Sorc - Healer ver 2.0
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy AoC
- Fastfud
- Posty: 166
- Rejestracja: niedziela, 18 listopada 2012, 15:29
- Medals: 3
- Lokalizacja: Stargard
- Gender:
- Status: Offline
Re: Sorc - Healer ver 2.0
Quick Savant bo to ten ench maja chyba 3 osoby kierunek Tex Daro Maleficii jeden z nich ma na bank ew Zortex coś tam reversował
Re: Sorc - Healer ver 2.0
Tak to ja crafce te enchancery
Re: Sorc - Healer ver 2.0
A mam pytanie (pewnie dla starych wyjadaczy noob-owskie). Jak ubierać healera. Chodzi o to czy są jakieś elementy ubioru, które wypadają np z questów fabularnych i należy je trzymać, czy raczej zmienia się ubiorek jak tylko jest lepszy (np mam maskę od lorda z Koriban i niby to wielki artefakt, ale maska z flashpointa jest już lepsza)? Czy może należy zbierać już jakieś konkretne matsy na krafta, by nie marnować czasu na high lewelu na głupoty? A może jest jakiś dedykowany dla healera secik, który jest dostępny od jakiegoś lvl tylko zmienia się w nim upgrady?
Re: Sorc - Healer ver 2.0
sety zbierasz dopiero na end gamie
jak ci sie jakis ubiór podoba to se go zostaw bo potem możesz wymienić mody w nim
przy levelowaniu jak ci kasy nie szkoda możesz się ubierać w niebieskie mody na dany level a jak nie chcesz to w niebieskie ciuchy.
co do craftu, to nie masz co zbierac nisko levelowego asortymentu chyba ze na handel . potem i tak liczy sie tylko 9 grade + matsy z operacji
pędź jak najszybciej do 55 (szczególnie jak to twoja pierwsza)
jak ci sie jakis ubiór podoba to se go zostaw bo potem możesz wymienić mody w nim
przy levelowaniu jak ci kasy nie szkoda możesz się ubierać w niebieskie mody na dany level a jak nie chcesz to w niebieskie ciuchy.
co do craftu, to nie masz co zbierac nisko levelowego asortymentu chyba ze na handel . potem i tak liczy sie tylko 9 grade + matsy z operacji
pędź jak najszybciej do 55 (szczególnie jak to twoja pierwsza)
- Edgarth
- Posty: 1665
- Rejestracja: środa, 11 kwietnia 2012, 17:57
- Medals: 12
- Lokalizacja: Rzeszów
- Gender:
- Status: Offline
Re: Sorc - Healer ver 2.0
najlepiej jest ubierać się od razu w set modowalny, ciężko to wytłumaczyć na forum złap mnie albo kogoś innego na TSie to ci wytłumaczySirSokol pisze:A mam pytanie (pewnie dla starych wyjadaczy noob-owskie). Jak ubierać healera. Chodzi o to czy są jakieś elementy ubioru, które wypadają np z questów fabularnych i należy je trzymać, czy raczej zmienia się ubiorek jak tylko jest lepszy (np mam maskę od lorda z Koriban i niby to wielki artefakt, ale maska z flashpointa jest już lepsza)? Czy może należy zbierać już jakieś konkretne matsy na krafta, by nie marnować czasu na high lewelu na głupoty? A może jest jakiś dedykowany dla healera secik, który jest dostępny od jakiegoś lvl tylko zmienia się w nim upgrady?
“A pessimist is a person who has had to listen to too many optimists.”
―Don Marquis
Masz za dobre serce, z niektórymi nie warto.―Hakuka
―Don Marquis
Masz za dobre serce, z niektórymi nie warto.―Hakuka
Re: Sorc - Healer ver 2.0
Ja zrobiłem jeden myk i jestem bardzo zadowolony z tej zmiany.
Zmieniłem augumenty z tych co dają willpower na te co dają cryta, bonus healing spadł mi do 1100 (-60 bonus heal) natomiast cryt podszedł do prawie 31% (+5% cryt chance). Jak na moje opłacalna zmiana.
W dpsie zmiany są podobne mniej o 60-70 bonus dmg na rzecz 5% cryta.
Zmieniłem augumenty z tych co dają willpower na te co dają cryta, bonus healing spadł mi do 1100 (-60 bonus heal) natomiast cryt podszedł do prawie 31% (+5% cryt chance). Jak na moje opłacalna zmiana.
W dpsie zmiany są podobne mniej o 60-70 bonus dmg na rzecz 5% cryta.
- Pieczar
- Posty: 1635
- Rejestracja: czwartek, 22 listopada 2012, 23:07
- Medals: 16
- Lokalizacja: Krakow
- Gender:
- Status: Offline
Re: Sorc - Healer ver 2.0
Po tym jak rozmawiałem z Edziem, to ciężko ustalić ile tak naprawdę dają bańki, albo co dają.Pajchiwo pisze:Ile HPS dają bańki -> Kalkulator
To co leci z baniek to nie hps (jak w tym linku), tylko absorbcja, a to duża różnica.
Abs wchodzi na samym początku procesu wyliczania otrzymanych obrażeń, a healing na sam koniec - na prostym przykładzie:
leci damage 40k w tanka z 40% redukcji obrażeń
a) bańka absorbująca 10k
b) heal leczący za 10k
W sytuacji a) najpierw wchodzi absorbcja - czyli mamy 40k-10k=30k, potem redukcja obrażeń = końcowo mamy 30k*(1-0.4) = 18k dmg wchodzi na czysto
W sytuacji b) najpierw mamy redukcję obrażeń 40k*(1-0.4) = 24k, a potem leczymy, czyli zmniejszamy powstałe w ten sposób obrażenia 24k-10k = 14k dmg.
Nie, żebym stwierdzał, że baniek się nie używa, ale chciałem tylko zwrócić uwagę na ten fakt, że ilość dmg absorbowana przez bańkę, to nie jest czysty hps, bo jak dojdzie nam jeszcze absorbcja tanka, czy szansa wejścia shielda, to bańka może niewiele dać, a dość kosztowna jest.
Za to środek prewencyjny np przed lightningiem, czy na kiepskim przy laserze jest bardzo wskazana, bo wyciąga już cześć damage, którego potem nie trzeba topowąć.
Re: Sorc - Healer ver 2.0
Część te repliki PVE dla sorca heal nadal aktualne ?
Underworld Relic of Serendipitous Assault
Underworld Relic of Boundless Ages
Underworld Relic of Serendipitous Assault
Underworld Relic of Boundless Ages
- Bzyk
- Posty: 4942
- Rejestracja: sobota, 28 lipca 2012, 19:25
- Medals: 45
- Lokalizacja: Warszawa
- Gender:
- Status: Offline
Re: Sorc - Healer ver 2.0
Tak. Pierwszy na 100%Cerxina pisze:Część te repliki PVE dla sorca heal nadal aktualne ?
Underworld Relic of Serendipitous Assault
Underworld Relic of Boundless Ages
drugi to albo ten co podałaś , albo stary Elite WH z PVP
Re: Sorc - Healer ver 2.0
Dla heala może jeszcze być ten z procującym crytem (+6-7% jak się odpali) jak ktoś nie lubi klikanego.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość