Akademia PvP

Wszelakie informacje jakie mogą się przydać

Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy AoC

Bosch
Posty: 72
Rejestracja: wtorek, 12 lipca 2011, 19:25
Lokalizacja: Kraków
Status:
Offline

Akademia PvP

Post autor: Bosch » wtorek, 17 stycznia 2012, 10:02

Skoro jesteśmy gildią o profilu PvP to myślę że warto zgromadzić wiedzę o "najlepszych praktykach"w walkach PvP.
Siedząc na mumble nieraz słychać cenne uwagi zarówno od tych którzy biorą na klatę czterech imperialnych
jak i tych dla których SWOTOR jest pierwszym MMO ale coś ciekawego zauważyli.
Wiele z tych uwag ginie lub trafia tylko do tych osób które w danej chwili są z kimś kto rad udzielić może.
Cóż każdy ma prawo do swoich sekretów ale są i tacy co chętnie z innymi podzielą się doświadczeniem.
Sam pamiętam z Warka gdy byłem co prawda w innej gildii ale gościnnie bywałem na komunikatorze z IX Kohortą z racji sojuszu,
że ogrmnym plusem IX (docenianym też przez inne gildie) było na rajdach wyjaśnianie uczestnikom nawet i podstawowych zasad.
To była siła tej gildii gdy nawet nowe osoby miały szansę w krótkim czasie stać się efektywnymi graczami.
Jeśli ktoś chciałby podzielić się doświadczeniem zapraszam.
Jeśli takich cennych uwag uzbiera się da się to usystematyzować (np. podzielić na wskazówki dla klas, wz) i niejeden zapewne z chęcią przeczyta.

Cóż sam raczej nie uważam się za "wyjadacza" a w grze gram na "healu" Jedi Sage jednak kilka może i śmiesznie oczywistych
zasad z punktu widzenia heal wpiszę na dobry początek:

- jeśli widzisz na ziemi żółty obłok to wejdź w niego a dostaniesz heala. Jest to obszarowy heal Sage który leczy
3000 HP przez 10 sekund.
- jeśli masz Guard to rzuć go przed wejściem do walki na kogoś kto jest healerem lub silnym dps o słabym armorze.
- jeśli widzisz że ktoś cię zaczął healować to nie zawsze dobrym pomysłem jest uciekanie przed atakującym w zaułki bo w ten
sposób uciekasz też healerowi który nie może cię dalej leczyć tracąc niejednokrotnie przygotowywany żmudnie cast który niestety wymaga
stania w miejscu
- ruszaj się, ruszaj się jak tylko możesz
- jeśli już stoisz to patrz pod nogi, gdy pojawią się np. czerwone, fioletowe figury to znak że trzeba parę metrów od nich odbiec zanim zamienią się w damage.
- jeśli możesz rzucać "bańkę" (Force Armor) daj ją nie tylko sobie ale także innym graczom (np. od razu gry za kilka sekund zacznie się walka). To jedna z najefektywniejszych forma powstrzymania burst damage
i zaliczana do WZ do statystyk Heal.
- postaraj sie zidentyfikować healera u przeciwnika i daj grupie cynk który to gracz
- jeśli jesteś healerem a sytuacja nie wymaga nagłego heala - pomóż jako dps pomagając likwidować przeciwnika niż
starać się usilnie wymuskać zdrowie partnera z 80% na 100% HP
- przerywaj casty przeciwnika (Sage ma np. do tego skill "Mind Snap"), szczególnie te które widać że są długo przygotowywane
- broń w pierwszej kolejności swoich healerów (no chyba że akurat trzeba przerwać podkładanie bomby)
- przed walką zaopatrz się w MedPacki i używaj ich w walce. Pozwalają przeważyć szalę zwycięstwa w niejednej potyczce
- jako dps używaj asystowania, healer przeciwnika nie utrzyma kogoś na kimś siedzi 3-4 atakujących za to bez problemu wyleczy dwoją grupę gdy każdy atakuje innego przeciwnika.
- jako Jedi Sage Seer będąc healerem rzucaj instant doty (Weaken Mind) trochę krwi napsują a przedwszystkim spowolnią
- nie stunuj kogoś kto już jest "nieprzytomny", poczekaj chwilę i zrób to gdy się "ocknie". Seria stunów zablokuje każdego
a przedwszystkim skutecznie pozwoli załatwić helarea (znam to na własnej skórze)
- W grupie zawsze masz jeszcze jeden potężny skill - nazywa się "Mumble" i daje komunikację Instant bez Cooldown :)

...

Awatar użytkownika
Thorn
Co-OP Legionista
Posty: 1931
Rejestracja: poniedziałek, 3 października 2011, 13:16
Medals: 6
Lokalizacja: Andover, UK
Status:
Offline

SWTOR Optio GW2 Optio Mecenas IX Kohorty

Re: Akademia PvP

Post autor: Thorn » wtorek, 17 stycznia 2012, 11:46

Dobrym sposobem na dowiedzenie sie czegos o swojej klasie, poznania jej sekretow, czy tez nauczenia sie lepszego jej wykorzystania jest ogladanie i analiza wszelkiego rodzaju filmikow z PvP nagrywanych przez roznych graczy i umieszczanych na przyklad na Youtube.

W sieci pelno jest rowniez roznego rodzaju poradnikow, rozkladajacych poszczegolne klasy na czynniki pierwsze.

Nalezy skupic sie nie tylko na swojej klasie ale tez systematycznie poznawac klasy wroga, aby znac slabe strony przeciwnika i moc wykorzystac je przeciwko niemu.

Awatar użytkownika
Kevlarr
Posty: 223
Rejestracja: poniedziałek, 7 lutego 2011, 22:39
Lokalizacja: Warszawa
Status:
Offline

Re: Akademia PvP

Post autor: Kevlarr » wtorek, 17 stycznia 2012, 11:55

Dobre rozeznanie klas i skilli przeciwnika, to 50% sukcesu. Moze ktos robil research?

Awatar użytkownika
Andarist
Posty: 2722
Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
Medals: 13
Lokalizacja: Szczecin
Status:
Offline

AION Legionista TERA Centurion WoT Legionista SWTOR Legionista FF XIV Legionista
Skyforge Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Akademia PvP

Post autor: Andarist » wtorek, 17 stycznia 2012, 12:17

Tak jak Bosh zauważył - Mumble i ciągła komunikacja! Trzeba mówić, szczególne osoba wyznaczająca cel.

Trzymamy się razem i jedna osoba wyznacza cele. Pod nóż w pierwszej kolejności healer a potem mocny dps "makaroniarz" lub operative. Jeśli nie ma nikogo takiego w pobliżu to obojętnie kto, byle wszyscy bili jednego - bardzo to rycerskie a do tego skuteczne (no i heala łatwiej dostać). :)

Kolejna rzecz: jeśli wchodzi się taką ekipą na WZ to inni gracze (random) zwykle oczekują, że ta grupa przejmie dowodzenie, więc trzeba je przejąć. Np przed rozpoczęciem Alderaan ktoś od nas pisze na opsie "IX 's going left, rest middle pls" lub "All middle". Jeśli będziemy się patrzyć co inni zrobią to będzie tylko zamieszanie.

O Huttballu nie będę się wypowiadał, gram najmniej przydatną klasą na tej wz a do tego nie lubię jej ;)
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein

Bosch
Posty: 72
Rejestracja: wtorek, 12 lipca 2011, 19:25
Lokalizacja: Kraków
Status:
Offline

Re: Akademia PvP

Post autor: Bosch » wtorek, 17 stycznia 2012, 13:16

Następna taktyka jaką zaobserwowałem np. na WZ Alderan czy VoidStar:

Z reguły na samym początku grupa nasza i przeciwnika zbliżają się "ostrożnie" do siebie i "macają".
Warto wtedy by ktoś kto ma przyciąganie do siebie, wyrwał na szybko jednego Sitha i wtedy cała reszta max DPS na klienta. Zawsze to jednego mniej zanim reszta grupy przeciwnika zdąży wejść do walki.
A potem... asystujemy i następny do piachu.

Awatar użytkownika
Andarist
Posty: 2722
Rejestracja: środa, 8 lipca 2009, 11:05
Medals: 13
Lokalizacja: Szczecin
Status:
Offline

AION Legionista TERA Centurion WoT Legionista SWTOR Legionista FF XIV Legionista
Skyforge Optio Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Akademia PvP

Post autor: Andarist » wtorek, 17 stycznia 2012, 13:26

Na Alderaan i Voidstar zauważyłem, że jeśli "czerwoni" nie mają zdecydowanej przewagi w gearze, mają tendencję do ustawiania klas dystansowych na maksymalnej odległości i zmuszają by podejść bliżej do nich, wtedy ktoś w ukryciu (operative lub assassin) podchodzi i przejmuje niebroniony cel. Trzeba mieć oczy wokół głowy i trzymać jakiegoś instanta zasięgowego
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -Albert Einstein

Awatar użytkownika
Thorn
Co-OP Legionista
Posty: 1931
Rejestracja: poniedziałek, 3 października 2011, 13:16
Medals: 6
Lokalizacja: Andover, UK
Status:
Offline

SWTOR Optio GW2 Optio Mecenas IX Kohorty

Re: Akademia PvP

Post autor: Thorn » wtorek, 17 stycznia 2012, 13:30

Następna sprawa, to nie wdajmy się w walkę w pobliżu re-spawn point'a.
Unikajmy tego, gdyż przeciwnik ma wtedy przewagę, a często się zdaża, że stara się nas w taką walkę wciągnąć.


Hutball - jak mamy piłke i staramy się ją zanieść na linię końcową, unikajmy zabijania przeciwników przed i za nami. Spowalniajmy, odrzucajmy i stunujemy.
Zapobiegniemy dzięki temu ich re-spawnowi i nie pojawią się, by nas przywitać, tuż przed linią końcową.
Cenne spostrzeżenie made by Hauva :)

Awatar użytkownika
Szept
Posty: 2907
Rejestracja: piątek, 20 czerwca 2008, 14:45
Medals: 1
Status:
Offline

Pretorianin Sekcji IX Kohorty

Re: Akademia PvP

Post autor: Szept » wtorek, 17 stycznia 2012, 14:19

to ja jeszcze dodam do grania wpilke.
nie masz szansy donieść piłkę do lini koncowej? nie masz szansy podać?
poinformuj ludzi by biegli "na środek" i żuc piłkę gdziekolwiek w ziemie....aby nie tam gdzie stoją sithowie.
S.

Awatar użytkownika
Ballarum
Posty: 3966
Rejestracja: sobota, 25 września 2010, 12:50
Medals: 12
Lokalizacja: Gdańsk/Carrigaline
Gender:
Status:
Offline

LOTRO St. Legionista SWTOR Trybun GW2 Trybun WildStar Optio ArcheAge Legionista
Uczestnik zlotów IX Kohorty Srebrny Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Akademia PvP

Post autor: Ballarum » wtorek, 17 stycznia 2012, 15:07

Sa wstepne informacje ze na VS jest exploit pozwalajacy na podkladanie bomb bez wykrycia przeciwnika - wiec do patcha (a nie wiadomo czy to naprawia) czasami sporadycznie rzucajcie AOE pod drzwi nawet jak nikogo tam nie ma. Klasy ktore moga uzywac tego exploita to Assasin i Operative.

Bosch
Posty: 72
Rejestracja: wtorek, 12 lipca 2011, 19:25
Lokalizacja: Kraków
Status:
Offline

Re: Akademia PvP

Post autor: Bosch » wtorek, 17 stycznia 2012, 15:09

no tak Huttbal temat rzeka....jako Sage mam trochę przydatnych skilli:
- Sage ma wyciągarkę która pozwala przyciągnąć partnera z piłką, najczęściej biegnę z przodu na wyższej rampie niż ten z piłką i w razie jego kłopotów przyciągam do siebie
- nie biegam w kupie razem z gościem z piłką, jak już na jego poziomie to zawsze z 20m do przodu by mógl w razie czego podać do mnie piłkę albo ja go przeciągnąć przez ogień przez który on nie zdążył przelecieć a ja już tak.
- raczej latać w odstępach jak w rugby by można było podawać piłki a nie przebijać się głową w mur.
- jak już pisaliście nie skupiamy się na zabiciu przeciwnika ale wyczyszczeniu drogi poprzez odrzucanie, stun itp.
- jak już ten nasz z piłką jest "w ogródku" i witamy się z gąską to raczej biec i stanąc na linii by ten z piłą (który z reguły mocno jest atakowany) po prostu ją podał i zaliczyć punkt.
- dps to głównie ma robić kwas i ogień. Przelatują przez "grzejnik" to Stun albo jak się jest Sage w drzewku gdzie Force Lift (podwieszanie) jest instant. Lub coś podobnego jak ktoś ma np. zamrażarki
- jak piłka nie zmierza do naszej bramki to z reguły nie lecę po respawn na wprost na rampę ale od razu zeskakuję na dół i lecę lewą lub prawą stroną by jak najszybciej dostać się na boczne rampy i dać możliwość podania mi piłki. choć bywają wyjątki gdy nasi są daleko z przodu i wtedy ciągnę na środek bo piłka zapewne się tam niebawem pojawi

Awatar użytkownika
Swietomir
Patrycjusz
Posty: 751
Rejestracja: piątek, 22 sierpnia 2008, 08:08
Status:
Offline

Re: Akademia PvP

Post autor: Swietomir » wtorek, 17 stycznia 2012, 15:10

Teraz cos ode mnie, co stosuje od niedawna.
Poinformuj lidera opsa, zeby markowal ich healerow (niestety tylko lider moze to robic), albo popros zeby dal tobie lidera i sam to zrobisz. Raz zmarkowany cel, ma znaczek nad glowa, az do konca wz. Wierzcie mi, robi to wielka roznice i w koncu wiem, skad imperialisci zawsze sie na mnie grupowo rzucali po kazdym moim zgonie.

Do odnajdywania healerow, najlepiej nadaje sie inny healer :D A jak ktos nie wie, ktore czary sa leczace, to mowie ze wszystkie te, ktore maja zielone tlo.

Awatar użytkownika
Marvik
Posty: 716
Rejestracja: piątek, 14 sierpnia 2009, 02:08
Lokalizacja: Sosnowiec
Status:
Offline

Re: Akademia PvP

Post autor: Marvik » wtorek, 17 stycznia 2012, 15:52

- nie stunuj kogoś kto już jest "nieprzytomny", poczekaj chwilę i zrób to gdy się "ocknie".
- nie stunuj też jak ma nad głową biały pasek (pełny lub spadający).

Bosch
Posty: 72
Rejestracja: wtorek, 12 lipca 2011, 19:25
Lokalizacja: Kraków
Status:
Offline

Re: Akademia PvP

Post autor: Bosch » wtorek, 17 stycznia 2012, 15:53

A tu coś dla tych z harpunem (albo czymkolwiek do przyciągania przeciwnika).
Video pokazujące jak go używać na Hutball
http://supremeriftlevelingguide.com/swt ... l-ability/

a także tego samego autorstwa taktyki dla Jedi Shadow:
http://supremeriftlevelingguide.com/swt ... -huttball/

Awatar użytkownika
Sajra
Posty: 72
Rejestracja: wtorek, 13 grudnia 2011, 21:24
Lokalizacja: Wrocław / Piotrków Tryb.
Status:
Offline

Re: Akademia PvP

Post autor: Sajra » wtorek, 17 stycznia 2012, 18:52

Dobra - ja aktualnie z przyczyn religijno-losowych grać nie mogę, ale że duzo sie wszelakich pvp grało, to zarzucę paroma poradami dotyczącymi bolączki większości newbie, czyli positioningu, który wbrew pozorom ma olbrzymie znaczenie w każdym PvP, w stworku również.
1,rzecz chyba oczywista, ale mimo wszystko - Healer trzyma się ZA LINIĄ DPS'ów. Ktoś rushuje na najdalszego sitha jaki jest możliwy solując? Olej go!! Zapewne i tak go solo nie wyhealujesz jak się na niego grupą rzucą, a jeżeli wystawiśz się na ogien przeciwnika zejdziesz momentalnie, a w skutek tego zejść może duzo więcej twoich sojuszników niż ten jeden noobek. Jeśeli macie w teamie 3 luib więcej heali mozna sobie pozwolić na taki wypad, w przeciwnym wypadku nigdy.
2. Dla Ranged DPSów - nigdy nie przekraczaj lini meele przeciwnika. Może ci się wydawać, że jeśli masz full HP to jak coś szybko się usuniesz, ale wystarczy, ze 2 przeciwników da ci stunlocka i nie dośc że nic im obrażeń nie zadasz to sam zejdziesz.
3. Light/Medium Armor Meele DPS - pamiętaj, że nie jesteś tankiem!! Ściągnięcie przeciwnego healera jest bardzo ważne, ale jeśli się oidsunie bardzo do tyłu nie ma sensu go gonić za cenę własnej śmierci! Jeśli jest daleka i tak już nie wyhealuje front-line'a, natomiast ty rzucając się w pogoń za nim wystawiasz się na focus-gank ze strony przeciwnika. Możesz trochę zrushować (pozostając w miarę w zasięgu własnych healerów), żeby gościa przestraszyć, ale samobójcze misje bardziej szkodzą twojej drużynie niż służą. Na heala idziesz w momencie mass rusha twoich meele-DPS'ów, tudzież stun-locka - NIGDY SOLO! Na cmentarzach najwięcej właśnie takich bohaterów ;P
4. Heavy Armor DPS - możesz sobie pozwalać na rushe poza zasięg swoich healerów, ale i tak miej na uwadze, że zmasowany atak może cię zgnoić ;P najlepiej, jeśli macie komunikację głosową, lub zorganizowaną przez kogoś innego na OPSie, żebyś szedł przodem, żeby ogień p;rzeciwnika skupił sie na tobie, gwarantując przezywalność słabszym klasom.

To tyle względem podstawowych zasad positioningu zależnych od roli. Oczywiści musicie uwzględnić swoje własne skille klasowe, ale podstawy to podstawy.

Awatar użytkownika
Velrann
Posty: 34
Rejestracja: środa, 7 grudnia 2011, 13:26
Lokalizacja: Lublin/Warszawa/Legionowo
Status:
Offline

Re: Akademia PvP

Post autor: Velrann » środa, 18 stycznia 2012, 08:45

Wczoraj na huttballu testowalem technike pt w dół i guardian leap. Jest to bardzo ciekawa umiejętność guardiana otrzymywana na 50 poziomie. Polega ona na doskoku do sojusznika ponadto posiadając 2 elementy zbroii pvp dps leczy nas o 8%. Technika jest bardzo ciekawa. Po otrzymaniu piłki, biegniemy w dół (pit) przy krawędzi powinien stać ktos z włączonym stealth, robimy doskok i już jesteśmy pod linią. Ważne żeby zawsze ktoś był przy resecie.
Ps. Guardian leap zmiejsza damage o 20% na celu a z talentów może również obniżać obrażenia które my przyjmujemy.
Miłej zabawy:)

Tzeencz
Posty: 1041
Rejestracja: środa, 1 lipca 2009, 21:38
Status:
Offline

Re: Akademia PvP

Post autor: Tzeencz » środa, 18 stycznia 2012, 09:00

MVP - po zakończeniu wz każdy ma możliwość oznaczenia jednej osoby, która jego zdaniem szczególnie dobrze grała - dobrym zwyczajem jest dawać te pkty healerom, których Bioware ma w pompie i mają z reguły połowę (jeśli nie mniej) medali niż dpsy...
fighting for peace is like fucking for virginity...

Lotro, WAR, WoW, SWTOR ...

Bosch
Posty: 72
Rejestracja: wtorek, 12 lipca 2011, 19:25
Lokalizacja: Kraków
Status:
Offline

Re: Akademia PvP

Post autor: Bosch » środa, 18 stycznia 2012, 10:46

Tak jak wspomniał Sajra utrzymanie szyku to praktycznie sedno gry w grupie (oprócz komunikacji).
Niestety wymaga sporego zgrania i dyscypliny. Obecnie prawie tego nie zauważam.
No może na początku walki jakoś tam szyk jest a potem to już kawaleria :)
A już nawyk powrotu do szyku to unikat.
Z zazdrością ale i uwielbieniem zdarza się mi obserowawać taki zgrany 5-6 osobowy team który cały czas stara się utrzymać szyk i idzie jak nóż przez masło nawet przez 2-3 razy większą grupę 50-tek.
Tu jednak nie pozostaje nic innego jak tylko ćwiczyć i ćwiczyć nawyki w boju.

Awatar użytkownika
Sajra
Posty: 72
Rejestracja: wtorek, 13 grudnia 2011, 21:24
Lokalizacja: Wrocław / Piotrków Tryb.
Status:
Offline

Re: Akademia PvP

Post autor: Sajra » środa, 18 stycznia 2012, 11:19

Ogolnie polecam zorganizowanym grupom cwiczenie pozycjoningu 'przy okazji' zawsze kiedy taka się nadaża. Zauważyłem taką rzecz, że jeśli WZ jest już właściwie wygrany wszyscy rzucają się na happy-frag-fest, a pomyślcie, że możecie ten czas przeznaczyć na trenowanie czegoś, co się wam naprawdę przyda, ok może zdobędziecie 1, czy 2 medale mniej, ale doświadczenie zaowocuje w przyszłości i tych WZek będziecie wygrywali z czasem coraz więcej. Jeśli na Aldeeranie macie 2 wiezyczki i 100 pkt przewagi, czy na Voidstarze 2 min do końca rundy, a przeciwnik nie ma już szans się przebić przez wszystkie bramy - nie marnujcie tego czasu na nabijanie fragów, tylko zakomunikujcie na mumblu 'chłopaki, teraz trenujemy walkę w szyku'. Bo tego się trzeba nauczyc - na im łatwiejszych walkach tym szybciej wam pójdzie - a z czasem naprawdę trudne walki będziecie w stanie dzieki temu wygrać.

Awatar użytkownika
Kevlarr
Posty: 223
Rejestracja: poniedziałek, 7 lutego 2011, 22:39
Lokalizacja: Warszawa
Status:
Offline

Re: Akademia PvP

Post autor: Kevlarr » środa, 18 stycznia 2012, 15:00

To dodam od siebie:

Huttball - sentinel

Kilka razy otrzymalem pilke stojac na gorze konstrukcji. Na dole przy lini mety czeka shit ktory bronil wejscia. Technika - force leap, nawet przez ogien (doskok ktory stunuje) i po jego plecach do mety.

Generalnie sentinel sie swietnie przemieszcza skaczac po rampach i przeskakujac przez bajorka. Po plecach shitow moze sie przemieszczac z pilka, rowniez uciekajac przed wieksza zgraja.

Tzeencz
Posty: 1041
Rejestracja: środa, 1 lipca 2009, 21:38
Status:
Offline

Re: Akademia PvP

Post autor: Tzeencz » środa, 18 stycznia 2012, 15:13

!!!! Możliwy exploit !!!!

Wspominam o tym, ponieważ BW twierdzi, że wszystko jest ok, a także dobrze jest mieć świadomość co jest możliwe i z czego również imperium może korzystać...

link z forum BW: http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=181828

OCB?! Otóż z tego co napisali ludzie smuggler operative korzystając z umiejętności "smuggle" (grupowy hide na 15 sekund) może schować osobe podkładającą bombę na Void Star, zajmującą wieżyczkę na Alderaanie i niosącego piłkę na Huttballu...
fighting for peace is like fucking for virginity...

Lotro, WAR, WoW, SWTOR ...

Awatar użytkownika
Green-Fairy
Posty: 21
Rejestracja: poniedziałek, 2 stycznia 2012, 08:08
Status:
Offline

Re: Akademia PvP

Post autor: Green-Fairy » czwartek, 19 stycznia 2012, 17:31

Jeszcze kilka tipsów mi się nasuwa pewnie kilka oczywistych ale co tam:

Hutball
- Jeżeli wrogim runerem jest klasa zdolna do skoku (Force Leap, Storm) nie jest dobrym pomysłem stać przy swojej linni po respawnie. Najlepiej od razu wskakiwac na najniższy poziom mapy (pit), tam gdzie jest speed buff.

- Jeżeli potrafisz przyciągać wrogów to bardzo skuteczną startegią zapobiegającą zdobyciu punktu przez przeciwnika jest wciągnięci runer do pitu.

- Podczas podania piłkę przechwytuje osoba stojąca najbliżej środka kółka które pojawia się na ziemi. Daje to czasami możliwość przejęcia podania, zwłaszcza jeżeli mamy skille odpychające.

- Jeżeli uda się przejąc piłkę w okolicy linni naszej drużyny najczęściej opłaca się ją wyrzucić.

- W razie remisu punktowego WZ wygrywa drużyna która miała piłkę jako ostatnia. Jeżeli zostało niewiele czasu do końca a punktów jest tyle samo można przywłaszczyć sobie piłkę i sie ukryć. Najlepszym miejscem jest okolica buffa leczącego przy naszym respawnie.

Dorzucam jescze krótki ale bardzo dobry filmik pokazujący pro skill w hutballu:

Awatar użytkownika
Bies
Posty: 68
Rejestracja: sobota, 3 sierpnia 2013, 16:00
Medals: 1
Status:
Offline

AO Legionista

Re: Akademia PvP

Post autor: Bies » piątek, 28 marca 2014, 17:27

Widze ze thear troche sie przykurzyl.

Co do PVP.
1. Bindy bindy jeszcze raz bindy. Zawsze warto zbindowac sobie co przydatniejsze skille po klawisze QEZC.
2. Mysz z bindowaniem key. Podpinamy sobie pod klawisz interrupta i stun breakera.
Jesli ma sie dodatkowo opcje makro w myszy dobrze jest podpiac pod klawisze skille off gcd. Np. pod jeden klawisz bindujemy u PT Shoulder cannon i heat blast.
Tak samo mozna bindowac np. kolto i shielda. (o ile EA nie zmienilo tak samo mozna bylo bindowac explosive fuel, adrenale(nie dziala na wz ale jak nas gdziesz przyczochraja na PVE sie przydaje) i relikty majac przez chwile masywnego bursta)
Battlemaster Doomsong Skyburner "This is not the bountyhunter grapling peoples in to acid pits you are looking for."

Awatar użytkownika
Bzyk
Cezar
Konsul
Posty: 4942
Rejestracja: sobota, 28 lipca 2012, 19:25
Medals: 45
Lokalizacja: Warszawa
Gender:
Status:
Offline

Namiestnik Cezara IX Kohorty Złota falera ANNORVM IX WoW Trybun WoW Legionista
SWTOR Trybun SWTOR Order Odrodzenia Imperium SWTOR Gestarum FF XIV Legionista Skyforge Legionista
Warframe Legionista Uczestnik zlotów IX Kohorty Mecenas IX Kohorty Złoty Medal Igrzysk IX Kohorty Brązowy Medal Igrzysk IX Kohorty

Re: Akademia PvP

Post autor: Bzyk » poniedziałek, 31 marca 2014, 12:20

A żeś wygrzebał temat ze sterty kurzu :P

Odkąd PvP w SWTOR siadło zajęliśmy się tylko PvE. Informacje w tym temacie mocno są nieaktualne :) Ale zawsze można się podzielić swoimi uwagami co do rozgrywki PvP
Pozdrawiam


[ obraz zewnętrzny ]

The Force is strong in me, obey or die !

Awatar użytkownika
Fenris
Posty: 11
Rejestracja: wtorek, 26 sierpnia 2014, 14:38
Lokalizacja: Wrocław
Gender:
Status:
Offline

Re: Akademia PvP

Post autor: Fenris » czwartek, 11 września 2014, 12:30

Jak ktoś lubi lvlować alty to jeśli ktoś pogra trochę PvP każdą klasą, którą lvluje to już jest 50% sukcesu jeśli się z kimś duelujesz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Poradniki - SWTOR”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości