Jugger DPS 2.0

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy AoC

Awatar użytkownika
Vi'Tani
Posty: 934
Rejestracja: czwartek, 5 lipca 2012, 16:13
Medals: 3
Lokalizacja: Pruszków
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Centurion SWTOR Gestarum

Jugger DPS 2.0

Post autor: Vi'Tani » niedziela, 12 maja 2013, 21:11

W sumie zanim zacznę dzielić się spostrzeżeniami i wypytywać o sugestie...czy ktoś w ogóle u nas w gildii prócz mnie zdecydował się podjąć próby depsowania juggerkiem? Ktoś porzucił tankowanie dla damażu? :)
Czemu gram healerami w MMO? Dlatego.

Modernizacja komputera? Carolus! ;)

Awatar użytkownika
Wosiu
SC Rekrut
Posty: 797
Rejestracja: poniedziałek, 3 września 2012, 01:52
Medals: 3
Lokalizacja: Poznań
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Weteran SWTOR Gestarum

Re: Jugger DPS 2.0

Post autor: Wosiu » niedziela, 12 maja 2013, 23:38

Ja dpsie ale na 41 lvlu póki co :D
[ obraz zewnętrzny ]

Wosiu - sorc dps
Arktur - merc dps
Maarasiah - jugger dps
Mirtaa - operative dps

Awatar użytkownika
Stanis
AO Legionista
Posty: 583
Rejestracja: sobota, 5 września 2009, 15:00
Medals: 7
Lokalizacja: Opole
Gender:
Status:
Offline

ANNORVM IX AION Legionista WoW Legionista GW2 Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Jugger DPS 2.0

Post autor: Stanis » poniedziałek, 13 maja 2013, 08:17

Co prawda ubierałem się pierwotnie pod tanka, ale ostatnio na opsy chodzę w dps-ie.
W zeszlym tygodniu na KP HM największy dps wykręciłem na Bonethrasher'ze 1,6 k, przy największym HSDD 6 k. ale to było jeszcze przed zakupami:) kiedy byłem ubrany w sprzęt: 58/61/63/66/69, teraz mam 66/69/72.

http://www.torparse.com/g/4279
(group ID:4279)
-Gdybyś mógł wybrać jedną z nadprzyrodzonych mocy, co byś wybrał?
-Zabrzmi jak zżynka z Biblii, ale zamiana wody w wino :)

Awatar użytkownika
Vi'Tani
Posty: 934
Rejestracja: czwartek, 5 lipca 2012, 16:13
Medals: 3
Lokalizacja: Pruszków
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Centurion SWTOR Gestarum

Re: Jugger DPS 2.0

Post autor: Vi'Tani » poniedziałek, 13 maja 2013, 10:49

Cóż, póki co najlepszym logiem jakim jestem w stanie się pochwalić jest ten z TfB 16HM. W zależności od bossa jest to od 900 (operator - specyfika walki) do 2400 (khepess - znów specyfika) dpsu. Liczby nie powalają, ale nie odbiegają jakoś tragicznie od pozostałych dpsów - co już samo w sobie daje pole do popisu gdyż w bardziej ogranych rękach niż moje klasa ma spory potencjał na tle tego co było przed patchem 2.0.

Przeglądając logi na TORParsie szybko znalazłam juggera który pojawia się dość często w czołówce (z depsem rzędu około 3000 na Tytanie 6). Boli mnie iż ów Loufucai gra w prawym drzewku (Rage) a następni po nim juggernauci przeciętnie mają prawie 1000 mniej dpsu...traktuje to jako wyzwanie dla Vengeance ;)

Teraz trochę statystyk...

Mój obecny sprzęt (niestety Mr Robot nadal troszkę przekłamuje statystyki) oraz drzewko.

Nadal nie mam odpowiedniego (dla siebie) rozkładu statystyk, ale wydaje mi się, że po zmianie modów/enhancementów powinno to wyglądać mniej więcej tak:

100%+melee accuracy (czyli 110% force)
1400+ bonus damage (myślę, że spokojnie da radę skoro na obecnym sprzęcie mam 1380)
crit rating na poziomie 25-26% (nigdy nie byłam fanem crita na depsach a teraz przy zmniejszonym capie opłaca się mieć tylko to co dostaniemy z głównej staty)
multiplayer nie wyższy niż 72% (szkoda innych stat na zwiększenie sił crita, którego i tak nie ma)

Myślę, że [swtor=]Advanced Deft Mod 31[/swtor] i [swtor=]Advanced Initiative Enhancement 31[/swtor] (przyjdzie pewnie taka chwila, że accuracy zrobi się nam troszke za dużo to wymiennie [swtor=]Advanced Adept Enhancement 31[/swtor]) da nam optymalne staty.

Co do rotacji - nie zmieniła się zbytnio...w sumie nie zmieniła się w cale :D

Tradycyjnie zaczyna się od
Saber throw
Force charge
Sundering assault
Ravage
Shatter
Impale
Force scream - tylko kiedy mamy buffa zestackowanego na 2 (po impale, shatter i vicious throw).

a potem...co się odpali :)
na ogół jest to znów Ravage i/lub Vicious throw.

Kiedy mamy już seta (przynajmniej 2 itemy) w wolnej chwili rzucamy Saber throw. Niezależnie od seta co cd Smash.

Uhm...to chyba na tyle moich spostrzeżeń :lol:
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 13 maja 2013, 11:29 przez Vi'Tani, łącznie zmieniany 3 razy.
Czemu gram healerami w MMO? Dlatego.

Modernizacja komputera? Carolus! ;)

Awatar użytkownika
Fatbobby
Posty: 457
Rejestracja: wtorek, 19 lutego 2013, 17:24
Medals: 3
Status:
Offline

SWTOR Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Jugger DPS 2.0

Post autor: Fatbobby » poniedziałek, 13 maja 2013, 11:17

Bardzo czytelny i przydatny opis klasy. Dzięki Vitani, świetna robota.

Awatar użytkownika
Pajchiwo
Posty: 219
Rejestracja: poniedziałek, 21 stycznia 2013, 15:06
Medals: 3
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Legionista SWTOR Gestarum Mecenas IX Kohorty

Re: Jugger DPS 2.0

Post autor: Pajchiwo » poniedziałek, 13 maja 2013, 13:17

Co do drzewka to proponuje zabrać 2 talenty z Seething Hatred (skraca CD kiedy jesteśmy out of commbat) i dodać je do Deafening Defence (redukcja obrażeń o 4%)

Moje drzewko wygląda tak:
http://www.torhead.com/skill-calc#101MM ... GGoZf00z.3

Jedyny log jaki mam z tfb sm. Dps na poziomie 900 (operator) do 1400 (Ciphas z ekipą). Zero augmentów i gear na poziomie 66 z sluchawka dla tanka :)

Rotacja podobna.

Awatar użytkownika
Vi'Tani
Posty: 934
Rejestracja: czwartek, 5 lipca 2012, 16:13
Medals: 3
Lokalizacja: Pruszków
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Centurion SWTOR Gestarum

Re: Jugger DPS 2.0

Post autor: Vi'Tani » poniedziałek, 13 maja 2013, 15:12

Pajchiwo pisze:Co do drzewka to proponuje zabrać 2 talenty z Seething Hatred (skraca CD kiedy jesteśmy out of commbat) i dodać je do Deafening Defence (redukcja obrażeń o 4%)
No racja. Zostało mi przyzwyczajenie z przydzielania punktów do levelowania i jakoś mi to umknęło przy respecach - tak, to godna polecenia zmiana. :)
Czemu gram healerami w MMO? Dlatego.

Modernizacja komputera? Carolus! ;)

Awatar użytkownika
Gromash
Posty: 27
Rejestracja: poniedziałek, 6 maja 2013, 18:23
Lokalizacja: Gniezno
Status:
Offline

Re: Jugger DPS 2.0

Post autor: Gromash » sobota, 15 czerwca 2013, 19:45

Vi'Tani pisze:
Przeglądając logi na TORParsie szybko znalazłam juggera który pojawia się dość często w czołówce (z depsem rzędu około 3000 na Tytanie 6). Boli mnie iż ów Loufucai gra w prawym drzewku (Rage) a następni po nim juggernauci przeciętnie mają prawie 1000 mniej dpsu...traktuje to jako wyzwanie dla Vengeance ;)
osobiście uważam że to żadne wyzwanie - wystarczy że koleś uderzył smaschem w mobki i w 1 sec robił ok 60k dps - specyfika bossa.

Awatar użytkownika
Gromash
Posty: 27
Rejestracja: poniedziałek, 6 maja 2013, 18:23
Lokalizacja: Gniezno
Status:
Offline

Re: Jugger DPS 2.0

Post autor: Gromash » sobota, 15 czerwca 2013, 19:46

Gromash pisze:
Vi'Tani pisze: 1 sec robił ok 60k DMG
sory za błąd.

Awatar użytkownika
Vi'Tani
Posty: 934
Rejestracja: czwartek, 5 lipca 2012, 16:13
Medals: 3
Lokalizacja: Pruszków
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Centurion SWTOR Gestarum

Re: Jugger DPS 2.0

Post autor: Vi'Tani » niedziela, 16 czerwca 2013, 07:41

Specyfika bossa specyfiką bossa, ale koleś nie schodzi poniżej 2500 depsa :shock:

Podaję log z Darvannis, ma osiągi na każdym bossie - oczywiście Scum jest o tyle specyficzny, że jak tankowie ci dadzą to można non-stop nawet na bossach walić aoe - wszystko zależy od taktyki drużyny.

Nie mogę znaleźć jego loga z TfB, chyba sobie odpuścił :P
Czemu gram healerami w MMO? Dlatego.

Modernizacja komputera? Carolus! ;)

Valtaranor
Patrycjusz
Posty: 85
Rejestracja: niedziela, 14 kwietnia 2013, 12:43
Medals: 1
Lokalizacja: Konin
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista

Re: Jugger DPS 2.0

Post autor: Valtaranor » poniedziałek, 17 czerwca 2013, 07:05

Czy ktoś z obeznanych juggów mógłby mi podać jakiś ciekawy build do lvlowania. Potrzebuję rady bo aktualnie na buildzie tankowym trochę ciągną się walki i lvl też wolno leci. Będę wdzięczny za pomoc.

Awatar użytkownika
Vi'Tani
Posty: 934
Rejestracja: czwartek, 5 lipca 2012, 16:13
Medals: 3
Lokalizacja: Pruszków
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Centurion SWTOR Gestarum

Re: Jugger DPS 2.0

Post autor: Vi'Tani » poniedziałek, 17 czerwca 2013, 07:49

Valtaranor pisze:Czy ktoś z obeznanych juggów mógłby mi podać jakiś ciekawy build do lvlowania. Potrzebuję rady bo aktualnie na buildzie tankowym trochę ciągną się walki i lvl też wolno leci. Będę wdzięczny za pomoc.
Kup sobie na rynku shield. Wyjmij z niego mody tankerskie i włóż depsowe. Graj w vengeance i z companionem healem przebiegniesz przez wszystko co ci na drodze stoi :)
Czemu gram healerami w MMO? Dlatego.

Modernizacja komputera? Carolus! ;)

Awatar użytkownika
Wosiu
SC Rekrut
Posty: 797
Rejestracja: poniedziałek, 3 września 2012, 01:52
Medals: 3
Lokalizacja: Poznań
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Weteran SWTOR Gestarum

Re: Jugger DPS 2.0

Post autor: Wosiu » wtorek, 25 czerwca 2013, 17:04

A tak btw.
Jest jakaś różnica między bieganiem z generatorem, a przerobionym pod dps shieldem?? ; u jaggera dpsa ??
[ obraz zewnętrzny ]

Wosiu - sorc dps
Arktur - merc dps
Maarasiah - jugger dps
Mirtaa - operative dps

Zaffas
Posty: 39
Rejestracja: wtorek, 16 kwietnia 2013, 23:07
Lokalizacja: Sochaczew
Status:
Offline

Re: Jugger DPS 2.0

Post autor: Zaffas » wtorek, 25 czerwca 2013, 17:41

jak sama nazwa wskazuje przy zastosowaniu tych samych modów shield będzie dawać lepszą obronę: Shield Absorb: 20% i Shield Chance: 5%; a generator da natomiast większy bonus do force power

Awatar użytkownika
Vi'Tani
Posty: 934
Rejestracja: czwartek, 5 lipca 2012, 16:13
Medals: 3
Lokalizacja: Pruszków
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Centurion SWTOR Gestarum

Re: Jugger DPS 2.0

Post autor: Vi'Tani » środa, 26 czerwca 2013, 07:32

Różnica polega na tym, że shield ma troszkę mniej bazowego force powera, ale do levelowania nie robi to żadnej różnicy :)
Czemu gram healerami w MMO? Dlatego.

Modernizacja komputera? Carolus! ;)

Awatar użytkownika
Dragonian
Patrycjusz
Posty: 639
Rejestracja: czwartek, 15 marca 2012, 18:22
Medals: 8
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Jugger DPS 2.0

Post autor: Dragonian » środa, 26 czerwca 2013, 08:31

Jak chcesz szybko biegać i lvlowac to drzewko Rage i healer companion
vengeance jest miodny ale rage jest szybszy
ja nie wiedziałem kiedy i miałem 50 wbitą
a 1 wada : w rage nie wysolujesz heroików na swój lvl (brakuje stuna) - reszte zmiatasz z powierzchni ziemi
i jak to pewnie co niektórzy powiedzą kombinacja 5 góra 6 klawiszy niektórych nudzi - ale za to jakie cyferki !!!!! 8-)
Inna opcja , którą przetestowałem z braku gearu
drzewko immortal i gear full dps bazujący na power / surge (gear do rage)
2 aoe rozwalałem wszystkie grupy mobów (smash za 4-5k wchodził a crushing blow za 3k) - przy okazji uczyłem się zachowań tanka)
rotację jaka stosowałem to doskok - battering assault CB potem smash i nie było co zbierać :)

Valtaranor
Patrycjusz
Posty: 85
Rejestracja: niedziela, 14 kwietnia 2013, 12:43
Medals: 1
Lokalizacja: Konin
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista

Re: Jugger DPS 2.0

Post autor: Valtaranor » niedziela, 30 czerwca 2013, 21:26

Dzięki wielkie za rady. Sprawdzę co i jak.

Awatar użytkownika
Wosiu
SC Rekrut
Posty: 797
Rejestracja: poniedziałek, 3 września 2012, 01:52
Medals: 3
Lokalizacja: Poznań
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Weteran SWTOR Gestarum

Re: Jugger DPS 2.0

Post autor: Wosiu » piątek, 12 lipca 2013, 01:59

Jaki 2 relic najlepszy dla jugga do dpsu?? Poza tym odpalanym z powerem, to co dobrać najlepiej??
[ obraz zewnętrzny ]

Wosiu - sorc dps
Arktur - merc dps
Maarasiah - jugger dps
Mirtaa - operative dps

Egze
Kwatermistrz
Posty: 1503
Rejestracja: czwartek, 12 lipca 2012, 10:07
Medals: 20
Gender:
Status:
Offline

Kwatermistrz IX Kohorty Srebrna falera SWTOR Centurion SWTOR Order Odrodzenia Imperium SWTOR Gestarum
FF XIV Centurion Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Re: Jugger DPS 2.0

Post autor: Egze » piątek, 12 lipca 2013, 09:21

Ja mam w tej chwili 2 aktywowane bo nic innego wykombinować nie mogłem. Dark Radiance oraz SA.

Aktualnie w mix gear 69/72 jestem w stanie zrobić:


2400 DPS na kukle w środkowym drzewku

2300 DPS w Rage drzewku.

Rage drzewko jest świetne do AOE damage. Niestety oba drzewka wymagają całkowicie innego build. W najbliższych dniach będę testować różne ustawienia i napisze co i jak.

Awatar użytkownika
Wosiu
SC Rekrut
Posty: 797
Rejestracja: poniedziałek, 3 września 2012, 01:52
Medals: 3
Lokalizacja: Poznań
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Weteran SWTOR Gestarum

Re: Jugger DPS 2.0

Post autor: Wosiu » sobota, 13 lipca 2013, 23:57

A jak z bonusem setowym dla jugga?? Bo jedyny sensowny to jest ale w ciuchach dla marudera ;/ - z bonusem do ravage - 2 częściowy. Bo za to w 4 częściowym typowo dla jugga jest bonus do Force Screama. Bez sensu to zrobione trochę :( Jakieś rady??
[ obraz zewnętrzny ]

Wosiu - sorc dps
Arktur - merc dps
Maarasiah - jugger dps
Mirtaa - operative dps

Awatar użytkownika
Vi'Tani
Posty: 934
Rejestracja: czwartek, 5 lipca 2012, 16:13
Medals: 3
Lokalizacja: Pruszków
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Centurion SWTOR Gestarum

Re: Jugger DPS 2.0

Post autor: Vi'Tani » niedziela, 14 lipca 2013, 06:55

Wosiu pisze:A jak z bonusem setowym dla jugga?? Bo jedyny sensowny to jest ale w ciuchach dla marudera ;/ - z bonusem do ravage - 2 częściowy. Bo za to w 4 częściowym typowo dla jugga jest bonus do Force Screama. Bez sensu to zrobione trochę :( Jakieś rady??
Cóż, ja nie narzekam :)

Pierwsze dwie części umożliwiają ci użycie Saber throw z bliska (skill buduje rage - momentami bezcenny).
Cztery części seta dają 8% obrażeń Force scream, który z kolei jest ważną częścią rotacji (po to stackujemy Savagery).

Można wziąć po dwie części setu dla tego bonusa dla Ravage, ale dla niego i tak mamy już 10% z drzewka Immortal a moim zdaniem Force scream stanowi na tyle duży procent naszych obrażeń, że warto go podkoksać (tym bardziej, że używamy go częściej niż ravage i mamy pewność, że zawsze crytnie gdzie nie mamy tej pewności dla ravage - ba, czasami nawet nie wiemy czy go dokończymy! :P )

Ale chętnie zobaczę wyniki jeśli ktoś ma ochotę poeksperymentować :D
Czemu gram healerami w MMO? Dlatego.

Modernizacja komputera? Carolus! ;)

Egze
Kwatermistrz
Posty: 1503
Rejestracja: czwartek, 12 lipca 2012, 10:07
Medals: 20
Gender:
Status:
Offline

Kwatermistrz IX Kohorty Srebrna falera SWTOR Centurion SWTOR Order Odrodzenia Imperium SWTOR Gestarum
FF XIV Centurion Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Re: Jugger DPS 2.0

Post autor: Egze » niedziela, 14 lipca 2013, 10:06

W poradnikach dla JUGG następujące bonusy setowe:


2 częściowy dla Marudera dający damage do Ravage który nam się resetuje.

2 częściowy dla Jugga dający 0 metrów na Saber throw.


Relic: Boundless Ages oraz Dark Radiance.

Awatar użytkownika
Kybos
Posty: 614
Rejestracja: sobota, 21 lipca 2012, 23:05
Medals: 2
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

SWTOR Optio SWTOR Gestarum

Re: Jugger DPS 2.0

Post autor: Kybos » piątek, 6 grudnia 2013, 15:45

Znalazłem na forum suckafishów poradnik dotyczący Jugga w Vengance i ta Steadfast pisze, żeby korzystać z reliców: Serendipitous assault i Elemental Transcendence.

Co na to nasi specjaliści? Testowaliście ten zestaw?
Osobiście jestem zwolennikiem odpalanego powera, ale może akurat u Jugga sprawdzi się SA?
No i co lepsze? Internal force damage (DR) czy elemental tech damage (ET)?

Awatar użytkownika
Vi'Tani
Posty: 934
Rejestracja: czwartek, 5 lipca 2012, 16:13
Medals: 3
Lokalizacja: Pruszków
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Centurion SWTOR Gestarum

Re: Jugger DPS 2.0

Post autor: Vi'Tani » piątek, 6 grudnia 2013, 16:03

Kybos pisze:Znalazłem na forum suckafishów poradnik dotyczący Jugga w Vengance i ta Steadfast pisze, żeby korzystać z reliców: Serendipitous assault i Elemental Transcendence.

Co na to nasi specjaliści? Testowaliście ten zestaw?
Osobiście jestem zwolennikiem odpalanego powera, ale może akurat u Jugga sprawdzi się SA?
No i co lepsze? Internal force damage (DR) czy elemental tech damage (ET)?
Ja od początku twierdziłam i nadal tak uważam, że SA jest relikiem dla każdego healera i każdego DPSa bez wyjątków. :lol:

Jako drugi też preferuję BA, bo daje mi kontrole nad juggerem, to jest - odpalam go wtedy kiedy wiem, że użyję Ravage i nie mam cd na Shatter ani Impale, zwiększając sobie tym samym szanse na większego bursta.

I chyba nadal Force damage jest troszkę lepsze, ale nie przyglądałam się w sumie jak działa na nowych operacjach i jak się ma do "przyswajalności" bossów. Podejrzewam, że to różnica kosmetyczna ;)
Czemu gram healerami w MMO? Dlatego.

Modernizacja komputera? Carolus! ;)

Awatar użytkownika
Aryss
Patrycjusz
Posty: 734
Rejestracja: poniedziałek, 10 grudnia 2012, 17:55
Medals: 8
Lokalizacja: Kraków
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista WildStar Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Re: Jugger DPS 2.0

Post autor: Aryss » piątek, 6 grudnia 2013, 16:10

Z Force relikami to chyba chodzi o ten bonus do kryta co jest na dole drzewka rage i bodajże działa również przy dotkach. Z tym ze w 2.0 to było zbugowane ( bodajże Arkanian albo UW relik Elemental nie ma force dmg a powinien mieć ). ( chyba nawet własnie SF to pisał Koksimowi o tych relikach pare miesi temu bo w przypadku Carnage podobnuy dylemat był)
Two there should be; no more, no less. One to embody power, the other to crave it

ODPOWIEDZ

Wróć do „Sith Warrior”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość