Assasin Hatred

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy AoC

Detroh
Posty: 5
Rejestracja: niedziela, 18 stycznia 2015, 00:00
Gender:
Status:
Offline

Assasin Hatred

Post autor: Detroh » piątek, 23 stycznia 2015, 23:49

Witam Kolegów Gidiowiczów, jestem tu nowy w grze jako Zevharius(ale znany jako Detroh) gram sobie S.I.A.H (Sith Inquisitor Assassin Hatred) I znalazłem taki o to build http://dulfy.net/2014/12/25/swtor-3-0-h ... y-aelanis/

Jestem ciekaw, czy ktoś z was używa czegoś podobnego ? Chętnie posłucham weteranów tej klasy.


Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Tlao
Posty: 258
Rejestracja: środa, 7 listopada 2012, 16:52
Medals: 1
Lokalizacja: Warszawa
Status:
Offline

SWTOR Legionista

Re: Assasin Hatred

Post autor: Tlao » sobota, 24 stycznia 2015, 10:21

Cześć
Jeśli bardzo dobrze kontrolujesz doty i resztę rotacji można wycisnąć z tego buildu świetny DPS - ale jest to trudne i wymaga skupienia oraz mega ogrania tą klasą. Cały czas musisz szlifować umiejętności.
Generalnie Assassinem gra się przyjemnie ale jest trudniej zrobić konieczny DPS niż innymi klasami, choć oczywiście da się.
If it bleeds we can kill it.

Awatar użytkownika
Elexor
Co-OP Optio
Posty: 615
Rejestracja: czwartek, 22 listopada 2012, 23:13
Medals: 3
Lokalizacja: Gdynia
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Optio SWTOR Gestarum Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Assasin Hatred

Post autor: Elexor » sobota, 24 stycznia 2015, 11:42

Hej ogolnie na dulfy wszystko masz bardzo dobrze rozpisane wiec mozesz sie tym buildem sugerowac . Jesli chodzi o rotacje wazne jest potrzymywanie demolisha i creeping terrora a takze gdy uzywasz meele atakow to w pierwszej kolejnosci assassinate'a a nastepnie leeching strike'a. Gdy mamy wiecej celow lecz nie tylko ,wazne jest tez uzycie death fielda po discharge'u i creeping terrorze a takze lacerate'a gdyz jest naszym glownym atakiem AOE a po 3.0 pochlania zdecydowanie mniej energii niz poprzednio. Tak to ogolnie widze :D
Obrazek

Detroh
Posty: 5