Smuggler
Moderatorzy: Konsul, Pretorianin, Moderatorzy AoC
Smuggler
SMUGGLER - odpowiednicy w sadze G.Lucasa ^^ ->Han Solo,Lando Calrissian
[img]http://img641.imageshack.us/img641/9384/hansololandocalrissian.jpg[/img]
OPIS POSTACI
[img]http://img220.imageshack.us/img220/3250/starwarstheoldrepublics.jpg[/img]
Szybki, sprawny, Odpowiada przed nikim
Czasami szczęście jest ważniejsze niż umiejętności, ale nie boli posiadanie ich obu.
Bezprawie stało się powszechne w wyniku wyniszczającej wojny między Republiką i Imperium. Zmieniająca się polityczna lojalność i grasujący piraci, uczyniły niezależne podróże niebezpieczne dla przedsiębiorców. Odcięte od tradycyjnych szlaków dostaw, całe systemy gwiezdne stanęły na skraju załamania. Żyjący przygodą, którzy nie boją się złamać kilku przepisów, mogą rozpocząć dochodowy interes w dostarczaniu ładunków do takich systemów, ale wymaga to szybkiego refleksu, szybkiego podejmowania decyzji i szybko wyciąganego Blastera. Nawet wtedy życie Przemytnika zawsze jest hazardem.
Kolekcjonujesz wrogów tak szybko, jak stos kredytów (waluta). Smuggler, by przetrwać w galaktyce musi wykazać się wielkim sprytem. Urok osobisty Przemytnika, sprawdza się zarówno w kontaktach handlowych, z płcią przeciwną, ale również w sytuacjach kryzysowych pozwalając wykpić się gdy pojawia się niebezpieczny impas. Jeśli okoliczności są na to zbyt skomplikowane, Przemytnik ma zawsze w zanadrzu plan ucieczki. Doświadczenie w przemykaniu się poza zasięgiem radarów, jest niepodważalne. Jednak, gdy Przemytnik jest przyparty do muru, szybko staje się przebiegłym i często śmiertelnym oponentem.
Smuggler jest kowalem swego losu. Pomimo jego słabości do kredytów, przemytnik był w stanie zaryzykować stratę ich, gdy klienci zażądali zbyt wiele kontroli. Niektórzy z nich odmawiają współpracy również z kupcami niewolników, czy przedstawicielami Imperium Sithów. To jest biznes, w którym zawsze szuka się wiarygodnych sojuszników, ale często są oni nieliczni. Życie przemytnika jest zawsze ekscytujące i pełne wyzwań. Każdy dzień niesie możliwość zdobycie bogactw wykraczających poza ich najśmielsze oczekiwania, jak również anonimową śmierć w pustce przestrzeni kosmicznej.
Stosunki z Republiką
Stając przed wyborem wierności w tych niepewnych czasach, Przemytnicy zostali zmuszeni do rozważenia zawarcia stosunków w dobie ścisłej kontroli Imperium Sithów. Choć przemytnicy nigdy nie byli najbardziej patriotycznie nastawioną częścią społeczeństwa, to wielu z nich zdecydowało, że droga Republiki to wolność, a wolność jest wszystkim.
Republika nigdy nie pozwoliła sobie na specjalne uprzedzenia wobec przemytników. Ogólnie mówiąc, problemy z nimi dotyczyły raczej naginania prawa w systemach planetarnych, niż prawem Republiki samym w sobie. Tak więc nie było zbyt trudne dla Jedi i wojskowych Republiki, aby zaakceptować Przemytników (Smuggler) jako sojuszników w opieraniu się rosnącej dominacji Imperium Sithów.
Rekonesans
Jak bystry i sprytny może być Przemytnik mogą dowieść nagrania ochrony z wielu portów kosmicznych oraz magazynów uchwycone w trakcie jego działań. Te obrazy ukazują umiejętności Suggler'a do adaptacji w praktycznie każdej sytuacji. Są niezwykle ostrożni i przebiegli, gdy chyłkiem wkraczają na terytorium wroga, a gdy zostają przyłapani podejmują ryzyko lub blefują, zachowując pewne stanowisko i odważną postawę.
Wyposażenie
Nie noszą fantazyjnych zbroi lub przesadnie dużej mocy karabinów typu Blaster,nie mniej jednak wyposażenie ich przystosowane jest do akcji. Noszący wygodne, elastyczne ubrania z pewnymi modyfikacjami, Smugglerzy są w stanie zachować zwinność czym szybko wyrównują szanse. Zazwyczaj posługują się jednym lub dwoma szybkostrzelnymi blasterami, co wystarcza im by oczyścić drogę do wyjścia z kłopotów. Choć ich styl rzadko jest zamierzony, wydaje się do nich pasować uzupełniając jednocześnie ich szelmowski urok.
Taktyka
Podstawą taktyki Przemytników jest przebiegłość i improwizacja. Preferując pewną dozę przewagi od początku akcji, często opierają się na elemencie zaskoczenia, skradając się i wykorzystują stare sztuczki, aby dopaść niespodziewających się niczego przeciwników. Nawet po odrzuceniu tych praktyk, Smugglerzy są zdolni do stawienia czoła przeciwnikowi w uczciwej walce. Szybko wyprowadzający strzał przemytnik często jest tym kto pierwszy strzela i pozostaje ostatnim stojącym na nogach.
Podklasy
[img]http://img26.imageshack.us/img26/8177/smugglertree31.jpg[/img]
UMIEJĘTNOŚCI
Lista skili smuggler :
Flurry of Bolts - Level 1-3
Instant - cd 1.5 sec - zasięg 30m
seria wystrzałow z blastera
Burst - Level 1-3
Energia: 45 - instant - zasięg 30m
wystrzeliwuje 3 potęzne strzały do wybranegio celu
Take Cover - Level 1-3
Instant
Zwieksza unik przciw wrogom w czasie ukrywania
Flash Granade - Level 1-3
Energia: 30 - instant -cd 20sec -zasięg 30m
Wytsrzeliwuje granat który oślepia cel oraz inne cele znajdujace w zasiegu 5 m na 8 sekund
efekt znika gdy cel dostanie jakiekolwiek obrażania, działa na maksymalnie 6 wrogów
Recuperate - Level 1-3
cd 1 min
łapiesz oddech, regeneracja żywotności przez 15 sec, mozna używać tylko poza walką
Barrage (Rank 1) - Level 4 - Credits: 100
Energia: 60 - czas trwania 2,5 sec -zasięg 30m
fala pocisków so celu i celów koło niego zadaje ciezkie obrazenia przez 2,5 sekundy, działa na 5 celów maksymalnie
Dirty Kick (Rank 1) - Level 4 - Credits: 100
Energia: 15 - instant - cd 1min- zasięg 4m
zadaje obrażenia (lekki wybuch), unieruchamia (stunuje) cel na 5 sekund, nie mozna uzywac z ukrycia
Headshot (Rank 1) - Level 6 - Credits: 160
Enrgia: 30 -Instant-zasieg 30m
strzał w głowe przecinika zadje bardzi ciezkie obrazenia działa tylko na oslepiony, unieruchomiony cel
Underworld Medicine (Rank 1) - Level 8 - Credits: 220
Energia: 25 cast 1,5 sec - zasieg 30m
leczy cel ze średnią ilością
Escape (Rank 1) - Level 14 - Credits: 380
Instant - cd 1,5min-zasieg 30m
usuwa oslepienie, uneruchomienie badz spowolnienie naszej postaci
Cool Head (Rank 1) - Level 18 - Credits: 500
Instant-cd 2min
utrzymuje w spokoju,regeneruje enrgie przez 6 sec
Smuggler's Luck (Rank 1) - Level 20 - Credits: 560
Energia: 10 - instant-cd 3min
podwaja szance na krytyczne obrazenia dwukrotnie przez 15 sec
Surrender (Rank 1) - Level 24 - Credits: 560
Instant-cd 2min
Możliwe agro dropu ?? (chyba jakis bład w opisie skilla)
Covered Escape (Rank 1) - Level 36 - Credits: 1000
Energia:10 - instant-cd 2min
skrada się w zasieg celu w trakcie nurkowania w ukrycie
Pacify (Rank 1) - Level 40 - Credits: 1120
Enrgia:25 - instant - cd 45sec -zasięg 30m
zaskakujacy strzał zadajacy srednie obrażenia, zapobiega wszelkim akcjom przez 4 sekundy
Charm (Rank 1) - Level 42 - Credits: 1160
Energia:25 -instant
rodzaj bufa wdłg zwiększa "obecność" smugglera i jego grupy
Hustle (Rank 1) - Level 46 - Credits: 1280
energia: 15 - instant- cd 2 min
zwieksza chód party na 15 sekund, szybkośc zwiekszona o 50% dla przyjacielskich jednstek w promieniu 20m
FILMIKI PROMO SMUGGLERA/PRZEMYTNIKA
http://www.youtube.com/watch?v=uh20VA5PBOY
ADVANCED CLASS
http://www.youtube.com/watch?v=uUDIS0u01zQ
GAMEPLAY jako smuggler ta twielk'owa laska
http://www.youtube.com/watch?v=oIAeyEUKyOI
KOLEJNY GAMEPLAY
http://www.youtube.com/watch?v=pxMbI30KKJ0&feature=youtu.be
NAJNOWSZY FILMIK ADVANCED CLASShttp://www.youtube.com/watch?v=VvU_l9qeuzM
DRZEWKA
kilka słów o zawansowanych klasachi ich drzewkach
Smuggler Gunslinger:
1.drzewko Saboteur (sabotazysta) - specjalizuje się w wybuchach i zaawansowanej technice pozwalajacej przetrwać długie walki
2.drzewko Sharpshooter (snajper) - skupia sie na precyzji i atakach o duzym dmg z ukrycia
Smuggler Scoundrel:
1.drzewko Sawbones - zaopatruje swoich sojuszników w środki medyczne które mogą "skrobnąć" razem
2.drzewko Scrapper - skupia sie na znikaniu i uzywaniu broni rozpraszajacej by zakraść się zlikwidować cel i uciec.
DRZEWKO WSPÓLNE DLA GUNSLINGERA i SCOUNDRELA:
Dirty Fighting (Shared) - ta taktyka bez lewcyh zagrań pozostawia wroga krwawiacego lub konającego na ziemi.
KALKULATOR SKILLI SMUGGLERA
http://torguild.net/calculator/smuggler/scoundrel/
[img]http://img641.imageshack.us/img641/9384/hansololandocalrissian.jpg[/img]
OPIS POSTACI
[img]http://img220.imageshack.us/img220/3250/starwarstheoldrepublics.jpg[/img]
Szybki, sprawny, Odpowiada przed nikim
Czasami szczęście jest ważniejsze niż umiejętności, ale nie boli posiadanie ich obu.
Bezprawie stało się powszechne w wyniku wyniszczającej wojny między Republiką i Imperium. Zmieniająca się polityczna lojalność i grasujący piraci, uczyniły niezależne podróże niebezpieczne dla przedsiębiorców. Odcięte od tradycyjnych szlaków dostaw, całe systemy gwiezdne stanęły na skraju załamania. Żyjący przygodą, którzy nie boją się złamać kilku przepisów, mogą rozpocząć dochodowy interes w dostarczaniu ładunków do takich systemów, ale wymaga to szybkiego refleksu, szybkiego podejmowania decyzji i szybko wyciąganego Blastera. Nawet wtedy życie Przemytnika zawsze jest hazardem.
Kolekcjonujesz wrogów tak szybko, jak stos kredytów (waluta). Smuggler, by przetrwać w galaktyce musi wykazać się wielkim sprytem. Urok osobisty Przemytnika, sprawdza się zarówno w kontaktach handlowych, z płcią przeciwną, ale również w sytuacjach kryzysowych pozwalając wykpić się gdy pojawia się niebezpieczny impas. Jeśli okoliczności są na to zbyt skomplikowane, Przemytnik ma zawsze w zanadrzu plan ucieczki. Doświadczenie w przemykaniu się poza zasięgiem radarów, jest niepodważalne. Jednak, gdy Przemytnik jest przyparty do muru, szybko staje się przebiegłym i często śmiertelnym oponentem.
Smuggler jest kowalem swego losu. Pomimo jego słabości do kredytów, przemytnik był w stanie zaryzykować stratę ich, gdy klienci zażądali zbyt wiele kontroli. Niektórzy z nich odmawiają współpracy również z kupcami niewolników, czy przedstawicielami Imperium Sithów. To jest biznes, w którym zawsze szuka się wiarygodnych sojuszników, ale często są oni nieliczni. Życie przemytnika jest zawsze ekscytujące i pełne wyzwań. Każdy dzień niesie możliwość zdobycie bogactw wykraczających poza ich najśmielsze oczekiwania, jak również anonimową śmierć w pustce przestrzeni kosmicznej.
Stosunki z Republiką
Stając przed wyborem wierności w tych niepewnych czasach, Przemytnicy zostali zmuszeni do rozważenia zawarcia stosunków w dobie ścisłej kontroli Imperium Sithów. Choć przemytnicy nigdy nie byli najbardziej patriotycznie nastawioną częścią społeczeństwa, to wielu z nich zdecydowało, że droga Republiki to wolność, a wolność jest wszystkim.
Republika nigdy nie pozwoliła sobie na specjalne uprzedzenia wobec przemytników. Ogólnie mówiąc, problemy z nimi dotyczyły raczej naginania prawa w systemach planetarnych, niż prawem Republiki samym w sobie. Tak więc nie było zbyt trudne dla Jedi i wojskowych Republiki, aby zaakceptować Przemytników (Smuggler) jako sojuszników w opieraniu się rosnącej dominacji Imperium Sithów.
Rekonesans
Jak bystry i sprytny może być Przemytnik mogą dowieść nagrania ochrony z wielu portów kosmicznych oraz magazynów uchwycone w trakcie jego działań. Te obrazy ukazują umiejętności Suggler'a do adaptacji w praktycznie każdej sytuacji. Są niezwykle ostrożni i przebiegli, gdy chyłkiem wkraczają na terytorium wroga, a gdy zostają przyłapani podejmują ryzyko lub blefują, zachowując pewne stanowisko i odważną postawę.
Wyposażenie
Nie noszą fantazyjnych zbroi lub przesadnie dużej mocy karabinów typu Blaster,nie mniej jednak wyposażenie ich przystosowane jest do akcji. Noszący wygodne, elastyczne ubrania z pewnymi modyfikacjami, Smugglerzy są w stanie zachować zwinność czym szybko wyrównują szanse. Zazwyczaj posługują się jednym lub dwoma szybkostrzelnymi blasterami, co wystarcza im by oczyścić drogę do wyjścia z kłopotów. Choć ich styl rzadko jest zamierzony, wydaje się do nich pasować uzupełniając jednocześnie ich szelmowski urok.
Taktyka
Podstawą taktyki Przemytników jest przebiegłość i improwizacja. Preferując pewną dozę przewagi od początku akcji, często opierają się na elemencie zaskoczenia, skradając się i wykorzystują stare sztuczki, aby dopaść niespodziewających się niczego przeciwników. Nawet po odrzuceniu tych praktyk, Smugglerzy są zdolni do stawienia czoła przeciwnikowi w uczciwej walce. Szybko wyprowadzający strzał przemytnik często jest tym kto pierwszy strzela i pozostaje ostatnim stojącym na nogach.
Podklasy
[img]http://img26.imageshack.us/img26/8177/smugglertree31.jpg[/img]
UMIEJĘTNOŚCI
Lista skili smuggler :
Flurry of Bolts - Level 1-3
Instant - cd 1.5 sec - zasięg 30m
seria wystrzałow z blastera
Burst - Level 1-3
Energia: 45 - instant - zasięg 30m
wystrzeliwuje 3 potęzne strzały do wybranegio celu
Take Cover - Level 1-3
Instant
Zwieksza unik przciw wrogom w czasie ukrywania
Flash Granade - Level 1-3
Energia: 30 - instant -cd 20sec -zasięg 30m
Wytsrzeliwuje granat który oślepia cel oraz inne cele znajdujace w zasiegu 5 m na 8 sekund
efekt znika gdy cel dostanie jakiekolwiek obrażania, działa na maksymalnie 6 wrogów
Recuperate - Level 1-3
cd 1 min
łapiesz oddech, regeneracja żywotności przez 15 sec, mozna używać tylko poza walką
Barrage (Rank 1) - Level 4 - Credits: 100
Energia: 60 - czas trwania 2,5 sec -zasięg 30m
fala pocisków so celu i celów koło niego zadaje ciezkie obrazenia przez 2,5 sekundy, działa na 5 celów maksymalnie
Dirty Kick (Rank 1) - Level 4 - Credits: 100
Energia: 15 - instant - cd 1min- zasięg 4m
zadaje obrażenia (lekki wybuch), unieruchamia (stunuje) cel na 5 sekund, nie mozna uzywac z ukrycia
Headshot (Rank 1) - Level 6 - Credits: 160
Enrgia: 30 -Instant-zasieg 30m
strzał w głowe przecinika zadje bardzi ciezkie obrazenia działa tylko na oslepiony, unieruchomiony cel
Underworld Medicine (Rank 1) - Level 8 - Credits: 220
Energia: 25 cast 1,5 sec - zasieg 30m
leczy cel ze średnią ilością
Escape (Rank 1) - Level 14 - Credits: 380
Instant - cd 1,5min-zasieg 30m
usuwa oslepienie, uneruchomienie badz spowolnienie naszej postaci
Cool Head (Rank 1) - Level 18 - Credits: 500
Instant-cd 2min
utrzymuje w spokoju,regeneruje enrgie przez 6 sec
Smuggler's Luck (Rank 1) - Level 20 - Credits: 560
Energia: 10 - instant-cd 3min
podwaja szance na krytyczne obrazenia dwukrotnie przez 15 sec
Surrender (Rank 1) - Level 24 - Credits: 560
Instant-cd 2min
Możliwe agro dropu ?? (chyba jakis bład w opisie skilla)
Covered Escape (Rank 1) - Level 36 - Credits: 1000
Energia:10 - instant-cd 2min
skrada się w zasieg celu w trakcie nurkowania w ukrycie
Pacify (Rank 1) - Level 40 - Credits: 1120
Enrgia:25 - instant - cd 45sec -zasięg 30m
zaskakujacy strzał zadajacy srednie obrażenia, zapobiega wszelkim akcjom przez 4 sekundy
Charm (Rank 1) - Level 42 - Credits: 1160
Energia:25 -instant
rodzaj bufa wdłg zwiększa "obecność" smugglera i jego grupy
Hustle (Rank 1) - Level 46 - Credits: 1280
energia: 15 - instant- cd 2 min
zwieksza chód party na 15 sekund, szybkośc zwiekszona o 50% dla przyjacielskich jednstek w promieniu 20m
FILMIKI PROMO SMUGGLERA/PRZEMYTNIKA
http://www.youtube.com/watch?v=uh20VA5PBOY
ADVANCED CLASS
http://www.youtube.com/watch?v=uUDIS0u01zQ
GAMEPLAY jako smuggler ta twielk'owa laska
http://www.youtube.com/watch?v=oIAeyEUKyOI
KOLEJNY GAMEPLAY
http://www.youtube.com/watch?v=pxMbI30KKJ0&feature=youtu.be
NAJNOWSZY FILMIK ADVANCED CLASShttp://www.youtube.com/watch?v=VvU_l9qeuzM
DRZEWKA
kilka słów o zawansowanych klasachi ich drzewkach
Smuggler Gunslinger:
1.drzewko Saboteur (sabotazysta) - specjalizuje się w wybuchach i zaawansowanej technice pozwalajacej przetrwać długie walki
2.drzewko Sharpshooter (snajper) - skupia sie na precyzji i atakach o duzym dmg z ukrycia
Smuggler Scoundrel:
1.drzewko Sawbones - zaopatruje swoich sojuszników w środki medyczne które mogą "skrobnąć" razem
2.drzewko Scrapper - skupia sie na znikaniu i uzywaniu broni rozpraszajacej by zakraść się zlikwidować cel i uciec.
DRZEWKO WSPÓLNE DLA GUNSLINGERA i SCOUNDRELA:
Dirty Fighting (Shared) - ta taktyka bez lewcyh zagrań pozostawia wroga krwawiacego lub konającego na ziemi.
KALKULATOR SKILLI SMUGGLERA
http://torguild.net/calculator/smuggler/scoundrel/
Ostatnio zmieniony czwartek, 22 września 2011, 23:44 przez Rainox, łącznie zmieniany 13 razy.
Re: Smuggler
Rainox dobra robota
Re: Smuggler
Game play Smugglera
http://www.youtube.com/watch?v=ShG5c2oimq4
Jak się dobrze przyjżeć to ta klasa będzie miała pełne ręce roboty:)
Leczy , zadaje obrażenia i w dodatku CC ( kop w ....- przyjżyjcie się na filmiku:)
BOSS FIGHT SMUGGLER VIEV
http://www.youtube.com/watch?v=rxwmXjCnwbQ
Na pewno smugglera wypróbować trzeba będzie:)
http://www.youtube.com/watch?v=ShG5c2oimq4
Jak się dobrze przyjżeć to ta klasa będzie miała pełne ręce roboty:)
Leczy , zadaje obrażenia i w dodatku CC ( kop w ....- przyjżyjcie się na filmiku:)
BOSS FIGHT SMUGGLER VIEV
http://www.youtube.com/watch?v=rxwmXjCnwbQ
Na pewno smugglera wypróbować trzeba będzie:)
Soldiers Never Die, They Just Go To The Hell to Regroup.
[ obraz zewnętrzny ]
[ obraz zewnętrzny ]
Re: Smuggler
Georg Zoeller demonstrates how flexibility in skill trees affects different play-styles.
In "GamewizX's Gunslinger PvP experience at SDCC", Georg Zoeller said:
It really depends on the spec you are running as a Gunslinger. Gunslingers are very nasty with cover once they are 'Entrenched', nothing to laugh at at all.
The run and gun thing is certainly possible as well. That's the nice thing about the skill trees, you have choices in playstyle.[/color]
No no strzelanie w ruchu - może jednak uda sie kiteować latarki:)
That said, it's one of the most versatile classes... and that was before we gave the Smuggler the ability to 'Smuggle' (... their entire group behind enemy lines using that pretty rad stealth field generator they pieced together from some parts that fell off the back of some Imperial shuttle).
He he ten news czyli, że smuggler bedzie miał sprzęt , który umożliwi mu group stealtha sprawia, że chyba powrócę do początkowej idei gry smugglerem:))
In "GamewizX's Gunslinger PvP experience at SDCC", Georg Zoeller said:
It really depends on the spec you are running as a Gunslinger. Gunslingers are very nasty with cover once they are 'Entrenched', nothing to laugh at at all.
The run and gun thing is certainly possible as well. That's the nice thing about the skill trees, you have choices in playstyle.[/color]
No no strzelanie w ruchu - może jednak uda sie kiteować latarki:)
That said, it's one of the most versatile classes... and that was before we gave the Smuggler the ability to 'Smuggle' (... their entire group behind enemy lines using that pretty rad stealth field generator they pieced together from some parts that fell off the back of some Imperial shuttle).
He he ten news czyli, że smuggler bedzie miał sprzęt , który umożliwi mu group stealtha sprawia, że chyba powrócę do początkowej idei gry smugglerem:))
Soldiers Never Die, They Just Go To The Hell to Regroup.
[ obraz zewnętrzny ]
[ obraz zewnętrzny ]
- Marvik
- Posty: 716
- Rejestracja: piątek, 14 sierpnia 2009, 02:08
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Status: Offline
Re: Smuggler
To dobrze, bo mnie chyba coraz bardziej przechodzi granie smugglerem, jakoś nie tak sobie tą klasę wyobrażałem, wygląda na to, że to będzie typowy support.
Re: Smuggler
hmm tzn. na pewno jest to najbardziej hybrydowa z klas- poprzaez bulidy drzewek- od typowego dps, po heal, support itp.
Soldiers Never Die, They Just Go To The Hell to Regroup.
[ obraz zewnętrzny ]
[ obraz zewnętrzny ]
- Marvik
- Posty: 716
- Rejestracja: piątek, 14 sierpnia 2009, 02:08
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Status: Offline
Re: Smuggler
No zgadza się, mnie się po prostu jakoś wydawało, że to taki rogal będzie, a tu wygląda bardziej na takiego Priesta w Disci.
Re: Smuggler
As a non force user class, the smuggler is definitely a bit of a renegade / rogue - something a lot of players won't try for a while as they explore their Force & Lightsaber wielding Star Wars fantasy.
A Smuggler can be a Medic, healing and supporting his allies.
A Smuggler can be a marksman, entrenched in cover and decimating the enemy with devastating single target attacks.
A Smuggler can be an explosives specialist, leaving craters and blown up Imperial squads in his wake.
A Smuggler can be a stealthy mid range scrapper, approaching enemies unseen and hitting them hard with his scatter gun.
A Smugger can be a daring risk taker, running and gunning into close range and finishing enemies with a few good kicks into places where it hurts.
A Smuggler can be a Smuggler, delivering his group behind enemy lines unseen.
Także do wyboru do koloru:)
Marvik tak na prawdę wszystko zależy od twojego playstyle:) Ponieważ, według zapewnień twórców gry będziesz mógł tak sobie konfigurować smugglera ,że będzie można uzyskać profil rouga:)
Pozdrawiam.
Ps. Zamierzam sprawdzić smugglera i jak nie będzie mi pasowało, zawsze można włączyć latarkę lub odpalić cannona:)
A Smuggler can be a Medic, healing and supporting his allies.
A Smuggler can be a marksman, entrenched in cover and decimating the enemy with devastating single target attacks.
A Smuggler can be an explosives specialist, leaving craters and blown up Imperial squads in his wake.
A Smuggler can be a stealthy mid range scrapper, approaching enemies unseen and hitting them hard with his scatter gun.
A Smugger can be a daring risk taker, running and gunning into close range and finishing enemies with a few good kicks into places where it hurts.
A Smuggler can be a Smuggler, delivering his group behind enemy lines unseen.
Także do wyboru do koloru:)
Marvik tak na prawdę wszystko zależy od twojego playstyle:) Ponieważ, według zapewnień twórców gry będziesz mógł tak sobie konfigurować smugglera ,że będzie można uzyskać profil rouga:)
Pozdrawiam.
Ps. Zamierzam sprawdzić smugglera i jak nie będzie mi pasowało, zawsze można włączyć latarkę lub odpalić cannona:)
Soldiers Never Die, They Just Go To The Hell to Regroup.
[ obraz zewnętrzny ]
[ obraz zewnętrzny ]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości