Sorc - Healer ver 2.0

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy AoC

Awatar użytkownika
Fastfud
Patrycjusz
Posty: 166
Rejestracja: niedziela, 18 listopada 2012, 15:29
Medals: 3
Lokalizacja: Stargard
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista D2 Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Sorc - Healer ver 2.0

Post autor: Fastfud » wtorek, 25 czerwca 2013, 15:55

Quick Savant bo to ten ench maja chyba 3 osoby kierunek Tex Daro Maleficii jeden z nich ma na bank ew Zortex coś tam reversował

Egze
Pretorianin
Kwatermistrz
Posty: 1503
Rejestracja: czwartek, 12 lipca 2012, 10:07
Medals: 19
Gender:
Status:
Offline

Kwatermistrz IX Kohorty Srebrna falera SWTOR Centurion SWTOR Order Odrodzenia Imperium SWTOR Gestarum
FF XIV Centurion Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Re: Sorc - Healer ver 2.0

Post autor: Egze » wtorek, 25 czerwca 2013, 19:13

Tak to ja crafce te enchancery :P

SirSokol
Posty: 21
Rejestracja: niedziela, 7 lipca 2013, 19:37
Status:
Offline

Re: Sorc - Healer ver 2.0

Post autor: SirSokol » poniedziałek, 15 lipca 2013, 11:38

A mam pytanie (pewnie dla starych wyjadaczy noob-owskie). Jak ubierać healera. Chodzi o to czy są jakieś elementy ubioru, które wypadają np z questów fabularnych i należy je trzymać, czy raczej zmienia się ubiorek jak tylko jest lepszy (np mam maskę od lorda z Koriban i niby to wielki artefakt, ale maska z flashpointa jest już lepsza)? Czy może należy zbierać już jakieś konkretne matsy na krafta, by nie marnować czasu na high lewelu na głupoty? A może jest jakiś dedykowany dla healera secik, który jest dostępny od jakiegoś lvl tylko zmienia się w nim upgrady?

Awatar użytkownika
Dragonian
Patrycjusz
Posty: 639
Rejestracja: czwartek, 15 marca 2012, 18:22
Medals: 7
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Sorc - Healer ver 2.0

Post autor: Dragonian » poniedziałek, 15 lipca 2013, 12:02

sety zbierasz dopiero na end gamie
jak ci sie jakis ubiór podoba to se go zostaw bo potem możesz wymienić mody w nim
przy levelowaniu jak ci kasy nie szkoda możesz się ubierać w niebieskie mody na dany level a jak nie chcesz to w niebieskie ciuchy.
co do craftu, to nie masz co zbierac nisko levelowego asortymentu chyba ze na handel . potem i tak liczy sie tylko 9 grade + matsy z operacji
pędź jak najszybciej do 55 (szczególnie jak to twoja pierwsza)

Awatar użytkownika
Edgarth
Patrycjusz
Posty: 1664
Rejestracja: środa, 11 kwietnia 2012, 17:57
Medals: 11
Lokalizacja: Rzeszów
Gender:
Status:
Offline

WoW Legionista SWTOR Weteran GW2 Optio ArcheAge Optio FF XIV St. Legionista
Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Re: Sorc - Healer ver 2.0

Post autor: Edgarth » poniedziałek, 15 lipca 2013, 12:03

SirSokol pisze:A mam pytanie (pewnie dla starych wyjadaczy noob-owskie). Jak ubierać healera. Chodzi o to czy są jakieś elementy ubioru, które wypadają np z questów fabularnych i należy je trzymać, czy raczej zmienia się ubiorek jak tylko jest lepszy (np mam maskę od lorda z Koriban i niby to wielki artefakt, ale maska z flashpointa jest już lepsza)? Czy może należy zbierać już jakieś konkretne matsy na krafta, by nie marnować czasu na high lewelu na głupoty? A może jest jakiś dedykowany dla healera secik, który jest dostępny od jakiegoś lvl tylko zmienia się w nim upgrady?
najlepiej jest ubierać się od razu w set modowalny, ciężko to wytłumaczyć na forum złap mnie albo kogoś innego na TSie to ci wytłumaczy
“A pessimist is a person who has had to listen to too many optimists.”
―Don Marquis
Masz za dobre serce, z niektórymi nie warto.―Hakuka

Awatar użytkownika
Etenas
Patrycjusz
Posty: 538
Rejestracja: wtorek, 31 lipca 2012, 10:45
Medals: 3
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Optio SWTOR Gestarum

Re: Sorc - Healer ver 2.0

Post autor: Etenas » piątek, 23 sierpnia 2013, 22:48

Ja zrobiłem jeden myk i jestem bardzo zadowolony z tej zmiany.

Zmieniłem augumenty z tych co dają willpower na te co dają cryta, bonus healing spadł mi do 1100 (-60 bonus heal) natomiast cryt podszedł do prawie 31% (+5% cryt chance). Jak na moje opłacalna zmiana.

W dpsie zmiany są podobne mniej o 60-70 bonus dmg na rzecz 5% cryta.

Awatar użytkownika
Pajchiwo
Posty: 219
Rejestracja: poniedziałek, 21 stycznia 2013, 15:06
Medals: 3
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Legionista SWTOR Gestarum Mecenas IX Kohorty

Re: Sorc - Healer ver 2.0

Post autor: Pajchiwo » wtorek, 17 września 2013, 16:47

Ile HPS dają bańki -> Kalkulator

Awatar użytkownika
Pieczar
Kwatermistrz
Co-OP Raid Leader
Co-OP Legionista
Posty: 1633
Rejestracja: czwartek, 22 listopada 2012, 23:07
Medals: 12
Lokalizacja: Krakow
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista eSport Trybun L2C Legionista D2 Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Sorc - Healer ver 2.0

Post autor: Pieczar » wtorek, 17 września 2013, 17:22

Pajchiwo pisze:Ile HPS dają bańki -> Kalkulator
Po tym jak rozmawiałem z Edziem, to ciężko ustalić ile tak naprawdę dają bańki, albo co dają.

To co leci z baniek to nie hps (jak w tym linku), tylko absorbcja, a to duża różnica.
Abs wchodzi na samym początku procesu wyliczania otrzymanych obrażeń, a healing na sam koniec - na prostym przykładzie:
leci damage 40k w tanka z 40% redukcji obrażeń
a) bańka absorbująca 10k
b) heal leczący za 10k

W sytuacji a) najpierw wchodzi absorbcja - czyli mamy 40k-10k=30k, potem redukcja obrażeń = końcowo mamy 30k*(1-0.4) = 18k dmg wchodzi na czysto
W sytuacji b) najpierw mamy redukcję obrażeń 40k*(1-0.4) = 24k, a potem leczymy, czyli zmniejszamy powstałe w ten sposób obrażenia 24k-10k = 14k dmg.

Nie, żebym stwierdzał, że baniek się nie używa, ale chciałem tylko zwrócić uwagę na ten fakt, że ilość dmg absorbowana przez bańkę, to nie jest czysty hps, bo jak dojdzie nam jeszcze absorbcja tanka, czy szansa wejścia shielda, to bańka może niewiele dać, a dość kosztowna jest.
Za to środek prewencyjny np przed lightningiem, czy na kiepskim przy laserze jest bardzo wskazana, bo wyciąga już cześć damage, którego potem nie trzeba topowąć.

Cerxina
Patrycjusz
Posty: 153
Rejestracja: piątek, 6 września 2013, 11:57
Medals: 1
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista

Re: Sorc - Healer ver 2.0

Post autor: Cerxina » poniedziałek, 18 listopada 2013, 13:04

Część te repliki PVE dla sorca heal nadal aktualne ?
Underworld Relic of Serendipitous Assault
Underworld Relic of Boundless Ages

:)

Awatar użytkownika
Bzyk
Namiestnik Cezara
Konsul
Posty: 4922
Rejestracja: sobota, 28 lipca 2012, 19:25
Medals: 37
Lokalizacja: Warszawa
Gender:
Status:
Offline

Złota falera WoW Trybun WoW Legionista SWTOR Trybun SWTOR Order Odrodzenia Imperium
SWTOR Gestarum FF XIV Legionista Skyforge Legionista Warframe Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty
Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty Brązowy Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Sorc - Healer ver 2.0

Post autor: Bzyk » poniedziałek, 18 listopada 2013, 14:12

Cerxina pisze:Część te repliki PVE dla sorca heal nadal aktualne ?
Underworld Relic of Serendipitous Assault
Underworld Relic of Boundless Ages

:)
Tak. Pierwszy na 100%
drugi to albo ten co podałaś , albo stary Elite WH z PVP :)
Pozdrawiam


[ obraz zewnętrzny ]

The Force is strong in me, obey or die !

Awatar użytkownika
Etenas
Patrycjusz
Posty: 538
Rejestracja: wtorek, 31 lipca 2012, 10:45
Medals: 3
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Optio SWTOR Gestarum

Re: Sorc - Healer ver 2.0

Post autor: Etenas » poniedziałek, 18 listopada 2013, 14:39

Dla heala może jeszcze być ten z procującym crytem (+6-7% jak się odpali) jak ktoś nie lubi klikanego.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Sith Inquisitor”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość