Jugger pod PVP
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy AoC
- Gromash
- Posty: 27
- Rejestracja: poniedziałek, 6 maja 2013, 18:23
- Lokalizacja: Gniezno
- Status: Offline
Jugger pod PVP
witam wszystkich,
wiem, że nie jesteśmy gildią PvP, ale chcaiłbym poznać wasze opinie o juggu i waszych buildach pod PvP.
Osobiście preferuje rage (smash) - nie pamiętam buildu po dawno nim nie grałem, ale jest chyba tylko jeden sensowny. Smash po nawet 10k - moj rekord to 8,5 ale jestem w gearze lvl 50 + kilka lvl 55.
Poza smaschem jugger ma kilka skili, które można świetnie wykożystać żeby szybka powalić przeciwnika.
Mój zestaw na otwarcie walki to oczywiście force charge (wczesniej ten skill co buduje stacki do smascha i rage) teraz oczywiście smasch, a jak uda nam sie namierzyć hila to ustawiamy sie za nim i force pull w stronę naszej drużyny - potem charge powrotny i mamy szybko zabitego wroga. Reszta to nuda bo opieramy się na budowaniu stacków do smasha i oczywiscie smaschu.
PS - a dwóch juggów to po prostu pogrom - Fatbobby napisz reszcie jak rządziliśmy z Syiusem w poprzedniej gildii.:P:P
Pozdrawiam i prosze o opinie.
wiem, że nie jesteśmy gildią PvP, ale chcaiłbym poznać wasze opinie o juggu i waszych buildach pod PvP.
Osobiście preferuje rage (smash) - nie pamiętam buildu po dawno nim nie grałem, ale jest chyba tylko jeden sensowny. Smash po nawet 10k - moj rekord to 8,5 ale jestem w gearze lvl 50 + kilka lvl 55.
Poza smaschem jugger ma kilka skili, które można świetnie wykożystać żeby szybka powalić przeciwnika.
Mój zestaw na otwarcie walki to oczywiście force charge (wczesniej ten skill co buduje stacki do smascha i rage) teraz oczywiście smasch, a jak uda nam sie namierzyć hila to ustawiamy sie za nim i force pull w stronę naszej drużyny - potem charge powrotny i mamy szybko zabitego wroga. Reszta to nuda bo opieramy się na budowaniu stacków do smasha i oczywiscie smaschu.
PS - a dwóch juggów to po prostu pogrom - Fatbobby napisz reszcie jak rządziliśmy z Syiusem w poprzedniej gildii.:P:P
Pozdrawiam i prosze o opinie.
Re: Jugger pod PVP
Jeśli mam być szczery - granie Smasherem było i jest najmniej wymagającą i jednocześnie najbardziej OP formą PvP, stąd nietrudno "rządzić" w tym buildzie. Pewnie że granie w takim buildzie jest sensowne (bardzo wynagradza a niewiele wymaga), ale cholernie nudne na dłuższą metę, skoro skuteczność opiera się tylko i wyłącznie o jeden super-Smash.
Rewelacyjnie gra się w tanku - odsyłam do Crenshawa (ktory chyba praktycznie gra tylko tankiem i z tego co wiem świetnie sobie daje radę). Dobry Tank Jugger jest utrapieniem ze względu na protekcję, przeżywalność i ilość CC jakie posiada (single oraz aoe). A do DPS'a ciekawszy zdecydowanie bardziej Vengeance (jeśli nie chcemy patrzeć tylko na cooldown smasha, ale przede wszystkim paru innych skilli - przed 2.0 Krav grał w Vengeance głównie, nie wiem jak teraz).
Rewelacyjnie gra się w tanku - odsyłam do Crenshawa (ktory chyba praktycznie gra tylko tankiem i z tego co wiem świetnie sobie daje radę). Dobry Tank Jugger jest utrapieniem ze względu na protekcję, przeżywalność i ilość CC jakie posiada (single oraz aoe). A do DPS'a ciekawszy zdecydowanie bardziej Vengeance (jeśli nie chcemy patrzeć tylko na cooldown smasha, ale przede wszystkim paru innych skilli - przed 2.0 Krav grał w Vengeance głównie, nie wiem jak teraz).
Re: Jugger pod PVP
Dziekuje Teksholajze (pisownia ze sluchu) za tak mile i cieple slowa, jako wywolany do tablicy to powiem tak:
- po pierwsze jestesmy gildia pvp tylko narazie na wewnetrznej emigracji (zapraszam na event pvp ktory organizuje w sobote 15.06 o godzinie 20 jak cos to sobie polatamy razem na imperium stronie)
- po drugie smasher jest moze i dobry jako dps ale jest papierowy na lvl 55 wz grasz praktycznie (po stronie imperium) bez healera wiec nie pozyjesz dlugo a smierci to straty dpsa
- drzewko vengens jest bardzo dobrym drzewkiem o mocnej przezywalnosci ale trzeba sie go nauczyc i to chyba jest dobry wybor z racji tego ze na opsy tylko takie drzewko dps dla jaggera jest przewidziane
- granie tankiem na wz po 2.0 to czysta przyjemnosc jesli sie ma jeszcze healera na sobie to juz w ogole frajda (jesli masz dobra rotacje to 1v1 zabijesz kazdego poza healerami)
chetnie ja albo wielce szanowny Krav podpowiemy Tobie jaka rotacje do kazdego drzewka zastosowac, jaki set,i jak grac, a takze udzielimy wskazowek taktycznych na poszczegolne wz, lap nas na ts-ie
Gen. Crenshaw skupiamy się w tym dziale na klasie, a nie na aspektach naszej sekcji. Itagne.
- po pierwsze jestesmy gildia pvp tylko narazie na wewnetrznej emigracji (zapraszam na event pvp ktory organizuje w sobote 15.06 o godzinie 20 jak cos to sobie polatamy razem na imperium stronie)
- po drugie smasher jest moze i dobry jako dps ale jest papierowy na lvl 55 wz grasz praktycznie (po stronie imperium) bez healera wiec nie pozyjesz dlugo a smierci to straty dpsa
- drzewko vengens jest bardzo dobrym drzewkiem o mocnej przezywalnosci ale trzeba sie go nauczyc i to chyba jest dobry wybor z racji tego ze na opsy tylko takie drzewko dps dla jaggera jest przewidziane
- granie tankiem na wz po 2.0 to czysta przyjemnosc jesli sie ma jeszcze healera na sobie to juz w ogole frajda (jesli masz dobra rotacje to 1v1 zabijesz kazdego poza healerami)
chetnie ja albo wielce szanowny Krav podpowiemy Tobie jaka rotacje do kazdego drzewka zastosowac, jaki set,i jak grac, a takze udzielimy wskazowek taktycznych na poszczegolne wz, lap nas na ts-ie
Gen. Crenshaw skupiamy się w tym dziale na klasie, a nie na aspektach naszej sekcji. Itagne.
- Gromash
- Posty: 27
- Rejestracja: poniedziałek, 6 maja 2013, 18:23
- Lokalizacja: Gniezno
- Status: Offline
Re: Jugger pod PVP
z tym się akurat nie zgodzę. Przeżywalność jest niska jeżeli nie jesteśmy w stanie na maxa wykorzystać charge oraz intercede do poruszania się w tłumie. Bardzo łatwo jest uciec skacząc do rdpsa, następnie się scooldownować na smaschu i go powtórzyć po charge na wroga.Crenshaw pisze: - po drugie smasher jest moze i dobry jako dps ale jest papierowy na lvl 55 wz grasz praktycznie (po stronie imperium) bez healera wiec nie pozyjesz dlugo a smierci to straty dpsa
Warto jest miec w drużynie 2 smascherow - mogą być 2 juggi ale 1jug i 1 mara też się swietnie sprawują. Podstawowa zasada - synchronizacja na targetach priorytetowych jak hilerzy.
Re: Jugger pod PVP
Jak ludki się w kupie trzymają to wpada dwóch smasherów i już praktycznie nie ma co zbierać. Żaden heal tego nie wyciągnie.
- Pieczar
- Posty: 1635
- Rejestracja: czwartek, 22 listopada 2012, 23:07
- Medals: 16
- Lokalizacja: Krakow
- Gender:
- Status: Offline
Re: Jugger pod PVP
Wpada dwóch smasherów i dostaje ze stuń-bańki, jak zejdą to dostanie z cc i tyle było smasherów.Fatbobby pisze:Jak ludki się w kupie trzymają to wpada dwóch smasherów i już praktycznie nie ma co zbierać. Żaden heal tego nie wyciągnie.
To że na wz 90% osób nie wie co to cc, to inna sprawa.
- Fastfud
- Posty: 166
- Rejestracja: niedziela, 18 listopada 2012, 15:29
- Medals: 3
- Lokalizacja: Stargard
- Gender:
- Status: Offline
Re: Jugger pod PVP
Pieczar ok 70% ludzi ogarnia co to cc ale nie ogarnia resolva i ze są stuny miękkie i z nich wybija bo top damasz trzeba robić na wz bo jak nie to jesteś słaby.
- Gromash
- Posty: 27
- Rejestracja: poniedziałek, 6 maja 2013, 18:23
- Lokalizacja: Gniezno
- Status: Offline
Re: Jugger pod PVP
a teraz stunbańka działa tylko na sorka który ma bańkę na sobie (na kolegach z drużyny nie stunuje) - zostało to zmienione w 2.0 ale może o czymś nie wiemRagneurs pisze:Wpada dwóch smasherów i dostaje ze stuń-bańki, jak zejdą to dostanie z cc i tyle było smasherów.Fatbobby pisze:Jak ludki się w kupie trzymają to wpada dwóch smasherów i już praktycznie nie ma co zbierać. Żaden heal tego nie wyciągnie.
To że na wz 90% osób nie wie co to cc, to inna sprawa.
- Pieczar
- Posty: 1635
- Rejestracja: czwartek, 22 listopada 2012, 23:07
- Medals: 16
- Lokalizacja: Krakow
- Gender:
- Status: Offline
Re: Jugger pod PVP
Podobno najpierw atakuje się healerów (nie widze innego zastosowania dla sorców na rwz), więc stam sobie odpowiedz Smasher robi aoe - wystarczy ze zachacza o takiego i już melasy z przeciwnej drużyny sobie stoją i czekają.Gromash pisze:a teraz stunbańka działa tylko na sorka który ma bańkę na sobie (na kolegach z drużyny nie stunuje) - zostało to zmienione w 2.0 ale może o czymś nie wiemRagneurs pisze:Wpada dwóch smasherów i dostaje ze stuń-bańki, jak zejdą to dostanie z cc i tyle było smasherów.Fatbobby pisze:Jak ludki się w kupie trzymają to wpada dwóch smasherów i już praktycznie nie ma co zbierać. Żaden heal tego nie wyciągnie.
To że na wz 90% osób nie wie co to cc, to inna sprawa.
Trzeba jeszcze przetestować stuń bańka + force barier - czy w tym momencie tak czy tak nabije się stun.
- Gromash
- Posty: 27
- Rejestracja: poniedziałek, 6 maja 2013, 18:23
- Lokalizacja: Gniezno
- Status: Offline
Re: Jugger pod PVP
na początku w tłumie cięzko znaleźć healera więc się smaschuje w największy tłum żeby wyrządzić największe szkody. Hilerzy zazwyczaj trzymają sie z tyłu z dala od aoe dmg.Ragneurs pisze: Podobno najpierw atakuje się healerów (nie widze innego zastosowania dla sorców na rwz), więc stam sobie odpowiedz Smasher robi aoe - wystarczy ze zachacza o takiego i już melasy z przeciwnej drużyny sobie stoją i czekają.
Trzeba jeszcze przetestować stuń bańka + force barier - czy w tym momencie tak czy tak nabije się stun.
Chyba, że ty robisz inaczej - w takim przypadku jak nie smascher to kto inny cie załatwi.
PS. Nawet po stunie można zrobić szybki cc-break i intercede do kolegi z drużyny.
Re: Jugger pod PVP
Gromash - odsylam do mojego tematu odnosnie jaggera ktory w niedalekiej przyszlosci bedzie opisany
- Pieczar
- Posty: 1635
- Rejestracja: czwartek, 22 listopada 2012, 23:07
- Medals: 16
- Lokalizacja: Krakow
- Gender:
- Status: Offline
Re: Jugger pod PVP
Masz rację - staram się stać obok grupki, na odgległość AOE - nie mam stuna z 30 metrów i wole stać przy tanku, żeby wykorzystać guarda. Stauntowany smasher po stunie od sorca zadaje około 50% dmg, problem jest w tym, że teraz każdy robi tylko cyferki a nie myśli o tym, żeby wygrać (Patrz ogarnięty team na huttballu potrafi rozklepać przeciwnika w 2 minuty mając 5x mniej dpsu).Gromash pisze: Chyba, że ty robisz inaczej - w takim przypadku jak nie smascher to kto inny cie załatwi.
PS. Nawet po stunie można zrobić szybki cc-break i intercede do kolegi z drużyny.
Robiąc CC-break w złym momencie (patrz po stunie z bańki) jesteś uziemiony, bo za chwile powinieneś dostać ccka i sobie wisisz, bo nie masz jak z tego wyjść. No chyba, że przyleci stealther i nabije wszystkim paski resolve'a prawie na maksa jeszcze przed rozpoczęciem combata...
Re: Jugger pod PVP
Hey
proponuje schowac miecze świetlne i zająć się tematem ....
prawda jest taka ze jugg jest unowersalny i każdy powinien sobie go dobrać "pod siebie"
Rage: podstawa to AOE damage i nawalanie kolesi za barierą lub w bańce - obliterate daje doskok do sniperów oraz praktycznie niweluje banke dając otwarty atak ze smasha. W formie sureshu spokojnie daje rade powalczyc na HB i d biedy pobronić , super jeśli chodzi o dobicie kolesi z małą ilością HP - w dobrej rotacji solo też potrafi miażdzyć.
zecydowanie polecany dla pure dpsów lubiących cyferki
Vengeance: dobra przeżywalność + doty + immuny po doskoku - idealny na huttball i walkę 1 vs 1
dla bardziej ogarniętych i wymagających troszkę bardziej ambitny i żmudny w obsłudze ale dający więcej satysfakcji z wygranego pojedynku.
Immortal - uber tank ze wsparciem, jako solo tower wg zasady gdzie ludzi kupa tam i hercules .... Jak nie ma healera to ciężko się tankuje bo często targety się zmienia (i tu trzeba mieć naturę Tanka , bo jak masz nature dpsa do ani nie potankujesz ani nie podpsujesz)
dla urodzonych tanków
Ave
proponuje schowac miecze świetlne i zająć się tematem ....
prawda jest taka ze jugg jest unowersalny i każdy powinien sobie go dobrać "pod siebie"
Rage: podstawa to AOE damage i nawalanie kolesi za barierą lub w bańce - obliterate daje doskok do sniperów oraz praktycznie niweluje banke dając otwarty atak ze smasha. W formie sureshu spokojnie daje rade powalczyc na HB i d biedy pobronić , super jeśli chodzi o dobicie kolesi z małą ilością HP - w dobrej rotacji solo też potrafi miażdzyć.
zecydowanie polecany dla pure dpsów lubiących cyferki
Vengeance: dobra przeżywalność + doty + immuny po doskoku - idealny na huttball i walkę 1 vs 1
dla bardziej ogarniętych i wymagających troszkę bardziej ambitny i żmudny w obsłudze ale dający więcej satysfakcji z wygranego pojedynku.
Immortal - uber tank ze wsparciem, jako solo tower wg zasady gdzie ludzi kupa tam i hercules .... Jak nie ma healera to ciężko się tankuje bo często targety się zmienia (i tu trzeba mieć naturę Tanka , bo jak masz nature dpsa do ani nie potankujesz ani nie podpsujesz)
dla urodzonych tanków
Ave
Re: Jugger pod PVP
ale zes mnie rozbawil teraz tak malowniczym opisem juz przed mymi oczyma ten piekny pejzaz sie rozpostarlDragonian pisze: Immortal - uber tank ze wsparciem, jako solo tower wg zasady gdzie ludzi kupa tam i hercules ....
Ave
Zwracam uwagę, żeby toczyła się w tym dziale konstruktywna dyskusja. Itagne.
Re: Jugger pod PVP
Witam
Wczoraj "odkopałem" jugga pod pvp
Wybrałem Smashera więc podaję build do niego
http://www.torhead.com/skill-calc#1010M ... krGkRffz.3
rotacja jest zależna od sytuacji ale opener powinien być taki :
grupa - enrage - force charge - IR - smash - force scream - force crush - obliterate
potem proponuję odskok do przyjaciela i powtórka rotacji.
Walka w zwarciu 1 vs 1 jest bardziej kombinowana i tu zależy wszystko od tego z kim walczysz
niemniej początek jest podobny tylko zamiast odskoku do przyjaciela używasz force pusha
przykład:
enrage - force charge - IR - smash - force scream - force crush - obliterate - force push - force jump - force choke - Vicious Throw (lub jeśli target nie jest jeszcze poniżej 30% hp - smash) . Dla bezpieczeństwa gdzieś po drodze warto rzucić Sabre Reflect.
staty:
str max
power max
surge min 70% base
accuracy - jak zawsze proponuję 110 % w force - 106% spokojnie da się wyciągnąć
crit - w sumie to 0 ale jak coś będzie to też nie zaszkodzi
gear setowy 4 części vindicator obowiązkowo
reliki
elite WH (+120 power)
Obroan/conqueror Relic of Serendipitous Assault
Obroan Relic of Focused Retribution (jak ktoś nie ma EWH)
To tyle na dzisiaj
Ave
P.S. Wiem Texu, że jesteś zawiedziony, ale tak pięknie mi się nim gra , że jednak zdecydowałem się go "odkopać" . Czasami trzeba mieć odskocznię od Assassina
Wczoraj "odkopałem" jugga pod pvp
Wybrałem Smashera więc podaję build do niego
http://www.torhead.com/skill-calc#1010M ... krGkRffz.3
rotacja jest zależna od sytuacji ale opener powinien być taki :
grupa - enrage - force charge - IR - smash - force scream - force crush - obliterate
potem proponuję odskok do przyjaciela i powtórka rotacji.
Walka w zwarciu 1 vs 1 jest bardziej kombinowana i tu zależy wszystko od tego z kim walczysz
niemniej początek jest podobny tylko zamiast odskoku do przyjaciela używasz force pusha
przykład:
enrage - force charge - IR - smash - force scream - force crush - obliterate - force push - force jump - force choke - Vicious Throw (lub jeśli target nie jest jeszcze poniżej 30% hp - smash) . Dla bezpieczeństwa gdzieś po drodze warto rzucić Sabre Reflect.
staty:
str max
power max
surge min 70% base
accuracy - jak zawsze proponuję 110 % w force - 106% spokojnie da się wyciągnąć
crit - w sumie to 0 ale jak coś będzie to też nie zaszkodzi
gear setowy 4 części vindicator obowiązkowo
reliki
elite WH (+120 power)
Obroan/conqueror Relic of Serendipitous Assault
Obroan Relic of Focused Retribution (jak ktoś nie ma EWH)
To tyle na dzisiaj
Ave
P.S. Wiem Texu, że jesteś zawiedziony, ale tak pięknie mi się nim gra , że jednak zdecydowałem się go "odkopać" . Czasami trzeba mieć odskocznię od Assassina
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość