Marauder - Annihilation 2.0

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy AoC

Awatar użytkownika
Kybos
Posty: 614
Rejestracja: sobota, 21 lipca 2012, 23:05
Medals: 2
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

SWTOR Optio SWTOR Gestarum

Marauder - Annihilation 2.0

Post autor: Kybos » czwartek, 18 kwietnia 2013, 10:48

Jeśli jest tu jeszcze jakiś twardziel idący w Annihilation, to podzielę się moimi spostrzeżeniami dotyczącymi tego drzewka.

moja propozycja buildu: 36-8-2

Jeśli chodzi o staty to dużo się nie zmienia:
Str > Power > Accuracy 100% (melee) > Surge 75% > Crit 30% (z buffem)
Z tym, że str i power musimy zbalansować tak żeby było jak najwięcej bonus damage, nie schodząc poniżej 30% crita.
Nie wiem jeszcze dokładnie jak jest w 2.0 z crytem czerpanym ze strenghta, bo dopiero co wbiłem 55 i zaczynam się ubierać, ale z tego co zauważyłem jest mniejszy bo na Dread Guardach straciłem ok 4% kryta.

Co do rotacji nie zmienia się dużo bo dochodzi tylko 1 skill (rzut mieczami), który daje fajne AOE ale na single targecie jeszcze nie testowałem. Więc wygląda to tak:
Force Charge -> Deadly Saber -> Battering Assault -> Rupture -> Annihilate -> Ravage -> Rupture

Oczywiście korzystając jak najczęściej z Berserka, utrzymując buffa z rupture, annihilation, i deadly saber.
Rzut mieczami może być dobrym uzupełnieniem w dalszej części rotacji (instant, nie zjada rage), kiedy czekamy na cd Battering assault a nie chcemy używać za często Vicious Slash (który jak użyty za dużo razy nie dość, że zjada rage to stopniowo obniża DPS).

W miarę raidowania i ubierania będę wrzucać moje spostrzeżenia odnośnie dokładniejszej rotacji.

Bail
Patrycjusz
Posty: 966
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2011, 12:41
Medals: 11
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Optio SWTOR Ostrze Cortosis SWTOR Order Odrodzenia Imperium SWTOR Gestarum Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Marauder - Annihilation 2.0

Post autor: Bail » poniedziałek, 13 maja 2013, 16:06

W takim razie i ja coś dopiszę.
Pod tym linkiem: http://swtor.askmrrobot.com/character/a ... 995adb7878 znajduje się zarówno sprzęt jaki postawiłem sobie za cel zdobyć, końcowe staty jakie osiągnę jak i moje drzewko.
W stosunku do drzewka Kybosa zmiana jest taka, że 2 pkt poszly zamiast w Blood Ward to w Cloak of Annihilation. Zmiana wynika z tego, że heal jaki dostaje się z Saber Warda jest bardzo mały i nieopłacalny. Lepiej w razie czego zmiejszyć coolddown cloak of pain, które oprócz obrony zadaje dodatkowe obrażenia.

Rotacja wygląda tak jak u Kybosa:
Force Charge -> Deadly Saber -> Battering Assault -> Rupture -> Annihilate -> Vicious Throw(poniżej 30% życia bosa) -> Ravage -> Rupture
Również za każdym razem gdy mam dostępne używam Dual Saber Throw, Cloak of Pain i Retaliation.
Vicious Slash stosuje jako zapychacz w momencie gdy nie siądzie mi skrócenie Rupture lub gdy stracę stacki z Annihilation.
Co do Berserka to tak jak u Kybosa - używać jak najczęściej. Starać się utrzymywać Annihilation na 4 stackach i jak najczęściej wrzucać Rupture.
Relika odpalam za każdym razem jak skończy się cooldown, tak samo adrenala.

Awatar użytkownika
Kybos
Posty: 614
Rejestracja: sobota, 21 lipca 2012, 23:05
Medals: 2
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

SWTOR Optio SWTOR Gestarum

Re: Marauder - Annihilation 2.0

Post autor: Kybos » poniedziałek, 13 maja 2013, 19:05

a nie lepiej Bailu dać zamiast tego relica internal force, ten co buffuje powera? Używam tego Arkaniana narazie i fajnie boostuje, aczkolwiek nie porównywałem jeszcze ich dwóch na kukle...

Bail
Patrycjusz
Posty: 966
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2011, 12:41
Medals: 11
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Optio SWTOR Ostrze Cortosis SWTOR Order Odrodzenia Imperium SWTOR Gestarum Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Marauder - Annihilation 2.0

Post autor: Bail » poniedziałek, 13 maja 2013, 22:52

Ja sprawdzałem gear z Gorbandem, więc sądzę, że on wie co robi i wypróbował to.

Awatar użytkownika
Kybos
Posty: 614
Rejestracja: sobota, 21 lipca 2012, 23:05
Medals: 2
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

SWTOR Optio SWTOR Gestarum

Re: Marauder - Annihilation 2.0

Post autor: Kybos » wtorek, 14 maja 2013, 09:15

udało mi się w końcu pogadać z Gorbandem i oto co się od niego dowiedziałem:

1) Well opening rotation is the same as 1.7
Jump + Deadly, Battering Assault, Rupture, Annihilate, Ravage, Rupture...
Then I switch to priority system:
Berserk + Bloodthirst>Deadly>Annihilate>Rupture>Ravage>Battering Assault>Jump>DualSaberThrow>Vicious Slash
*Dual Saber Throw moves up to Top priority when there are 3 or more targets.

2) Currently using Underworld Boundless Ages & Underworld Dark Radiance. Did some parse testing and sound it 20-30 dps behind 2x Conqueror SA combo, but the conq combo has some potential uses for several operation bosses, so will be using them this week and compare to previous parses.

3) It's all about ones tenacity for hitting shit. I like to perform to the best of my abilites but first and foremost, I do what is needed for the group to successfully complete the encounter. I know the perfect positioning for the boss and adds, since I tank and Heal HM S&V. And evaluate everyone in the group to make sure they are performing their best while doing so keeping up with my rotation.

Bail
Patrycjusz
Posty: 966
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2011, 12:41
Medals: 11
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Optio SWTOR Ostrze Cortosis SWTOR Order Odrodzenia Imperium SWTOR Gestarum Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty

Re: Marauder - Annihilation 2.0

Post autor: Bail » wtorek, 14 maja 2013, 11:09

Czyli mniej więcej tak jak my.

Awatar użytkownika
Bzyk
Cezar
Konsul
Posty: 4942
Rejestracja: sobota, 28 lipca 2012, 19:25
Medals: 45
Lokalizacja: Warszawa
Gender:
Status:
Offline

Namiestnik Cezara IX Kohorty Złota falera ANNORVM IX WoW Trybun WoW Legionista
SWTOR Trybun SWTOR Order Odrodzenia Imperium SWTOR Gestarum FF XIV Legionista Skyforge Legionista
Warframe Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty Brązowy Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Marauder - Annihilation 2.0

Post autor: Bzyk » wtorek, 14 maja 2013, 11:58

Wspomogę brać naszą co mniej angielski znają :)
Kybos pisze: 1) Well opening rotation is the same as 1.7
Jump + Deadly, Battering Assault, Rupture, Annihilate, Ravage, Rupture...
Then I switch to priority system:
Berserk + Bloodthirst>Deadly>Annihilate>Rupture>Ravage>Battering Assault>Jump>DualSaberThrow>Vicious Slash
*Dual Saber Throw moves up to Top priority when there are 3 or more targets.
1) Cóz, początkowa rotacja jest taka sama jak w patchu 1.7/
Jump + Deadly, Battering Assault, Rupture, Annihilate, Ravage, Rupture...
Potem zmieniam na system priorytetów w kolejności:
Berserk + Bloodthirst -> Deadly -> Annihilate -> Rupture -> Ravage -> Battering Assault -> Jump -> DualSaberThrow -> Vicious Slash

* umiejętność Dual Saber Throw staje się priorytetowa gdy mamy przed sobą 3 lub więcej celów.

Kybos pisze: 2) Currently using Underworld Boundless Ages & Underworld Dark Radiance. Did some parse testing and sound it 20-30 dps behind 2x Conqueror SA combo, but the conq combo has some potential uses for several operation bosses, so will be using them this week and compare to previous parses.
2) W tej chwili używam dwóch relików Underworld Boundless Ages i Underworld Dark Radiance. Przeprowadziłem kilka testów i porównałem w parserach, wydaje się że są 20-30 punktów dpsu do tyłu w stosunku do dwóch relików Conqueror SA combo, dodatkowo kombinacja Conquerrorów wydaje się być bardziej użyteczna na niektórych bosach, dlatego będę w nadchodzącym tygodniu ponownie je testować i porównam z poprzednimi wynikami w parserze.
Kybos pisze: 3) It's all about ones tenacity for hitting shit. I like to perform to the best of my abilites but first and foremost, I do what is needed for the group to successfully complete the encounter. I know the perfect positioning for the boss and adds, since I tank and Heal HM S&V. And evaluate everyone in the group to make sure they are performing their best while doing so keeping up with my rotation.
3) Cały pic polega na tym aby napier****ć ile wlezie. Lubię używać moich najlepszych umiejętności zawsze kiedy jest to możliwe, Jednak na pierwszym miejscu stawiam dobro grupy oraz to co jest niezbędne do ukończenia starcia z bossem. Znam idealne pozycje do walki z bosami i addami dzięki temu, że tankuje i leczę na Darvanis HM. Zawsze przyglądam się grupie czy wszyscy robią to co należny i czy dają z siebie wszystko w czasie gdy walczę i utrzymuję rotację na bosie.

To z grubsza tyle. Jeśli zauważycie jakieś błędy w tłumaczeniu sensu dajcie znać :)
Pozdrawiam


[ obraz zewnętrzny ]

The Force is strong in me, obey or die !

Awatar użytkownika
Kybos
Posty: 614
Rejestracja: sobota, 21 lipca 2012, 23:05
Medals: 2
Gender:
Status:
Offline
Kontakt:

SWTOR Optio SWTOR Gestarum

Re: Marauder - Annihilation 2.0

Post autor: Kybos » środa, 15 maja 2013, 09:43

Ciąg dalszy informacji od Gorbanda:

Staty które ma:
1. Force Accuracy = 109.51 (395 Accuracy Rating)
2. Surge = 71.08 (395 Surge Rating)
3. Melee Crit % = 23.43% ~ 24.42% (224 ~ 281 Crit Rating)
3. Might (3094 Strength)> Power (1142 ~ 1199 Power Rating)

Priority Gear:

Hilt = Advanced Might Hilt 31
Crystal = Advanced Black-Blue Hawkeye Crystal
Armoring = Advanced Might Armoring 31
Mod = Advanced Deft Mod 31 , Advanced Potent Mod 31
Enhancement = Advanced Acute Enhancement 31 , Advanced Adept Enhancement 31 , Advanced Battle Enhancement 31 , Advanced Initiative Enhancement 31
Earpiece = Underworld Vindicator's Device
Implants = Underworld Weapon Master MK-V Implant , Underworld Vindicator's MK-X Implant
Relics = Underworld Relic of Boundless Ages & Underworld Relic of Dark Radiance - Combo
Conqueror Relic of Serendipitous Assault & Partisan Relic of Serendipitous Assault - Combo

Jeśli chodzi o relici, mówi że testował na parserze Underworld SA vs BOA i dps różnił mu się o ok 30-40 na korzyść BOA. Nawet przy dobrym układaniu się procentów (75-85% aktywacji) SA w czasie walki z bossami aktywuje się nie w tych momentach w których powinien, przez co tracimy dps, pożądany w określonym czasie np na Kephesie czy Styraku. Testował też Conqueror/Partisan SA vs BOA/DR i dps był wyższy ok 15-20 w Underworldach. Ale nie skreśla ich jeszcze bo nie testował na konkretnych bossach.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Sith Warrior”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości