Star Fighter 1.01
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy AoC
- Gural
- Posty: 88
- Rejestracja: środa, 6 listopada 2013, 15:01
- Medals: 2
- Lokalizacja: Łódź
- Gender:
- Status: Offline
Star Fighter 1.01
Na pewno każdy po wczoraj ma już jakiś statek, swoje uwagi i przemyślenia.
Dla osób które jeszcze nie wiedzą nic na ten temat
Podstawowe informacje dla nowych:
http://dulfy.net/2013/11/15/swtor-galac ... yer-guide/
Informacje o upgradach:
http://dulfy.net/2013/11/11/swtor-galac ... nts-guide/
Kalkulator:
http://dulfy.net/2013/11/16/swtor-galactic-starfighter/ - jeszcze nie działa albo coś u mnie jest nie tak.
Postaram się napisać coś więcej w tym temacie w wolnej chwili i po zrobieniu większej ilosci walk
********************************************************************
********************************************************************
Hangar
http://dulfy.net/wp-content/uploads/201 ... e-menu.jpg
Wejściu do Hangaru mamy dostępnych 5 zakładek
Górny status bar
Ship Requisition - są to komendacje które dostajemy po rozegraniu bitwy. Liczone są na każdy statek oddzielnie. Służą do upgradów statku (lepsze działka, tarcze, silniki).
Fleet Requisition - są to komendacje które dostajemy po rozegraniu bitwy (jest to 10% Ship Requisition ). Dzięki nim kupujemy nowe statki, odblokowujemy kompanionów do ich obsługi.
? - uruchamia samouczek. Nie polecam klikania w czasie raidu ponieważ nie ma zapytania czy chce się go uruchomić
Ships - tutaj pokazują się dostępne dla nas wszystkie statki, aktualnie mamy 3 kategorie statków
- Strike Figther (standardowe statki z rakietami naprowadzającymi)
- Scout (szybkie i zwrotne statki - dzięki nim łatwo się przejmuje cele)
- GunShip (jak to ktoś powiedział - daleki zasięg, łatwo niszczone)
Zaraz na początku rozgrywki powinniśmy mieć dostępne 3 statki - po jednym z każdej kategorii (osoby ze statusem prefered mają dostępne tylko 2). W pierwszych dwóch kategoriach mamy dostępne dodatkowe 2 statki do wykupienia (jeden za 1800 CC, drugi za 5k Fleet Requisition). Statki które można wykupić mają zazwyczaj dostępne dodatkowe itemy do kupienia które są lepsze od statków podstawowych.
Components - to jest menu do szeroko określonego upgradowania statków. Temat na cały temat chyba Na razie sugeruję duffiego.
Cosmetics - miejsce gdzie można wydać CC. Dzięki CC można mieć inne kolory poszycia, kolory blasterów czy kolory gazów z silników.
Crew - tutaj wybieramy osoby które będą nam "towarzyszyć" w naszej walce. Każdy z kompanionów będzie dawał dodatkowego boosta do poszczególnych parametrów. Zacznę od dołu a potem powiem dlaczego. Dokładnie każdy kompanion jest opisany tutaj - http://dulfy.net/2013/11/14/swtor-galac ... rew-guide/ . Każdy kompanion daje dwie zdolności z danej kategorii więc tutaj tak na prawdę wybieramy balans czego oczekujemy od statku.
- Engineering - zdolności inżynierskie takie jak:
--- Zmniejszenie kosztów użycia silnika
--- Zwiększenie ilości energii w silnikach
--- Zmniejszenie kosztu użycia strzałów
--- Zwiększenie ilości energii na broń
z tego co na razie zauważyłem najbardziej przydatny jest Blizz
- Tactical - komunikacja i zagłuszanie:
--- zwiększenie zasięgu w jakim widzimy przeciwników naszych kolegów
--- zwiększenie naszego zasięgu
--- zwiększenie zasięgu naszego focusa
--- zwiększenie siły "dampingu"
z tego co na razie zauważyłem najbardziej przydatny jest Talos
- Defensive - zdolności obronne:
--- zwiększenie wielkości tarczy
--- zwiększenie prędkości odzyskiwania tarczy
--- zwiększenie uników
--- obniżenie obrażeń
tutaj jest to chyba czysto indywidualna sprawa
- Offensive - zdolności ofensywne:
--- zwiększenie ilości amunicji
--- zmniejszenie cooldowna oraz przeładowania broni drugiej
--- zwiększenie kąta strzału
--- zwiększenie celności
tutaj także bardzo jest to indywidualna sprawa zależna od sposobu grania
- CoPilot - CoPilot jest wybierany przez nas na sam koniec jak już ustalimy cały skład. Z 4 osób wybieramy dzięki temu jaką będziemy mieli dostępną 4 zdolność w czasie rozgrywki. Oczywiście możemy zacząć tutaj (znaleźć skilla którego chcemy używać i od razu ustawić sobie jedną z osób pozostałych). Ale ja osobiście wolę wybrać pasywy a potem dopiero pozostałe zdolności.
Blizz - jest to jedyni CoPilot / ablilites który umożliwia naprawdę kadłuba (hull). 245/6sek co 1min. Polecam!!
Launch - miejsce gdzie zapisujemy się na walki. Zarówno solo jaki w w grupie (z tego co zauważyłem nawet będąc w opsie zapisuje się tylko max 4 osoby z grupu w której się znajdujesz).
********************************************************************
********************************************************************
Walka
W czasie walki trzeba się nauczyć kilku podstawowych rzeczy w samym ruchu oraz w tym co wiedzimy na ekranie.
Po pierwsze pamiętajmy o zasięgu broni. Jeżeli cel który wybieramy do zniszczenia nie "pali" się na czerwono nie ma co strzelać do niego bo jest za daleko. Większość broni ma zasięg do 5km. Snajperka około 15km.
Drugą rzeczą o której należy pamiętać to iż broń druga (prawy przycisk myszki) zazwyczaj wymaga Locka --- czyli przytrzymujemy prawy przycisk i jak już skończy się namierzanie to go puszczamy.
Teraz samo sterowanie.
Myszką wskazujemy kierunek lotu.
W - zwiększenie ciągu statku (wymaga trzymania przycisku)
S - zmniejszenie ciągu statku - do 25-33% (wymaga trzymania przycisku)
X - zmniejszenie ciągu statku - do pełnego zatrzymania statku (muszę sprawdzić czy wymaga trzymania przycisku czy nie)
Space - burst 320% mocy silników (zjadana jest wtedy ich energia)
A - obrót w lewą stronę względem osi
D - obrót w prawą stronę względem osi
Pod przyciskami 1-3 mamy zdolności które związane są z uzbrojeniem, silnikiem itp (wszystko zależne od rodzaju statku oraz uzbrojenia).
Przycisk 4 to zdolność CoPilota
F1-F3 - to zwiększenie boosta na odpowiednio Broń, Tarczę, Silnik
F4 - powrót do ustawień podstawowych
Tab - przeskakiwane między celami (tutaj trzeba pamiętać o zasięgu)
E - target celu w zasięgu myszki
R - target celu który nas atakuje
F - trzeba przytrzymać --- dzięki temu możemy obracać kamerę i zobaczyć czy ktoś nie leci za nami
Z - trzeba przytrzymać --- dzięki temu możemy poruszać kursor po ekranie i zobaczy np abilitesy (nie wiem po co ale można)
C - zmienia patrzenie kamery żeby patrzeć na Cel - dzięki temu łatwo znaleźć swój cel i sprawić nasze położenie względem niego (nie będziemy kręcić się jak kot z pęcherzem )
Dla osób które jeszcze nie wiedzą nic na ten temat
Podstawowe informacje dla nowych:
http://dulfy.net/2013/11/15/swtor-galac ... yer-guide/
Informacje o upgradach:
http://dulfy.net/2013/11/11/swtor-galac ... nts-guide/
Kalkulator:
http://dulfy.net/2013/11/16/swtor-galactic-starfighter/ - jeszcze nie działa albo coś u mnie jest nie tak.
Postaram się napisać coś więcej w tym temacie w wolnej chwili i po zrobieniu większej ilosci walk
********************************************************************
********************************************************************
Hangar
http://dulfy.net/wp-content/uploads/201 ... e-menu.jpg
Wejściu do Hangaru mamy dostępnych 5 zakładek
Górny status bar
Ship Requisition - są to komendacje które dostajemy po rozegraniu bitwy. Liczone są na każdy statek oddzielnie. Służą do upgradów statku (lepsze działka, tarcze, silniki).
Fleet Requisition - są to komendacje które dostajemy po rozegraniu bitwy (jest to 10% Ship Requisition ). Dzięki nim kupujemy nowe statki, odblokowujemy kompanionów do ich obsługi.
? - uruchamia samouczek. Nie polecam klikania w czasie raidu ponieważ nie ma zapytania czy chce się go uruchomić
Ships - tutaj pokazują się dostępne dla nas wszystkie statki, aktualnie mamy 3 kategorie statków
- Strike Figther (standardowe statki z rakietami naprowadzającymi)
- Scout (szybkie i zwrotne statki - dzięki nim łatwo się przejmuje cele)
- GunShip (jak to ktoś powiedział - daleki zasięg, łatwo niszczone)
Zaraz na początku rozgrywki powinniśmy mieć dostępne 3 statki - po jednym z każdej kategorii (osoby ze statusem prefered mają dostępne tylko 2). W pierwszych dwóch kategoriach mamy dostępne dodatkowe 2 statki do wykupienia (jeden za 1800 CC, drugi za 5k Fleet Requisition). Statki które można wykupić mają zazwyczaj dostępne dodatkowe itemy do kupienia które są lepsze od statków podstawowych.
Components - to jest menu do szeroko określonego upgradowania statków. Temat na cały temat chyba Na razie sugeruję duffiego.
Cosmetics - miejsce gdzie można wydać CC. Dzięki CC można mieć inne kolory poszycia, kolory blasterów czy kolory gazów z silników.
Crew - tutaj wybieramy osoby które będą nam "towarzyszyć" w naszej walce. Każdy z kompanionów będzie dawał dodatkowego boosta do poszczególnych parametrów. Zacznę od dołu a potem powiem dlaczego. Dokładnie każdy kompanion jest opisany tutaj - http://dulfy.net/2013/11/14/swtor-galac ... rew-guide/ . Każdy kompanion daje dwie zdolności z danej kategorii więc tutaj tak na prawdę wybieramy balans czego oczekujemy od statku.
- Engineering - zdolności inżynierskie takie jak:
--- Zmniejszenie kosztów użycia silnika
--- Zwiększenie ilości energii w silnikach
--- Zmniejszenie kosztu użycia strzałów
--- Zwiększenie ilości energii na broń
z tego co na razie zauważyłem najbardziej przydatny jest Blizz
- Tactical - komunikacja i zagłuszanie:
--- zwiększenie zasięgu w jakim widzimy przeciwników naszych kolegów
--- zwiększenie naszego zasięgu
--- zwiększenie zasięgu naszego focusa
--- zwiększenie siły "dampingu"
z tego co na razie zauważyłem najbardziej przydatny jest Talos
- Defensive - zdolności obronne:
--- zwiększenie wielkości tarczy
--- zwiększenie prędkości odzyskiwania tarczy
--- zwiększenie uników
--- obniżenie obrażeń
tutaj jest to chyba czysto indywidualna sprawa
- Offensive - zdolności ofensywne:
--- zwiększenie ilości amunicji
--- zmniejszenie cooldowna oraz przeładowania broni drugiej
--- zwiększenie kąta strzału
--- zwiększenie celności
tutaj także bardzo jest to indywidualna sprawa zależna od sposobu grania
- CoPilot - CoPilot jest wybierany przez nas na sam koniec jak już ustalimy cały skład. Z 4 osób wybieramy dzięki temu jaką będziemy mieli dostępną 4 zdolność w czasie rozgrywki. Oczywiście możemy zacząć tutaj (znaleźć skilla którego chcemy używać i od razu ustawić sobie jedną z osób pozostałych). Ale ja osobiście wolę wybrać pasywy a potem dopiero pozostałe zdolności.
Blizz - jest to jedyni CoPilot / ablilites który umożliwia naprawdę kadłuba (hull). 245/6sek co 1min. Polecam!!
Launch - miejsce gdzie zapisujemy się na walki. Zarówno solo jaki w w grupie (z tego co zauważyłem nawet będąc w opsie zapisuje się tylko max 4 osoby z grupu w której się znajdujesz).
********************************************************************
********************************************************************
Walka
W czasie walki trzeba się nauczyć kilku podstawowych rzeczy w samym ruchu oraz w tym co wiedzimy na ekranie.
Po pierwsze pamiętajmy o zasięgu broni. Jeżeli cel który wybieramy do zniszczenia nie "pali" się na czerwono nie ma co strzelać do niego bo jest za daleko. Większość broni ma zasięg do 5km. Snajperka około 15km.
Drugą rzeczą o której należy pamiętać to iż broń druga (prawy przycisk myszki) zazwyczaj wymaga Locka --- czyli przytrzymujemy prawy przycisk i jak już skończy się namierzanie to go puszczamy.
Teraz samo sterowanie.
Myszką wskazujemy kierunek lotu.
W - zwiększenie ciągu statku (wymaga trzymania przycisku)
S - zmniejszenie ciągu statku - do 25-33% (wymaga trzymania przycisku)
X - zmniejszenie ciągu statku - do pełnego zatrzymania statku (muszę sprawdzić czy wymaga trzymania przycisku czy nie)
Space - burst 320% mocy silników (zjadana jest wtedy ich energia)
A - obrót w lewą stronę względem osi
D - obrót w prawą stronę względem osi
Pod przyciskami 1-3 mamy zdolności które związane są z uzbrojeniem, silnikiem itp (wszystko zależne od rodzaju statku oraz uzbrojenia).
Przycisk 4 to zdolność CoPilota
F1-F3 - to zwiększenie boosta na odpowiednio Broń, Tarczę, Silnik
F4 - powrót do ustawień podstawowych
Tab - przeskakiwane między celami (tutaj trzeba pamiętać o zasięgu)
E - target celu w zasięgu myszki
R - target celu który nas atakuje
F - trzeba przytrzymać --- dzięki temu możemy obracać kamerę i zobaczyć czy ktoś nie leci za nami
Z - trzeba przytrzymać --- dzięki temu możemy poruszać kursor po ekranie i zobaczy np abilitesy (nie wiem po co ale można)
C - zmienia patrzenie kamery żeby patrzeć na Cel - dzięki temu łatwo znaleźć swój cel i sprawić nasze położenie względem niego (nie będziemy kręcić się jak kot z pęcherzem )
Ostatnio zmieniony czwartek, 5 grudnia 2013, 11:47 przez Gural, łącznie zmieniany 6 razy.
-
- Posty: 713
- Rejestracja: niedziela, 23 października 2011, 15:18
- Medals: 5
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
- Gender:
- Status: Offline
Re: Star Fighter
ooo świetna sprawa, właśnie pykam od wczoraj (zakupiłem w końcu suba hehe) i przydałoby się coś podłapać w tych przestworzach bo narazie to tylko latam i sobie strzelam
- Deadlytears
- Posty: 1347
- Rejestracja: niedziela, 25 listopada 2012, 01:03
- Medals: 8
- Gender:
- Status: Offline
Re: Star Fighter
Już mogłeś się postarać i chociaż potłumaczyć troche bo na dulfy każdy ma dostęp
Ale jakby co, moge Ci w wolnej chwili z tym pomóc
Ale jakby co, moge Ci w wolnej chwili z tym pomóc
-
- Posty: 713
- Rejestracja: niedziela, 23 października 2011, 15:18
- Medals: 5
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
- Gender:
- Status: Offline
Re: Star Fighter
dobrze jest, ide coś przyciąć, bo tera już podstawki załapałem :] FOR THE EMPIRE
- Gural
- Posty: 88
- Rejestracja: środa, 6 listopada 2013, 15:01
- Medals: 2
- Lokalizacja: Łódź
- Gender:
- Status: Offline
Re: Star Fighter 1.01
Dodałem trochę info. W wolnym czasie będzie więcej.
- Deadlytears
- Posty: 1347
- Rejestracja: niedziela, 25 listopada 2012, 01:03
- Medals: 8
- Gender:
- Status: Offline
Re: Star Fighter 1.01
No to czeka mnie lektura dzisiaj widać dużo do ogarnięcia jeszcze jest
Re: Star Fighter 1.01
Brawo
w końcu trochę pojaśnienia bez konieczności główkowania- brawo
PS. joyem można już grać ?
w końcu trochę pojaśnienia bez konieczności główkowania- brawo
PS. joyem można już grać ?
- Gural
- Posty: 88
- Rejestracja: środa, 6 listopada 2013, 15:01
- Medals: 2
- Lokalizacja: Łódź
- Gender:
- Status: Offline
Re: Star Fighter 1.01
Oficjalnie nie jest wspierany Joy. W poniedziałek kolega przyniesie mi do pracy więc wieczorem przetestuję. Podejrzewam że na analogowym powinno być całkiem przyjemnie grać. Ale potwierdzę dopiero po testach.
Re: Star Fighter 1.01
PO dyskusji i kilku meczach rozegranych w grupie zamieszczam szybki podstawowy build dla srednio ogarniętych z grami tego typu.
Założenia:
Zniwelować brak refleksu i skilla w celowaniu.
Zwiększyć manewrowość celem 'wchodzenia na ogon' przeciwnikowi.
Zapewnić duży firepower w przypadku 'dog fight'.
Oto co otrzymałem:
F-T6 Rycer
Primary Weapon:
Quad Laser Cannon
+Increased Rate of Fire
Primary Weapon:
Heavy Laser Cannon
do wymiany na
Ion Cannon
Secoundary Weapon:
Proton Torpedos
+ Reduced Lock On Time
Shields:
Quick-Charge Shields (default)
Engines:
Koiogrean Turn (default)
Capacitor:
Frequency Capacitor
+Increased Rate of Fire
Magazine:
Power Pool Extender
Reactor:
Turbo Reactor (default)
Thrusters:
Turning Thrusters
Kolorem zielonym zaznaczyłem moduły istotne dla buildu, kupowane w pierwszej kolejności. Każdy z nich kosztuje 1000 - 2000 pkt, więc powinno się je szybko sfarmić
Kolorem niebieskim zaznaczyłem moduły, co do których nie mam zdania jak na razie.
Kolorem czerwonym zaznaczyłem to co mi nie odpowiada, ale nie miałem jeszcze za co pozmieniać.
Podsumowanie:
1. Quad Laser Cannon znane ze wszystkich części filmów i serii X-Wing to chyba najbardziej szybkostrzelne działo w uniwersum. Dla ludzi o niskiej celności to fala śrutu, którą można zasypać przeciwnika i zmusić do reakcji. Jeden strzał nie zadaje za dużo obrażeń, ale jeśli wejdziemy celowi na ogon i u da nam się go złapać kiedy leci na wprost goniąc innego gracza, to możemy być pewni, że lufa mu zmięknie po wyłapaniu całej serii pocisków.
2. Proton Torpedo - omija pancerz i tarcze, namierza cel z 10km, ale dość wolno lata. Działa jako idealny straszak, kiedy nie mamy dość mocy aby dogonić przeciwnika, który siedzi koledze na ogonie - namierzamy cel i zmuszamy do manewru. Jeśli nie zareaguje to dostanie torpedę.
3. Proton Torpedo - skrócenie czasu namierzania jest niezwykle istotne jeśli porywamy się na dog fight. Zginąłem kilkanaście razy zanim się połapałem jakim cudem wszyscy mnie oneshotują. Otóż - namierzamy gościa lecącego w naszą stronę po respawnie. Na dystansie - 10.000 - 9.000m zaczynamy namierzanie torpedą. Jeśli skręci - to wchodzimy na ogon. Jeśli nie to zaczynamy dog fight. Odpalamy torpedę i używamy całej mocy działek.
4. Druga broń primary jakoś na razie nie jest przeze mnie używana. Planuję zakup Ion Cannon, żeby szybko usuwać tarcze świeżym przeciwnikom zmuszając ich do przemyślenia sytuacji. Koleś z ciężko uszkodzonym kadłubem szarżuje jeśli ma pełne tarcze, ale jakoś tak się dzieje, że ludzie z nie draśniętym statkiem ale bez tarcz nagle zaczynają uciekać - co w tym buildzie jest nam na rękę.
5. Thrusters - Turning Thrusters i ewentualne jego upgrade są dość istotne jeśli chcemy wejść komuś na ogon. Szybkie statki zwykle przelecą nad nami i zaczną zawracać lub polecą dalej. Jeśli będziemy utrzymywali taką jak one prędkość i będziemy posiadać taką samą zwrotność to przy braku skilla i wyobraźni wymanewrują nas albo wpadniemy w jakąś przeszkodę. Zalecam stosowanie zwrotu bojowego - 'F1' cała moc do dział, trzymamy 'S' celem zmniejszenia prędkości i zawracamy za celem. Mniejsza prędkość oznacza ciaśniejszy łuk i szybsze wyjście z zakrętu co daje nam zwykle od 1 do 3 sekund na strzelanie. Przy naszej szybkostrzelności to od 1 do 5 trafień w cel.
Kompletowanie załogi:
Nie będę się tu rozwodził rozpisując wszystkich załogantów.
Co najistotniejsze dla nas wynika z buildu:
Duże RoF
Szybkie namierzanie i przeładowanie torped.
Zmniejszenie kosztu używania dział (to akurat istotne i pochodzi od robota pokładowego z naszego podstawowego statku).
Duża zwrotność.
Założenia:
Zniwelować brak refleksu i skilla w celowaniu.
Zwiększyć manewrowość celem 'wchodzenia na ogon' przeciwnikowi.
Zapewnić duży firepower w przypadku 'dog fight'.
Oto co otrzymałem:
F-T6 Rycer
Primary Weapon:
Quad Laser Cannon
+Increased Rate of Fire
Primary Weapon:
Heavy Laser Cannon
do wymiany na
Ion Cannon
Secoundary Weapon:
Proton Torpedos
+ Reduced Lock On Time
Shields:
Quick-Charge Shields (default)
Engines:
Koiogrean Turn (default)
Capacitor:
Frequency Capacitor
+Increased Rate of Fire
Magazine:
Power Pool Extender
Reactor:
Turbo Reactor (default)
Thrusters:
Turning Thrusters
Kolorem zielonym zaznaczyłem moduły istotne dla buildu, kupowane w pierwszej kolejności. Każdy z nich kosztuje 1000 - 2000 pkt, więc powinno się je szybko sfarmić
Kolorem niebieskim zaznaczyłem moduły, co do których nie mam zdania jak na razie.
Kolorem czerwonym zaznaczyłem to co mi nie odpowiada, ale nie miałem jeszcze za co pozmieniać.
Podsumowanie:
1. Quad Laser Cannon znane ze wszystkich części filmów i serii X-Wing to chyba najbardziej szybkostrzelne działo w uniwersum. Dla ludzi o niskiej celności to fala śrutu, którą można zasypać przeciwnika i zmusić do reakcji. Jeden strzał nie zadaje za dużo obrażeń, ale jeśli wejdziemy celowi na ogon i u da nam się go złapać kiedy leci na wprost goniąc innego gracza, to możemy być pewni, że lufa mu zmięknie po wyłapaniu całej serii pocisków.
2. Proton Torpedo - omija pancerz i tarcze, namierza cel z 10km, ale dość wolno lata. Działa jako idealny straszak, kiedy nie mamy dość mocy aby dogonić przeciwnika, który siedzi koledze na ogonie - namierzamy cel i zmuszamy do manewru. Jeśli nie zareaguje to dostanie torpedę.
3. Proton Torpedo - skrócenie czasu namierzania jest niezwykle istotne jeśli porywamy się na dog fight. Zginąłem kilkanaście razy zanim się połapałem jakim cudem wszyscy mnie oneshotują. Otóż - namierzamy gościa lecącego w naszą stronę po respawnie. Na dystansie - 10.000 - 9.000m zaczynamy namierzanie torpedą. Jeśli skręci - to wchodzimy na ogon. Jeśli nie to zaczynamy dog fight. Odpalamy torpedę i używamy całej mocy działek.
4. Druga broń primary jakoś na razie nie jest przeze mnie używana. Planuję zakup Ion Cannon, żeby szybko usuwać tarcze świeżym przeciwnikom zmuszając ich do przemyślenia sytuacji. Koleś z ciężko uszkodzonym kadłubem szarżuje jeśli ma pełne tarcze, ale jakoś tak się dzieje, że ludzie z nie draśniętym statkiem ale bez tarcz nagle zaczynają uciekać - co w tym buildzie jest nam na rękę.
5. Thrusters - Turning Thrusters i ewentualne jego upgrade są dość istotne jeśli chcemy wejść komuś na ogon. Szybkie statki zwykle przelecą nad nami i zaczną zawracać lub polecą dalej. Jeśli będziemy utrzymywali taką jak one prędkość i będziemy posiadać taką samą zwrotność to przy braku skilla i wyobraźni wymanewrują nas albo wpadniemy w jakąś przeszkodę. Zalecam stosowanie zwrotu bojowego - 'F1' cała moc do dział, trzymamy 'S' celem zmniejszenia prędkości i zawracamy za celem. Mniejsza prędkość oznacza ciaśniejszy łuk i szybsze wyjście z zakrętu co daje nam zwykle od 1 do 3 sekund na strzelanie. Przy naszej szybkostrzelności to od 1 do 5 trafień w cel.
Kompletowanie załogi:
Nie będę się tu rozwodził rozpisując wszystkich załogantów.
Co najistotniejsze dla nas wynika z buildu:
Duże RoF
Szybkie namierzanie i przeładowanie torped.
Zmniejszenie kosztu używania dział (to akurat istotne i pochodzi od robota pokładowego z naszego podstawowego statku).
Duża zwrotność.
- Tlao
- Posty: 258
- Rejestracja: środa, 7 listopada 2012, 16:52
- Medals: 1
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: Star Fighter 1.01
Przetworzenie zwykłych Ship Requ na te 10k Fleet Requ za CC (w stosunku 1:1 !!!) i odblokowanie 2 nowych statków nie wychodzi drogo. Nie wiem czy są lepsze, ale zawsze to 2 więcej statki.
Za to na pewno opłaca się kupić te statki za CC - ja kupiłem na GTN za 9,5 mln kredytek oba. Mają +10% to zdobywanego Requ.
Za to na pewno opłaca się kupić te statki za CC - ja kupiłem na GTN za 9,5 mln kredytek oba. Mają +10% to zdobywanego Requ.
If it bleeds we can kill it.
Re: Star Fighter 1.01
No to jeszcze trzeba mieć 9.5mln credytek na wydaniu. Ja takiej sumy w jednym miejscu jeszcze nie widziałem - co troche uzbieram to się rozchodzi na wóde, koks i d...i
- Pajchiwo
- Posty: 219
- Rejestracja: poniedziałek, 21 stycznia 2013, 15:06
- Medals: 3
- Gender:
- Status: Offline
Re: Star Fighter 1.01
Wzorując się na pomyśle Beastworm'a też chciałbym przedstawić swój pomysł na build tym razem dla Scouta. Jako iż w podstawowym modelu nie można zainstalować Cluster Misslies aby zastosować ten build musimy wydać CC / Catrele / Fleet Requisition
BUILD:
STING: S-13 Sting / IL-5 Ocula
Założenia:
Niwelujemy brak skilla:
- szybkością - możemy praktycznie bez przerwy latać na dopalaczu
- zasięgiem - broń 5250m / rakiety 5000m
- zamieszaniem - w związku z szybkością poruszania się oraz namierzania rakiet (1,3sek) możemy szybko zmusić przeciwnika do wykonywania manewrów obronnych. Stosunkowo duże obrażenia z działek pozwalają w ciągu paru sekund ściągnąć przeciwnika.
Zadania:
Szybkie przejmowanie punktów / obrona własnych punktów.
Nie ma mocnego co by nas dogonił - jeżeli ktoś siedzi nam na ogonie dopalacz, cała moc w silniki, w połowie odpalamy skill nr 1 i lecimy dalej .
Wyciągamy przeciwnika pod ogień Gunship’a ustawionego około 16-17km od punktu. Jeżeli ktoś wchodzi nam na ogon staramy się wprowadzić go w zasięg snajperki.
Obrona sojuszniczego Gunshipa – gdy widzimy przeciwnika zbliżającego się do naszego snajpera dopalacz, rakiety i działko – nie ma twardziela który by przeżył ostrzał z przodu i rakietę w 4 literach
Niszczenie Gunshipów przeciwnika – bez problemowo jesteśmy w stanie zbliżyć z 15km się
do wroga zanim ten w pełni naładuje działo. Staramy się oczywiście lecieć zygzakiem lub korzystać z naturalnych osłon. Jeżeli przeciwnik spanikuje i zacznie uciekać wchodzimy mu na ogon i ładujemy z działek / rakiet i co tam jeszcze mamy (oczywiście dusimy F1) - nie możemy mu odpuścić ponieważ ustawi się w zasięgu 14-15km i będzie próbował nas ściągnąć z Railguna. Jeżeli nie zacznie uciekać – korzystamy z naszej szybkości i zwrotności. Jeżeli pojawią się koledzy – albo nawiązujemy walkę albo co bardziej preferuje F3, spacja i chowamy się za przeszkodami.
BUILD:
STING: S-13 Sting / IL-5 Ocula
Założenia:
Niwelujemy brak skilla:
- szybkością - możemy praktycznie bez przerwy latać na dopalaczu
- zasięgiem - broń 5250m / rakiety 5000m
- zamieszaniem - w związku z szybkością poruszania się oraz namierzania rakiet (1,3sek) możemy szybko zmusić przeciwnika do wykonywania manewrów obronnych. Stosunkowo duże obrażenia z działek pozwalają w ciągu paru sekund ściągnąć przeciwnika.
Zadania:
Szybkie przejmowanie punktów / obrona własnych punktów.
Nie ma mocnego co by nas dogonił - jeżeli ktoś siedzi nam na ogonie dopalacz, cała moc w silniki, w połowie odpalamy skill nr 1 i lecimy dalej .
Wyciągamy przeciwnika pod ogień Gunship’a ustawionego około 16-17km od punktu. Jeżeli ktoś wchodzi nam na ogon staramy się wprowadzić go w zasięg snajperki.
Obrona sojuszniczego Gunshipa – gdy widzimy przeciwnika zbliżającego się do naszego snajpera dopalacz, rakiety i działko – nie ma twardziela który by przeżył ostrzał z przodu i rakietę w 4 literach
Niszczenie Gunshipów przeciwnika – bez problemowo jesteśmy w stanie zbliżyć z 15km się
do wroga zanim ten w pełni naładuje działo. Staramy się oczywiście lecieć zygzakiem lub korzystać z naturalnych osłon. Jeżeli przeciwnik spanikuje i zacznie uciekać wchodzimy mu na ogon i ładujemy z działek / rakiet i co tam jeszcze mamy (oczywiście dusimy F1) - nie możemy mu odpuścić ponieważ ustawi się w zasięgu 14-15km i będzie próbował nas ściągnąć z Railguna. Jeżeli nie zacznie uciekać – korzystamy z naszej szybkości i zwrotności. Jeżeli pojawią się koledzy – albo nawiązujemy walkę albo co bardziej preferuje F3, spacja i chowamy się za przeszkodami.
- Pieczar
- Posty: 1635
- Rejestracja: czwartek, 22 listopada 2012, 23:07
- Medals: 16
- Lokalizacja: Krakow
- Gender:
- Status: Offline
Re: Star Fighter 1.01
No to ja zamieszczę 3 build - sniper power!'
Statek: GSS-3 Mangler
Componenty
Podstawowe działko: Light Laser Cannon
Drzewko - w całości to z prawej strony.
Nie używam tego praktycznie w ogóle, nie mam wymaksowanego jeszcze. Jeżeli jesteśmy zmuszeni do walki Cannonem, to albo myśmy zawalili i nie zdjeli przeciwnika jak tylko wszedł w zasięg, albo team nie ogarnał i zostawił nas samych na pożarcie scoutowi, który wleciał na tyłek.
Pierwsza broń dodatkowa: Slug Railgun
Drzewko: w całości z lewej
Maksujemy do Ignore Armor jak najszybciej - to nasza podstawa.
Pytanie czemu nie plasma? Właśnie przez ten Ignore Armor - na pełnym naładowaniu zdjemujemy scouta w 6 sekund (2 strzały). Wystarczy polatać trochę i pouczyć się dobrze celować i przede wszystkim wybierać dobre targety. Więcej w opisie walki.
Pierwsza broń dodatkowa: Ion Railgun
Z drzewka bierzemy aoe dmg+spowolnienie. Nie ma sensu w ogóle maksować tego drzewka, jak nie będziemy mieli skuteczności strzałów z sluga na poziomie 75%.
Inicjator walk+ support dla naszych "melasów".
Engine: Barrel Roll
A jakże by inaczej - z drzewka dobieramy burst speeda. Jak mamy rakietę na dupie i nie jesteśmy w stanie jej wziąć na osłony/nie ma obok nas nikogo z drużyny, bo nagle im się odwidziała ochrona naszego tyłka to znikamy gdzieś tam w kierunku najbliższych skał i najlepiej w kierunku nadlatujących towarzyszy broni.
Shield: Fortress shield
I tutaj się schody zaczynają, trzeba bardzo mądrze z tego korzystać Drzewko z wydłużeniem czasu trwania. Używamy w momencie, kiedy przechodzimy na sniper mode, ale tylko jeżeli zamierzamy postać tam dłużej (z 6-7 strzałów, albo bronimy satelity). Jak tylko zaczynamy dostawać ostrzał to F2 i powinniśmy luźno wytrzymać nawet ostrzał z rakiet.
Sensors: Range sensors
Tutaj już chyba wg preferencji - ja wolę widzieć dokładnie co się dzieje na mapie.
Reactor: Regeneration
Świetnie działa razem z fortress shield - nie dość, że mamy tego milion, to jeszcze zwiększamy szybkość regeneracji
Armor: Deflection Armor
Zwiększamy DR - imo dużo bardziej wydajne niż zwiększenie max hp. Zawsze to mniej do naprawienia Hulla.
Magazine: Regeneration Extender
Zwiekszamy regenerację i tyle, dpsu nam nie trzeba aż tyle
Crew
Engineering: Blizz
Offensive: Skadge
Tactical: Ashara
Deefensive: Talos
Co-op: Blizz
Czemu Blizz? Power z raila już mamy z pasywów, tarcze mamy z Fotress Shield, brakuje naprawy hulla - no to bierzemy. Tak - jak dobrze to rozegramy to będziemy nieśmiertelni
Rozgrywka
Jeżeli gramy po to, żeby wygrać, a nie nabić tylko fragi, to to my inicjujemy walkę przez wybranie przeciwnika i walnięcie go. Jeżeli nie ucieka, to albo to jest Sniper przeciwników i właśnie w nas celuje, albo przeciwnik, który nie ogarnia. W obu przypadkach dobijamy jak najszybciej, w tym pierwszym przełączamy się od razu na zwiększone tarcze, zamiast broni.
Taktyka przy dobrym ograniu wyglada tak: wybieramy cel, wrzucamy iona, bijemy z railguna i targetujemy już kolejnego przeciwnika. Ci z małym hp, albo uciekają, albo dobijani są przez melasów.
W defensywie - nie powinniśmy się o to martwić, bo jak widzimy, że ktoś na nas leci, to ion i zabijamy ze sluga. Na plecach powinniśmy mieć scouta jakiegoś naszego, żeby nam inny scout nie wleciał w dupsko.
Ogólnie to staram się lecieć na maksa do góry i strzelać w przeciwników od góry. W ten sposób większość graczy nas nie stargetuje i spokojnie sobie wybijamy. W 90% przypadków mamy wszystkich w zasięgu jeżeli strzelamy z góry. Druga taktyka, to ustawić się tak, aby z boku mieć naturalną osłonę i przez to kontrolować pole z którego może nadlecieć przeciwnik, jednocześnie mieć bardzo duże pole do ostrzału.
Statek: GSS-3 Mangler
Componenty
Podstawowe działko: Light Laser Cannon
Drzewko - w całości to z prawej strony.
Nie używam tego praktycznie w ogóle, nie mam wymaksowanego jeszcze. Jeżeli jesteśmy zmuszeni do walki Cannonem, to albo myśmy zawalili i nie zdjeli przeciwnika jak tylko wszedł w zasięg, albo team nie ogarnał i zostawił nas samych na pożarcie scoutowi, który wleciał na tyłek.
Pierwsza broń dodatkowa: Slug Railgun
Drzewko: w całości z lewej
Maksujemy do Ignore Armor jak najszybciej - to nasza podstawa.
Pytanie czemu nie plasma? Właśnie przez ten Ignore Armor - na pełnym naładowaniu zdjemujemy scouta w 6 sekund (2 strzały). Wystarczy polatać trochę i pouczyć się dobrze celować i przede wszystkim wybierać dobre targety. Więcej w opisie walki.
Pierwsza broń dodatkowa: Ion Railgun
Z drzewka bierzemy aoe dmg+spowolnienie. Nie ma sensu w ogóle maksować tego drzewka, jak nie będziemy mieli skuteczności strzałów z sluga na poziomie 75%.
Inicjator walk+ support dla naszych "melasów".
Engine: Barrel Roll
A jakże by inaczej - z drzewka dobieramy burst speeda. Jak mamy rakietę na dupie i nie jesteśmy w stanie jej wziąć na osłony/nie ma obok nas nikogo z drużyny, bo nagle im się odwidziała ochrona naszego tyłka to znikamy gdzieś tam w kierunku najbliższych skał i najlepiej w kierunku nadlatujących towarzyszy broni.
Shield: Fortress shield
I tutaj się schody zaczynają, trzeba bardzo mądrze z tego korzystać Drzewko z wydłużeniem czasu trwania. Używamy w momencie, kiedy przechodzimy na sniper mode, ale tylko jeżeli zamierzamy postać tam dłużej (z 6-7 strzałów, albo bronimy satelity). Jak tylko zaczynamy dostawać ostrzał to F2 i powinniśmy luźno wytrzymać nawet ostrzał z rakiet.
Sensors: Range sensors
Tutaj już chyba wg preferencji - ja wolę widzieć dokładnie co się dzieje na mapie.
Reactor: Regeneration
Świetnie działa razem z fortress shield - nie dość, że mamy tego milion, to jeszcze zwiększamy szybkość regeneracji
Armor: Deflection Armor
Zwiększamy DR - imo dużo bardziej wydajne niż zwiększenie max hp. Zawsze to mniej do naprawienia Hulla.
Magazine: Regeneration Extender
Zwiekszamy regenerację i tyle, dpsu nam nie trzeba aż tyle
Crew
Engineering: Blizz
Offensive: Skadge
Tactical: Ashara
Deefensive: Talos
Co-op: Blizz
Czemu Blizz? Power z raila już mamy z pasywów, tarcze mamy z Fotress Shield, brakuje naprawy hulla - no to bierzemy. Tak - jak dobrze to rozegramy to będziemy nieśmiertelni
Rozgrywka
Jeżeli gramy po to, żeby wygrać, a nie nabić tylko fragi, to to my inicjujemy walkę przez wybranie przeciwnika i walnięcie go. Jeżeli nie ucieka, to albo to jest Sniper przeciwników i właśnie w nas celuje, albo przeciwnik, który nie ogarnia. W obu przypadkach dobijamy jak najszybciej, w tym pierwszym przełączamy się od razu na zwiększone tarcze, zamiast broni.
Taktyka przy dobrym ograniu wyglada tak: wybieramy cel, wrzucamy iona, bijemy z railguna i targetujemy już kolejnego przeciwnika. Ci z małym hp, albo uciekają, albo dobijani są przez melasów.
W defensywie - nie powinniśmy się o to martwić, bo jak widzimy, że ktoś na nas leci, to ion i zabijamy ze sluga. Na plecach powinniśmy mieć scouta jakiegoś naszego, żeby nam inny scout nie wleciał w dupsko.
Ogólnie to staram się lecieć na maksa do góry i strzelać w przeciwników od góry. W ten sposób większość graczy nas nie stargetuje i spokojnie sobie wybijamy. W 90% przypadków mamy wszystkich w zasięgu jeżeli strzelamy z góry. Druga taktyka, to ustawić się tak, aby z boku mieć naturalną osłonę i przez to kontrolować pole z którego może nadlecieć przeciwnik, jednocześnie mieć bardzo duże pole do ostrzału.
Re: Star Fighter 1.01
No to teraz pytanie. Na 2 statkach mam w sumie 3 zdolności z rozgałęzieniem.
Konkretnie 4ty poziom Slug Railgun na Gunsghipie, 4ty poziom Quad Lasser na Rycer i na tymże 3ci poziom silników.
W chwili ich zakupu odpaliły mi się automatycznie obie opcje z tego poziomu (zarówno 8% crit i 10% cost na działku np.) - konkretnie obie są podświetlone jako zakupiona zdolność. To normalne czy coś mi się zbugowało?
Konkretnie 4ty poziom Slug Railgun na Gunsghipie, 4ty poziom Quad Lasser na Rycer i na tymże 3ci poziom silników.
W chwili ich zakupu odpaliły mi się automatycznie obie opcje z tego poziomu (zarówno 8% crit i 10% cost na działku np.) - konkretnie obie są podświetlone jako zakupiona zdolność. To normalne czy coś mi się zbugowało?
- Pieczar
- Posty: 1635
- Rejestracja: czwartek, 22 listopada 2012, 23:07
- Medals: 16
- Lokalizacja: Krakow
- Gender:
- Status: Offline
Re: Star Fighter 1.01
Normalne - wykupujesz poziom ulepszenia, a nie samo ulepszenie. Możesz dowolnie przełączać sobie pomiedzy grami pomiedzy dwoma na danym pozomie drzewka.
Re: Star Fighter 1.01
Aaa. OK. Teraz zobaczyłem otoczkę na aktywnej ikonie. Dzięki.
Re: Star Fighter 1.01
temacik nam się mocno zakurzył, tymczasem na TS przy okazji piątkowego eventu często zdarzają się dyskusje jak wyposażyć swój statek. Pomagamy jak umiemy ale uważam, że warto sięgnąć do kompendium przygotowanego przez niezwykle oblataną osobę:
http://www.swtor.com/community/showthre ... d&t=729222
Lektura jest długa, zajmująca i aktualna (2.8), osobiście chodzę sobie to czytywać do...miejsca gdzie nie mam klawiatury.
Druga rzecz którą radze zrobić każdemu pilotowi to włączyć rozbudowane opisy komponentów w U.I i czytać co tam jest napisane :)
http://www.swtor.com/community/showthre ... d&t=729222
Lektura jest długa, zajmująca i aktualna (2.8), osobiście chodzę sobie to czytywać do...miejsca gdzie nie mam klawiatury.
Druga rzecz którą radze zrobić każdemu pilotowi to włączyć rozbudowane opisy komponentów w U.I i czytać co tam jest napisane :)
- Andariel
- Posty: 1541
- Rejestracja: poniedziałek, 19 listopada 2012, 01:02
- Medals: 11
- Lokalizacja: 3miasto
- Gender:
- Status: Offline
Re: Star Fighter 1.01
Stoję przed wyborem wersji snajpera którą będę grał i waham się między:
VX9-Mailoc
a
GSS-4Y Jurgoran
na pierwszy przemawia rozbudowa statku w drugim natomiast intryguje mnie Cluster missiles i emp missile
nie mam tych statków i potrzebował bym opinii expertów
jeszcze pytanie mam o bombery, jaka jest ich mechanika ?
uprzedzam jestem laikiem i jeśli ktoś odpowie na te pytania sprowokuje ich większą ilość :p
Pozdrawiam, Andy
VX9-Mailoc
a
GSS-4Y Jurgoran
na pierwszy przemawia rozbudowa statku w drugim natomiast intryguje mnie Cluster missiles i emp missile
nie mam tych statków i potrzebował bym opinii expertów
jeszcze pytanie mam o bombery, jaka jest ich mechanika ?
uprzedzam jestem laikiem i jeśli ktoś odpowie na te pytania sprowokuje ich większą ilość :p
Pozdrawiam, Andy
pozdrawiam, Andy
- Vi'Tani
- Posty: 934
- Rejestracja: czwartek, 5 lipca 2012, 16:13
- Medals: 3
- Lokalizacja: Pruszków
- Gender:
- Status: Offline
Re: Star Fighter 1.01
W skrócie? Są wolne. Wytrzymałe. Nie lata się za nimi bo się ginie. Broni się ich bo duża większość leczy. Są fajne i chyba łatwe bo nawet mi na nich idzieAndariel pisze:
jeszcze pytanie mam o bombery, jaka jest ich mechanika ?
O dane techniczne zgłoś się do Josha lub Lima
- Andariel
- Posty: 1541
- Rejestracja: poniedziałek, 19 listopada 2012, 01:02
- Medals: 11
- Lokalizacja: 3miasto
- Gender:
- Status: Offline
Re: Star Fighter 1.01
a Kupiłem se tego: GSS-4Y Jurgoran zobaczymy co wyjdzie z tego
pozdrawiam, Andy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości