Huttball - Poradnik

Wszelakie informacje jakie mogą się przydać

Moderatorzy: Pretorianie, Moderatorzy AoC

Awatar użytkownika
BloodGed
Posty: 152
Rejestracja: niedziela, 4 grudnia 2011, 22:00
Lokalizacja: Łódź
Status:
Offline

Huttball - Poradnik

Post autor: BloodGed » środa, 18 stycznia 2012, 01:47

Nie jest to mój poradnik, ani tym bardziej nie jest to poradnik po polsku - aczkolwiek stwierdziłem że warto podzielić się z Kohortą tym co znalazłem, przedstawiam wam Huttball 101 Guide :

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=54647

W poradniku znajdziecie:
- Czym jest Huttball
- Jak gra się Huttball
- Groźne Miejsca
- Pomoce
- Jak Wygrywać Hutball'a?
- Czemu przegrywam na Hutball'u?
- Gra z gadżetami
- Sztuczki i Porady
- Tablica Wyników

Tłumaczenie poniżej - by Naiilo

Ps. brawa dla użytkownika z forum swtora - Highcommander.
Ostatnio zmieniony czwartek, 26 stycznia 2012, 16:16 przez BloodGed, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Gerdhard
Cezar
Posty: 8130
Rejestracja: piątek, 2 maja 2008, 08:46
Medals: 32
Lokalizacja: Mońki
Status:
Offline

Konsul IX Kohorty Pretorianin Sekcji IX Kohorty ANNORVM IX AoC Legionista WAR Centurion
AION Centurion WoW Pretorianin LOTRO Pretorianin SWTOR Trybun WildStar Trybun
L2C Legionista Sekcja FE Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Re: Huttball

Post autor: Gerdhard » środa, 18 stycznia 2012, 07:33

Ceallven tak jak napisałem wcześniej jak masz chwilkę i mozliwośc to prosił bym o przetłumaczenie:)
Obrazek

Awatar użytkownika
Naiilo
Posty: 49
Rejestracja: poniedziałek, 28 listopada 2011, 09:07
Lokalizacja: Kraków
Status:
Offline

Re: Huttball

Post autor: Naiilo » czwartek, 26 stycznia 2012, 11:39

_____ HuttBall 101 _____


http://www.swtor.com/media/trailers/huttball

Witajcie zawodnicy ! Girrida the Hut przyglądał się waszym poczynaniom w Hutball! Jest wielce zawiedziony waszymi poczynaniami, tak więc za sankcjonował stworzenie tego oto poradnika. Jako jego szanowany tłumacz, zostało mi przydzielone... to znaczy, dostąpiłem zaszczytu, zaprezentowania wam niniejszego poradnika.

Czym jest HuttBall?____________
Hutball to jeden z warzonów w Star Wars: The Old Republic. Na niniejszym warzonie dwie drużyny ścierają się przeciwko sobie w meczu o dominację. Zwycięzcą meczu zostaje ta drużyna która jako pierwsza zdobędzie 6 punktów. Jeśli żadna z drużyn nie zdobędzie 6 punktów, drużyna która zdobyła ich najwięcej w ciągu 15 minut trwania meczu wygrywa. Jeśli jest remis, drużyan któa na koniec trzyma piłkę zostaje zwycięzcą.

HuttBall jest unikatowym warzonem, jest jedynym w Star Wars: The Old Republic, który pozwala na granie tej samej frakcji przeciwko sobie. Umożliwia to granie republiki vs imperium, republika vs republika, imperium vs imperium. Mimo wcześniejszych spekulacji, nie ma takiej opcji aby gracze ze strony imperium i republiki znajdowali się w tej samej drużynie.

Hutbbal rozgrywany jest w miejscu znanym jako The Pit. Mapa podzielona jest na dwa duże zagłębienia, które trzeba pokonać aby zdobyć piłkę i przenieść ja za linię punktową drugiej drużyny. Na środku tej mapy pojawia się piłka. Jedyną drogą ze środka od piłki do linii punktowej, jest system ramp i rusztowań, który ciągnie się od środka mapy, nad zagłębieniami aż do linii punktowej. Gracze mogą przejść po górnej albo dolnej części rusztowania, albo próbować doskoczyć z zagłębienia. Te trzy drogi są jedyną ścieżką pozwalającą graczowi niosącemu piłkę dojść za linię punktową i zdobyć gola. Dodatkowo, poza noszeniem piłki, gracz ją niosący może podać ją do innego gracza, doskoczyć do kogoś albo być przyciągnięty przez różne zdolności klasowe.


Jak się gra w HuttBall?____________
HuttBall jest rozgrywany prze dwie losowo dobrane drużyny:

Drużyna RotWorms (Rozkładające się Robale) - reprezentowani przez kolor fioletowy.
Drużyna FrogDogs (Żabo-Psy) - reprezentowani przez kolor żółty/złoty.

Hutball jest rozgrywany bardzo podobnie do Amerykańskie futbollu. Drużyna wchodzi w posiadanie piłki i biegnie z nią (niesie) albo podaje do siebie. Aby podnieść piłkę, gracz musi kliknąć na nią prawym przyciskiem jeśli ta znajduje się na punkcie respawnu w centralnym punkcie mapy, albo zabić przeciwnika niosącego piłkę. Po tym jak gracz przeniesie piłkę przez linię punktową, zdobywają gola,a piłka się resetuje i pojawia znowu na środku mapy. Piłka znowu zostaje zdeklarowana jako neutralna, i pierwszy kto w nią kliknie może ją podnieść.


The Ball
[ obraz zewnętrzny ]
[ obraz zewnętrzny ]

Interfejs:
Pozostały czas: (każdy mecz trwa 15 min albo do zdobycia przez którąś z drużyn 6 punktów)
[ obraz zewnętrzny ]
Drużyna która jest w posiadaniu piłki (wskazywane poprzez piłkę w kułku)
[ obraz zewnętrzny ]
Aktualny wynik:
[ obraz zewnętrzny ]
Przynależność drużynowa gracza (FrogDog ŻÓŁTY / RotWorm FIOLETOWY)
[ obraz zewnętrzny ]

PRO-TIP: Kiedy niesiesz piłkę, twoja prędkość jest znacznie zredukowana. ZAWSZE wypatruj kogoś na dobrej pozycji, do kogo możesz podać aby przyśpieszyć zdobycie punktów!

Nakręceni? Strefy końcowe są oznaczone kolorami drużyn poprzez wielkie hexagonalne pola wyświetlające również symbol danej drużyny. Musisz przenieść piłkę do strefy punktowej PRZECIWNEJ DRUŻYNY ! Będziesz wiedział czy idziesz w dobrym kierunku jeśli spojrzysz na mapę. Będzie ona zawierać strzałki i tójkątne znaczniki questów. Osoba niosąca piłkę jest oznaczona poprzez żółty/fioletowy promień nad głową wyglądający jak snop światła, a nad jej głową będzie się unosiła piłka. Przykład:
[ obraz zewnętrzny ]d. Image example here:

[ obraz zewnętrzny ] Pułapki
Mapa zawiera trzy rodzaje "Pułapek:"

Ogień - te miejsca na mapie są ustawione z czasowym interwałem. Znajdują się one na rusztowaniach i zapobiegają zawodnikom przebiegnięcie po nich bez zatrzymania się i czekania aż płomienie zgasną. Zwracaj uwagę na światełka na słupkach obok "rusztu", jeśli te będą palić się na kolor pomarańczowy, znaczy to tyle że zaraz zaczną buchać płomienie. Ogień zadaje POWAŻNE obrażenia, i nie powinien być w ogóle przekraczany.

Pola kwasu - duże zielone zagłębienia zaraz za niższą częścią ramp, to właśnie kałuże kwasu. Jeśli do nich wejdziesz, zabiją cię w ciągu kilku sekund. Musisz albo je przeskoczyć (trzeba mieć jakiś dopalacz prędkości), albo je po prostu obejść. Pola kwasu zadają również SPORE obrażenia i nie powinno się do nich wchodzi, ale należy zauważyć że można w nich przetrwać znacznie dłużej niż w pułapkach ogniowych. Pola kwasu, nałożą na ciebie również efekt który spowalnia.

Dmuchawy - znajdują się na prawo i lewo od piłki, w samym centrum mapy. Wyrzucą one każdego zawodnika, który na nie wejdzie wysoko w powietrze. Rezultat wyrzucenia jest całkowicie losowy i wyrzuci cię gdzieś w okolicach środka mapy. Jeśli jesteś szczęśliwcem, możesz wylądować na wyższym rusztowaniu biegnąc w dobrym kierunku razem z piłką. Upadek z dmuchawy nie powoduje żadnych obrażeń, ale jeśli masz pecha możesz wylądować w kałuży kwasu, albo pułapce ogniowej.


[ obraz zewnętrzny ] Pomoce/busty
Mapa zawiera trzy rodzaje pomocy/buffów:
Boost Prędkości: ten buff znajduje się pośrodku każdego z dwóch zagłębień, mniej więcej na ich środku u podstawy jednego z filaró rusztowań. Buff ten pozwoli ci, na szybkie przemieszczanie przez krótki okres czasu, bardzo dobrze sprawdza się do szybkiego wydostania się z zagłębienia.
Heal/Dps buff: ten buff zwiększy zadawane obrażenia i leczone obrażenia. Znajdują się one po obu prawej i lewej stronie mapy w okolicach środka.
Leczący buff: jest to natychmiastowe ulecznie (około 3/4 HP). Jest ich cztery i znajdują się one pry rampach wyjściowych z zagłębień po każdej ze stron mapy.


[ obraz zewnętrzny ]Jak wygrać mecz HuttBall?____________

Dobra rozgrywka HutBall składa się z trzech faz, które powtarzają się przy każdym zdobyciu gola.

Faza 1: "Otwarcie" celem tej fazy jest zdobycie piłki. Jeśli przeciwnicy są w posiadaniu piłki, twoim priorytetowym celem powinno być jej odzyskanie. Można to zrobić tylko poprzez zabicie gracza niosącego piłkę.
Faza 2: "Rozgrywka" ciągnie się przez całą grę. Tutaj odbywa się walka o piłkę, kontrolę ramp i rusztowań, buffów, spawna piłki. Jest KLUCZOWYM aby drużyny trzymały się z dala od zagłębień. Klasy dysponujące atakiem zasięgowym powinny pozycjonować się aby zdominować górną część rusztowań. Wszyscy gracze powinni się zastanawiać co robią inni: biegają z piłką, podają, atakują, czy używają CC?
Faza 3: "Punktowanie" aby zapunktować, drużyna musi dojść do linii punktowej z piłką. Wymaga to wiedzy co robią przeciwnicy (nie atakuj przeciwników, jeśli ostatnio ich dużo zginęło, co postawi ich duża liczbą między tobą a piłką/linia punktową). Wiedzy o umiejętnościach (nie szarżuj/atakuj, nie zabieraj piłki jeśli twoje kluczowe zdolności się nie odnowiły - saber ward/leap/ knock back/stuny/CC/wardy). Wiedzy o tym co robią twoi koledzy z drużyny (ZAWSZE staraj się podać piłkę do kogoś kto jes dobrze wysunięty na wyższych rusztowaniach albo w ogóle gdy znajduje się na linii punktowej! To gra drużynowa a nie solo!).

Po zdobyciu punktu, drużyna musi szybko wrócić do pierwszej fazy, jeśli drużyna skupi się na drugiej fazie, będzie się zabawiała w PVP po całej mapie, szybko będzie jasne że nie wygrają tego meczu.


[ obraz zewnętrzny ]czemu przegrywam HuttBall?____________
Generalnie mówiąc, jeśli zauważasz że nie wygrywasz meczów, najprawdopodobniej jest coś co robisz źle. Zadaj sobie następujące pytania:

Czy wpadasz do zagłębień pod rampami ?
Czy biegasz wzdłuż mapy aż do ogrodzeń na jej końcach?
Czy biegasz w złą stronę z piłką?
Czy ignorujesz osobę która niesie piłkę?

Jeśli nie popełniasz powyższych pomyłek, powinieneś się zastanowić nad podawaniem. Podawanie jest kluczowym elementem rozgrywki w Huttball. Podania są albo udane, albo przechwycone, albo też niecelne, co powoduje respawnem piłki na środku boiska. W sytuacji, gdy nie masz do kogo podać (i zaraz umrzesz), często najlepszym rozwiązaniem jest odrzucić piłkę zamiast pozwolić przeciwnikom zabić cię i wziąć piłkę.

PRO TIP: Inna alternatywą jest podanie do przeciwnika, który zaraz padnie. Spowoduje to, że piłka zaraz wróci do twojej drużyny, albo zresetuje się w centralnym punkcie mapy, jeśli nikogo nie ma w pobliżu.

A co jeśli udało ci się opanować podawanie a nadal trudno wygrać ci mecz? Może to być powodem tego że twoja drużyna jest ogrywana. Drużyny które opanowały różne techniki, łatwiej i częściej wygrywają mecze. Podczas gdy niektóre techniki są łatwe do opanowania (wyskakiwanie z zagłębień, wyciąganie kogoś z nich, ogłuszanie i unieruchamianie kogoś w pułapkach ogniowych itd) znacznie zwiększą twoje szanse na wygraną, ale trzeba pamiętać że nie ma techniki, która zagwarantowała by zwycięstwo. Najlepsze co możesz zrobić to unikanie złych zachowań/przyzwyczajeń. Jest 5 takich rzeczy których powinieneś unikać:

Przewidywalna ścieżka: jedynym sposobem wygrania huttball jest zmienianie ścieżek którymi twoja drużyna zdobywa gola. Jeśli za każdym razem będziesz biegł tą samą droga, przeciwnicy to w końcu zauważa i zablokują cię.

Złe CC - nie ma nic gorszego niż gdy zdobywa punkt przeciwnik, który ma odporność na CC. Każdy gracz może być podatny na CC tylko przez jakiś czas... pasek "resolve" zapełni się w końcu i kolejne CC nie będą miały na niego żadnego efektu. JEST BARDZO WAŻNYM aby zachować CC na moment gdy ktoś może zdobyć punkt. Możesz wtedy zepchnąć go do zagłębienia, ogłuszyć w płomieniach, spowolnić, jeśli tego nie zrobisz, jednym rozwiązaniem jest czysty DPS, który może się okazać za wolny.
Przytulanie się do piłki

Przytulanie się do piłki - brak podawania gdy jesteś już prawie na linii punktowej. Najlepsza praktyka jest podawanie gdy zbliżasz się strefy punktującej. Na papierze wydaje się to dosyć proste, jednak w praktyce jest nie stosowane. Tyle razy już widziałem graczy próbujących przekroczyć linię, a nie podać. Kończyło się to ich śmiercią i przejęciem piłki przez drużynę przeciwną w momencie gdy już mieliśmy zdobyć gola. Dzieje się tak gdyż gracz niosący piłkę jest najczęściej najbardziej namierzany przez całą drużynę przeciwną. Zanim się zorientują że podałeś, może być już dla nich za późno.

Zostawanie z niosącym piłkę - w przeciwieństwie do popularnego mitu, nie jest najlepszym coś takiego. Dla przykładu, niektórzy gracze muszą zostać w miejscu resetowania się piłki aby zwiększyć szanse na ponowne zdobycie piłki po zaliczeniu gola. Inni gracze muszą grać defensywnie, inni ofensywnie. Ktoś musi przeczyścić ścieżkę dla niosącego piłkę, ktoś musi wysunąć się na pozycję do podania. Najważniejsze to rozdzielić się po mapie, i upewnić że niosący piłkę ma różne opcje do wyboru!



[ obraz zewnętrzny ]Gadget Play____________
Ogólnie ściemnianie, różne sposoby na odwrócenie uwagi, zmylenie przeciwników, wykiwanie ich. Należy zauważyć,że te zagrywki mogą być często bardzo użyteczne i pomocne, ale również niosą ze sobą pewny stopień ryzyka, i mogą ułatwić przeciwnikowi zdobycie piłki albo nawet gola!

Kiedy używać trików... te zagrania są bardzo efektywne PONIEWAŻ nie używa się ich za każdym razem gdy am się piłkę. Dla przykładu, jeśli twoja drużyna zawsze zaraz po zabraniu piłki podaje, drużyna przeciwna zauważy to i będą starać się zabić osobę do której podajesz. Z tego powodu, te zagrania działają najlepiej gdy są niespodziewane. Dla najlepszego efektu nie zaleca się używania tego samego zagrania dwa razy w tym samym meczu.

Oto kilka najlepszych zagrań jakie możesz wykorzystać, i powinieneś się z nimi zaznajomić, będziesz ich używał w którymś momencie, a dobra drużyna będzie wiedziała jak się na nie przygotować, co pomoże wam zdobyć punkty i w konsekwencji wygrać mecz.

Skok w zagłębienie - pierwszą zasadą Hutballa jest nigdy nie spadać do tego zagłębienia, prawda? Ta zagrywka może załatwić wam szybki i łatwy punkt. Po pierwsze zdobądź piłkę, a następnie zwróć uwagę drużyny przeciwnej, co nie powinno być szczególnie trudne, i skacz od razu do zagłębienia przed ich strefą punktowania, postaraj się zabić również kogoś z drużyny przeciwnej. Jeśli zgrasz to dobrze w czasie, ktoś powinien się odrodzić w strefie początkowej i pojawić się na krawędzi zagłębienia, użyj do niego doskoku i szybko zdobądź gola zanim reszta połapie się o co chodzi. Niektóre klasy mają możliwość doskoku do kogoś z własnej drużyny, jednak to wymaga dobrej współpracy.

Przyciągnięcie do siebie - słabo znana technika przyciągnięcia kogoś do siebie. Ta taktyka jest najlepiej używana tak samo jak powyższa, gdzie niosący piłkę znajduje się w zagłębieniu. Większość uwagi jest skupiona na niosącym piłkę, przez co powinieneś mieć ułatwione zadanie. Najlepiej jest kogoś wyciągać już an samą linię punktową.

Luka w rusztowaniu - najbardziej oczywistą i najszybsza droga do zdobycia gola jest po podniesieniu piłki najpierw na górną część rusztowania a następnie zeskok w dół na dolne rusztowanie i do linii punktującej. W ten sposób stworzysz lekkie zamieszanie a przeciwnicy powinni ustawiać się na górnej części rampy. Dodatkowo trzeba zauważyć że pułapki ogniowe na dolnej i górnej ramie są ustawione na różny czas aktywacji.

Szybkie zebranie - najszybsza klasa do zbierania piłki jest consular/inquisitor, który może użyć znacznego przyśpieszenia aby pojawić się tam jako pierwszy. Wiedząc o tym przygotuj jakieś zasięgowe CC aby spróbować samemu przejąc piłkę albo dać na to czasinnym.

Kock-back / Hazard death - nie ma nic bardziej satysfakcjonującego (no może poza zdobyciem gola) niż użycie CC do zabicia przeciwnika. Jest ich sporo, ale najlepsze to takie które pozwolą ci odepchnąć kogoś, zrzucić z rusztowania albo uwięzić kogoś w pułapce ogniowej. Możesz próbować również wciągnąć kogoś w ogień albo kwas stojąc tuż przed pułapką i przyciągając przeciwnika do siebie.

Smear-the-carrier - często możesz zdobyć dużo punktów podając piłkę do przeciwnika którego zaraz zabijesz. Jest to bardzo ryzykowna taktyka, ale trzeba uważać, gdyż jeśli nie będzie nikogo w pobliżu zabijanego przeciwnika, piłka zresetuje się na sodku boiska.

Ratunek z zagłębienia - często znajdziesz się w sytuacji gdy będziesz na rusztowaniu i będziesz atakowany z kilku stron. Jeśli zaczyna brakować ci HP i jest jasnym że nie zdołasz podać piłki ani zdobyć punktu, najlepszym ratunkiem jest skok w dół. Nawet jeśli padniesz, przeciwnicy będą zmuszeni tachać piłkę długą drogę z spodu zagłębienia i da to czas twojej drużynie na jej odzyskanie. Jeśli nie zginiesz, zbierz dopalacz prędkości na środku zagłębienia i biegnij po "uleczenie" a następnie... tu jest sporo możliwości :)

Odwrócenie - ta zagrywka jest skuteczna między dwoma graczami którzy biegną z piłką po górnym i dolnym rusztowaniu podając do siebie nawzajem. Pułapki ogniowe na górze i dole nie są ze sobą zsynchronizowane czasowo, więc jedna osoba będzie zawsze miała czas na przejście, podanie i tak w kółko.


[ obraz zewnętrzny ]Triki i porady____________

Oto kilka porad końcowych:

Pozycjonowanie:
* Stanie na krawędzi rusztowania często powoduje że ktoś kto się do ciebie leapuje (doskok) ląduje w dole w zagłębieniu, gdyż nie ma dla niego miejsca aby ustał.
* Klasy które nie dysponują zasłona (smuggler/imperial agent) mogą wykorzystywać liczne przeszkody aby się za nimi ukryć. W skład takich wchodzą różne pudła na rampach, słupki obok pułapek ogniowych. Staraj się zakłócić linię widoczności do ciebie.
* Wspinaj się na górę, dominacja ramp i rusztowań jest bardzo istotna i drużyna która takową posiada, często wygrywa grę.

Szybkie kile:
* Wykorzystuj pułapki an mapie, wrzucaj do nich przeciwników, używaj CC gdy się w nich znajdują.
* stój na krawędzi kałuży kwasu i wciąg do niej przeciwnika, jeśli będziesz stał na samej krawędzi, po przyciągnięciu wylądują w w środku.

Szybkie leczenie:
* Zawsze używaj swojej zdolności do leczenie jeśli tylko jest aktywna poza walką. Nawet jeśli masz tylko troszkę brakującego zdrowia, twoja moc, amunicja, focus zregeneruje się również.
* zwracaj uwagę na obecność power upów w rogach mapy. Jeśli masz pełne HP albo tylko troszeczkę brakującego, a przeciwnik miałby wziąć boosta, lepiej często samemu go wziąc i zmarnować efekt niż pozwolić się podleczyć przeciwnikowi.

Stymulanty !!! - pamiętaj o używaniu ! nawet jeśli sam nie masz biochemii, kup kilka u sprzedawcy, nie są drogie, a możesz zyskać znaczą przewagę nad kimś kto ich nie używa. Inna sprawa to stimmy PVP, są super skuteczne, drogie ale dają niesamowitego kopa!

Quick Travel:
* Pamiętaj aby po śmierci zawsze najpierw aktywować swój boost do speed, resztę można zrobić już szybciej biegnąc.

Buffs:
* każda klasa ma jakiś, pamiętaj że twoi koledzy mogą ich potrzebować, aktywuj w każdym wolnym momencie ! To samo tyczy się tarcz itp.


UPDATE:
* Nowa technika pozwala na leapowaniu się Guradiana/Juggernauta do kogoś czekającego na linii punktowej w ukryciu.
* każdy kto niesie piłkę powinien mieć rzuconego na siebie guarda ! zawsze to trochę mniej obrażeń.
* Pamiętajcie to nie jest mecz na zdobycie największej ilości fragów, tylko goli !
* Kiedy jesteś na pozycji do podania, nie biegaj jak być miał mrówki w d**** tylko stój w miejscu, możesz skakać. Nie ma nic gorszego jak podanie którego nikt nie przechwycił. Pamiętaj, podający nie ma objawień i nie wie co dokładnie zrobisz.


Tłumaczeni by Naiilo
Obrazek

Awatar użytkownika
Gerdhard
Cezar
Posty: 8130
Rejestracja: piątek, 2 maja 2008, 08:46
Medals: 32
Lokalizacja: Mońki
Status:
Offline

Konsul IX Kohorty Pretorianin Sekcji IX Kohorty ANNORVM IX AoC Legionista WAR Centurion
AION Centurion WoW Pretorianin LOTRO Pretorianin SWTOR Trybun WildStar Trybun
L2C Legionista Sekcja FE Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Re: Huttball

Post autor: Gerdhard » czwartek, 26 stycznia 2012, 12:53

Nailo piękna robota.
Obrazek

Awatar użytkownika
Yustaman
Posty: 438
Rejestracja: środa, 8 czerwca 2011, 09:47
Lokalizacja: Płock
Status:
Offline

Re: Huttball

Post autor: Yustaman » czwartek, 26 stycznia 2012, 12:57

Zgadza się, niezłe info o tym wz. Mnie osobiście zaskoczyła informacja o bufach, zastanawiałem się do czeg są te świecące ustrojstwa.

Nie zmienia to faktu, że nie lubię tego wz. :D

Tzeencz
Posty: 1041
Rejestracja: środa, 1 lipca 2009, 21:38
Status:
Offline

Re: Huttball

Post autor: Tzeencz » czwartek, 26 stycznia 2012, 14:40

Tłumaczenie i robota świetna, co nie zmienia faktu, że na wz w swtor nagradzany jest dps i kille a nie wygranie (w dalszym ciągu)...
fighting for peace is like fucking for virginity...

Lotro, WAR, WoW, SWTOR ...

Awatar użytkownika
Hauva
Posty: 1466
Rejestracja: poniedziałek, 14 lutego 2011, 08:07
Medals: 9
Lokalizacja: Kraków
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista GW2 Optio ArcheAge Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty

Re: Huttball

Post autor: Hauva » czwartek, 26 stycznia 2012, 15:00

Ale za przegraną masz 500 waloru a za wygraną masz 1k waloru (przykładowo) jak zdobędziesz nawet te 4 medale więcej to zarobisz 200 waloru więcej czyli do wygranej stawki i tak nie dobijesz. Dobra robota z tłumaczeniem ... co nie zmienia faktu że taką wiedzę ma się po kilku rozgrywkach tego WZ.

Awatar użytkownika
BloodGed
Posty: 152
Rejestracja: niedziela, 4 grudnia 2011, 22:00
Lokalizacja: Łódź
Status:
Offline

Re: Huttball

Post autor: BloodGed » czwartek, 26 stycznia 2012, 16:15

dzieki za tlumaczenie Naiilo :) nie mialem zupelnie czasu sie za to zabrac :)

Awatar użytkownika
Naiilo
Posty: 49
Rejestracja: poniedziałek, 28 listopada 2011, 09:07
Lokalizacja: Kraków
Status:
Offline

Re: Huttball - Poradnik

Post autor: Naiilo » czwartek, 26 stycznia 2012, 17:05

A tak jakoś dzisiaj rano mi się nudziło :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Pieczar
Kwatermistrz
Posty: 1617
Rejestracja: czwartek, 22 listopada 2012, 23:07
Medals: 11
Lokalizacja: Krakow
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista eSport Trybun L2C Legionista D2 Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Huttball - Poradnik

Post autor: Pieczar » poniedziałek, 8 kwietnia 2013, 19:10

Pobawie się w kopacza i odgrzebię temat :)

The ball is actually made of an explosive device enscased by an uranium shell. This causes the run speed of the player who is carrying the ball to decrease. If one of the teams try to keep the ball in their possession without trying to score, the Hutt will detonate the ball causing harm to everyone surrounding the ball carrier, and placing a new ball back at the center
źródło: http://swtor.wikia.com/wiki/Huttball

Ta piłka wybucha w końcu czy nie? A jeśli tak to kiedy?
Pośledziłem troche internetu i różnie ludzie piszą, a sam nigdy się z tym nie spotkałem.

Awatar użytkownika
Legion
Posty: 18
Rejestracja: piątek, 5 kwietnia 2013, 22:50
Lokalizacja: Bydgoszcz
Status:
Offline

Re: Huttball - Poradnik

Post autor: Legion » środa, 10 kwietnia 2013, 14:54

bardzo przydatny poradnik ;)
teraz merc i powertech mają nowego skila 30 % bonus speed i tarcza ;p może być ciekawie ;)
czekam na nowy up poradnika xD

Awatar użytkownika
Andariel
Patrycjusz
Posty: 1540
Rejestracja: poniedziałek, 19 listopada 2012, 01:02
Medals: 11
Lokalizacja: 3miasto
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Optio SWTOR Gestarum eSport Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty
Srebrny Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Huttball - Poradnik

Post autor: Andariel » środa, 10 kwietnia 2013, 17:48

Ragneurs pisze:Pobawie się w kopacza i odgrzebię temat :)

The ball is actually made of an explosive device enscased by an uranium shell. This causes the run speed of the player who is carrying the ball to decrease. If one of the teams try to keep the ball in their possession without trying to score, the Hutt will detonate the ball causing harm to everyone surrounding the ball carrier, and placing a new ball back at the center
źródło: http://swtor.wikia.com/wiki/Huttball

Ta piłka wybucha w końcu czy nie? A jeśli tak to kiedy?
Pośledziłem troche internetu i różnie ludzie piszą, a sam nigdy się z tym nie spotkałem.
Jestem pewien, że piłka wybucha ponieważ raz miałem jakiś bug i utknąłem pod rampą obok dmuchawy, nikt nie mógł mnie sięgnąć. Nie próbowałem podać piłki bo był stan 0:0 i stwierdziłem że skoro jesteśmy przy piłce to wygramy. W pewnym momencie walneła no i zabiła. Z minutke dwie z nią stałem nie pamiętam dokładnie ile.
pozdrawiam, Andy

Awatar użytkownika
Dragonian
Patrycjusz
Posty: 638
Rejestracja: czwartek, 15 marca 2012, 18:22
Medals: 7
Gender:
Status:
Offline

SWTOR St. Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty

Re: Huttball - Poradnik

Post autor: Dragonian » czwartek, 28 listopada 2013, 09:32

Piłkę można mieć max 2 min potem się umiera/ew ją traci i jest reset

Awatar użytkownika
Fenris
Posty: 11
Rejestracja: wtorek, 26 sierpnia 2014, 14:38
Lokalizacja: Wrocław
Gender:
Status:
Offline

Re: Huttball - Poradnik

Post autor: Fenris » niedziela, 14 września 2014, 21:10

Legion pisze:bardzo przydatny poradnik ;)
teraz merc i powertech mają nowego skila 30 % bonus speed i tarcza ;p może być ciekawie ;)
czekam na nowy up poradnika xD
Na PT zdaje to egzamin.
Na mercu wydaje się być beznadziejne.

Awatar użytkownika
Vi'Tani
Posty: 934
Rejestracja: czwartek, 5 lipca 2012, 16:13
Medals: 3
Lokalizacja: Pruszków
Gender:
Status:
Offline

SWTOR Centurion SWTOR Gestarum

Re: Huttball - Poradnik

Post autor: Vi'Tani » poniedziałek, 15 września 2014, 07:28

Fenris pisze:
Legion pisze:bardzo przydatny poradnik ;)
teraz merc i powertech mają nowego skila 30 % bonus speed i tarcza ;p może być ciekawie ;)
czekam na nowy up poradnika xD
Na PT zdaje to egzamin.
Na mercu wydaje się być beznadziejne.
Przez rok od czasu napisania posta który zacytowałeś wiele się w klasach zmieniło :roll:

Nadal uważam jednak, że hydraulic overrides jest przegiętym skillem na Huttball, zaraz obok operativowego fikołka 8-)
Czemu gram healerami w MMO? Dlatego.

Modernizacja komputera? Carolus! ;)

Awatar użytkownika
Bzyk
Pretorianin
WoW Optio
Posty: 4786
Rejestracja: sobota, 28 lipca 2012, 19:25
Medals: 31
Lokalizacja: Warszawa
Gender:
Status:
Offline

Złota falera WoW Legionista SWTOR Trybun SWTOR Order Odrodzenia Imperium SWTOR Gestarum
FF XIV Legionista Skyforge Legionista Warframe Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty
Brązowy Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Huttball - Poradnik

Post autor: Bzyk » poniedziałek, 15 września 2014, 09:52

Vi'Tani pisze:
Przez rok od czasu napisania posta który zacytowałeś wiele się w klasach zmieniło :roll:

Nadal uważam jednak, że hydraulic overrides jest przegiętym skillem na Huttball, zaraz obok operativowego fikołka 8-)

ja bym do tej listy dodał asassinowy teleport :evil:
Fenris pisze:
Legion pisze: czekam na nowy up poradnika xD
(...)
Fenris może nowy poradnik ? :)
Pozdrawiam


[ obraz zewnętrzny ]

The Force is strong in me, obey or die !

Pumbos
Posty: 8
Rejestracja: wtorek, 24 czerwca 2014, 10:10
Gender:
Status:
Offline

Re: Huttball - Poradnik

Post autor: Pumbos » wtorek, 9 grudnia 2014, 10:05

Teraz juz mniej wiecej wiem z czym to sie je;) Dzieki

ODPOWIEDZ

Wróć do „Poradniki - SWTOR”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość