jagger tank 2.0 pod rozwage

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy AoC

Crenshaw
Posty: 404
Rejestracja: piątek, 9 grudnia 2011, 22:06
Medals: 1
Status:
Offline

Uczestnik zlotów IX Kohorty

jagger tank 2.0 pod rozwage

Post autor: Crenshaw » środa, 24 kwietnia 2013, 19:09

Ostatnio zmieniony niedziela, 12 maja 2013, 18:46 przez Crenshaw, łącznie zmieniany 3 razy.

Darqu
Posty: 158
Rejestracja: niedziela, 18 listopada 2012, 15:15
Medals: 3
Status:
Offline

SWTOR Legionista SWTOR Gestarum Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: jagger tank 2.0 pod rozwage

Post autor: Darqu » środa, 24 kwietnia 2013, 19:33

Zastanawiam się do jakich wartości powinienem podciągnąć Defence Chance, Shield Chance i Shield Absorption? I jak to rozłożyć w secie tzn. jakie głównie augmenty zastosować?

Egze
Kwatermistrz
Posty: 1503
Rejestracja: czwartek, 12 lipca 2012, 10:07
Medals: 20
Gender:
Status:
Offline

Kwatermistrz IX Kohorty Srebrna falera SWTOR Centurion SWTOR Order Odrodzenia Imperium SWTOR Gestarum
FF XIV Centurion Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Re: jagger tank 2.0 pod rozwage

Post autor: Egze » środa, 24 kwietnia 2013, 19:37

Def 20% plus, Shield na poziomie 40% a absorb 27% max.

Darqu
Posty: 158
Rejestracja: niedziela, 18 listopada 2012, 15:15
Medals: 3
Status:
Offline

SWTOR Legionista SWTOR Gestarum Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: jagger tank 2.0 pod rozwage

Post autor: Darqu » środa, 24 kwietnia 2013, 20:14

Jesli chodzi o Relic to rozumiem że należałoby zostawić Elite War Hero z 120 Defense Rating a drugi wymieniłem na Arkanian Relic of Shield Amplification który daje 510 Absorb Rating przez 6s co 20s. Mam nadzieję, że jak na razie jest to dobry wybór.

Awatar użytkownika
Bzyk
Cezar
Konsul
Posty: 4942
Rejestracja: sobota, 28 lipca 2012, 19:25
Medals: 45
Lokalizacja: Warszawa
Gender:
Status:
Offline

Namiestnik Cezara IX Kohorty Złota falera ANNORVM IX WoW Trybun WoW Legionista
SWTOR Trybun SWTOR Order Odrodzenia Imperium SWTOR Gestarum FF XIV Legionista Skyforge Legionista
Warframe Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty Brązowy Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: jagger tank 2.0 pod rozwage

Post autor: Bzyk » czwartek, 25 kwietnia 2013, 11:14

Generale Crenshi, a jakieś 3 słowa swoich spostrzeżeń , uwag, przemyśleń :?:

:twisted:
Pozdrawiam


[ obraz zewnętrzny ]

The Force is strong in me, obey or die !

Crenshaw
Posty: 404
Rejestracja: piątek, 9 grudnia 2011, 22:06
Medals: 1
Status:
Offline

Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: jagger tank 2.0 pod rozwage

Post autor: Crenshaw » niedziela, 5 maja 2013, 14:38

dla mnie bardzo dobre i wszechstronne drzewko pod pvp i pve
reliki mam z aktywowanym shieldem i defensem i dla mnie to tez dobry wybor zamiast stalego defensa

Awatar użytkownika
Deadlytears
Posty: 1347
Rejestracja: niedziela, 25 listopada 2012, 01:03
Medals: 8
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Optio SWTOR Order Odrodzenia Imperium SWTOR Gestarum Skyforge Trybun Uczestnik zlotów IX Kohorty
Srebrny Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: jagger tank 2.0 pod rozwage

Post autor: Deadlytears » poniedziałek, 13 maja 2013, 15:34

A jak sie ma sprawa z augumentami? Ustalić jakiś cap w def/shield i reszta w endu, czy nie brać w ogóle augumentów pod endu ?

Awatar użytkownika
Pieczar
Kwatermistrz
Co-OP Raid Leader
Co-OP Legionista
Posty: 1635
Rejestracja: czwartek, 22 listopada 2012, 23:07
Medals: 16
Lokalizacja: Krakow
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista eSport Trybun L2C Legionista D2 Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: jagger tank 2.0 pod rozwage

Post autor: Pieczar » poniedziałek, 13 maja 2013, 16:05

Tankowie nie mają czegoś takiego jak cap statów - opłaca się w nie pakować cały czas, a endu niewiele da - przykład:
masz 30k hp, dostajesz dmg za 20k - healer musi odleczyć 20k (tutaj z racji że pocisnąłeś w staty def, dostaniesz pewnie 15k, albo i mniej)
masz 50k hp, dostajesz dmg za 20k - healer musi odleczyć 20k

Problemem mogą być hity, które ściągają Cię na strzała, ale tutaj więcej hp raczej nie pomoże tak czy tak.

Co do samych capów, polecam moją rozmowę z macgregorem o statach dla pt: http://www.9kohorta.com/forum/viewtopic ... 29#p202529

A tak w skórcie:
- sumujesz sobie swoje staty, które na danym moment możesz osiągnąć (mitigation)
- patrzysz w tabelkę na capy statów i zastanawiasz się, czy w najbliższym czasie podciągniesz coś więcej, czy raczej będziesz rotował tylko przy aktualnych
- patrzysz na tabele dla jugga/guardiana z capem i układasz mody/enhe/augi tak, żeby jak najlepiej odwzorować tabelkę - jeżeli już masz mieć któregoś więcej statu, to polecam defense rating.

Tabelka dla Ciebie na tę chwilę pewnie będzie ograniczać się do tego:

Cap

Defense

Shield

Absorb

2000

977

729

294

2100

990

766

344

2200

1004

802

393

2300

1019

839

442

2400

1034

875

491

2500

1050

912

539


Darqu
Posty: 158
Rejestracja: niedziela, 18 listopada 2012, 15:15
Medals: 3
Status:
Offline

SWTOR Legionista SWTOR Gestarum Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: jagger tank 2.0 pod rozwage

Post autor: Darqu » wtorek, 14 maja 2013, 04:01

Witam wszystkich zainteresowanych w temacie Jugga TANKA. Jestem ciekaw jak wygląda wasz rozkład punktów w drzewkach oraz wasze spostrzeżenia z tym związane. Ja osobiście punkty te rozłożyłem tak 36/8/2:

[ obraz zewnętrzny ]
http://www.torhead.com/skill-calc#101Gr ... GzZcMzZb.3

Jak widać rozkład punktów jest głównie w drzewku Immortal, oraz część w drzewku Vengeance i Rage. Jeśli chodzi o Immortal to zrezygnowałem z redukcji cooldowna odepchnięcia [Thrown Gauntlet] (na operacjach bardzo rzadko używane) i ze skila podnoszącego mobilność po użyciu guarda na osobie atakowanej [Rule of Two], tez raczej mało przydatne. Punkty zabrałem również z [Warmonger] ponieważ nie ma potrzeby zmniejszania cooldownu na Force Charge, jest on wystarczający przy obecnej mechanice operacji. Resztę punktów wpakowałem w drzewko Vengeance dla poniesienia damage i drzewko Rage w Smasha.

Jeśli chodzi natomiast o rozkład statów to wykładnikiem jest dla mnie:
Spoiler:
Troszkę problemu mam ciągle z rotacją, którą ciągle staram się ułożyć w taki sposób aby trzymać aggro w 100%. Wygląda ona u mnie następująco:
1. Saber Throw
2. Force Charge
3. Force Scream
4. Smash (przy grupie celi lub w odpowiedniej odległości od pozostałych celi)
5. Sundering Assault (dla nabicia ragea)
6. Ravage
7. Crushing Blow
8. Retaliation (nastepny gdy tylko zejdzie cd)
9. Assault x 2 lub Enrage jeśli nie ma cd (dla nabicia ragea)
10. Sundering Assault (dla wygenerowania jeszcze wiekszj ilości ragea)
11. powtórka rotacji od początku z pominięciem Saber Throw i Force Charge chyba że jest to kolejny cel.

W między czasie Taunt jeśli zachodzi potrzeba przetauntowania i Backhand generujący duży threat. Przy większej ilości celi oczywiście AOE taunt Threatening Scream w zależnosci od mechaniki danej operacji.

Tak to wygląda u mnie, więc jeśli macie jakieś zastrzeżenia lub spostrzeżenia to bardzo mile widziane.

[ obraz zewnętrzny ]

Awatar użytkownika
Dragonian
Patrycjusz
Posty: 639
Rejestracja: czwartek, 15 marca 2012, 18:22
Medals: 8
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: jagger tank 2.0 pod rozwage

Post autor: Dragonian » wtorek, 14 maja 2013, 11:45

Darku
ja sie dopiero ucze ale napisze ci jak ja gram to najwyzej koledzy mnie poprawcie bo bardzo na to licze
AOE Tank
1. force charge
2. sundering assault
3. crushing blow
4. smash
5. sweeping slash
6. Threat scream
7 Force scream
8. ravage
9 retaliation co CD
10. taunt co cd
11.force choke i backhand co cd
12. AOE stun
i tak w kolko
samoobrona w zaleznosci od sily mobow albo wcale albo co cooldown :)
pojedynczy boss to juz od potrzeb ale tu jest łatwiej chodź raczej staram sie tak samo go bić tylko ze zaczynam od saber throw
pozdrawiam

Crenshaw
Posty: 404
Rejestracja: piątek, 9 grudnia 2011, 22:06
Medals: 1
Status:
Offline

Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: jagger tank 2.0 pod rozwage

Post autor: Crenshaw » czwartek, 6 czerwca 2013, 19:15

obecnie jeszcze testuje takie z szybszym doskokiem

http://www.swtor-spy.com/skill-tree-cal ... 000&ver=20

Awatar użytkownika
Gromash
Posty: 27
Rejestracja: poniedziałek, 6 maja 2013, 18:23
Lokalizacja: Gniezno
Status:
Offline

Re: jagger tank 2.0 pod rozwage

Post autor: Gromash » piątek, 14 czerwca 2013, 21:36

heya,
super wskazówki - z tym, że zadam bardzo ogólne pytanie - Czy warto grać Juggim jako tankiem po 2.0. Słyszałem, że jest dobry - ale chciałbym poznać wasze opinie.

PS - mam jugga lvl54 i muszę się za niego wziąć

Awatar użytkownika
Tsura
Patrycjusz
Posty: 1207
Rejestracja: czwartek, 28 marca 2013, 11:28
Medals: 5
Lokalizacja: Olsztyn
Gender:
Status:
Offline

WoW Optio SWTOR Weteran WildStar St. Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Re: jagger tank 2.0 pod rozwage

Post autor: Tsura » sobota, 15 czerwca 2013, 10:13

Jugg tank po 2.0 to najlepszy dostępny tank. Ma najlepsze dostępne przeżywajki i to w dużej ilości.

Awatar użytkownika
Gromash
Posty: 27
Rejestracja: poniedziałek, 6 maja 2013, 18:23
Lokalizacja: Gniezno
Status:
Offline

Re: jagger tank 2.0 pod rozwage

Post autor: Gromash » sobota, 15 czerwca 2013, 19:17

no to będę robił jugga.

Awatar użytkownika
Deadlytears
Posty: 1347
Rejestracja: niedziela, 25 listopada 2012, 01:03
Medals: 8
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Optio SWTOR Order Odrodzenia Imperium SWTOR Gestarum Skyforge Trybun Uczestnik zlotów IX Kohorty
Srebrny Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: jagger tank 2.0 pod rozwage

Post autor: Deadlytears » piątek, 19 lipca 2013, 17:02

Ja Testuje obecnie taki build: Jugg Tank 2.0
Kwestia indywidualna czy wolicie dostawać te 2 rage po stunie z Unyielding czy robić większy dmg z force ataków (Force Choke, Scream czy Smash). Osobiście uważam że lepiej chyba robić troche większy dmg bo jak samo przez sie rozumie - większy dmg = większy treat a w immortalu nikt nie powinien mieć problemów z rage

Awatar użytkownika
Dante
Patrycjusz
Posty: 317
Rejestracja: środa, 2 stycznia 2013, 16:28
Medals: 6
Lokalizacja: Zielona Góra
Gender:
Status:
Offline

WoW Legionista SWTOR Legionista WildStar St. Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: jagger tank 2.0 pod rozwage

Post autor: Dante » środa, 30 października 2013, 16:57

Witam jak w temacie sprawa dotyczy Jugga. Zastanawima się jak sytuacja wygląda na dzień dzisiejszy w gildii, chodzi mi o ilość aktywnych Jugger tanków, chętnie podyskutuję z ludzmi którzy są w grze.

Awatar użytkownika
Andariel
Patrycjusz
Posty: 1541
Rejestracja: poniedziałek, 19 listopada 2012, 01:02
Medals: 11
Lokalizacja: 3miasto
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Optio SWTOR Gestarum eSport Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty
Srebrny Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: jagger tank 2.0 pod rozwage

Post autor: Andariel » środa, 30 października 2013, 17:17

Na palcach jednej ręki policzysz naszych Tank-Juggów (może ze 4-5 głównych postaci).
pozdrawiam, Andy

Awatar użytkownika
Deadlytears
Posty: 1347
Rejestracja: niedziela, 25 listopada 2012, 01:03
Medals: 8
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Optio SWTOR Order Odrodzenia Imperium SWTOR Gestarum Skyforge Trybun Uczestnik zlotów IX Kohorty
Srebrny Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: jagger tank 2.0 pod rozwage

Post autor: Deadlytears » środa, 30 października 2013, 19:06

Jeżeli chodzi o drzewko to te które masz post wyżej jest jak najbardziej aktualny i moim zdaniem najlepszy w tym momencie :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Sith Warrior”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości