Marauder - Annihilation 2.1
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy AoC
- Kybos
- Posty: 614
- Rejestracja: sobota, 21 lipca 2012, 23:05
- Medals: 2
- Gender:
- Status: Offline
- Kontakt:
Marauder - Annihilation 2.1
Wiecie już wszystko na temat Carnage dzięki Noxim'owi, teraz czas na lewą część drzewka czyli Annihilation. Po tygodniach zbierania gearu, tysiącach wydanych kredytów i licznych analizach logów oraz rozmowach z Gorbandem, jednym z topowych Maruderów w tym buildzie, oto co chcę przekazać wam moi uczniowie
Zacznijmy od drzewka:
[ obraz zewnętrzny ]
2 punkty w lewym drzewku mogą być przesunięte w zależności od upodobań gracza. Do wyboru są: Cloak of Annihilation, Blood Ward oraz Phantom. Ja osobiście wolę Phantoma gdyż daje on burst do speeda przy użyciu Force Camouflage, a ten przydaje się przy niektórych bossach (Trasher - będąc na górze i ganiając za sniperami, Titan 6 - przy uciekaniu za kamień itp.)
Teraz staty:
[ obraz zewnętrzny ]
Zasada jest taka sama jak w Carnage, czyli:
Critical Rating - około 25%
Surge Rating - powyżej 70%
Accuracy - najlepiej 100%, aczkolwiek nie, jeśli ma być dane kosztem Strenghta. Testując dając augment z Accuracy zamiast Strenght i straciłem ok 150 dps-u. Zostawiam więc narazie ok 99,5%
Alacrity - 0,00%
Power - ile wlezie! Niestety najlepsze enhancementy w których jest więcej Powera niż Endu są tylko w gearze Underworld
Oprócz statystyk z gearu, ważną rzeczą są Relici:
Słuszna opcja jest jedna:
Underworld Relic of Boundless Ages + Underworld Relic of Dark Radiance
Jest tak ponieważ BoA daje burst do Powera w momencie najbardziej przez nas pożądanym, a Dark Radiance daje dodatkowy Internal Force Damage, czyli zwiększa nasze doty.
Mój gear staram się updatować na bieżąco na swoim profilu na Ask Mr Robot (link w sygnaturce), więc tam możecie przyjrzeć się bliżej jak doszedłem do moich statystyk.
Rotacja:
Zanim przejdę do tego co kiedy i jak naciskać mała lekcja na temat tego co w Annihilation najważniejsze czyli Bleedy. Co to są bleedy i z czym się je je? Mówiąc krótko są dot-y, które zarzucamy na naszą biedną ofiarę.
Są 2 typy krwawień:
1) [ obraz zewnętrzny ] uzyskujemy korzystając ze skilla Rupture, którego należy używać jak tylko zejdzie ten efekt (nie wcześniej bo ten debuff się nie stackuje)
2) [ obraz zewnętrzny ] uzyskujemy go dzięki skillowi Deadly Saber, który powoduje że 3 następujące ataki melee dają dot-y (cyfra 3 przy debuffie znaczy że DS został wykorzystany)
Dodatkowo gdy tylko mamy możliwość używamy Berserka, który powoduje że Bleedy mają 100% szansę na krytnięcie i dodatkowo leczy całą grupę
Sama rotacja wygląda następująco:
Force Charge + Deadly Saber > Battering Assault > Rupture > Annihilate > Ravage > Rupture > Dual Saber Throw
Następnie przechodzimy na system priorytetów:
Deadly Saber (jak tylko zejdzie cd)
Annihilate (należy cały czas utrzymywać 4 stacki)
Rupture (gdy tylko zejdzie Bleed)
Ravage (najlepiej jak mamy odalony relic i/lub adrenal)
Dual Saber Throw (skill ten ma pierwszeństwo gdy mamy przed sobą 3 lub więcej targetów)
Battering Assault (służy do nabijania rage, więc nie używamy jak mamy go dużo)
Force Charge (ładuje rage , ale używamy tylko kiedy wiemy, że target nie ucieknie lub się nie zmieni i będzie trzeba się do niego szybko dostać)
Vicious Slash (używamy, gdy mamy powyżej 7 rage'a)
Assault (jak mamy mało rage'a)
Gdy target ma poniżej 30% na szczyt listy priorytetów wskakuje Vicious Throw
Jeśli ofiara ucieka od nas a mamy doskok i rzut mieczami na cooldownie można użyć Force Scream
Nie muszę chyba przypominać o częstym używaniu relica z aktywowanym powerem oraz adrenala z powerem, bo z nimi lecą najlepsze cyferki.
Dodatkowo gdy mamy 30 stacków fury, używamy Berserka, oraz na komendę rajd lidera Bloodthirs (z czasem będziecie wiedzieli kiedy go użyć najlepiej, ale nie spalajcie go w byle momencie bo jest to buff dla 4 osób i szkodaby go tracić na byle śmieci).
Istnieje też Predation, którego używamy jak ktoś z grupy musi przed czymś uciec (np. przed Kel'sarą) lub coś dogonić (np. sniperzy na Trasherze)
Żeby zobaczyć jak to wszystko wygląda w praktyce załączam mojego naświeższego loga z kukły.
Wydaje mi się, że temat wyczerpałem i mam nadzieję, że zachęciłem do korzystania z drzewka Annihilation. Jeśli macie jeszcze jakieś pytania, postaram się rozwiać wszelkie wątpliwości.
Niech ciemna strona dobrze wam służy! I pamiętajcie: zawsze jest ten który posiada potęgę, reszta może jej tylko pożądać
Zacznijmy od drzewka:
[ obraz zewnętrzny ]
2 punkty w lewym drzewku mogą być przesunięte w zależności od upodobań gracza. Do wyboru są: Cloak of Annihilation, Blood Ward oraz Phantom. Ja osobiście wolę Phantoma gdyż daje on burst do speeda przy użyciu Force Camouflage, a ten przydaje się przy niektórych bossach (Trasher - będąc na górze i ganiając za sniperami, Titan 6 - przy uciekaniu za kamień itp.)
Teraz staty:
[ obraz zewnętrzny ]
Zasada jest taka sama jak w Carnage, czyli:
Critical Rating - około 25%
Surge Rating - powyżej 70%
Accuracy - najlepiej 100%, aczkolwiek nie, jeśli ma być dane kosztem Strenghta. Testując dając augment z Accuracy zamiast Strenght i straciłem ok 150 dps-u. Zostawiam więc narazie ok 99,5%
Alacrity - 0,00%
Power - ile wlezie! Niestety najlepsze enhancementy w których jest więcej Powera niż Endu są tylko w gearze Underworld
Oprócz statystyk z gearu, ważną rzeczą są Relici:
Słuszna opcja jest jedna:
Underworld Relic of Boundless Ages + Underworld Relic of Dark Radiance
Jest tak ponieważ BoA daje burst do Powera w momencie najbardziej przez nas pożądanym, a Dark Radiance daje dodatkowy Internal Force Damage, czyli zwiększa nasze doty.
Mój gear staram się updatować na bieżąco na swoim profilu na Ask Mr Robot (link w sygnaturce), więc tam możecie przyjrzeć się bliżej jak doszedłem do moich statystyk.
Rotacja:
Zanim przejdę do tego co kiedy i jak naciskać mała lekcja na temat tego co w Annihilation najważniejsze czyli Bleedy. Co to są bleedy i z czym się je je? Mówiąc krótko są dot-y, które zarzucamy na naszą biedną ofiarę.
Są 2 typy krwawień:
1) [ obraz zewnętrzny ] uzyskujemy korzystając ze skilla Rupture, którego należy używać jak tylko zejdzie ten efekt (nie wcześniej bo ten debuff się nie stackuje)
2) [ obraz zewnętrzny ] uzyskujemy go dzięki skillowi Deadly Saber, który powoduje że 3 następujące ataki melee dają dot-y (cyfra 3 przy debuffie znaczy że DS został wykorzystany)
Dodatkowo gdy tylko mamy możliwość używamy Berserka, który powoduje że Bleedy mają 100% szansę na krytnięcie i dodatkowo leczy całą grupę
Sama rotacja wygląda następująco:
Force Charge + Deadly Saber > Battering Assault > Rupture > Annihilate > Ravage > Rupture > Dual Saber Throw
Następnie przechodzimy na system priorytetów:
Deadly Saber (jak tylko zejdzie cd)
Annihilate (należy cały czas utrzymywać 4 stacki)
Rupture (gdy tylko zejdzie Bleed)
Ravage (najlepiej jak mamy odalony relic i/lub adrenal)
Dual Saber Throw (skill ten ma pierwszeństwo gdy mamy przed sobą 3 lub więcej targetów)
Battering Assault (służy do nabijania rage, więc nie używamy jak mamy go dużo)
Force Charge (ładuje rage , ale używamy tylko kiedy wiemy, że target nie ucieknie lub się nie zmieni i będzie trzeba się do niego szybko dostać)
Vicious Slash (używamy, gdy mamy powyżej 7 rage'a)
Assault (jak mamy mało rage'a)
Gdy target ma poniżej 30% na szczyt listy priorytetów wskakuje Vicious Throw
Jeśli ofiara ucieka od nas a mamy doskok i rzut mieczami na cooldownie można użyć Force Scream
Nie muszę chyba przypominać o częstym używaniu relica z aktywowanym powerem oraz adrenala z powerem, bo z nimi lecą najlepsze cyferki.
Dodatkowo gdy mamy 30 stacków fury, używamy Berserka, oraz na komendę rajd lidera Bloodthirs (z czasem będziecie wiedzieli kiedy go użyć najlepiej, ale nie spalajcie go w byle momencie bo jest to buff dla 4 osób i szkodaby go tracić na byle śmieci).
Istnieje też Predation, którego używamy jak ktoś z grupy musi przed czymś uciec (np. przed Kel'sarą) lub coś dogonić (np. sniperzy na Trasherze)
Żeby zobaczyć jak to wszystko wygląda w praktyce załączam mojego naświeższego loga z kukły.
Wydaje mi się, że temat wyczerpałem i mam nadzieję, że zachęciłem do korzystania z drzewka Annihilation. Jeśli macie jeszcze jakieś pytania, postaram się rozwiać wszelkie wątpliwości.
Niech ciemna strona dobrze wam służy! I pamiętajcie: zawsze jest ten który posiada potęgę, reszta może jej tylko pożądać
Ostatnio zmieniony środa, 5 czerwca 2013, 15:00 przez Kybos, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Marauder - Annihilation 2.1
a ja się przyczepię;p kiedy ucieka się przed Heiradem? ;p
Jeszcze jakieś drobne literówki ale ogólnie GJ
Dzięki:)
Jeszcze jakieś drobne literówki ale ogólnie GJ
Dzięki:)
Re: Marauder - Annihilation 2.1
Dzięki Kybos tego opsowe MARUDY potrzebowały
Chleb z masłem zawsze spada na posmarowaną stronę - masło bym zniszczył...(J.J.Nohavica)
Re: Marauder - Annihilation 2.1
Dzięki świetny poradnik wypróbuje w wolnej chwili
-
- Posty: 85
- Rejestracja: niedziela, 14 kwietnia 2013, 12:43
- Medals: 1
- Lokalizacja: Konin
- Gender:
- Status: Offline
- Kybos
- Posty: 614
- Rejestracja: sobota, 21 lipca 2012, 23:05
- Medals: 2
- Gender:
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Marauder - Annihilation 2.1
Zmiany w statach!!! Po analizowaniu logów topowych annihilatorów i rozmowach z Gorbandem, i ja postanowiłem zmienić się na lepsze. Zmiany wyglądają następująco:
Critical Rating: 21-22% - wg Gorbanda najbardziej optymalny efekt otrzymuje się mając 139 crit rating, aczkolwiek ja zaszalałem i zszedłem do 109. Testowałem wczoraj na opsie zmianiając 1 mod z krytem na power i lepiej wyglądało to mając więcej powera (50-100 dps-a na korzyść pwr).
Surge Rating: 71% i tyle zostawiamy
Accuracy: 99,51% - nie ma sensu dawać więcej bo stracimy przez to bardziej wartościowy stat czyli power
A teraz mała rada której macie się trzymać jak butelki piątkowego wieczoru
Na starcie walki, gdy zaczynacie rotacje opisaną wyżej odpalacie naraz Adrenal+Relic BOA+Blood (no chyba że mamy w grupie Marudę z Carnagem to wtedy on puszcza Blood bo stacki nabija sobie leczeniem, a my wtedy walimy Berserka). Warto pamiętać żeby Berserk był odpalany zaraz po Bloodzie bo znacznie zwiększy to startowy DPS.
Natomiast w trakcie trwania walki nie czekajcie z odpaleniem adrenali oraz relicu. Jedyny moment kiedy możecie się wstrzymać to gdy macie rupture/annihilation/ravage na cd. Wtedy dajemy 1-2 sek żeby jeszcze zwiększyć depsa z tych najmocnieszych skilli.
No i najważniejsze w uzyskaniu pożądnego depsa (po za rotacją ofkorz) - APM! Spinacie pośladki żeby osiągnąć 45 APM. Nie jest to łatwe, ale warto!
Załączam świeżego loga z kukły, żebyście zobaczyli jak wygląda to w praktyce na pełnych statach gearu Uderworld (niestety APM jedynie na poziomie 43.2, przez co tak mało dps-u )
Jak uda mi się złowić to będę testował jeszcze Underworld SA zamiast Dark Radiance, bo wyczuwam w Mocy że może to jeszcze podbić DPS dzięki większej ilości powera.
W końcu sam kodeks mówi "Through power, I gain victory."
Critical Rating: 21-22% - wg Gorbanda najbardziej optymalny efekt otrzymuje się mając 139 crit rating, aczkolwiek ja zaszalałem i zszedłem do 109. Testowałem wczoraj na opsie zmianiając 1 mod z krytem na power i lepiej wyglądało to mając więcej powera (50-100 dps-a na korzyść pwr).
Surge Rating: 71% i tyle zostawiamy
Accuracy: 99,51% - nie ma sensu dawać więcej bo stracimy przez to bardziej wartościowy stat czyli power
A teraz mała rada której macie się trzymać jak butelki piątkowego wieczoru
Na starcie walki, gdy zaczynacie rotacje opisaną wyżej odpalacie naraz Adrenal+Relic BOA+Blood (no chyba że mamy w grupie Marudę z Carnagem to wtedy on puszcza Blood bo stacki nabija sobie leczeniem, a my wtedy walimy Berserka). Warto pamiętać żeby Berserk był odpalany zaraz po Bloodzie bo znacznie zwiększy to startowy DPS.
Natomiast w trakcie trwania walki nie czekajcie z odpaleniem adrenali oraz relicu. Jedyny moment kiedy możecie się wstrzymać to gdy macie rupture/annihilation/ravage na cd. Wtedy dajemy 1-2 sek żeby jeszcze zwiększyć depsa z tych najmocnieszych skilli.
No i najważniejsze w uzyskaniu pożądnego depsa (po za rotacją ofkorz) - APM! Spinacie pośladki żeby osiągnąć 45 APM. Nie jest to łatwe, ale warto!
Załączam świeżego loga z kukły, żebyście zobaczyli jak wygląda to w praktyce na pełnych statach gearu Uderworld (niestety APM jedynie na poziomie 43.2, przez co tak mało dps-u )
Jak uda mi się złowić to będę testował jeszcze Underworld SA zamiast Dark Radiance, bo wyczuwam w Mocy że może to jeszcze podbić DPS dzięki większej ilości powera.
W końcu sam kodeks mówi "Through power, I gain victory."
Re: Marauder - Annihilation 2.1
To i ja wrzucę swojego loga, tak dla porównania:
http://www.torparse.com/a/325562
http://www.torparse.com/a/325832
żeby wszystko wyświetliło trzeba zmienić czas walki - w "to" przewinąć do końca
http://www.torparse.com/a/325562
http://www.torparse.com/a/325832
żeby wszystko wyświetliło trzeba zmienić czas walki - w "to" przewinąć do końca
- Kybos
- Posty: 614
- Rejestracja: sobota, 21 lipca 2012, 23:05
- Medals: 2
- Gender:
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Marauder - Annihilation 2.1
słyszałem legendy o tym logu i teraz już wszystko rozumiem skąd ten wynik. Kukła na flocie zawsze pokazuje wyższy dps. Nie wiem czy jest to spowodowane server lagiem, czy czymś innym, ale już kiedyś się nim bawiłem w czasach kiedy na kukle na statku robiłem 2500, ta mi pokazała over 2800. Ale chętnie zobaczę Bailu twój log z tej na statku
Re: Marauder - Annihilation 2.1
Nie mam na statku, ale zawsze mogę przyjść na twój
-
- Posty: 382
- Rejestracja: wtorek, 19 czerwca 2012, 16:04
- Medals: 7
- Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
- Gender:
- Status: Offline
Re: Marauder - Annihilation 2.1
Kybos, prosta sprawa- zrób to samo co Bail:
1. Parse kończ w momencie jak tylko schodzi Ci adrenal (czyli około 6 min 20-30 sek.)
2. Wpisz stuck pod koniec walki żeby automatycznie wyjść z combat i nie tracić DPS przez te kilka sekund.
Pewnie jest jeszcze kilka kombinacji ale nie chce mi się wnikać w ten log, te 2 rzeczy widać na pierwszy rzut oka
1. Parse kończ w momencie jak tylko schodzi Ci adrenal (czyli około 6 min 20-30 sek.)
2. Wpisz stuck pod koniec walki żeby automatycznie wyjść z combat i nie tracić DPS przez te kilka sekund.
Pewnie jest jeszcze kilka kombinacji ale nie chce mi się wnikać w ten log, te 2 rzeczy widać na pierwszy rzut oka
Re: Marauder - Annihilation 2.1
Na najnowszym patchu też się sprawdza? Bo szukam jakiegoś buildu do szybkiego expa.
- Kybos
- Posty: 614
- Rejestracja: sobota, 21 lipca 2012, 23:05
- Medals: 2
- Gender:
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Marauder - Annihilation 2.1
Póki co zmian nie było. Pojawią się dopiero w patchu 2.5, wtedy też wątek będzie updateowany
- Wieszczu
- Posty: 72
- Rejestracja: piątek, 22 listopada 2013, 13:11
- Medals: 2
- Lokalizacja: Kraków
- Gender:
- Status: Offline
Re: Marauder - Annihilation 2.1
Mamy jakieś nowości u Maraudera ustawionego na Annihilation? Jest może jakaś prosta rotacja dla tej postaci czy w grze mam się sugerować tą podaną na początku posta?
- Kybos
- Posty: 614
- Rejestracja: sobota, 21 lipca 2012, 23:05
- Medals: 2
- Gender:
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Marauder - Annihilation 2.1
Rotacja się nie zmieniła. Ulepszyli jedynie delikatnie statystyki, jednak od strony gracza wszystko pozostaje takie jak u góry posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość