Marauder Carnage 2.1

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy AoC

Awatar użytkownika
Dragonian
Patrycjusz
Posty: 639
Rejestracja: czwartek, 15 marca 2012, 18:22
Medals: 8
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Marauder Carnage 2.1

Post autor: Dragonian » poniedziałek, 15 września 2014, 14:23

Hey Mara jest trudny do 46 lvl potem sama radość z gry :)
Grając marauderem są 3 szkoły grania
1. Annihilation PVE - bardzo rzetelny i stały dps (dodatkowo teraz poprawiony)
2. Carnage - PVP /PVE sieczkarka :) i faktycznie sporo trzeba patrzeć - ale za to strasznie szybki - dla energetycznych
3. Rage PVP (od biedy można grać PVE - osobiście w nim leveluje kolejna Marę :) ale to z lenistwa że mi się go respecować nie chce) - masakryczne AOE, szybkość i dobra przeżywalność minus jest taki, że predation nie używasz bo potrzebujesz na berserka.
jak masz dobrego companiona tanka (polecam treeka) to levelowanie, to czysta zabawa.
W razie czego zapraszam wieczorem na TSA to w realu dopowiem resztę.

Awatar użytkownika
Wieszczu
Patrycjusz
Posty: 72
Rejestracja: piątek, 22 listopada 2013, 13:11
Medals: 2
Lokalizacja: Kraków
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Marauder Carnage 2.1

Post autor: Wieszczu » poniedziałek, 15 września 2014, 15:06

To ja poproszę parę wskazówek dotyczących drzewka Annihilation :) Zgadamy się na TSie

Awatar użytkownika
Dragonian
Patrycjusz
Posty: 639
Rejestracja: czwartek, 15 marca 2012, 18:22
Medals: 8
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Marauder Carnage 2.1

Post autor: Dragonian » poniedziałek, 15 września 2014, 15:09

Wieszczu
Anni to do doktora Baaila lub Kybosa - biją mnie na głowę jeśli chodzi o to drzewo.
Carnage i rage proszę bardzo :)

A'guga
Patrycjusz
Posty: 276
Rejestracja: piątek, 31 sierpnia 2012, 11:22
Medals: 2
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista SWTOR Order Odrodzenia Imperium

Re: Marauder Carnage 2.1

Post autor: A'guga » poniedziałek, 15 września 2014, 15:39

Wieszczu poradnik do "ANI" masz post nizej napisany przez Kybosa, a jezli chodzi o rotacje podana krok po kroku to rowniez jest podana przez Kybosa w tym dziale w poscie Maruder 2.0 ;)
Pozdrawiam;)
Chleb z masłem zawsze spada na posmarowaną stronę - masło bym zniszczył...(J.J.Nohavica)

Awatar użytkownika
Wieszczu
Patrycjusz
Posty: 72
Rejestracja: piątek, 22 listopada 2013, 13:11
Medals: 2
Lokalizacja: Kraków
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Marauder Carnage 2.1

Post autor: Wieszczu » poniedziałek, 15 września 2014, 16:21

Wiem, wiem widziałem a nawet czytałem ;) Zdecydowanie bardziej wolę żeby ktoś mi to wytłumaczył w realu ale pewnie opisem Kybosa też będę się kierował w grze.

Awatar użytkownika
Aryss
Patrycjusz
Posty: 734
Rejestracja: poniedziałek, 10 grudnia 2012, 17:55
Medals: 8
Lokalizacja: Kraków
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista WildStar Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Re: Marauder Carnage 2.1

Post autor: Aryss » poniedziałek, 15 września 2014, 16:43

wytłumaczył w realu
W Krakowie to tylko i wyłącznie Carnage był w użytku :P

@Drago
Jak po zmianach to wygląda w pve Carnage? Jest jak przed 2.0 czy jednak dalej duża randomowość
Two there should be; no more, no less. One to embody power, the other to crave it

Awatar użytkownika
Dragonian
Patrycjusz
Posty: 639
Rejestracja: czwartek, 15 marca 2012, 18:22
Medals: 8
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Marauder Carnage 2.1

Post autor: Dragonian » poniedziałek, 15 września 2014, 17:00

Khandarius pisze:
wytłumaczył w realu
W Krakowie to tylko i wyłącznie Carnage był w użytku :P

@Drago
Jak po zmianach to wygląda w pve Carnage? Jest jak przed 2.0 czy jednak dalej duża randomowość
niestety jest jak za dawnych czasów - zniesienie redukcji gore znacznie wpłynęło na "big hity"
ale carnage to carnage :) teraz pilnujesz tylko procka do FS odpalasz gore i kabuuum 9k siedzi (albo i lepiej) ravage kręcony na berserku to kolejna wariacje 2.3 sec wchodzi i tyka jak szalony - na pvp jak sie ktoś zagapi to pozamiatane (berserk - doskok - gore - ravage - FS -DST - VT i po temacie - o ile po drodze ci juz nie padnie :) )

ale jak wiadomo to jest wynikowy dps i łatwo palic rotację jak ktoś ma nerwowe ruchy :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Sith Warrior”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości