Marauder Carnage PvE
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy AoC
- Noxim
- Posty: 613
- Rejestracja: czwartek, 6 września 2012, 13:55
- Medals: 26
- Lokalizacja: Wrocław
- Gender:
- Status: Offline
Marauder Carnage PvE
Witam wszystkich,
Chciałem podzielić się z wami moją wiedzą na temat Maraudera w buildzie Carnage pod PvE, gdyż uważam, że im więcej dobrych marauderów tym lepiej
Wrzucam build, z którego sam korzystam,
http://www.torhead.com/skill-calc#100bcZhGMRRrbdGzZG.2
Zaletami tego buildu są:
-dobry dps (osobiście ostatnio dobiłem 1800 na training dummy)
-zero problemu z ragem
-fajne animacje skillów massacre, gore i ataru-form
wadami tego buildu względem innych buildów:
-malutki aoe damaż (względem builda w rage)
-brak leczenia siebie i innych z dot (annihilation)
-jeśli coś Ci przerwie Ravage, tracisz do 17k damażu, który mógłbyś zadać
Gear:
Myślę, że z gearem jest tu co kombinować dopiero od posiadania przynajmniej 4 części Black Hole, gdyż:
-wszystkie mody ładujemy w power (spodnie lub buty takie mody posiadają)
-Critical Chance- powinniśmy mieć na poziomie 24-25% (Critical chance mamy tylko z przelicznika Strength i talentów)
-Augmenty - powinny być na Strength + Endurance
-Accuracy - ja mam 104% i myslę, że jest do dobry poziom accuracy, bo zawsze trafimy, a i zmniejszymy troche armoru, co nam daje lepsze cyferki od Ravage
-Bonus Damage - z buffem od inquisitora mam 680 i ciągle pakuję więcej, bo o to własnie chodzi
-Bonus Damage force - mam 1007 (zwiększa damaż z force scream)
-Relici - Oba relici powinny być war hero +113 power
-Earpiece - Black hole pummeler, który daje 71 power
-Implanty - Hazmat za 350 BH comms na crit i surge x2
rotacja:
Szczerze mówiąc, w tym buildzie nie ma czegoś takiego jak rotacja, każdy powinien znaleźc swój odpowiedni sposób na koszenie bossów i upierdliwego trashu, ale wrzucam optymalną wersję, którą najczęściej sam używam.
1 .Force Charge
2. Massacre (tutaj Massacre nam odpala hita z ataru formy, co odpala nam blood frenzy, dając 100% crita z force screama)
3. Battering Assault
4. I od tego momentu zaczyna się nasz burst, który powinien być w miarę mozliwości wspomożony bloodthirstem albo jakimś adrenalem na power w celu zmaksymalizowania damażu:
4.a) Gore
4. b) Ravage
4. c) force scream
4. d) Massacre
5. Teraz powinniśmy mieć 0/1 rage, dlatego walimy 2 ataki fizyczne (massacre pozwoli na to, że te hity będą wspomożone ataru-formą)
6. battering assault
Od tego momentu wedle uznania, ja robię tak:
7. berserk
8. Massacre
9. Gore
10.. Force scream (gdyby jakimś cudem nie było Blood frenzy, to lepiej już tego nie rzucać, ale wątpię, żeby taka sytuacja miała miejsce)
14. Massacre
15. Massacre,Massacre,...,Massacre do resetu cooldownu ravage
Po długich namysłach i konsultacji z uber koksami z Północnej Ameryki doszedłem do wniosku, że skill Vicious Slash jest zupełnie zbędny, gdyż massacre bije mocniej i za każdym razem odpala nam Ataru-Form, co daje mase damażu. Najlepszym trickiem na podniesienie dps jest możliwe jak najczęstsze odpalanie bereserka.
W sumie tyle na temat rotacji, ponieważ tak jak mówiłem, każdy powinien dopasować do swojego stylu gry, lub potrzeb.
To by było na tyle z mojej strony, w razie jakichś uwag lub pytań, proszę śmiało pisać tutaj
Chciałem podzielić się z wami moją wiedzą na temat Maraudera w buildzie Carnage pod PvE, gdyż uważam, że im więcej dobrych marauderów tym lepiej
Wrzucam build, z którego sam korzystam,
http://www.torhead.com/skill-calc#100bcZhGMRRrbdGzZG.2
Zaletami tego buildu są:
-dobry dps (osobiście ostatnio dobiłem 1800 na training dummy)
-zero problemu z ragem
-fajne animacje skillów massacre, gore i ataru-form
wadami tego buildu względem innych buildów:
-malutki aoe damaż (względem builda w rage)
-brak leczenia siebie i innych z dot (annihilation)
-jeśli coś Ci przerwie Ravage, tracisz do 17k damażu, który mógłbyś zadać
Gear:
Myślę, że z gearem jest tu co kombinować dopiero od posiadania przynajmniej 4 części Black Hole, gdyż:
-wszystkie mody ładujemy w power (spodnie lub buty takie mody posiadają)
-Critical Chance- powinniśmy mieć na poziomie 24-25% (Critical chance mamy tylko z przelicznika Strength i talentów)
-Augmenty - powinny być na Strength + Endurance
-Accuracy - ja mam 104% i myslę, że jest do dobry poziom accuracy, bo zawsze trafimy, a i zmniejszymy troche armoru, co nam daje lepsze cyferki od Ravage
-Bonus Damage - z buffem od inquisitora mam 680 i ciągle pakuję więcej, bo o to własnie chodzi
-Bonus Damage force - mam 1007 (zwiększa damaż z force scream)
-Relici - Oba relici powinny być war hero +113 power
-Earpiece - Black hole pummeler, który daje 71 power
-Implanty - Hazmat za 350 BH comms na crit i surge x2
rotacja:
Szczerze mówiąc, w tym buildzie nie ma czegoś takiego jak rotacja, każdy powinien znaleźc swój odpowiedni sposób na koszenie bossów i upierdliwego trashu, ale wrzucam optymalną wersję, którą najczęściej sam używam.
1 .Force Charge
2. Massacre (tutaj Massacre nam odpala hita z ataru formy, co odpala nam blood frenzy, dając 100% crita z force screama)
3. Battering Assault
4. I od tego momentu zaczyna się nasz burst, który powinien być w miarę mozliwości wspomożony bloodthirstem albo jakimś adrenalem na power w celu zmaksymalizowania damażu:
4.a) Gore
4. b) Ravage
4. c) force scream
4. d) Massacre
5. Teraz powinniśmy mieć 0/1 rage, dlatego walimy 2 ataki fizyczne (massacre pozwoli na to, że te hity będą wspomożone ataru-formą)
6. battering assault
Od tego momentu wedle uznania, ja robię tak:
7. berserk
8. Massacre
9. Gore
10.. Force scream (gdyby jakimś cudem nie było Blood frenzy, to lepiej już tego nie rzucać, ale wątpię, żeby taka sytuacja miała miejsce)
14. Massacre
15. Massacre,Massacre,...,Massacre do resetu cooldownu ravage
Po długich namysłach i konsultacji z uber koksami z Północnej Ameryki doszedłem do wniosku, że skill Vicious Slash jest zupełnie zbędny, gdyż massacre bije mocniej i za każdym razem odpala nam Ataru-Form, co daje mase damażu. Najlepszym trickiem na podniesienie dps jest możliwe jak najczęstsze odpalanie bereserka.
W sumie tyle na temat rotacji, ponieważ tak jak mówiłem, każdy powinien dopasować do swojego stylu gry, lub potrzeb.
To by było na tyle z mojej strony, w razie jakichś uwag lub pytań, proszę śmiało pisać tutaj
Ostatnio zmieniony piątek, 9 listopada 2012, 12:45 przez Noxim, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Marauder Carnage PvE
no coz .... pod PVE nic dodać nic ująć
nauczyć się i stosować.
i patrzeć na ikonki od skili co sie pokazują przy postaci, bo łatwo spalić te rotacje lub wykorzystać ją tylko w połowie.
no czas na trenowanie
Dzięki Raffec za opis
nauczyć się i stosować.
i patrzeć na ikonki od skili co sie pokazują przy postaci, bo łatwo spalić te rotacje lub wykorzystać ją tylko w połowie.
no czas na trenowanie
Dzięki Raffec za opis
- Bzyk
- Posty: 4942
- Rejestracja: sobota, 28 lipca 2012, 19:25
- Medals: 45
- Lokalizacja: Warszawa
- Gender:
- Status: Offline
Re: Marauder Carnage PvE
Dzięki Raffec za opis właśnie tego nam trzeba było.
A maruderom powiem tylko "Ćwiczyć, ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć "
A maruderom powiem tylko "Ćwiczyć, ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć "
Re: Marauder Carnage PvE
Pytania:
1. Jaki poziom Surge w % powinienem mieć?
2. Która biżuteria Black hola pod Carnage ? ?
3. Co z Enchancmentami, wszystkie Power/Surge ?
4. Przy Cricie 22-23% jak często ataki crytują ? nie jest to za mało ?
1. Jaki poziom Surge w % powinienem mieć?
2. Która biżuteria Black hola pod Carnage ? ?
3. Co z Enchancmentami, wszystkie Power/Surge ?
4. Przy Cricie 22-23% jak często ataki crytują ? nie jest to za mało ?
- Noxim
- Posty: 613
- Rejestracja: czwartek, 6 września 2012, 13:55
- Medals: 26
- Lokalizacja: Wrocław
- Gender:
- Status: Offline
Re: Marauder Carnage PvE
1. 77-78%
2. Black Hole Foestopper MK-1 Package x2
3. Nie, nie wszystkie, jeszce potrzebne power/accuracy
4. To jest 22% bez buffa agenta, więc z buffem będzie około 27-28%. Moim zdaniem nie jest to za mało, gdyż widzę, co się dzieje na opsach. Gdybym podniósł crita do powiedzmy 34-35% nie waliłbym krytów po 7200-7600 z ostatniego hitu ravage, tylko by było coś koło 6300 max więc wg mnie to strata damażu. Dragonian próbował zmienić na więcej kryta i nie popierał tej zmiany.
Wrzucam mój gear i staty, mam nadzieję, że to rozwieje wszelkie wątpliwości (w klacie mam augment na power, bo nie było mnie stać na strength, ale nie zlinczujcie mnie za to , a co do Earpiece, to nie widziałem póki co lepszego na rynku z powerem, jeśli ktoś coś wie, to niech da znać). To są staty z buffami od BH, Inquisitorai Warriora:
[ obraz zewnętrzny ][ obraz zewnętrzny ][ obraz zewnętrzny ] [ obraz zewnętrzny ][ obraz zewnętrzny ] [ obraz zewnętrzny ][ obraz zewnętrzny ]
[ obraz zewnętrzny ][ obraz zewnętrzny ]
[ obraz zewnętrzny ][ obraz zewnętrzny ][ obraz zewnętrzny ][ obraz zewnętrzny ]
[ obraz zewnętrzny ][ obraz zewnętrzny ]
[ obraz zewnętrzny ]
2. Black Hole Foestopper MK-1 Package x2
3. Nie, nie wszystkie, jeszce potrzebne power/accuracy
4. To jest 22% bez buffa agenta, więc z buffem będzie około 27-28%. Moim zdaniem nie jest to za mało, gdyż widzę, co się dzieje na opsach. Gdybym podniósł crita do powiedzmy 34-35% nie waliłbym krytów po 7200-7600 z ostatniego hitu ravage, tylko by było coś koło 6300 max więc wg mnie to strata damażu. Dragonian próbował zmienić na więcej kryta i nie popierał tej zmiany.
Wrzucam mój gear i staty, mam nadzieję, że to rozwieje wszelkie wątpliwości (w klacie mam augment na power, bo nie było mnie stać na strength, ale nie zlinczujcie mnie za to , a co do Earpiece, to nie widziałem póki co lepszego na rynku z powerem, jeśli ktoś coś wie, to niech da znać). To są staty z buffami od BH, Inquisitorai Warriora:
[ obraz zewnętrzny ][ obraz zewnętrzny ][ obraz zewnętrzny ] [ obraz zewnętrzny ][ obraz zewnętrzny ] [ obraz zewnętrzny ][ obraz zewnętrzny ]
[ obraz zewnętrzny ][ obraz zewnętrzny ]
[ obraz zewnętrzny ][ obraz zewnętrzny ][ obraz zewnętrzny ][ obraz zewnętrzny ]
[ obraz zewnętrzny ][ obraz zewnętrzny ]
[ obraz zewnętrzny ]
Ostatnio zmieniony niedziela, 4 listopada 2012, 13:25 przez Noxim, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Marauder Carnage PvE
Wszystko jasne dzięki za odpowiedz
- Bzyk
- Posty: 4942
- Rejestracja: sobota, 28 lipca 2012, 19:25
- Medals: 45
- Lokalizacja: Warszawa
- Gender:
- Status: Offline
Re: Marauder Carnage PvE
Bardzo dobra robota Noxim
A po augment ze STR zgłoś się do mnie dostaniesz w nagrodę za włożoną pracę w przygotowanie tematu.
A po augment ze STR zgłoś się do mnie dostaniesz w nagrodę za włożoną pracę w przygotowanie tematu.
- Noxim
- Posty: 613
- Rejestracja: czwartek, 6 września 2012, 13:55
- Medals: 26
- Lokalizacja: Wrocław
- Gender:
- Status: Offline
Re: Marauder Carnage PvE
Jesteś dla mnie zbyt dobryBzyk pisze: A po augment ze STR zgłoś się do mnie dostaniesz w nagrodę za włożoną pracę w przygotowanie tematu.
- Noxim
- Posty: 613
- Rejestracja: czwartek, 6 września 2012, 13:55
- Medals: 26
- Lokalizacja: Wrocław
- Gender:
- Status: Offline
Re: Marauder Carnage PvE
Pozmieniałem trochę rzeczy, zachęcam do lektury
-
- Posty: 713
- Rejestracja: niedziela, 23 października 2011, 15:18
- Medals: 5
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
- Gender:
- Status: Offline
Re: Marauder Carnage PvE
Dzieki Noxim 3/4 mojej gry opiera sie na tym temacie
- Stanis
- Posty: 583
- Rejestracja: sobota, 5 września 2009, 15:00
- Medals: 7
- Lokalizacja: Opole
- Gender:
- Status: Offline
Re: Marauder Carnage PvE
Dzięki Noxim,
co prawda moja maruda jest od pvp, ale rotację i inne uwagi wezmę pod uwagę.
co prawda moja maruda jest od pvp, ale rotację i inne uwagi wezmę pod uwagę.
-Gdybyś mógł wybrać jedną z nadprzyrodzonych mocy, co byś wybrał?
-Zabrzmi jak zżynka z Biblii, ale zamiana wody w wino
-Zabrzmi jak zżynka z Biblii, ale zamiana wody w wino
Re: Marauder Carnage PvE
super poradnik, pozostaje tylko się do niego stosować i ćwiczyć. Dzięki
Re: Marauder Carnage PvE
mam jeszcze jedno pytanie, czy augmenty na siłę są dalej aktualne? Pytam, gdyż wg
http://www.noxxic.com/swtor/pve/sith-wa ... dification
obecnie powinno się inwestować w power.
Ja nawsadzałem na power i teraz zastanawiam się czy inwestować w zmianę
http://www.noxxic.com/swtor/pve/sith-wa ... dification
obecnie powinno się inwestować w power.
Ja nawsadzałem na power i teraz zastanawiam się czy inwestować w zmianę
-
- Posty: 382
- Rejestracja: wtorek, 19 czerwca 2012, 16:04
- Medals: 7
- Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
- Gender:
- Status: Offline
Re: Marauder Carnage PvE
Jak już masz to raczej nie ma sensu zmieniać, różnica jest praktycznie minimalna. A tak prawdę powiedziawszy to Noxxic nie jest najlepszą stronką, może ładnie to wszystko wygląda ale jest tam trochę niedoróbek.
- Bzyk
- Posty: 4942
- Rejestracja: sobota, 28 lipca 2012, 19:25
- Medals: 45
- Lokalizacja: Warszawa
- Gender:
- Status: Offline
Re: Marauder Carnage PvE
Macgregor pisze: (...)
A tak prawdę powiedziawszy to Noxxic nie jest najlepszą stronką, może ładnie to wszystko wygląda ale jest tam trochę niedoróbek.
true, true, true.
- Noxim
- Posty: 613
- Rejestracja: czwartek, 6 września 2012, 13:55
- Medals: 26
- Lokalizacja: Wrocław
- Gender:
- Status: Offline
Re: Marauder Carnage PvE
Testowałem augmenty i na power i na strength i tak naprawdę różnica w powerze jest niewielka, bo postaci 2,9 o ile dobrze pamiętam, a inwestując w sam power tracisz kryta ze strength i musisz wtedy troszke z modami pokombinować, bo będziesz mieć za mało
- Aryss
- Posty: 734
- Rejestracja: poniedziałek, 10 grudnia 2012, 17:55
- Medals: 8
- Lokalizacja: Kraków
- Gender:
- Status: Offline
Re: Marauder Carnage PvE
Noxim mógłbyś wrzucić swojego aktualnego screena z statami ( bez buffow/stimow) oraz jakiegoś loga z dps na kukle ? Tudzież z bosa na którym była w miare statyczna walka.
Bo im dłużej ćwicze i lepsze mam itemy tym mam gorsze wyniki i coraz bardziej kombinuje gdzie leży błąd
Bo im dłużej ćwicze i lepsze mam itemy tym mam gorsze wyniki i coraz bardziej kombinuje gdzie leży błąd
Two there should be; no more, no less. One to embody power, the other to crave it
- Noxim
- Posty: 613
- Rejestracja: czwartek, 6 września 2012, 13:55
- Medals: 26
- Lokalizacja: Wrocław
- Gender:
- Status: Offline
Re: Marauder Carnage PvE
http://swtor.askmrrobot.com/combatlog/9 ... ew#d=0,b=1
staty bez buffów i bez stima:
[ obraz zewnętrzny ]
staty bez buffów i bez stima:
[ obraz zewnętrzny ]
Re: Marauder Carnage PvE
- czy mając kilka sekund CD na Gore a brak CD na Force Screena używać tego drugiego? Czy w ogołe nie używać Force Screen bez buffa z Gore?
- Noxim
- Posty: 613
- Rejestracja: czwartek, 6 września 2012, 13:55
- Medals: 26
- Lokalizacja: Wrocław
- Gender:
- Status: Offline
Re: Marauder Carnage PvE
Nie opłaca się odpalać Force Scream BEZ Gore, ponieważ tracimy wtedy 1-1,5k dmgPsychofan pisze:- czy mając kilka sekund CD na Gore a brak CD na Force Screena używać tego drugiego? Czy w ogołe nie używać Force Screen bez buffa z Gore?
-
- Posty: 382
- Rejestracja: wtorek, 19 czerwca 2012, 16:04
- Medals: 7
- Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
- Gender:
- Status: Offline
Re: Marauder Carnage PvE
W carnage masz 2 fazy gore następujące po sobie:
massacre + gore + ravage + force scream
berserk + gore + massacre x3 + force scream
I tyle, scream trzymasz tylko na fazy z gore. Pomiędzy nimi skupiasz się na zbudowaniu frenzy do 30 żeby odpalić berserk na co drugim gore. Utrzymując tą rotację jestem w stanie osiągnąc 1700 dps na kukle bez adrenali na maruderze z około 920 bonus damage w force.
massacre + gore + ravage + force scream
berserk + gore + massacre x3 + force scream
I tyle, scream trzymasz tylko na fazy z gore. Pomiędzy nimi skupiasz się na zbudowaniu frenzy do 30 żeby odpalić berserk na co drugim gore. Utrzymując tą rotację jestem w stanie osiągnąc 1700 dps na kukle bez adrenali na maruderze z około 920 bonus damage w force.
Re: Marauder Carnage PvE
i pamietajmy o spamowaniu battering assault jak masz rage w okolicach 3 a i nie używać go bezpodstawnie jak jest rage nabity mimo ze palce swędzą. zwracac uwagę też trzeba na aktywny Blood Fenzy wtedy zadaje się największe obrażenia, reszta jak powyżej ...
co do force screama to proponuje go używać w miarę rozsądnie bo on tak wali , że przeagrowuje się z łatwością tanka i trzeba rotować aby zrzucac to aggro z siebie co skutkuje obnizeniem efektywnosci dpsa (czasami rozwiązanie massacra gore ravage na berserku daje o wiele wiekszego bursta niz łączenie tego z FS)
na pvp jest inaczej ale to nie ten dział
przypominam tez o accuracy na poziomie ok 99 melee i 109 force - my nie sorce u nas nie zawsze hit trafia
dodam jeszcze , że ostatnie doświadczenia dowodzą, iż niestety ale trzeba utrzymać crita z burstami na poziomie 30%
pozdrawiam wszystkich
PS Noxim jak możesz doprecyzuj bo mogłem coś pominąć
Ave
co do force screama to proponuje go używać w miarę rozsądnie bo on tak wali , że przeagrowuje się z łatwością tanka i trzeba rotować aby zrzucac to aggro z siebie co skutkuje obnizeniem efektywnosci dpsa (czasami rozwiązanie massacra gore ravage na berserku daje o wiele wiekszego bursta niz łączenie tego z FS)
na pvp jest inaczej ale to nie ten dział
przypominam tez o accuracy na poziomie ok 99 melee i 109 force - my nie sorce u nas nie zawsze hit trafia
dodam jeszcze , że ostatnie doświadczenia dowodzą, iż niestety ale trzeba utrzymać crita z burstami na poziomie 30%
pozdrawiam wszystkich
PS Noxim jak możesz doprecyzuj bo mogłem coś pominąć
Ave
- Noxim
- Posty: 613
- Rejestracja: czwartek, 6 września 2012, 13:55
- Medals: 26
- Lokalizacja: Wrocław
- Gender:
- Status: Offline
Re: Marauder Carnage PvE
Właśnie przed chwilą dobiłem 55 lv. W weekend przysiądę do rotacji i coś pokminie, bo póki co mam ostro na uczelni
- Noxim
- Posty: 613
- Rejestracja: czwartek, 6 września 2012, 13:55
- Medals: 26
- Lokalizacja: Wrocław
- Gender:
- Status: Offline
Re: Marauder Carnage PvE
http://www.torparse.com/a/185685/112/0/Overview
Lekko ponad 5-cio minutowa walka. Coś w stylu rotacji jest tam pokazane.
Co do gearu jezscze nie wiem, bo mam prawie same 63 mody. Jak się dowiem czegoś więcej, to odrazu napisze
Lekko ponad 5-cio minutowa walka. Coś w stylu rotacji jest tam pokazane.
Co do gearu jezscze nie wiem, bo mam prawie same 63 mody. Jak się dowiem czegoś więcej, to odrazu napisze
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości