Marauder Carnage 2.1

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy AoC

Awatar użytkownika
Noxim
Patrycjusz
Posty: 613
Rejestracja: czwartek, 6 września 2012, 13:55
Medals: 26
Lokalizacja: Wrocław
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Weteran FF XIV Optio L2C Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty
Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty Brązowy Medal Igrzysk IX Kohorty

Marauder Carnage 2.1

Post autor: Noxim » sobota, 25 maja 2013, 20:34

Tak tak, nadszedł wreszcie czas, abym po testach i wypocinach w końcu dał jakieś wskazówki, moim uczniom, aby pewnego dnia mogli mnie prześcignąć i zająć moje miejsce, jak na prawdziwych Sithów przystało :twisted:

Może zacznę od buildu jaki mam i jaki jest moim zdaniem docelowym buildem każdego Maraudera w Carnage:
Talenty:
[ obraz zewnętrzny ]

Staty:
[ obraz zewnętrzny ]

Wrzuciłem swoje staty dla przykładu, sam jeszcze nie mam pełnego buildu i musze powymieniać kilka rzeczy (brak mi 4-czesciowego bonusa setowego i reliców), ale ogólnie jest to zarys, który aktualnie jest najmocniejszym dla każdego szanującego się Maraudera w Carnage!
Docelowo statystyki, do których będziemy dążyć to:
Critical Rating: 300-350 (żeby było około 25%)
Accuracy: 210 (ładne 100% melee)
Surge Rating: Tu ograniczenia nie ma, byleby ponad 400 (71%)
Power: Cała reszta leci w power, najlepiej OVER 9000!!!
Alacrity: Całe 0. Zupełnie zbędna statystyka dla nas, bo mamy 30% z Berserka ;)

Jak można zauważyć, ja w moich statystykach mam troche alacrity, ale jest to spowodane brakiem szczęścia na opsach i wydropienia itemków Underworld do setu, to narazie biegam w czymś co daje dużo powera.

Gear:
Ear: Brak uściślonego ucha, które trzeba nosić. Zakładamy takie, które dopełnia nam statystyki, których nam brakuje
Implanty: Jak wyżej
Relici: Moim osobitym zdaniem, najlepszym wyborem są:
[ obraz zewnętrzny ]
[ obraz zewnętrzny ]

Niektórzy pewnie zastnawiają się, dlaczego nie:
[ obraz zewnętrzny ]
Odpowiedź jest prosta. Rotacja Maraudera Carnage w patchu 2.0 stała się bardzo niestała i nie do wytyczenia dokładnie co po kolei robić (o czym niżej). Ten relic może nam pyknąć, gdy budujemy Rage'a auto attackiem, a może też pyknać jak walimy Ravage na relicu, adrenalu i bloodthirscie. Ten relic jest zbyt randomowy jak na nasze wymagania i zamiast pomóc, może równie dobrze obniżyć DPS, który moglibysmy zrobić bez niego.

Reszta itemków, to oczywiście obowiązkowy 4-częściowy bonus setu Underworld z modami i enchancmentami, które dopełnią luki w naszych statystykach.

Rotacja:
Szczerze mówiąc jest to teraz pojęcie względne, bo wszystko zależy od tego co nam akurat popnie z buffów, czy to Execute do Force Screama, czy Slaugher do Gore i Vicious Throw. Mogę jednak podać pewne wskazówki, które wspólnie z bardzo dobry Marauderem, Steadfastem, wspólnie opracowaliśmy:

1. Zacznyamy walkę od Dual Saber Throw i dzieje się to w czasie kiedy tank buduje sobie aggro. Damaż tego skilla jest zbyt mały żeby mógł zaszkodzić i zerwać odrazu bossa na nas. Przynajmniej osobiście będąc na opsach i stosując to, nie spotkałem się z taką sytuacją.

2. Force Charge

3. Battering Assault

4. Gore -> Masakra i teraz trzeba zadać sobie pytanie: Czy dostałem buffa Execute? Jeśli TAK, to ->Force Scream, jeśli NIE, to Auto Attack -> Masakra.

5. W tym momencie powinniśmy mieć buff Slaugher, który zresetował nam cooldown na GORE. NAJWAŻNIEJSZYM ELEMENTEM MARAUDERA CARNAGE 2.0 JEST ODPALANIE GORE ODRAZU JAK SIĘ ZRESETUJE!! (oczywiście, jeśli jesteśmy w trakcie RAVAGE, to grzecznie czekamy, aż się skończy) Dlaczego? Bo każda sekunda zwłoki sprawia, że tracimy około 50 dps.

6.Gore -> Ravage -> Force Scream Tylko w wypadku jeśli Force Scream jest na cooldownie albo nie mamy buffa Execute, po Ravage rzucamy Vicious Throw. Dzieje się to dlatego, że na Force Scream mamy pewny 100% kryt, czyli około 7k dmg na czysto, a Vicious Throw jest zależny od naszego farta i może walnąć za 9k, a może walnąć za 3k.

7. Od tego momentu, gdy mamy Ravage na cooldown, spamujemy Masakrę, żeby zmasakrować przeciwników, cały czas starając się utrzymać buffa, który sprawia, że hity z Ataru Form wchodzą 30% częściej. Jaki buff nam wyskoczy, taki skill trzeba użyć. Mogą być czasem trudne sytuacje, w których trzeba szybko ocenić czy się opłaca spalić np. Force Scream. Przykładowo podam sytuację, która może byc moim zdaniem najbardziej kłopotliwa:

-Mam 6-10 s Cooldownu na Gore.
-Wiem, że niedawno użyłem/użyłam Vicious Throw, bo Slaughter mi popnął(Slaughter występuje co 20s, więc warto mniej więcej kojarzyć jak dawno go odpaliliśmy i ile upłyneło, od kiedy popnął).
- Mam Ravage na cooldownie 6-16 s.
- Jedyne co mi zostało, to sam Force Scream
-Zastanawiam się czy opłaca się odpalić samego Force Screama, który na Execute zada około 4900-5200 damażu.

-Odpowiedź brzmi Jak najbardziej!

Mając wszystko na cooldownie oprócz Force Screama, opłaca się go palić, bo ma tylko 9 s cooldownu!

Oczywiście Ravage staramy się odpalać co cooldown na Gore z Force Scream albo Vicious Throw i jeśli to możliwe to podczas odpalonego Relic of Boundless Ages w celu zmaksymalizowania damażu!

Na całej walce z bossem, polecam co chwile zerkać na buffy i patrzeć, czy coś mi popło (czy to EXECUTE czy SLAUGHTER) i zastosować odpownie środki z tym buffem związane.

Wrzucam wam moi uczniowie jeszcze mojego loga, w którym kilka razy zbaboliłem sprawę, ale i tak DPS moim zdaniem wyszedł całkiem przyzwoity (proszę zerkać na 2go bossa, bo 1szy to Dreadtooth, a drugi to kukła)
http://www.torparse.com/a/245617

W celu rozwiania wątpliwości, powiem jeszcze, że Carnage i Annihilation, teraz jak i wcześniej, są prawie idetyczne jeśli chodzi o osiągi DPS. Na jednej walce będzie lepszy Carnage, na innej Annihilation. Jest to kwestia gustu, czy ktoś woli doty, czy duże cyferki. Tak naprawdę, to od gracza zależy ile potrafi z siebie wyciągnąć ;)

Wydaje mi się, że w pełni podzeiliłem się z wami wiedzą, którą chciałem przekazać. Możliwe, że o czymś zapomniałem, więc jakby ktoś miał jakiekolwiek pytania, tudzież sugestie, można mnie znaleźć na moim statku w hangarze Wojowników Sithów w skrzydle Gniew Imperatora zazwyczaj na Flocie Imperium. Jeśli okazałoby się, że mnie tam nie ma, to proszę dzwonić na mój Holocall, bądź zamieszczać tutaj na forum.

FOR THE EMPIRE!

Awatar użytkownika
Bzyk
Cezar
Konsul
Posty: 4942
Rejestracja: sobota, 28 lipca 2012, 19:25
Medals: 45
Lokalizacja: Warszawa
Gender:
Status:
Offline

Namiestnik Cezara IX Kohorty Złota falera ANNORVM IX WoW Trybun WoW Legionista
SWTOR Trybun SWTOR Order Odrodzenia Imperium SWTOR Gestarum FF XIV Legionista Skyforge Legionista
Warframe Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty Brązowy Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Marauder Carnage 2.1

Post autor: Bzyk » poniedziałek, 27 maja 2013, 10:38

Gut dżop :mrgreen:

Awatar użytkownika
Fatbobby
Posty: 457
Rejestracja: wtorek, 19 lutego 2013, 17:24
Medals: 3
Status:
Offline

SWTOR Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Marauder Carnage 2.1

Post autor: Fatbobby » poniedziałek, 27 maja 2013, 11:09

kolorki, screeny, komentarze pełeeeeeeeeeen serwis:)

Awatar użytkownika
Zarilia
Patrycjusz
Posty: 95
Rejestracja: wtorek, 19 lutego 2013, 18:14
Medals: 4
Lokalizacja: 3miasto
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

SWTOR St. Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Srebrny Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Marauder Carnage 2.1

Post autor: Zarilia » poniedziałek, 27 maja 2013, 14:43

Dzięki Noxim za bardzo przydatny poradnik, tak długo wyczekiwany ;)

Czas pomęczyć kukłę. Z krótkiej posiadówy na tejże w moim przypadku samo używanie gore co CD zwiększa dps o 100. Jeszcze tylko ogarnąć tę "rotację" i będzie jeszcze lepiej :)

Awatar użytkownika
Dragonian
Patrycjusz
Posty: 639
Rejestracja: czwartek, 15 marca 2012, 18:22
Medals: 8
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Marauder Carnage 2.1

Post autor: Dragonian » wtorek, 28 maja 2013, 10:25

Kill em all Synek Kill em all !!!!!!!
Ostatnio zrobilem na WZ 929K ze średnią 1k na sek :)
Carnage rządzi !!!!!
Dzieki za parę porad teraz wszystko w palcach i wzroku gracza :)

AAAAAA
dodam jedną rzecz, która tutaj nie została napisana - w końcu mogę coś dopisać :P
Zaraz przed walką koniecznie odpalić channel hatred !!! mamy darmowe 30 stacków fury :)
Noxim, proszę sprawdź i podaj rotację zaczynając od nabitego stucka fury.
Mi wychodzi doskok gore i spamowanie massacry a potem to jak pisałeś jak procnie buff to walimy co popadnie :)
ave

Katrila
Posty: 14
Rejestracja: piątek, 31 maja 2013, 13:59
Status:
Offline

Re: Marauder Carnage 2.1

Post autor: Katrila » niedziela, 16 czerwca 2013, 21:42

Świetny poradnik :D Po ostatnim update naprawili Berserk speed buffa w ravange i czas aktywacji zmalał z 3.0s do 2.3s. Dobrym pomysłem jest teraz czekanie na odpaleniem berserka do czasu aż cd z ravange zniknie :D
moja rotacja:
Force charge>Berserk>Masakra>Battering>Gore>Ravange>Force Scream/Vicious Throw/Masakra

Awatar użytkownika
Dragonian
Patrycjusz
Posty: 639
Rejestracja: czwartek, 15 marca 2012, 18:22
Medals: 8
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Marauder Carnage 2.1

Post autor: Dragonian » piątek, 5 lipca 2013, 11:25

Katrila pisze:Świetny poradnik :D Po ostatnim update naprawili Berserk speed buffa w ravange i czas aktywacji zmalał z 3.0s do 2.3s. Dobrym pomysłem jest teraz czekanie na odpaleniem berserka do czasu aż cd z ravange zniknie :D
moja rotacja:
Force charge>Berserk>Masakra>Battering>Gore>Ravange>Force Scream/Vicious Throw/Masakra
K wsadź po doskoku gore da ci to sporego kopa na masacrze popartej berserkiem.
U nas gore i tak procuje wiec jak spalisz calego rage'a spamując massacre to spokojnie po BA wejdzie ci 2 gore i walisz ravage + FS na procku z niego

Deus
Posty: 24
Rejestracja: środa, 26 czerwca 2013, 20:04
Status:
Offline

Re: Marauder Carnage 2.1

Post autor: Deus » poniedziałek, 22 lipca 2013, 10:28

Noxim piękne dzięki za poradnik. Baardzo przydatne.

Pytanko o Crita. Majac na uwadze że set Underworld i Ankanian enhancements w Crit nie ma, w jaki sposob wbijasz te 25%? Ucho i implanty czy raczej Augumenty i Main, Offhand ze statami w Crit?

Dzieki
Pozdro

Awatar użytkownika
Pieczar
Kwatermistrz
Co-OP Raid Leader
Co-OP Legionista
Posty: 1635
Rejestracja: czwartek, 22 listopada 2012, 23:07
Medals: 16
Lokalizacja: Krakow
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista eSport Trybun L2C Legionista D2 Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Marauder Carnage 2.1

Post autor: Pieczar » poniedziałek, 22 lipca 2013, 10:39

Deus pisze:Noxim piękne dzięki za poradnik. Baardzo przydatne.

Pytanko o Crita. Majac na uwadze że set Underworld i Ankanian enhancements w Crit nie ma, w jaki sposob wbijasz te 25%? Ucho i implanty czy raczej Augumenty i Main, Offhand ze statami w Crit?

Dzieki
Pozdro
Augmenty tylko z main statem, mody większość pewnie z powerem (jak brakuje statów to z krytem), ucho+implant+enhe tak żeby wyciągnąć staty (enhe najlepiej stat+power pewnie).
Zasada na healu/dpsie prawie zawsze jest ta sama, ofc mody bez literek, a enhe z mniejszym endu, a większym drugim statem.
O przekładaniu modów/enhów mam nadzieję, że masz pojęcie, więc - jeżeli brakuje czegoś, to albo crafcony, albo wyciągasz z gearu setowego innej postaci w której masz potrzebne staty.

Awatar użytkownika
Noxim
Patrycjusz
Posty: 613
Rejestracja: czwartek, 6 września 2012, 13:55
Medals: 26
Lokalizacja: Wrocław
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Weteran FF XIV Optio L2C Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty
Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty Brązowy Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Marauder Carnage 2.1

Post autor: Noxim » poniedziałek, 22 lipca 2013, 18:02

Wrzucę wieczorem mój aktualny gear

Deus
Posty: 24
Rejestracja: środa, 26 czerwca 2013, 20:04
Status:
Offline

Re: Marauder Carnage 2.1

Post autor: Deus » wtorek, 23 lipca 2013, 19:09

Piekne dzięki za podpowiedz i ewentualne screeny. Zawsze bede mial sie do czego porownac!!

Pozdro z Londynu, szkoda ze z sali konferencyjnej o 19 czasu polskiego:( . Wy juz pewnie o Opsie myslicie::)

Awatar użytkownika
Noxim
Patrycjusz
Posty: 613
Rejestracja: czwartek, 6 września 2012, 13:55
Medals: 26
Lokalizacja: Wrocław
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Weteran FF XIV Optio L2C Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty
Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty Brązowy Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Marauder Carnage 2.1

Post autor: Noxim » środa, 24 lipca 2013, 11:18

Przepraszam, że nie wrzuciłem, tak jak mówiłem, ale muszę jeszcze sprawdzić inne ustawienie statów, upewnić się co jest lepsze i dopiero wtedy podzielić z wami moimi odczuciami ;)

Awatar użytkownika
Thirdan
Posty: 21
Rejestracja: sobota, 26 października 2013, 14:10
Gender:
Status:
Offline

Re: Marauder Carnage 2.1

Post autor: Thirdan » sobota, 2 listopada 2013, 10:46

Na najnowszym patchu też się sprawdza? Bo szukam jakiegoś buildu do szybkiego expa.

Awatar użytkownika
Andariel
Patrycjusz
Posty: 1541
Rejestracja: poniedziałek, 19 listopada 2012, 01:02
Medals: 11
Lokalizacja: 3miasto
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Optio SWTOR Gestarum eSport Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty
Srebrny Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Marauder Carnage 2.1

Post autor: Andariel » niedziela, 3 listopada 2013, 01:52

Również z ciekawości się zapytam, czy nadal aktualne? jakieś dodatkowe obiekcje ? ;p
pozdrawiam, Andy

Awatar użytkownika
Edgarth
Patrycjusz
Posty: 1665
Rejestracja: środa, 11 kwietnia 2012, 17:57
Medals: 12
Lokalizacja: Rzeszów
Gender:
Status:
Offline

WoW Legionista SWTOR Weteran GW2 Optio ArcheAge Optio FF XIV St. Legionista
Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Re: Marauder Carnage 2.1

Post autor: Edgarth » niedziela, 3 listopada 2013, 10:59

Thirdan pisze:Na najnowszym patchu też się sprawdza? Bo szukam jakiegoś buildu do szybkiego expa.
do szybkiego expa polecam rage -> smash them'all
lub anihilation leczące dotki ;)

curnage jest typowo single target burst dmg buildem
Andariel pisze:Również z ciekawości się zapytam, czy nadal aktualne? jakieś dodatkowe obiekcje ? ;p
ludziska na czystą logikę od 2.0 maruder tak naprawdę dostał kilka kosmetycznych zmian to dlaczego buildy by miał się zmienić ? dopiero teraz w 2.5 mają bawić się bloodem

Bloodthirst and Predation no longer prevent the Marauder from building Fury while they are active.
Bloodthirst now affects your entire Operation group up to 40 meters away from the Marauder (up from 30 meters) but also applies a debuff which lasts for five minutes on all affected group members. This debuff prevents affected players from regaining Bloodthirst while it is active.


Undying Rage now has a 2 minute cooldown (up from 1 minute and 30 seconds).
The health for Undying Rage is now spent when the damage reducing effect expires, rather than when it begins. It still costs 50% of current health.
“A pessimist is a person who has had to listen to too many optimists.”
―Don Marquis
Masz za dobre serce, z niektórymi nie warto.―Hakuka

Awatar użytkownika
Andariel
Patrycjusz
Posty: 1541
Rejestracja: poniedziałek, 19 listopada 2012, 01:02
Medals: 11
Lokalizacja: 3miasto
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Optio SWTOR Gestarum eSport Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty
Srebrny Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Marauder Carnage 2.1

Post autor: Andariel » niedziela, 3 listopada 2013, 14:10

Edgarth pisze: ludziska na czystą logikę od 2.0 maruder tak naprawdę dostał kilka kosmetycznych zmian to dlaczego buildy by miał się zmienić ? dopiero teraz w 2.5 mają bawić się bloodem
nie śledziłem marudy to się pytam ^^
pozdrawiam, Andy

Awatar użytkownika
Noxim
Patrycjusz
Posty: 613
Rejestracja: czwartek, 6 września 2012, 13:55
Medals: 26
Lokalizacja: Wrocław
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Weteran FF XIV Optio L2C Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty
Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty Brązowy Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Marauder Carnage 2.1

Post autor: Noxim » środa, 6 listopada 2013, 08:05

Nie, w 2.5 nie zmieni się nic jeśli chodzi o build dla Carnage'a(tylko to, że 2 marauderów w party będzie zbędnych).

Jedyne co zauważyłem jak kombinowałem, to można wywalić crita i władować jak najwięcej power - trochę lepsze efekty (patrząc po gearze 78).

Co do expa, nie polecam w tym expić, bo to będzie męka. Ten build ma sens jak masz wszystkie talenty, a lepiej poexp sobie w Annhilation, który będzie Cię leczył i żaden mobek nie będzie problemem.

Awatar użytkownika
Etenas
Patrycjusz
Posty: 538
Rejestracja: wtorek, 31 lipca 2012, 10:45
Medals: 3
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Optio SWTOR Gestarum

Re: Marauder Carnage 2.1

Post autor: Etenas » środa, 6 listopada 2013, 08:16

Noxim pisze:Co do expa, nie polecam w tym expić, bo to będzie męka. Ten build ma sens jak masz wszystkie talenty, a lepiej poexp sobie w Annhilation, który będzie Cię leczył i żaden mobek nie będzie problemem.
Nie ma masakry to nie ma imprezy. :)

Awatar użytkownika
Dragonian
Patrycjusz
Posty: 639
Rejestracja: czwartek, 15 marca 2012, 18:22
Medals: 8
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Marauder Carnage 2.1

Post autor: Dragonian » czwartek, 14 listopada 2013, 13:25

EXP w Rage-u będziesz mieć wolną rękę do piwa i chipsów :)

Awatar użytkownika
Thirdan
Posty: 21
Rejestracja: sobota, 26 października 2013, 14:10
Gender:
Status:
Offline

Re: Marauder Carnage 2.1

Post autor: Thirdan » piątek, 15 listopada 2013, 12:43

A masz jakiś ciekawy build?

Awatar użytkownika
Dragonian
Patrycjusz
Posty: 639
Rejestracja: czwartek, 15 marca 2012, 18:22
Medals: 8
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Marauder Carnage 2.1

Post autor: Dragonian » piątek, 15 listopada 2013, 13:44

Thirdan pisze:A masz jakiś ciekawy build?
rage build

http://www.torhead.com/skill-calc#100bMZGZfrMkrGkMffz.3

może na 1 rzut oka dziwnie to wygląda ale build jest oparty na odzyskiwaniu / nabijaniu raga co by ciągle było go sporo do ataku.

jak masz niski lvl to budujesz najpierw drzewko rage
po osiągnięciu force charge możesz dobijać inne drzewa

mam nadzięję , że się przyda
Ave

Awatar użytkownika
Thirdan
Posty: 21
Rejestracja: sobota, 26 października 2013, 14:10
Gender:
Status:
Offline

Re: Marauder Carnage 2.1

Post autor: Thirdan » poniedziałek, 18 listopada 2013, 23:04

Wielkie dzięki, przetestuje to w wolnych chwilach :)

Awatar użytkownika
Aryss
Patrycjusz
Posty: 734
Rejestracja: poniedziałek, 10 grudnia 2012, 17:55
Medals: 8
Lokalizacja: Kraków
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista WildStar Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Re: Marauder Carnage 2.1

Post autor: Aryss » sobota, 13 września 2014, 12:56

Ktoś testuje już może Carnage po ostatnich zmianach ?Jak coś to prośba o opinie tu albo via pm/ts
Two there should be; no more, no less. One to embody power, the other to crave it

Awatar użytkownika
Fenris
Posty: 11
Rejestracja: wtorek, 26 sierpnia 2014, 14:38
Lokalizacja: Wrocław
Gender:
Status:
Offline

Re: Marauder Carnage 2.1

Post autor: Fenris » niedziela, 14 września 2014, 20:57

W związku z tym, że ostatnio "bawię się" wszystkimi klasami ostatnio.
Ma ktoś jakieś rady odnośnie Maraudera ?
Generalnie wydaje mi się być najtrudniejszy jak do tej pory.

Awatar użytkownika
Wieszczu
Patrycjusz
Posty: 72
Rejestracja: piątek, 22 listopada 2013, 13:11
Medals: 2
Lokalizacja: Kraków
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Marauder Carnage 2.1

Post autor: Wieszczu » poniedziałek, 15 września 2014, 13:34

Zdecydowanie najtrudniejszy... Ja prawdę mówiąc nie ogarniam gościa, ale jeśli ktoś go dobrze opanuje to normalnie maszynka do niszczenia... :twisted:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Sith Warrior”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość