Juggernaut MDPS [PVE] patch 1.6

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy AoC

Awatar użytkownika
Bzyk
Cezar
Konsul
Posty: 4942
Rejestracja: sobota, 28 lipca 2012, 19:25
Medals: 45
Lokalizacja: Warszawa
Gender:
Status:
Offline

Namiestnik Cezara IX Kohorty Złota falera ANNORVM IX WoW Trybun WoW Legionista
SWTOR Trybun SWTOR Order Odrodzenia Imperium SWTOR Gestarum FF XIV Legionista Skyforge Legionista
Warframe Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty Brązowy Medal Igrzysk IX Kohorty

Juggernaut MDPS [PVE] patch 1.6

Post autor: Bzyk » poniedziałek, 8 października 2012, 12:48

Witam wszystkich i pragnę zachęcić do dyskusji na temat Juggera MDPS po patch 1.4.
Na początek zaproponuje drzewko do DPSu pod PVE:
http://www.torhead.com/skill-calc#101MMZcGMRMudduRZRM.2

Rotacja:
sabear trow
force charge
sundering assault
force scream
ravage
impale
.. jeżeli reset ravage to ravage jak nie
shatter
sundering assault
smash


Jak wszystko na cooldownie to podstawowy atak oraz trzymanie 5 staków sunderów.

Saber trow jak tylko cooldown zejdzie (jeżeli macie 4 częściowy bonus z Vindicator'a to można go spamować z zasięgu mele)

Tyle uwag odemnie. Zapraszam do dyskusji.

"Co złego to nie ja." 8-)
Ostatnio zmieniony środa, 12 grudnia 2012, 13:14 przez Bzyk, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam


[ obraz zewnętrzny ]

The Force is strong in me, obey or die !

Awatar użytkownika
Dragonian
Patrycjusz
Posty: 639
Rejestracja: czwartek, 15 marca 2012, 18:22
Medals: 8
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Juggernaut MDPS [PVE] patch 1.4

Post autor: Dragonian » wtorek, 9 października 2012, 09:29

Bzyku i reszta zainteresowanych forumowiczów
proponowałbym taki build
http://www.torhead.com/skill-calc#101MZfRMRMuddGRZrM.2
ewentualnie zastanowiłbym się nad daniem 3 punktow w crita a 1 w smasha (tu pozostawiam dowolność)
uzasadnienie -
unstopable - po doskoku jesteś odporny na wszystko i do tego dostajesz 20% mniej dmg
a Defending Defence przydaje się w każdych okolicznościach
Jaggernaut przy dobrej rotacji - 2 cele - moze byc praktycznie ciagle "na krycie" :)
I tak naprawdę: jak czesto jagg w pve uzywa smasha jak połowa przeciwników jest w stunie, którego lepiej nie przerywać ??? Od AoE na PVE są range DPSY :)

Awatar użytkownika
Bzyk
Cezar
Konsul
Posty: 4942
Rejestracja: sobota, 28 lipca 2012, 19:25
Medals: 45
Lokalizacja: Warszawa
Gender:
Status:
Offline

Namiestnik Cezara IX Kohorty Złota falera ANNORVM IX WoW Trybun WoW Legionista
SWTOR Trybun SWTOR Order Odrodzenia Imperium SWTOR Gestarum FF XIV Legionista Skyforge Legionista
Warframe Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty Brązowy Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Juggernaut MDPS [PVE] patch 1.4

Post autor: Bzyk » wtorek, 9 października 2012, 14:55

Twój build niestety bardziej pod PVP jest.

Stagger - nie działa na PVE (chyba że na mobki z trashu)

Jeśli chodzi o unstopable... to zam się zastanawiałem czy go wziąć ale nie wiem kosztem czego :)

W swoim buildzie zrezygnowałeś z enrage sunder - rozumiem zatem ze twoja strategia na brak ragea to odbiegniecie od przeciwnika i doskok :?:
Bo w PVP to obierasz next target i skok, ale w PVE nie jest już tak dobrze, tracisz czas na odbiegniecie.

Dlatego zmodyfikowałbym twój build zdejmując 2 punkty ze Stagger a wkładając je w Enrage Sunder.

Niemniej dziękuję za uwagi i proszę o jeszcze :)

A co z rotacją :?:
Pozdrawiam


[ obraz zewnętrzny ]

The Force is strong in me, obey or die !

Awatar użytkownika
Dragonian
Patrycjusz
Posty: 639
Rejestracja: czwartek, 15 marca 2012, 18:22
Medals: 8
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Juggernaut MDPS [PVE] patch 1.4

Post autor: Dragonian » piątek, 12 października 2012, 20:11

hey co do rotacji to ja bym dał taką kolejność:
Rotacja:
sabear trow
force charge
sundering assault
impale or shatter (daje crita na force scream)
force scream
ravage
sundering assault
impale or shatter
jezeli ponizej 30% hp
vicious throw
(jezeli nie to jak sie da przelaczenie na cel o nizszym hp i VT)
.. jeżeli reset ravage to ravage jak nie
shatter
sundering assault
smash

dalej temat otwarty do dyskusji bo pouczajaca ....

Awatar użytkownika
Bzyk
Cezar
Konsul
Posty: 4942
Rejestracja: sobota, 28 lipca 2012, 19:25
Medals: 45
Lokalizacja: Warszawa
Gender:
Status:
Offline

Namiestnik Cezara IX Kohorty Złota falera ANNORVM IX WoW Trybun WoW Legionista
SWTOR Trybun SWTOR Order Odrodzenia Imperium SWTOR Gestarum FF XIV Legionista Skyforge Legionista
Warframe Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty Brązowy Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Juggernaut MDPS [PVE] patch 1.4

Post autor: Bzyk » niedziela, 14 października 2012, 10:24

Po długich dyskusjach i rozważaniach zmodyfikowałem build zmieniając Pure Hatred na Unstopable. (link na górze).

Ja się zastanawiam czym właśnie wypełniać luki jak nie ma resetu ravage'a bo impale i shatter maja 9 s CD. smash wydaje się naturalny ale co jak jest na CD. zostaje zwykły atak + sundering asault.
Jak mam dużo rage'a nastakowanego to wale force scream, bo nawet bez 100% crita zadaje wiecej niz podstawowy atak.
Jak nie mam CD to wypełniam saber trow.

Jakieś inne pomysły :?:

8-)
Pozdrawiam


[ obraz zewnętrzny ]

The Force is strong in me, obey or die !

Awatar użytkownika
Vi'Tani
Posty: 934
Rejestracja: czwartek, 5 lipca 2012, 16:13
Medals: 3
Lokalizacja: Pruszków
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Centurion SWTOR Gestarum

Re: Juggernaut MDPS [PVE] patch 1.4

Post autor: Vi'Tani » poniedziałek, 15 października 2012, 09:23

Zaszły jakieś poważniejsze zmiany w patchu 1.4? Pytam bo tego builda używam już od dawna a z przyczyn technicznych nie mogłam go jeszcze wypróbować na najnowszym patchu :)
Bzyk pisze:Ja się zastanawiam czym właśnie wypełniać luki jak nie ma resetu ravage'a bo impale i shatter maja 9 s CD. smash wydaje się naturalny ale co jak jest na CD. zostaje zwykły atak + sundering asault.
assault+sundering assault zawsze są zapychaczami pomiędzy CD bo regenerują rage żeby ruszyć pełną mocą kiedy CD mija, słyszałam opinie, że autoatak+force scream powienien lecieć pomiędzy CD, ale to chyba zakrawa o straszną stratę czasu i obrażeń :geek:
Czemu gram healerami w MMO? Dlatego.

Modernizacja komputera? Carolus! ;)

Awatar użytkownika
Dragonian
Patrycjusz
Posty: 639
Rejestracja: czwartek, 15 marca 2012, 18:22
Medals: 8
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Juggernaut MDPS [PVE] patch 1.4

Post autor: Dragonian » wtorek, 16 października 2012, 11:29

proponuję w tej wolnej chwili niestety ale "rąbać drewno"
dla niewtajemniczonych vicious slash

Awatar użytkownika
Vi'Tani
Posty: 934
Rejestracja: czwartek, 5 lipca 2012, 16:13
Medals: 3
Lokalizacja: Pruszków
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Centurion SWTOR Gestarum

Re: Juggernaut MDPS [PVE] patch 1.4

Post autor: Vi'Tani » wtorek, 16 października 2012, 12:08

Dragonian pisze:proponuję w tej wolnej chwili niestety ale "rąbać drewno"
dla niewtajemniczonych vicious slash
Każdy vicious slash kosztuje 3 rage, nie zawsze da radę go wrzucić pomiędzy CD :)
Czemu gram healerami w MMO? Dlatego.

Modernizacja komputera? Carolus! ;)

Awatar użytkownika
Bzyk
Cezar
Konsul
Posty: 4942
Rejestracja: sobota, 28 lipca 2012, 19:25
Medals: 45
Lokalizacja: Warszawa
Gender:
Status:
Offline

Namiestnik Cezara IX Kohorty Złota falera ANNORVM IX WoW Trybun WoW Legionista
SWTOR Trybun SWTOR Order Odrodzenia Imperium SWTOR Gestarum FF XIV Legionista Skyforge Legionista
Warframe Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty Brązowy Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Juggernaut MDPS [PVE] patch 1.4

Post autor: Bzyk » wtorek, 16 października 2012, 12:49

Vi'Tani pisze:
Dragonian pisze:proponuję w tej wolnej chwili niestety ale "rąbać drewno"
dla niewtajemniczonych vicious slash
Każdy vicious slash kosztuje 3 rage, nie zawsze da radę go wrzucić pomiędzy CD :)
Słuszna uwaga Vi'Tani :D

Zamiast "rąbania drewna" zostaje jeszcze zwykłe "machanie latarką".
Pozdrawiam


[ obraz zewnętrzny ]

The Force is strong in me, obey or die !

Awatar użytkownika
Dragonian
Patrycjusz
Posty: 639
Rejestracja: czwartek, 15 marca 2012, 18:22
Medals: 8
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Juggernaut MDPS [PVE] patch 1.4

Post autor: Dragonian » wtorek, 16 października 2012, 18:07

no i zawsze pozostaje force choke lub force push - bo cos trzeba kliknąć :) :)

Awatar użytkownika
Bzyk
Cezar
Konsul
Posty: 4942
Rejestracja: sobota, 28 lipca 2012, 19:25
Medals: 45
Lokalizacja: Warszawa
Gender:
Status:
Offline

Namiestnik Cezara IX Kohorty Złota falera ANNORVM IX WoW Trybun WoW Legionista
SWTOR Trybun SWTOR Order Odrodzenia Imperium SWTOR Gestarum FF XIV Legionista Skyforge Legionista
Warframe Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty Brązowy Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Juggernaut MDPS [PVE] patch 1.6

Post autor: Bzyk » środa, 12 grudnia 2012, 13:13

Dodaje rotacje opening czyli startową:

Sabertrow
force charge
Sundering assault
impale
Forcescreem
ravage
shutter
sundering assoult
...


W rotacji początkowej nie używamy SMASH.

kilka uwag odnośnie dpsu jugga na PVE:

- utrzymujemy Sundering Assault na poziomie 5 staków na mobku
- Ravage gdy tylko zejdzie z CD
- Impale i Shutter resetują CD Ravaga używać mądrze.
- Bonus setowy Vindicatora pozwala na użycie Saber Throw z zasięgu melee, używać co CD
- SMASH używamy na końcu rotacji i potem co jakiś czas, nigdy w rotacji startowej. ogólnie z tym skilem uważamy (podwyższony Threat oraz duży dmg mogą zrywać aggro - i wcale nie dlatego że robicie super dps, żeby było jasne to jest skill do wypełniania rotacji a nie do spamu co CD)

PS. Zaktualizowałem temat. Patch 1.6 nie wnosi zmian do dps ani drzewka.
Pozdrawiam


[ obraz zewnętrzny ]

The Force is strong in me, obey or die !

Awatar użytkownika
Vi'Tani
Posty: 934
Rejestracja: czwartek, 5 lipca 2012, 16:13
Medals: 3
Lokalizacja: Pruszków
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Centurion SWTOR Gestarum

Re: Juggernaut MDPS [PVE] patch 1.6

Post autor: Vi'Tani » sobota, 2 marca 2013, 17:29

Zmiany w patchu 2.0 są bynajmniej obiecujące, aczkolwiek zobaczymy jakie progi będzie trzeba przeskoczyć wchodząc w nowy content :lol:

Z buildem 4/36/6 na takich statach, ze stimem rakaty i używając relica DG z odpalajką na power i adrenala uzyskałam taki wynik...

Nie jest to 3000 powertecha, nowa rotacja też wymaga dopolerowania (to było moje drugie podejście do manekina, póki co waliłam co zlezie z cd :geek:) , ale być może jugger nie będzie już tak bardzo wlókł się w ogonku :D

I wychodzi na to, że "rabanie drewna" wróci do łask :lol:

Zwłaszcza, że assasin i merc odpowiednio doczekali się nerfa/braku dodatków do PvE więc niech teraz oni troszkę pocierpią 8-)
Czemu gram healerami w MMO? Dlatego.

Modernizacja komputera? Carolus! ;)

Awatar użytkownika
Dragonian
Patrycjusz
Posty: 639
Rejestracja: czwartek, 15 marca 2012, 18:22
Medals: 8
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Juggernaut MDPS [PVE] patch 1.6

Post autor: Dragonian » wtorek, 14 maja 2013, 19:08

Vii
powiększyłem sobie to drobnym maczkiem i ja tam nerfa nie widze :)
mało tego w dobrej rotacji to nawet nazwałbym to małym burstem :) :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Sith Warrior”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości