Jugger pod PVP

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy AoC

Awatar użytkownika
Gromash
Posty: 27
Rejestracja: poniedziałek, 6 maja 2013, 18:23
Lokalizacja: Gniezno
Status:
Offline

Jugger pod PVP

Post autor: Gromash » piątek, 14 czerwca 2013, 21:44

witam wszystkich,
wiem, że nie jesteśmy gildią PvP, ale chcaiłbym poznać wasze opinie o juggu i waszych buildach pod PvP.

Osobiście preferuje rage (smash) - nie pamiętam buildu po dawno nim nie grałem, ale jest chyba tylko jeden sensowny. Smash po nawet 10k - moj rekord to 8,5 ale jestem w gearze lvl 50 + kilka lvl 55.

Poza smaschem jugger ma kilka skili, które można świetnie wykożystać żeby szybka powalić przeciwnika.
Mój zestaw na otwarcie walki to oczywiście force charge (wczesniej ten skill co buduje stacki do smascha i rage) teraz oczywiście smasch, a jak uda nam sie namierzyć hila to ustawiamy sie za nim i force pull w stronę naszej drużyny - potem charge powrotny i mamy szybko zabitego wroga. Reszta to nuda bo opieramy się na budowaniu stacków do smasha i oczywiscie smaschu.

PS - a dwóch juggów to po prostu pogrom - Fatbobby napisz reszcie jak rządziliśmy z Syiusem w poprzedniej gildii.:P:P:P

Pozdrawiam i prosze o opinie.

Awatar użytkownika
Tex
Patrycjusz
Posty: 917
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2011, 03:11
Medals: 17
Gender:
Status:
Offline

Brązowa falera SWTOR Optio FF XIV Trybun eSport Trybun Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Jugger pod PVP

Post autor: Tex » sobota, 15 czerwca 2013, 00:31

Jeśli mam być szczery - granie Smasherem było i jest najmniej wymagającą i jednocześnie najbardziej OP formą PvP, stąd nietrudno "rządzić" w tym buildzie. Pewnie że granie w takim buildzie jest sensowne (bardzo wynagradza a niewiele wymaga), ale cholernie nudne na dłuższą metę, skoro skuteczność opiera się tylko i wyłącznie o jeden super-Smash.

Rewelacyjnie gra się w tanku - odsyłam do Crenshawa (ktory chyba praktycznie gra tylko tankiem i z tego co wiem świetnie sobie daje radę). Dobry Tank Jugger jest utrapieniem ze względu na protekcję, przeżywalność i ilość CC jakie posiada (single oraz aoe). A do DPS'a ciekawszy zdecydowanie bardziej Vengeance (jeśli nie chcemy patrzeć tylko na cooldown smasha, ale przede wszystkim paru innych skilli - przed 2.0 Krav grał w Vengeance głównie, nie wiem jak teraz).

Crenshaw
Posty: 404
Rejestracja: piątek, 9 grudnia 2011, 22:06
Medals: 1
Status:
Offline

Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Jugger pod PVP

Post autor: Crenshaw » sobota, 15 czerwca 2013, 13:00

Dziekuje Teksholajze (pisownia ze sluchu) za tak mile i cieple slowa, jako wywolany do tablicy to powiem tak:

- po pierwsze jestesmy gildia pvp tylko narazie na wewnetrznej emigracji (zapraszam na event pvp ktory organizuje w sobote 15.06 o godzinie 20 jak cos to sobie polatamy razem na imperium stronie)

- po drugie smasher jest moze i dobry jako dps ale jest papierowy na lvl 55 wz grasz praktycznie (po stronie imperium) bez healera wiec nie pozyjesz dlugo a smierci to straty dpsa

- drzewko vengens jest bardzo dobrym drzewkiem o mocnej przezywalnosci ale trzeba sie go nauczyc i to chyba jest dobry wybor z racji tego ze na opsy tylko takie drzewko dps dla jaggera jest przewidziane

- granie tankiem na wz po 2.0 to czysta przyjemnosc jesli sie ma jeszcze healera na sobie to juz w ogole frajda (jesli masz dobra rotacje to 1v1 zabijesz kazdego poza healerami)

chetnie ja albo wielce szanowny Krav podpowiemy Tobie jaka rotacje do kazdego drzewka zastosowac, jaki set,i jak grac, a takze udzielimy wskazowek taktycznych na poszczegolne wz, lap nas na ts-ie


Gen. Crenshaw skupiamy się w tym dziale na klasie, a nie na aspektach naszej sekcji. Itagne.

Awatar użytkownika
Gromash
Posty: 27
Rejestracja: poniedziałek, 6 maja 2013, 18:23
Lokalizacja: Gniezno
Status:
Offline

Re: Jugger pod PVP

Post autor: Gromash » sobota, 15 czerwca 2013, 19:15

Crenshaw pisze: - po drugie smasher jest moze i dobry jako dps ale jest papierowy na lvl 55 wz grasz praktycznie (po stronie imperium) bez healera wiec nie pozyjesz dlugo a smierci to straty dpsa
z tym się akurat nie zgodzę. Przeżywalność jest niska jeżeli nie jesteśmy w stanie na maxa wykorzystać charge oraz intercede do poruszania się w tłumie. Bardzo łatwo jest uciec skacząc do rdpsa, następnie się scooldownować na smaschu i go powtórzyć po charge na wroga.

Warto jest miec w drużynie 2 smascherow - mogą być 2 juggi ale 1jug i 1 mara też się swietnie sprawują. Podstawowa zasada - synchronizacja na targetach priorytetowych jak hilerzy.

Awatar użytkownika
Fatbobby
Posty: 457
Rejestracja: wtorek, 19 lutego 2013, 17:24
Medals: 3
Status:
Offline

SWTOR Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Jugger pod PVP

Post autor: Fatbobby » niedziela, 16 czerwca 2013, 18:17

Jak ludki się w kupie trzymają to wpada dwóch smasherów i już praktycznie nie ma co zbierać. Żaden heal tego nie wyciągnie.

Awatar użytkownika
Pieczar
Kwatermistrz
Co-OP Raid Leader
Co-OP Legionista
Posty: 1635
Rejestracja: czwartek, 22 listopada 2012, 23:07
Medals: 16
Lokalizacja: Krakow
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista eSport Trybun L2C Legionista D2 Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Jugger pod PVP

Post autor: Pieczar » niedziela, 16 czerwca 2013, 21:18

Fatbobby pisze:Jak ludki się w kupie trzymają to wpada dwóch smasherów i już praktycznie nie ma co zbierać. Żaden heal tego nie wyciągnie.
Wpada dwóch smasherów i dostaje ze stuń-bańki, jak zejdą to dostanie z cc i tyle było smasherów.

To że na wz 90% osób nie wie co to cc, to inna sprawa.

Awatar użytkownika
Fastfud
Patrycjusz
Posty: 166
Rejestracja: niedziela, 18 listopada 2012, 15:29
Medals: 3
Lokalizacja: Stargard
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista D2 Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Jugger pod PVP

Post autor: Fastfud » niedziela, 16 czerwca 2013, 21:32

Pieczar ok 70% ludzi ogarnia co to cc ale nie ogarnia resolva i ze są stuny miękkie i z nich wybija bo top damasz trzeba robić na wz bo jak nie to jesteś słaby.

Awatar użytkownika
Gromash
Posty: 27
Rejestracja: poniedziałek, 6 maja 2013, 18:23
Lokalizacja: Gniezno
Status:
Offline

Re: Jugger pod PVP

Post autor: Gromash » niedziela, 16 czerwca 2013, 23:06

Ragneurs pisze:
Fatbobby pisze:Jak ludki się w kupie trzymają to wpada dwóch smasherów i już praktycznie nie ma co zbierać. Żaden heal tego nie wyciągnie.
Wpada dwóch smasherów i dostaje ze stuń-bańki, jak zejdą to dostanie z cc i tyle było smasherów.

To że na wz 90% osób nie wie co to cc, to inna sprawa.
a teraz stunbańka działa tylko na sorka który ma bańkę na sobie (na kolegach z drużyny nie stunuje) - zostało to zmienione w 2.0 ale może o czymś nie wiem

Awatar użytkownika
Pieczar
Kwatermistrz
Co-OP Raid Leader
Co-OP Legionista
Posty: 1635
Rejestracja: czwartek, 22 listopada 2012, 23:07
Medals: 16
Lokalizacja: Krakow
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista eSport Trybun L2C Legionista D2 Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Jugger pod PVP

Post autor: Pieczar » poniedziałek, 17 czerwca 2013, 03:29

Gromash pisze:
Ragneurs pisze:
Fatbobby pisze:Jak ludki się w kupie trzymają to wpada dwóch smasherów i już praktycznie nie ma co zbierać. Żaden heal tego nie wyciągnie.
Wpada dwóch smasherów i dostaje ze stuń-bańki, jak zejdą to dostanie z cc i tyle było smasherów.

To że na wz 90% osób nie wie co to cc, to inna sprawa.
a teraz stunbańka działa tylko na sorka który ma bańkę na sobie (na kolegach z drużyny nie stunuje) - zostało to zmienione w 2.0 ale może o czymś nie wiem
Podobno najpierw atakuje się healerów (nie widze innego zastosowania dla sorców na rwz), więc stam sobie odpowiedz :) Smasher robi aoe - wystarczy ze zachacza o takiego i już melasy z przeciwnej drużyny sobie stoją i czekają.

Trzeba jeszcze przetestować stuń bańka + force barier - czy w tym momencie tak czy tak nabije się stun.

Awatar użytkownika
Gromash
Posty: 27
Rejestracja: poniedziałek, 6 maja 2013, 18:23
Lokalizacja: Gniezno
Status:
Offline

Re: Jugger pod PVP

Post autor: Gromash » poniedziałek, 17 czerwca 2013, 12:57

Ragneurs pisze: Podobno najpierw atakuje się healerów (nie widze innego zastosowania dla sorców na rwz), więc stam sobie odpowiedz :) Smasher robi aoe - wystarczy ze zachacza o takiego i już melasy z przeciwnej drużyny sobie stoją i czekają.

Trzeba jeszcze przetestować stuń bańka + force barier - czy w tym momencie tak czy tak nabije się stun.
na początku w tłumie cięzko znaleźć healera więc się smaschuje w największy tłum żeby wyrządzić największe szkody. Hilerzy zazwyczaj trzymają sie z tyłu z dala od aoe dmg.

Chyba, że ty robisz inaczej - w takim przypadku jak nie smascher to kto inny cie załatwi.

PS. Nawet po stunie można zrobić szybki cc-break i intercede do kolegi z drużyny.

Crenshaw
Posty: 404
Rejestracja: piątek, 9 grudnia 2011, 22:06
Medals: 1
Status:
Offline

Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Jugger pod PVP

Post autor: Crenshaw » poniedziałek, 17 czerwca 2013, 13:01

Gromash - odsylam do mojego tematu odnosnie jaggera ktory w niedalekiej przyszlosci bedzie opisany

Awatar użytkownika
Pieczar
Kwatermistrz
Co-OP Raid Leader
Co-OP Legionista
Posty: 1635
Rejestracja: czwartek, 22 listopada 2012, 23:07
Medals: 16
Lokalizacja: Krakow
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista eSport Trybun L2C Legionista D2 Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Jugger pod PVP

Post autor: Pieczar » poniedziałek, 17 czerwca 2013, 13:54

Gromash pisze: Chyba, że ty robisz inaczej - w takim przypadku jak nie smascher to kto inny cie załatwi.

PS. Nawet po stunie można zrobić szybki cc-break i intercede do kolegi z drużyny.
Masz rację - staram się stać obok grupki, na odgległość AOE - nie mam stuna z 30 metrów i wole stać przy tanku, żeby wykorzystać guarda. Stauntowany smasher po stunie od sorca zadaje około 50% dmg, problem jest w tym, że teraz każdy robi tylko cyferki a nie myśli o tym, żeby wygrać (Patrz ogarnięty team na huttballu potrafi rozklepać przeciwnika w 2 minuty mając 5x mniej dpsu).

Robiąc CC-break w złym momencie (patrz po stunie z bańki) jesteś uziemiony, bo za chwile powinieneś dostać ccka i sobie wisisz, bo nie masz jak z tego wyjść. No chyba, że przyleci stealther i nabije wszystkim paski resolve'a prawie na maksa jeszcze przed rozpoczęciem combata...

Awatar użytkownika
Dragonian
Patrycjusz
Posty: 639
Rejestracja: czwartek, 15 marca 2012, 18:22
Medals: 8
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Jugger pod PVP

Post autor: Dragonian » wtorek, 18 czerwca 2013, 12:42

Hey
proponuje schowac miecze świetlne i zająć się tematem ....
prawda jest taka ze jugg jest unowersalny i każdy powinien sobie go dobrać "pod siebie"
Rage: podstawa to AOE damage i nawalanie kolesi za barierą lub w bańce - obliterate daje doskok do sniperów oraz praktycznie niweluje banke dając otwarty atak ze smasha. W formie sureshu spokojnie daje rade powalczyc na HB i d biedy pobronić , super jeśli chodzi o dobicie kolesi z małą ilością HP - w dobrej rotacji solo też potrafi miażdzyć.
zecydowanie polecany dla pure dpsów lubiących cyferki
Vengeance: dobra przeżywalność + doty + immuny po doskoku - idealny na huttball i walkę 1 vs 1
dla bardziej ogarniętych i wymagających troszkę bardziej ambitny i żmudny w obsłudze ale dający więcej satysfakcji z wygranego pojedynku.
Immortal - uber tank ze wsparciem, jako solo tower wg zasady gdzie ludzi kupa tam i hercules .... :) Jak nie ma healera to ciężko się tankuje bo często targety się zmienia (i tu trzeba mieć naturę Tanka , bo jak masz nature dpsa do ani nie potankujesz ani nie podpsujesz)
dla urodzonych tanków
Ave

Crenshaw
Posty: 404
Rejestracja: piątek, 9 grudnia 2011, 22:06
Medals: 1
Status:
Offline

Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Jugger pod PVP

Post autor: Crenshaw » wtorek, 25 czerwca 2013, 13:57

Dragonian pisze: Immortal - uber tank ze wsparciem, jako solo tower wg zasady gdzie ludzi kupa tam i hercules .... :)
Ave
ale zes mnie rozbawil teraz tak malowniczym opisem juz przed mymi oczyma ten piekny pejzaz sie rozpostarl


Zwracam uwagę, żeby toczyła się w tym dziale konstruktywna dyskusja. Itagne.

Awatar użytkownika
Dragonian
Patrycjusz
Posty: 639
Rejestracja: czwartek, 15 marca 2012, 18:22
Medals: 8
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Jugger pod PVP

Post autor: Dragonian » czwartek, 14 listopada 2013, 14:28

Witam
Wczoraj "odkopałem" jugga pod pvp
Wybrałem Smashera więc podaję build do niego

http://www.torhead.com/skill-calc#1010M ... krGkRffz.3

rotacja jest zależna od sytuacji ale opener powinien być taki :
grupa - enrage - force charge - IR - smash - force scream - force crush - obliterate
potem proponuję odskok do przyjaciela i powtórka rotacji.

Walka w zwarciu 1 vs 1 jest bardziej kombinowana i tu zależy wszystko od tego z kim walczysz
niemniej początek jest podobny tylko zamiast odskoku do przyjaciela używasz force pusha
przykład:
enrage - force charge - IR - smash - force scream - force crush - obliterate - force push - force jump - force choke - Vicious Throw (lub jeśli target nie jest jeszcze poniżej 30% hp - smash) . Dla bezpieczeństwa gdzieś po drodze warto rzucić Sabre Reflect.
staty:
str max
power max
surge min 70% base
accuracy - jak zawsze proponuję 110 % w force - 106% spokojnie da się wyciągnąć
crit - w sumie to 0 ale jak coś będzie to też nie zaszkodzi
gear setowy 4 części vindicator obowiązkowo
reliki
elite WH (+120 power)
Obroan/conqueror Relic of Serendipitous Assault
Obroan Relic of Focused Retribution (jak ktoś nie ma EWH)
To tyle na dzisiaj
Ave

P.S. Wiem Texu, że jesteś zawiedziony, ale tak pięknie mi się nim gra , że jednak zdecydowałem się go "odkopać" . Czasami trzeba mieć odskocznię od Assassina :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Sith Warrior”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość