i zostać na 50% hp niż dostać za 30k i prawie zginąć
Podsumowując:
Kiedy mówimy o czystych statystykach bez przeżywajek i innych procnięć przy Defie ~20% jest większa szansa na uniknięcie ataku. Wiadomo im większy % tym lepiej ale nie opłaca się to ze względu na fakt, że podbijanie % Defa jest ma sa kry czne. 1 punk w def rating daje jakieś 0,016% chyba (piszę z głowy więc moge trochę pomylić) I przydaje się to głównie na zwykłe ataki.
Shield jest tutaj drugą w kolejności ważną statystyką ze względu na możliwość zaaplikowania Shielda. Bez Shielda, nia ma Absorba (Tak jak to Tsure napisał wyżej)
Dużo łatwiej będzie Healerom wyleczyć czasowo 70% obrażeń które w Ciebie "wchodzą" niż przez 70% czasu całej walki stuprocentowe hity. Także Shield > Absorb. Jest to tak na prawdę wybór "mniejszego zła" bo oczywiście możesz być dzieckiem szczęścia i mając statystyki 15 - 50 - 50 gdzie ataki będą się łapać w tych 15% i będziesz ich unikać ale nie żyjmy złudzeniami
Sądzę że wyliczona opłacalność ładowania w dane statystki a nie inne są stosunkowo dobrym rozwiązaniem, ponieważ tak jak napisałem wcześniej - podbijanie Defa wyżej jest krzywdzące dla Shielda i Absorba gdzie punktowo wychodzi to korzystniej.
Tak czy inaczej staraj się trzymać % na poziomie podanym wyżej a na pewno ułatwisz życie healerom i więcej przeżyjesz
Tak Apo, ja Cie "okrzyczałem" ^^
Jeżeli chodzi o % statystyki to mniej więcej wyglądają one tak:
-Defense ~20%
-Shield ~40%
Absorb ~30%
Tak było praktycznie od zawsze jeżeli chodzi o Jugg Tanka. Defense trzymasz na takim poziomie ze względu na to, że każdy boss zadaje Ci atak. Gdy masz ten Defense Chance na poziomie 20% masz tą 1/5 szansy na sparowanie lub uniknięcie nadchodzącego ataku.
Jeżeli chodzi o Shield no to jest kwestia już inna. W tym wypadku masz szanse aby każdy atak aktywował Twoją tarczę. Jest to o tyle dogodne, że przeważnie po zwykłym ataku nadciąga atak specjany. W tym momencie kiedy wskoczy Shield Generator, Special Abilities bossow zadadzą Ci mniejsze obrażenia ze względu na - Absorb... Fakt jest taki, że gdyby nie on, padalibyśmy jak DPSi czy healerzy >:D a jak dobrze wiemy, lepiej dostać za 20k i zostać na 50% hp niż dostać za 30k i prawie zginąć
Podsumowując:
Kiedy mówimy o czystych statystykach bez przeżywajek i innych procnięć przy Defie ~20% jest większa szansa na uniknięcie ataku. Wiadomo im większy % tym lepiej ale nie opłaca się to ze względu na fakt, że podbijanie % Defa jest ma sa kry czne. 1 punk w def rating daje jakieś 0,016% chyba (piszę z głowy więc moge trochę pomylić) I przydaje się to głównie na zwykłe ataki.
Shield jest tutaj drugą w kolejności ważną statystyką ze względu na możliwość zaaplikowania Shielda. Bez Shielda, nia ma Absorba (Tak jak to Tsure napisał wyżej)
Dużo łatwiej będzie Healerom wyleczyć czasowo 70% obrażeń które w Ciebie "wchodzą" niż przez 70% czasu całej walki stuprocentowe hity. Także Shield > Absorb. Jest to tak na prawdę wybór "mniejszego zła" bo oczywiście możesz być dzieckiem szczęścia i mając statystyki 15 - 50 - 50 gdzie ataki będą się łapać w tych 15% i będziesz ich unikać ale nie żyjmy złudzeniami
Sądzę że wyliczona opłacalność ładowania w dane statystki a nie inne są stosunkowo dobrym rozwiązaniem, ponieważ tak jak napisałem wcześniej - podbijanie Defa wyżej jest krzywdzące dla Shielda i Absorba gdzie punktowo wychodzi to korzystniej.
Tak czy inaczej staraj się trzymać % na poziomie podanym wyżej a na pewno ułatwisz życie healerom i więcej przeżyjesz
Re: Juggernaut Tank 2.6 - dyskusja
O tyle o ile konkluzja jest poprawna (w co i ile ładować) to dość mało precyzyjnie napisaliście z czego to wynika.
Mianowicie podzial punktów między def/sh/abs wynika głównie z faktu istnienia 'diminishing returns' (im więcej punktów mamy w danej statystyce tym każdy kolejny daje coraz mniej)
W związku z tym dlatego wlaśnie nie można podać konkretnej wartości ile daje 1 punkt w np def. (bo to ile daje nie jest wartością stałą tylko funkcją od wartości posiadanej)
Dlatego też właśnie w miarę wzrostu danego stata zaczyna być bardziej opłacalne łądowanie w inny (a potem w kolejny itp)
Na zilustrowanie załączam przykładowy obrazek jak to wygląda:
[ obraz zewnętrzny ]
(przykładowo te ok 20% w defie dla JG wzięło się z tego że w tych właśnie okolicach wykres jak widać nam się spłaszcza - to moment gdy punkty weń inwestowane zaczynają się przeliczać się na coraz bardziej żenującą ilość %)
To się zestawia z 'jakością' każdego statu, układa się śmieszne równania i potem wychodzi wykres opłacalności statów. Potem aby wynik był łatwy i przystepny sczytuje się wartości z tego wykresu dla wybranych wartości sum ratingu (skokowo co np 100) i podaje się w przystepnej dla każdego wersji.
W wersji TL;DR - Masz mieć te liczby w { } które napisał Tsure kilka postów wyżej ;p
Mianowicie podzial punktów między def/sh/abs wynika głównie z faktu istnienia 'diminishing returns' (im więcej punktów mamy w danej statystyce tym każdy kolejny daje coraz mniej)
W związku z tym dlatego wlaśnie nie można podać konkretnej wartości ile daje 1 punkt w np def. (bo to ile daje nie jest wartością stałą tylko funkcją od wartości posiadanej)
Dlatego też właśnie w miarę wzrostu danego stata zaczyna być bardziej opłacalne łądowanie w inny (a potem w kolejny itp)
Na zilustrowanie załączam przykładowy obrazek jak to wygląda:
[ obraz zewnętrzny ]
(przykładowo te ok 20% w defie dla JG wzięło się z tego że w tych właśnie okolicach wykres jak widać nam się spłaszcza - to moment gdy punkty weń inwestowane zaczynają się przeliczać się na coraz bardziej żenującą ilość %)
To się zestawia z 'jakością' każdego statu, układa się śmieszne równania i potem wychodzi wykres opłacalności statów. Potem aby wynik był łatwy i przystepny sczytuje się wartości z tego wykresu dla wybranych wartości sum ratingu (skokowo co np 100) i podaje się w przystepnej dla każdego wersji.
W wersji TL;DR - Masz mieć te liczby w { } które napisał Tsure kilka postów wyżej ;p
- Apocryph
- Posty: 166
- Rejestracja: środa, 16 lutego 2011, 01:06
- Lokalizacja: Kraków
- Gender:
- Status: Offline
Re: Juggernaut Tank 2.6 - dyskusja
Ja myślę, że po latach grania w mmorpg można sobie pominąć genezę i przejść do konkretów W WoWie, Warze i Eve (ojezu) się naliczyłem i nagapiłem na wykresy, teraz preferuję wersję TL;DR jeśli ktoś już to w internetach policzył dokładnie za mnie. Proszę mnie tu nie zarzucać nieznajomości źródła zagadanienia No chyba, że to dla potomnych
Jeszcze raz dzięki, ustawię się według zaleceń!
PS: Ogromna większość modów i enhancementów w sprzęcie za ultimaty ma mody "z literką", czyli więcej endurance, a mniej mitygacji, to naprawdę jakiś horror...
Tsura pisze:Co do opłacalności to rozwieje twoje wątpliwości od razu. Każda stata defensywna jest potrzebna każdemu tankowi. Matematyka nie kłamie
Panowie, czy ja naprawę zabrzmiałem jak totalny zieleniec?:D Wiem jak co działa, powodem moich wątpliwości co do "wagi" statów były różnice w ich wydajności, defense rośnie procentowo bardzo powoli i trzeba "władować", żeby wyciągnąć capa, a ponadto:DeadlyTears pisze: Tak było praktycznie od zawsze jeżeli chodzi o Jugg Tanka. Defense trzymasz na takim poziomie ze względu na to, że każdy boss zadaje Ci atak. Gdy masz ten Defense Chance na poziomie 20% masz tą 1/5 szansy na sparowanie lub uniknięcie nadchodzącego ataku.
Podsumowujac - nie chciałem na ślepo ładować wszystkiego w 21% def z założeniem, że większość aktualnych bossów może się tankować lepiej (i ułatwić życie kochanym healerom!) ustawiając się nieco inaczej.Bzyk pisze: czysty def przydatny jest tylko na 3 bosów i walkę z council. Reszta ma ataki, które można sheldować i absorbować. I tu dochodzimy do tego dlaczego drugi gear jest zorientowany na Shield / absorb.
Jeszcze raz dzięki, ustawię się według zaleceń!
PS: Ogromna większość modów i enhancementów w sprzęcie za ultimaty ma mody "z literką", czyli więcej endurance, a mniej mitygacji, to naprawdę jakiś horror...
- Pieczar
- Posty: 1635
- Rejestracja: czwartek, 22 listopada 2012, 23:07
- Medals: 16
- Lokalizacja: Krakow
- Gender:
- Status: Offline
Re: Juggernaut Tank 2.6 - dyskusja
Wszystkie.Apocryph pisze:PS: Ogromna większość modów i enhancementów w sprzęcie za ultimaty ma mody "z literką", czyli więcej endurance, a mniej mitygacji, to naprawdę jakiś horror...
- Tsura
- Posty: 1207
- Rejestracja: czwartek, 28 marca 2013, 11:28
- Medals: 5
- Lokalizacja: Olsztyn
- Gender:
- Status: Offline
Re: Juggernaut Tank 2.6 - dyskusja
Ani jednego dobrego moda ani jednego dobrego encha nie ma dla tanka - na przestrzeni wszystkich 3 tanków. Cały gear musi być z raidów - taki bonus dla tanków
- Mexiss
- Posty: 1480
- Rejestracja: wtorek, 4 czerwca 2013, 20:05
- Medals: 2
- Lokalizacja: Gdynia/Rumia
- Gender:
- Status: Offline
Re: Juggernaut Tank 2.6 - dyskusja
Oj tam bonus! Motywacja żeby zamiast tankować FP szli na Opsy
Re: Juggernaut Tank 2.6 - dyskusja
Akurat ta zasada, że gear za commsy jest zrobiony suboptymalnie, dla mnie ma sporo sensu.
Dzieki temu żeby zebrać przyzwoity (za commsy) wystarczy mieć alty albo farmić fpki i 16tki weekly choćby pugowo. Natomiast o ten BIS*owy trzeba się pogimnastykować. i to jest b.dobre rozwiązanie moim zdaniem. Zaliczanie trudnego contentu powinno się wiązać z jakąś wymierną gratyfikacją.
W moim idealnym świecie za progresowe kamienie milowe (jak Brontes H, Council H itp) mogliby nagradzać np Holocronem - no ale to pewnie marzenia
*BIS - Best In Slot (czyli optymalny)
Dzieki temu żeby zebrać przyzwoity (za commsy) wystarczy mieć alty albo farmić fpki i 16tki weekly choćby pugowo. Natomiast o ten BIS*owy trzeba się pogimnastykować. i to jest b.dobre rozwiązanie moim zdaniem. Zaliczanie trudnego contentu powinno się wiązać z jakąś wymierną gratyfikacją.
W moim idealnym świecie za progresowe kamienie milowe (jak Brontes H, Council H itp) mogliby nagradzać np Holocronem - no ale to pewnie marzenia
*BIS - Best In Slot (czyli optymalny)
- Apocryph
- Posty: 166
- Rejestracja: środa, 16 lutego 2011, 01:06
- Lokalizacja: Kraków
- Gender:
- Status: Offline
Re: Juggernaut Tank 2.6 - dyskusja
Ciężko mi się nie zgodzić... nieźle to rozwiązali, faktycznie myślałem z początku, że ubiorę się za ultimate comms i zostanie tylko uzupełnienie bonusu setowego i koniec. A tymczasem jak chce się być pro to trza trzaskać opsy Tylko powiedz to healerom
- Tsura
- Posty: 1207
- Rejestracja: czwartek, 28 marca 2013, 11:28
- Medals: 5
- Lokalizacja: Olsztyn
- Gender:
- Status: Offline
Re: Juggernaut Tank 2.6 - dyskusja
Wszystko pięknie - ale healer prawie cały może ubrać się za comsy, a dps w połowie (np. mody ma dobre). To dlaczego nie dali tankowi chociaż modów?
Re: Juggernaut Tank 2.6 - dyskusja
Pytanie jest inne - Dlaczego inne klasy maja źle zaprojektowaną dostępność sprzętu
Ale z tego co Tsure napisałeś wynika jedno - to tankowie powinni mieć pierwszeństwo do lootu na opsach (bo inni mogą sobie optymalne mody wyfarmić za commsy
Ale z tego co Tsure napisałeś wynika jedno - to tankowie powinni mieć pierwszeństwo do lootu na opsach (bo inni mogą sobie optymalne mody wyfarmić za commsy
- Pieczar
- Posty: 1635
- Rejestracja: czwartek, 22 listopada 2012, 23:07
- Medals: 16
- Lokalizacja: Krakow
- Gender:
- Status: Offline
Re: Juggernaut Tank 2.6 - dyskusja
To dlaczego dalej najdroższe są enhe initiativy?Arien pisze:Pytanie jest inne - Dlaczego inne klasy maja źle zaprojektowaną dostępność sprzętu
Ale z tego co Tsure napisałeś wynika jedno - to tankowie powinni mieć pierwszeństwo do lootu na opsach (bo inni mogą sobie optymalne mody wyfarmić za commsy
Mody można wyfarmić, ale żeby zdobyć enha dobrego musisz w większości wypadków kupić za token sprzęt który jest dla zupełnie innej postaci. Tankowie mają chociaż w większości gearu tokenowego dobry mod i enh do setu.
- Deadlytears
- Posty: 1347
- Rejestracja: niedziela, 25 listopada 2012, 01:03
- Medals: 8
- Gender:
- Status: Offline
Re: Juggernaut Tank 2.6 - dyskusja
Jeżeli chodzi o enchanty to są one tylko w 2 albo 3 częściach.
Co do modów, sprawa jest następująca:
Nie jest bezwzględnie powiedziane, że MUSISZ mieć wszystkie mody bez literki. Różnica między czystym modem a tym z literką jest taka, że w tym "czystym" jest o 14 punktów statystyki tankerskiej więcej ale za to o 26 punktów mniej endurance. Moim zdaniem, warto się zastanowić nad tym aby zostać przy modzie B ponieważ najprawdopodobniej 7/9 modów jest z defensem. Procentowo defa da może 0,4% co podniesie nam szanse na unik ale.. to tylko szansa. Licząc, że mamy te 6 - 7 modów z literką daje nam na stałe ponad 1,5k hp
Co do modów, sprawa jest następująca:
Nie jest bezwzględnie powiedziane, że MUSISZ mieć wszystkie mody bez literki. Różnica między czystym modem a tym z literką jest taka, że w tym "czystym" jest o 14 punktów statystyki tankerskiej więcej ale za to o 26 punktów mniej endurance. Moim zdaniem, warto się zastanowić nad tym aby zostać przy modzie B ponieważ najprawdopodobniej 7/9 modów jest z defensem. Procentowo defa da może 0,4% co podniesie nam szanse na unik ale.. to tylko szansa. Licząc, że mamy te 6 - 7 modów z literką daje nam na stałe ponad 1,5k hp
- Tsura
- Posty: 1207
- Rejestracja: czwartek, 28 marca 2013, 11:28
- Medals: 5
- Lokalizacja: Olsztyn
- Gender:
- Status: Offline
Re: Juggernaut Tank 2.6 - dyskusja
I to jest kolejne 1,5k hp które healerzy muszą wyleczyć... zamiast zmitygowac to obrażenie To o czym mówisz, zostało już policzone. zaraz poszukam tylko tego topicu
Nie mogę go znaleźć, ale endu liczy się tylko do momentu kiedy nie padasz na 1 hita. W tym momencie lepsza jest mitygacja, a ty deadly nie wkładaj swojej herezji w młode tankowe głowy
Nie mogę go znaleźć, ale endu liczy się tylko do momentu kiedy nie padasz na 1 hita. W tym momencie lepsza jest mitygacja, a ty deadly nie wkładaj swojej herezji w młode tankowe głowy
- Aryss
- Posty: 734
- Rejestracja: poniedziałek, 10 grudnia 2012, 17:55
- Medals: 8
- Lokalizacja: Kraków
- Gender:
- Status: Offline
Re: Juggernaut Tank 2.6 - dyskusja
Zalezy jaki, marudy maja jak tankowie brak dobrych enhow ( power/surge) oraz modkow bez literekTsura pisze:dps w połowie (np. mody ma dobre). To dlaczego nie dali tankowi chociaż modów?
Two there should be; no more, no less. One to embody power, the other to crave it
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości