Sorc 3.0 DPS
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy AoC
Sorc 3.0 DPS
Krótkie poradniki dla sorca w dpsie, niestety Torhead nie ma na składzie jeszcze nowych skili więc nie mam jak zrobić odnośników.
Drzewek skilli nie podaje, gdyż są żawsze takie same a te skille z prawej nie są na tyle ważne, musimy wziąść tylko te które zwiększaja obrażenia Lightning Storm o 25% (Tempest Mastery) i drugi który pozwala używać niektórych skilli w biegu (Force Moblity), reszta wedle woli.
Ligntning
W 3.0 lightning znowu stał się drzewkiem potężniejszym od madness, przynajmniej pod pve.
Rotacji jako takiej nie ma, przynajmniej ja żadnej nie używam, tutaj ważne jest którego skilla używamy jako pierwszego.
Priorytety single target:
Affiction-->Thundering Blast-->Lightning Flash-->Chain Lightning-->Crushing Darkness-->Lightning Bolt
Affiction używamy tylko na początku, gdyż Chain Lightning odnawia Affiction na celu, Thundering Blast i Lightning Flash używamy natychmiast jak zejdą cd, Chain Lightning używamy jak procnie że jest instantowy, Crushing Darkness używamy tylko z buffem od Lightnig Flash, jak cała reszta jest na cd to walimy wesoło Lightning Bolt. Jest jeszcze Shock, ja go nie używam chyba że walka zmusza do biegania
Aoe dmg:
Lightning Storm aż nam procnie Chain Lightning potem znowu Lightning Storm aż znowu nam nie procnie Chain Lightning i tak w kółko.
Odpalajki
Polarity Shift używamy co cd, zwiększa nasze alacrity o 20% i dwukrotnie zwiększa szanse na to że nasze skile polecą podwójnie.
Recklesness też używamy co cd, zwiększa o 60% szanse na cryt naszych dwóch kolenych skili, uważamy tylko żeby jak mamy stacki od Recklesness żeby nie używać Thundering Blast gdyż jest on zawsze 100% crytem a i tak by nam zabrał stack Recklesness.
Mobilność.
Lightnig jest teraz drzewkiem wbrew pozorom bardzo mobilnym, gdyż Thundering Blast może być castowany w biegu, Lightning Flash jest instantowy, Chain Lightning jak procnie też jest instantowy, po użyciu Force Speed dwa kolejne Lightning Bolt są instanowe jak również po otrzymaniu direct dmg jeden Lightning Bolt jest instanowy , do tego w czasie biegu można używać Shock.
Staystyki
Tu bez większych zmian w porównaniu do poprzednich patchy.
Accuracy - koniecznie 110% w force.
Critical Multiplier - jak mamy 110% accuracy w force to ładujemy w Surge.
Alacrity - jak mamy 110% accuracy i ~70% critical multiplier to dopiero teraz reszta w alacrity.
Madness
Madness pod pve został poważnie osłabiony w porównaniu do patcha z przed 3.0, rotacja jest bardzo podobna, doszedł nam do niej tylko jeden skill Force Leech.
Single target
Tak jak do tej pory, nakładamy Affiction, Creepeing Terror, Death Field i Force Leech , następnie castujemy Force Lightning do samego końca, gdyż dopiero 4 stacki Wrath dają nam instanowy Demolish albo Lightning Strike i walimy jeden z wyżej wymienionych i tak aż nam nie zostana 2-3 sekundy cd na Death Field i zaczynamy rotacje od początku.
Aoe Dmg
Przy aoe w madness trzeba pamiętać o tym że w 3.0 Death Field rozkłada Affiction i Creeping Terror na wszystkie trafione cele, musimy tylko pamiętać o tym żeby na targecie mieć cel który ma te doty nałożone, czasami się to buguję i nie rozkłada tych dot ale zazwyczaj działa prawodłowo.
Tak więc zaczynamy od nałożenie Affiction i Creeping Terror na jeden cel który jest w miare na środku, Death Field i dopiero teraz Lightning Storm.
Odpalajki
Mają dokładnie takie samo działanie jak opisałem w lightning.
Polarity Shift można użyć w każdej chwili, ale ja uważam że najlepiej tuż przed castowaniem Force Leech.
Recklesness żeby zadziałał na Death Field i Force Leech.
Staystyki
Tu bez większych zmian w porównaniu do poprzednich patchy.
Accuracy - koniecznie 110% w force.
Critical Multiplier - jak mamy 110% accuracy w force to ładujemy w Surge.
Alacrity - jak mamy 110% accuracy i ~70% critical multiplier to dopiero teraz reszta w alacrity.
Tyle z grubsza o Sorcu w dpsie.
Drzewek skilli nie podaje, gdyż są żawsze takie same a te skille z prawej nie są na tyle ważne, musimy wziąść tylko te które zwiększaja obrażenia Lightning Storm o 25% (Tempest Mastery) i drugi który pozwala używać niektórych skilli w biegu (Force Moblity), reszta wedle woli.
Ligntning
W 3.0 lightning znowu stał się drzewkiem potężniejszym od madness, przynajmniej pod pve.
Rotacji jako takiej nie ma, przynajmniej ja żadnej nie używam, tutaj ważne jest którego skilla używamy jako pierwszego.
Priorytety single target:
Affiction-->Thundering Blast-->Lightning Flash-->Chain Lightning-->Crushing Darkness-->Lightning Bolt
Affiction używamy tylko na początku, gdyż Chain Lightning odnawia Affiction na celu, Thundering Blast i Lightning Flash używamy natychmiast jak zejdą cd, Chain Lightning używamy jak procnie że jest instantowy, Crushing Darkness używamy tylko z buffem od Lightnig Flash, jak cała reszta jest na cd to walimy wesoło Lightning Bolt. Jest jeszcze Shock, ja go nie używam chyba że walka zmusza do biegania
Aoe dmg:
Lightning Storm aż nam procnie Chain Lightning potem znowu Lightning Storm aż znowu nam nie procnie Chain Lightning i tak w kółko.
Odpalajki
Polarity Shift używamy co cd, zwiększa nasze alacrity o 20% i dwukrotnie zwiększa szanse na to że nasze skile polecą podwójnie.
Recklesness też używamy co cd, zwiększa o 60% szanse na cryt naszych dwóch kolenych skili, uważamy tylko żeby jak mamy stacki od Recklesness żeby nie używać Thundering Blast gdyż jest on zawsze 100% crytem a i tak by nam zabrał stack Recklesness.
Mobilność.
Lightnig jest teraz drzewkiem wbrew pozorom bardzo mobilnym, gdyż Thundering Blast może być castowany w biegu, Lightning Flash jest instantowy, Chain Lightning jak procnie też jest instantowy, po użyciu Force Speed dwa kolejne Lightning Bolt są instanowe jak również po otrzymaniu direct dmg jeden Lightning Bolt jest instanowy , do tego w czasie biegu można używać Shock.
Staystyki
Tu bez większych zmian w porównaniu do poprzednich patchy.
Accuracy - koniecznie 110% w force.
Critical Multiplier - jak mamy 110% accuracy w force to ładujemy w Surge.
Alacrity - jak mamy 110% accuracy i ~70% critical multiplier to dopiero teraz reszta w alacrity.
Madness
Madness pod pve został poważnie osłabiony w porównaniu do patcha z przed 3.0, rotacja jest bardzo podobna, doszedł nam do niej tylko jeden skill Force Leech.
Single target
Tak jak do tej pory, nakładamy Affiction, Creepeing Terror, Death Field i Force Leech , następnie castujemy Force Lightning do samego końca, gdyż dopiero 4 stacki Wrath dają nam instanowy Demolish albo Lightning Strike i walimy jeden z wyżej wymienionych i tak aż nam nie zostana 2-3 sekundy cd na Death Field i zaczynamy rotacje od początku.
Aoe Dmg
Przy aoe w madness trzeba pamiętać o tym że w 3.0 Death Field rozkłada Affiction i Creeping Terror na wszystkie trafione cele, musimy tylko pamiętać o tym żeby na targecie mieć cel który ma te doty nałożone, czasami się to buguję i nie rozkłada tych dot ale zazwyczaj działa prawodłowo.
Tak więc zaczynamy od nałożenie Affiction i Creeping Terror na jeden cel który jest w miare na środku, Death Field i dopiero teraz Lightning Storm.
Odpalajki
Mają dokładnie takie samo działanie jak opisałem w lightning.
Polarity Shift można użyć w każdej chwili, ale ja uważam że najlepiej tuż przed castowaniem Force Leech.
Recklesness żeby zadziałał na Death Field i Force Leech.
Staystyki
Tu bez większych zmian w porównaniu do poprzednich patchy.
Accuracy - koniecznie 110% w force.
Critical Multiplier - jak mamy 110% accuracy w force to ładujemy w Surge.
Alacrity - jak mamy 110% accuracy i ~70% critical multiplier to dopiero teraz reszta w alacrity.
Tyle z grubsza o Sorcu w dpsie.
- Bzyk
- Posty: 4942
- Rejestracja: sobota, 28 lipca 2012, 19:25
- Medals: 45
- Lokalizacja: Warszawa
- Gender:
- Status: Offline
Re: Sorc 3.0 DPS
good job.
Ja bym tylko dodał:
+ Augumenty: wszystkie Resolve 36
+ dodałbym jakis log/filmik z kukiełki przy gearze 180/186 podać staty (BDAMG, BHEAL, CRIT, SURGE, ALACRITY) i wydokość DPS w czasie około 6 min walki
Ja bym tylko dodał:
+ Augumenty: wszystkie Resolve 36
+ dodałbym jakis log/filmik z kukiełki przy gearze 180/186 podać staty (BDAMG, BHEAL, CRIT, SURGE, ALACRITY) i wydokość DPS w czasie około 6 min walki
- Pajchiwo
- Posty: 219
- Rejestracja: poniedziałek, 21 stycznia 2013, 15:06
- Medals: 3
- Gender:
- Status: Offline
Re: Sorc 3.0 DPS
Rotacja dla Madness (chyba najprostsza z wszystkich klas)
Affiction -> Creepeing Terror -> Death Field -> Demolish -> Force Lightning -> Lighting Strike -> Force Lightning -> Lighting Strike -> Force Lightning (i wracamy do początku)
Jeżeli mamy bonus 2 części to dopiero wtedy możemy wpleść Force Leach do rotacji, gdyż daje 2% bonus do dmg na 15 sec / raz na 30 sec.
Affiction -> Creepeing Terror -> Death Field -> Demolish -> Force Lightning -> Lighting Strike -> Force Lightning -> Lighting Strike -> Force Lightning (i wracamy do początku)
Jeżeli mamy bonus 2 części to dopiero wtedy możemy wpleść Force Leach do rotacji, gdyż daje 2% bonus do dmg na 15 sec / raz na 30 sec.
Re: Sorc 3.0 DPS
Force lech zadaje całkiem spore obrażenie, większe od Death Fielda, dlatego uważam że powinno się go używać zawsze, do tego jest to jednocześnie spory heal co troche ułatwia życie healerom.
Re: Sorc 3.0 DPS
Cześć wszystkim Może warto by było wznowić powyższą dyskusję z nowinkami pod 4.0 . W szczególności zwracam się do sorcow z gildi . Co wy na to ?
- Bzyk
- Posty: 4942
- Rejestracja: sobota, 28 lipca 2012, 19:25
- Medals: 45
- Lokalizacja: Warszawa
- Gender:
- Status: Offline
Re: Sorc 3.0 DPS
Ja proponuje nowy temat z uwzględnieniem wyboru mastery i innymi tipami dla poszczególnych specy dpsowych.Elthelion pisze:Cześć wszystkim Może warto by było wznowić powyższą dyskusję z nowinkami pod 4.0 . W szczególności zwracam się do sorcow z gildi . Co wy na to ?
Chętni do popełnienia tekstu i wstawienia nowego tematu oczekiwani
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości