Juggernaut MDPS [PVE] patch 1.6
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy AoC
- Bzyk
- Posty: 4942
- Rejestracja: sobota, 28 lipca 2012, 19:25
- Medals: 45
- Lokalizacja: Warszawa
- Gender:
- Status: Offline
Juggernaut MDPS [PVE] patch 1.6
Witam wszystkich i pragnę zachęcić do dyskusji na temat Juggera MDPS po patch 1.4.
Na początek zaproponuje drzewko do DPSu pod PVE:
http://www.torhead.com/skill-calc#101MMZcGMRMudduRZRM.2
Rotacja:
sabear trow
force charge
sundering assault
force scream
ravage
impale
.. jeżeli reset ravage to ravage jak nie
shatter
sundering assault
smash
Jak wszystko na cooldownie to podstawowy atak oraz trzymanie 5 staków sunderów.
Saber trow jak tylko cooldown zejdzie (jeżeli macie 4 częściowy bonus z Vindicator'a to można go spamować z zasięgu mele)
Tyle uwag odemnie. Zapraszam do dyskusji.
"Co złego to nie ja."
Na początek zaproponuje drzewko do DPSu pod PVE:
http://www.torhead.com/skill-calc#101MMZcGMRMudduRZRM.2
Rotacja:
sabear trow
force charge
sundering assault
force scream
ravage
impale
.. jeżeli reset ravage to ravage jak nie
shatter
sundering assault
smash
Jak wszystko na cooldownie to podstawowy atak oraz trzymanie 5 staków sunderów.
Saber trow jak tylko cooldown zejdzie (jeżeli macie 4 częściowy bonus z Vindicator'a to można go spamować z zasięgu mele)
Tyle uwag odemnie. Zapraszam do dyskusji.
"Co złego to nie ja."
Ostatnio zmieniony środa, 12 grudnia 2012, 13:14 przez Bzyk, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Juggernaut MDPS [PVE] patch 1.4
Bzyku i reszta zainteresowanych forumowiczów
proponowałbym taki build
http://www.torhead.com/skill-calc#101MZfRMRMuddGRZrM.2
ewentualnie zastanowiłbym się nad daniem 3 punktow w crita a 1 w smasha (tu pozostawiam dowolność)
uzasadnienie -
unstopable - po doskoku jesteś odporny na wszystko i do tego dostajesz 20% mniej dmg
a Defending Defence przydaje się w każdych okolicznościach
Jaggernaut przy dobrej rotacji - 2 cele - moze byc praktycznie ciagle "na krycie"
I tak naprawdę: jak czesto jagg w pve uzywa smasha jak połowa przeciwników jest w stunie, którego lepiej nie przerywać ??? Od AoE na PVE są range DPSY
proponowałbym taki build
http://www.torhead.com/skill-calc#101MZfRMRMuddGRZrM.2
ewentualnie zastanowiłbym się nad daniem 3 punktow w crita a 1 w smasha (tu pozostawiam dowolność)
uzasadnienie -
unstopable - po doskoku jesteś odporny na wszystko i do tego dostajesz 20% mniej dmg
a Defending Defence przydaje się w każdych okolicznościach
Jaggernaut przy dobrej rotacji - 2 cele - moze byc praktycznie ciagle "na krycie"
I tak naprawdę: jak czesto jagg w pve uzywa smasha jak połowa przeciwników jest w stunie, którego lepiej nie przerywać ??? Od AoE na PVE są range DPSY
- Bzyk
- Posty: 4942
- Rejestracja: sobota, 28 lipca 2012, 19:25
- Medals: 45
- Lokalizacja: Warszawa
- Gender:
- Status: Offline
Re: Juggernaut MDPS [PVE] patch 1.4
Twój build niestety bardziej pod PVP jest.
Stagger - nie działa na PVE (chyba że na mobki z trashu)
Jeśli chodzi o unstopable... to zam się zastanawiałem czy go wziąć ale nie wiem kosztem czego
W swoim buildzie zrezygnowałeś z enrage sunder - rozumiem zatem ze twoja strategia na brak ragea to odbiegniecie od przeciwnika i doskok
Bo w PVP to obierasz next target i skok, ale w PVE nie jest już tak dobrze, tracisz czas na odbiegniecie.
Dlatego zmodyfikowałbym twój build zdejmując 2 punkty ze Stagger a wkładając je w Enrage Sunder.
Niemniej dziękuję za uwagi i proszę o jeszcze
A co z rotacją
Stagger - nie działa na PVE (chyba że na mobki z trashu)
Jeśli chodzi o unstopable... to zam się zastanawiałem czy go wziąć ale nie wiem kosztem czego
W swoim buildzie zrezygnowałeś z enrage sunder - rozumiem zatem ze twoja strategia na brak ragea to odbiegniecie od przeciwnika i doskok
Bo w PVP to obierasz next target i skok, ale w PVE nie jest już tak dobrze, tracisz czas na odbiegniecie.
Dlatego zmodyfikowałbym twój build zdejmując 2 punkty ze Stagger a wkładając je w Enrage Sunder.
Niemniej dziękuję za uwagi i proszę o jeszcze
A co z rotacją
Re: Juggernaut MDPS [PVE] patch 1.4
hey co do rotacji to ja bym dał taką kolejność:
Rotacja:
sabear trow
force charge
sundering assault
impale or shatter (daje crita na force scream)
force scream
ravage
sundering assault
impale or shatter
jezeli ponizej 30% hp
vicious throw
(jezeli nie to jak sie da przelaczenie na cel o nizszym hp i VT)
.. jeżeli reset ravage to ravage jak nie
shatter
sundering assault
smash
dalej temat otwarty do dyskusji bo pouczajaca ....
Rotacja:
sabear trow
force charge
sundering assault
impale or shatter (daje crita na force scream)
force scream
ravage
sundering assault
impale or shatter
jezeli ponizej 30% hp
vicious throw
(jezeli nie to jak sie da przelaczenie na cel o nizszym hp i VT)
.. jeżeli reset ravage to ravage jak nie
shatter
sundering assault
smash
dalej temat otwarty do dyskusji bo pouczajaca ....
- Bzyk
- Posty: 4942
- Rejestracja: sobota, 28 lipca 2012, 19:25
- Medals: 45
- Lokalizacja: Warszawa
- Gender:
- Status: Offline
Re: Juggernaut MDPS [PVE] patch 1.4
Po długich dyskusjach i rozważaniach zmodyfikowałem build zmieniając Pure Hatred na Unstopable. (link na górze).
Ja się zastanawiam czym właśnie wypełniać luki jak nie ma resetu ravage'a bo impale i shatter maja 9 s CD. smash wydaje się naturalny ale co jak jest na CD. zostaje zwykły atak + sundering asault.
Jak mam dużo rage'a nastakowanego to wale force scream, bo nawet bez 100% crita zadaje wiecej niz podstawowy atak.
Jak nie mam CD to wypełniam saber trow.
Jakieś inne pomysły
Ja się zastanawiam czym właśnie wypełniać luki jak nie ma resetu ravage'a bo impale i shatter maja 9 s CD. smash wydaje się naturalny ale co jak jest na CD. zostaje zwykły atak + sundering asault.
Jak mam dużo rage'a nastakowanego to wale force scream, bo nawet bez 100% crita zadaje wiecej niz podstawowy atak.
Jak nie mam CD to wypełniam saber trow.
Jakieś inne pomysły
- Vi'Tani
- Posty: 934
- Rejestracja: czwartek, 5 lipca 2012, 16:13
- Medals: 3
- Lokalizacja: Pruszków
- Gender:
- Status: Offline
Re: Juggernaut MDPS [PVE] patch 1.4
Zaszły jakieś poważniejsze zmiany w patchu 1.4? Pytam bo tego builda używam już od dawna a z przyczyn technicznych nie mogłam go jeszcze wypróbować na najnowszym patchu
assault+sundering assault zawsze są zapychaczami pomiędzy CD bo regenerują rage żeby ruszyć pełną mocą kiedy CD mija, słyszałam opinie, że autoatak+force scream powienien lecieć pomiędzy CD, ale to chyba zakrawa o straszną stratę czasu i obrażeńBzyk pisze:Ja się zastanawiam czym właśnie wypełniać luki jak nie ma resetu ravage'a bo impale i shatter maja 9 s CD. smash wydaje się naturalny ale co jak jest na CD. zostaje zwykły atak + sundering asault.
Re: Juggernaut MDPS [PVE] patch 1.4
proponuję w tej wolnej chwili niestety ale "rąbać drewno"
dla niewtajemniczonych vicious slash
dla niewtajemniczonych vicious slash
- Vi'Tani
- Posty: 934
- Rejestracja: czwartek, 5 lipca 2012, 16:13
- Medals: 3
- Lokalizacja: Pruszków
- Gender:
- Status: Offline
Re: Juggernaut MDPS [PVE] patch 1.4
Każdy vicious slash kosztuje 3 rage, nie zawsze da radę go wrzucić pomiędzy CDDragonian pisze:proponuję w tej wolnej chwili niestety ale "rąbać drewno"
dla niewtajemniczonych vicious slash
- Bzyk
- Posty: 4942
- Rejestracja: sobota, 28 lipca 2012, 19:25
- Medals: 45
- Lokalizacja: Warszawa
- Gender:
- Status: Offline
Re: Juggernaut MDPS [PVE] patch 1.4
Słuszna uwaga Vi'TaniVi'Tani pisze:Każdy vicious slash kosztuje 3 rage, nie zawsze da radę go wrzucić pomiędzy CDDragonian pisze:proponuję w tej wolnej chwili niestety ale "rąbać drewno"
dla niewtajemniczonych vicious slash
Zamiast "rąbania drewna" zostaje jeszcze zwykłe "machanie latarką".
Re: Juggernaut MDPS [PVE] patch 1.4
no i zawsze pozostaje force choke lub force push - bo cos trzeba kliknąć
- Bzyk
- Posty: 4942
- Rejestracja: sobota, 28 lipca 2012, 19:25
- Medals: 45
- Lokalizacja: Warszawa
- Gender:
- Status: Offline
Re: Juggernaut MDPS [PVE] patch 1.6
Dodaje rotacje opening czyli startową:
Sabertrow
force charge
Sundering assault
impale
Forcescreem
ravage
shutter
sundering assoult
...
W rotacji początkowej nie używamy SMASH.
kilka uwag odnośnie dpsu jugga na PVE:
- utrzymujemy Sundering Assault na poziomie 5 staków na mobku
- Ravage gdy tylko zejdzie z CD
- Impale i Shutter resetują CD Ravaga używać mądrze.
- Bonus setowy Vindicatora pozwala na użycie Saber Throw z zasięgu melee, używać co CD
- SMASH używamy na końcu rotacji i potem co jakiś czas, nigdy w rotacji startowej. ogólnie z tym skilem uważamy (podwyższony Threat oraz duży dmg mogą zrywać aggro - i wcale nie dlatego że robicie super dps, żeby było jasne to jest skill do wypełniania rotacji a nie do spamu co CD)
PS. Zaktualizowałem temat. Patch 1.6 nie wnosi zmian do dps ani drzewka.
Sabertrow
force charge
Sundering assault
impale
Forcescreem
ravage
shutter
sundering assoult
...
W rotacji początkowej nie używamy SMASH.
kilka uwag odnośnie dpsu jugga na PVE:
- utrzymujemy Sundering Assault na poziomie 5 staków na mobku
- Ravage gdy tylko zejdzie z CD
- Impale i Shutter resetują CD Ravaga używać mądrze.
- Bonus setowy Vindicatora pozwala na użycie Saber Throw z zasięgu melee, używać co CD
- SMASH używamy na końcu rotacji i potem co jakiś czas, nigdy w rotacji startowej. ogólnie z tym skilem uważamy (podwyższony Threat oraz duży dmg mogą zrywać aggro - i wcale nie dlatego że robicie super dps, żeby było jasne to jest skill do wypełniania rotacji a nie do spamu co CD)
PS. Zaktualizowałem temat. Patch 1.6 nie wnosi zmian do dps ani drzewka.
- Vi'Tani
- Posty: 934
- Rejestracja: czwartek, 5 lipca 2012, 16:13
- Medals: 3
- Lokalizacja: Pruszków
- Gender:
- Status: Offline
Re: Juggernaut MDPS [PVE] patch 1.6
Zmiany w patchu 2.0 są bynajmniej obiecujące, aczkolwiek zobaczymy jakie progi będzie trzeba przeskoczyć wchodząc w nowy content
Z buildem 4/36/6 na takich statach, ze stimem rakaty i używając relica DG z odpalajką na power i adrenala uzyskałam taki wynik...
Nie jest to 3000 powertecha, nowa rotacja też wymaga dopolerowania (to było moje drugie podejście do manekina, póki co waliłam co zlezie z cd ) , ale być może jugger nie będzie już tak bardzo wlókł się w ogonku
I wychodzi na to, że "rabanie drewna" wróci do łask
Zwłaszcza, że assasin i merc odpowiednio doczekali się nerfa/braku dodatków do PvE więc niech teraz oni troszkę pocierpią
Z buildem 4/36/6 na takich statach, ze stimem rakaty i używając relica DG z odpalajką na power i adrenala uzyskałam taki wynik...
Nie jest to 3000 powertecha, nowa rotacja też wymaga dopolerowania (to było moje drugie podejście do manekina, póki co waliłam co zlezie z cd ) , ale być może jugger nie będzie już tak bardzo wlókł się w ogonku
I wychodzi na to, że "rabanie drewna" wróci do łask
Zwłaszcza, że assasin i merc odpowiednio doczekali się nerfa/braku dodatków do PvE więc niech teraz oni troszkę pocierpią
Re: Juggernaut MDPS [PVE] patch 1.6
Vii
powiększyłem sobie to drobnym maczkiem i ja tam nerfa nie widze
mało tego w dobrej rotacji to nawet nazwałbym to małym burstem
powiększyłem sobie to drobnym maczkiem i ja tam nerfa nie widze
mało tego w dobrej rotacji to nawet nazwałbym to małym burstem
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości